» »

Kitajska širi testiranje digitalne valute

Kitajska širi testiranje digitalne valute

The New York Times - Dasi več držav preizkuša digitalne valute, so Kitajci vodilni. Lanski preizkus digitalnega juana, ki se je začel v Šendženu, se je do danes razširil še na druga mesta, kot sta Šanghaj in Peking. Sicer v preizkusu ne sodelujejo vsi prebivalci, temveč so izbrani z žrebom, a gre vseeno za največji preizkus na svetu.

V loterijo se prebivalci prijavijo prek spletne aplikacije WeChat, ki je na Kitajskem izjemno razširjena, in v primeru pozitivnega odgovora dobijo 200 digitalnih juanov, ki jih lahko porabijo po želji. To je približno 25 evrov, preostanek pa morajo kupiti sami s pravimi juani. Digitalna valuta deluje podobno kot plačevanje s kreditnimi karticami, le da se uporabljajo aplikacija za pametni telefon in kode QR.

Več centralnih bank testira ali vsaj motri digitalne valute - po zadnjih podatkih 60 -, k čemur jih je v zadnjem času vzpodbudila astronomska rast bitcoina in drugih decentraliziranih kriptovalut. Državne kriptovalute želijo uporabiti prednosti kriptovalut, kot so hitrost in nizki stroški transakcij (čeprav za bitcoin to ne velja), hkrati pa želijo obdržati centraliziranost in sledljivost sistema, predvsem pa onemogočiti anonimnost. Digitalne valute lahko dobijo še dodatne lastnosti, ki jih klasične valute, tudi kadar so v elektronski obliki, nimajo. Tak primer je helikopterski denar, ki je lahko časovno omejen - digitalno valuto je treba potrošiti do določenega datuma, sicer se uniči. Prav tako prinašajo digitalne valute doslej nemogoč vpogled v navade potrošnikov in gibanje denarja, nekakšen SDK na steroidih.

Digitalno krono testirajo tudi na Švedskem, medtem ko so na Bahamih vsi državljani dobili digitalno valuto peščeni dolar (sand dollar).

54 komentarjev

«
1
2

vostok_1 ::

Ukinitev anonimnih in offline valut bo velik mejnik za človeštvo.
Kaj bodo mafijci naredili?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

ajdov2 ::

vostok_1 je izjavil:

Ukinitev anonimnih in offline valut bo velik mejnik za človeštvo.
Kaj bodo mafijci naredili?

Državna oblast, elite = mafija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ajdov2 ()

vostok_1 ::

Mislim ja res. V glavi sem imel tiste manjše lokalne mafije, ne vsedržavne.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Uporabnik ::

Žal se digitalne valute, ki so centralizirane in če so še pod nadzorom države največje zlo, ki se lahko zgodi. En klik in si brez vsega, en klik in lahko kupuješ le v trgovini X, en klik in lahko kupuješ le v radiju 1km od doma, en klik ... Vse ostalo je le pesek v oči.
If You Don\'t Stand for Something, You\'ll Fall for Anything

carota ::

Hmmmm, s pandemijo ohromijo gospodarstvo in ljudje postanejo delno odvisni od državnih prejemkov. Nato uvedejo digitalno valuto in počasi umaknejo fizičen denar iz obtoka. Potem pa lahko končno uvedejo negativne obresti na banki, obvezne prostovoljne prispevke ipd. Ne samo, da vedo kateri stranki kdo plačuje članarino in kako pogosto zahaja v sex shop, tudi omejili bodo lahko, da plačevanje izven določene regije ne bo mogoče. Velike možnosti kontrole prebivalstva.

Seveda, ko se to dogaja na Kitajskem se vsi zgražamo, tako kot s cenzuro. Po par letih "kuhanja žabe", pa pozdravimo cenzuro medijo nad "lažnimi novicami" in "teorijami zarot".

Ampak za naše dobro gre.

vostok_1 ::

Vse zahodne države imajo že napol spacane pilotne projekte digitalnih centralnih valut.
V 2020 sem gledal IMF zoom konferenco, kjer so že vsi trdi/mokri ob misli na tako moč.

Leta 2019 še razumem, da bi se radi malce posmehovali od mene.
Sedaj ko ste že pol pol leta pod policijsko uro, upam, da vas je malo minilo.

Ali ne?
Gremo še naprej s polno paro draga publika?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WhiteAngel ::

I don't get it. Še vedno ne vem, kaj točno pomeni "digitalna valuta". Kakšna je pa potem tista na moji elektronski banki in moji kreditni kartici, če ne digitalna? Iz članka razberem samo to, da je večina Kitajske vukojebina in je bolj praktično, da ima folk mobilce za prenos vrednosti, kot pa postavljati (in vzdrževati) bankomate.

blackbfm ::

Že imamo
- kazenske tocke v cestnem prometu
- bonus/malus pri zavarovanju avta
- sisbon

A kartice zvestobe tut štejejo?

Uizi ::

Edini način za izkorenitev korupcije, lobiranja in kriminala, podpiram ukinitev gotovine. Poštenih ljudi nima kaj skrbeti.. Tako kot živimo sedaj je nevzdržno, potrebne so omejitve pri proizvodnji in konzumaciji nepotrebnih dobrin, prihodnost planeta in naše vrste je več vredna od vaših pravic in svobode. Nismo sposobni funkcionirat brez trde roke kar se je izrazilo v tej epidemiji, vsak posameznik bi nekaj pizdil in delal po svoje.
Ne vidim svetle prihodnosti brez drastičnih sprememb, dovolj je bilo tega neustavljivega brezglavega konzumiranja in tekmovanja, v 70 letih smo sfukali cel planet, veliko stvari izumili a za kakšno ceno? Mogoče je pandemija samo mehčanje pred uvedbo teh sprememb, če je temu tako sem v bistvu zadovoljen, ker vsaj nekdo vozi ta vlak norosti in ima neko vizijo. Hladna vojna nam je prinesla preveč svobode, tekmovanje 2 sistemov brez dolgoročne vizije in dokazovanje kdo ima daljšega z metanjem nepotrebnih bombončkov brezglavi raji.

