» »

Apple bo občutno podražil zamenjavo baterij

Apple bo občutno podražil zamenjavo baterij

vir: 9to5Mc
9to5Mc - Apple je potihoma razkril podražitev zamenjave baterij v svojih prenosnih napravah, ki bo začela veljati 1. marca letos. Odvisno od izdelka bo cena podražitve različna, in sicer se giblje med 20 in 90 dolarji. Le menjava baterije za iPhoen 14 ostaja pri 100 dolarjih. Približno ceno za vse izdelke lahko preverimo na njihovih spletnih straneh.

Zamenjava baterij v novejših iPhonih (X, 11, 12 in 13) sedaj stane 70 dolarjev, v starejših pa 50 dolarjev. Vse te cene se bodo povišale za 20 dolarjev. Nazadnje je bilo baterije možno poceni menjati za 30 dolarjev po škandalu z namernim upočasnjevanjem telefonov s starejšimi baterijami, nato pa se je cena dvignila na 70 dolarjev.

V MacBook Air bodo nove baterije stale 30 dolarjev več, in sicer 160 dolarjev. Še večja podražitev je na vidiku za MacBook Pro, kjer bo znašala 50 dolarjev (z 200 na 250 dolarjev). Pri iPadih, ki jih obstaja kopica različic, bodo podražitve znašale 20 dolarjev. Ni pa še jasno, ali se bodo podražili tudi kompleti za samostojno popravilo, ki jih je Apple ponudil nedavno.

48 komentarjev

mrTwelveTrees ::

Sej se bodo telefoni v naslednjih letih še dodatno podražili, ker bo EU zahtevala da se dajo baterije zamenjati enostavno (ne na tak način kot je sedaj).

enemon ::

Včasih so se dale baterije enostavno zamenjati (še pri Samsung Galaxy S5), pa so bili telefoni cenejši.

Ganon ::

mrTwelveTrees je izjavil:

Sej se bodo telefoni v naslednjih letih še dodatno podražili, ker bo EU zahtevala da se dajo baterije zamenjati enostavno (ne na tak način kot je sedaj).


Pa ne zaradi EU. Zaradi požrešnosti podjetij.

Nazadnje je bilo baterije možno poceni menjati za 30 dolarjev po škandalu z namernim upočasnjevanjem telefonov s starejšimi baterijami, nato pa se je cena dvignila na 70 dolarjev.


Ko se je prah polegel, so takoj udarili nazaj.

LeQuack ::

mrTwelveTrees je izjavil:

Sej se bodo telefoni v naslednjih letih še dodatno podražili, ker bo EU zahtevala da se dajo baterije zamenjati enostavno (ne na tak način kot je sedaj).


Podražil že bodo, bo pa tudi prodaja strmoglavila kot kamen.
Quack !

Daniel ::

Xcover 6 (2022) ima zamenljivo baterijo in je do neke mere vodoodporen.

Očitno je takšen telefon še zmeraj moč izdelati, ni pa ves steklen in za kazat naokrog.

MIHAc27 ::

Jaz z kompatibilnimi baterijami nisem imel nikoli težav. Tko da če bodo original drage, se bo ziher našla alternativa, sploh če bo enostavna menjava.

49106 ::

Na novejšem iphonu nisi imel težav s kompatibilnimi baterijami?

Apple prakticira hud vendor lock-in.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

MrStein ::

Eni pravijo, da niti kabli ne delajo.

Eni radi pretiravajo, ko je govora o Apple.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

PrimozR ::

enemon je izjavil:

Včasih so se dale baterije enostavno zamenjati (še pri Samsung Galaxy S5), pa so bili telefoni cenejši.

Pa vsak telefon ni bil vodotesen, baterije so bile manjše, ko je telefon letel po tleh se je tudi razletel, telefoni so bili debelejši, itd. itd.

Da se marsikaj (tudi ne narediti tega, kar sem naštel) in imeti zamenljivo baterijo, ampak trg je pokazal, da enostavno zamenljivih baterij očitno noče.

