» »

Izvenkrmni motorji Tohatsu, mnenja ?

Azrael ::

Zanimam se za nakup izvenkrmnega motorja Tohatsu - (na linku: USA users only je bistveno več informacij), uvoznik za SLO je Sawave marine.

In sedaj sprašujem ali ima kdo kdo tu na forumu kakšne izkušnje (pozitivne ali negativne) s temi motorji ? Reklame in rewievi so polni hvale, kako pa je v resnici ?

LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.

rhabdo ::

Pozdravljen!
Tohatsu motorji res veljajo za zelo dobre motorje. Novi 2-taktni imajo izredno napredno tehnologijo in se odlicno obnesejo. Pred poletjem sem kupoval coln in motor, zato ti lahko povem, da jih resnicno vsi hvalijo. Drugace pa imas zdaj tudi nove 2-taktne Evinrude! To naj bi bila se edina boljsa izbira pri dvotaktnikih! Evinrude e-tec! Jaz sem na koncu izbral Hondo 4-takt s 50HP! Tega zdaj lahko iz lastnih izkusenj pohvalim! Ko motor vzges vedno na zacetku ne ves ali sploh dela... Neverjetno tih in super motor s porabo 6-7 litrov na uro. Razmisli, ce ne bi raje kupil 4 taktnega!? Honde so tukaj resnicno brez konkurence, tako da ne mores zgresit! Glede teze... Ima Honda "samo" 93 kg kar je enako oz. manj kot katerikoli dvo taktni motor. Imas pa tudi uvoznika in zastopnika v Sloveniji. Hrvaska in Italija sta pa itak "polni" Honde!

No, ce ti lahko se kako pomagam pri izbiri pa se kaj vprasaj!

Lp

smilyxx ::

No moji tastari so pa pred dvema letoma kupli enga Tohatsuja 8 (za Pasaro, če kdo pozna :D ) Pa morm rečt da se motor zlo dobr obnese. Sicer je res aktiven sam kakšen mesec na leto, sam z njim ni bilo problemov. Vedno je vžgal v prvo (to je pomembno ko si s 5m čolnom na 1,5m valovih:D ). Tako da Tohatsuja lahko sam pohvalim.

Lp
Save water.
drink beer.

Azrael ::

Hvala obema za odgovore. Se pravi Tohatsu je kar v redu firma.

@ rhabdo:

4 taktni in 2 taktni motor z direktnim vbrizgavanjem ne pride v poštev; prevelika teža v kg in denarju, hrup novega 2 taktnega pa bo verjetno manjši od 22 let stare Yamahe.

Imam pa še eno vprašanje: Ali mogoče kdo ve kakšni so motorji Tohatsu za servisiranje v home made izvedbi ? Ali gre z običajnimi orodji ali je za kaj več, kot za mejavo svečk in olja v menjalniku, potrebno uporabiti (drago) namensko orodje ?

LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.

GUFY ::

Dve leti nazaj smo najeli jadrnico, ki je imela za pomožni motor Tohatsu 3. Ta motor smo uporabljali za pogon gumenjaka s katerim smo se vozili na obalo. Motor se nam je v primeru daljše vožnje (cca 15 min) stalno pregreval in nekajkrat todi zablokiral, tako da me na to znamko motorjev ne vežajo prav lepi spomini.;((
E 8500 @ 4000MHz; Team Group Xtreme DARK 2×2GB (500 x 8)
ASUS P5Q Deluxe; ATI 4870 512MB; Seasonic 600W
DELL 2007 WFP; CPU in GPU vodno hlajnenje

Azrael ::

@GUFY:

Zamašen motor s soljo ali slab impeler vodne pumpe, skratka slabo ali nikakršno vzdrževanje, vsaj tako sklepam po tvojem opisu.

Ravno zato ker vem kako so (ne)kvalitetni mnogi servisi navtične opreme in motorjev (v Unisevisu v Osorju so letos enemu Nemcu uspešno raztreliti motor Evinrude) , me zanima kako je z možnostjo servisiranja v domači delavnici. Yamaha in Tomos, je relativno enostavno.

Sicer imam v mislih 2 taktni model 50 HP, 3 valji, , če koga zanima pdf (2MB) za DL: Klik

LP, Azarel
Nekoč je bil Slo-tech.

smilyxx ::

Ja Tohatsu tut niso neki višek tehnologije. Vem pa da so delani po Volvotovi licenci, tko da maš servise po celi dalmaciji, pa tut pri nas jih je dost. Gutov bi ga pa tut vsak vaški mojster znal popravt.

