Novice » Znanost in tehnologija » IPCC: Ukrepati je treba takoj
p0f ::
robi123123 je izjavil:
Samo za denar se gre in čisto nič drugega.
Seveda se gre za denar. Za denar, ki se ga da dobit iz prodaje fosilnih goriv. Zakaj misliš, da je Rusija izrekla sankcije proti (Hunterju) Bidnu? Sedel je na odboru podjetja, ki je sodelovalo pri razvoju plinske infrastrukture v Ukrajini.
Kje so plinska polja v Ukrajini? Podvodna nahajališča so v okolici Krima, ki si ga je Rusija že prisvojila 2014. En bazen je še na zahodu Ukrajine, drugi pa na vzhodu in se na jugu konča v ... Lugansku in Donetsku. Tam je zadnjih 6 let itak vojna in nihče ti ne more zagotavljat, da kaka raketa "ponesreči" ne zadane kake infrastrukture za črpališča.
Pa to ni prvič, da Rusi napadajo svoje sosede, ki gradijo infrastrukturo za fosilna goriva. Gruzija zgradi naftovod BTC, ki obide Rusijo, in ta jih napade. Ups.
Kdo si še upa investirat v razvoj infrastrukture ob Ruski meji?
Najboljša opcija je it stran s fosilnih goriv.
Seveda, pa ne zaradi Rusije (ali ZDA, ki pocnejo identicno, samo nihce od bebcev tega ne vidi - recimo ti se mi porajas kot eden od njih). Tezava je samo v tem, da alternative ni, EV fanatiki vedno znova pozabijo povedati, da, ce bi se vsi vozili na elektricni pogon se nihce ne bi vozil na elektricni pogon. Bi bilo treba se kaksno nuklearko postavit, pa kaksen daljnovod, samo za to moras prepriricati kmetavze, da to dovolijo. Iste kmetavze, ki bojo jamrali za subvenije zaradi zmrzali in sus.
Skratka, vozili se boste na javni prevoz. Aja, da je fucked up. Boste tudi to pozrli, ko ne boste imeli alternative.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: p0f ()
hruske ::
Ja, toplotna izolacija stavbe, to bo rešilo svet.
Pa si kdaj pogledal kaj je tisto, kar troši največ energije v naših domovih, torej konkretno za Slovenijo?
Največja porabnika sta promet in ogrevanje. 1000L kurilnega olja je ekvivalent približno 20.000 prevoženim dizelskim kilometrom. Potem nekaj doprinese še ogrevanje za sanitarno toplo vodo in raba energije za pripravo hrane. To je pa to. Tu se posameznikova neposredna raba energentov konča.
Izolacija lahko za več-krat zniža porabo energenta in je najbolj dolgočasen in poceni ukrep, ampak zelo učinkovit.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hruske ()
p0f ::
Ja, toplotna izolacija stavbe, to bo rešilo svet.
Pa si kdaj pogledal kaj je tisto, kar troši največ energije v naših domovih, torej konkretno za Slovenijo?
Največja porabnika sta promet in ogrevanje. 1000L kurilnega olja je ekvivalent približno 20.000 prevoženim dizelskim kilometrom. Potem nekaj doprinese še ogrevanje za sanitarno toplo vodo in raba energije za pripravo hrane. To je pa to. Tu se posameznikova neposredna raba energentov konča.
Pravzaprav ni res. Imas se tiste, "druge", ki imajo na streh fotocelice, za katere je bil porabljen ekvivalent 1000L kurilne olja (premoga, nafte,...) in nato izvozen iz Kitajske, zato, da si drkajo kurac na to kako so oni "bio". Dejansko so pa samo smrad proizvodnje pustili v nerazviti drzavi, rezultat pa uvozili sem. Kar se mene tice teske pizde in hinavci v imenu modernosti in pop kulture.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: p0f ()
Zimonem ::
Ja, toplotna izolacija stavbe, to bo rešilo svet.
Pa si kdaj pogledal kaj je tisto, kar troši največ energije v naših domovih, torej konkretno za Slovenijo?
Največja porabnika sta promet in ogrevanje. 1000L kurilnega olja je ekvivalent približno 20.000 prevoženim dizelskim kilometrom. Potem nekaj doprinese še ogrevanje za sanitarno toplo vodo in raba energije za pripravo hrane. To je pa to. Tu se posameznikova neposredna raba energentov konča.
A lahko nehaš z eko mantro in to deliš s ekonomijo , razpoložljivimi viri in časom v katerem se lahko to uresniči. Pa pri tem ne upoštevamo sploh stranskih učinkov kar bo ta prehod prinesel.
p0f ::
Ja, toplotna izolacija stavbe, to bo rešilo svet.
Pa si kdaj pogledal kaj je tisto, kar troši največ energije v naših domovih, torej konkretno za Slovenijo?
Največja porabnika sta promet in ogrevanje. 1000L kurilnega olja je ekvivalent približno 20.000 prevoženim dizelskim kilometrom. Potem nekaj doprinese še ogrevanje za sanitarno toplo vodo in raba energije za pripravo hrane. To je pa to. Tu se posameznikova neposredna raba energentov konča.
A lahko nehaš z eko mantro in to deliš s ekonomijo , razpoložljivimi viri in časom v katerem se lahko to uresniči. Pa pri tem ne upoštevamo sploh stranskih učinkov kar bo ta prehod prinesel.
Ali bos to pozrl ali pa bojo tvoji vnuki crknili. Morala je na tvoji stani. Se zgodi. Saj ni nic narobe, ce vsak gen idiokracije ne prispe dlje od druge generacije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: p0f ()
Zimonem ::
Ne vem kaj bi požrl, baterijsko obsedenost. Ali 150 jedrskih elektrarn na kitajskem.
Definitivno pa ne bom požrl vse propagande okrog tega.
Vsaj ne v obliki da do 2025 imamo čas. In to nam sporočiš iz konference kamor so se pripeljali z reaktivci
Definitivno pa ne bom požrl vse propagande okrog tega.
