» »

simobilov 'dekolte' prepovedan!

simobilov 'dekolte' prepovedan!

«
1
2 3

cryptozaver ::

LINK

Kot lahko preberete oglas Simobila, kjer tipcek (tata, tata i ja bih to radio) drzi bejbo za b..i...p (cenzura da ne bi kaksen otrok tega prebral) krsi oglasevalski kodeks. Razlogi: dostojnost drugega in mladostniki.

Haloooooo!!! kam plujemo me samo zanima. Cloveka deskreditira ze vsak lolek za salterjem na obcini, policaj... Nasilje na TV v najbolj hot terminih...

Vse to je OK. Oglas ki namiguje na to kar zagotavlja nas obstoj - razmnozevanje je pa sporen???

Saj vem zakoni pa to, ampak a ni te za malo smesno?

Jst ::

Te oglaševalski kodeksi...

Oglasi z motivom moških rok na ženskih prsih kršijo dva člena oglaševalskega kodksa, tistega, ki govori o dostojnosti in drugega, ki obravnava otroke in mladostnike, je odločilo oglaševalsko razsodišče.


Recimo oglas za Banditos, kjer pravi: ko fantje postanjo moški, pa seveda dovolijo, da se vrti.

Oboje spada na tanko črto, kjer na eni strani stojijo oglaševalski oddelki podjetij, na drugi pa država.

Komu prepovedati oglas je za nas, zunanje opazovalce isto kot metanje kocke.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

kopernik ::

Mene taki oglasi ne motijo in spomnim se "hujših primerov" (se kdo spomni plakatov od firme Sisley, kjer je imela bjonda čez bradavičke dva cofeljna slika?). Vprašanje je samo, kje je meja (zaradi otrok, ne odraslih) ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kopernik ()

blue96 ::

v muslimanskih državah te zato zaprejo, kot da ne bi odobravali golote. socializacija pač.
.

hruske ::

v kapitalizmu ti pa joške naredijo po meri, samo da lahko kaj zaslužijo.
Rad imam tole državico. <3

Poldi112 ::

Ne vem zakaj bi se sekiral, ce jim prepovedo reklamo. Itak se mi zdi primitivna. So mi od mobitela bolj vsec.
Ker ta reklama ni nek visek oglasevanja. Vse kar je da dajo na plakat objekt pozeljenja v pricakovanju, da bo zato vec ljudi videlo plakat. Kar seveda pali. Ampak plakat je se vedno primitiven. Tist za sisley je recimo bolj izviren. A tudi bolj izzivalen.

cryptozaver ::

Se spomni kdo oglasa firme Benetton pred leti, ko so slikali prestreljeno in krvavo uniformo Hrvaškega vojaka? Seveda takrat se ni veljala sedanja zakonodaja ampak kako pa to vpliva na mladino?

Daedalus ::

/sarcasm

Ja treba je pazit na javno moralo. Kam bomo pa prišli, če bojo s vsakega plakata joške gledale? Sej bojo bogi froci razvili resne frustracije - pol pa bomo meli cel kup zafrustriranih malojoškastih najstnic, ki bojo htele, da jim stari plačajo kako plastično operacijo. Da ne omenim razočaranih mladcev, ko bojo zgruntali, da večina mladenk nima takih jošk kot tiste na plakatih. Ojoj, koliko nepotrebnega trpljenja to povzroča. Jaz grem skup zlagat grmado za tistega, ki se je to spomno. Mi pride kdo pomagat?

A ni dosti manj škodljivo gledati klanje po TV ob šestih zvečer? Se bojo froci vsaj naučili, kaj narest, če jih kdo zajebava. Pa naj še kdo reče, da TV ni koristn...

/sarcasm off
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

Ziga Dolhar ::

Ne gre za zakonodajo.

