Članki » Grafične tehnologije
Kaloričen zajtrk: milijarde trikotnikov in sodobni GPU-ji
- Marko Dolenc ::
Spletni forumi so dandanes polni razglabljanj na temo počasnega napredovanja grafike v PC igrah. Večina komentatorjev se običajno obdregne ob konzole, katerih zmogljivosti so fiksirane že vse od njihovega izida in posledično višjih stroškov razvoja iger, v primeru dodatnih grafičnih izboljšav za PC različico. ...
DirectX 11
- Marko Dolenc ::
Dve leti že mineva od Microsoftove razgrnitve novega operacijskega sistema Windows Vista, skupaj s katerim je luč sveta ugledala tudi zadnja različica multimedijskih knjižnic DirectX 10. Po rutinskih posodobitvah vsake dva-tri mesece, ki so večinoma posodabljale zgolj HLSL prevajalnik za shaderje, pa ...
Čudežno popotovanje skozi grafični cevovod II
- Marko Dolenc ::
V prvem delu smo si ogledali strukturo sodobne grafične kartice. Med drugim smo omenili shaderje, ki so zaradi svoje programabilnosti, nekakšno srce in duša sodobnih GPU-jev. Različni shaderji so odgovorni za različne strukture v grafiki (v Direct3D 10 so to oglišča, ...
Čudežno popotovanje skozi grafični cevovod
- Marko Dolenc ::
Trenutno očitno živimo v obdobju, ko razni *PU-ji (Processing Unit) rastejo kot gobe po dežju. Nedolgo tega je tržne police ugledal prvi pospeševalnik fizikalnih izračunov (PPU ali Physic Processing Unit) PhysX podjetja Ageia. In ker to očitno še vedno ni dovolj, ...
Nova bitka v vojni grafičnih kartic
- Marko Dolenc ::
Da je računalništvo hitro se razvijajoča panoga čivkajo že vrabčki na vejah. Da se grafične kartice razvijajo še hitreje od ostalih področij znotraj računalništva, je takisto lahko jasno vsakemu, ki vsaj vsake toliko preleti kakšen cenik ...
DirectX 9.0 - Osvetljevanje
- Marko Dolenc ::
Tokrat si bomo ogledali eno izmed možnosti osvetljevanja v knjižnici DirectX 9.0. Ker tudi DirectX 9.0 še vedno pozna le osnovne osvetlitvene modele (flat in Gouraud), kljub temu da je strojna oprema že precej časa zmožna tudi česa več, si bomo pomagali s pixel ...
Ostali članki
- DirectX 9.0 - Osnove programiranja ::
- DirectX 9.0 - Izboljšave knjižnice ::
- Novosti DirectXa 9 - 1. del ::
- ATI Radeon 9700 - Nov kralj v grafični deželi ::
- Register Combiners vs. Pixel Shaders ::
- TruForm (N-Patches) ::
- Zakaj 32bpp ni dovolj ::
- DirectX 8: 3D teksture, multi-sampling in point sprites ::
- DirectX 8: Vertex in Pixel shaderji ::
- Per-Pixel Lightning ::