Vsaj ne v obliki da do 2025 imamo čas. In to nam sporočiš iz konference kamor so se pripeljali z reaktivci
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Zimonem ()
Dane0 ::
Mogoče ampak kar jaz želim povedati da so "EV in TČ" metanje peska v oči. Mi moramo predvsem naročati manj traparij in porabljati manj resoursev za te traparije. Današnji povprečni izdelek se namerno dela na način, da bo čez par tednov / mesecev končal na smetišču. To se mora nehati.
Dokler se gremo potrošništvo je vse ena sama velika farsa in laganje samim sebi. Sistem mora nagrajevati skromnost tako pa nagrajuje oz. hudo promovira ravno kontra.
Ja, v idealnem primeru bi trošili precej manj energije.
Avto je ena bolj potratnih naprav, ki smo jih izumili. Temu se ne da oporekat. Za primerjavo, bencinar s porabo 6.3L/100km porabi za en kilometer 600Wh, kar je približno eno pranje pralnega stroja primarne energije vsak kilometer, oz. če bi ta benz kuril v plinski elektrarni, bi to bilo dva do tri kilometre. Cela žehta, vsake tri kilometre. Za vsakih 10.000km letno je to 10 pranj na dan. Noro. Brez upoštevanja tega, da je bilo potrebno nafto načrpati, rafinirati in transportirati do bencinske črpalke.
Električni avto porabi 3x manj elektrike, ampak se računica nekoliko zakomplicira, ker se da elektriko dobivat na mnogo načinov. Ampak tudi če kuriš premog, je še vedno energetsko bolj učinkovit, kot bencinar. Plus, EV ne širi izpušnih plinov tam, kjer je največ ljudi. Še vedno pa je to zelo požrešna naprava.
Toplotna črpalka pa je precej vredu, če jo uporabljaš tako, kot je namenjena, torej po tem, ko si že obnovil toplotni ovoj stavbe. TČ je bolj učinkovita in posledično cenejša, kot če se ogrevaš neposredno s plinom, tako da predvidevam, da bo marsikdo šel na toplotno, razen tistih, ki imajo enostavno in poceni dobavljiv les.
Se povsem strinjam, da bi morali imeti sistem, ki bi nagrajeval skromnost oz. najmanj energetsko učinkovitost. Neki zametki tega obstajajo, tako morajo npr. dobavitelji energentov dosegati določene prihranke energije, samo tisto so ... zelo majhne cifre.
Če imaš izoliran objekt porabiš 20kwh letno na m2. Toplotna ti torej privarčuje 10kwh/m2 letno... tisti, ki zna vsaj malo računat vidi, da se ti toplotna nikoli ne povrne.
Toplotna je pač hladilnik okoli obrnjen in zmarketiran kot coca cola. Stroška toplotne, upoštevajoč servis toplotne (ki je daleč od zanemarljivega) jaz res ne vidim kako si lahko povrneš. Po drugi strani, če objekt ni izoliran rabiš toliko močnejšo topltno oz se na koncu greješ na bojler.
Marketing BS, kar je že marsikdo spoznal ko je po parih letih dobil račun za menjavo kompresorja do takrat pa letno po 100€ račun za vzdrževanje (celoten strošek ogrevanja pa 300€)
hruske ::
Seveda, pa ne zaradi Rusije (ali ZDA, ki pocnejo identicno, samo nihce od bebcev tega ne vidi - recimo ti se mi porajas kot eden od njih). Tezava je samo v tem, da alternative ni, EV fanatiki vedno znova pozabijo povedati, da, ce bi se vsi vozili na elektricni pogon se nihce ne bi vozil na elektricni pogon. Bi bilo treba se kaksno nuklearko postavit, pa kaksen daljnovod, samo za to moras prepriricati kmetavze, da to dovolijo. Iste kmetavze, ki bojo jamrali za subvenije zaradi zmrzali in sus.
Skratka, vozili se boste na javni prevoz. Aja, da je fucked up. Boste tudi to pozrli, ko ne boste imeli alternative.
Ja, seveda, saj ZDA počnejo totalno isto. Za nafto so šli v vojno, in ne k sosedom, ampak diametralno na drugi konec sveta. Ampak na neki točki je domača proizvodnja plina tako narasla, da so zdaj izvozniki in so veselo ponudili svoje zaloge EU. Seveda ne brezplačno.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator
m314 ::
Marketing BS, kar je že marsikdo spoznal ko je po parih letih dobil račun za menjavo kompresorja do takrat pa letno po 100€ račun za vzdrževanje (celoten strošek ogrevanja pa 300€)
Imam TČ dobra 4 leta. Po dveh letih sem imel servisni pregled, pa se ne spomnim koliko je bila cena, ampak zanesljivo ni bilo več kot 100 Evr. Sicer tudi prej čiščenje plinske peči ni bilo poceni. So mi pa poslali celo video, kako lahko filter trdnih delcev očistim sam (kar tudi storim 1x letno), pa tudi oprati lamele ni umetnost. Edino diagnostike ne morem pognati. Bomo videli, kako bo s kompresorjem, ampak trenutno še lepo dela.
hruske ::
Pravzaprav ni res. Imas se tiste, "druge", ki imajo na streh fotocelice, za katere je bil porabljen ekvivalent 1000L kurilne olja (premoga, nafte,...) in nato izvozen iz Kitajske, zato, da si drkajo kurac na to kako so oni "bio". Dejansko so pa samo smrad proizvodnje pustili v nerazviti drzavi, rezultat pa uvozili sem. Kar se mene tice teske pizde in hinavci v imenu modernosti in pop kulture.
Od kar smo začeli pazit na ogljični odtis, precej dobro vemo v kakšnih območjih se gibljejo ogljični odtisi različnih aktivnosti. In če iz 1000L kurilnega olja narediš sončne celice, rabiš eno leto energije, da se odplača ogljični odtis sončnih celic, preostala leta pa delajo brezogljično energijo.