Če sem pošten na novo zalepiti zadnjo šipo/ohišje nazaj na telefon ni noben hud problem pri menjavi baterije, samo naj bo to res simpl. Samo ena šipa, baterija enostavno odstranljiva (torej neki trakci na lepilu, da se dejansko baterijo da normalno odstraniti) in trotlziher način, da tisti pokrovček z originalnimi deli kvalitetno (da obdržiš vodotesnost) nalepiš nazaj na ohišje.

darkolord ::

PrimozR je izjavil:

Da se marsikaj (tudi ne narediti tega, kar sem naštel) in imeti zamenljivo baterijo, ampak trg je pokazal, da enostavno zamenljivih baterij očitno noče.
To, da je "trg pokazal", je samo v utopiji. Tam bi imel 2 primerljiva modela, enega z izmenljivo baterijo, drugega brez, pa bi se potem trg odločil.

Če imaš pa na izbiro:
- fensi šmensi zadevo s fiksno baterijo ,
- drekec pekec zadevo z izmenljivo baterijo,

pa to v resnici ni nobena izbira.

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Če trg ne bi prenesel neizmenljive baterije, bi kupoval drekec pekec.

Ales ::

PrimozR je izjavil:

Če trg ne bi prenesel neizmenljive baterije, bi kupoval drekec pekec.

Saj je legitimno, da si za liberalni kapitalizem in deregulacijo, pa naj se s kupci zgodi, kar se hoče, ampak k sreči se vsi ne strinjamo s takim pristopom... :P

darkolord ::

PrimozR je izjavil:

Če trg ne bi prenesel neizmenljive baterije, bi kupoval drekec pekec.
Ampak to, da trg prenese neizmenljive baterije, ni isto, kot da noče izmenljivih.

PrimozR ::

Ales je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Če trg ne bi prenesel neizmenljive baterije, bi kupoval drekec pekec.

Saj je legitimno, da si za liberalni kapitalizem in deregulacijo, pa naj se s kupci zgodi, kar se hoče, ampak k sreči se vsi ne strinjamo s takim pristopom... :P

Ne vem od kje si razbral, da sem za liberalni kapitalizem in deregulacijo, ker nisem, jaz samo pravim kako je.

darkolord je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Če trg ne bi prenesel neizmenljive baterije, bi kupoval drekec pekec.
Ampak to, da trg prenese neizmenljive baterije, ni isto, kot da noče izmenljivih.

Je precej podobno. Ker če bi RES hotel izmenljive (bolj kot shiny nov večji displej), bi kupoval telefone z izmenljivimi baterijami, ne s shiny displejom. Pa vse te debate so popolnoma brezpredmetne, ker se ponavljajo na več področjih, vedno se potegne ven argument, da ni izbire na trgu, ko pa točno takšna izbira na trg dejansko pride, je pa nihče ne kupi. Torej, žal, trg tega noče. Oz. ni GLAVNA prioriteta.

QED: https://www.androidauthority.com/best-a...

QED2: "Hočem mali Android telefon"
peticija iz slednje teme ima trenutno 38000 podpisov. Jaz še vedno poganjam Pixel 3 (TBH bi ga še nekaj časa, če bi imel updejte), ker enostavno ni flagship-ish telefona z IP ratingom in Qi chargingom (odpade Pixel 6a) v normalni dimenziji z več kot 2 letoma SW podpore (odpade Zenphone 9). Torej glasujem z denarnico in ne kupim ničesar. Čakam oz. upam, da bo Pixel 7a samo malo večji od moje trojke in funkcionalen. Sicer ne vem, kaj bom naredil. Ker mi trg ne ponudi ničesar primernega, enostavno izstopim iz trga in čakam, da mi trg ponudi to, kar hočem.

