Forum » Loža » Kdo dela na 080 1000 ?!
Kdo dela na 080 1000 ?!
cortez ::
Zanima me, kako so zahteve za delo na Siolovi "vroči liniji" ?
A so tam redno zaposleni, honorarci al študentje preko ŠS?
Kakšna je urna postavka za takšno delo in ali še najemajo osebje?
Hvala za Odgovore.
lp,
cortez
add: ne vem kaj tole dela v pomoč in nasveti
A so tam redno zaposleni, honorarci al študentje preko ŠS?
Kakšna je urna postavka za takšno delo in ali še najemajo osebje?
Hvala za Odgovore.
lp,
cortez
add: ne vem kaj tole dela v pomoč in nasveti
- spremenil: gkovac ()
Poldi112 ::
Vprasaj na 080 1000 pa ti bodo povedali, kam se obrni.
Znati pa rabis reci: Omrezje dela/ne dela. In na kdaj bo spet delalo odgovoriti z: Kmalu.
Znati pa rabis reci: Omrezje dela/ne dela. In na kdaj bo spet delalo odgovoriti z: Kmalu.
Sergio ::
Poldi112 ocitno ne ve kaj govori, tako glede koga poklicati, kot glede tega, kaj znati. Vodja klicnega centra je Klemen Ramoves. On ti bo znal najbolje odgovoriti na vprasanja. (klemenr AT siol DOT net)
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
ABX ::
Poldi112 :)
Si pozabil še: Vas prevežem.
{
Get random number
do call
}
Si pozabil še: Vas prevežem.
{
Get random number
do call
}
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Sergio ::
ABX tudi tava v temi.
cortez: naredi tako kot sem rekel :)
cortez: naredi tako kot sem rekel :)
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
Sergio ::
Seveda je delal tam, zato mu pa gre na zivce, ko prepotentni in prepametni ljudje sklepajo malo prevec. Pa ne bit uzaljeni.
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
Poldi112 ::
Enako izgleda da velja zate, Sergio. Sej ne recem da je moj odgovor korekten, prvi del vejretno bi uspel (dvomim da ce si prijazen da ti ne povedo na koga se moras obrniti), nad tehnicno pomocjo sem bil pa razocaran tisti dan, zato tak odgovor. Ker roko na srce, ravno sposobni na siolu niste, glede na to, kako pogosto so tezave.
Sergio ::
ABX: Konkretiziraj, ce ne bom imel pac mnenje o tebi, da rad provociras, ampak ko je treba kej pokazat -- pa mahas s funny linki. Cute.
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
Keyser Soze ::
Uf so eni užaljeni. Sej je samo služba. Sej ne pravi, da si slaba oseba.
Drugač pa. Moja punca je tudi delala tam, pa ni zahtevno delo. Poleg tega, da folk po večini samo visi na netu. Hvala K... za tako službo. Kaj češ še boljšga. Morda malo bolj plačano.
Drugač pa. Moja punca je tudi delala tam, pa ni zahtevno delo. Poleg tega, da folk po večini samo visi na netu. Hvala K... za tako službo. Kaj češ še boljšga. Morda malo bolj plačano.
OM, F, G!
ABX ::
Malo smeha pa nam tudi pripada :)
Drugače je že vse Sergio povedal, kar se topica tiče.
Drugače je že vse Sergio povedal, kar se topica tiče.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Ziga Dolhar ::
Brez zamere. Verjamem, da se ljudem, ki s SiOLom komunicirajo na način, ki ga kažejo tule, njihov helpdesk res zdi suxorish.
https://dolhar.si/
Sergio ::
Keyser Soze: a Marjetka z 500 ccm Kawasakijem? Sandra basketasica? Koga ciljas? :)
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
Poldi112 ::
ABX, Volja je na mene naredila dober vtis. In tudi nekaj drugih. In vedno ko klicem pomoc imam korekten odnos, ker vem da z jezo nic ne pridobim (tudi ce si jo zasluzijo). Najhujsa je bila na enem mariborskem ISP-ju (ne spomnim se imena zdele), ko so mi na pomoci za uporabnike povedali napacen protokol. In veselo berem vse zivo o pppoe in iscem en dan napako, drug dan spet klicem in zvem da ga sploh ne uporabljajo. Model pac ni vedel in mu je bilo najenostavneje reci ja.
