Forum » Programska oprema » System Error: Divide by Zero or Overflow Error
System Error: Divide by Zero or Overflow Error
lordgreg ::
System Error: Divide by Zero or Overflow Error
točno tole mi napiše, ko želim zagnati eno staro igro (za katero si potreboval winse 3.1).. in sicer Woodruff and The schnible of Azimuth (goblins 4).
Sam sem iskal na guglu, pa se tale error pojavlja samo na NT mašinah z procesorsko močjo večjo od 333 mhz.. mi lahko kdorkoli kako pomaga???
točno tole mi napiše, ko želim zagnati eno staro igro (za katero si potreboval winse 3.1).. in sicer Woodruff and The schnible of Azimuth (goblins 4).
Sam sem iskal na guglu, pa se tale error pojavlja samo na NT mašinah z procesorsko močjo večjo od 333 mhz.. mi lahko kdorkoli kako pomaga???
TheHijacker ::
Kakšen računalnik sploh imaš? Kot sem ti napisal v mejlu imam jaz 1Ghz Athlona in OS WinME in mi stvar takoj ko spravim resulucijo na XxXx256 zadela. Da ne bom izpadel kot največji pesjan in da ne bo kdo govoril, da sem ti poslal zanič CD, se lahko zmeniva da če ti igra ne deluje, ti pošljem original, od katerega sem jaz presnel, in si ga sam presnameš.
Lahko igro poskušiš še na kakšnem drugem računalniku?
Lahko igro poskušiš še na kakšnem drugem računalniku?
lordgreg ::
poglejte..
finta je v sistemu.. to je NT oz win2k! nekje sem zasledil, da je stvar tudi v BIOSu nekaj za naredit, pa pojma nimam kaj.. tudi za sam špil in win2k ne najdem nikakršnega patcha! naj mi prosim kdo pomaga...
hvala
finta je v sistemu.. to je NT oz win2k! nekje sem zasledil, da je stvar tudi v BIOSu nekaj za naredit, pa pojma nimam kaj.. tudi za sam špil in win2k ne najdem nikakršnega patcha! naj mi prosim kdo pomaga...
hvala
Binji ::
Meni tudi to dela pri kasni starejsi igrici, ki mi je na P1 delala. V cemu je point pa se zmerej nejsm ugotovil..
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!
lordgreg ::
hm.. pišuka.. no, zasledil sem tudi, da je finta tudi v tem, da se te napake javljajo v procesorjih večjih od 300mhz.. samo čudi me, da imaš težave izven NTjev
matevzm ::
Mislim, da je bil trik v merjenju hitrosti. Igrica je pomerila hitrost procesorja, izmerila cas in nato faktor za upocanjevanje, da je tekla isto hitro.
Pri hitrejsih procesorjih je cas premajhen, program dobi pri merjenju hitrosti cas 0, izracuna faktor upocasnevanja, tako da deli s casom,.. ups, bum.
Pri hitrejsih procesorjih je cas premajhen, program dobi pri merjenju hitrosti cas 0, izracuna faktor upocasnevanja, tako da deli s casom,.. ups, bum.
lordgreg ::
velika neznanka... ampak sem jo odpravil!!
kako?? erm.. preprosto.. še sam ne vem, kaj sem naredil, ampak zadeva sedaj popolnoma funkcionira.. nimaš kaj Woodruffu se spet smejim... hvala vsem, ki ste mi poskušali pomagati!
kako?? erm.. preprosto.. še sam ne vem, kaj sem naredil, ampak zadeva sedaj popolnoma funkcionira.. nimaš kaj Woodruffu se spet smejim... hvala vsem, ki ste mi poskušali pomagati!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | super pi errorOddelek: Navijanje | 1731 (1248) | tiborrr |
» | A je to normalno al je disk prepočasen?!Oddelek: Pomoč in nasveti | 3135 (2188) | strictom |
» | C++ Builder in Error $2108Oddelek: Programiranje | 1725 (1512) | mgliha |
» | testiranje navitega procesorjaOddelek: Navijanje | 1839 (1402) | schurda |