» »

Playstation VR 2 bo strojno zmogljiv

Playstation VR 2 bo strojno zmogljiv

Playstation - Pri Sonyju na Cesu žal še niso pokazali novih VR naočnikov za Playstation, so se pa razgovorili o njihovih specifikacijah.

Da bo Playstation VR gotovo dobil drugo generacijo, vemo že od lani, toda pri Sonyju niso hiteli, da bi platformo lansirali čim bližje prihodu PS5. Tudi po letošnjem lasvegaškem sejmu še ni jasno, ali prispe letos ali prihodnje letu, pa tudi ne, kako bo videti, so pa Japonci razkrili osnovne tehnične značilnosti, ki so navdušile. Playstation VR 2, kar je sedaj tudi uraden naziv, bo nosil HDR OLED zaslon z ločljivostjo 2000×2040 pik na oko, osveževanjem 90 ali 120 hercev in zornim kotom 110 kotnih stopinj. S štirimi kamericami za zaznavanje okolice ne bo potreboval zunanjih svetilnikov za orientacijo v prostoru, še vedno pa bo strojno odvisen od konzole, do katere pa bo tokrat vodil enoten USB-C kabel, kar bo elegantnejše. Poleg seveda prispejo novi gibalni kontrolerji.



Naprava bo imela tudi bonbončke, ki so danes še rezervirani za čelo napredka: zaznavanje gibanja oči in s tem povezano omejeno izrisovanje glede na uporabnikovo smer zretja (foveated rendering). To bo naočnikom omogočalo, da bodo ojačali kvaliteto slike v smeri gledanja na račun obrobja, kar v načelu zniža strojne zahteve poganjanja vsebine. Prav tako naj bi imeli tudi naočniki vgrajen povratni odziv, s čimer se da v teoriji boriti proti VR slabosti. Naznanili so že prvi first-party naslov, Horizon Call of the Mountain, kjer ne bomo več igrali v vlogi Aloy, protagonistke serije; se bo pa ženšče vmes kdaj prisvaljkalo mimo. Ker ob podobnem času pričakujemo tudi prihod Applovega VR/AR sistema, nas očitno čaka živahen boj velikanov.

19 komentarjev

opeter ::

Meni ta sistem navidezne resničnosti z naglavniki enostavno ne deluje. Že po nekaj minutah mi je zelo slabo, gre mi na bruhanje ...
Pa sem imel v zadnjih letih možnost preizkusiti dva taka sisteme (HTC Vive Pro in pozneje Oculus Rift S).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Johnny QJ ::

imam quest 2, super zadeva. Malo prostora za izboljšave še je, ampak že zdaj je zelo dobra odločitev za nakup... sploh glede na ceno

MTm2H37rqt7B ::

a se pri teh zadevah kaj uravnava dioptrija?

pegasus ::

Ja, imaš en drsnik na voljo za dioptrijo.

Sicer pa ja, tudi jaz grem s temi igračami na glavi v nekaj minutah kozlat.

darkolord ::

Hehe, meni ni bilo nikoli slabo, tudi po več urah v avtomobilčkih, letalih, whatever.

Potem sem si enkrat rekel "challenge accepted" in sem šel na polno "G-jev" v Ultrawings z raketnim motorjem. Ko sem skrešal v morje, je blo over the top. Še naslednji dan mi je bilo malo slabo :))

Buggy ::

pegasus je izjavil:

Ja, imaš en drsnik na voljo za dioptrijo.

Sicer pa ja, tudi jaz grem s temi igračami na glavi v nekaj minutah kozlat.


Vsaj na Quest 2 ni drsnika za dioptrijo, tisto je zgolj za razmik med ocmi.
Na DK2 pa sem imel dodatne lece ki jih na Quest 2 ni.
Je pa slab obcutek dost odvisen tudi od optimalnih nastavitev.

Za Quest 2 si kupis bumperje za lece (da jih ne podrsas) in elegantno spravis VR cez ocala...ce ta seveda niso prevelika.

Drugace pa VR sploh v racing simulacijah je cisto drug svet...dobesedno :P

Se pa na VR pocas navadis...od recimo 5-ih, ki sem jim dal sprobat Dirt Rally 2.0 v VR je bilo samo dvema slabo...enemu konkretno, da jo to tudi demonstriral na sekretu :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

acoustis ::

Ko bo BMS-ov Falcon podpiral VR, si bom omislil novo kisto pa najboljse, kar bo na komercialnem trgu od VR ocal (saj vem, da je DCS ze kompatibiln, ampak flight model DCS pa Falcon je leta narazen). Zaenkrat se pac zadovoljim s TrackIR. Imel sem Quest za zabavo, pa ni bilo casa, da bi se afnal. Je pa fino; kar pozabis, da je resolucija slabsa, da je vidni kot res samo tistih 100 stopinj. Immersion je res drugacna kot pri zrenju v monitor.