Heisenberg ::

Se spomnim Alex Jones (ja tistega ta "zmešanega") ki je pred 15 leti torbil da bo prišla pandemija,da nas bodo dali v karanteno, da ne boš mogel več niti na kofe, da bomo imeli izkaznice za cepljenje in da bo denar digitalen, ter da nas bodo z enim klikom lahko povsem nazdirali ali izbrisali.

Welcome to the future, ki je danes.

Šhit

Prospekt ::

Heisenberg je izjavil:

Se spomnim Alex Jones (ja tistega ta "zmešanega") ki je pred 15 leti torbil da bo prišla pandemija,da nas bodo dali v karanteno, da ne boš mogel več niti na kofe, da bomo imeli izkaznice za cepljenje in da bo denar digitalen, ter da nas bodo z enim klikom lahko povsem nazdirali ali izbrisali.

Welcome to the future, ki je danes.

Šhit

Zakaj ne navadeš ostalih 5000 stvari, ki jih je povedal in se niso uresničile?
ALi pa to, da je cel čas prodajal izdelke, ki jih nujno rabiš, če bo konec sveta...

Jaz grem po gotovino na bankomat, ko rabim kej sumljivega opraviti drugače mi je čisto odveč. Sploh sedaj, ko so končno ufurali Flik.

Lonsarg ::

Vse kar se bo zgodilo je, da fiat (niti gotovina, ker je ne bo vec) pac ne bo vec za sumljive posle. Ostal bo bitcoin in podobni, preko katerega je Silk Road dobro funkcioniral.

Skratka mafijci se nimajo nic za bat. Medtem ko male prekrskarje (delo na crno) caka bodisi legalizacija posla bodisi se bodo morali z strankami ment da gre posel v bitcoinih :)

"Gospod a boste tole polaganje ploscic na Eure al v bitcoinih" bo novi rek :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Heisenberg ::

Prospekt je izjavil:

Heisenberg je izjavil:

Se spomnim Alex Jones (ja tistega ta "zmešanega") ki je pred 15 leti torbil da bo prišla pandemija,da nas bodo dali v karanteno, da ne boš mogel več niti na kofe, da bomo imeli izkaznice za cepljenje in da bo denar digitalen, ter da nas bodo z enim klikom lahko povsem nazdirali ali izbrisali.

Welcome to the future, ki je danes.

Šhit

Zakaj ne navadeš ostalih 5000 stvari, ki jih je povedal in se niso uresničile?
ALi pa to, da je cel čas prodajal izdelke, ki jih nujno rabiš, če bo konec sveta...

Jaz grem po gotovino na bankomat, ko rabim kej sumljivega opraviti drugače mi je čisto odveč. Sploh sedaj, ko so končno ufurali Flik.


Saj ne da ga zagovarjam, mi je pa zanimivo da je 90% njegovih "toerij zarote" se dokazalo za resnične

Lonsarg ::

Taki teoretiki radi vmes med teorije zarote vkljucijo tudi obicne teorije, z katerimi se strinjamo tudi obicni ljudje da so verjetne. Pol so pa na koncu pametni.

To da cel svet gre v vecjo kontrolo nikoli ni bila teorija zarote (saj zadaj ni nobene zarote, to da ima elita zeljo nadzorovati se niti ne skriva). To je zadnja desetletja ocitno iz navadnega opazanja okolice in o tem se velikokrat govori in razpravlja. Ampak digitalna valuta gor/dol niti ni tle bistvena, dokler so nagnjenja k nadzoru in avtoritativni oblasti smo peceni ne glede na izbiro samih orodij.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Mr.B ::

Se vidi kdo je začel komentirati. Pač iz drugih tem, nekdo ki ne naredi osnovnih raziskavo. Res me zanima kako gre v koncepte napisane besede dejstvo da je recimo sam trg z drogami v EU vreden čez 30 mijard EUR. Če nekateri resno mislite da se denar se taka količina opere kako drugače kot se bo z novo varianto.
Pa ne spet kripto, ker do sedaj so vse ulovili, ki so "nelegalno" uporabljali kripto...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

thetech ::

Heisenberg je izjavil:

Prospekt je izjavil:

Heisenberg je izjavil:

Se spomnim Alex Jones (ja tistega ta "zmešanega") ki je pred 15 leti torbil da bo prišla pandemija,da nas bodo dali v karanteno, da ne boš mogel več niti na kofe, da bomo imeli izkaznice za cepljenje in da bo denar digitalen, ter da nas bodo z enim klikom lahko povsem nazdirali ali izbrisali.

Welcome to the future, ki je danes.

Šhit

Zakaj ne navadeš ostalih 5000 stvari, ki jih je povedal in se niso uresničile?
ALi pa to, da je cel čas prodajal izdelke, ki jih nujno rabiš, če bo konec sveta...

Jaz grem po gotovino na bankomat, ko rabim kej sumljivega opraviti drugače mi je čisto odveč. Sploh sedaj, ko so končno ufurali Flik.


Saj ne da ga zagovarjam, mi je pa zanimivo da je 90% njegovih "toerij zarote" se dokazalo za resnične

90? Hahaha, ne trapaj. Vsake toliko se mu kakšna teorija celo posreči, to pa je tudi vse. Če se vsako leto izmisliš 1000 teorij zarot, se ti bo pač ena uresničila, mogoče celo dve..

Dejstvo je, da je Alex Jones je z njegovimi showi zaslužil milijone. Pač ovčke mu pridno nasedate...