Ni pa nobena energija zastonj, razen tiste, ki je ne rabiš porabit.
A lahko nehaš z eko mantro in to deliš s ekonomijo , razpoložljivimi viri in časom v katerem se lahko to uresniči. Pa pri tem ne upoštevamo sploh stranskih učinkov kar bo ta prehod prinesel.
Stranski učinki so npr. to, da imajo postavljalci sončnih elektrarn polne roke dela, torej ta prehod spodbuja lokalno gospodarsko aktivnost.
Stranski učinki so tudi to, da bomo manj elektrike uvažali. Slovenija trenutno na letnem nivoju uvaža približno 15% potrošene električne energije. Dokler jo uvažamo, bodo cene skoraj zagotovo odvisne od tujih trgov. Če si postaviš doma fotovoltaiko, si vsaj do neke mere zagotoviš predvidljivo ceno. Tega ni mogoče narediti za fosilna goriva.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hruske ()
tikitoki ::
Bela_Krajina ::
napovedovanje prihodnosti je netočno, zato teh podnebnim opozoril upravičeno ne jemljemo resno. plus tkrat nas ne bo več. drgač pa kar se tiče onesnaževanja so kitajci katastrofa, totalno neodgovorni in kratkovidni.
Sam eno vprasanje? Kako ves, da vas takrat ne bo vec? Si preprican? Ker fizicno telo sploh ni fizicno oziroma ni materialno, ce ves kaj mislim, ce ne poglejte kvantno fiziko kaj pravi o tem. Kolikor jaz vem, se boste ponovno znajdli v svetu, ki ste ga pustili za sabo. Kar je verjetno najbolj fer do vseh.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: tikitoki ()
Raptor F16 ::
ko bodo enkrat kitajčki in podobni patroni prišli na našo stopnjo zavesti,,,, pol se bo dalo kaj ukrenit. tak da še je upanje, če ne bo takrat že prepozno svede, kot pravijo napovedovalci prihodnosti.
No ja, mi tudi nismo glih biseri. Dokler je vse zavito v tri sloje plastike, kumare v plastiki, paradajs v plastiki, 10 listov sira v plastiki, 10 rezin prsuta v plastiki. Pa to je standard roba, pol je se en kup robe, ki je posamezno vsaka v svoji embalazi.
Nočem bit hudičev advokat ampak samo zaradi plastike je pakiranje na takem obsegu še energetsko in surovinsko vzdržno.
PE-folije so žal energetsko in surovinsko gledano najbolj učinkovita embalaža. Poleg tega pa plasitika v sebi hrani ogromno ogljika. Vseeno lahko čiste poliolefine brez bojazni skuriš ker gorijo enako čisto kot parafin.
Plastika je popolnoma dru g problem ki se ga bo reševalo z uvedbo ciklične embalaže.
CO2 pa je energetski problem. Ne zgolj pri potrošnikih. Tudi pri industriji. Cementarne in podobni obrati za pridobivanje polizdelkov s postopki žganja so jama brez dna.
Montažna gradnja ali brune namesto novih ceglov so način. Pogozditev ima učinek prvih 15 let nato pa drevo postane CO2 nevtralno. Smiselno je zato čim več trajnih izdelkov izdelati iz lesa. Le tako se bo ogljik skladiščil v trdninah namesto okoliških plinih.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Raptor F16 ::
Plus to bi dodal. Zaradi tega je bolj kot rušenje in postavljanje na novo trenutno najbolj smiselno investirati v izoliranje starejših stavb ki so še v uporabi.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
dexterboy ::
Nisem bral vseh komentarjev, ampak... se je kdo že vprašal, če ni po NWO na obzorju novi lockdown, to pot okoljevarstveni?
Lahko v službo, ampak samo peš, kolo, ali pa javni prevoz, električni skiro ne šteje, če sta dva gor, pol pa lahko.
Pa vsi z indexom mase nad 35 dodatni davek. Tisti pod 20 pa dobijo dodatne subvencije, da jih ne zebe preveč pozimi
Lahko v službo, ampak samo peš, kolo, ali pa javni prevoz, električni skiro ne šteje, če sta dva gor, pol pa lahko.
Pa vsi z indexom mase nad 35 dodatni davek. Tisti pod 20 pa dobijo dodatne subvencije, da jih ne zebe preveč pozimi
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
Reycis ::
Ve se kam gremo: konkretno zmanjšanje uporabe naravnih surovin. CO2 agenda pa naj si bo resnična ali samo hoax (meni smrdi po slednjem) je samo sredstvo, ki nas pelje proti temu cilju. Oz. eno od sredstev. Istočasno se namreč dogaja ogromno stvari, in ne bom se pretvarjal da poznam in razumem vse kljub temu, da sem za študiranje porabil precej časa. Vendar pa je končni cilj jasen. Številčno nas bo mnogo manj in tudi tisti ki bomo/bodo ostali bomo/bodo veliko bolj eko od nas.
In tiste, ki bomo/boste ostali se na novo življenje navaja že zdaj. Tako naprimer že dlje časa ločujemo odpadke, ki se na koncu v isto jamo zakopljejo.
Je pa veliko tudi bolj temačnih načinov. Večina teh projektov je počasi delujočih z manjšim vplivom (multikulti, LGTB, feminizem, fat-acceptance in drugi). Ena novejših pogruntavščin naprimer je, da tiste, ki želijo neovirano trošiti oz. še naprej živeti "po starem" zastrupijo s počasno delujočim strupom aka. covid-19 cepivom. Zanimivo mi je, da je nekdo omenil profesionalni šport kot velikega "potrošnika". Praktično vsi pošpikani. Kombinacija tega in pa ekonomske krize in po možnosti še vojne pa bo "na hitro" pobrala ogromno življenj.
Pod črto je zadeva sila preprosta. Človeška narava je takšna, da če voditelj(ali pa znanstveniki) pridejo do ljudskih množic in nam z lepo besedo poskusijo dopovedat, da nas je preveč in da preveč potrošimo se ne bo kaj dosti spremenilo. Zato se uporabljajo predvsem druge metode.