Če bi ljudje tako močno želeli zamenljive baterije, bi čakali. Pa ne. Ker večini dol visi za zamenljive baterije. In TBH, ko bo odpovedala baterija, bo večina ljudi tudi pri enostavno zamenljivi bateriji raje menjala cel telefon. Ker 'tale je pa že res star'. Tak trg pač je. Žal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

darkolord ::

PrimozR je izjavil:

Je precej podobno. Ker če bi RES hotel izmenljive (bolj kot shiny nov večji displej), bi kupoval telefone z izmenljivimi baterijami, ne s shiny displejom. Pa vse te debate so popolnoma brezpredmetne, ker se ponavljajo na več področjih, vedno se potegne ven argument, da ni izbire na trgu, ko pa točno takšna izbira na trg dejansko pride, je pa nihče ne kupi. Torej, žal, trg tega noče. Oz. ni GLAVNA prioriteta.
Problem je, ker ne izbiraš med:
- izmenljivo baterijo
- shiny novim večjim displayem

Ampak med:
- izmenljivo baterijo
- shiny novim večjim displayem, hitrejšim procesorjem, boljšo grafiko, več kamerami, boljšimi kamerami, hitrejšim prenosom podatkov

Ideja, da bo kakršen koli posamezen fičr GLAVNA prioriteta, da bo prevagala VSE ostalo, ni nič drugega kot utopija.

Ganon ::

PrimozR je izjavil:

ampak trg je pokazal, da enostavno zamenljivih baterij očitno noče.


:)) Vir?

galop ::

Niti v sanjah ne kupim teh applovih smeti.

PrimozR ::

Ganon je izjavil:

PrimozR je izjavil:

ampak trg je pokazal, da enostavno zamenljivih baterij očitno noče.


:)) Vir?

Prodajne številke iPhonov, Galaxy Sxx, kaj jaz vem česa še vse vs. telefoni z linka, ki sem ga šeral.

darkolord exactly. Če bi bila nezamenljiva baterija TAKO velik dealbreaker, kot ga želite pokazati, bi trg izbral izmenljivo baterijo. Pa je ni. Ker očitno ni dealbreaker. In kot sem rekel, enostavno zamenljiva baterija ne bo bistveno spremenila situacije za večino trga/uporabnikov, ker bodo telefon prej razbili, prodali, upokojili, itd. itd.

Malo nas je takih, ki stvari uporabljamo dovolj dolgo (oz. smo jih pripravljeni popraviti, ne zamenjati), da bo to imelo kak bistven vpliv. Pa TBH segreti in odrezati tesnilo na zadnji šipi meni ni nek problem, če to narediš enkrat na dve/tri leta. Sploh če v zameno dobim IP rating, ki je precej bolj problematična zadeva pri enostavno zamenljivi bateriji (malo umazanije na tesnilu oz. kak šnaper na pokrovčku odleti in je konec z IP ratingom).

Mislim ne me narobe razumet, regulativa take narave je super in je več kot očitno potrebna, sam ne se hecat, da trg to hoče, ampak nima izbire. Trgu dol visi za zamenljive baterije, vsaj veliki večini. Najprej bo treba trg izobraziti, da ni treba vsako leto nove shiny stvari, da je stara še povsem vredu. Sploh če je že malo popravljena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Ganon ::

Trg ni izbral ničesar. Povprečen potrošnik je neumen in kupi tisto, kar mu pomolijo pod nos oz. kar proizvajalci sforsirajo. Če bo npr. Apple telefone oskubil do te mere, da ne bo niti enega priključka več, bodo tudi to požrli.

Melanholija ::

Naj mi nekdo pokaže telefon z izmenljivo baterijo in da ima zmogljiv procesor ter zmogljiv fotoaparat. Ga ni. Obstajajo alternative a zaostajajo vsaj pri teh dveh lastnostih.

Jaz potem izberem raje izmenljivo baterijo, a požrem vse ostalo. Sem pa bolj v manjšini. Saj imaš Shiftphone in podobne zadeve. Sam tukaj pa plačaš predvsem modularnost. Tovrstni telefoni nimajo dober p/p ob nakupu. Plus niso še na nivoju. Kamera je še največji minus. Pa precej star čip.

