Forum » Sedem umetnosti » Glasba - Ustvarjanje
Glasba - Ustvarjanje
Ravnodusnez ::
Zanima me ce se kdo tle ukvarja z ustvarjanjem glasbe (ne mislim na prdanje in podobne zadeve). Zvrst glasbe ki jo ustvarjate, in katere programe uporabljate.
Sam delam ko nek experimental heheh
Sam delam ko nek experimental heheh
- premaknil: Primoz ()
rooster ::
Rad bi cul kak tvoj komad. Jaz sm ustvarjal kr precej, kaksno leto nazaj, sam se mi ne ljubi več. In sicer predvsem z FastTracker2. Tudi FruityLoops je cool sam ima malo neposrečen vmesnik.
A s ti tut not padu?
Nemelk ::
hahaha, programsko ustvarjanje glasbe, hahahaha.....hahaah!!! kaj še niste slišal za kitarce, bobne itd..??? Skratka, tole miksanje z računalnikom, je kr neki, res ne razumem kako lahko ljudje poslušajo kej takega! ta elektronska glasbe sam "smeti" ta naš planet Zemljo!
p.s: no da ti še odgovorim na prašanje: še nikol nism delu glasbe z nobenim programom in tut raj nebi!
p.s: no da ti še odgovorim na prašanje: še nikol nism delu glasbe z nobenim programom in tut raj nebi!
Nemelk ™
Huey P ::
Mene pa zanima, če kdo ve za kakšen ZELO dober program za Hip Hop muziko delat??? A je Hip Hop eJay dober?
..::DOOM III: The Legacy::..
Yohan del Sud ::
Moje stare umetnine lahko najdeš tu.
Uparbljal sem CakeWalk 2-6. Zvrst jso pa uglavnem balade.
Sicer pa je tudi Miran Požar amaterski skladatelj. On je bolj v tranceu.
Uparbljal sem CakeWalk 2-6. Zvrst jso pa uglavnem balade.
Sicer pa je tudi Miran Požar amaterski skladatelj. On je bolj v tranceu.
rooster ::
Nemelk: tvoje kmečke opazke zadrži zase, če že nimaš blage o čem se gre. Take kot si ti ta svet manj rabi kot pa tako glasbo.
A s ti tut not padu?
Daedalus ::
Uporablam rebirth, cakewalk (se počasi navajam:), nekaj časa sem se mučil z impulse trackerjem, sam sem obupal. A pozna kdo kak program, podoben impulsu, sam malo novejši? Pa ne mi priporočat acida, ker je neuporaben.
Skor bi pozabu:) ustvarjam neki kao house, malo se pa mučim tud z ritem podlagami+moje skromno ponavanje kitare.
Skor bi pozabu:) ustvarjam neki kao house, malo se pa mučim tud z ritem podlagami+moje skromno ponavanje kitare.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
rooster ::
Daedalus: se vedno mislim da je Fast Tracker 2 najboljši tracker. Dobiš ga na http://www.starbreeze.com/downloads.htm
A s ti tut not padu?
rooster ::
btw. Par mojih stvaritev imate tukaj: http://qube.skps.net/users/mbostjancic/... Mp3-ji so mal slabe kvalitete zaradi prostora. Vsi narejeni v FT2+ kak samplič iz rebirtha.
A s ti tut not padu?
JurijTurnsek ::
men se zdi usprek računalnika brezveze - rajši primi kitaro al kej druzga zašpijaj in posnami...in boš frajer
http://www.slatnaskejta.com
hokuto ::
Vsem tistim zadrtim konzervativcem, ki še kar udrihajo čez vsakršno ustvarjanje glasbe z elektronskimi inštrumenti bi rad samo povedal, da tudi kitara, bobni... tako kot marsikateri drugi rezultat napredka niso od vedno prisotni. Predlagam, da prodate svoje računalnike (včasih jih ni bilo) in začnete klesat sporočila v kamene plošče. Res ne razumem tega odnosa... na enem področju hlepenje za vsako možno novostjo, na drugem pa stigmatiziranje vsakega napredka kot nekaj slabega. Get real.
Btw. za obširnejšo razlago o elektronskem ustvarjanju in elektronski glasbi si oglejte moj post v temi RAVE - za ali proti.
Btw. za obširnejšo razlago o elektronskem ustvarjanju in elektronski glasbi si oglejte moj post v temi RAVE - za ali proti.
doke!
Vanich ::
Hmmm....napredek kot spontana posledica evolucije, ali pa le slučajna mutacija, evolucijski dead-end ????
Kako si pa predstavljate glazbo bodočnosti ????
Ritem se bo razvil v kontinuiran šum 10.000 Hz.....
Že dons dela na 500 Hz.....
Da ne omenjam, popolno odsotnost vsakršnih sporočil, ali pa besedil what so ever....(tista ki pa so, so pa zreducirana na slaboumne slogane....)
Sej ne rečem, da ni fajn jit na kakšen rejv, pa se rasturit (sus droge, ali pa brez, ni važno...), ampak, da bi pa to muzko poslušou doma po južni, mi pa na misu ne pade. Grem raj za 6 ur h zobarju.