Drugaca pa ne vem kaj se vidva, Sergio in Zigga tako bunita. Sergio misli, da ce je on prijazen in sposoben(oziroma tako misli), da je tudi cela njegova firma (ni related, ampak mogoce bi pa lahko razlozil smtp debilizme in routanje preko avstrije, ko si tako navezan na svojo firmo). In Zigga, ki zagovarja firmo verjetno samo zato, ker je kolega od Sergia.
Pa brez zamere.
Drugaca pa ne vem kaj se vidva, Sergio in Zigga tako bunita. Sergio misli, da ce je on prijazen in sposoben(oziroma tako misli), da je tudi cela njegova firma (ni related, ampak mogoce bi pa lahko razlozil smtp debilizme in routanje preko avstrije, ko si tako navezan na svojo firmo). In Zigga, ki zagovarja firmo verjetno samo zato, ker je kolega od Sergia.
Pa brez zamere.
cortez ::
Sergio :
sej če si ti tam delu, pole lahko ti kaj poveš, kako tam zgleda?
A je res,da so na ifo pultih bolj ženske in na tehnični moški?
povej tvoje izkušnje.
sej če si ti tam delu, pole lahko ti kaj poveš, kako tam zgleda?
A je res,da so na ifo pultih bolj ženske in na tehnični moški?
povej tvoje izkušnje.
der_Alte ::
Sicer ne vem kdo je bil... znajo bit nevljudni. Zdajle se ne spomnim, nekaj časa nazaj, takrat ko so masovno odklapljali neplačnike, so zgleda odklopili tudi mene. Na firmin siol dial-up acc. sem pogledal servisne strani... Vse zeleno obkljukano in plačano.
Kličem na dotično številko. Pogovor je tekel nekako takole.
- Dober dan. Zavrača mi geslo na ADSL povezavi. Mi poveste zakaj?
- Povejte mi uporabniško ime.
- Uporabniško ime je xxxxxxx.
- Niste plačali
- Res?
par trenutkov tišine...
- Imate odprte postavke. (ta stavek sem si dobesedno zapomnil)
- Veste, sem malo prej gledal servisne strani, pa je bilo vse zeleno obkljukano in plačano. Lahko zvem zakaj mi zavrača geslo? (sem malce povzdignil glas - presnet... če se mi je zlagal)
spet tišina
- Čez pet minut bo spet delovalo, samo da se "nevemkajže" (zamomljano nekaj)
NO CARRIER
hmmm... zdaj ne vem, al je bil operater tisti, ki je prekinil, ali pa je spet telekom "prčkal" po isdn. Meni se pa ni ljubilo še enkrat se ukvarjat z neko drugo organsko enoto.
Če čez pet minut ne bi delovalo, bi spet poklical. Začuda je skoraj točno čez pet minut res sprejel geslo.
Zdaj pa me zanima, zakaj sploh traja pet minut, od klikanja tega human drona do aktivacije acc.?
Sam SIOL je čudna firma. 1Mbit SDSL za 300 jurjev na mesec dela ko šus, link še ni padel, padla pa je povezava s tistim delom Slovenije :\, peeringe majo čudne, njihov postmaster mora bit pa kekec^2 (sicer ne vem, ali naravno ali pa po naročilu "ta zgornjih" - mislim, da je hišna politika vmes). Počasi jim gre na boljše.... končno ma recimo uredništvo portala boljšo in hitrejšo povezavo do sql strežnika z novicami, ki je "sosednji sobi", kot pa adsl uporabniki.
Kličem na dotično številko. Pogovor je tekel nekako takole.
- Dober dan. Zavrača mi geslo na ADSL povezavi. Mi poveste zakaj?
- Povejte mi uporabniško ime.
- Uporabniško ime je xxxxxxx.
- Niste plačali
- Res?
par trenutkov tišine...
- Imate odprte postavke. (ta stavek sem si dobesedno zapomnil)
- Veste, sem malo prej gledal servisne strani, pa je bilo vse zeleno obkljukano in plačano. Lahko zvem zakaj mi zavrača geslo? (sem malce povzdignil glas - presnet... če se mi je zlagal)
spet tišina
- Čez pet minut bo spet delovalo, samo da se "nevemkajže" (zamomljano nekaj)
NO CARRIER
hmmm... zdaj ne vem, al je bil operater tisti, ki je prekinil, ali pa je spet telekom "prčkal" po isdn. Meni se pa ni ljubilo še enkrat se ukvarjat z neko drugo organsko enoto.
Če čez pet minut ne bi delovalo, bi spet poklical. Začuda je skoraj točno čez pet minut res sprejel geslo.