Reklama ni "prepovedana", ampak ni všeč enemu oglaševalskemu krožku. AFAIK.
https://dolhar.si/

Owcka ::

Reklama je blesava, vsaj zame. SiMobil ima nezanimive reklame, recimo, wannabe funny. Prav jim je! :)

hruske ::

Ziggga gets a point. From me. By me agreeing. Kinda.
(Z Zigggo strinjati. Jaz. Se. Prblizn.)
Rad imam tole državico. <3

Alexius Heristalski ::

Ne vem zakaj bi se sekiral, ce jim prepovedo reklamo. Itak se mi zdi primitivna. So mi od mobitela bolj vsec. Ker ta reklama ni nek visek oglasevanja. Vse kar je da dajo na plakat objekt pozeljenja v pricakovanju, da bo zato vec ljudi videlo plakat. Kar seveda pali. Ampak plakat je se vedno primitiven. Tist za sisley je recimo bolj izviren. A tudi bolj izzivalen.
Se čisto strinjam s temle (razen dela o Mobitelu8-)).
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

||_^_|| ::

men je pa ta reklama zelo všeč. Zarad enostavnega razloga => rad vidim kej lepga.

madmitch ::

A TV reklame za šampone in ostale pomade, kjer bejbe nage okoli skačejo so pa sprejemljive.
Kaj je tu zadaj?
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

hruske ::

Krožek.
Rad imam tole državico. <3

Primoz78 ::

A TV reklame za šampone in ostale pomade, kjer bejbe nage okoli skačejo so pa sprejemljive.


Pomojem so sprejemljive...doker ni kakega tipa zraven, ki bi jih kaj "otipaval" ali kaj podobnega :| .

Lp Primoz C.

borchi ::

po mojem mnenju je kewl reklama. ne sam, da so joške lepe (na splošno, te pa še posebej). poleg tega tut ni čist kr brezveze. pet prstov ~ 5 sit, s petimi prsti ~ 5 sit lahko nardiše veliko fajnega. ne morte rečt, da nima pointa reklama.
l'jga

Gandalfar ::

wow borchi. Dokler nisem prebral tvoje razlage sploh nisem dojel pointa reklame. Sem mislil, da je pac ena glupa marketinska pogrutavscina v stilu, da ljudje radi gledajo te stvari.

Primoz78 ::

borchi svaka cast...dobro si to povedal!>:D

Lp Primoz C.

borchi ::

:8) ok, se bom poboljšal in nehal bit intelektualec. zgleda, da je moj libido zadnje čase mal potlačen in nisem samo ziz gledal!

downloading pr0n, now! to get me back on the track!
l'jga

Jst ::

Kje je pa zapisan oglaševalski kodeks? Kakšne so sankcije kršitve? Kdo izvaja sankcije? Kdo ima pristojnost?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

BigWhale ::

Potrosniska subkultura... jokejte se... ;>
Na oglasu je najbrz sporno to, da ga ni naredila kunkurenca, sedaj so se pa pritozili na razsodisce. ;)

borchi ::

BigWhale: dvomim, ker zdej že vsak papek ve, da jim s tem nardiš samo še večjo reklamo. verjetno bo res držalo tisto, da v "krožku" niso imeli kj delat. in je treba nekak upravičit sredstva, ki jih razmetavajo.
l'jga

depresija ::

Naj kot (očitno) edina ženska na tem forumu pristavim svoj lonček.

glede simobilove reklame je stvar taka:
Zdej boste rekli da sm zakompleksana in spolno zafrustrirana feministka, samo meni se zdi reklama kratko malo bedna. Stvar, da je oseba (pa ne govorim samo za žensko... tudi varjanta reklame v kateri ženska grabi tipa za rit je glupa) spolni objekt brez obraza je mimo. Čas bi bil da bi stvar spoznali ne le v reklamah (in ne le v tej reklami!)

glede na to, da nas z vsake strani bombardirajo s seksom in raznovrstnimi namigi za seks se zdi potem nekaterim očitno zelo čudno, ko eno takih reklam prepovejo.
Ljudje opazijo sporne reklame šele ko jih prepovejo in so o prepovedi pripravljeni celo razpravljati na forumih. ko je reklama (ki je za moje pojme precej izzivalna) prišla ven, se nihče ni kej preveč zmenil zanjo.