Kako si pa predstavljate glazbo bodočnosti ????
Ritem se bo razvil v kontinuiran šum 10.000 Hz.....
Že dons dela na 500 Hz.....
Da ne omenjam, popolno odsotnost vsakršnih sporočil, ali pa besedil what so ever....(tista ki pa so, so pa zreducirana na slaboumne slogane....)
Sej ne rečem, da ni fajn jit na kakšen rejv, pa se rasturit (sus droge, ali pa brez, ni važno...), ampak, da bi pa to muzko poslušou doma po južni, mi pa na misu ne pade. Grem raj za 6 ur h zobarju.
krneki0001 ::
Zame je nova muzika brez veze (moje osebno mišljenje, pa brez zamere), kvarjenje originalov, ker noben več ne ustvarja ampak samo še predeluje - če pa nekdo sam nekaj ustvarja - to je pa malo drugače - še vedno ne bom poslušal ampak slava mu ko vsaj ne kopira starih komadov.
LP
Nebivedu
LP
Nebivedu
hokuto ::
Pepca... predlagam, da res prebereš moj post v temi RAVE za proti. Nima smisla, da tle vse še enkrat ponavljam, ker sem na vse te tvoje argumente že tam odgovoril. Nikogar ne silim, da uživa v elektronski glasbi, samo moti me pa, ko ljudje, ki so nekajkrat slišali par elektronsko sproduciranih komercialnih komadov na radiu, imbecilnost le-teh aplicirajo na vso elektronsko glasbo. Elektronska glasba je izredno širok pojem, verjetno najbolj raznolika med vsemi zvrstmi, zato se mi take pavšalne ocene zdijo povsem neprimerne.
nebivedu... strinjam se, da je vse preveč predelav starih komadov in tudi sam večino teh poskusov ocenjujem za manjvredne (so tudi zelo redke izjeme, ki kaj doprinesejo), vendar pa ta očitek nisi pravilno naslovil. Prav elektronska glasba je namreč daleč najbolj propulzivna in vnaša največ novosti v ustvarjanju (zato je tudi tako stežka sprejeta pri toliko ljudeh, ki se nočejo sprijazniti z novostmi, spremembami), seveda sem ne štejem raznih komercialnih zmazkov (katerekoli zvrsti) - tej itak nimajo nobene teže, saj so narejeni izključno za široke mase, ki pa že načelno niso ravno promotor kvalitete.
nebivedu... strinjam se, da je vse preveč predelav starih komadov in tudi sam večino teh poskusov ocenjujem za manjvredne (so tudi zelo redke izjeme, ki kaj doprinesejo), vendar pa ta očitek nisi pravilno naslovil. Prav elektronska glasba je namreč daleč najbolj propulzivna in vnaša največ novosti v ustvarjanju (zato je tudi tako stežka sprejeta pri toliko ljudeh, ki se nočejo sprijazniti z novostmi, spremembami), seveda sem ne štejem raznih komercialnih zmazkov (katerekoli zvrsti) - tej itak nimajo nobene teže, saj so narejeni izključno za široke mase, ki pa že načelno niso ravno promotor kvalitete.
doke!
Daedalus ::
Kornholio8, če se ne motim, si ti iz Slatne. No (na žalost) sem jaz tud iz Slatne, pa dobro vem, kakšni "kitarski umetniki" tu živijo. Verjetno spadaš ti tud tja-se pravi, da znaš pogojno tri akorde, za riffe še slišal nisi, kaj pa je to solo? Seveda ti pa vrhunec glasbene umetnosti predtavljajo kaki Papa Rosche al kaj podobnega. Sej ni čudno, da si zobata owca. Verjetno boš kmal napredoval eno stopnjo višje...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Jebiveter ::
Fantje ce iscete popoln program za ustvarjanje electro, trance, house ipd. muzke vam priporocam REASON! Je res nekaj posebnega in ce imate moznost dobit, kr dejte! Isti proizvajalec kot ReBirth (torej Propellerhead) in vam povem, da fatje vedo kaj delajo!
Certainty of death. Small chance of success. What are we waiting for?
Jebiveter ::
Sm pozabu neki prej povedat! Meni, osebno, gredo ljudje, ki prisegajo samo na eno zvrst glasbe zelo na zivce! In vam povem zakaj! Zato, ker ljudej usmerjeni le v eno svrst ne bodo nikoli odkrili lepote same glasbe! To je enako kot, da bi se ukvarjal z racunalnistvom (OC, mod, itd) in ne poznal fizike, tehnike, itd. Ljudje, ki pravijo, da je ta pa ta muzka za en drek ona druga pa Sveta, ne bodo dalec prisli! Ce zelis doziveti glasbo moras poslusati vse ali pa se vsaj nauciti prisluhniti vsemu! Meni se okusi po glasbi spreminjajo glede na razpolozenje, druzbo in cas v katerem se nahajam! Tko poslusam Trance, Rock, Balade & Stroncade, Jugo in pa vse ostalo! Vse je odvisno od prej nastetih stvari!