Zdaj pa me zanima, zakaj sploh traja pet minut, od klikanja tega human drona do aktivacije acc.?
Sam SIOL je čudna firma. 1Mbit SDSL za 300 jurjev na mesec dela ko šus, link še ni padel, padla pa je povezava s tistim delom Slovenije :\, peeringe majo čudne, njihov postmaster mora bit pa kekec^2 (sicer ne vem, ali naravno ali pa po naročilu "ta zgornjih" - mislim, da je hišna politika vmes). Počasi jim gre na boljše.... končno ma recimo uredništvo portala boljšo in hitrejšo povezavo do sql strežnika z novicami, ki je "sosednji sobi", kot pa adsl uporabniki.
V-i-p ::
Mah, kaj pa vem, še moje mnenje. Kot vsaka služba (tisti ki ste kdaj že delali, boste že vedeli) tudi šiht na siolu sigurno zahteva nekaj privajanja in učenja, pa je kdo mogoče naletel kdaj na katerega "novega" in se mu je zdelo čudno, ali pa da oseba nič ne zna. Siguren pa sem, da tam ne delajo "čistilke" ali tisti ki nimajo blage veze. SiOL je čisto kul, tako kot fantje in punce ki tam delajo. Kar postavite se v njihovo kožo. Ko bi vi začeli tam delat, bi ob prvem klicu skoraj 100% tudi vam drhtel glas in se rahlo povečal pulz... in hvala bogu da so še taki kot Sergio, ki imajo spoštljiv odnos do firme, ki mu (je) daje kruh...
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!
Sergio ::
Je dajala, ne delam vec tam od oktobra '03. Hocem vam samo povedati, da vse prevec radi prehitro sklepate. Nic drugega.
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
Ziga Dolhar ::
Poldi112:
> Drugaca pa ne vem kaj se vidva, Sergio in Zigga tako bunita. Sergio misli, da ce je on prijazen in sposoben(oziroma tako misli), da je tudi cela njegova firma (ni related, ampak mogoce bi pa lahko razlozil smtp debilizme in routanje preko avstrije, ko si tako navezan na svojo firmo). In Zigga, ki zagovarja firmo verjetno samo zato, ker je kolega od Sergia.
Pa brez zamere.
Se opravičujem, ker sem si drznil nasprotovat Tvojemu mnenju.
SiOLov helpdesk zagovarjam zato, ker so pri mojih vsega treh klicih v teh letih vedno pokazali več strokovnosti, kot sem je bil vajen na povprečnem računalniškem servisu. Dvakrat ni šlo za težavo na SiOLu, ampak za neplačan račun [in posledično hitro reaktivacijo po takojšnjem plačilu] in precej specifično napako na konfiguraciji kolegovega računalnika.
Če praviš, da zagovarjam le zato, ker je Sergio moj kolega, to pač pomeni, da nujno zahtevaš, da bodo vsi drugi uporabniki helpdeska imeli enake slabe izkušnje kot ti. Če bi bilo temu res -- ta 'razprava' na forumu ne bi bila potrebna.
> Drugaca pa ne vem kaj se vidva, Sergio in Zigga tako bunita. Sergio misli, da ce je on prijazen in sposoben(oziroma tako misli), da je tudi cela njegova firma (ni related, ampak mogoce bi pa lahko razlozil smtp debilizme in routanje preko avstrije, ko si tako navezan na svojo firmo). In Zigga, ki zagovarja firmo verjetno samo zato, ker je kolega od Sergia.
Pa brez zamere.
Se opravičujem, ker sem si drznil nasprotovat Tvojemu mnenju.
SiOLov helpdesk zagovarjam zato, ker so pri mojih vsega treh klicih v teh letih vedno pokazali več strokovnosti, kot sem je bil vajen na povprečnem računalniškem servisu. Dvakrat ni šlo za težavo na SiOLu, ampak za neplačan račun [in posledično hitro reaktivacijo po takojšnjem plačilu] in precej specifično napako na konfiguraciji kolegovega računalnika.