svoboda tiska... absolutno!
vendar je svoboda včasih težja kot strogo definirane meje, ker obstaja več kot upravičena nevarnost, da svobodo izkoriščamo.
Ljudje smo pač bitja, za katera sem vedno bolj prepričana, da potrebujejo despotsko oblast, ker jim svoboda škodi. In če bomo svobodo v nadalnje tako zlorabljali in krepko prekoračili meje dobrega okusa se lahko po vseh filozofskih napovedim bližamo dobi kontemplacije...

kako vam je všeč ideja?
Pa ne žamerte.

borchi ::

zagotovo boš rekla, da sem ignorantski, seksistični prasec .... ampak v tvojem postu ni nobene ideje?

tri nasprotujoče si polmedle neideje ... ...bližamo se dobi kontemplacije --- YAWN!!!!

lahko poveš kaj je tvoj point?
l'jga

kopernik ::

depresija:
Potrebno je imeti neke standarde (čim bolj jasno določene) in se jih držati. Jaz ne vem, koliko reklam je že bilo v Sloveniji zavrnjenih, prepovedanih, itd. Ampak, glede na to, kaj vsak dan vidim, sklepam, da je veliko reklam "sumljivih". Zato v prepovedi simobilove ne vidim neke logične razlage.

Tvoja ideja o kontroli in omejevanju svobode posameznika mi ni prav jasna. Saj nek sistem v družbi že obstaja (ne more vsak početi vse, kar mu paše). Ali bi ti rada obstoječa pravila in zakone bolj poostrila ? Ali imaš v mislih radikalnejše poteze ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kopernik ()

DoloresJane ::

Namen reklame ni to, da bi bila (vedno) všečna. Ali "dobra". Njen cilj je, da je opažena. Tudi če mora biti obskurna, neumna, pretirano provokativna in podobno škodljiva. Simobilova reklama je za moje pojme veliko "boljša" v tem pogledu kot vse vpojne reklame za vložke z notranjo plastjo iz gela ali za praške, ki perejo super belo za drobiž. Seveda gre za denar in všečnost krožku kot so povedali že pred mano. Ne vem, kaj se nekateri spotikajo ob provokativni del reklame. Mulci gledajo reklamne panoje prav tako kot gledajo MTV. Ironija je, da na dotični televiziji s piskom cenzurirajo kletvice, čisto sprejemljivo pa je, če se Beyonce po fotelju valja v prekratkih in preozkih hlačkah in če jo kamera večino časa snema v zadnjico ali zvijajoči se trup. Mene ne gane, hormonske najstnike pa. In ali ni spot prav tako učinkovita reklama za CD ali pevca? Seveda, samo gre za lobij. Meni se Britneyin spot v prozornem in bleščečem dresu ne zdi nič manj opolzek od Beyoncejinega, ampak gre za poznavanje pravih ljudi. Meja ni tanka - po mojem je na strani tistega, ki ponudi več.

P.S. Naj kot (očitno) edina ženska na tem forumu pristavim svoj lonček. - ne laskaj si. Če si tukaj malo časa še ne pomeni, da lahko delaš hitre zaključke. Naj pojasnim še nekaj stvari: kljub temu, da je to pretežno "moški" forum, ti ni treba utemeljevati prisostvovanja v temah. To, da si ženska, ti ne daje plus točk. Mogoče samo dvigne kakšno obrv. Pa še to redko. Kakšna utež ne bi škodila, da ne bo glava plavala preveč med oblaki.

EssEncE ::

Ljudje smo pač bitja, za katera sem vedno bolj prepričana, da potrebujejo despotsko oblast, ker jim svoboda škodi.


Sram te je lahko. V Afganistam za časa talibanov bi te bilo treba poslat. ******* mala...

EssEncE ::

Če bi se šlo na vrhovno sodišče, bi definitivno slednje rasodilo, da so taki plakati dovoljeni.

Prepovedali bi jih kvečemu, če bi naprimer napeljevali h pedofiliji ali podobnim zadevam.