Na koncu pa še ena beseda tistim bučam, ki kvasijo neumnosti v smislu "NA KONCU SE BOSTE MORALI ZNAJTI Z MANJ". Želja je, da bo "na koncu" nivo civilizacije višji kot trenutni, ne pa nižji. Seveda bodo spremembe v življenju precejšnje ampak zelo bistven del načrta je močna redukcija populacije.
In tiste, ki bomo/boste ostali se na novo življenje navaja že zdaj. Tako naprimer že dlje časa ločujemo odpadke, ki se na koncu v isto jamo zakopljejo.
Je pa veliko tudi bolj temačnih načinov. Večina teh projektov je počasi delujočih z manjšim vplivom (multikulti, LGTB, feminizem, fat-acceptance in drugi). Ena novejših pogruntavščin naprimer je, da tiste, ki želijo neovirano trošiti oz. še naprej živeti "po starem" zastrupijo s počasno delujočim strupom aka. covid-19 cepivom. Zanimivo mi je, da je nekdo omenil profesionalni šport kot velikega "potrošnika". Praktično vsi pošpikani. Kombinacija tega in pa ekonomske krize in po možnosti še vojne pa bo "na hitro" pobrala ogromno življenj.
Pod črto je zadeva sila preprosta. Človeška narava je takšna, da če voditelj(ali pa znanstveniki) pridejo do ljudskih množic in nam z lepo besedo poskusijo dopovedat, da nas je preveč in da preveč potrošimo se ne bo kaj dosti spremenilo. Zato se uporabljajo predvsem druge metode.
Na koncu pa še ena beseda tistim bučam, ki kvasijo neumnosti v smislu "NA KONCU SE BOSTE MORALI ZNAJTI Z MANJ". Želja je, da bo "na koncu" nivo civilizacije višji kot trenutni, ne pa nižji. Seveda bodo spremembe v življenju precejšnje ampak zelo bistven del načrta je močna redukcija populacije.
Diversity is our greatest strength
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: hruske ()
J.McLane ::
V vsej svoji potrošni smo pozabili na zmernost, zato se tako kot povsod tudi tu pojavljata levi in desni breg, vmes pa kot kaže ni nič.
Torej eni na enem bregu kričijo, udobju se ne odpovem in znajo kazat samo s prstom na druge. Ob tem se pa prepričujejo, da če kuriš nafto je vseeno ali jo pokuriš 5000 l na leto ali pa samo 500 l, nafta je nafta. Ali pa če nisi 100% vegan je čisto isto ali dvakrat na dan žreš meso ali pa, če ga enkrat na teden, v luči teh ljudi smo vsi isti grešniki.
Na drugem bregu pa vemo kdo so, Greta in podobni, ti niso konstruktivni, ker ne razumejo, da razvajenim ljudem ne moreš kar odrezat udobja, ki so ga navajeni. Preprostemu človeku ne moreš razložiti nekaj kar se dogaja izven njegovega mehurčka, če bi to preprost človek razumel potem nebi bil več preprost človek.
Torej eni na enem bregu kričijo, udobju se ne odpovem in znajo kazat samo s prstom na druge. Ob tem se pa prepričujejo, da če kuriš nafto je vseeno ali jo pokuriš 5000 l na leto ali pa samo 500 l, nafta je nafta. Ali pa če nisi 100% vegan je čisto isto ali dvakrat na dan žreš meso ali pa, če ga enkrat na teden, v luči teh ljudi smo vsi isti grešniki.
Na drugem bregu pa vemo kdo so, Greta in podobni, ti niso konstruktivni, ker ne razumejo, da razvajenim ljudem ne moreš kar odrezat udobja, ki so ga navajeni. Preprostemu človeku ne moreš razložiti nekaj kar se dogaja izven njegovega mehurčka, če bi to preprost človek razumel potem nebi bil več preprost človek.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
c3p0 ::
Pravzaprav ni res. Imas se tiste, "druge", ki imajo na streh fotocelice, za katere je bil porabljen ekvivalent 1000L kurilne olja (premoga, nafte,...) in nato izvozen iz Kitajske, zato, da si drkajo kurac na to kako so oni "bio". Dejansko so pa samo smrad proizvodnje pustili v nerazviti drzavi, rezultat pa uvozili sem. Kar se mene tice teske pizde in hinavci v imenu modernosti in pop kulture.
Za razliko od vseh tvojih tehničnih stvari, ki jih proizvajajo v Dupleku, da se tu lahko buniš kako so vsi ostali "pizde in hinavci", ti pa sklepam nisi.
1000L nafta ima cca. 10MWh, kar ena mala SE proizvede v manj kot letu dni, preostanek lahko šteješ za prevoz do nas. SE pa bo obratovala 30 let.
Imaš tudi BISOL SE panele, ki jih delajo pri nas, torej tu še prevoz odpade.
FireSnake ::
Vedno, ko se piše o podnebnih spremembah (tudi upravičeno) pomeni, da se je potrebno prijet za denarnico. Ampak sedaj je drugih težav dovolj (preveč), katere so nekateri zakuhali, tako da bo to šlo mimo.
In še to, najbolj so mi zanimive trditve, npr.: "Če bi dosegli vrh izpustov leta 2025 in potem zagotovili zmanjšanje za 50 odstotkov do konca desetletja, bi še lahko ujeli optimistični scenarij. . . " Kdo si upa tako trditi, da čez 5 let bo prepozno, kdo upa tako točno postaviti mejo?! Po mojem nekdo, ki hoče vleči denar iz tega si postavi tako točno časovnico, kdaj bodo njegova prizadevanja obrodila sadove, pardon vir financ.
5, 10, 50 let za planet zemljo ni nič, planet zemlja bo obstajala z ljudmi na njej ali brez.