Zobno pasto, ki te ščiti pred covidom si nabavil?

gruntfürmich ::

malo bolj se je potrebno tudi vprašat kaj vse to pomeni za navadnega človeka, kar predstavlja 99% populacije.

to, da je malo več nadzora in veliko več udobja 99% ljudi ne gane. gane samo teoretike zarot in ljudi ki se iskreno zavzemajo za svobodo. ker če bi bilo to res, ne bi folk tako masovno drvel na vrtiljak interneta, mobitela, socialnih omrežij, bančnih kartic, pametnih domov ipd.

skratka psi lajajo a karavana gre dalje...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

strawman ::

Sistemska korupcija na več ravneh je na Kitajskem globoko vkoreninjena v družbo.
Zanimivo bo spremljati kako bo digitalna valuta vplivala na to.

poweroff ::

Vostok ima tukaj prekleto prav.

Problem je, da so tehnofriki in cryptopunkerji v 1990-tih sanjarili o tem, kako nas bodo digitalne valute osvobodile, sedaj pa se kaže, da nas bodo še bolj zasužnjile.

Podobno je bilo sicer z internetom. Naj bi vsakemu omogočil svobodo govora in informiranja (in s tem vsem omogočil dostop do znanja), na koncu pa se izkaže, da pripomore predvsem k širjenju teorij zarot in poneumljanju ljudi, večina pa itak nima kaj pametnega povedat.

Dejansko elektronski denar (sem spadajo tudi kartične transakcije) onemogoča anonimno plačevanje. In ko enkrat tega ni, se lahko nad ljudmi izvaja težka represija. Že sedaj ima UPPD možnost, da ti brez obrazložitve za 72 ur ustavi finančne transakcije.

Teoretično bi se lahko zgodilo, da nekaj rečeš proti oblasti in ti ustrezen urad za določeno obdobje zamrzne račun. Ko bomo imeli samo še kartice in ne bo več bankomatov, si dejansko ne boš mogel niti kosa kruha kupiti. Hm, če prav pomislim, ni samo teoretično, v nekaterih državah se to dejansko že dogaja!

Ali pa si razglašen za terorista in ti ljudje ne smejo pošiljati donacij. Ja, Assangu se je zgodilo nekaj zelo podobnega.

Vsekakor se pa na zakone ni za zanašat. Kot smo videli, si jih elita lahko razlaga tako ali drugače. Če se ti pa zgodi krivica, si bo pa Ustavno sodišče vzelo 2 leti za odločitev. Koga briga, če vmes ne boš imel za kruh...

V glavnem, vsi, ki ste (smo?) zagovarjali kriptovalute kot osvoboditev od "hudobne države" in "hudobnih bank", lahko sedaj vidimo da drži tisti stari rek: pazi kaj prosiš Boga, ker se ti tvoje prošnje utegnejo uresničiti. ;)
sudo poweroff

WhiteAngel ::

poweroff je izjavil:

Vostok ima tukaj prekleto prav.

Problem je, da so tehnofriki in cryptopunkerji v 1990-tih sanjarili o tem, kako nas bodo digitalne valute osvobodile, sedaj pa se kaže, da nas bodo še bolj zasužnjile.

Podobno je bilo sicer z internetom. Naj bi vsakemu omogočil svobodo govora in informiranja (in s tem vsem omogočil dostop do znanja), na koncu pa se izkaže, da pripomore predvsem k širjenju teorij zarot in poneumljanju ljudi, večina pa itak nima kaj pametnega povedat.

Dejansko elektronski denar (sem spadajo tudi kartične transakcije) onemogoča anonimno plačevanje. In ko enkrat tega ni, se lahko nad ljudmi izvaja težka represija. Že sedaj ima UPPD možnost, da ti brez obrazložitve za 72 ur ustavi finančne transakcije.

Teoretično bi se lahko zgodilo, da nekaj rečeš proti oblasti in ti ustrezen urad za določeno obdobje zamrzne račun. Ko bomo imeli samo še kartice in ne bo več bankomatov, si dejansko ne boš mogel niti kosa kruha kupiti. Hm, če prav pomislim, ni samo teoretično, v nekaterih državah se to dejansko že dogaja!

Ali pa si razglašen za terorista in ti ljudje ne smejo pošiljati donacij. Ja, Assangu se je zgodilo nekaj zelo podobnega.

Vsekakor se pa na zakone ni za zanašat. Kot smo videli, si jih elita lahko razlaga tako ali drugače. Če se ti pa zgodi krivica, si bo pa Ustavno sodišče vzelo 2 leti za odločitev. Koga briga, če vmes ne boš imel za kruh...

V glavnem, vsi, ki ste (smo?) zagovarjali kriptovalute kot osvoboditev od "hudobne države" in "hudobnih bank", lahko sedaj vidimo da drži tisti stari rek: pazi kaj prosiš Boga, ker se ti tvoje prošnje utegnejo uresničiti. ;)


No ja, cyberpunkerstvo, internet in bitcoin so že v redu. Problem je, da taka tehnologija kmalu dobi podjetne prisklednike, da je "bolj življenjska in lažja za uporabo", ker valda nihče več ne tipka v ukazni vrstici.

kamiKaZaA ::

poweroff je izjavil:


V glavnem, vsi, ki ste (smo?) zagovarjali kriptovalute kot osvoboditev od "hudobne države" in "hudobnih bank", lahko sedaj vidimo da drži tisti stari rek: pazi kaj prosiš Boga, ker se ti tvoje prošnje utegnejo uresničiti. ;)

Decentralizirane kriptovalute so svoboda in vzamejo vso moč eliti. Zato pa se elita trudi, da bi bile centralizirane kriptovalute z neomejenim številom kovancev. V tem primeru jim to daje enako moč kot danes FIAT valute in se za njih nič ne spremeni.

