ATi v Half-Life 2 pomete z nVidio
Kot že dolgo časa opozarja naš forumaš Senitel, ga je nVidia pri izdelavi NV3x arhitekture nekje zelo močno polomila. Že kontraverzni 3D Mark 2003 je pokazal, da FX-i niso sposobni zadovoljivo poganjati senčilnikov pik (Pixel Shaders) po DX9 standardu PS2.0. Takrat se je nVidia branila, da Futuremark-ovci ne znajo spisati realnega grafičnega pogona, ki bi ga lahko uporabljala kaka igra in s tem nekako uspela spodbijati rezultate.
Začasno ji je tako uspelo prepričati kupce, ki so zavoljo DX9 podpore kupovali GF FX 5200/Ultra in GF FX 5600/Ultra namesto ustreznih Radeonov ali GF4 Ti 4200. Tega bo sedaj verjetno konec, saj je testni program, ki uporablja grafični pogon najbolj pričakovane in skoraj končane igre Half-Life 2, pokazal iste, če ne še hujše rezultate.
...