Če bi res hoteli kaj spremeniti, boi morali preusmeriti bilanco porabe energije (CO2), kar pa ne bo šlo brez temeljitega odrekanja fosilnim gorivom, odrekanja udobju, Odrekanja mesu in prehod na rastlinsko prehrano, manj hobijev, ki so s stališča porabe energije potrata, odrekanju umetnosti (spet potrata energije), odrekanje dopustovanju in drugim potovanjem, odrekanje . . . .
Torej ostane samooskrba posameznika z rastlinsko hrano, maks. 2,1 potomca po paru, minimalizacija zdravstva, narava poskrbi za naravno selekcijo in preživetje ljudi, živimo v hiškah do 10m2 na stanovalca, . . .. .
Meso jemo že stoletja pa to ni bil problem,.
Ne vem zakaj ste vegeterjanci tako agresivni in posvod forsirate te svoje neumnosti.
Kaj vam daje to pravico?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
c3p0 ::
Meso jemo že stoletja pa to ni bil problem,.
Ne vem zakaj ste vegeterjanci tako agresivni in posvod forsirate te svoje neumnosti.
Kaj vam daje to pravico?
Ti si v bistvu ignorant. Meso 3x na dan ni bilo nikoli na jedilniku, kvečjemu ob praznikih. Pojedla se je tudi cela žival, od glave do repa. No, saj zdaj se tudi, v hrenovkah, poliki, koketih...
Živinoreja zaradi te ogromne zahteve po mesu, dela v okolju čisto svinjarijo, dobesedno. In proizvaja pline, ki niso tako nedolžni kot CO2, npr. metan.
c3p0 ::
Nisem bral vseh komentarjev, ampak... se je kdo že vprašal, če ni po NWO na obzorju novi lockdown, to pot okoljevarstveni?
Lahko v službo, ampak samo peš, kolo, ali pa javni prevoz, električni skiro ne šteje, če sta dva gor, pol pa lahko.
Pa vsi z indexom mase nad 35 dodatni davek. Tisti pod 20 pa dobijo dodatne subvencije, da jih ne zebe preveč pozimi
Ko nas bodo trackali, bo vsak imel svoj "ogljični odtis". Na leto boš imel neko kvoto, ki jo boš lahko uporabil za dopust (letalo, avto). Če se boš vozil na šiht z avtom, boš kvoto hitro porabil, nekaj manj pri car poolingu, bo pa seveda manj ocenjena kot tista za dopust. Lahko boš tudi dokupil kvoto. Politiki ipd. bodo seveda imeli precej višjo, ali celo neomejeno kvoto. Indijci se nam bodo le smejali in dalje po starem.
Šala? Za zdaj.
hruske ::
Meso jemo že stoletja pa to ni bil problem,.
Ne vem zakaj ste vegeterjanci tako agresivni in posvod forsirate te svoje neumnosti.
Kaj vam daje to pravico?
Meso res jemo že stoletja, a še pred vojnama je bilo meso precej redko na sporedu. Bolj izjema kot pravilo.
Je pa meso okoljsko precej drago. Okoljski odtis je odvisen predvsem od dveh faktorjev:
1) Dlje časa, ko je življenjska doba živali, manjša je obratna doba in več živali moraš imet hkrati živih, da dobiš na koncu enako maso mesa na dan. Povedano drugače, insekti so bolj eko od piščanca, ki je bolj eko od svinjine, ki je bolj eko od govedine.
2) Enterična fermentacija je vir metana, ki ga rigajo in prdijo prežvekovalci, metan pa je toplogredni plin. Najbolj enostavno povedano so vir tega metana to pašne živali, od katerih med drugim dobivamo mleko: koze, ovce, goveda, kamele, ipd. Povedano drugače, čeprav ima jagnjetina krajši čas do zakola kot svinjina, pujs ni prežvekovalec in je na koncu svinjina bolj eko kot jagnjetina.
Logika za eko-vegetarianstvom je, da je treba živali, ki jih vzrejamo za meso, tudi z nečim hranit. Lahko bi lahko ta korak preskočili in neposredno jedli žita in poljščine, ki jih sicer jedo živali. Lahko pa bi nedvomno zmanjšali količino zaužitega mesa.
Moram pa priznat, da so veganske burger polpete že prišle do te stopnje razvoja, da je skoraj ne ločiš več od prave govedine.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hruske ()
AtaŠtumf ::
Najhitrejša rešitev, pošljemo Gretico v Ukrajino in Rusijo in naj oblaja oba vodietlja: "How dare you...".
Dva velika problema rešena na en mah!
Dva velika problema rešena na en mah!
gruntfürmich ::
Ne. Elite so pizde, nemarni gnoji, ki jih skrbi samo za lastno rit in ce ne drugega bojo preziveli v zasebnih bunkerjih. Tukaj se ne gre za elite ampak za navadne ljudi, ki nimajo zgrajenih bunkerjev na eksoticnih lokacijah ampak bojo v primeru podnebne krize preprosto crknili. Elite ne bojo. Oni pa bojo. In elitam se jebe za njih.
Skratka ne siriti nebuloze, da morajo najprej priskrtniti pri sebi korporacije , ker se njihovim CEOjem gladko jebe za tvoj life. In se jim bo na enakem nivoju. Edina zadeva, ki bo vse skupaj spremenila ste sami.
Skrbite za lastne egoisticne riti in poizkusite ne priperljati sveta v totalen drek. Ker ne glede kaj naredite, elite bojo se kar zrle kaviar medtem ko sami crkujete. Pa je vseeno ali ste vascan ali mescan. Seveda pa bojo ravno elite, v svojo korist probale spreti vascane in mescane med sabo. Ker je manj komplikacij za njih.
dobro so te oprali.
jebe se ti za elite, a širiš točno njihovo propagando.
nobeden ne bo crknil, še manj da bo kaj hudo narobe če se bo dvignil CO2 ali temperatura. vremenarji na krilih elit so te nategnili kot malega mačka!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
c3p0 ::
Moram pa priznat, da so veganske burger polpete že prišle do te stopnje razvoja, da je skoraj ne ločiš več od prave govedine.