Lahko pa odgovoriš: Kako mi bodo dostopali do denarnice in jo onemogočili z enim klikom, če je cela valuta decentralizirana?

In svet je sedaj na precepu. Ali vzeti ponujeno rešitev od elite (centralizirane kriptovalute) ali pa sprejeti le tiste decentralizirane kriptovalute z omejenimi števili kovancev? Slednje za sabo še potegne, da ne bodo mogli manipulirati z inflacijo kot to sedaj počnejo z neomejenim tiskanjem in dajanjem iz lufta ustvrajen denar na trg.

Zaključek:

Decentralizirane kriptovalute so prihodnost in svoboda.

Centralizirane kriptovalute pa diktatura (lahko te kadarkoli za nedoločen čas izključijo iz sistema in si ne moreš kupiti dobrin) in nadzor na vsakem koraku.

In mi se bomo na začetku lahko odločili. Masa bo zmagala. In če bo masa želela centralizirane državne kriptovalute, si bomo potem sami krivi za vso bodoče trpljenje.

Invictus ::

kamiKaZaA je izjavil:


Lahko pa odgovoriš: Kako mi bodo dostopali do denarnice in jo onemogočili z enim klikom, če je cela valuta decentralizirana?

Tako, da ti bodo preprečili uporabo te valute in menjavo v trenutni denar. Nič lažjega...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

kamiKaZaA ::

Invictus je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:


Lahko pa odgovoriš: Kako mi bodo dostopali do denarnice in jo onemogočili z enim klikom, če je cela valuta decentralizirana?

Tako, da ti bodo preprečili uporabo te valute in menjavo v trenutni denar. Nič lažjega...

Nemorejo samo meni preprečiti. V tem primeru, če se celi svet odloči za decentraliziran xyz-kovanec in ga vlade dajo na seznam prepovedanih plačil, se zgodi čez noč revolucija in ta vlada visi na drevesih. Naključni Janez pa potem naslednji dan ukine to prepoved in ta valuta se spet lahko uporablja kot plačilno sredstvo.

Ni tako enostavno kot si eni predstavljate. Sicer pa bomo počasi prišli k pameti in uvideli, da mi moramo samo imeti zakone, privat varnost (policijo) in neodvisna sodišča, ter da narod direkt glasuje za spremembe novih zakonov... in politikov več ne potrebujemo, če bomo preko interneta izbirali nove predloge/spremembe. Ne pa sedaj, ko to počnejo politiki... in korupcija je ravno zato, ker elita ne more podkupiti 2 milijona Slovencev, da se uveljavi zakon, ki je slab za večino (to bi preveč stalo). Lahko pa podkupi od 5-90 politikov, kateri potem sprejmejo zakone, ki so slabi za večino.

Z direktno demokracijo ubijemo dve muhi na en mah. Politikov več ne potrebujemo in naenkrat se korupcija na državni ravni sama uniči.

Uporabnik ::

Invictus je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:


Lahko pa odgovoriš: Kako mi bodo dostopali do denarnice in jo onemogočili z enim klikom, če je cela valuta decentralizirana?

Tako, da ti bodo preprečili uporabo te valute in menjavo v trenutni denar. Nič lažjega...


Kot vedno bodo tekli vzporedni sistemi.
If You Don\'t Stand for Something, You\'ll Fall for Anything

Invictus ::

Uporabnik je izjavil:


Kot vedno bodo tekli vzporedni sistemi.

In kot vedno, jih bodo lovili in prepovedovali. Ali pa se vklopili vanj, kot v bitcoin...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Uporabnik ::

Invictus je izjavil:

Uporabnik je izjavil:


Kot vedno bodo tekli vzporedni sistemi.

In kot vedno, jih bodo lovili in prepovedovali. Ali pa se vklopili vanj, kot v bitcoin...


Vsekakor, kot videno že v nešteto filmih, ki so prikazovali prihodnost :)
If You Don\'t Stand for Something, You\'ll Fall for Anything

Markoff ::

vostok_1 je izjavil:

Ukinitev anonimnih in offline valut bo velik mejnik za človeštvo.
Kaj bodo mafijci naredili?

Kateri mafijci? Tisti v podzemlju ali tisti na oblasti?
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

gruntfürmich ::

Invictus je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:


Lahko pa odgovoriš: Kako mi bodo dostopali do denarnice in jo onemogočili z enim klikom, če je cela valuta decentralizirana?

Tako, da ti bodo preprečili uporabo te valute in menjavo v trenutni denar. Nič lažjega...

z zelo razširjeno decentralizirano kriptovaluto in z enostavnim 'obratovanjem' se komodt bajpasira centraliziran denar.

lahko se vzpostavi vzporedni monetarni sistem, veliko lažje kot da televizor zamenjaš za ovco ali drogo. ali da zlatnike uporabiš kot zamenjavo za gotovino.

ovire načeloma nisi tako velike, in tehnološke rešitve so zelo na nivoju, če se že prelevimo v to skrajnost.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Take rešitve dosežejo premalo uporabnikov, samo bolj tehnično podkovane, pa še vedno ni nihče razložil, kako boš te valute trošil. Če jih nihče ne jemlje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Uporabnik ::

Invictus je izjavil:

Take rešitve dosežejo premalo uporabnikov, samo bolj tehnično podkovane, pa še vedno ni nihče razložil, kako boš te valute trošil. Če jih nihče ne jemlje...


Ko se vzpostavi vzporedni sistem in doseže kritično maso, je to to. Vzporedni sistem je že vzpostavljen, kritična masa je pa že precej precej velika.