Spock83 ::

Meni je velik minus ta da orenk švicam. Npr Beat Saber. Tako, da je zadeva pogojno uporabna. Slabosti pa nimam.

c00L3r ::

Imam Quest 2, prej imel Rift S. Dosti boljša izkušnja, če nisi omejen na kabel.

PARTyZAN ::

opeter: nekateri ljudje ste bolj občutljivi na te reči, je pa vseeno to nekaj, česar se navadiš.

Da efekt čim bolj omiliš je fino če:
- je visok in konstanten framerate
- igraš igre, pri katerih se horizont ne spreminja bistveno
- za premike v igrah uporabljaš teleport namesto "smooth locomotion"

Oculus oz, ehm "Meta" ima v njihovi trgovini oznake "Comfort Rating":




Zaenkrat se omeji samo na naslove, ki so označeni kot "Comfortable"

@pegasus: večina popularnih headsetov ta moment ima samo IPD slider (razdalja med očmi). Za očala se med peno in headset vstavi distančnik, da lahko nosiš svoja očala normalno med uporabo. Pri tem žrtvuješ nekaj vidnega polja sicer.

Obstajajo pa tudi podjetja, ki se ukvarjajo s proizvodnjo vstavkov.

Zimonem ::

pegasus je izjavil:

Ja, imaš en drsnik na voljo za dioptrijo.

Sicer pa ja, tudi jaz grem s temi igračami na glavi v nekaj minutah kozlat.

Bruhaš zaradi laga. Ne dioptrije.

BT52 ::

Spock83 je izjavil:

Meni je velik minus ta da orenk švicam. Npr Beat Saber. Tako, da je zadeva pogojno uporabna. Slabosti pa nimam.


A ni tole plus. Rzaen da ti bajta smrdi. LOl :D

pegasus ::

Zimonem je izjavil:

Bruhaš zaradi laga.
Kaj pa vem ... kot mulc sem pogosto bruhal tudi v avtu, nekajkrat tudi v letalu, tudi če sem ga sam vozil (kar je še posebej neprijetno). Na splošno hitro gibanje ni zame ...

nirburu ::

S temi specifikacijami bi to že znalo biti uporabno.

Invictus ::

acoustis je izjavil:

Ko bo BMS-ov Falcon podpiral VR, si bom omislil novo kisto pa najboljse, kar bo na komercialnem trgu od VR ocal (saj vem, da je DCS ze kompatibiln, ampak flight model DCS pa Falcon je leta narazen). Zaenkrat se pac zadovoljim s TrackIR. Imel sem Quest za zabavo, pa ni bilo casa, da bi se afnal. Je pa fino; kar pozabis, da je resolucija slabsa, da je vidni kot res samo tistih 100 stopinj. Immersion je res drugacna kot pri zrenju v monitor.

A ti še to špilaš?

Sem mislil, da je že pase...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Step2en Wolf ::

Johnny QJ je izjavil:

imam quest 2, super zadeva. Malo prostora za izboljšave še je, ampak že zdaj je zelo dobra odločitev za nakup... sploh glede na ceno


Cena v €$ je le del cene.. za Oculus glavnino plačuješ z Meta podatki, ki jih o tebi zbira Facebook - še vedno je namreč potreben njihov account. Privolite pa v vse tole:

- Facebook Terms of Service
- Facebook Data Policy
- Facebook Cookies Policy
- Oculus Terms of Service
- Oculus Privacy Policy
- Location access: “Location access is needed to discover and set up nearby headsets, and more.”
- Health and safety warnings: “You understand the Oculus health and safety warnings in the [setup] video and in online resources, and you agree to show them to other people using your device.”


When you log into your Oculus device with your Facebook account or merge your Oculus and Facebook accounts, we'll use information related to your use of Oculus and Facebook for purposes such as:
- Providing and improving your experience across Facebook products.
- Promoting safety and integrity on our services.
- Showing you personalized content, including ads, across Facebook products. This could include recommendations for Oculus Events you might like, ads about Facebook apps and technologies, or ads from developers for their VR apps.


Examples of the information we use include:
- The VR apps you use, so we can recommend new apps you haven't tried yet.
- Your Facebook friend list, to make it easier to find and interact with your Facebook friends who are also in VR
- Invites and acceptances for events you create.
- Information like your name and messaging metadata for chats in VR, so that you have access to your chats across devices.
- Your photos and related content like captions, likes and comments if you share photos from VR to Facebook.
- Information about your VR activity, like which apps you use, to show you ads for other VR apps you may like.
- Information about your activity on other Facebook products, such as Pages you like and groups you join, to recommend content and things to do in VR.


Cambridge Analitica, Frances Haugen... očitno ni dovolj.. samo, da je napravica navidezno "cenejša".

c00L3r ::

Step2en Wolf je izjavil:

Johnny QJ je izjavil:

imam quest 2, super zadeva. Malo prostora za izboljšave še je, ampak že zdaj je zelo dobra odločitev za nakup... sploh glede na ceno


Cena v €$ je le del cene.. za Oculus glavnino plačuješ z Meta podatki, ki jih o tebi zbira Facebook - še vedno je namreč potreben njihov account. Privolite pa v vse tole:

- Facebook Terms of Service
- Facebook Data Policy
- Facebook Cookies Policy
- Oculus Terms of Service
- Oculus Privacy Policy
- Location access: “Location access is needed to discover and set up nearby headsets, and more.”
- Health and safety warnings: “You understand the Oculus health and safety warnings in the [setup] video and in online resources, and you agree to show them to other people using your device.”


