» »

Windows 11 pobegnil, Microsoft pripravlja dogodek

Windows 11 pobegnil, Microsoft pripravlja dogodek

Slo-Tech - Na internet niso ušle samo informacije, da Microsoft bržkone pripravlja novo verzijo Windows, ki bo kljub zaklinjanju, da je 10 zadnja verzija, ki jo bomo kdajkoli potrebovali, nosila ime 11. Odtekli so tudi posnetki in na koncu je na internetu pristala celo datoteka ISO z verzijo, ki jo je moč namestiti. Microsoftu seveda to ni všeč.

Strani, ki so gostile pobeglo kopijo Windows 11, so dobile zahtevke po DCMA, da jo morajo takoj odstraniti. Ob tem je zanimivo, da je to trajalo dlje kot običajno, hkrati pa Microsoft uradno sploh še ni komentiral dogodka. Sprva je to dajalo misliti, da gre morebiti za raco, a sedanji zahtevki DCMA pričajo o avtentičnosti. Medtem je ISO pobegnil v divjino, na več spletnih strani in torrent, torej ga ni možno več ustaviti. Drugo vprašanje pa seveda je, zakaj bi želel kdo namestiti nepreverjeno verzijo Windows iz neznanega vira.

In kdaj bo znanega kaj več? V četrtek popoldne po slovenskem času se obeta dogodek, na katerem bo Microsoft predstavil novo generacijo Windows, karkoli že to pomeni. Dogodek se začenja ob 11. uri po lokalnem času, pripravili so tudi 11 minut dolg posnetek (spodaj). Glavne novosti bodo nova spletna tržnica Windows Store, osvežen uporabniški vmesnik itd. Windows 11 naj bi bil brezplačen za imetnike licenc za Windows 10.


78 komentarjev

«
1
2

Prospekt ::

VEDNO stvari pridejo pred dogodkom ven, novinarji pa še vedno pišete, kako je stvar pobegnila.
Kaj ne štekate, da je to dvojni PR stunt?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Prospekt ()

stara mama ::

^Se strinjam
Stara taktika brezplačne reklame.
Zamahneš z roko, pa rečeš mehhh, nas bo že doletel če bo pač treba.
Revolucije nikakor ni pričakovati.

filip007 ::

Zakaj nista start meni in iskanje združena, aja to bo v 12.
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.

acookook ::

Bolj kreativno bi lahko poimenovali, tako kot so z 8ico, 8 > 8.1, tako bi lahko 11ka bla 10.1, al pa WinOS X.1
.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: acookook ()

Sindrom ::

Naj že nehajo tako pogosto pumpati nove verzije Windowsev ven.
Ravno nedavno sem se preselil iz 7 na 10, pa bom že moral iti naprej?
Ena nova verzija vsakih 10 let je čisto dovolj.
"If privacy is outlawed, only outlaws will have privacy." - Phil Zimmerman

darkolord ::

Sindrom je izjavil:

Naj že nehajo tako pogosto pumpati nove verzije Windowsev ven.
Ravno nedavno sem se preselil iz 7 na 10, pa bom že moral iti naprej?
Ena nova verzija vsakih 10 let je čisto dovolj.

Windows je imel verzijo 10.
Ubuntu je v istem času imel verzije 16, 17, 18, 19, 20, 21.
OS X je v istem času imel verzije 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21. (ali pa 10, 11, 12, kakor gledaš)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Han ::

Win10 je imel vsako leto dve kvazi podverziji... Skrajni čas, da nehajo s tem, da dobimo v glavnem petletnem obdobju podpore le kakšen servisni paket ali morda uradno podverzijo 11.1.

mtosev ::

Free upgrade za trenutne Windows 10 userje. Pričakovano.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

vnetidebater ::

filip007 je izjavil:

Zakaj nista start meni in iskanje združena, aja to bo v 12.


saj v bistvu sta združena. Če odpreš start meni ti search dela ko začneš tipkat. Najbrž so namerno naredili 2 ločena gumba za to funkcionalnost ker je povprečen uporabnik PCa butast. Bohvedi koliko ljudi še ni pogruntalo da iskanje dela v Windows 10 če znotraj start menija začneš tipkati.

Prospekt je izjavil:

VEDNO stvari pridejo pred dogodkom ven, novinarji pa še vedno pišete, kako je stvar pobegnila.
Kaj ne štekate, da je to dvojni PR stunt?


rofl koliko jeze stresaš po nepotrebnem

Han je izjavil:

Win10 je imel vsako leto dve kvazi podverziji... Skrajni čas, da nehajo s tem, da dobimo v glavnem petletnem obdobju podpore le kakšen servisni paket ali morda uradno podverzijo 11.1.


dvomim da bodo s tem kar "nehali".

acookook je izjavil:

Bolj kreativno bi lahko poimenovali, tako kot so z 8ico, 8 > 8.1, tako bi lahko 11ka bla 10.1, al pa WinOS X.1


Lahko bi bili Windows MMXXI. Torej WIndows Maxi?