Npr. tole je narejeno tako, da zna vsak uporabljat https://oxen.io/
If You Don\'t Stand for Something, You\'ll Fall for Anything

gruntfürmich ::

samo pravim da so se 'alternativni' monetani sistemi že vzpostavili (s kriptovalutami) in da se komodt bajpasira uradnega če se to želi.
tehnološka rešitev je podana in primerna za uporabo.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

dexterboy ::

Uporabnik je izjavil:

Žal se digitalne valute, ki so centralizirane in če so še pod nadzorom države največje zlo, ki se lahko zgodi. En klik in si brez vsega, en klik in lahko kupuješ le v trgovini X, en klik in lahko kupuješ le v radiju 1km od doma, en klik ... Vse ostalo je le pesek v oči.

+1
Povedano vse, kar je potrebno.
Le žaba se počasi kuha... pa ne dojame, kdaj se skuha.
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

Markoff ::

Uizi je izjavil:

Edini način za izkorenitev korupcije, lobiranja in kriminala, podpiram ukinitev gotovine. Poštenih ljudi nima kaj skrbeti..

Poštene ljudi skrbi takšna oblast, kot jo imajo Kitajci, ker pošten človek lahko pove na glas, kaj si misli o določeni temi, nepošten pa hinavsko deluje v ozadju in se pretvarja, da spoštuje zakone.

Uizi je izjavil:

Tako kot živimo sedaj je nevzdržno, potrebne so omejitve pri proizvodnji in konzumaciji nepotrebnih dobrin, prihodnost planeta in naše vrste je več vredna od vaših pravic in svobode. Nismo sposobni funkcionirat brez trde roke kar se je izrazilo v tej epidemiji, vsak posameznik bi nekaj pizdil in delal po svoje.
Ne vidim svetle prihodnosti brez drastičnih sprememb, dovolj je bilo tega neustavljivega brezglavega konzumiranja in tekmovanja, v 70 letih smo sfukali cel planet, veliko stvari izumili a za kakšno ceno? Mogoče je pandemija samo mehčanje pred uvedbo teh sprememb, če je temu tako sem v bistvu zadovoljen, ker vsaj nekdo vozi ta vlak norosti in ima neko vizijo. Hladna vojna nam je prinesla preveč svobode, tekmovanje 2 sistemov brez dolgoročne vizije in dokazovanje kdo ima daljšega z metanjem nepotrebnih bombončkov brezglavi raji.

Ladies and gentlemen, poglejte si definicijo ekofašizma, derivata komifašizma, direkt za v Encyclopedio Britannico, če ne celo za na Wikipedio. Zraven pa fotka hitlerjugend Grete z razkačenim izrazom na obrazu.

Rešitev zoper globalizem, multikulti, kalergijevske načrte, koncept samo da je da, sprejemanje 73 spolov kot dejstvo in ne kot filozofske blodnje, sprejemanje BLM in antife kot mirovni gibanji, kitajsko hegemonijo namesto izpele ameriške, izključevanje in nesodelovanje s političnimi konkurenti, podpiranje vojnih ameriških predsednikov namesto bebavih predsednikov ipd. itd. pač ne more biti še ena oblika fašizma. Zoper fašizem se ne moreš boriti s fašizmom in si reči antifašist.

Antifašist je še vedno fašist, samo votlo brezpomensko predpono si je dodal na rjavo srajco, še vedno pa krili z rokami ali stiska pesti, kriči o izdajalcih in petokolonaših ter grozi s polpraznimi rudniškimi jaški.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

dexterboy ::

Uizi je izjavil:

Edini način za izkorenitev korupcije, lobiranja in kriminala, podpiram ukinitev gotovine. Poštenih ljudi nima kaj skrbeti.. Tako kot živimo sedaj je nevzdržno, potrebne so omejitve pri proizvodnji in konzumaciji nepotrebnih dobrin, prihodnost planeta in naše vrste je več vredna od vaših pravic in svobode. Nismo sposobni funkcionirat brez trde roke kar se je izrazilo v tej epidemiji, vsak posameznik bi nekaj pizdil in delal po svoje.
Ne vidim svetle prihodnosti brez drastičnih sprememb, dovolj je bilo tega neustavljivega brezglavega konzumiranja in tekmovanja, v 70 letih smo sfukali cel planet, veliko stvari izumili a za kakšno ceno? Mogoče je pandemija samo mehčanje pred uvedbo teh sprememb, če je temu tako sem v bistvu zadovoljen, ker vsaj nekdo vozi ta vlak norosti in ima neko vizijo. Hladna vojna nam je prinesla preveč svobode, tekmovanje 2 sistemov brez dolgoročne vizije in dokazovanje kdo ima daljšega z metanjem nepotrebnih bombončkov brezglavi raji.

Priporočam ti čimprejšnje CT / MR glave. Ne da bi te žalil, ampak mešaš hruške in ananase...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

Markoff ::

Heisenberg je izjavil:

Se spomnim Alex Jones (ja tistega ta "zmešanega") ki je pred 15 leti torbil da bo prišla pandemija,da nas bodo dali v karanteno, da ne boš mogel več niti na kofe, da bomo imeli izkaznice za cepljenje in da bo denar digitalen, ter da nas bodo z enim klikom lahko povsem nazdirali ali izbrisali.

