» »

simobilov 'dekolte' prepovedan!

strani: 1 2 3

Daedalus ::

>Hvalabogu so ženske, ki danes odraščajo vseeno nekoliko bolj drzne. Ali bodo to drznost obdržale tudi do odraslosti, bomo videli.

Povečini nažalost ne. Poznam kar ene par drznih, ki so ratale poslušne gospodinje. Socializacija dela, sploh v primeru zakona, ko se zgubijo stiki z večino ljudi, pol pa ti za zgled ostane zakon tvojih staršev. Brrr:'(
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

BigWhale ::

> Hvalabogu so ženske, ki danes odraščajo vseeno nekoliko bolj drzne.

Ja, vecina jih je tako drznih, da so na pol anoreksicne in se pri 14ih oblacijo tako kot bi bile 25 let stare... :)

EssEncE ::

BigWhale ma raj take kot so bile nekoč. Rejene kmetice. Bo zima in pomankanje pridelkov. Treba neki tolšče, hehe.

Postavice so dandanes kr dobre. Face so pa malo večji problem. To bo pa treba že kar konkretno (nano)tehnologijo imet. Plastični kirurgi so vsekakor prešvoh, pa mesarjenje tudi ni preveč kul. Kremice so pa sploh neki smešnega, neka folklora.

perci ::

BigWhale ma raj take kot so bile nekoč. Rejene kmetice. Bo zima in pomankanje pridelkov. Treba neki tolšče, hehe

Uf bo GABY užaljena - upam, da ne bere :8).

Face so pa malo večji problem. To bo pa treba že kar konkretno (nano)tehnologijo imet. Plastični kirurgi so vsekakor prešvoh, pa mesarjenje tudi ni preveč kul. Kremice so pa sploh neki smešnega, neka folklora.

Najbolj, da si jo v Photoshopu predelaš po želji potem pa print na faco prilepiš :\.

EssEncE ::

Ne, osebno sploh nisem zbirčen. 10% mi jih je (vizualno) všeč. Kar je več kot dovolj, pod pogojem, da sem všeč 90%+ deklet. Ta pogoj seveda izpolnjujem.:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: EssEncE ()

EssEncE ::

Pač govoril sem predvsem o tem, ko dosti ženskic ni zadovoljnih z videzom. Neumni se mi zdijo predlogi tipa "Sprejmi se takšna, kot si". Sem bolj pristaš, da se popravi, kar ni lepo.
Samo, da zaenkrat je to še precejšen problem, vsaj za določene dele telesa.

Gandalfar ::

in kdo doloca kaj je lepo?

EssEncE ::

Vsak zase pove, kaj mu je lepo. Subjektivna stvar. Ampak vsak ima pravico, da se polepša. Samo problem je, ker to trenutno v polni meri še ni možno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: EssEncE ()

Gandalfar ::

Torej se zenske naj gredo mesarit, da bodo ugajale egoisticnim in macisticnim moskim?

Komaj cakam, da vidim kaj bo prihodnje desetletje prineslo :/

EssEncE ::

Torej se zenske naj gredo mesarit, da bodo ugajale egoisticnim in macisticnim moskim?


Če jim ugaja ugajat takšnim moškim, naj to počno. Če jim kaj drugega ugaja, naj pač zasledujejo tisto.

Sem pa proti mesarjenju. Treba bolj nafino, dol pri genih zagrabit. Mesarjenje tkiv ni potrebno, vendar je dandanes nujno zlo.