Jst ::

Vsak oglaševalski pano, reklama, oglas je namenjen določeni ciljni publiki. Ta oglas je namenjen najmlajšim. En manager 100% ne pade na to podlo foro. Če bi pa radi, da vaše otroke prepričajo v nakup lego kock s tem, da je zraven ena huda prasica, ki deluje pohotno in ima med oprsjem Lego Technichs, ste pa za k psihjatru.

Zato obstajajo oglaševalski kodeksi.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

depresija ::

Namig: umetniška obdobja (ta so...mimogrede... podkrepljena s filozofijo trenutnega časa)....
ste mogoče kdaj opazli, di si obdobja, ki si sledijo, radikalno nasprotna???
recimo... srednji vek postavlja v center vsega boga, renesansa to ovrže, postavi v središče človeka, potem pride barok, katerega umetnost spet služi samo in izključno bogu, preidemo v klasicizem, ki je strog in se v tem razlikuje od s čustvi našponanega baroka, sladi spet razčustvovana romantika, potem racionalni realizem itd (govorim shematsko)
vsakič, ko obdobje pripelje do "bolestnih" skajnosti, se pojavijo nove ideje

doba v kateri smo zdaj (in pri tem mislim na zahodno civilizacijo...talibani pri tem ne igrajo bistvene vloge, ker je to kultura ki nam ni pretirano sorodna. vsekakor je svet prevelik, da bi ga zavzela ena sama miselnost in ideologija... dokaz je spet zgodovina) je kulminus svobode...
ljudje še nikoli nismo bili tako svobodni... svoboda tiska, mišljenja, oblačenja, izbira religije... na kratko: človek sam odloča o svoji usodi

vendar: ali je človek dober gospodar svoje usode?
ne
ali gremo v skajnosti?
vsekakor se skrajnostim vztrajno približujemo
vzemite zadevo s malo filozofije...

Namesto da bi si ljudje poskušali svobodo dozirati in jo tako ohranjati jo bomo bržkone izgubili zaradi takih ravnanj. Končno imamo ženske možnost, da si oblečemo mini krila in globlje dekolteje. In kaj delamo? Namesto da bi stvari dozirali v mejah normale vlada pretiran liberalizem, ki dvanajsletna bitja prisili, da si kupujejo podložene modrce in se tlačijo v vroče hlačke. Na vsaki cesti pa nas obdajajo joškasti plakati.

ne bi se čudila, če se bodo pojavile težnje po pretiranem zaustavljanju tega, s tem mislim na kontemplacijo...


Glede reklame...
strinjam se s kopernikom da reklama ni edina skrajna, definitivno obstajajo še hujše
osebno podpiram, da so jo ukinil, s tem da bi bilo pravično, če bi še kakšno (recimo sex, unisex bi bla kar visoko na seznamu)

in preden me začnete zmerjati z zavrto kandidatko za samostan (na take odzive človek namreč večkrat naleti v naši deželici) naj vam vnaprej povem da do katoliške vere ne gojim nobenih posebnih čustev

hruske ::

oblikovno je na dnu, to se strinjam.
to bi se tud racer strinju. :)
Rad imam tole državico. <3

hruske ::

depresija, od ideje do njene upodobitve je dolga in predvsem ovinkasta pot.

si pa sicer cisto falila odsek. (pardon, upam da mi ne zameris)
veliko vec stvari na tem svetu se odvija zaradi denarja, seksa in nafte, kot pa zarad idej o usodi, filozofiji gpl licence in pravicnosti.

kapitalizem je kar precej krut, ha?
Rad imam tole državico. <3

borchi ::

...vlada pretiran liberalizem, ki dvanajsletna bitja prisili...

svoboda te prisili??? - a mamo kandidata za oxymoron dneva?

poleg tega, ne vem kaj se ti more v življenju hudega zgodit, da rečeš, da svoboda ni ok? ja, če svobodo doživljaš kot posilstvo, pol že.

torej, what's your dream world like?

nekak tk kot SZ v zgodnjih 50ih?
l'jga

depresija ::

svoboda je že ok
liberalizem in popolno podiranje vrednot sta bolj problematična

borchi ::

al te bol skrbi, da ni več obveznega pretiranega vsiljevanja vrednot?
l'jga

EssEncE ::

Sistem, kot ga imamo je zelo dober. Neki radikalno alternativni pogledi, bi bili pa pogubni, če bi jih uvajali. To se vidi iz zgodovine demokracije.

sketch ::

Okej... po vrsti...