Torej folk: Posluste muzko, ki vam je usec! Ne poslusat muzke zato, ker je drugim usec!
In povem vam, da z raznovrstno glasbo lahko boljse (ne me vzet dobesedno) zazivite!
Torej folk: Posluste muzko, ki vam je usec! Ne poslusat muzke zato, ker je drugim usec!
In povem vam, da z raznovrstno glasbo lahko boljse (ne me vzet dobesedno) zazivite!
Certainty of death. Small chance of success. What are we waiting for?
Daedalus ::
Jebiveter, kje je link? Prosim...
že našo, ni treba
že našo, ni treba
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Stra ::
Ma kam ste zasli .
Odgovor prvemu posterju: na Maz Sound (ki pa zacuda ni delal, ko sem tole pisal... weird...) imas precej softvera za ustvarjanje muzike. Osebno ti svetujem FastTracker 2 (FT3 je kao v izdelavi, ma ze pol leta od tam ni glasu) ali pa MadTracker, ki je precej bolj napreden. Se pred tem si pa nekje zrihtaj kaksen CD z sempli ali pa jih poberi z neta.
Vse tiste eJaye in podobne neumnosti ti odsvetujem. S temi zadevami zna vsaka opica "delat" muziko .
Odgovor prvemu posterju: na Maz Sound (ki pa zacuda ni delal, ko sem tole pisal... weird...) imas precej softvera za ustvarjanje muzike. Osebno ti svetujem FastTracker 2 (FT3 je kao v izdelavi, ma ze pol leta od tam ni glasu) ali pa MadTracker, ki je precej bolj napreden. Se pred tem si pa nekje zrihtaj kaksen CD z sempli ali pa jih poberi z neta.
Vse tiste eJaye in podobne neumnosti ti odsvetujem. S temi zadevami zna vsaka opica "delat" muziko .
Fella ::
Jaz ustvarjam na Cubase VST 5.0
Poslušam vse, najbolj pa staro jugo glasbo. Drugače imam rap bend in ko dokonačamo ta zadnji komad, ki ga obdelujemo, vam ga dam za poslušat, če vas zanima.
Poslušam vse, najbolj pa staro jugo glasbo. Drugače imam rap bend in ko dokonačamo ta zadnji komad, ki ga obdelujemo, vam ga dam za poslušat, če vas zanima.
tha_man ::
Jebiveter, popolnoma se strinjam s tabo. Tud pr men je odvisno od razpoloženja kaj bom poslušu. Včasih dam noter Sepulturo, drugič Astral Projection, tretjič spet kak Vangelis.
Kar se tiče ustvarjanja glasbe, jaz se tud malo bavim s tem. Včasih (še na dobri stari Amigi) sem delal z Octamed Pro (predvsem kake predelave znanih komadov), zdej pa uporabljam Digital Orchestrator Pro za komponiranje in delanje ritma, Cakewalk pa za končno obdelavo (da zmiksam vseskupaj pa dodam kak reverb...). Predvsem ustvarjam rap (tud nekaj besedil sem napisu, s frendom pa sva pred časom posnela en komad, tako za foro). Kot generator zvoka mi služi predvsem Yamaha DJX2b, pa tud sintesajzer Yamaha PSR-640 (za kake bolj akustične zvoke - kitare, trobente...). Zvočna v mojem računalu pa je SB Live! value (še tisti taprvi).
Kar se tiče ustvarjanja glasbe, jaz se tud malo bavim s tem. Včasih (še na dobri stari Amigi) sem delal z Octamed Pro (predvsem kake predelave znanih komadov), zdej pa uporabljam Digital Orchestrator Pro za komponiranje in delanje ritma, Cakewalk pa za končno obdelavo (da zmiksam vseskupaj pa dodam kak reverb...). Predvsem ustvarjam rap (tud nekaj besedil sem napisu, s frendom pa sva pred časom posnela en komad, tako za foro). Kot generator zvoka mi služi predvsem Yamaha DJX2b, pa tud sintesajzer Yamaha PSR-640 (za kake bolj akustične zvoke - kitare, trobente...). Zvočna v mojem računalu pa je SB Live! value (še tisti taprvi).
(c) 1982 Sinclair Research Ltd
Ravnodusnez ::
Že slabo leto je minilo, odkar sem zadnjic pogledal v tole debato. Presenecen sem nad veliko odgovori.
V letu dni se je tudi z mano veliko spremenilo. Nabavil sem Reason, Fruity 3.(new)... vecino del se vedno delam v sadnih loopih. Reason ima po moje, prevec v naprej narejenih loopov, sam program pa tudi ni to, kar nas je vecina pricakovala. (Omejen izbor efektov, cudno delo z sampli). Je pa res, da pravi glasbeniki znajo izkoristiti to kar jim je na voljo, in se znajo preko tega izrazati. Nekateri na zalost se vedno grebemo po preobilnih funkcijah etc.. Na koncu pride do tega, da od ustvarjanja glasbe ostane le brskanje po nestetih programih in semplih.
