» »

Kreteni na Siolu - 6.2.2004

Kreteni na Siolu - 6.2.2004

«
1
2

aichi ::

Človek kar ne moreš verjet...Delam v poznih nočnih urah (0:30), nakar mrkne internet. Popraskam se po zatilju, preverim usmerjevalnik, status v browserju, poškilim na lučke na modemu, resetiram linijo... Nič. Odrezan sem od sveta, obsojen na smrt? Zavrtim 080-1k in po dveh minutkah muzike zaslišim veselega strica, ki reče, kaj bo dobrega - no nič dobrega, mogoče se vam, stric Siolovec, sanja, zakaj meni ne dela ADSL.
"Kako ne veste, je stric oz. mladec grobo začuden, servisna dela. "
"Kaka servisna dela," padem ven.
"Hja, vzdrževanje, saj je pisalo na vaših servisnih straneh!"

Človeka skoraj kap od jeze. Kljukci imajo mailing listo, maile vseh SIOL uporabnikov in magari še poštne golobe, da bi obvestili uporabnike, ampak ne, od ADSL uporabnika pričakujejo, da bo šel 5x na dan gledat tisto gnilo servisno stran. če si bodo oni slučajno izmislili imet vzdrževanje. Halo?????? Zdaj menda deluje, če ne, tega ne bi škrebljal. Me je pa pogrelo 100 na uro. Kreteni!

Kar je pa itak podobno debilizmu s Telekoma. Zadnjič sem pozabil plačat položnico, nakar seveda z 2-tedensko zamudo zaženem Klik (brez komentarja na to temo, prosim!) in plačam. Tetko na Telekomu veselo obvestim, da je plačano, pa reče, ja pošljite potrdilo. Mene malo zvije, kako? Trčita stara in nova tehnologija ali le tisto kar je možno in tisto kar je izkoriščeno? Tetka reče da naj lepo pošljem po faksu. Hm, se popraskam spet - prvič nimam faksa, drugič, nimam niti telefona (imam samo ADSL), in tretjič, faks so uporabljali v prejšnjem stoletju. In da bo veselje še večje, tetka reče, da ne velja PrtScr in izprintek, pač pa da moram pri Banki naročit potrdilo za položnico. Pa ja da!!!!
Na banki nisem bil že 3 leta in nekako niti ne čutim potrebe hodit gledat tja kisle face še naslednjih 20 let. Zakaj ljudom na Telekomu ne moreš poslat PrtScr-ja po emailu? A SIol je pa lahko pošiljal račune po e-mailu? Ne moreš verjet. Če lahko prihrumim na Mobitel na Vilharjevo, ko mi izklopijo telefon in Urošu pod nos porinem sprintan pildek iz Klika, pa sem kojci mobiteliziran nazaj, zakaj en Telekom v navezi s Siolom ne more stvari naredit "ljudskih"????????

SKratka, mogoče tudi kdo ve, zakaj so SIolovci 2 meseca uspeli pošilat položnice po e-mailu, kar se je zdela silno pametna rešitev, nakar so svoje storitve sparili z debilno Telekomovo položnico nazaj na papir... Namesto ljudske položnice 8 + 3 me zadeva šok ob pogledu na 12. :)
http://aichijev.zverinjak.com

Myth ::

Preveč se jeziš. Jeza škodi zdravju. Saj veš, kaj govorijo: Smeh je pol zdravja. Drži se tega. :D

Drugače pa nikoli ne moreš verjeti, kje najdeš nekultivirane ljudi, ki ne vedo, kaj je lepogovoričenje. >:D

Pa brez zamere
En lp
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤

aichi ::

Kaj naj se ne jezim... ;((
Če so kreteni no! To je isto, ko da bi človek šel vsak dan na pošto gledat, če si morda dobil paket. :\

Myth ::

Zato imamo poštarje. :D

Saj pa kot zgleda vedno obsojamo po prvem vtisu. *a-a wrong* Če že govorima o človeškem odnosu, mogoče bi tudi ti lahko lepši pristop imela. To moraš sama s seboj razčistit. Drugače pa malo po forumu poglej kaksne teme. Npr.: KKS-> Triera al pa ASDL vs. Kablski internet.... Enostavno ne moreš verjet kaj se dogaja na tem svetu.

