»

PlayStation pobrisal vsebine, ki so jih uporabniki že kupili

Slo-Tech - Digitalne vsebine lahko trajajo večno, se ne obrabljajo in kvarijo, a le dokler je medij berljiv, oblak dostopen in tehnologija na voljo. Precej drugače pa to razumejo ponudniki storitev v oblaku. Sony bo s platforme PlayStation pobrisal produkcijo Discoveryja, kamor recimo sodita seriji Mythbusters ter Naked and Afraid. To ni zelo tragično. Tragično je, da se bo to zgodilo tudi uporabnikom, ki so že kupili kakšne izmed epizod teh serij. Te bodo 31. decembra izpuhtele iz njihovih arhivov.

Sony je naročnikom poslal suho sporočilo, v katerem piše: "Zaradi dogovorov o licencah s ponudniki vsebin ne boste mogli več gledati predhodno kupljenih vsebin Discoveryja, prav tako pa bo vsebina odstranjena iz vaše videoteke." In tako bo preprosto izginil cel kup serij, saj gre skupno za več kot 1300 sezon (posamezna serija jih ima seveda več). Naročniki kaj dosti ne morejo storiti.

Na PlayStation so filmi in serije prispeli leta 2008 kot del PlayStationa 3. Sprva jih je bilo možno prenašati...

67 komentarjev

Spotify odpušča še tretjič letos, a na veliko

Slo-Tech - Spotify bo zadel še tretji val odpuščanja letos, ki pa bo precej večji od prvih dveh. Januarja so odslovili 600 zaposlenih, junija še 200, to pot pa jih bo moralo oditi še 1500. To pomeni, da je Spotify letos izgubil že skoraj četrtino zaposlenih. Razlog so težavne razmere na trgu, ki podjetje silijo v rezanje stroškov. Izvršni direktor Daniel Ek je dejal, da Spotify žal ni otok v siceršnjem dogajanju na trgu. Gospodarska rast se je upočasnila, denar se je podražil, rast naročnin se je upočasnila. Zato bodo odpustili 17 odstotkov zaposlenih, ki bodo dobili v povprečju pet plač odpravnine.

Dodaja, da bo med njimi veliko sposobnih, talentiranih in marljivih zaposlenih, ki so trdo delali v podjetju, a da realnosti podjetje ne more ubežati. Varčevalni ukrepi sicer trajajo že celo leto in so zajeli tudi odpoved številnih načrtovanih oddaj. Stroški so namreč v zadnjem času hitro rasli, čemur so prispevali tudi dragi projekti, kot so podcasti z nekdanjim ameriškim predsednikom in njegovo...

42 komentarjev

Konec podpore za 32-bitne igre na Steamu za macOS

Slo-Tech - Na prvi pogled ni posebej pomembna vest, da bo 15. februarja prihodnje leto Steam nehal podpirati macOS 10.13 (High Sierra) in macOS 10.14 (Mojave). Različici sta stari več kot pet let in večina uporabnikov je že zdavnaj nadgradila svoje računalnike. A vseeno gre za simbolno pomemben prelom, saj je macOS 10.14 še zadnja verzija, ki je lahko poganjala 32-bitne igre. Teh ni več veliko, a zlasti starejše so še take.

Konec podpore ne pomeni, da bo Steam čez noč prenehal delovati. Ga bo pa Valve prenehal posodabljati, vzdrževati in na sploh zagotavljati, da igre na njem normalno delujejo. Ko se bo začelo kaj lomiti, podpore ne bo več. Valve je to diplomatsko povedal, da ne bodo več jamčili za nadaljnjo funkcionalnost.

Večina iger je tako ali tako že 64-bitna. Bo pa Valve s koncem leta 2023 igre, ki imajo zgolj 32-bitne prevedene izvršljive datoteke, prenehal šteti kot združljive s platformo Mac. Po njihovih podatkih ima manj kot dva odstotka uporabnikov Macov nameščeno verzijo 10.14...

5 komentarjev