LP
V letu dni se je tudi z mano veliko spremenilo. Nabavil sem Reason, Fruity 3.(new)... vecino del se vedno delam v sadnih loopih. Reason ima po moje, prevec v naprej narejenih loopov, sam program pa tudi ni to, kar nas je vecina pricakovala. (Omejen izbor efektov, cudno delo z sampli). Je pa res, da pravi glasbeniki znajo izkoristiti to kar jim je na voljo, in se znajo preko tega izrazati. Nekateri na zalost se vedno grebemo po preobilnih funkcijah etc.. Na koncu pride do tega, da od ustvarjanja glasbe ostane le brskanje po nestetih programih in semplih.
LP
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gandalfar ()
krucymucy ::
dva dni sem se neki afnou z e-jayem (dance in techno) ... sej je brez veze!!!
Naključje: Ne ne, sej uživamo v širini 10000 pixlov
Naključje: Ne ne, sej uživamo v širini 10000 pixlov
.:joco:. ::
Jebiveter -> you are right. NIma smisla se kregat o zvrsteh. Meni je ql jazz, techno, house, Natalija Verboten in Eminem.
Majo pa nekaj prav, tisti ki imajo za povedat čez rejv. Obstaja namreč ogromno programov, ki imajo noter že vse narejeno. Potem pa pride en smrkavec, naredi komad (se mu bolj userje, kot pa da bi res kaj znal naredit), in misli da je car in da se lahko kosa z Jeff Milesom.
Reason je dober program, ampak če ga že dolgo uporabljaš ugotoviš, da ima omejene možnosti. Bomo vidli kaj bo dvojka prinesla. Sicer je super kombinacija z Cubaseom prek Rewire. Ampak vseeno, ko katerikoli komad poslušaš, lahko ugotoviš, da je bil narejen v Reasonu. To pa ni dober znak za program, ker ima določene značilnosti, ki se jih ne da znebiti (razen z res trdim delom)
Par mojih primerov:
prvi
drugi
Upam da še delajo linki.
Sam še vedno pravim, da sta med najboljšimi Cubase in Cakewalk, ker nisi omejen z značilnostmi tega programa, ampak lahko uporabljaš inštumente in efekte s kateregakoli samplerja ali banke. To pa je najlepša lastnost, ker ti noben ne bo ugotovil kje si komad naredil. Poleg tega, pa tistim ki se mislite s tem resno ukvarjat, vam predlagam da si nabavite en dober softverski sampler (reaktor, reality...) in si delate svoje zvoke, tako da boste res unikatni.
Torej moj zaključek: Pravo ustvarjanje techno glasbe je vse prej kot lahko. Je pa res, da so programi, ki to stvar sila poenostavijo. A dober poslušalec bo tak komad lahko izločil iz svoje playliste, ker je za vsak tak program značilen določen prizvok glasbe.
Majo pa nekaj prav, tisti ki imajo za povedat čez rejv. Obstaja namreč ogromno programov, ki imajo noter že vse narejeno. Potem pa pride en smrkavec, naredi komad (se mu bolj userje, kot pa da bi res kaj znal naredit), in misli da je car in da se lahko kosa z Jeff Milesom.
Reason je dober program, ampak če ga že dolgo uporabljaš ugotoviš, da ima omejene možnosti. Bomo vidli kaj bo dvojka prinesla. Sicer je super kombinacija z Cubaseom prek Rewire. Ampak vseeno, ko katerikoli komad poslušaš, lahko ugotoviš, da je bil narejen v Reasonu. To pa ni dober znak za program, ker ima določene značilnosti, ki se jih ne da znebiti (razen z res trdim delom)
Par mojih primerov:
prvi
drugi
Upam da še delajo linki.
Sam še vedno pravim, da sta med najboljšimi Cubase in Cakewalk, ker nisi omejen z značilnostmi tega programa, ampak lahko uporabljaš inštumente in efekte s kateregakoli samplerja ali banke. To pa je najlepša lastnost, ker ti noben ne bo ugotovil kje si komad naredil. Poleg tega, pa tistim ki se mislite s tem resno ukvarjat, vam predlagam da si nabavite en dober softverski sampler (reaktor, reality...) in si delate svoje zvoke, tako da boste res unikatni.
Torej moj zaključek: Pravo ustvarjanje techno glasbe je vse prej kot lahko. Je pa res, da so programi, ki to stvar sila poenostavijo. A dober poslušalec bo tak komad lahko izločil iz svoje playliste, ker je za vsak tak program značilen določen prizvok glasbe.
"Is science true?"
You don't get it.
Science is the process of trying to find out what's true.
You don't get it.
Science is the process of trying to find out what's true.
tha_man ::
Hehe, tole temo ste pa res iz naftalina potegnli No, bom pa še jaz napisal kaj se je spremenilo v tem času.