Meni so boljše, žal je pa to še vedno nišno in so cene vsaj 5x previsoke. Ko bo to enkrat cenejše od mesa, bo tudi marsikateri "karnivor" preklopil na grahove polpete.
Prospekt ::
Moram pa priznat, da so veganske burger polpete že prišle do te stopnje razvoja, da je skoraj ne ločiš več od prave govedine.
Meni so boljše, žal je pa to še vedno nišno in so cene vsaj 5x previsoke. Ko bo to enkrat cenejše od mesa, bo tudi marsikateri "karnivor" preklopil na grahove polpete.
To se bo zgodilo, ko bo trg vecji.
Ce vsi cakamo, da ostali nehajo x na teden jesti y meso se ne bomo nikamor premaknili.
Podobno kot, če rečete ja najprej morajo kitajci zrihtat pri sebi.
Hkrati pozabimo, da zahodnjaki zdaleč požremo največ mesnih izdelkov.
Predstavljajte si, da 500M ljudi zmanjša vnos mesnih in mlečnih izdelkov za 20%.
Namesto 10* milijard zaklanih živali bi imeli potrebo samo še po 8.
Marsikatera kmetija pa bi lahko pridelovala kaj "zelenega" namesto mesa.
*imadeitup
FireSnake ::
Meso jemo že stoletja pa to ni bil problem,.
Ne vem zakaj ste vegeterjanci tako agresivni in posvod forsirate te svoje neumnosti.
Kaj vam daje to pravico?
Ti si v bistvu ignorant. Meso 3x na dan ni bilo nikoli na jedilniku, kvečjemu ob praznikih. Pojedla se je tudi cela žival, od glave do repa. No, saj zdaj se tudi, v hrenovkah, poliki, koketih...
Živinoreja zaradi te ogromne zahteve po mesu, dela v okolju čisto svinjarijo, dobesedno. In proizvaja pline, ki niso tako nedolžni kot CO2, npr. metan.
Ignorant?
To besedo omenjaš ti, ki trdiš, da so krave krive, da se planet segreva?
Resno?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
FireSnake ::
Logika za eko-vegetarianstvom je, da je treba živali, ki jih vzrejamo za meso, tudi z nečim hranit. Lahko bi lahko ta korak preskočili in neposredno jedli žita in poljščine, ki jih sicer jedo živali. Lahko pa bi nedvomno zmanjšali količino zaužitega mesa.
Moram pa priznat, da so veganske burger polpete že prišle do te stopnje razvoja, da je skoraj ne ločiš več od prave govedine.
Vegeji so tako agresivni, da je ta informacija že splošno znana, se strinjam.
Glede polpet: zanimivo bi bilo pogledati sestavo.
In predvsem: zakaj se s tem trudijo, če pa vegeji ne jedo mesa. Čemu potem jedo "kopijo" mesa? Enako gre za hrenovke...
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
J.McLane ::
Močno procesirana hrana sigurno ni zdrava, pa naj bo mesna ali veganska. Ne vem zakaj bi moral izumljat vegi burgerje, ker to pač niso, narediš tiste tri piknike na leto in takrat pač ješ tisto faširano kravo, ni ti pa treba vsak dan za malco na šihtu iti na burger.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
hruske ::
Vegeji so tako agresivni, da je ta informacija že splošno znana, se strinjam.
Glede polpet: zanimivo bi bilo pogledati sestavo.
In predvsem: zakaj se s tem trudijo, če pa vegeji ne jedo mesa. Čemu potem jedo "kopijo" mesa? Enako gre za hrenovke...
Odvisno od proizvajalca, ampak najbolj pogosto se sestavine gibljejo med sojo, peso, grahom in fižolom.
Čeprav je energijsko precej bogato, nas meso na nek način dela revne, saj za vzrejo mesa porabimo velike količine fosilnih goriv, velike količine površin zemlje, velike količine vode, velike količine subvencij in velike količine časa.
Če vegetarjanci ne jejo mesa, to še ne pomeni, da ne želijo dobro jesti. Za to, da je jed okusna, ne potrebuješ mesa, ampak žal tudi marsikdo zaposlen kot kuhar v slovenskih gostilnah zmrzne ko mu rečeš, da ne želiš mesa in ti ponudi pohan sir. Še slabše je, ko mu poveš, da ne smeš mlečnih izdelkov.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator
OChack ::
rastline dobro rastejo pri okoli 700-900 ppm co2, tako da mamo še placa
https://bmcplantbiol.biomedcentral.com/...
rastline dobro rastejo pri okoli 700-900 ppm co2, tako da mamo še placa
https://bmcplantbiol.biomedcentral.com/...
https://bmcplantbiol.biomedcentral.com/...
rastline dobro rastejo pri okoli 700-900 ppm co2, tako da mamo še placa
https://bmcplantbiol.biomedcentral.com/...
Int€l inside, IDIOT Outside
Zgodovina sprememb…
- spremenil: OChack ()
hruske ::
rastline dobro rastejo pri okoli 700-900 ppm co2, tako da mamo še placa
Morda, a izpuščaš, da so npr. v Sahari take temperature, da ni veliko rastlinja, ne glede na to koliko ppm CO2 je v atmosferi.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator
c3p0 ::
Ignorant?
To besedo omenjaš ti, ki trdiš, da so krave krive, da se planet segreva?
Resno?
Kar očitno le še potrjuješ. Malo poguglaj, niso zanemarljiv faktor.
Vegeji so tako agresivni, da je ta informacija že splošno znana, se strinjam.
Glede polpet: zanimivo bi bilo pogledati sestavo.
In predvsem: zakaj se s tem trudijo, če pa vegeji ne jedo mesa. Čemu potem jedo "kopijo" mesa? Enako gre za hrenovke...