- reklama...
... je učinkovita. Že zato ker se o njej pogovarjamo. Zanimivo se mi zdi, da se nihče ne pritožuje nad drugo reklamo iste serije, ko ženska šlata moškega za rit. Le zakaj? Zanimivo. Moram pa tudi priznat, da je reklama mojo pozornost pritegnila, ko sem se peljal mimo nje. Ergo bila, vsaj zame, efektivna. Ne rečem pa, da je dobra - ker ni. Je zlajnan trip na spolnost, ki že počasi vzburja refleks praznjenja želodca pri meni.

Če ap se kdo pritožuje nad vsebino reklame in drznostjo oglaševalskih agencij... berite Beigbederja, to je vse.

- depresija

Namig: umetniška obdobja (ta so...mimogrede... podkrepljena s filozofijo trenutnega časa)....

potem pride barok, katerega umetnost spet služi samo in izključno bogu


Prvo kot prvo, "stili" kot jih zgodovina umetnosti pozna so eden izmed približno ducat načinov za razumevanje človeške kulturne dediščine. Ker jih je sorazmerno lahko časono opredeliti, jim pripisati lastnosti in jih didaktično prenesti, se jih uporablja kot učni načrt. Nikoli pa niso bili in ne bodo "edina prava vera".
Podkrepljeno s filozofijo trenutnega časa?
Lepo te prosim. France Stele, mogoče... sicer pa vsi pozabljamo na večmilijonska mesta v Indiji ki so bila metropole ko je bila Evropa še naravni rezervat.
Že stavek da "umetnost baroka služi izključno bogu" izkazuje izredno slabo poznavanje predmeta razprave (na mnogih, mnogih področjih je barok bolj "renesančen" od renesanse), tako da bom raje kar nehal.

Kar se pa tiče doziranja svobode... kdo jo bo doziral? Ti? Jaz? Ne. Mogoče imamo več svobode kot smo je sposobni prenesti. Ampak ne smemo se spraševati, kako bi omejili svobodo do te mere, da nam bo udobno - ampak kako prilagoditi sebe da se bomo s to svobodo spopadli. V primeru omenjenih mladoletnic mogoče s spodbujanjem samozavesti na druge načine.

Ampak debata o svobodi je pa res že izven teme. Pa drugič.

lp
s.
Adapt and overcome.

madmitch ::

svoboda je že ok
liberalizem in popolno podiranje vrednot sta bolj problematična


In kako bi to dvoje razedinila??


Reklama je le produkt svobode (kakršnekoli že češ). V svobodi imaš pač pravico biti za ali proti brez posledic. Če pa ti nekdo začne vrednote postavljati kot neko mejo, smo kaj kmalu pri inkviziciji, nekih ne tako daljnih režimih...

S tega stališča je reklama kar cool.
Estetsko? Po moje ne, naročnik se verjetno ne bi strijal z mano, pa kaj. To je svoboda, tako moja kot njegova.
Marketinško, upam, za naročnika.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: madmitch ()

hruske ::

>>...vlada pretiran liberalizem, ki dvanajsletna bitja prisili...
>svoboda te prisili??? - a mamo kandidata za oxymoron dneva?