Prav tako sem pred kakim mesecem dobil Reason in FruityLoops 3 (in še milijon ostalih programov za glasbo). Tudi jaz se bolj nagibam k FruityLoops, preprosto zaradi VST podpore. Reason je sicer zelo dobra zadeva, ampak kot pravi .:joco:., zadeva je omejena in ima dokaj uboge efekte. Sicer se da z malo več truda narediti kar impresivne zadeve, ampak še vedno mu precej manjka (predvsem vocoder in kak scratcher), kar se nikakor ne da simulirat. Rewire mi pa iz neznanega razloga ne dela, pa tud bedno se mi zdi uporabljat več programov, da ne omenjam cene tega, če bi si kdaj nabavljal originale. Ritm mašina, softsynth in sekvencer so mi zelo všeč (predvsem sekvencer je veliko boljši kot v FruityLoops), ampak na splošno mi je Fruity (+nekaj dodatnih pluginov)bolj kul.
Prav tako sem pred kakim mesecem dobil Reason in FruityLoops 3 (in še milijon ostalih programov za glasbo). Tudi jaz se bolj nagibam k FruityLoops, preprosto zaradi VST podpore. Reason je sicer zelo dobra zadeva, ampak kot pravi .:joco:., zadeva je omejena in ima dokaj uboge efekte. Sicer se da z malo več truda narediti kar impresivne zadeve, ampak še vedno mu precej manjka (predvsem vocoder in kak scratcher), kar se nikakor ne da simulirat. Rewire mi pa iz neznanega razloga ne dela, pa tud bedno se mi zdi uporabljat več programov, da ne omenjam cene tega, če bi si kdaj nabavljal originale. Ritm mašina, softsynth in sekvencer so mi zelo všeč (predvsem sekvencer je veliko boljši kot v FruityLoops), ampak na splošno mi je Fruity (+nekaj dodatnih pluginov)bolj kul.
(c) 1982 Sinclair Research Ltd
Tr0n ::
Definitivno Reason od podjetja Propellerheads. Glasba, ki jo nekateri profesionalci delajo z njim, je res fantasticna. Poglejte reasonstation.net.
Prav tako uporabljam Nuendo in preko ReWire povezem Reason, tako da lahko dodajam kvalitetne VST efekte.
Reaktor od Native Instruments. Revolucionalni program za izdelavo synthov! Hardware synthi, bye-bye.
Prav tako uporabljam Nuendo in preko ReWire povezem Reason, tako da lahko dodajam kvalitetne VST efekte.
Reaktor od Native Instruments. Revolucionalni program za izdelavo synthov! Hardware synthi, bye-bye.
Tr0n ::
.:joco:.: se ne strinjam. V Reasonu lahko uporabljas katerekoli efekte, sample etc... ki jih zelis.
To, da pesem prepoznas ze po uporabi programa je pa absurd. Prepoznas verjetno sample, se pravi default sound library, ki ga dobis zraven Reason-a ne pa sam zvok, ki je edinstven.
To, da pesem prepoznas ze po uporabi programa je pa absurd. Prepoznas verjetno sample, se pravi default sound library, ki ga dobis zraven Reason-a ne pa sam zvok, ki je edinstven.
.:joco:. ::
Jah, sej pravim, da z veliko znanja in dela, se tiste Reasonske omejitve da prebit. Synth recimo, glede na to koliko ima "gumbov" prav mučno delat z njim včasih. Ampak tudi znani ljudje včasih ne morejo iz tistega značilnega prizvoka Reasona.
Drugače pa se strinjam, da z Re-Wire in Cubaseom (ali Nuendom) postane zelo močno orožje. I love VST
Uglavnem, od Reasona v naslednjih nekaj verzijah pričakujem še ogromno. Sama ideja (da postavljaš komponente v rack in to) je revolucionarna. Predvsem ne bi rad neskončne banke zvokov in sploh nobenega loopa, ampak zelo "raztegljiv" synth in sampler. Pa še več podpore za uporabljanje zunanjih bank, kar me zdaj najbolj moti
BTW: Kaj si mislite o mojih komadih?
Sej res, kdaj bo zdej dvojka na trgu?
Drugače pa se strinjam, da z Re-Wire in Cubaseom (ali Nuendom) postane zelo močno orožje. I love VST
Uglavnem, od Reasona v naslednjih nekaj verzijah pričakujem še ogromno. Sama ideja (da postavljaš komponente v rack in to) je revolucionarna. Predvsem ne bi rad neskončne banke zvokov in sploh nobenega loopa, ampak zelo "raztegljiv" synth in sampler. Pa še več podpore za uporabljanje zunanjih bank, kar me zdaj najbolj moti
BTW: Kaj si mislite o mojih komadih?
Sej res, kdaj bo zdej dvojka na trgu?
"Is science true?"
You don't get it.
Science is the process of trying to find out what's true.
You don't get it.
Science is the process of trying to find out what's true.
Tr0n ::
Jaz sem beta tester za Reason v2.0 in moram rect, da je Malstrom novi synth enostavno MEGA. Ima zelo "analog" feeling in zvoke, ki jih je mozno iz njega iztisnit so res dobri.
Novi NN-XT sampler je pa poglavje zase. Ze sama SoundFont podpora je super. Pa multi layering... v glavnem, rocks :).