Sindrom je izjavil:

Naj že nehajo tako pogosto pumpati nove verzije Windowsev ven.
Ravno nedavno sem se preselil iz 7 na 10, pa bom že moral iti naprej?
Ena nova verzija vsakih 10 let je čisto dovolj.


Ravno nedavno? Wtf. Windows 10 je na trgu od leta 2015.
Nova LTS verzija operacijskega vsakih 6 let pa res ni hudo breme za upgrade no.

Zgodovina sprememb…

Key Quest ::

filip007 je izjavil:

Zakaj nista start meni in iskanje združena, aja to bo v 12.


To je ze od Viste dalje.

HotBurek ::

Drugo vprašanje pa seveda je, zakaj bi želel kdo namestiti nepreverjeno verzijo Windows iz neznanega vira.

Zakaj? Ker ima preverjena verzija iz znanega vira notri na tone spyware-a in bloatware-a. Če kupiš HP računalnik, dobiš dvojno porcijo.

Kar se tiče pa 50 shades of gray vmesnika: https://datagubbe.se/decusab/
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

facepalm ::

Skoda, da se vedno niso zdruzili control panela s settingsi:)
Drugace pa deluje obcutno odzivnejsi od w10.

Key Quest ::

Sindrom je izjavil:

Naj že nehajo tako pogosto pumpati nove verzije Windowsev ven.
Ravno nedavno sem se preselil iz 7 na 10, pa bom že moral iti naprej?
Ena nova verzija vsakih 10 let je čisto dovolj.


Se pet let ti sigurno ne bo treba menjat.

shadeX ::

Po toliko podobnih novicah, ki jih intenzivno beremo najmanj desetletje, je zadeva že smešna in velika podjetja se bodo morala spomniti novih načinov, kako reklamirati svoje produkte.

Npr. Pri Applu vsako leto beremo kako je leaknil novi iPhone z vsemi slikami, statsi itd. Enkrat celo novica o tem da je nekdo testni iPhone pozabil v baru. Na začetku verjameš, ampak tole je res že smešno :)

Tem "leakom" ne verjamem več, ker tile vzorci se že prevečkrat ponavljajo. Gre se zato da se naredi zanimivo novico, vmes potegneš ljudi ki jih niti tehnologija toliko ne zanima in nato že pol sveta govori samo o tem :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

showsover ::

shadeX je izjavil:

Tem "leakom" ne verjamem več, ker tile vzorci se že prevečkrat ponavljajo :D

Maš res. No, Settings + Control Panel so res losersko rešeni integrirani ampak sem prelen, da bi se mi dalo še za to obremenjevati, ne pri teh temperaturah.

Key Quest ::

Sem pa sele sedaj opazil, da ceprav trdijo da bodo odpravili vse stare ostanke, je ocitno se kar prisoten ukaz "winver" ki je z nami ze od Win95 ... pa se tja je prisel kot Windows verzija "ver" ukaza iz MS-DOSa. :)

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Sprobal enajstico na tablici s 4 jedrnim atomom in 4gb rama, pa 128gb emmc diskom (lenovo thinkpad tablet 10 s 4G modemom, gps-om, nfcjem,...). Se mi zdi, da je manj datotek in da se nalaga manj časa kot windows 10.

Prvi vtisi: za tablico odlično, ker ni bilo treba nobenega driverja na netu iskat (za win 10 moraš GPS, 4G in nfc potegnit z neta, ne najde sam) in je bilo vse, vključno z GPs-om najdeno že v prvo. izvajajo se hitro, po občutku hitreje kot win 10. Nekak všečno na tablici, ampak na desktop mašino jih pa nebi dal.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Horas ::

Sindrom je izjavil:

Naj že nehajo tako pogosto pumpati nove verzije Windowsev ven.
Ravno nedavno sem se preselil iz 7 na 10, pa bom že moral iti naprej?
Ena nova verzija vsakih 10 let je čisto dovolj.


nič ne boš rabil, win10 boš lhko mel dozadnjega, po moje bo to še vsaj do 2030
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

c3p0 ::

Ikone na sredini taskbara, nadzorna plošča... a gledam morda macos?