64202 ::

Aha, treba je torej celilut obsevat tako, da zmutira in pridobi inteligentno zavest. Potem zgrunta, da celo zivljenje samo sedijo na njem in prostovoljno stori samomor (=> si odklopi kri). :)

BigWhale ::

Oddaljujete/mo se od topica... samo v opozorilo, da ne bodo na koncu solze...

cryptozaver ::

Kok ste plehki. Kaj pa notranja lepota? Skoljka z biserom in te zadeve...:))

STASI ::

Za branje priporočam:
dr. Bojan ZABEL: Tržno pravo in pravo reklame, Javna tribuna: Pravo in reklama, Podjetje in delo 6-7, 1997, strani 1203-1209
dr. Peter GRILC: Novejše oblike nelojalne reklame, Javna tribuna: Pravo in reklama, Podjetje in delo 6-7, 1997, strani 1225-1233
dr. Bojan ZABEL: Tržno pravo; Teorija in praksa pravnega urejanja trga, Gospodarski vestnik, Ljubljana 1999
"WAR IS PEACE, FREEDOM IS SLAVERY, IGNORANCE IS STRENGTH"

abcčdefghijklmnoprsštuvzž

Volk| ::

mene pa moti ta reklama zato ker se ne vidi ŠE VEČ!!!
Tip jo grabi za joške, mi pa vidimo roke namesto lepih polnih bradavičk:D
dejmo več golote gor! Škoda da je oblečena:D
Mar joški niso za pogledat..otipat...kaj bi skrivali lepe stvari!

STASI ::

Volk|: ti sam našga psihiatra Rurgla vpraši pa bo vse jasno!
"WAR IS PEACE, FREEDOM IS SLAVERY, IGNORANCE IS STRENGTH"

abcčdefghijklmnoprsštuvzž

frnikola ::

Na sledeci strani najdete obrazlozitev zakaj je bil oglas prepovedan.

Slovenska oglasevalska zbornica

Barakuda1 ::

Tale obrazložitev je mal butasta (vsaj za moj okus).

Po kriteriju te obrazložitve, bi bilo "potrebno" pol prepovedat več kot 50 % trenutnih reklamnih sporočil.
Reklama za "banditos" (al kva je že tisto za ena pijača) naprimer med prvimi.

Ampak tko je pač to.
Ko ni natačnih kriterijev, je možen tudi lov na čarovnice :(

legend ::

Po moje bi pa reklame morale imeti več zveze s stvarnostjo (=predmetom oglaševanja). To, da skoraj za sleheren izdelek igrajo na naše hormone, se mi zdi že mal bedno. Pa ne da ne bi maral gledati ženskih teles, ampak da mi bo pa nekdo v glavo vcepljal palični mešalnik s pomočjo nage babe, to mi je pa mim.

Ziga Dolhar ::

Ah.

Najboljše so kakšne pristne slovenske reklame, ko napol naga [ali napol oblečena? Pogled optimista proti pogledu pesimista? >:D] sesa po bajti al pa magari pomiva posodo, se naslanja ob/nad sesalec/gobico in nasploh ... deluje tako no ... "nedomače".

---

Sicer pa se premalokrat zavedamo, da reklama ne sme dajati vtisa, da je pametnejša od nas, ampak je bistveno, da se mi počutimo boljše, reklamo gledamo kot inferiorno (v nasprotnem primeru njen poskus "poučevanja" razumemo kot neželjen, nedopusten poseg v področje naše inteligence). Gre za preprosto načelo zapeljevanja; najzanimivejši primer sta bila zame britanska premiera Gladstone in Disraeli; Victoria je o prvem govorila, da ji je dajal občutek najpametnejšega človeka na svetu, medtem ko je pri drugem dobila občutek, da je ona sama najpametnejša.
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

username ::

(Iz besedila pritožbe na oglaševalsko zbornico, link je dal frnikola):

Vlagatelji pritožb menijo, da so spolni namigi v predmetnih oglaševalskih sporočilih uporabljeni zgolj z namenom šokiranja in vzbujanja pozornosti in nimajo nobene povezave z izdelkom oziroma storitvijo (mobilna telefonija).
Dva protiargumenta:
1. Ni res, da spolnost nima povezave z mobilno telefonijo. Ljudje (predvsem mladi) si z namenom spoznavanja in še česa več izmenjujejo tel. številke, po mobiju se dogovarjajo za zmenke, starejši se po mobiju pogovarjajo z ljubicami ali se naročijo pri prostitutki... Predvsem slednje velja za nemoralno, ampak hej, saj smo v svobodni državi, a ne?
2. Itak je pa v zadnjem času trend, da oglasi včasih nimajo povezave z oglaševanim izdelkom. Najbolj znan primer je Benetton.

