» »

Honda razvila 5-taktni motor-Tiskarski škrat?

Honda razvila 5-taktni motor-Tiskarski škrat?

suse80 ::

Danes sem v delu na strani 21 , torej na športnih straneh, prebral, da naj bi Honda na testiranja v malezijo pripeljala 5 taktni motor zna motociklih...
Ker sem študiral elektrotehniko, mi strojništvo in motorji z notranjim izgorevanjem sicer niso ravno mala malca ampak vseeno-je to mogoče?
Obiščite stran o astronomiji ijn astrologiji http://www.mojevesolje.org

Daedalus ::

Nisem glih nevem kak znalec, ampak za pet taktni motor prvič slišim. Verjetno so mislili petvaljni - s tem agregatom drugače Honda tekmuje v MotoGP...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

steev ::

Mislem, da je tiskarski škrat. Zakaj še en takt več??? :\ :\ :\
:|

Azrael ::

No na začetku je obstajal tudi 6 taktni Otto motor, izpušni ventil je bil odprt dodatno cel obrat glavne gredi, na ta način naj bi se cilinder dobro očistil izgorelih plinov. Stvar se ni obnesla - premajhen učinek in zapletena izvedba.

5 taktni motor sploh ni možen, ker pri enem obratu ročične gredi bat naredi 2 takta (gib gor in dol), in je možno samo parno (sodo) število taktov.

LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.

Microsoft ::

To bi bil zanimivo motor.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Kaufmann ::

Azrael, preberi si TO. Mogoče bo pa liho?:P
ni podatka

Azrael ::

Aj kakšen spaček, ni ne dvo in ne 4 taktni Diesel... je pa 3 taktni.

Kar piše dalje je patent za to izvedbo že potekel, se pravi stara reč, ki se nekako ni obnesla. Taka konstrukcija IMO ne zmore visokih obratov (pravilen pretok plinov pri visokih obratih ?) in je za današnje čase neuporabna.

Osebno mislim, da je skrit potencial batnih motorjev še v 2 taktnih Otto, ker praktično od DKW motorjev ni bilo razvoja, enako kot Diesel, ki je bil dolgo zanemarjen, v zadnjih letih, ko se je začel ponovni razvo, pa se je precej približal 4 taktnim Otto motorjem.

LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.

dela ::

Mazda bi lahk motocikle začela delat. Rotacijskega bi blo prav zanimivo videt na motociklu :)

Daedalus ::

> Osebno mislim, da je skrit potencial batnih motorjev še v 2 taktnih Otto, ker praktično od DKW motorjev ni bilo razvoja

Dvotaktne motoje v trenutni obliki so "ubili" okoljski predpisi. Zadeva je mnogo preveč "umazana" je pa res, da so precej učinkoviti.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

tomaz321 ::

Dvotakt motor in okoljske predpise bi se še dalo rešiti (narediš drugačen tip mazanja motorja in postavljaš filtre in katalizatorje), problem je v učinkovitosti.

Rekli ste da je motor bolj učinkovit. Če to pomeni, da izkoristi vsak drugi takt za eksplozijo, pol to drži, če pa je učinkovitost povezana tudi z ekonomičnostjo (koliko da od sebe v primerjavi s tem kar mu ti dovedeš) je pa po mojem mnenju dvotaktnim motorjem odzvonilo. Glede na to, da je v istem taktu tako izpuh kot tudi vbrizg novega goriva&zraka(mešanice), pri tem prihaja do velikih izgub, saj veliko nove mešanice lahko izteče skozi izpuh in hkrati tudi veliko izpuha ostane v cilindru. 4 taktni motor je prav zato po mojem mnenju bolj ekonomičen in učinkovit hkrati (ima boljše pogoje za delovanje - ni mešanja izpuha in novega zraka)

MadMax ::

2-taktni motor je bolj učinkovit glede na težo/velikost samega motorja, kot pa 4-taktni.
O izkoristku goriva bi se pa dalo debatirat :>
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Proxima ::

No na začetku je obstajal tudi 6 taktni Otto motor, izpušni ventil je bil odprt dodatno cel obrat glavne gredi, na ta način naj bi se cilinder dobro očistil izgorelih plinov. Stvar se ni obnesla - premajhen učinek in zapletena izvedba.

5 taktni motor sploh ni možen, ker pri enem obratu ročične gredi bat naredi 2 takta (gib gor in dol), in je možno samo parno (sodo) število taktov.

LP, Azrael


Da utišam domnevne strokovnjake!

http://www.cool-fast-cars.com/selected_...

Če ne znaš indonezijsko uporabi google translate. ;)
Prostornina motorja 0.7l moč motorja 130KM

Bo dovolj da boš tiho?

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Proxima ()

Azrael ::

Kje pa vidiš 5 taktov pri tem zakompliciranem čudu od Merđota, ki je združil ideje 4 taktnega Otto, in dvotaktnih DKW in Puch?

Podoben spaček kot diesel otto od iste firme.

Prekomplicirano, da bo kaj od tega.
Nekoč je bil Slo-tech.

Isotropic ::


Da utišam domnevne strokovnjake!

http://www.cool-fast-cars.com/selected_...

Če ne znaš indonezijsko uporabi google translate. ;)
Prostornina motorja 0.7l moč motorja 130KM

Bo dovolj da boš tiho?

wankel je se mocnejsi, poleg tega morajo danasnji motorji zadostovati euro x standardom. ti jih kar fajno omejijo na moci.

drugace bo pa tole se zanimivo Homogeneous Charge Compression Ignition @ Wikipedia

Pyr0Beast ::

HCCI je še ena stvar za farbanje folka.

Dizel način vbrizga je rešitev varčnosti. In bolj kot je mašina učinkovita (4taktniICE) bolj 'tolče' ko se zadeva vžge. Dizel pa lahko tudi deluje na druga (tudi plinasta) goriva.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

bf4ed ::

FaLcOn3y3 ni od mazde je pa posebnost. 8-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bf4ed ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mešanca 3% + dizel ????

Oddelek: Na cesti
479227 (8166) korenje3
»

avtomatik dvotaktni versus štiritaktni

Oddelek: Na cesti
72308 (2070) francek1
»

Izvenkrmni motorji Tohatsu, mnenja ?

Oddelek: Loža
917424 (12060) barca
»

4-taktni, 2-taktni?? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5132973 (4612) gapLLL
»

Slo-Techov avto

Oddelek: Novice / Obvestila
312660 (2660) Tr0n

Več podobnih tem