Ales ::

"Microsoft je kot del reklamne kampanje na internet plasiral nove informacije o prihajajočih Windows 11 in hkrati javno objavil tudi namestitveno ISO datoteko operacijskega sistema."

Tako nekako bi se morala glasiti novica.

A ne bi bilo fajn, če bi se Slo-tech malo manj uklanjal propagandi multinacionalk in pisal o stvareh tako, kot se gre?

mtosev ::

Ta iso je neuporaben, ker večina ljudi ne nameščena stuff iz unofficial sourca.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Ales ::

Se strinjam, seveda. Kvečjemu je uporaben za predogled v virtualki, kogar zanima.

z0mbie ::

facepalm je izjavil:

Drugace pa deluje obcutno odzivnejsi od w10.


Slabse bi ze tezko bilo. Bi se morali prav potrudit.
That, in its essence, is Fascism - ownership of Government by an
individual, by a group, or by any other controlling private power.
Franklin D. Roosevelt v posmeh Tomažu Štihu

WizzardOfOZ ::

z0mbie je izjavil:

facepalm je izjavil:

Drugace pa deluje obcutno odzivnejsi od w10.


Slabse bi ze tezko bilo. Bi se morali prav potrudit.


windows 10 ni nikoli laufal počasi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Jazon ::

Kar se mene tiče bo tale nadgradnja prišla na vrsto šele po zelo tehtnem premisleku, verjetno šele naslednje leto, ko bodo nove verzije programov uradno podprle nov OS. Nekaj licenc je vezanih na določeno strojno, nekaj pa na strojno opremo in OS verzijo.

Čez pa sodim po Win 8 bo potrebno počakati na Win 11.1 za "delujočo" različico.

z0mbie ::

WizzardOfOZ je izjavil:

z0mbie je izjavil:

facepalm je izjavil:

Drugace pa deluje obcutno odzivnejsi od w10.


Slabse bi ze tezko bilo. Bi se morali prav potrudit.


windows 10 ni nikoli laufal počasi.


Daj 7 na isti hardware (pa pazi, da bojo vsi driverji nalozeni) in se cudi. Pa ne mi o delayed dll loadingu slucajno zaceti, to smo znali ze na NTjih 4 delat. Je samo trik, da nategnes tehnicnega aberveznika, da se nekaj hitreje zaganja.
That, in its essence, is Fascism - ownership of Government by an
individual, by a group, or by any other controlling private power.
Franklin D. Roosevelt v posmeh Tomažu Štihu

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: z0mbie ()

zmaugy ::

LOL, "ušel" jim je cel OS. Tako kot kakšen porn video kakšne nerelevantne zvezdnice...
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Glugy ::

"Windows 11 naj bi bil brezplačen za imetnike licenc za Windows 10."
Tole je treba najprej kak let počakat da se vid kako se 11ka obnese. Nikar ne takoj namestit 11ke ; vsaj če ste laik rajš ne. Boljš počakat pol leta - leto

Sam ja res ne razumem zakaj so tako prepričljivo govoril da bo Windows 10 zadnji če so se tok hitr premislil pol. Zakaj ne 10ke posodobit podobno kot so bili včasih service pack-si. Kaj je ta 11ka tok neki posebnega res ne vem? Na sploh me zanima če bo Windows 11 toliko bolj zmogljiv ipd...ne zanimajo me uporabniški bonbončki. A bo res neki konkretnega al bo to bolj kot ne nova preobleka pa še večje forsiranje z Windows Store?

shadeX ::

To je predvsem iz marketinškega stališča. Veliko bolje se sliši Windows 11 kot pa Windows 10 Service Pack XXX.

facepalm ::

Obcutek imam, da bo w11 releasan tudi preko win10 update. Tako, da dejansko bojo na w11 pristali vsi uporabniki z enablanim auto updateom.

Han ::

Jaz bom preklopil na 11 takoj ko bo v obtoku "RTM" verzija. Definitivno gre za bistveno boljša Polkna kot so bila 10 ob izidu in kot so trenutno, po skoraj 6 letih flik, predelav in dodelav.

DeeJay ::

Po slikah sodeč zmeri bl podobno applovemu macOS.
Don't f with me.

KTr1sk ::

Sem namestil na prenosnika in zanimivo, kako to da nima nobenega datuma da poteče veljavnost Windowsa "Evolution copy"
kot npr. je včasih bilo, če si testno verzijo naložil..npr. to sporočilo


ter tudi nima nobenega "testnega žiga-watermark..desno spodaj v kotu"..kot ponavadi imajo te testne verzije.
Piše samo da je "Windows Dev"..verjetno to pomeni kot pomeni kakšna aplha verzija?, če je to aplha potem se bo še sam dizajn veliko spremenil.