Če praviš, da zagovarjam le zato, ker je Sergio moj kolega, to pač pomeni, da nujno zahtevaš, da bodo vsi drugi uporabniki helpdeska imeli enake slabe izkušnje kot ti. Če bi bilo temu res -- ta 'razprava' na forumu ne bi bila potrebna.
https://dolhar.si/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ziga Dolhar ()
Poldi112 ::
Ves Zigga, ti si bil tisti, ki je mene (nas) obtozil, da smo sami krivi, ker imamo neprimeren odnos do Siola (kar je bila ena napacna, neutemeljena in neprimerna predpostavka). Jaz ne sklepam da so vsi odgovori na Siolu zanic, ampak tudi ti ne mores po svojih par pozitivnih izkusnjah avtomaticno predpostavljati, da negativne niso mogoce in vzroke valiti na nas.
Si pa dobrodosel da nasprotujes mojemu mnenju.
Si pa dobrodosel da nasprotujes mojemu mnenju.
Ziga Dolhar ::
> Ves Zigga, ti si bil tisti, ki je mene (nas) obtozil, da smo sami krivi, ker imamo neprimeren odnos do Siola (kar je bila ena napacna, neutemeljena in neprimerna predpostavka).
To je pa res. Zdej sva si bot :-).
To je pa res. Zdej sva si bot :-).
https://dolhar.si/
Tarzan ::
Fantje tam notri so prav fajn, sem nekega dne nucal sistemsko disketo in so mi brez težav pomagali (ponudili pomoč v obliki Windows mašine ).
Kar se tiče pa klicov na Siol, pa moram tudi precej pozitivno oceniti njihovo delo. Imam soseda, ki ni računalniški genij, in je klical tja za vsako malenkost, verjetno so ga že po glasu poznali vsi na helpdesku, pa vendar so mu ves čas pomagali, brez da bi ga natulili in fliknili dol slušalko. Potrpežljivost in normalen odnos torej imajo. Za zahtevnejše uporabnike pa tudi poskrbijo.
Za Siolove zablode pa oni niso krivi (primer z zaklenjenim uporabniškim imenom). Čez Siol pa tudi nimam kaj reči, vsaj v tistem nadstropju, kjer se tudi helpdesk nahaja, je precej zelo v redu ljudi.
Samo en vratar je malo bolj tečen bil, ampak tudi to se je popravilo .
Kar se tiče pa klicov na Siol, pa moram tudi precej pozitivno oceniti njihovo delo. Imam soseda, ki ni računalniški genij, in je klical tja za vsako malenkost, verjetno so ga že po glasu poznali vsi na helpdesku, pa vendar so mu ves čas pomagali, brez da bi ga natulili in fliknili dol slušalko. Potrpežljivost in normalen odnos torej imajo. Za zahtevnejše uporabnike pa tudi poskrbijo.
Za Siolove zablode pa oni niso krivi (primer z zaklenjenim uporabniškim imenom). Čez Siol pa tudi nimam kaj reči, vsaj v tistem nadstropju, kjer se tudi helpdesk nahaja, je precej zelo v redu ljudi.
Samo en vratar je malo bolj tečen bil, ampak tudi to se je popravilo .
trillian ::
ah, dajte no... se malo pomiriti.
pa se offtopic ste.
pa se offtopic ste.
"The generation of random numbers is too important to be left to chance"
Gandalfar ::
Ceprav obcasno kaj vec interne komunikacije ne bi skodilo. Ko ti kar cez noc zamenjajo BSN stevilo in o tem nihce nic ne ve... hkrati mi pa fotr tezi, da mora internet delat .. ah ja.
speed machine ::
Imam soseda, ki ni računalniški genij, in je klical tja za vsako malenkost
Jz mam velik tak frendov in sosedov. Pol lahk jz kr svoj helpdesk odprem.
ABX ::
Jz mam velik tak frendov in sosedov. Pol lahk jz kr svoj helpdesk odprem.
Oh, si ga že odprel, samo ti tega še ne veš :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Tarzan ::
Hehe, enako!
Ob vsaki njegovi inštalaciji windowsov sem bil pri ključnih delih inštalacije na vezi :P. Zdaj mam vsaj izgovor, da ne uporabljam več Windowsov, ampak Linux in kadar kaj pomagam, pomagam po spominu iz daljne preteklosti :D
Ob vsaki njegovi inštalaciji windowsov sem bil pri ključnih delih inštalacije na vezi :P. Zdaj mam vsaj izgovor, da ne uporabljam več Windowsov, ampak Linux in kadar kaj pomagam, pomagam po spominu iz daljne preteklosti :D
Tody ::
Siol zaposluje izključno in samo prek vez... moreš bit študent... moreš met osnovne pojme o rač in internetu moreš prestati preizkušnjo 14 dnevega uvajanja če ti tkarat možgani in živci zdržijo potem lahko delaš za 750 sit na uro...
cortez ::
pa ne mi rečt, da majo une dečve na helpdesku kej pojma !
ker samo sm ji umenu da to in to ne gre, me je že vezala na tehnično.