Kitajci pa res ne potrebujejo kung-fluja ali wu-fluja za dodatno zaostritev nadzora nad prebivalstvom in ohranjanja svoje oblasti, Alex Jones pa vsekakor ni bil prvi, ki je to opazil.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

dexterboy ::

poweroff je izjavil:

Vostok ima tukaj prekleto prav.
Problem je, da so tehnofriki in cryptopunkerji v 1990-tih sanjarili o tem, kako nas bodo digitalne valute osvobodile, sedaj pa se kaže, da nas bodo še bolj zasužnjile.
Podobno je bilo sicer z internetom. Naj bi vsakemu omogočil svobodo govora in informiranja (in s tem vsem omogočil dostop do znanja), na koncu pa se izkaže, da pripomore predvsem k širjenju teorij zarot in poneumljanju ljudi, večina pa itak nima kaj pametnega povedat.
Dejansko elektronski denar (sem spadajo tudi kartične transakcije) onemogoča anonimno plačevanje. In ko enkrat tega ni, se lahko nad ljudmi izvaja težka represija. Že sedaj ima UPPD možnost, da ti brez obrazložitve za 72 ur ustavi finančne transakcije.
Teoretično bi se lahko zgodilo, da nekaj rečeš proti oblasti in ti ustrezen urad za določeno obdobje zamrzne račun. Ko bomo imeli samo še kartice in ne bo več bankomatov, si dejansko ne boš mogel niti kosa kruha kupiti. Hm, če prav pomislim, ni samo teoretično, v nekaterih državah se to dejansko že dogaja!
Ali pa si razglašen za terorista in ti ljudje ne smejo pošiljati donacij. Ja, Assangu se je zgodilo nekaj zelo podobnega.
Vsekakor se pa na zakone ni za zanašat. Kot smo videli, si jih elita lahko razlaga tako ali drugače. Če se ti pa zgodi krivica, si bo pa Ustavno sodišče vzelo 2 leti za odločitev. Koga briga, če vmes ne boš imel za kruh...
V glavnem, vsi, ki ste (smo?) zagovarjali kriptovalute kot osvoboditev od "hudobne države" in "hudobnih bank", lahko sedaj vidimo da drži tisti stari rek: pazi kaj prosiš Boga, ker se ti tvoje prošnje utegnejo uresničiti. ;)

Lahko se deremo na ves glas, pa owčkam ne bo nikoli potegnilo... žal.
Zato pa drvimo v kolaps civilizacije... pa sem ob gledanju "Elysium" ter "In Time" mislil, da se kaj takšnega ne more zgoditi. Da kot družba le nismo tako zabiti. Kot trenutna situacija kaže, smo še bolje. Ali, če si izposodim offtopic frazo; naslednjih 14 je ključnih :(
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

blackbfm ::

Decentralizirane kriptovalute so svoboda in vzamejo vso moč eliti.


O keri eliti je govora? O lokalnih pajacih al o eliti ki ti prodaja geforce za rudarjenje? Ker slednje boš težko izigral

poweroff ::

kamiKaZaA je izjavil:

In svet je sedaj na precepu. Ali vzeti ponujeno rešitev od elite (centralizirane kriptovalute) ali pa sprejeti le tiste decentralizirane kriptovalute z omejenimi števili kovancev?

In mi se bomo na začetku lahko odločili. Masa bo zmagala. In če bo masa želela centralizirane državne kriptovalute, si bomo potem sami krivi za vso bodoče trpljenje.

Masa se bo odločila tako, kot ji bodo določili usmerjevalci javnega mnenja. Ti to še ni jasno?

Ponudili bodo svojo, "varno in prijazno" valuto, mi bomo uporabljali decentralizirano, potem se bodo pa zgodili dve stvari... najprej bo decentralizirana valuta zaradi velike volatilnosti par ljudi spravila ob premoženje in se bo te zgodbe na veliko izpostavilo po medijih... potem se bo pa našel kakšen primer, ko bodo kriminalci to kriptovaluto uporabili za financiranje childporna... in potem se bo kar na hitro ustvaril vtis, da to valuto uporabljajo samo pedofili, kriminalci in toksični hazarderji. In bo na koncu to valuto uporabljalo 0,00001 promil prebivalstva.

gruntfürmich je izjavil:

samo pravim da so se 'alternativni' monetani sistemi že vzpostavili (s kriptovalutami) in da se komodt bajpasira uradnega če se to želi.
tehnološka rešitev je podana in primerna za uporabo.

Tebi tudi ni jasno, kako potekajo te stvari. Pojavi se nova tehnologija, ki omogoča osvoboditev ljudi. Pride kapitalizem/država/... in tehnologijo posvoji ampak na način, da ljudi zasužnji.

Saj je bilo s praktično vsako tehnologijo tako. Recimo radijske komunikacije... ljudje bodo kao lahko komunicirali neposredno, brez hudobnih telcotov... par let za tem: prostih frekvenc ne uporablja praktično nihče oziroma rabiš še celo licenco, enkripcija na teh frekvencah je uradno prepovedana, vsi pa uporabljamo mobilne telefone, kjer je infrastruktura centralizirana in pod totalnim nadzorom.

Hočeš drugi primer? Internet. Poglej kaj je obljubljal leta 1990. Osvoboditev, znanje za vse, deljenje informacij... danes gremo v smeri balkanizacije interneta in v smeri poneumljanja ljudi z lažnimi informacijami.

Tretji primer... socialna omrežja. Tukaj verjetno ni treba kaj dosti razlagati. Samo pojdi si brati tekste iz leta 2000 o tem kako bo to osvobodilo in opolnomočilo ljudi in premisli kam je to pripeljalo danes.

In teh primerov je še mnogo. Konec koncev je tudi z elektriko tako. Poglej si zgodovino elektrifikacije v ZDA. Ali pa novejši primer, kaj se je par let nazaj začelo bluzit o skupnostnih ter domačih elektrarnah (sončne, vodne, itd.). Uporabnik Barakuda je pred leti hotel na vikendu postavit svojo mini elektranico, kjer bi mu vodno kolo iz bližnjega potoka gnalo razsvetljavo pred vikendico (ena žarnica). Človek je skušal zadevo urediti po legalni poti in ugotovil, da rabi (če se prav spomnim) 33 dovoljenj. Na koncu je bolj enostavno plačat Elektru tisti mesečni pavšal, ne?
sudo poweroff

Janez-22 ::

A so bili Vostokovi in moj komentar res tako moteči, da jih je bilo treba zbrisat? Je treba zaščitit nežne dušice na Slo-Techu? Mogoče se bomo pa počasi začeli lepše pogovarjati. Ste tečni s tem brisanjem!

kamiKaZaA ::

poweroff je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

In svet je sedaj na precepu. Ali vzeti ponujeno rešitev od elite (centralizirane kriptovalute) ali pa sprejeti le tiste decentralizirane kriptovalute z omejenimi števili kovancev?