Če pa je kdo pohujšan, ko vidi malo bolj žgečkljiv oglas, naj se obrne stran.
Roke na joških mene ne sploh ne razjezijo, do onemoglosti ponavljanje reklame za Safcol tunino pač. Pa nimam nobene pravice, da bi komu težil zaradi tiste reklame. Posel pač.

Hipoteza: kdor je užaljen zaradi Simobilove reklame, je:
a. ženska, ki ne doživi pogosto (ali sploh nikoli), da bi jo kak fejst tip na njeno željo pošlatal po joških, pa pizdi iz same fovšije;
b. tip, ki ne doživi pogosto (ali sploh nikoli), da bi mu kaka fejst punca pustila da bi jo pošlatal po joških, pa pizdi iz same fovšije.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

madmitch ::

Kaj da otrok kot prvo stvar v usta in kaj najprej vidi. Verjetno fara al pa kateheta. Mah naj ga ne serjejo preveč. Neko kvazi moralo zganjat. Spet je bil nekdo užaljen, ker ni dobil dela. Seronje.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

BigWhale ::

> Kaj da otrok kot prvo stvar v usta in kaj najprej
> vidi.

Cela stvar je v tem, da se delajo tako zanic izdelki, da jih je treba reklamirat s pomocjo seksa...

In ja, roke, ki drzijo joske ali rit so seksualno obarvana reklama (a je to moralno ali ne je trapasto razpravljati), pa naj se zgovarjajo na pet prstov kakor koli se hocejo, zakaj ni potem pet prstov na komolcu... ;>

Marjan ::

Tukaj je jasno kaj se je zgodilo: ene par zadrtih "starih mam", ki jih noben noče zagrabit kot je nakazano v oglasu, je zaradi svoje zavrte želje, mnenja, da je to nemoralno početje.

Seveda so pritožbe takoj naletele na odprta vrata, saj dobro vemo kako je s splošno zadrtostjo v Sloveniji.

V bistvu se gre spet za NADtemo o Svobodi, ki sem jo tudi že odprl v tem forumu.

Take cenzure so nevarno početje, ki vodijo v restrikcijo in omejevanje liberalnosti trga.

Not good, not good at all!

Keyser Soze ::

Kaj naj rečem. To kar je Marjan povedal. Ene par jih je bilo fouš, ker nimajo "balonov" in jih nihče ne grabi za njih pa je prišlo do tega.

Spomnite se reklame za Sun Mix in njihov faktor. Ena je bla fouš necelullitnim in čvrstim ritkam pa je prišlo do gonje proti reklami.

Za vzgojo otroka to ni niti pod razno slabo, niti tiste ritke(ki jih je blo prav fajn gledat) nit tej "joški"(še manj). Hudiča, a boste vi otroka o spolnosti učili iz cajtngov in TVja ali mu boste povedali kaj je prav in kako se stvarem streže.

Najstniki... Ah dajte no. Saj sem tudi jaz nonstop vohal, kje bom videl kakšne obscene stvari, pa mi sploh ni žal danes. Niti nimam kakšnih težav ali ekscesov na tem področju. Starši naj se malo bolj brigajo za svoje otroke in jih malo manj liberalizirajo.

Odraslim pa mislim, da res ni treba skrivat takšnih stvari.

In kaj nam potem še ostane?

P.S.: Reklamiranje. Bah,.. Dandanes smo ljudje že tako pametni, da nas takšne reklame ne ganejo preveč. In ne gledamo na to kot, če kupim to, bom pa joške lahko šlatal. Ampak je pa vseeno bolje oz. lepše videti ene lepe ritke ali pa "joške" kot pa eno leder sedežno ali močota. Fouš pa ni treba bit, če ima ena večje joške od tebe. Ali pa eden večje bicepse.

legend ::

P.S.: Reklamiranje. Bah,.. Dandanes smo ljudje že tako pametni, da nas takšne reklame ne ganejo preveč. In ne gledamo na to kot, če kupim to, bom pa joške lahko šlatal.