Sicer me pa tud zanima, kolko deklic spremlja ta slo-tech.
Kr rad bi vidu, da prnesem PC , ga rastavim, pole pa pokličem eno deklico in naj mi zdej sestavi PC, naloži OS, naštima particije, naštima winse -Tweaka(in tud pove zakaj)poišne prog. na netu...
Me glih zanima če dobiš kako tle..
No hopes are too high.
lp,
cortez
ker samo sm ji umenu da to in to ne gre, me je že vezala na tehnično.
Sicer me pa tud zanima, kolko deklic spremlja ta slo-tech.
Kr rad bi vidu, da prnesem PC , ga rastavim, pole pa pokličem eno deklico in naj mi zdej sestavi PC, naloži OS, naštima particije, naštima winse -Tweaka(in tud pove zakaj)poišne prog. na netu...
Me glih zanima če dobiš kako tle..
No hopes are too high.
lp,
cortez
Tody ::
Siol help desk kot nekateri zmonto mislijo ni podpora tvojemu računalniku... je podpora za win 98 naprej moreš imeti IE 5. Če se teb FTP server sesuva (pa ostale komponete interneta delajo) če se teb mašina pregreva.... če ti outlook ne dela zarad antivirusa ali firewall to vse NE spada v področje helpdeska pri siolu...
Pat_MaGroin ::
Hehe, da se js povem (poznam vecino folka tam).
Deklice delajo na INFOtu, torej vedo vse o pogodbah, aneksih, faxih, dopisih in se mnogo, mnogo vec. Zdej ce si ti toliko glup, da izberes "1" (splosne informacije), ti pa ne dela resolvanje, potem si bebec ti, ker nisi sposoben poslusati navodil.
Helpdesk NI podpora za Vas racunalnik. Siol je tam, da vam pomagajo narest povezave, nastavit outlook racun (ce bi glup folk bral navodila, tudi tega ne bi bilo treba. Kolega mi dostikrat pove, da vprasa uporabnike, ce so dobili navodila in po vecini dobi odgovor "ja, sam sem kr vas poklicu, da me vodite" - pac pasivni lenuhi.).
Je pa tko, da so tam _VSI_ taksni, da ce ze v startu zacnes sitnarit, zalit, pametovat, potem ti oni ne bodo pomagali niti 1% vec, kot jim je dolznost. In jim dam prav. Po drugi strani sem pa slisal za stranke, ki so klicale npr. ob 24h, se opravicile za tako pozen klic (ceprav so tam 24/7). Takim potem pomagajo od ustvarjanja povezav, nastavitev routerje (kar spet NI dolznost siola), navodil za nahranjenje macke in se kaj. Skratka stranki pomagajo VSE.
Kar se pa tice strokovne usposobljenosti je pa tako. Vecina, ki klice, pac niso neki maherji, ane. In 99% uporabnikom pomagajo v celoti. Pametnjakovici si pa tako morate sami vse znat postimat, ane?:).
LP
Deklice delajo na INFOtu, torej vedo vse o pogodbah, aneksih, faxih, dopisih in se mnogo, mnogo vec. Zdej ce si ti toliko glup, da izberes "1" (splosne informacije), ti pa ne dela resolvanje, potem si bebec ti, ker nisi sposoben poslusati navodil.
Helpdesk NI podpora za Vas racunalnik. Siol je tam, da vam pomagajo narest povezave, nastavit outlook racun (ce bi glup folk bral navodila, tudi tega ne bi bilo treba. Kolega mi dostikrat pove, da vprasa uporabnike, ce so dobili navodila in po vecini dobi odgovor "ja, sam sem kr vas poklicu, da me vodite" - pac pasivni lenuhi.).
Je pa tko, da so tam _VSI_ taksni, da ce ze v startu zacnes sitnarit, zalit, pametovat, potem ti oni ne bodo pomagali niti 1% vec, kot jim je dolznost. In jim dam prav. Po drugi strani sem pa slisal za stranke, ki so klicale npr. ob 24h, se opravicile za tako pozen klic (ceprav so tam 24/7). Takim potem pomagajo od ustvarjanja povezav, nastavitev routerje (kar spet NI dolznost siola), navodil za nahranjenje macke in se kaj. Skratka stranki pomagajo VSE.