Lp
Save water.
drink beer.

rhabdo ::

Ja kar se tice servisa se mi to pri cisto navadnem dvo taktnem motorju ne zdi problem. Ce pa pac kupujes nov motor pa moras malo pazit kako je z garancijo... Ce bo v motor posegal nepooblascen serviser Tohatsu motorjev... Adijo garancija. Drugace ga pa po mojem zna popravit oz. servisirat vsak, ki je zna servisirat Yamaho, Tomos... Karkoli. Vse je podobno, razen novih 2 taktnikov in 4 taktni motorji.
Pa se vedno trdim, da ni razlike v tezi motorja (dvo takten, dvo takten z direkt. vbrizgavanjem, Honda stiri takten). Vsi so tam nekje. Sem jaz tudi gledal na cim manjso tezo (Elan 15cc) pa sem na koncu prisel do tega, da je Honda lazja od dvotaktnih Mercury, Tohatsu, Evinrude...

So pa dvo taktni cenejsi. To pa je res! Ampak ce se bos veliko vozil, ti bo zal, ker je poraba navadnega dvo taktnika vsaj dvakrat vecja od novih Tohatsu/Evinrude, sploh pa od Honde 50, ki jo imam jaz in vem, da porabi 6-7 L na uro. To pa resnicno ni veliko!
Skratka, z novejsim motorjem bos hitro not prinesel investiran denar, ker bos za bencin dajal dosti manj denarja. Na podlagi tega sem se tudi jaz odlocal.
Ce pa ze izbiras med navadnimi dvo taktnimi motorji pa ne vem zakaj ne izberes kaksno drugo firmo? Mercury/Mariner, Yamaha, Suzuki...

Pred Hondo sem imel Mercuryevega Marinerja! To je bil pa enkraten motor. Resnicno ni bil z njim nobenih problemov.

Lp!

Azrael ::

Zakaj raje enostaven 2 taktni motor, kot kak uglajen 4 taktni motor ?

"Uslugam" servisov se izogibav v največji možni meri, če se le da vse naredim sam, rezervne dele pa kupim od najboljšega ponudnika, se pravi običajno od uvoznika, ki ima, v primeru Tohatsu motorjev, poslovalnico 10 km stran od moje bajte.

Motorji nabiti z elektroniko, metri kablovja, kupom konektorjev in black box-ov, kot so vsi 2 in 4 taktni z vbrizgavanjem goriva v kombinaciji z morskim zrakom in morsko vodo v bližini mi nekako ne vzbujajo zaupanja...

Cena, žal nisem našel našega uvoznika za Hondo BF50, ki jo je pohvalil rhabdo, sem pa tu videl USA ceno, Klik, ki je 6549$, v Evropi pa verjetn prav toliko €, kar da razlike več koti 650.000SIT, za toliko denarja pa se dobi več kot 3000l bencina (>400h) in bo v mojem primeru ta razlika z recimo 2x večjo porabo 2 taktnega motorja plačana nekako v 8 letih, ob predpostavki, da so obratovalni stroški enaki (menjave olja, svečk), impeler vodne pumpe pa je verjetno pri Hondi že dražjki in ga je v tem času verjetno pri obeh treba zamenjati vsaj 4x, tako da realno gledano bo Honda začela postajati cenejša šele po 10. letih uporabe. Že sedaj za nov 2 taktni motor šparam že 4 leta, tako da...

Teža, Honda, ki je resnično najlažja med 4 taktnim motorji je kljub vsemu še vedno za 19kg težja od Tohatsu motorja (93kg proti 74 kg), kar ni zanemarljivo pri majhnem gliserju.

@smilyxx:

Volvo - Penta je prvi na svet izdelal izvenkrmi motor za čoln in ker imajo patente, je v nekem smislu vsak izvenkrmi motor licenca od firme Volvo.

LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.

barca ::

Kupujem izvenkrmni motor (5KM) za moj novi gumenjak. Ima kdo kak predlog kaj kupiti. Ima kdo kake izkušnje z Parsunom ?

http://www.parsun.si/index.php?option=c...
ale ale terror boys ale ale terror boys ale ale terror ale ale boys ale ale terror boys


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kaksen avto vozite? (strani: 1 2 3 434 35 36 37 )

Oddelek: Loža
1849105297 (27429) dottor
»

Motor 125cmm

Oddelek: Loža
281455 (865) Havq
»

4-taktni, 2-taktni?? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5114274 (10353) gapLLL
»

Honda razvila 5-taktni motor-Tiskarski škrat?

Oddelek: Loža
153485 (2266) bf4ed
»

nakup "cestaka" 250 vs 600 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
935828 (3237) flipflop

Več podobnih tem