Sicer si ignorant, a se vsaj sprašuješ "zakaj". Za 1kg graha pač ne rabiš ne vem koliko litrov vode, primerjaj z mesom. Pa še trpljenje ni potrebno. Marsikateremu vegiju je meso slastno, pa ima torej tehtne druge zadržke, zakaj ne je mesa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c3p0 ()
Miki N ::
Jaz ne vem, eni bi tukaj - če bi jim to rekla ZNANOST ... postali še kanibali. Končno je metanje hranil stran DOKAZANO velik problem in povsem ZNANSTVENO je, da se pač umrle pozoba. Soylent Green stajl. Kdor je proti je poln nekih zastarelih predsodkov in verjetno ekstremist, uničuje planet in je zelo sebičen. Pravi nor'c!
nevone ::
Dejstvo je, da je kozumiranje mesa za razliko od zelenjave, povezano z agresijo pri pridobivanju te hrane. Koliko to vpliva na splošno agresijo ljudi, ki konzumirajo meso mi sicer ni jasno, ker nenazadnje smo vsi ljudje vsejedi, kar je v resnici prednost, ker smo prilagojeni na različno vrsto hrane.
Za pridobivanje hrane živalskega izvora je torej potrebno več agresije, kot za pridobivanje hrane razstliskega izvora.
Marsikateri človek je proti vsakršni agresiji, kar pa sicer ne pomeni, da v določeni situaciji sam ne more biti ali ne bo agresiven.
Tudi dinozavri so bili mesojedi in rastlinojedi, in mesojedi so bili bistveno bolj agresivni.
o+ nevone
Za pridobivanje hrane živalskega izvora je torej potrebno več agresije, kot za pridobivanje hrane razstliskega izvora.
Marsikateri človek je proti vsakršni agresiji, kar pa sicer ne pomeni, da v določeni situaciji sam ne more biti ali ne bo agresiven.
Tudi dinozavri so bili mesojedi in rastlinojedi, in mesojedi so bili bistveno bolj agresivni.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
FireSnake ::
Odvisno od proizvajalca, ampak najbolj pogosto se sestavine gibljejo med sojo, peso, grahom in fižolom.
Čeprav je energijsko precej bogato, nas meso na nek način dela revne, saj za vzrejo mesa porabimo velike količine fosilnih goriv, velike količine površin zemlje, velike količine vode, velike količine subvencij in velike količine časa.
Če vegetarjanci ne jejo mesa, to še ne pomeni, da ne želijo dobro jesti. Za to, da je jed okusna, ne potrebuješ mesa, ampak žal tudi marsikdo zaposlen kot kuhar v slovenskih gostilnah zmrzne ko mu rečeš, da ne želiš mesa in ti ponudi pohan sir. Še slabše je, ko mu poveš, da ne smeš mlečnih izdelkov.
Pošteno! Vsakemu svoje dober tek.
Samo, da se meni ne gleda na krožnik. Svoje meso "predelam" pa kar sam.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
tikitoki ::
Ignorant?
To besedo omenjaš ti, ki trdiš, da so krave krive, da se planet segreva?
Resno?
Kar očitno le še potrjuješ. Malo poguglaj, niso zanemarljiv faktor.
Vegeji so tako agresivni, da je ta informacija že splošno znana, se strinjam.
Glede polpet: zanimivo bi bilo pogledati sestavo.
In predvsem: zakaj se s tem trudijo, če pa vegeji ne jedo mesa. Čemu potem jedo "kopijo" mesa? Enako gre za hrenovke...
Sicer si ignorant, a se vsaj sprašuješ "zakaj". Za 1kg graha pač ne rabiš ne vem koliko litrov vode, primerjaj z mesom. Pa še trpljenje ni potrebno. Marsikateremu vegiju je meso slastno, pa ima torej tehtne druge zadržke, zakaj ne je mesa.
Govoris z osebo, ki ni sposobna racionalnega razmisljanja. Tipicen primer The Dunning–Kruger effect.
FireSnake ::
Kar očitno le še potrjuješ. Malo poguglaj, niso zanemarljiv faktor.
Faktor: zelo pomembna beseda, ki si jo v štartu izpustil.
Zatorej: če bi vse drugo bilo poštimano bi lahko imeli 4x ali pa 10x več krav, pa ne bi bil noben probelem.
Marsikateremu vegiju je meso slastno, pa ima torej tehtne druge zadržke, zakaj ne je mesa.
Ne moreš jebati, a da ne uđe.
Treba je bit načelen. Kar, izgleda, vegeci niso.
Agresivni pa, agresivni. Odkar je z njimi potegnil Bruselj še bolj.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
hruske ::
Jaz ne vem, eni bi tukaj - če bi jim to rekla ZNANOST ... postali še kanibali. Končno je metanje hranil stran DOKAZANO velik problem in povsem ZNANSTVENO je, da se pač umrle pozoba. Soylent Green stajl. Kdor je proti je poln nekih zastarelih predsodkov in verjetno ekstremist, uničuje planet in je zelo sebičen. Pravi nor'c!
Ne, ne bi.
Jem meso, ampak to ne spremeni dejstva, da je živinoreja pomemben vir metana, ki prispeva k toplogrednemu efektu.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator
gruntfürmich ::
Dejstvo je, da je kozumiranje mesa za razliko od zelenjave, povezano z agresijo pri pridobivanju te hrane...
ko bi le bilo to tako enostavno... pa žal ni.
nešteto rastlinjakov po zahodnih južnih državah pokaže zelo slabo sliko kar se tiče izkoriščanja suženjske delovne sile, kaj šele če gremo gledat plantaže kakšne banana države...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
Miki N ::
Jaz ne vem, eni bi tukaj - če bi jim to rekla ZNANOST ... postali še kanibali. Končno je metanje hranil stran DOKAZANO velik problem in povsem ZNANSTVENO je, da se pač umrle pozoba. Soylent Green stajl. Kdor je proti je poln nekih zastarelih predsodkov in verjetno ekstremist, uničuje planet in je zelo sebičen. Pravi nor'c!
Ne, ne bi.