Sam sam vedno rad nameščal te "aplha"verzije, imel sem alpha "Windows Whistler", ki je bil Windows XP in "Windows Longhorn", ki je potem ko je bil RTM čisto drugačen Windows.
Alpha verzije so vedno delale veliko slabše kot je ta Windows 11,ker ta dela zelo stabilno in hitro (vsaj na mojem testnem prenosniku), je meni to bolj podobno kot Windwos 10 z preobleko ;) (bil je
avtomatsko aktiviran ko se sem se prijavil na internet).
Tisti, ki računalnik občasno uporabljalo in jim je vseeno kaj uporabljalo, bodo verjetno raje uporabljali tisto kar so navajeni, ostalim pa bo zanimiv malo bolj svež in "ponovno" bolj okrogel videz oknov.
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q

z0mbie ::

Glugy je izjavil:

Tole je treba najprej kak let počakat da se vid kako se 11ka obnese. Nikar ne takoj namestit 11ke ; vsaj če ste laik rajš ne. Boljš počakat pol leta - leto


zfs snapshot zroot/vms/win10@220621_win10
zfs rollback zroot/vms/win10@220621_win10
That, in its essence, is Fascism - ownership of Government by an
individual, by a group, or by any other controlling private power.
Franklin D. Roosevelt v posmeh Tomažu Štihu

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: z0mbie ()

z0mbie ::

HotBurek je izjavil:

Drugo vprašanje pa seveda je, zakaj bi želel kdo namestiti nepreverjeno verzijo Windows iz neznanega vira.

Zakaj? Ker ima preverjena verzija iz znanega vira notri na tone spyware-a in bloatware-a. Če kupiš HP računalnik, dobiš dvojno porcijo.


Tocno tole. Ce se ze spravite uporabljati windowse, potem je prva zadeva, ki jo naredis, da z natancno odmerjeno brco wipas iz diske vse kar smrdi po prednalozenem operacijskem sistemu in instaliras svojo "frisno" kopijo.
That, in its essence, is Fascism - ownership of Government by an
individual, by a group, or by any other controlling private power.
Franklin D. Roosevelt v posmeh Tomažu Štihu

Meizu ::

Pa sej to zgleda isto kot Win10, sam ikone so na sredini, kao nek macos fejk.

Netrunner ::

Upam, da se tisti meni v sredini lahko premakne na levo, ker tista pozicija sucks. Se zgledujejo po MACu po nepotrebnem
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

WizzardOfOZ ::

z0mbie je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

z0mbie je izjavil:

facepalm je izjavil:

Drugace pa deluje obcutno odzivnejsi od w10.


Slabse bi ze tezko bilo. Bi se morali prav potrudit.


windows 10 ni nikoli laufal počasi.


Daj 7 na isti hardware (pa pazi, da bojo vsi driverji nalozeni) in se cudi. Pa ne mi o delayed dll loadingu slucajno zaceti, to smo znali ze na NTjih 4 delat. Je samo trik, da nategnes tehnicnega aberveznika, da se nekaj hitreje zaganja.


Daj NT4.0 na isti hardware, pa se čudi.

aja, pa vozi se naokol z yugo koral 65. Un je tut kr dobr šu po tisti avtocesti od ljubljane do razdrtega, ki smo jo imeli v jugi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

WizzardOfOZ ::

z0mbie je izjavil:

HotBurek je izjavil:

Drugo vprašanje pa seveda je, zakaj bi želel kdo namestiti nepreverjeno verzijo Windows iz neznanega vira.

Zakaj? Ker ima preverjena verzija iz znanega vira notri na tone spyware-a in bloatware-a. Če kupiš HP računalnik, dobiš dvojno porcijo.


Tocno tole. Ce se ze spravite uporabljati windowse, potem je prva zadeva, ki jo naredis, da z natancno odmerjeno brco wipas iz diske vse kar smrdi po prednalozenem operacijskem sistemu in instaliras svojo "frisno" kopijo.


A za to niste nikol slišal:
https://github.com/madbomb122/BlackVipe...

Pa za windows debloater:
https://gist.github.com/halkyon/b73fb75...
https://github.com/Sycnex/Windows10Debl...
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Han ::

Start meni lahko prestaviš v levi kot...

Windows 11: Everything We Know About Microsoft's Next OS

z0mbie ::

WizzardOfOZ je izjavil:

z0mbie je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

z0mbie je izjavil:

facepalm je izjavil:

Drugace pa deluje obcutno odzivnejsi od w10.