Zgodovina sprememb…

dripac ::

Torej lahko pričakujemo podobne podražitve storitve/storitev tudi s strani ostalih proizvajalcev? V zadnjih letih je praksa nekaterih proizvajalcev (npr. Samsunga ob Applovi objavi da pri telefonih ne bo več priloženega napajalca) da se najprej Applu posmehujejo, potem pa povzamejo to isto gnilo prakso.

driver_x ::

Ganon je izjavil:

Trg ni izbral ničesar. Povprečen potrošnik je neumen in kupi tisto, kar mu pomolijo pod nos oz. kar proizvajalci sforsirajo. Če bo npr. Apple telefone oskubil do te mere, da ne bo niti enega priključka več, bodo tudi to požrli.


Jaz na mojem telefonu sicer imam priključek, ampak ga že kar nekaj časa ne uporabljam več. Priključki so preteklost.

PacificBlue ::

Nikjer pa ni omenjeno, kako otroci v DR Kongo(3/4 svetovne proizvodnje) kopljejo na roke kobolt iz katerega pridobivajo litij za izdelovanje baterij.
Zaslužijo 1 $ na dan, pa zdravje si unicujejo.

Ampak nas to itak ne zanima;)
I’m out.
:3

Ganon ::

driver_x je izjavil:

Ganon je izjavil:

Trg ni izbral ničesar. Povprečen potrošnik je neumen in kupi tisto, kar mu pomolijo pod nos oz. kar proizvajalci sforsirajo. Če bo npr. Apple telefone oskubil do te mere, da ne bo niti enega priključka več, bodo tudi to požrli.


Jaz na mojem telefonu sicer imam priključek, ampak ga že kar nekaj časa ne uporabljam več. Priključki so preteklost.


Potrjuješ zapisano.

MrStein ::

Melanholija je izjavil:

Naj mi nekdo pokaže telefon z izmenljivo baterijo in da ima zmogljiv procesor ter zmogljiv fotoaparat. Ga ni. Obstajajo alternative a zaostajajo vsaj pri teh dveh lastnostih.

Jaz potem izberem raje izmenljivo baterijo, a požrem vse ostalo. Sem pa bolj v manjšini. Saj imaš Shiftphone in podobne zadeve. Sam tukaj pa plačaš predvsem modularnost. Tovrstni telefoni nimajo dober p/p ob nakupu. Plus niso še na nivoju. Kamera je še največji minus. Pa precej star čip.

Hmm, kje so zdaj tisti, ki trdijo, da je vsak moderen telefon dovolj zmogljiv...?

Sicer pa:
- kot rečeno, večina menja telefon prej, kot bi baterijo
- kdor ga ima dlje, pa mu pogosto tudi baterija drži (a se je zadnja leta poslabšala kakovost baterij? Ker meni so prej držale dolgo vrsto let.)

Tako da je menjava baterije precej nišna zadeva. Kdor to hoče, ima ves čas ustrezne nišne ponudbe.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

PrimozR ::

PacificBlue je izjavil:

Nikjer pa ni omenjeno, kako otroci v DR Kongo(3/4 svetovne proizvodnje) kopljejo na roke kobolt iz katerega pridobivajo litij za izdelovanje baterij.
Zaslužijo 1 $ na dan, pa zdravje si unicujejo.

Ampak nas to itak ne zanima;)

Mene močno zanima kaj je to kobolt, iz katerega pridobivajo litij... Pa tudi kaj drugega, ampak pustimo zdaj to.

Melanholija ::

MrStein je izjavil:

Melanholija je izjavil:

Naj mi nekdo pokaže telefon z izmenljivo baterijo in da ima zmogljiv procesor ter zmogljiv fotoaparat. Ga ni. Obstajajo alternative a zaostajajo vsaj pri teh dveh lastnostih.

Jaz potem izberem raje izmenljivo baterijo, a požrem vse ostalo. Sem pa bolj v manjšini. Saj imaš Shiftphone in podobne zadeve. Sam tukaj pa plačaš predvsem modularnost. Tovrstni telefoni nimajo dober p/p ob nakupu. Plus niso še na nivoju. Kamera je še največji minus. Pa precej star čip.