Trenutno smo pri Beta 4, naslednji izid pa bi naj ze bil Release Candidate, torej ze skoraj konca verzija. Propellerheadsi racunajo na junij.
Kar se meni pri Reasonu dopade je hardware ozadje. Dejansko postavljas instrumente v rack in jih povezujes kot da bi imel hardware komponente, la da tukaj nisi omejen na stevilo. Lahko npr. v rack nalozis magari 100 mixer-jev in 200 synthov pa ti bo se vedno laufalo (odvisno od hardware-a). Pa se dejstvo, da je Reason verjetno najbolj stabilna aplikacija za Windows nasploh. Nisem se videl bolje napisane aplikacije, ki bi tekla tako solidno in tekoce, kot Reason.
Novi NN-XT sampler je pa poglavje zase. Ze sama SoundFont podpora je super. Pa multi layering... v glavnem, rocks :).
Trenutno smo pri Beta 4, naslednji izid pa bi naj ze bil Release Candidate, torej ze skoraj konca verzija. Propellerheadsi racunajo na junij.
Kar se meni pri Reasonu dopade je hardware ozadje. Dejansko postavljas instrumente v rack in jih povezujes kot da bi imel hardware komponente, la da tukaj nisi omejen na stevilo. Lahko npr. v rack nalozis magari 100 mixer-jev in 200 synthov pa ti bo se vedno laufalo (odvisno od hardware-a). Pa se dejstvo, da je Reason verjetno najbolj stabilna aplikacija za Windows nasploh. Nisem se videl bolje napisane aplikacije, ki bi tekla tako solidno in tekoce, kot Reason.
.:joco:. ::
Super, če je dvojka res tako dobra, jo bom mogoče še celo kupil. Sej pravim, da ima ta program ogromno perspektivo. Enka me je čist navdušila, ampak samo do neke meje, bom vidu kako bo z dvojko.
"Is science true?"
You don't get it.
Science is the process of trying to find out what's true.
You don't get it.
Science is the process of trying to find out what's true.
Tr0n ::
Aja, tisti, ki pravite, da ima Reason slabe efekte. Efekti niso slabi, so le bolj "soft knee" variante. Glejte na Reason kot na simulator hardware-a. Veliko stvari se da naredit, ce vezete vec efektov skupaj oz. zaporedno. Tako dobite mocnejsi efekt. Ali vezava vec subtractorjev skupaj vam tudi da mocnejsi zvok. Moznosti je dejansko neskoncno.
Nekaj si jih lahko pogledate na strani od Peff-a, ki se tudi profesionalno ukvarja s glasbo.
http://www.peff.com/reasonarchive/reaso... (Reason Effects Configurations)
Pa se prava rock pesem narejena v Reason-u. Zvok kitare prihaja iz Substractorja.
http://www.reasonstation.net/songs/song...
Joco: dobra komada, le master se moras izdelat (eq, compresor, limiter,...). Priporocam uporabo odlicnih Waves DirectX plug-inov. Osebno vse delam v Wavelab-u.
Nekaj si jih lahko pogledate na strani od Peff-a, ki se tudi profesionalno ukvarja s glasbo.
http://www.peff.com/reasonarchive/reaso... (Reason Effects Configurations)
Pa se prava rock pesem narejena v Reason-u. Zvok kitare prihaja iz Substractorja.
http://www.reasonstation.net/songs/song...
Joco: dobra komada, le master se moras izdelat (eq, compresor, limiter,...). Priporocam uporabo odlicnih Waves DirectX plug-inov. Osebno vse delam v Wavelab-u.
.:joco:. ::
Mastering, jap
So že stari komadi, zdej mi ne dela zvočna, tko da sploh nič ne delam na računalniku. Do jeseni planiram celo novo mašino. Zdej mam PII 350, tko da mi je že včasih napisalo, da nimam dovolj hitrega procesorja...
Jeseni pa samo deram. Komaj čakam Cubase SX
So že stari komadi, zdej mi ne dela zvočna, tko da sploh nič ne delam na računalniku. Do jeseni planiram celo novo mašino. Zdej mam PII 350, tko da mi je že včasih napisalo, da nimam dovolj hitrega procesorja...
Jeseni pa samo deram. Komaj čakam Cubase SX
"Is science true?"
You don't get it.
Science is the process of trying to find out what's true.
You don't get it.
Science is the process of trying to find out what's true.
tha_man ::
TrOn, za efekte imaš prav, meni predvsem manjka vocoder ki ga ne moreš z ničimer simulirati. SubTractorje se pa res da zvezati skupaj, sm bedno je pol imeti milijon enakih trackov v sekvencerju, pa nekaj popraviš na enem, pa je treba povsod. Če bi sekvencer podpiral Layerje bi bla zadeva kul, tako pa je precej nerodno.