Če ražširima to temo, poglej kak o Bush tumasto govori o neki protiterorističnih napadih, pa vsi nekako vemo, da se mu gre samo za nafto. Mislim ne. :\

En lep večer še želim... jaz odhajam v posteljo, ker me zjutraj čaka služba z kretenskim šefom. >:D :D :D

En lp
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤

Dr_M ::

hehe...takih nesposobnezev pa se na telemachu ni :) :) pa so ze tej dost trceni...:\ :\
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Sergio ::

1) PrintScreen racuna ter email na Telekom vsekakor _NI_ enako kot digitalno podpisan XML dokument, prosim lepo.

2) Da se placan racun zavede, zna trajati nekaj casa -- da Telekom to vidi. Zato se je ustalila praksa, ki temelji na naki vrsti zaupanja. V stilu -- poslji po faksu potrjen racun, mi ti zadevo vkljucimo nazaj, ce si ze izklopljen. Tezava je v tem, da e-mail ni uradni dokument. Resitve, kako bi resil (ce bi bil jaz Telekom ;-)) vse tiste, ki placujejo po digitalni poti, ne vidim. Ce kdo vidi, naj pove.

3) Glede obvescanja. Predstavljaj si, da 200.000 ljudem posljes obvestilo, da bo od 00:30 do 01:00 crknil internet. Nakar te poklice 100.000 ljudi, ki jih bo "pac zanimalo, kdaj, cetudi zadeve ne bodo uporabljali ob tistem casu, samo toliko, ker jih zanima". Ne pravim, da je treba 5x dnevno cekirat servisne strani, a vseeno, enkrat dnevno ne skodi. IMHO.
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.

kopernik ::

aichi:
Ja ne vem no. A je tako težko enkrat na dan kliknit na servisne ? Tudi, ko popravljajo električno omrežje ali pa kako ulico, navadno dajo samo razglas na kako oglasno desko in sporočijo po radiu ali TV. Nima smisla pošiljati na tisoče sporočil na vsak dom.

poweroff ::

Sergio - rešitev je taka, da Telekom pač zaupa potrdilu. Če je potrdilo pristno, bo dobil potrdilo čez nekaj dni. Če pa ne, se pa zavede v bazo, da je naročnik skušal goljufati in se potem v naslednjem koraku bolj teži s potrdili. Zaradi par jurjev monopolist pač ne bo propadel, bi si pa naredil lepši imidž s prijaznejšim odnosom do strank.

Kar se pa elektra in ostalih kliče je pa tudi tako, da je seveda najlažje dati eno obvestilo nekam na oglasno desko (in tudi najceneje). Namesto, da bi vsako stranko vprašali, če želi prejemati obvestila. Gre za nefer odnos - ko imajo oni težave, te niti ne obvestijo, ko pa mi zamudimo s položnico pa takoj ukrepajo.

Mene jezi to, da smo v neenakopravnem položaju - oni so monopolisti, imajo veliko moč, jaz pa kot potrošnik nimam izbire in moram prenašati njihova sranja.

kopernik ::

Matthai, tudi konkurenca tega pomoje ne bi rešila. Ker enostavno ni praktično (oz. je predrago). Primer - mobilni operaterji. Sicer ne poznam 100% situacije pri Vegi in Simobilu, toda mislim, da pri nadgradnjah/popravljanjih/etc ne pošiljajo obvestil vsem naročnikom na dom. Če pa jih, je to prijetno presenečenje.

krneki ::

Mislim, da je če plačaš recimo preko klika dobiš potem okno v katerem piše, da je plačilo bilo izvedeno in nekje spodaj piše "št. plačila: IB######", s tem lahko Telekomu preverijo ali je bilo res plačano. Najbolš se je vsemu temu izognit s trajniki kjer se le da.

Glede plačevanja na tak način sem enkrat prišel v trgovino, kupil eno dražjo reč, prašal če lahko prek neta plačam (ker jim je crknil pos al neki in nisem mel goro denarja s sabo), me malo začideno pogledajo, potegnem na plano laptop, se zlogiram na klik, plačam zadevo in jim pokažem, da je bila zadeva izvedena in številko plačila in vse je bilo v najlepšem redu :D

CaqKa ::

premikam v ložo..
btw kaj bi naj pomenil datum 6.2.2004 v naslovu teme če smo pa šele 5.2.2004?

aja pa tole z potrdili ko preko neta plačaš je res butasto...

jetam ::

Sergio: po mojih informacijah e-mail JE uradni dokument.
Error on line: Object of type SIGNATURE expected

OceanMan ::

Kar se tiče obveščanja, mislim da je pri siolu kar dobro poskrbljeno. Pač pogledaš na servisni strani kaj se dogaja. Dovolj je enkrat na 2 oz. 3 dni, ker itak če se bo kaj dogajalo na mreži te oni obvestijo teden prej. To piše tudi na pogodbi, če si dobro prebral.
Poznam pa enega drugega operaterja (imena ne bom omenjal), kateri me ni obvestil nič. Kar naekrat so se spomnili, da je nekaj narobe in ni delalo nič (stvar se je vlekla dober mesec, če ne več). Nakar so zamenjali način dostopa (pppoe protokol), in zaenkrat dela ok (že dva tedna).