no, svoboda neposredno te ne, te pa (do neke mere) socializacija v (razpuščeni?) družbi. če si ovca pa itak nisi svoboden. :)
Rad imam tole državico. <3

depresija ::

beigbederja sem prebrala in se mi zdi obrabljen način kritke kapitalističnega sistema
tip sam priznava da živi od kapitalizma, čeprav se mu gnusi
očitno se mu malo manj gnusijo kreacije isseya miyake-a
sej kul dečko,z njim se je treba na trenutke strinjat, na živce mi gre samo zato ker ne podaja kašnih hudih utemeljitev ipd
vse deluje preveč literarno, da bi mu lahko verjeli


v čem je barok bolj renesančen od baroka?
v lahkoživnem življenju na dvoru sončnega kralja??? - navsezadnje bi to lahko označili za temeljito spoznavanje človeške anatomije...
logično, da so se stvari s časom spreminjale... tudi napredovale (politični razvoj, tudi tehnika ipd) vendar ali se hudo motim če rečem da so se v času renesanse stvari začele nekam bolj svobodno premikat?


glede evropskih gozdov in indijskih mest - se strinjam
mogoče bi lahko v mojem postu celo zasledili delček, ki pravi da posamezna kultura NE zajema celega sveta

poweroff ::

Eno vprašanje. A reklama, ko bejba drži tipa za r*t, pa ni sporna? A to pa ne razvrednoti drugega?

A moški ne more biti razvrednoten?
sudo poweroff

DoloresJane ::

Namesto da bi si ljudje poskušali svobodo dozirati in jo tako ohranjati jo bomo bržkone izgubili zaradi takih ravnanj. Končno imamo ženske možnost, da si oblečemo mini krila in globlje dekolteje. In kaj delamo? Namesto da bi stvari dozirali v mejah normale vlada pretiran liberalizem, ki dvanajsletna bitja prisili, da si kupujejo podložene modrce in se tlačijo v vroče hlačke. Na vsaki cesti pa nas obdajajo joškasti plakati.

Meni se zdi, da je ravno obratno. Da zaradi močnega oglaševanja in pritiska medijev (Cosmopolitan, Eva, Smrklja in kar je še podobnega vse ponujajo enake obraze, enak obleke in enak image suhe, malo - ne preveč pametne ženske, ki vedno sledi modi) ženske čedalje bolj padajo pod njihov vpliv, torej izgubljajo (se ji v bistvu odpovejo) zmožnost odločanja, ker časopis sam ponuja najboljši make-up, trgovino, v kateri moraš kupiti svojo garderobo in reklamo za mobitel, ki bo šel k tvojemu izgledu. Ženske vedo, da kreme proti celulitu ne pomagajo, pa si vendarle ne morejo kaj, da naslednjič, ko so v drogeriji ne bi kupile tiste najnovejše, ki jo pravkar oglašujejo po TV.

Če mene vprašaš, tukaj ni svobode ampak diktatura denarja. Več denarja, več reklam, več vpliva.

Dozirati svobodo in izguba moralnih vrednot? Ko boš imela otroke jim lahko po svobodni volji privzgojiš take vrednote, ki se ti zdijo primerne. Se mi zdi, da bi te precej razpenilo, če bi ti kdo ukazoval, kako jih moraš vzgojiti.

Svobodo zatira občutek krivde in zadolženosti in potreba, da bi se pokorili "družbenim normam", da bi bili drugim všeč bolj kot sebi. In to je cilj oglaševanja. Srečni ljudje ne kupujejo. Kupujejo zafrustriranci, ki jih take delajo učinkovite reklame. Seveda - niso vse reklame take.


Razvrednosten moški? Menda je lahko. Vendar se mi zdi, da moški ne reagirajo tako čustveno na take reklame oz. da tega čustvenega odziva ne pokažejo. Hkrati je tudi vprašanje percepcije. Nekdo bi rekel, da ženska razvrednoti intimnost moškega, drugi bi rekel - tale je pa Casanova in mu laskal. Ženske v veliko primerih neumno odreagirajo, češ da se jim krati svoboda, da plakati napeljujejo k spolnemu nasilju ipd. Ne bom rekla, da v določeni meri to ni res, je pa po mojem ključno, da se zavedamo, da tem bolj se ženske spotikajo ob take zadeve, tam manj časa se imajo ukvarjati z resnično pomembnimi stvarmi, kjer bi lahko "prehitele" moške. Ne verjamem, da obstajajo danes resnično šovinistični moški - obstajajo pa taki, ki delujejo tako, ker so ugotovili, da se tako znebijo ženskega vpliva.