Aja, glede Maelstroma. Zadeva se baje da uporabit tud kot efekt procesor, ne? Si se že kaj igral s tem? Kaj se da s tem kaj narediti?
btw., vem da si pod NDA, sm tule na Slo-Techu lahko vseeno poveš
Aja, glede Maelstroma. Zadeva se baje da uporabit tud kot efekt procesor, ne? Si se že kaj igral s tem? Kaj se da s tem kaj narediti?
btw., vem da si pod NDA, sm tule na Slo-Techu lahko vseeno poveš
(c) 1982 Sinclair Research Ltd
Tr0n ::
Najboljse, da kr skopiram iz beta dokumetacije :). Aja, za zanimivost, enemu je uspelo spatchat Malstorma tako, da je izgovoril "hello".
--------------------------------
Routing external audio to the filters
The audio inputs on the back of the Malström allows you to connect any audio
signal to the filters and Shaper.
To use this feature, it’s important to understand the following background:
Normally the Malström behaves like any regular polyphonic synthesizer, in that
each voice has its own filter. The filter settings are the same, but each filter envelope
is triggered individually when you play a note.
However, when you connect a signal to the audio inputs, it is routed to an “extra”
filter. The envelope for this filter is triggered each time any of the other filter envelopes
is triggered. In other words, the “extra” filter envelope is triggered each
time you play a note on the Malström.
There are two different uses for the audio inputs:
Connecting an external signal source
Connecting an audio signal from another device in the rack to the audio input allows
you to process the signal through the filters and/or Shaper of the Malström.
The processed signal will then be mixed with the Malström’s “own” voices (if activated)
and sent to the outputs.
The result depends on the following:
• To which jack you connect the signal.
• Whether the filters and/or Shaper are activated on the front panel.
• The routing button for filter:B.
If this is activated and you connect a signal to the Filter:B input, the signal
will be processed in filter:B and then sent to the Shaper and filter:A (just as
when routing Malströms own oscillators on the front panel).
Note again that the filter envelope is triggered by all voices. To make use of the
filter envelope, you either need to play the Malström or use gate signals to trigger
it or the filter envelope, separately.
Connecting the signal from the Malström itself
If you connect one or both oscillator outputs to the audio input(s), the internal
signal path from the oscillators to the filters is broken. In other words, no signals
will pass internally from the oscillators to the filters, and the three routing buttons
for the oscillators are ignored.
This may seem pointless at first, but there are several uses for this:
DD When you play the Malström in this mode, the filter envelope will be
triggered for each note you play, affecting all sounding notes.
This is due to the monophonic “extra” filter described above. On older synthesizers,
this feature is called “Multiple triggering”.
DD Since all notes you play are mixed before being sent into the filter,
the result of using the Shaper will be totally different (if you play
more than one note at a time).
This is similar to playing a guitar chord through a distortion effect, for example.
DD You can patch in external effects between the oscillators and the
filters.
Just connect an oscillator output to the input of the effect device, and the effect
output to the Malströms’s audio input.
. You can use combinations of connections and routing. You could
for instance connect an external audio signal to one of the inputs,
one of the Malström’s oscillators to the other input and then use
the routing options on the front panel for the other oscillator. All of
these signals will then be mixed and sent to the Malström’s main
outputs.
--------------------------------
--------------------------------
Routing external audio to the filters
The audio inputs on the back of the Malström allows you to connect any audio
signal to the filters and Shaper.
To use this feature, it’s important to understand the following background:
Normally the Malström behaves like any regular polyphonic synthesizer, in that
each voice has its own filter. The filter settings are the same, but each filter envelope
is triggered individually when you play a note.
However, when you connect a signal to the audio inputs, it is routed to an “extra”
filter. The envelope for this filter is triggered each time any of the other filter envelopes
is triggered. In other words, the “extra” filter envelope is triggered each
time you play a note on the Malström.
There are two different uses for the audio inputs:
Connecting an external signal source
Connecting an audio signal from another device in the rack to the audio input allows
you to process the signal through the filters and/or Shaper of the Malström.
The processed signal will then be mixed with the Malström’s “own” voices (if activated)
and sent to the outputs.
The result depends on the following:
• To which jack you connect the signal.
• Whether the filters and/or Shaper are activated on the front panel.
• The routing button for filter:B.
If this is activated and you connect a signal to the Filter:B input, the signal
will be processed in filter:B and then sent to the Shaper and filter:A (just as
when routing Malströms own oscillators on the front panel).
Note again that the filter envelope is triggered by all voices. To make use of the
filter envelope, you either need to play the Malström or use gate signals to trigger
it or the filter envelope, separately.
Connecting the signal from the Malström itself
If you connect one or both oscillator outputs to the audio input(s), the internal
signal path from the oscillators to the filters is broken. In other words, no signals
will pass internally from the oscillators to the filters, and the three routing buttons
for the oscillators are ignored.
This may seem pointless at first, but there are several uses for this:
DD When you play the Malström in this mode, the filter envelope will be
triggered for each note you play, affecting all sounding notes.
This is due to the monophonic “extra” filter described above. On older synthesizers,
this feature is called “Multiple triggering”.
DD Since all notes you play are mixed before being sent into the filter,
the result of using the Shaper will be totally different (if you play
more than one note at a time).
This is similar to playing a guitar chord through a distortion effect, for example.