Kar misli si, ja! A misliš da hočejo oglaševalci ljudem polepšat dan z reklamami? Vse kar hočejo je čimveč ljudem v galvo vcepiti njihovo ime in izdelke. Dobro, saj smo v kapitalizmu. Ampak da za dosego tega cilja znova in znova uporabljajo goloto in sex se pa meni zdi že preveč cheap.

Sergio ::

a bit offtopic:

Ko smo ze pri efektu -- ravno danes sem podpisal za Simobil. Enostavno prevec ugodno je, da ne bi zamenjal. Ocitno so joske imele efekt name ;-)
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.

@ljash ::

Sergio: za tanovo mobitelovo akcijo si že slišal? :\
Asus P4C800-E Deluxe, P4 3Ghz, 2*512 Geil Value,
Ati Radeon 9800PRO, Hitachi 160 GB SATA

Sergio ::

Ne. Grem gledat.
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.

Ziga Dolhar ::

Sergio: da ne bi pozabil sporočit svoje telefonske! ;)

p.s.: jaz sem na Mobitel vezan novi dve leti ;)
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

BigWhale ::

> Seveda so pritožbe takoj naletele na odprta vrata, saj dobro vemo kako je s
> splošno zadrtostjo v Sloveniji.

Slovenija je zadrta? Eh, pretiravas, v najbolj svobodni drzavi sveta ne smes rect besede 'drek' po televziji, ce pa josko pokazes si ga pa tako ali tako najebal...

Glavni problem reklame ni joska ampak nacin reklamiranja... Je legend lepo povedal. Potrosniki so ovce, ce ne bi bili, potem ne bi bio take reklame :)

Keyser Soze ::

Ja no, če ste ovce ste ovce. Ne?

Jaz sebe ne smatram za ovco. Mene prepriča nizka cena. Ne joški in ne ritke. Če bi bili potrošniki(kar sem) tako naivni, bi takoj letel kupovat najnovejše super duper konpjuterske gizmote ker so tako fancy in ene lepe CG punčke poleg skačejo. Pa niti ne delajo to (vsaj večina ki jih poznam) ampak se prej pozanimajo kaj je OK in kaj ni.

Ima pa ena reklama sigurno efekt name. Najnižja cena. In če še dobim tretje mnenje, da je zadeva ok pa jo kupim.

P.S.: Tisti, ki je šel k simobilu pa zaradi joškov in ne zaradi storitev in njihovih cen... Jah osel bi bil užaljen. Če razumete.

Daedalus ::

/joke
Ene owce palijo na joške, ene pa na nizke cene;)
/joke off
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Sergio ::

Keyser: no no ... a mislis da nisem pogledal cenika in malo premislil stvari? :)

Ziggga: jaz imam tut aneks. Jebiga, bom pa jurja na mesec placeval do izteka, s SIM kartico v denarnici.
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.

Keyser Soze ::

Jah, za tvoje dobro upam da si. Drugače pa tisto ni letelo nate, niti nisi bil mišljen ti s tem. Bil je pač samo primer.

Reply na to, da smo potrošniki ovce in da agencije ter firme manipulirajo z nami. They wish.>:D

Poldi112 ::

Keyser, kaj pa podzavestni nivo?

Keyser Soze ::

Do explain.

64202 ::

Plakat, ki ga vidis vsak dan na cesti, ko gres na siht / v solo. Nekaj vpliva ma. Marketingarji upajo, da za njih pozitivnega :).

Keyser Soze ::

Ne vem. Pozitiven vpliv v smislu, da je prepričala kupca name še ni imela. Pa sem se že velikokrat zamislil, če je bila kakšna reklama tako dobra, da bi zaradi nje kupil izdelek, ki ga ne potrebujem(ali je slbši od konkurečnega z podn reklamo).