Zgodovina sprememb…

Tear_DR0P ::

Razvrednoten je lahko samo kdor se počuti ogroženega.

Svoboda je pomembnejša. Če bi ljudje mel na svetu mal manj prepovedi, pa mal več prave vzgoje bi blo velik reči drugačnih. Drgač je pa tole o seksu v reklamah že stara tema. Ko sm še kot 12 letnik (najstnik ki ga je precej lahko zmest, a ne depresija - tudi z depresijo sm se v tistih časih bolj ukvarjal) gledu en film. Bistvo filma je bil en tip, ki je mel isti job kot Seinfeld, sam mu ni tko ratal, kr je bil prevč realno krtičen in ne tolk zabaven. Na svojem zadnjem šovu - na koncu filma se tip fenta - je povedu da se mu zdi zanimivo to da lahko vsak otrok dobi v roke revije z orožjem ali avtomobili, ki so v najnižjih policah trgovin, med tem ko pornografije pa ne more dobit, ker je tako visoko da je niti ne vidi. Pa je večina običajnih ljudi nastala ravno po poteh, ki jih prikazuje pornografija! Orožje pa je bližje našemu vsakdanjiku??? Beslan anyone.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

username ::

ženske čedalje bolj padajo pod njihov vpliv, torej izgubljajo (se ji v bistvu odpovejo) zmožnost odločanja, ker časopis sam ponuja najboljši make-up, trgovino, v kateri moraš kupiti svojo garderobo in reklamo za mobitel, ki bo šel k tvojemu izgledu.
Potemtakem so ženske nebogljena bitja brez lastne pameti, ki jih iz tira (oziroma iz lastne individualnosti in svobode) vrže že en članek o kremah za obraz?

Obstajajo tudi časopisi, ki ponujajo najboljši avto, najboljše športne copate, najboljši računalnik, najboljšo kosilnico ali motorno žago... Pa nihče ne jamra o ubogih moških (najpogostejši odjemalci naštetega), ki jih grdi časopisi oblegajo s ponudbo teh potrošnih dobrin.

Sicer pa ne vidim problema v vedno večji svobodi (ne sme se pa pozabiti na staro ugotovitev/pravilo, da je tvoja svoboda omejena s svobodo drugih!). Problem je lahko kvečjemu v omejevanju svobode.

Dotične reklame nisem videl (ali pa se je ne spomnim - že ni bila dovolj dobra) ampak lahko rečem: zavračam kakršnokoli "uradno" omejevanje vsebine reklam (razen če bi šlo npr. za očitno klevetanje nekoga ali kaj drugega, kar je sicer z zakoni itak že sankcionirano).
Če se oglaševalec odloči za provokativen oglas, je to njegova stvar. Ali se bo držal meje dobrega okusa, je tudi njegova stvar. Naj odloči trg (ciljna publika). Če bo neokusen, se mu bo to najbrž negativno poznalo pri prodaji.
Komur se nek oglas res gabi, pa naj pač ne kupuje oglaševanega proizvoda.

Ne vem, zakaj imajo nekateri tako močno potrebo, da bi vedno nekaj urejali, pa določali "kaj je primerno in kaj nespodobno" in uvajali moralno policijo.

Freedom all the way!
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

BigWhale ::

Username, ah, ne misli, da se z moskimi ne dogaja isto. Poneumljajo tako mediji, kot tudi taksne in drugacne butaste reklame. Sicer pa, poglej si revijo FHM. Ljudje to, baje, kupujejo!

username ::

vendar je svoboda včasih težja kot strogo definirane meje, ker obstaja več kot upravičena nevarnost, da svobodo izkoriščamo.
Svobodo je seveda treba izkoriščati. Če je ne, sploh nismo svobodni.
(ob upoštevanju že omenjene svobode drugih)

Ljudje smo pač bitja, za katera sem vedno bolj prepričana, da potrebujejo despotsko oblast, ker jim svoboda škodi.
Glede na prejšnji tvoj odstavek pričakovano nadaljevanje. Ki pa ga tudi odločno zavračam.