Ne se razburjat za prazen nič. Škoduje zdravju.:D
--Everything is in our hands--

Roadkill ::

Joj, zarad pol urnega izpada se tle razburjaš. Nimaš se pravice razburjati, ker si bil obveščen.
Sej Mobitel tut na pinkponk.com napiše kdaj bojo servisna dela... jest še nism nobenga smsa dubu o tem...
Folk prčakuje, da bojo podjetja brez posebnega razloga prijazna do njega. To, da ti plačaš položnico konec meseca še ne pomeni, da se ti mora cel siol zdej klanjat.

cryptozaver ::

Hej pocak da bos zacel obnavljat flat al pa gradit al pa kaj podobnga. 9/10 folka (trgovcev) pojma nima kaj je to mail in komunicira samo prek fax-a. To je realnost. Internet prklucek ce ga ze majo, majo pa itak sam za pornografijo cekirat.

[SkA] ::

Ehm, moje mnenje je da bi Siol lahko omogočil prejemanje obvestil s servisnih strani na poljuben e-mail naslov. Nekaj časa so pošiljali takšna obvestila na primarni poštni predal naročnika, ampak so to potem ukinili, baje da zato ker veliko ljudi tega ni želelo prejemati. Verjetno bi se s tem izognili tudi kakšnemu klicu.

Kar se pa debate o faksu in internetu tiče. Nevem, sej niste resni. Kaj pričakujete da se vaš print-screen iz klika smatra kot uradno potrdilo? Na faksu se vsaj štempelj vidi. Al kako si predstavljate pošiljanje potrdil preko interneta? Infrastruktura za "javno" izmenjavo elektronskih dokumentov je pa tako in tako še v povojih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: [SkA] ()

Avenger ::

Dolžnost Siola je brezhibno vzdrževanje svojega omrežja, medtem ko ni moja dolžnost dežurati na servisnih straneh, kdaj bodo potekala 'dela' oziroma motnje na omrežju. Prav bi bilo da bi poslali e-maile. In močno močno dvomim, da bi jih klical več kot 1 promil. Mogoče desetina tega.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Jakka ::

Sergio: zakaj jim pa ne bi poslal. Če vzamem primer telemach, ki je moj isp, pošlje vedno vsem uporabnikom, če se bo nekaj delalo na nihovem omrežju.
Lepo napišejo uro od kdaj do kdaj, kaj bojo delal in kje.
Nekaterim je internet pomembem in jim ni vseeno, da kr crkne za neki časa, na servisne strani pa tut nima vsak časa it pa gledat.

Zato se mi zdi, da bi tudi siol lahko obveščeval uporabnike na tak način, preko emaila, ampak bilo bi dobro, da bi si uporabniki sami izbrali, da želijo biti obveščeni na tak način.

Gandalfar ::

Kul je tud, ker obvestila o vzdrzevalnih delih potem za nazaj zginejo in ti ni jasno ali je siol samo vzdrzeval ali jim je omrezje (spet) razpadlo ali pa imas samo ti sfukano kisto in si pol neki naredu, da je spet zacel delat.

BigWhale ::

Avenger:

Dolznosti siola in tvoje dolznosti so zapisane v pogodbi, ki si jo podpisal. ce ti pogodba ni vsec, zakaj si jo podpisal?

Jest bi se na tvojem mestu zjokal zarad tega... Ako meni zadeva ne dela, pocakam, da zacne delat, ce to traja precej casa jih gnjavim, ce pa ne, grem pa pogledat a so mogoce kaj sraufal, ce niso, jih spet gnjavim...