P.S.: Je pa res, da ne bi kupil Oxi Action, čeprav pravijo da je zelo dober. In to samo zaradi neumne reklame. UUUU, pomažemo malo tam, malo tu. Dvignite roko, da pomažemo. da se vidi,.... :'( Jaz bi takoj prodal firmo, če bi takšno reklamo naredila.>:D PA takšne reklame se prepovejo. Ne pa eni bogi joški, ki se jih lahko bagledaš do onemoglosti poleti.

Tear_DR0P ::

V bistvu bi lahko ble te reklame za oxi action bolj sporne od ostalih, ker mladino poučujejo, da ni nič hudega, če eno teto na tržnci zasvinjaš, kr tko mal za foro, ker bo že oxi action to opral!
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

madmitch ::

Pozitiven vpliv v smislu, da je prepričala kupca name še ni imela

Vzemi za primer izdelke široke potrošnje. Večina ljudi vedno kupi enega od bolj oglaševanih izdelkov, ne glede na to, ali je res boljši od tistega, ki se oglašuje bolj malo ali celo nič. Ravno tako je s to reklamo, niti ni tako važno ali je tematika reklame povezana a storitvijo, važno je, da je na nekem nivoju privlačna potencialnemu kupcu in da bo le ta opacil bistvo sporočila, ko jo bo videl sedmič do desetič. Reklame so delane malo bolj globoko, kot se zdi in ciljajo globje, kot si sploh predstavljamo. Tako da, ta reklama sploh ni slaba, s sporočilnega stališča, kot ga želijo oglaševalci in njihove stranke. Tudi gonja proti tej reklami ni slaba, konec koncev.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

Keyser Soze ::

Nihče ni rekel, da je slaba. Naredila je velik pomp, kar pomeni, da je (za moje pojme) dosegla polovico svojo namere in so jo ljudje opazili. Ampak... Vprašanje koliko ljudi je zaradi te reklame šlo k simobilu? Morda tisti, ki so kolebali med Mobitelom in Simobilom, ter so se zaradi te reklame odločili za Simobil ali pa so se zaradi te reklame odločili za Mobitel?

Je pa res, da če ne bi bilo reklam, ne bi bilo kupcev saj preprosto ne bi vedeli zate oz. tvoje izdelke. Drugače pa so mi bolj všeč reklame v kakšnih oglasnikih, ipd. Majhne nevpadljive in konkretne. Tile Jumboplakati so bolj za popestritev okolice. Zato je pomembno da so lepi. Bolj kot da imajo nek globlji pomen.:D S tem se oglaševalci sigurno ne bodo strinjali.

Bottom line oz. kar hočem povedat je. Folk(pomoje) ni več tako naiven. Niso ovce, ki bi na slepo zaupali "boljši" reklami.

Poldi112 ::

Seveda so. Reklamira se zato, da se ti ena dolocena blagovna znamka vsede s spomin. Poglej benetton. Skoraj ne mores povezati reklame in izdelka. Ali pa levis. Ampak reklama je kul, in ko bos v dilemi katere kavbojke kupiti ti bo nekaj govorilo levis. Recimo. Gre se samo za prepoznavnost blagovne znamke. Kakovost proizvoda je drugotnega pomena. Sploh ker je pred tem se cena. Glej kako veselo ljudje v tusu, merkatorju in podobnih velecentrih vsi blazeni kupujejo paradajz, ki je prakticno zanic (sama voda in trda lupina, namesto pravega, socnega paradiznika), ampak so vsi blazeni, ker je poceni.

BigWhale ::

> Bottom line oz. kar hočem povedat je. Folk(pomoje) ni
> več tako naiven. Niso ovce, ki bi na slepo zaupali
> "boljši" reklami.

Kako da ne? Torej oglasevalci cisto brez veze oglasujejo, ker nihce ne gleda reklam? Oziroma jih ne uposteva?

Najbrz je tale reklama slab primer, ker oglasuje neko storitev.

Lahko pa vzames za primer cokolado. Milko vsi kupujejo, ker jo svizci zavijajo v folije. Pa je Milka dalec od tega, da bi bila neka vrhunska cokolada na nivoju. :)

J.F.K. ::

(Iz besedila pritožbe na oglaševalsko zbornico)

Vlagatelji pritožb menijo, da so spolni namigi v predmetnih oglaševalskih sporočilih uporabljeni zgolj z namenom šokiranja in vzbujanja pozornosti in nimajo nobene povezave z izdelkom oziroma storitvijo (mobilna telefonija).