Kar se pa tice strokovne usposobljenosti je pa tako. Vecina, ki klice, pac niso neki maherji, ane. In 99% uporabnikom pomagajo v celoti. Pametnjakovici si pa tako morate sami vse znat postimat, ane?:).
LP
|SNap| ::
der_alte: "Zdaj pa me zanima, zakaj sploh traja pet minut, od klikanja tega human drona do aktivacije acc.?"
AHAHAHAHAHA!
AHAHAHAHAHA!
Tody ::
hum zarad tega da se obnovijo baze v računalnikih ? sej zarad njih lahko probaš že takoj ko odložiš slušalko ...
cortez ::
pic : pa kaj ti naj rečem. preveč pikolovsko te tvoji odgovori.
Naj še enkrat razložim problem : Jst sam nimam famoznega Siol paketa (za mene je dost navadn 56kbs , za prebirat Slo-tech-a). Ampak en moj kolega me je prosu, naj mu pridem naštimat Siol Adsl, ker baje mu dela full počas pa še razsute Winse je mel. No jst sem se lepo na slo-tec-u pozanimal o posebnostih siol adsl in se odpravu k njem. Winse smo lepo še enkrat naložil, pol smo se pa 3 ure zajebaval z adsljem. No kolega je pol le poklicu na Siol helpdesk, pol pa ko ni znal povedat, v čem je problem, poturu slušalko men. Ženski glas me je pol vprašu kaj je, omenim, da se ne da konektat, pa me je kr avtomatično vezala na tehnično. In potem mi je moški glas pomagal naprej ( po posredovanju št. Računa je povedal, da je username napačen (brez pike alla dpisk ne pa d.pisk). Za te napake pa jst ne morem vedit, saj nisem jst spreminju usernamea in tudi ne morem vedit, al je lahk . v usernamu al ne. Res pa je , da je 90 % napak posledica uporabnika ne pa siola v tem primeru. Včasih se pol res počutiš …(pa ne po svoji krivdi), moram pa rečt da je bil Oper. Korekten. Kolega pa nič (ma bejži se učit pravopisje »Dragi« kolega…).
Zaradi te njihove korektnosti sem pol odpru to temo,
lp,
cortez
Naj še enkrat razložim problem : Jst sam nimam famoznega Siol paketa (za mene je dost navadn 56kbs , za prebirat Slo-tech-a). Ampak en moj kolega me je prosu, naj mu pridem naštimat Siol Adsl, ker baje mu dela full počas pa še razsute Winse je mel. No jst sem se lepo na slo-tec-u pozanimal o posebnostih siol adsl in se odpravu k njem. Winse smo lepo še enkrat naložil, pol smo se pa 3 ure zajebaval z adsljem. No kolega je pol le poklicu na Siol helpdesk, pol pa ko ni znal povedat, v čem je problem, poturu slušalko men. Ženski glas me je pol vprašu kaj je, omenim, da se ne da konektat, pa me je kr avtomatično vezala na tehnično. In potem mi je moški glas pomagal naprej ( po posredovanju št. Računa je povedal, da je username napačen (brez pike alla dpisk ne pa d.pisk). Za te napake pa jst ne morem vedit, saj nisem jst spreminju usernamea in tudi ne morem vedit, al je lahk . v usernamu al ne. Res pa je , da je 90 % napak posledica uporabnika ne pa siola v tem primeru. Včasih se pol res počutiš …(pa ne po svoji krivdi), moram pa rečt da je bil Oper. Korekten. Kolega pa nič (ma bejži se učit pravopisje »Dragi« kolega…).
Zaradi te njihove korektnosti sem pol odpru to temo,
lp,
cortez
Tody ::
no lepo vidiš... drugače pa se usrenama raze če nisi kaka big shoot NE da spreminat geslo se da usernema pa ne...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prekinjanje ADSL povezaveOddelek: Omrežja in internet | 2176 (1624) | Ch4N93 |
» | Kreteni na Siolu - 6.2.2004 (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 5433 (3591) | DMouse |
» | vprašanja v zvezi z novico "Siol does it again" (strani: 1 2 3 )Oddelek: Omrežja in internet | 13500 (10977) | Bakunin |
» | ADSL (študentski paket) - težave !!!Oddelek: Omrežja in internet | 1325 (953) | mrTwelveTrees |
» | ADSL iz 512/128 na 1024/128 (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Omrežja in internet | 35823 (18905) | RedOS |