DD You can patch in external effects between the oscillators and the
filters.
Just connect an oscillator output to the input of the effect device, and the effect
output to the Malströms’s audio input.
. You can use combinations of connections and routing. You could
for instance connect an external audio signal to one of the inputs,
one of the Malström’s oscillators to the other input and then use
the routing options on the front panel for the other oscillator. All of
these signals will then be mixed and sent to the Malström’s main
outputs.
--------------------------------
tha_man ::
TNX za info, TrOn!
Tale zadeva omogoča tudi enako priključitev kot kak vocoder (eksterni signal na en vhod, na drugega pa zvok iz syntha). Če bi znal tud isto stvar počet kot vocoder, bi bil jaz čist navdušen
Kaj je pravzaprav fora v tej funkciji (mislm, kakšne efekte naj bi tole znalo iz sebe spravit)?
Tale zadeva omogoča tudi enako priključitev kot kak vocoder (eksterni signal na en vhod, na drugega pa zvok iz syntha). Če bi znal tud isto stvar počet kot vocoder, bi bil jaz čist navdušen
Kaj je pravzaprav fora v tej funkciji (mislm, kakšne efekte naj bi tole znalo iz sebe spravit)?
(c) 1982 Sinclair Research Ltd
Tr0n ::
Bos ze videl :).
Ne vem, zakaj si tak mahjen na vocoder :). Pac naredis v eni drugi aplikaciji in importas sample pa je :).
Ne vem, zakaj si tak mahjen na vocoder :). Pac naredis v eni drugi aplikaciji in importas sample pa je :).
tha_man ::
Vocoder je kul
.:joco:., skinil sem si komada. Strike Blue mi je zelo všeč, Poison je pa tud kul, sm nekako preveč 'neizrazit' se mi zdi, nima neke melodije, samo ritm pa ena arpeggio sekvenca. Ni slabo, le osebno imam raje zadeve z bolj izrazito melodijo. Keep it up!
.:joco:., skinil sem si komada. Strike Blue mi je zelo všeč, Poison je pa tud kul, sm nekako preveč 'neizrazit' se mi zdi, nima neke melodije, samo ritm pa ena arpeggio sekvenca. Ni slabo, le osebno imam raje zadeve z bolj izrazito melodijo. Keep it up!
(c) 1982 Sinclair Research Ltd
.:joco:. ::
Jast pa ne maram melodije ala DJ-time. Ko tako musko poslušam, se počutim, kot da bi me en nadiral.
No, sicer je tut taka muska boljš kot nič, ampak vseeno...
Bolj so mi všeč melodije pri hišnih komadih. So bolj zapleteni. Bolj Jazzovski akordi.
No, sicer je tut taka muska boljš kot nič, ampak vseeno...
Bolj so mi všeč melodije pri hišnih komadih. So bolj zapleteni. Bolj Jazzovski akordi.
"Is science true?"
You don't get it.
Science is the process of trying to find out what's true.
You don't get it.
Science is the process of trying to find out what's true.
tha_man ::
Saj men tud ni všeč DJ-Time style muska. Bolj sem mislu na zadeve kot so Astral Projection itd. Tud Strike Blue ima bolj izrazito melodijo (oz. mogoče bi moral reči 'temo'), se mi zdi zelo kul komad
(c) 1982 Sinclair Research Ltd
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tha_man ()
.:joco:. ::
Aha, to je ql
"Is science true?"
You don't get it.
Science is the process of trying to find out what's true.
You don't get it.
Science is the process of trying to find out what's true.
Tr0n ::
Pa se en moj starejsi komad, ko sem bil se na melodicni trance mahjen :).
http://tr0n.org/audio/tron-something_wo... [8 mb]
V celoti narejen v Reason-u, master pa v T-RackS-u, ceprav se takrat nisem znal najbolje izdelat master, pa tudi T-RackS ni ne vem kako hi-tech.
Reason v2.0 je ze Release Candidate 1. Kmalu bo final! :)
http://tr0n.org/audio/tron-something_wo... [8 mb]
V celoti narejen v Reason-u, master pa v T-RackS-u, ceprav se takrat nisem znal najbolje izdelat master, pa tudi T-RackS ni ne vem kako hi-tech.
Reason v2.0 je ze Release Candidate 1. Kmalu bo final! :)
tha_man ::
Imam tole zadevo v rps-u. Kul komad, sm mastering mu manjka
Reasona 2 se pa že veselim
Reasona 2 se pa že veselim
(c) 1982 Sinclair Research Ltd
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | predstavil bi svojo glasbo (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Sedem umetnosti | 33889 (737) | Ijus |
» | Kater program za delat Hip Hop glasbo?Oddelek: Zvok in slika | 2066 (1916) | Blazzz |
» | Obdelava zvoka - AMD vs. INTELOddelek: Zvok in slika | 2306 (1826) | partysound |
» | Kakšen dober program za delat hip hop muzkoOddelek: Programska oprema | 1640 (1532) | Tr0n |
» | Music StuffOddelek: Zvok in slika | 1973 (1790) | Tr0n |