In mi se bomo na začetku lahko odločili. Masa bo zmagala. In če bo masa želela centralizirane državne kriptovalute, si bomo potem sami krivi za vso bodoče trpljenje.

Masa se bo odločila tako, kot ji bodo določili usmerjevalci javnega mnenja. Ti to še ni jasno?

Ponudili bodo svojo, "varno in prijazno" valuto, mi bomo uporabljali decentralizirano, potem se bodo pa zgodili dve stvari...

Nisem želel citirati vsega. Se pa z vsem napisanim strinjam. Res žalostno, da bo na koncu tako izpadlo, da bomo v prihodnosti živeli v največji možni diktaturi in pod stalnim strahom, da se ne zamerimo oblasti. To ni svet v katerem bi si želel živeti...:'(

tigrr ::

Tale decentralizirana vs centralizirana valutna debata se mi zdi da gre v smer - kaj bo prevladalo, potrošniška mentaliteta ali zdrava pamet.. glede na preteklost, bi sklepal da bo prevladala centralizirana varianta, decentralizirane valute pa bodo (relativno) gledano, odrinjene na obrobje človeškega valutnega heatmap-a. Ljudem več al manj dol visi za nadzor (ne verjamem, da smo bolj zavedni od kitajcev..), nekaterim pa to celo ustreza, ker prinaša navidezni red.

poweroff ::

Vostokovi komentarji so bili pobrisani, čeprav po mojem mnenju za to ni bilo nobene resne potrebe. Mogoče je bilo upravičeno brisanje kakšnega, definitivno ne vseh.

Ampak ja, tudi to je del tega krasnega novega sveta, ki nas bo na koncu vse udaril po glavi. Vključno s tistimi, ki brišejo.
sudo poweroff

Janez-22 ::

poweroff je izjavil:

... Pojavi se nova tehnologija, ki omogoča osvoboditev ljudi. Pride kapitalizem/država/... in tehnologijo posvoji ampak na način, da ljudi zasužnji.

Saj je bilo s praktično vsako tehnologijo tako. Recimo radijske komunikacije...

Jaz se zelo strinjam z vsem zapisanim, s to razliko da nerad imenujem krivce (kapitalizem/država/...). Ni tako enostavno.

Ampak izvirni "greh" je v tem, da ljudje sploh iščemo vero v nekaj, kar je samo tehnologija. In verjamemo da bo tehnologija rešila svet. To je malikovanje. Kot v starih časih, ko so ljudje delali lesene kipce in jih častili. Zdaj se malikuje znanost. Ali pa denar, pri slepih zagovornikih prostega trga. Družbeno ureditev. Ali pa kakšnega človeka, recimo Franca Jožefa, Titota, Kučana ali, priznam, kdo tudi JJ-ja.

freetard ::

fiskalna kontrola prebivalstva je odkrita strategija in ne zarota https://blogs.imf.org/2019/02/05/cashin...

Ponudili bodo svojo, "varno in prijazno" valuto, mi bomo uporabljali decentralizirano, potem se bodo pa zgodili dve stvari... najprej bo decentralizirana valuta zaradi velike volatilnosti par ljudi spravila ob premoženje in se bo te zgodbe na veliko izpostavilo po medijih... potem se bo pa našel kakšen primer, ko bodo kriminalci to kriptovaluto uporabili za financiranje childporna... in potem se bo kar na hitro ustvaril vtis, da to valuto uporabljajo samo pedofili, kriminalci in toksični hazarderji. In bo na koncu to valuto uporabljalo 0,00001 promil prebivalstva.


Diskreditacija je že v polnem zamahu s sencionalizmom o porabi elektrike zaradi kripto.

gruntfürmich ::

poweroff je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

samo pravim da so se 'alternativni' monetani sistemi že vzpostavili (s kriptovalutami) in da se komodt bajpasira uradnega če se to želi.
tehnološka rešitev je podana in primerna za uporabo.

Tebi tudi ni jasno, kako potekajo te stvari. Pojavi se nova tehnologija, ki omogoča osvoboditev ljudi. Pride kapitalizem/država/... in tehnologijo posvoji ampak na način, da ljudi zasužnji.

Saj je bilo s praktično vsako tehnologijo tako. Recimo radijske komunikacije... ljudje bodo kao lahko komunicirali neposredno, brez hudobnih telcotov... par let za tem: prostih frekvenc ne uporablja praktično nihče oziroma rabiš še celo licenco, enkripcija na teh frekvencah je uradno prepovedana, vsi pa uporabljamo mobilne telefone, kjer je infrastruktura centralizirana in pod totalnim nadzorom.

Hočeš drugi primer? Internet. Poglej kaj je obljubljal leta 1990. Osvoboditev, znanje za vse, deljenje informacij... danes gremo v smeri balkanizacije interneta in v smeri poneumljanja ljudi z lažnimi informacijami.

Tretji primer... socialna omrežja. Tukaj verjetno ni treba kaj dosti razlagati. Samo pojdi si brati tekste iz leta 2000 o tem kako bo to osvobodilo in opolnomočilo ljudi in premisli kam je to pripeljalo danes.