To zdaj rečeš, ko še ni nevarnosti tega. Ko bo dosežen ZNANSTVENI konsenz boš takoj posegel po teh eko hranilih.
hruske ::
Zatorej: če bi vse drugo bilo poštimano bi lahko imeli 4x ali pa 10x več krav, pa ne bi bil noben probelem.
Očitno se nisi pozanimal o podatkih.
V Sloveniji naredi kmetijstvo 10% emisij toplogrednih plinov, več kot pol tega - 5,5% - odpade na enterično fermentacijo pri prežvekovalcih, torej riganje in prdenje metana.
Ena dvajsetina celotnih izpustov ni malo, če pa bi imeli 10x več krav, pa bi dosegli polovico trenutnih izpustov, in to bi bil hudo velik problem za rešit, saj trenutno nimamo dobrih tehničnih rešitev za enterično fermentacijo.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator
gwtlwesncw ::
Baje imajo žuželke podoben okus kot škampi... Lahko kdo potrdi?
Evo, tu ena energijska ploščica...
Malo še verjetno zahrustajo ali?
Evo, tu ena energijska ploščica...
Malo še verjetno zahrustajo ali?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gwtlwesncw ()
nevone ::
nešteto rastlinjakov po zahodnih južnih državah pokaže zelo slabo sliko kar se tiče izkoriščanja suženjske delovne sile, kaj šele če gremo gledat plantaže kakšne banana države...
Ja, ampak to ni nujno. Zelenjavo je mogoče gojiti brez agresije, za živalsko hrano pa nujno rabiš nekaj agresije ali vsaj v preteklosti je to bilo tako.
Da greš ti v gozd nabirat jagodičevje ne rabiš biti agresiven, če pa greš nad mamuta, pa moraš biti vsaj malo.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
hruske ::
Ja, ampak to ni nujno. Zelenjavo je mogoče gojiti brez agresije, za živalsko hrano pa nujno rabiš nekaj agresije ali vsaj v preteklosti je to bilo tako.
Zdi se mi, da agresijo definiraš na zelo živalski način.
Agresivne so lahko tudi rastline, npr. ko ovijalka ovije deblo drugega drevesa do te mere, da prvotno drevo umre. Ali pa ko smreke naredijo tako gosto krošnjo, da spodaj nič več ne raste.
Samo mi tega ne dojemamo kot agresijo, čeprav gre za "resource grab", pa naj bojo ti viri dostop do sonca ali zemlje.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator
Miki N ::
V bistvu gre pri nerganju glede dvojnih meril Davos klike za čisto en drug problem.
Trik je, da gre za ljudi, ki nimajo niti najmanjšega preseka naših in njihovih interesov. Ne samo da nismo "vsi na istem" dobesedno v konfliktu z nami so. Vi se tega ne zavedate, oni se.
In zato ni kar vseeno če bodo oni švigali okrog po zraku in jedli po mondenih lokacijah argentinske zrezke z enim fajnim vinčkom za zraven, mi pa ne. Ne gre za matematiko števila ampak matematiko interesov. Začnite računati!
Trik je, da gre za ljudi, ki nimajo niti najmanjšega preseka naših in njihovih interesov. Ne samo da nismo "vsi na istem" dobesedno v konfliktu z nami so. Vi se tega ne zavedate, oni se.
In zato ni kar vseeno če bodo oni švigali okrog po zraku in jedli po mondenih lokacijah argentinske zrezke z enim fajnim vinčkom za zraven, mi pa ne. Ne gre za matematiko števila ampak matematiko interesov. Začnite računati!
tikitoki ::
Kar očitno le še potrjuješ. Malo poguglaj, niso zanemarljiv faktor.
Faktor: zelo pomembna beseda, ki si jo v štartu izpustil.
Zatorej: če bi vse drugo bilo poštimano bi lahko imeli 4x ali pa 10x več krav, pa ne bi bil noben probelem.
Marsikateremu vegiju je meso slastno, pa ima torej tehtne druge zadržke, zakaj ne je mesa.
Ne moreš jebati, a da ne uđe.
Treba je bit načelen. Kar, izgleda, vegeci niso.
Agresivni pa, agresivni. Odkar je z njimi potegnil Bruselj še bolj.
Livestock are responsible for 14.5 percent of global greenhouse gases.
Ja, sploh ni panike, ce bi jih imeli 10x vec. Ne vem sicer, ce je se dovolj zemlje na voljo, da podeseterimo (popravek. Nope ze trenutno smo namenili 30% zemljisc za zivinorejo. Ne vem kaksno matematiko ucijo pajace, sam na voljo ni 300% zemljisc). Sam sem slisal na Slo Tech, da ni problem:). In to od pajaca, ki trdi, da slabno skrbimo za obdelovalno zemljo:). Dej se nehaj blamirati.
https://news.un.org/en/story/2006/11/20...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tikitoki ()
nevone ::
Zdi se mi, da agresijo definiraš na zelo živalski način.
Do neke mere smo tudi mi živali.
Agresivne so lahko tudi rastline, npr. ko ovijalka ovije deblo drugega drevesa do te mere, da prvotno drevo umre. Ali pa ko smreke naredijo tako gosto krošnjo, da spodaj nič več ne raste.
Vsekakor, ampak procentulano precej manj. Seveda, tudi rastline razvijejo strupe, ki ubijejo napadalca, ampak rastline so v pretežni meri pasivno agresivne.
Samo mi tega ne dojemamo kot agresijo, čeprav gre za "resource grab", pa naj bojo ti viri dostop do sonca ali zemlje.
Resource grab je tako splošna agresija, da jo niti ne moreš kaj bistveno ločevati med živimi bitji. Pri pridobivanju hrane živih bitij kot so živali in ljudje ali rastline, pa lahko.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | IPCC: drugi in tretji del poročila o podnebnih spremembahOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 8405 (6720) | Truga |
» | IPCC: Hitrost globalnega segrevanja manjša, a le po naključju (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 36528 (26490) | NSA Agent |