When you log into your Oculus device with your Facebook account or merge your Oculus and Facebook accounts, we'll use information related to your use of Oculus and Facebook for purposes such as:
- Providing and improving your experience across Facebook products.
- Promoting safety and integrity on our services.
- Showing you personalized content, including ads, across Facebook products. This could include recommendations for Oculus Events you might like, ads about Facebook apps and technologies, or ads from developers for their VR apps.


Examples of the information we use include:
- The VR apps you use, so we can recommend new apps you haven't tried yet.
- Your Facebook friend list, to make it easier to find and interact with your Facebook friends who are also in VR
- Invites and acceptances for events you create.
- Information like your name and messaging metadata for chats in VR, so that you have access to your chats across devices.
- Your photos and related content like captions, likes and comments if you share photos from VR to Facebook.
- Information about your VR activity, like which apps you use, to show you ads for other VR apps you may like.
- Information about your activity on other Facebook products, such as Pages you like and groups you join, to recommend content and things to do in VR.


Cambridge Analitica, Frances Haugen... očitno ni dovolj.. samo, da je napravica navidezno "cenejša".


Nereguliran kapitalizem nas je pripeljal v tehnološki fevdalizem. Velika IT podjetja imajo vse naše podatke, alternativ praktično ni. Ali si z njimi ali pa na obrobju družbe. Edina razlika, če se strinjaš s pogoji je, da lahko imaš še ti kaj od njih.

Ti imaš svoj privat mail strežnik, svoj privat strežnik za IM? Uporabljaš Google iskalnik? Kupuješ stvari preko amazon-a?

Johnny QJ ::

Step2en Wolf je izjavil:

Johnny QJ je izjavil:

imam quest 2, super zadeva. Malo prostora za izboljšave še je, ampak že zdaj je zelo dobra odločitev za nakup... sploh glede na ceno


Cena v €$ je le del cene.. za Oculus glavnino plačuješ z Meta podatki, ki jih o tebi zbira Facebook - še vedno je namreč potreben njihov account. Privolite pa v vse tole:

- Facebook Terms of Service
- Facebook Data Policy
- Facebook Cookies Policy
- Oculus Terms of Service
- Oculus Privacy Policy
- Location access: “Location access is needed to discover and set up nearby headsets, and more.”
- Health and safety warnings: “You understand the Oculus health and safety warnings in the [setup] video and in online resources, and you agree to show them to other people using your device.”


When you log into your Oculus device with your Facebook account or merge your Oculus and Facebook accounts, we'll use information related to your use of Oculus and Facebook for purposes such as:
- Providing and improving your experience across Facebook products.
- Promoting safety and integrity on our services.
- Showing you personalized content, including ads, across Facebook products. This could include recommendations for Oculus Events you might like, ads about Facebook apps and technologies, or ads from developers for their VR apps.


Examples of the information we use include:
- The VR apps you use, so we can recommend new apps you haven't tried yet.
- Your Facebook friend list, to make it easier to find and interact with your Facebook friends who are also in VR
- Invites and acceptances for events you create.
- Information like your name and messaging metadata for chats in VR, so that you have access to your chats across devices.
- Your photos and related content like captions, likes and comments if you share photos from VR to Facebook.
- Information about your VR activity, like which apps you use, to show you ads for other VR apps you may like.
- Information about your activity on other Facebook products, such as Pages you like and groups you join, to recommend content and things to do in VR.


Cambridge Analitica, Frances Haugen... očitno ni dovolj.. samo, da je napravica navidezno "cenejša".



imam en FB račun, tak čist prazn.. ravno prav pride za takšne fore. Ampak kar se tiče tehnologije pa je quest 2 fajn zadeva, sicer bolj v smislu "igrače", kot kaj resnega, npr za kakšno igro, tudi kak navaden film (ne VR) če si na poti v hotelu recimo in pa seveda porn

acookook ::

Bi bilo zanimivo, če bi podpiralo tudi PC do neke mere bi blo super, tako pa meh....


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Oktobra prispejo VR naočniki Oculus Quest 2 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
5911798 (2788) karafeka
»

VR naočniki HP Reverb G2 prispejo novembra, prihodnje leto še profesionalna različica

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
134296 (3216) s1m0n
»

PS5 prispe nekaj dni za novimi xboxi

Oddelek: Novice / Konzole
317265 (4016) hipertija
»

Sony pokazal kontroler za Playstation 5

Oddelek: Novice / Konzole
196404 (4309) Jarno
»

Naslednji Playstation bo potrjeno PS5

Oddelek: Novice / Konzole
106298 (4011) PH03N1X

Več podobnih tem