In teh primerov je še mnogo. Konec koncev je tudi z elektriko tako. Poglej si zgodovino elektrifikacije v ZDA. Ali pa novejši primer, kaj se je par let nazaj začelo bluzit o skupnostnih ter domačih elektrarnah (sončne, vodne, itd.). Uporabnik Barakuda je pred leti hotel na vikendu postavit svojo mini elektranico, kjer bi mu vodno kolo iz bližnjega potoka gnalo razsvetljavo pred vikendico (ena žarnica). Človek je skušal zadevo urediti po legalni poti in ugotovil, da rabi (če se prav spomnim) 33 dovoljenj. Na koncu je bolj enostavno plačat Elektru tisti mesečni pavšal, ne?

in opisal si zgodovino človeštva...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Janez-22 ::

Jaz nisem avtomatično pesimističen pri vseh teh novicah o možnostih nadzora s kriptovalutami, vsaj kar se tiče Evrope.

Mislim, da gre Kitajska čedalje globlje v nadzorovano totalitarno družbo. Zloraba tehnologije za nadzor je tam očitna, kar delajo z Ujguri je grozno. Ta nadzorovana "enotnost" jih dela tudi močne in pravijo, da bo prišlo do trka naše družbe s kitajsko.
Vprašanje je, kaj bo na zahodu oz. v Evropi. Ali je to civilizacija v enem od zadnjih stadijev ali bo doživela preporod, kot ga je že večkrat. V smeri svobodne družbe. Navijam za slednje in običajno pri tem ne gre za neke dramatične dogodke. Vsekakor ne bo šlo brez prizadevanj v tej smeri.

gus5 ::

kamiKaZaA je izjavil:

Decentralizirane kriptovalute so svoboda in vzamejo vso moč eliti.
Upravljavska decentraliziranost kriptovalut, ki bi bila verjetno posledica mnogih drugih korenitejših (ekonomskih) sprememb v družbah, lahko v končni fazi pripelje do politične razlastitve ljudi. Najprej do razlastitve javne oblasti - ta bi se v globalnem redu z decentraliziranim kriptovalutnim sistemom odrekla (vsaj) monetarni politiki -, potem tudi državljanov. V modernih kapitalističnih državah je javna oblast edin pomembnejši družbeni center moči, na katerega imajo državljani (kot posamezniki) vsaj minimalen vpliv in prek nje tudi na politike, ki jih izvaja. Ideja "decentraliziranih valut" sovpada z ideologijo vitke države.

Je v režimu upravljavske decentraliziranosti kriptovalut decentralizirana tudi produkcija kriptovalut, je decentralizirano lastništvo kripto-farm, kdo nadzira produkcijo, ni proizvedeno vsaj 70 % bitcoinov na Kitajskem? Kdo nadzira kripto-hranilnice & kakšna je njihova lastniška koncentracija?

Uporabnik je izjavil:

Ko se vzpostavi vzporedni sistem in doseže kritično maso, je to to. Vzporedni sistem je že vzpostavljen, kritična masa je pa že precej precej velika.
Kdo naj bi v kriptovalutnem sistemu skrbel za nevtralizacijo valutnih nihanj, stopnjo inflacije/deflacije, monetarne intervencije v realno gospodarstvo/bančno industrijo ipd.? Bi naloge centralnih bank & vlad prevzeli največji lastniki določene kriptovalute; bi bila njihova "politika" prilagojena javnemu interesu ali osebnemu?

kamiKaZaA je izjavil:

Z direktno demokracijo ubijemo dve muhi na en mah. Politikov več ne potrebujemo in naenkrat se korupcija na državni ravni sama uniči.
V neposredni demokraciji so vsi državljani s pravico odločanja - politiki.
Korupcija ni le lastnost politične kaste.

Markoff je izjavil:

Ladies and gentlemen, poglejte si definicijo ekofašizma, derivata komifašizma,
Za moderne fašiste je značilno, da pozive k vzpostavitvi diktature razuma (t. j. pozive k sublimaciji gonov & samoomejevanju) razglasijo za fašistične. Za tovrstni fašizem so idealno gojišče prav družbe nebrzdanega potrošništva & ekonomske "svobode".

SuperKripto ::

vostok_1 je izjavil:

Ukinitev anonimnih in offline valut bo velik mejnik za človeštvo.
Kaj bodo mafijci naredili?

odvisno kaj mislis pod mafijce, tiste majhne ribe, ki jih preganjajo? Ali tiste velike, ki so nedotakljivi in preganjajo majhne ribice?

dexterboy ::

kamiKaZaA je izjavil:

poweroff je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

In svet je sedaj na precepu. Ali vzeti ponujeno rešitev od elite (centralizirane kriptovalute) ali pa sprejeti le tiste decentralizirane kriptovalute z omejenimi števili kovancev? In mi se bomo na začetku lahko odločili. Masa bo zmagala. In če bo masa želela centralizirane državne kriptovalute, si bomo potem sami krivi za vso bodoče trpljenje.
Masa se bo odločila tako, kot ji bodo določili usmerjevalci javnega mnenja. Ti to še ni jasno? Ponudili bodo svojo, "varno in prijazno" valuto, mi bomo uporabljali decentralizirano, potem se bodo pa zgodili dve stvari...
Nisem želel citirati vsega. Se pa z vsem napisanim strinjam. Res žalostno, da bo na koncu tako izpadlo, da bomo v prihodnosti živeli v največji možni diktaturi in pod stalnim strahom, da se ne zamerimo oblasti. To ni svet v katerem bi si želel živeti...:'(

To ni svet, v katerem si bom dovolil živeti. Raje dam življenje v borbi za lepši svet. In seveda poskrbim, da vzamem s seboj v večna lovišča čim več teh psihopatov, ki mislijo, da so več kot mi...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kitajska začela preizkušati digitalno valuto

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
3510198 (7311) 49106
»

Švedska centralna banka preizkuša digitalno valuto

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
307038 (5462) Gagatronix
»

Kitajska hiti z lastno digitalno valuto

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
84311 (3391) vostok_1
»

Sinoči težave z rudarjenjem bitcoin kovančkov

Oddelek: Novice / Kriptovalute
3410605 (8481) enadvatri

Več podobnih tem