Hmm, kje so zdaj tisti, ki trdijo, da je vsak moderen telefon dovolj zmogljiv...?

Sicer pa:
- kot rečeno, večina menja telefon prej, kot bi baterijo
- kdor ga ima dlje, pa mu pogosto tudi baterija drži (a se je zadnja leta poslabšala kakovost baterij? Ker meni so prej držale dolgo vrsto let.)


Tako da je menjava baterije precej nišna zadeva. Kdor to hoče, ima ves čas ustrezne nišne ponudbe.


Imam povsem osebne razloge zakaj to potrebujem oz želim imeti. Ampak alternativna ponudba je pač kakšna je. Sem se sprijaznil z njo. Itak pa čakam na novo tehnologijo, katera je pod vrati.

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Sam fak no, za flagship telefon date jurja do jurja in pol (tako Apple kot Android), pol je pa 4,5 let problem dat 100 EU za novo baterijo z delom vred.

Tudi če bodo baterije izmenljive, ne bo nič cenejše...

Tukaj pa jamrate, ker je Apple podražil zamenjavo baterije za 20 USD.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

m0LN4r ::

Ma o kaksni menjavi baterije vi sanjate. Folk kupi nov telefon, ker hoce novega, kljub tmu da stari se bp dela. Stari pa gre rabljen naprej ali pa v kaksno "rebuy" akcijo.
Narocnine so 1-2 leti, za vsako novo narocnino, spet pade nov telefon.

Menjas mogoce se na zacetku, ce imas smolo z baterijo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

c3p0 ::

Seveda. Stari telefon je mogoče že malo zabasan in počasneje dela kot včasih, zdaj pa še baterija drži recimo le pol dneva. Kaj storit? Se jebat s servisom in menjavo, ali kupit shiny nov telefon? Odgovor je na dlani.

Zato proizvajalci nimajo nobenega motiva spet uvesti izmenljive baterije, razen če jih kdo v to prisili.

Podražitev menjave baterij bo še več ljudstva "prisililo" v nakup novega telefona. To pa ni ravno v skladu z eko smernicami? Je že kdo pisal na smalldickenergy@greta.com?

m0LN4r ::

dripac je izjavil:

Torej lahko pričakujemo podobne podražitve storitve/storitev tudi s strani ostalih proizvajalcev? V zadnjih letih je praksa nekaterih proizvajalcev (npr. Samsunga ob Applovi objavi da pri telefonih ne bo več priloženega napajalca) da se najprej Applu posmehujejo, potem pa povzamejo to isto gnilo prakso.

Zakaj gnilo neki. Doma mi lezi vsaj 5 novejsih polnilcev z USB-A 15W in USB-C 25W in prakticno isto polnim lahko v avtu 20W, na racunalniku, prenosniku. Res ne vidim potrebe po tem, da bi imel se ene par komadov, ki lezijo naokoli. Ce pa ze nameravam kupit, pa kupim noname, kjer so vsaj 3-4 prikljucki gor.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

MrStein ::

Če to naredi epl, je slabo. Če to naredijo naši, pa je prav.

Mali beri teme o politiki, pa ti bo takoj jasno.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

m0LN4r ::

c3p0 je izjavil:

Seveda. Stari telefon je mogoče že malo zabasan in počasneje dela kot včasih, zdaj pa še baterija drži recimo le pol dneva. Kaj storit? Se jebat s servisom in menjavo, ali kupit shiny nov telefon? Odgovor je na dlani.

Zato proizvajalci nimajo nobenega motiva spet uvesti izmenljive baterije, razen če jih kdo v to prisili.

Podražitev menjave baterij bo še več ljudstva "prisililo" v nakup novega telefona. To pa ni ravno v skladu z eko smernicami? Je že kdo pisal na smalldickenergy@greta.com?