Slabse bi ze tezko bilo. Bi se morali prav potrudit.


windows 10 ni nikoli laufal počasi.


Daj 7 na isti hardware (pa pazi, da bojo vsi driverji nalozeni) in se cudi. Pa ne mi o delayed dll loadingu slucajno zaceti, to smo znali ze na NTjih 4 delat. Je samo trik, da nategnes tehnicnega aberveznika, da se nekaj hitreje zaganja.


Daj NT4.0 na isti hardware, pa se čudi.

aja, pa vozi se naokol z yugo koral 65. Un je tut kr dobr šu po tisti avtocesti od ljubljane do razdrtega, ki smo jo imeli v jugi.


Torej se strinjas, da je Windows 10 pocasen. Ker ponuja nic vec od uporabnih featurjev od Windows 7 (seveda ponuja veliko novih pospesitev in neumnosti za salabajzerske .net razvijalce, ampak upocasnjevanje OS-a (da ne recem zasvinjanja) na racun pospesevanja developmenta in flikanje lukenj v znanju .net-asev je nekaj drugega)

Tezava je, ce se vozis s sodobnim avtomobilom pocasneje od yugo 45, zraven pa trdis, da ni pocasen ker ti fanboyisem tega ne dopusca.
That, in its essence, is Fascism - ownership of Government by an
individual, by a group, or by any other controlling private power.
Franklin D. Roosevelt v posmeh Tomažu Štihu

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: z0mbie ()

reeves ::

Netrunner je izjavil:

Upam, da se tisti meni v sredini lahko premakne na levo, ker tista pozicija sucks. Se zgledujejo po MACu po nepotrebnem

Lahko, v nastavitvah pod Taskbar alignment. Za klasičen izgled menija start pa je treba dodati postavko v registru.

Meni se ne zdi 11-ka nič kaj drugačna od 10-ke.

c3p0 ::

Bodo morali še malo papcat, da Start gumb ne bo potreben, kot je to v Macu. Po polomu z Win8, si verjetno ne upajo delat drastičnih sprememb (na slabše).

FastWIND ::

Ko bi le delal....

Pa da ne bi bilo več treba prenaša dveh vmesnikov, a to se že ve če so poenotili?

vnetidebater ::

Se trudijo poenotiti. Nastavitev je enostavno preveč da bi lahko zmenjali vse na enkrat.

Netrunner ::

Najuporabnejši feature ki ga vidim je ta, da so implementirali neke vrste "fancy zones" iz PowerToys-ov direkt v sistem.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

FastWIND ::

vnetidebater je izjavil:

Se trudijo poenotiti. Nastavitev je enostavno preveč da bi lahko zmenjali vse na enkrat.


JA verjamem, da je težko takšno zablodo spravit v red...

facepalm ::

FastWIND je izjavil:

Ko bi le delal....

Pa da ne bi bilo več treba prenaša dveh vmesnikov, a to se že ve če so poenotili?

V tej "DEV" verziji jih se niso..

Sem pa proval installirat w11 na starejsi prenosnik, pa ne pusti, ker prenosnik nima TPM 2.0 (secure boot).

darkolord ::

FastWIND je izjavil:

vnetidebater je izjavil:

Se trudijo poenotiti. Nastavitev je enostavno preveč da bi lahko zmenjali vse na enkrat.


JA verjamem, da je težko takšno zablodo spravit v red...
Ne veš, o čem govoriš.

Nekatere nastavitve (na primer za IP) so čisto enake že od Windows 95. To je krepko čez 20 let.

Tega so se lotili na način, ki sicer nikomur ni najbolj všeč, je pa v bistvu najboljši, ker nikogar ne zajebeš. Posamezne nastavitve najprej dodajo v nov vmesnik, počakajo PRECEJ časa, vmes naredijo še nekaj dodelav, šele potem pa nastavitev odstranijo iz starega vmesnika.

Tako imajo uporabniki precej (dovolj) časa, da se navadijo na nove nastavitve, ki so večinoma bolj intuitivne in hitreje dostopne.

Zabloda bi bila, če bi skozi nekaj drkali, kot to počne npr. Google.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
!

[Windows 11] Debate, vprašanja in težave (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Operacijski sistemi
1080180166 (1606) Jarno
»

Windows: po desetki vendarle enajstica (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
10732733 (23959) MrStein
»

Windows 11 pobegnil, Microsoft pripravlja dogodek (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
7819525 (12603) Lonsarg
»

Prihaja nova generacija Windows 10 - ali 11? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
7118355 (11136) ajdov2
»

Zadnja verzija Windows nared (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
22193217 (81872) MrStein

Več podobnih tem