-5 prstov 5 tolarjev
-zagrabi rit, zagrabi joške => ZAGRABI lepo PRILOŽNOST, ki se ti ponuja


Prav res pa upam, da reklami ne nasprotujejo ženske, zaradi uporabe ženske kot spolnega objekta. Ker moški se ne zgražamo, nad drugo reklamo. Hvala bogu, da ste za nas spolni objekt, ker če bi vas smatrali samo za življensko sopotnico in hišno gospodinjo bi bile hudo nezadovoljne / nezadovoljene. Tega pa si ne želimo ne moški in ne ženske.

Konec koncev si sami ustvarjamo svet v katerem živimo in kdor se slepi, da živi v slabem času se prekleto moti.

cryptozaver ::

Ha! Danes videl ta nesrecni pano: cez joske in roke nalepka CENZURIRANO!!!!!!!!

bljak sram naj nas bo puritance ;(

Keyser Soze ::

No par primerov iz mojega življenja, ki ste jih omenili..

Levis. NE hvala. Predrago. Poleg tega nimajo meni dobrega kroja. Kupujem no name kavbojke, katerih kroj mi je všeč in nisem še opazil reklame za njih. Nikjer. Sam zvohal.

Benneton. Kje pa. Na daleč se izognem njihovi štacuni. Oneill. Jp. To je zame. Iz izkušenj. Cunje držijo leta in leta. Se ne potrgajo niti ne zbledijo opazno(glede na okoliščine), tako da jih na koncu še vedno lahko porabiš za delavske cunje (modificiranje:D ). PA kje ste videli kakšno reklamo za Oneilla? JAz je še nisem.

Milka. Ah, saj je fajn. Je tud dobra. Pa recimo gorenjka ni slaba. Ampak... Najboljša je še vedno Lindt. Zame. Reklama? Jou, kje ste jo še videli za Lindta.

Grocerija. Pol je domače, pač kmetje:D , pol pa iz štacune. Poceni oz. najceneje ampak tisto za kar vemo da je OK. Ne ravno najcenejše, ampak dobro za nizko ceno. Če razumete.

Tako da. Komerciala malo zasluži na meni. Včasih je. Odkar sem prebral par stvari o principu dela ter psihologiji marketinga... Nič več. Sedaj je najboljši marketing 10+ folka, ki reče da je zadeva OK in da so uber zadovoljni z njo. To je D'best reklama, za katero pa firme premalo stremijo.

Hopu U Get It.

P.S.: Za vaša dejanja jaz ne odgovarjam.:P

legend ::

Bravo. Car si.:\

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: legend ()

Keyser Soze ::

Jah, kaj naj rečem, hvala no. Verjamem, da nisem edini. Ampak ti zgleda izpadeš.:P

Ni pa niti tako težko to. Vsaj meni se ne zdi. Če le ne jemlješ reklam takih kot so, ampak se malo zamisliš kaj hoče povedat oz. kako te hoče prepričat, ne pa kaj ti izdelek na njej ponuja. Tak način dela čudeže. In psihologija je še vedno psihologija, pa če jo uporabljaš tako v reklamne kot kakšne druge namene. Kaj pa folk vse lahko pozdravi (kaj hujšega kot ovčjo naravo) z poznavanjem psihologije bi te pa morda tudi presenetilo. Poizkusi...:\

legend ::

8-O
strani: 1 2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zvočne reklame na LPP (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
645128 (3715) blank3
»

Reklame ki najedajo (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
754656 (3129) Matev
»

Vsi pobarvani, vsi enakopravni ?

Oddelek: Problemi človeštva
271235 (616) Matthai
»

najbolj neumne reklame

Oddelek: Loža
262062 (1415) Zheegec
»

Zeleni klicaji

Oddelek: Loža
16849 (544) MadMax

Več podobnih tem