Tiste, ki hocejo menjat baterije lahko na roke prestejes. Vecina jih oce enostavno novejsi model. Ker dobijo boljsi hardware, novejsi hardwer, novejsi statusni simbol.
Snezinkice v potrosnistvu ne igrajo vloge.

Pride Mustafa v razred in rece, glejte jaz imam nov Iphone 15, bo do pa se naslednjic ostali Aliji in Mustafe, kuple phone 15 in ponovis spet naslednjo rundo.
Samsung ima to super narjeno. Stari telefon das notr za nvem 300-400 evrov in kupis novega, ali pa menjas narocnino in dobis novega.

Jebe se folku glih tolko, kot se jebe proizvajalcem. Poslusam vsak dan. Verjetno si se tista generacija, ki ima stvari dokler ne crknejo... It´s over.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

PrimozR ::

m0LN4r je izjavil:

dripac je izjavil:

Torej lahko pričakujemo podobne podražitve storitve/storitev tudi s strani ostalih proizvajalcev? V zadnjih letih je praksa nekaterih proizvajalcev (npr. Samsunga ob Applovi objavi da pri telefonih ne bo več priloženega napajalca) da se najprej Applu posmehujejo, potem pa povzamejo to isto gnilo prakso.

Zakaj gnilo neki. Doma mi lezi vsaj 5 novejsih polnilcev z USB-A 15W in USB-C 25W in prakticno isto polnim lahko v avtu 20W, na racunalniku, prenosniku. Res ne vidim potrebe po tem, da bi imel se ene par komadov, ki lezijo naokoli. Ce pa ze nameravam kupit, pa kupim noname, kjer so vsaj 3-4 prikljucki gor.

Ker prodajajo nevključenost polnilca kot eko oh in sploh fičr, v bistvu pa gre za šparanje oz. večji delež zaslužka pri maloprodajni ceni. Pa v primeru 3,5 mm jacka, v primeru Googla, trpljanje po prsih 'kako naš telefon še vedno ima jack, konkurenca (Samsung in Apple?) pa ne več, medtem ko je naslednja generacija ta isti fičr seveda izgubila.

Težava je predvsem v greenwashingu in izrabi česarkoli za marketing, tudi če ta česarkoli potem takoj izgine.

m0LN4r ::

Razumem, ampak ti imas se vedno slusalke s kablom?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Senzor ::

Res ne štekam ljudi, ki branijo, zagovarjajo, opravičujejo fakin' korporacije. Katerih edini cilj in namen je, da ljudem iz žepa izpulijo še več denarja.

Zdaj bom zvenel kot tisti uporabnik, ki pogosto menja nicke in benti čez debilen folk, ampak - ali je internet dejansko 90% ljudem scvrl možgane do te mere, da niso več sposobni kritičnega razmišljanja?

OutOfTheBox ::

Res ne štekam ljudi, ki branijo, zagovarjajo, opravičujejo fakin' korporacije.


Ne ne štekaš. V bistvu ne branijo korporacije ampak branijo svojo odločitev. Če priznaš da je druga znamka boljša, si priznal da si se zmotil pri odločitvi, kar za ego pač ni lepa zadeva. Zato je za posameznika bolje da izlušči tiste dobre plati produkta in jih pač zagovarja. Izjema pri tem pravilu je če pri uporabi res ni imel slabe izkušnje oz. je bila izkušnja vredna veliko manj za katero je plačal.

Katerih edini cilj in namen je, da ljudem iz žepa izpulijo še več denarja.


A sosed pa tega ne bi naredil? Koliko časa bi pa tvoj brat/sestra delala usluge za nič? Kar se tiče postavitve cen, ki jih podjetje postavi svojim produktom je pa samo odraz povpraševanja na trgu.

Zgodovina sprememb…

printer ::

Mogoce lahko naprintamo se vec denarja in pricakujemo cenejse cene :D vrednost denarja gnije dan za dnem to je problem https://fred.stlouisfed.org/series/M1SL

Mato989 ::

MrStein je izjavil:

Melanholija je izjavil:

Naj mi nekdo pokaže telefon z izmenljivo baterijo in da ima zmogljiv procesor ter zmogljiv fotoaparat. Ga ni. Obstajajo alternative a zaostajajo vsaj pri teh dveh lastnostih.