Avenger ::

Bigwhale: ker nisem imel druge izbire? Sicer pa jaz nič kaj ne smrkam zaradi izpadov - dejansko sem dozdaj občutil samo enega. Veliko bolj moteči so izpadi elektrike. Zdej pa vpraši, zakaj sem podpisal pogodbo z elektrom. :D
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

thramos ::


Jest bi se na tvojem mestu zjokal zarad tega... Ako meni zadeva ne dela, pocakam, da zacne delat, ce to traja precej casa jih gnjavim, ce pa ne, grem pa pogledat a so mogoce kaj sraufal, ce niso, jih spet gnjavim...


torej cakas, gnjavis, gledas, pa spet gnjavis... vse to bi resu en kratk email.

Giller0 ::

jaz tud imam zelo neprijetne izkušnje z siolom in telekomom. sem iz Vidma(kraj blizu Ptuja), kjer nimamo ne ADSLa ne kabelskega interneta. pred nekaj mesci pa so nam modeli pri telekomu obljubli, da bo stvar urejena v mescu dni, če le zberemo 25 prijav. po dolgem času smo jih le zbrali 27 ter jih vse skupaj spravili na telekom. odgovor pri telekomu je bil, da pod 30 prijav ne bodo delali? wtf? dobesedno norca se delajo z ljudi. no potem se je šel nek občinski svetnik protoževat na telekom in dosegel nekaj malega.. naslednji teden bo nek sestanek.. ne vem s kom, ne vem kje.. kaj menite? so kake možnosti da bodo naredili? in v koliko časa?

cryptozaver ::

Siol je nekaj casa celo posiljal obvestila o nacrtovanih izpadih omrezja. Potem pa kar na enkrat nehal. Pa nisem medtem nicesar podpisal ali karkoli drugega. Mislim da je res najmanj kar naredijo to, da s kratkih mailom obvestijo odjemalce o tako neprijetni zadevi kot je prekinitev povezav. Saj placujemo stalen priklop.

SKA !!! Ze par let velja v SLO zakon o elektronskem podpisu! Na kratko pomeni to, da je pravno enakovreden lastnorocnemu in/ali zigu! Stempl viden na faxu? Izmenjava elektronskih dokumentov v povojih? A ze ves da se je Titanic potopil? Letos bomo lahko med redkimi v EU oddali dohodnino po elektronski poti. Elektronsko bancnistvo uporabniki veselo izkoriscamo ze par let. Placila preko mobitela......

Gandalfar ::

a je kdo probu siol prepricat, da mu ponovno zacnejo posiljat obvestila na email?

cryptozaver ::

Vas optimizam zaista je dirljiv :P

madmitch ::

No ja, naj sedaj jaz vzamem Telekom in Siol malo v bran. Telefonske račune imam vsak mesec (kadar sem doma) nekje med 50 on 150k SIT in jih ne plačujem redno ker dostikrat enostavno ne morem (me ni, trajnikov si še nisem uredil). Tako s Siolom kot s Telekomom sem se še vedno vse lepo dogovoril, celo takrat, ko bi me morali že izključiti so me počakali dan ali dva. Ravno tako so VEDNO sprejeli PrnScr Klika po e-mailu. Obstaja namreč čarobna formula reševanja takšnih zagat; prijaznost. Tetice na Telekomu in Siolu so ravno tako ljudje kot ti in če morajo vsak dan poslušati 100 prenapetežev jim verjetno na koncu vse skupaj debelo preseda in so upravičeno tečne. Bodi prijazen, obljubi jim kremšnito pa bodo naredile vse kar boš hotel.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

cryptozaver ::

Kar se tice kremsnite imas cisto prav. Sploh zenski spol je zelo podkupljiv v tem smislu.

Tebe sigurno tudi malo tolerirajo ker si "tezka stranka".

Kar se pa tice prijaznosti pa ni milosti. Oni so zato PLACANI!!! Namrec kar hud odpor dobim ko bi moral klicat recimo telekom na 1188 za kaksno tel. cifro. Take arogance ni nikjer! Pa se bogato placas za to da te skinejo brez vsaj kake navidez "prijazne" fraze. Namesto usluge imas imas v slusalki le tu-tu-tu. Clovek ima obcutek kot da jim nekaj "tezi". To je njihovo delo, sami so si ga izbrali in naj ga opravljajo kot se spodobi.
Seveda so tudi izjeme. Vsaj na hcerinski firmi - pri mobitelu.

Zgodovina sprememb…

Skrat ::

Zakon o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP)

4. člen

Podatkom v elektronski obliki se ne sme odreči veljavnosti ali dokazne vrednosti samo zato, ker so v elektronski obliki.
Free software is a matter of liberty, not price.

madmitch ::

cryptozaver se strinjam s tabo, a je po mojih izkušnjah veliko bolj higienično do samega sebe, da ne dovoliš uradnikom, da ti diktirajo življenje. Enostavno se daš v sveto olje, se scediš po telefonu in dosežeš svoje. Pomembna tetica na drugi strani je vsa srečna, ker si bil tako prijazen in obenem niti ne opazi, da si jo prinesel okoli, da je naredila, kar si hotel.