"despotsko oblast" si želijo ljudje, ki:
a) želijo biti despoti in ukazovati drugim ljudem; ali
b) so sami preveč šibki in negotovi, da bi polno uživali v stopnji svobode, ki jo imajo. Kot nesamostojne osebe potrebujejo močno roko voditelja in njegove ukaze/navodila, da njim samim ne bi bilo treba misliti in se odločati. Problem je, da s tem želijo vzeti svobodo tudi tistim, ki bi radi živeli svobodno in samostojno.

Zato se je treba boriti proti despotizmu in idejam, da bi ga uveljavili.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

username ::

Username, ah, ne misli, da se z moskimi ne dogaja isto. Poneumljajo tako mediji, kot tudi taksne in drugacne butaste reklame. Sicer pa, poglej si revijo FHM. Ljudje to, baje, kupujejo!
Seveda se dogaja, imaš čisto prav.

Le da je v primeru žensk veliko več pokroviteljskega jamranja "joj v kaj vse jih silijo modni trendi, uboge reve". Kar se mi zdi poniževalno do žensk. In ker take izjave rade dajejo razne samozvane borke (pa tudi kakšen borec) za ženske pravice, je to še bolj absurdno...
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Ziga Dolhar ::

Reklama, kjer ženska drži tipa za rit, je slabša.

Dlani ima prav nenaravno skoraj nazaj upognjene, kot da bi bila domala prisiljena za rit prijet enga marsovca.

Ne ne ne. Tko se to ne dela. Če bi me moja na tak način prijela, bi ji naklonil šnelkurs. Ali pa kaj drugega.

Tale z dekoltejem je veliko bolj življenjska ... se vidi, da jo za prsi drži -- moški. >:D
https://dolhar.si/

DoloresJane ::

Potemtakem so ženske nebogljena bitja brez lastne pameti, ki jih iz tira (oziroma iz lastne individualnosti in svobode) vrže že en članek o kremah za obraz?

Ne gre za en tak članek. Mene ne moti, da v vseh revijah za ženske flancajo enake bedarije. Sem jih zato nehala brati. Revije za ženske od prihodu novega letnega časa preplavijo nasveti, kako se oblačiti in kje dotična oblačila kupiti (so to plačane reklame?). do prihoda naslednjega časa pa dajejo nasvete kako image izpiliti.

username, poglej kdaj ženske revije. VSE so enake. Gre za konstantno pranje možganov. In upoštevajoč, da veliko ljudi bere revije in ne knjig, dobimo jasen vzorec.

Zakaj moški ne v tako veliki meri? Morda gre za to, da se ženskam veliko bolj trmasto privzgaja poslušnost. Če fantek kaj ušpiči, se velikokrat to pripiše dejstvu, da je pač fant in zato bolj nagajiv. Deklico se upogne v ubogljivost. Večina odraslih žensk je prestrašenih. To se ne kaže v tem, da se jim ob koraku tresejo kolena pač pa v tem, da pristajajo, da bodo same opravljale gospodinjska opravila, da si ne privoščijo samostojnega obiska kina ali klepeta s prijateljicami pač pa velikokrat svoj prosti čas prilagodijo svojemu partnerju. Redke ženske se upajo potegovati za povišico ali premestitev na bolj vplivno delovno mesto. Tudi redko povejo svoje mnenje, če ni v skladu z večino. To ni jamranje. To je zelo blizu resnice. Hvalabogu so ženske, ki danes odraščajo vseeno nekoliko bolj drzne. Ali bodo to drznost obdržale tudi do odraslosti, bomo videli.
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

TV reklame ki vam gredo najbolj na živce (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6810293 (7799) energetik
»

Potrošništvo in otroci (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
7712047 (10392) nevone
»

najbolj neumne reklame

Oddelek: Loža
262970 (2323) Zheegec

Več podobnih tem