Jaz potem izberem raje izmenljivo baterijo, a požrem vse ostalo. Sem pa bolj v manjšini. Saj imaš Shiftphone in podobne zadeve. Sam tukaj pa plačaš predvsem modularnost. Tovrstni telefoni nimajo dober p/p ob nakupu. Plus niso še na nivoju. Kamera je še največji minus. Pa precej star čip.

Hmm, kje so zdaj tisti, ki trdijo, da je vsak moderen telefon dovolj zmogljiv...?

Sicer pa:
- kot rečeno, večina menja telefon prej, kot bi baterijo
- kdor ga ima dlje, pa mu pogosto tudi baterija drži (a se je zadnja leta poslabšala kakovost baterij? Ker meni so prej držale dolgo vrsto let.)

Tako da je menjava baterije precej nišna zadeva. Kdor to hoče, ima ves čas ustrezne nišne ponudbe.


Ne servisu telefonov smo non stop menjavali baterije ko sem sam delal tam med leti 2018 in 2020....

Tako da ne razumem kako je to nisna zadeva
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

wcpapir ::

49106 je izjavil:

Na novejšem iphonu nisi imel težav s kompatibilnimi baterijami?

Apple prakticira hud vendor lock-in.

Ni frke, le battery health ti ne dela vec ;) ampak s kitajsko baterijo tega sranja ne rabis ker ne degradira tako hitro kot org.

driver_x ::

wcpapir je izjavil:

49106 je izjavil:

Na novejšem iphonu nisi imel težav s kompatibilnimi baterijami?

Apple prakticira hud vendor lock-in.

Ni frke, le battery health ti ne dela vec ;) ampak s kitajsko baterijo tega sranja ne rabis ker ne degradira tako hitro kot org.


Meni jo je prej napihnilo …

PrimozR ::

m0LN4r je izjavil:

Razumem, ampak ti imas se vedno slusalke s kablom?

Ne? Od kje si razbral, da jih imam?

MrStein ::

Mato989 je izjavil:


Ne servisu telefonov smo non stop menjavali baterije ko sem sam delal tam med leti 2018 in 2020....

Tako da ne razumem kako je to nisna zadeva

Na kakih telefonih?
Kako pogosto?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

plejr ::

Danes je zadnji dan da zamenjate preden se podraži :). Jaz ga bom nesel popoldan.

Mato989 ::

MrStein je izjavil:

Mato989 je izjavil:


Ne servisu telefonov smo non stop menjavali baterije ko sem sam delal tam med leti 2018 in 2020....

Tako da ne razumem kako je to nisna zadeva

Na kakih telefonih?
Kako pogosto?


Na p10 lite, p20 lite/p20 na applih takrat sicer starejših pa tudi na 9kah in 8kah in nekaj 10tk... pa na samsungih skratka ni da ni... kako pogosto? Ja v 2 letih smo redkokomu 2x zamenjali na istem telefonu baterijo...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Furbo ::

Kam torej zamenjati baterijo za iphone xs? V istyle je kar 115€
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

PINki ::

Jaz bi poklical par nepooblascenih servisov, preveril ceno in znamko baterij, ki jo vgradijo. Nato prebrskal po internetu kakšna je kvaliteta teh znamk in se odločil.

m0LN4r ::

Vprasaj ce so Apple Authorised
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Apple bo občutno podražil zamenjavo baterij

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
488794 (3980) m0LN4r
»

Apple novosti: 12-palčni MacBook, Apple Watch in kopica drugih izboljšav (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
390128663 (106356) opeter
»

Apple predstavil lep venček novosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
6129027 (24985) SkipEU
»

Bodo Ultrabooki predragi? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
11326703 (23480) driver_x
»

WWDC 2009 - Apple Keynote (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
17417325 (13218) techfreak :)

Več podobnih tem