Help Deski so pa seveda druga pesem. Tudi jaz dobim povišan tlak, ko kličem zaradi nedelovanja e-mail strežnika in mi zdolgočasen mladec najprej razloži, da sem jaz nekaj zaj**** in da pri njih vse dela (kot da je ta stavek obračunska enota za plačilo), ko pa mu povem, da ni čisto tako in da naj premakne svoje truplo in proba moj račun, je začuden kot da je to prvi tak primer od kar stoji Siol.
V takih primerih podpiram in prakticiram skrajne metode in zelo znižan prag tolerance ter lepega vedenja.

Najbolj me je pogrel možek na Help Desku, ko sem zopet enkrat klical zaradi e-maila in me je vprašal katerega klienta uporabljam. Ko sem mu odgovoril, da TheBat, je veselo in z slišnim olajšanjem dejal, da tega pa oni ne podpirajo in odložil. Lahko si mislite, kako bedasto sem zijal v telefon naslednjih 5 minut. Ko sem zbral, sem ponovno poklical in si dal duška do konca. Zaleglo je bolj malo, pasalo pa zelo.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

cryptozaver ::

Sva na podobni frekvenci bi rekel. Meni se je zgodilo (ob zacetku vzpostavitve ADSL) da se mi je tip na siolu (in to en dzek ki naj bi vedel vec) smejal ko sem ga vprasal ce gre preko HUB-a in ADSL-ja na net lahko vec kot 2 PC-a. Trdil je da mors met ze za 2 ruter. Nedopusten feler.
Drug primer je tezava z MTU pri ruterju. Tip je prvic slisal za LINKSYS (vem da delajo le s cisco opremo na siolu pa vendar je cisco kupil LINKSYS), nakar mi je rekel da lahko pridejo pogledat kar me bo stalo 10 KSIT (pol ruterja) ali pa naj zamenjam opremo. No nekako sem si potem tezavo resil s pomocjo njihovega ubogega help desk pagea. ...In se veliko ob tem naucil kar je konckoncev tudi dobro.

nuclear ::

hehe... še dobrih 18 mescov, pa adio siol.. telemach al pa kei podobnga next train stop... cepci nimajo pojma...
Corsair 750D - VI Hero - i5 4670k - Corsair Dominator 32GB - 1080Ti - EVO 500GB
- Sabrent 1TB nVME - Corsair AX860i - Ducky Shine 3 Brown

pivmik ::

Ta SiOL helpd(r)e(k)sk je itak za debilne uporabnike(take ki lih znajo vžgat računalnik in napisat neki v Wordu).
Jaz ne vem kako lahko en uporabnik, ki se vsaj malo ceni, kliče na SiOL helpdesk.
Jaz nisem nikoli v življenju še klical na helpdesk. Pa če zanj plačujem ali ne.

Tipi ki dlajo tam dobijo 100 klicev od debilnih uporabnikov ki nimajo več Outlooka na računalniku - izbrisali so bližnico in podobno. In enkrat na dan se srečajo z enim ki res nekaj zna ampak zaradi čudnih razlogov je klical na helpdesk(tam, kjer itak komajda znajo kaj več od debilnih uporabnikov). In kaj bo tip na helpdesku pričakoval?
... da ga je poklical še en debil.


Res ne vem kaj kličete na hepldesk za debile.
LP, Gregor GRE^

Gandalfar ::

PicNiK: itak, da poklices. Ze samo zato, da se zbudi pa gre povedat tehniku, da jim je crknu mail streznik

madmitch ::

PicNiK, in kako veš, da je temu tako, če nisi še nikoli poklical?
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

cryptozaver ::

Obstaja tudi TALE siolov helpdesk. Pod ADSL tools je neki stvari ki niso glih za vsakega uporabnika.

