» »

Unity odpušča četrtino zaposlenih

Unity odpušča četrtino zaposlenih

vir: Unity
Slo-Tech - Unity, ki je močno razburil razvijalce igre s septembra napovedano spremembo licenciranja svojega pogona, zaradi česar se je moral kasneje pokesati in stopiti korak nazaj, bo odpuščal. V prijavi SEC-u (Agencija za trg vrednostnih papirjev) je zapisal, da bo delo izgubilo 1800 ljudi, kar predstavlja 25 odstotkov zaposlenih. Podjetje je torej še vedno v turbulentnih vodah, po katerih plove že poldrugo leto.

Od sredine leta 2022 so odpustili že približno tisoč zaposlenih, sedaj pa jih bodo še skoraj dvakrat toliko. Razlogi so seveda finančne težave, se je podjetje v minulem fiskalnem letu ustvarilo 860 milijonov dolarjev izgube. Razmere se sicer po odstopu kontroverznega direktorja Johna Riccitiella umirjajo, a hudih časov še ni konec. Odtlej podjetje vodi začasni direktor James Whitehurst, ki je bil pred tem direktor Red Hata in IBM-a. Whitehurst je uspel pomiriti vlagatelje, saj je delnica od njegova prihoda pridobila 40 odstotkov (a je še vedno 80 odstotkov pod vrhom iz leta 2021 in celo 40 odstotkov niže od cene v IPO leta 2020).

Whitehurst je novembra najavil "reset" podjetja, k čemur sodi tudi prevetritev delovne sile. V ponedeljkovi okrožnici je zapisal, da zmanjšujejo število področij, kjer so aktivni, in da se bodo bolj osredotočili na svoje glavno poslanstvo. S tem želijo zagotoviti dolgoročno dobičkonosnost in rast.

11 komentarjev

Jarno ::

Recimo, da za ta obseg dejavnosti potrebujejo 1500 tehničnih strokovnjakov, 1000 paper pusherjev vseh vrst, 500 v supportu, nekaj hišnikov in čistilnega osebja ter 1000 "enot" podmladka.

Prišli so pa na dvakratnik te cifre, kar kaže na omenjeno ACME-zacijo in slabo optimiziranost delovnega procesa.

Po drugi strani je prevetritev podjetja hkrati priložnost za zaposlitev novih kadrov, tako da...
#65W!

xseki ::

Nisem si mislil, da bi lahko Unity imel skoraj 8000 zaposlenih. Velike cifre.

OutOfTheBox ::

Prišli so pa na dvakratnik te cifre, kar kaže na omenjeno ACME-zacijo in slabo optimiziranost delovnega procesa.


Drži.

Seljak ::

xseki je izjavil:

Nisem si mislil, da bi lahko Unity imel skoraj 8000 zaposlenih. Velike cifre.


7200 duš, ki so počeli...kaj?

SHA-256 ::

V večjih (globalnih) IT podjetjih je glede na statistiko v povprečju 60%+ kadra ne-tehničnega, kjer pod tehnični del spada vse od programerjev in sistemcov, do podpore, internega IT-ja, QA in podobno.
Od teh 7200 bi rekel, da jih neposredno na produktu dela kakih 15%.

Kurzweil ::

SHA-256 je izjavil:

V večjih (globalnih) IT podjetjih je glede na statistiko v povprečju 60%+ kadra ne-tehničnega, kjer pod tehnični del spada vse od programerjev in sistemcov, do podpore, internega IT-ja, QA in podobno.
Od teh 7200 bi rekel, da jih neposredno na produktu dela kakih 15%.


Imaš kakšen vir teh podatkov?

SHA-256 ::

Kurzweil je izjavil:

SHA-256 je izjavil:

V večjih (globalnih) IT podjetjih je glede na statistiko v povprečju 60%+ kadra ne-tehničnega, kjer pod tehnični del spada vse od programerjev in sistemcov, do podpore, internega IT-ja, QA in podobno.
Od teh 7200 bi rekel, da jih neposredno na produktu dela kakih 15%.


Imaš kakšen vir teh podatkov?


Na žalost ne, tako mi je ostalo v spominu izpred par let nazaj, ko je imela Silicijeva dolina medijsko krizo zaradi ne-diverzitete.

Seljak ::

Kurzweil je izjavil:

SHA-256 je izjavil:

V večjih (globalnih) IT podjetjih je glede na statistiko v povprečju 60%+ kadra ne-tehničnega, kjer pod tehnični del spada vse od programerjev in sistemcov, do podpore, internega IT-ja, QA in podobno.
Od teh 7200 bi rekel, da jih neposredno na produktu dela kakih 15%.


Imaš kakšen vir teh podatkov?

Bolj kot ne bi lahko pisec novice izbrskal te podatke in bi bil članek še bolj zanimiv.

dronyx ::

Jaz nisem mogel verjeti ko sem zasledil podatek, da ima Ubisoft 21.000 zaposlenih in 45 podružnic po celem svetu. Serijsko pa proizvajajo franšizo Assasins Creed in še kakšno igro izdajo vsake toliko časa. Dva indijska studija (Mumbai in Pune) sta več let delala remake Prince of Persia, potem so kot kaže vse skupaj zabrisali v smeti in začeli znova (menda). Ampak če ima Unity res 8.000 zaposlenih je Ubisoftovih 21.000 v bistvu še majhna številka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

opeter ::

@dronyx: Težko je to primerjati, ker ni pravih podatkov o tem, kaj to število osem tisoč zaposlenih predstavlja, kaj delajo ipd.
Zgoraj je SHA-256 podal zanimivo razmišljanje.

En primer:
Embracer Group ima po zadnjih uradno dostopnih podatkih slabih 17 tisoč zaposlenih (in neznano število zunanjih pogodbenikov) v 129 razvijalskih studijih in 40 državah. V zadnjem obdobju so zaprli nekatere studije, prišlo je do večjih odpuščanj in po novicah sodeš še bodo:

In June 2023, Embracer Group announced a large-scale restructuring program focused on cost savings, capital allocation, efficiency, and consolidation, which will include staff layoffs, studio closures or divestments, and game project cancellations or suspensions with immediate implementation into phases until March 2024

Grobi prevod: Skupina Embracer Group je junija 2023 napovedala obsežen program prestrukturiranja, osredotočen na varčevanje, razporejanje kapitala, učinkovitost in konsolidacijo, ki bo vključeval odpuščanje osebja, zapiranje ali odprodajo studiev ter odpovedi ali prekinitve projektov iger s takojšnjim izvajanjem v fazah do marca 2024.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

D3m ::

Seljak je izjavil:

xseki je izjavil:

Nisem si mislil, da bi lahko Unity imel skoraj 8000 zaposlenih. Velike cifre.


7200 duš, ki so počeli...kaj?


;)



|HP EliteBook|R5 6650U|


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Odstopil Unityjev direktor

Oddelek: Novice / Rezultati
73811 (2356) OutOfTheBox
»

The Revenant (strani: 1 2 )

Oddelek: Sedem umetnosti
5720779 (6980) oo7
»

Bezos odstopil z mesta direktorja Amazona

Oddelek: Novice / Rezultati
1110343 (9160) Irbis
»

Zamolčan konflikt interesov v medicinskih znanostih

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
259370 (7507) antonija
»

Apple, Google, Intel in Adobe ponudili premalo, tožba zaposlenih gre dalje

Oddelek: Novice / Tožbe
128347 (6218) sisemen 

Več podobnih tem