Zgodovina sprememb…

Wox ::

PicNiK, ne se pizdit. Malo premisli kaj tipkaš, ker če bi veljalo tvoje, je 99% slovencev debilov. Za dobro naroda upam, da nas je malo manj, ker tudi sam spadam med njih.

zile ::

Gandalfar: kako lahko dopustiš tak post, ki ga je napisal Picnik. Žali vse povrsti. ;(

Jakka ::

picnik al karkoli že: uporabniki niso debilni, ampak teh stvari ne poznajo. Sej ti tut ne znaš določenih stvari pa zato nisi debilen. ;((

Gandalfar: lahko bi ukrepal, saj je to očitno kršenje pravil slo-techa.
Ampak sej pravila, če dobr pogledaš, veljajo samo za forum. :D 8-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jakka ()

Gandalfar ::

Picnik: malo se umiri.

pivmik ::

Gandalfar:
A jaz naj se umirim?
Jaz sem lepo umirjen, poglej kakšne reakcije imajo drugi uporabniki na moje sporočilo.

Sorry če sem uporabil malo preveč težek izraz kot je debil.
Vi ste ga narobe razumeli, z nazivom debil sem mislil seveda računalniški neznalec.

Itak, da pokličeš kadar jim mail strežnik pade, samo jaz ne uporabljam SiOLovega (morda samo za SMTP) tako ali tako, pa če zanj plačam ali ne :) . Pa ko ADSL ne dela tudi je "opravičljivo" poklicat, čeprav jaz nisem nikoli, ker vem da jih itak bo klicalo še miljon drugih ljudi istočasno, tako da brezveze. Če bi pa vsi mislili tako kot jaz jih pa ne bi noben. Samo jaz vem da vsi ne mislijo tako kot jaz.

Ampak stavim da ti na helpdesku kot sem reku že prej, dobivajo 99% klicev od "računalniških neznalcev" in potem kot se pojavi en uporabnik slo-techa, seveda predvidevajo da je še eden "računalniški neznalec".

Pa ne se spet užalit in prebrat moje sporočilo po svoje.



madmitch: Predvidevam, gelede na to kar sem slišal in kar sem prebral po forumih in drugače po internetu.
LP, Gregor GRE^

BigWhale ::

> Pa ne se spet užalit in prebrat moje sporočilo po svoje.


Napisi sporocilo tako, da se ga ne bo dalo brati 'po svoje'...

pivmik ::

BigWhale: sej se samo hecaš, ne?
LP, Gregor GRE^

Ziga Dolhar ::

Če smo že tako preveč natančni ... bi se kdo spomnil in prosim malce omilil naslov teme?
https://dolhar.si/

Avenger ::

Madmitch: to o prijaznosti, če ne plačaš pravočasno, pa drži kot pribito. Jaz sem vsaj ene 5x hudo hudo zamudil s plačili (ker moja mati položnice radi založijo, ker pošto pregledujejo, ko si ravno najdejo čas...), enkrat vem, da enega računa nisem plačal vsaj ene 4 mesce, pa me niso nič odklopil. Ena gospodična v računovodstvu, ki zveni zelo mlado, ma strašno luštn glasek... :D No, zdej ko so adsl račun priklopil telefonskemu, se take intrige ne bojo več dogajale.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

jsmith ::

Če na Siol-u zahtevaš ločen račun od Telekomovega, ti ga še vedno pošiljajo po elektronski pošti (in navadni). To nastaviš na http://servis.siol.net .

Obvestil o nedelovanju pa res že nekaj časa ne pošiljajo več, še pred nekaj meseci so jih pošiljali po elektronski pošti. Zadnjega sem dobil lani novembra, ko so blokirali pošiljanje elektronske pošte z drugih domen.

Avenger ::

Hm, glih zdele so težke motnje na siol omrežju.. vsja pri meni. Enkrat dela, enkrat ne dela.... na servisnih straneh pa nič. :\
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Roadkill ::

Vsem vam hiperobčutljivim ljudem bi dal za en mesec prisilno uporabo Softnet omrežja.
Bodte rajš tiho.

Myth ::

:D :D :D Ta pa je nizka. Pa tudi resnična. :D >:D
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤

jsmith ::

Zdaj boš moral bolj paziti, od januarja 2004 dalje SiOL zaračunava zamudne obresti.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Omejevanje dostopa Telekom

Oddelek: Omrežja in internet
347859 (6587) francek1
»

Paket Siol Trio in monopolni Telekom

Oddelek: Omrežja in internet
133874 (2040) Reycis
»

SiOL nateg

Oddelek: Loža
71345 (1226) XsenO
»

kudos silolu za DNS fu*kup

Oddelek: Omrežja in internet
252468 (1775) bborst81
»

SIOL trio paket

Oddelek: Omrežja in internet
244372 (3111) Matheeew

Več podobnih tem