» »

Ryzeni 5000 za prenosnike prispejo naslednji mesec

Ryzeni 5000 za prenosnike prispejo naslednji mesec

vir: AMD
AMD - Najkonkretnejša najava z AMDjeve tiskovke na CESu so bili prenosniški procesorji Ryzen 5000 Mobile, za hip pa smo lahko videli tudi naslednjo generacijo strežniških čipov EPYC in cenejše Radeone RX 6000.

Šefica rdečega procesorskega tabora Lisa Su je za letošnjo predstavitev na sejmu CES izbrala modro obleko, kar je brez dvoma posledica dejstva, da je AMD Intel dobro zgrabil za vrat. Šalo na stran; tiskovna konferenca, ki je - kot vse druge letošnje - potekala prek spleta, je bila precej predvidljiva. Jesenskemu lansiranju namizniških procesorjev Ryzen 5000 je tokrat sledila splovitev inačic za prenosne računalnike, Ryzen 5000 Mobile. Recept zanje je presneto preprost: inženirji so vzeli lanske Ryzene 4000 Mobile in jedra Zen2 zamenjali z jedri Zen3, medtem ko je grafični sklop na arhitekturi Vega ostal enak. Kdor se je nadejal prihoda RDNA(2) v APUje, bo razočaran - čipi Van Gogh z Zen2 + RDNA2 prispejo pozneje letos, medtem ko naj bi tisto pravo kombinacijo Zena3 in RDNA2 videli šele prihodnje leto.

V praksi naj bi preskok generacij Ryzena Mobile prinesel podoben 20-odstotni pribitek v hitrosti na urin cikel, kot smo ga videli pri namizniških čipih. Na štartu prihodnji mesec bomo pri močnejših laptopih videli inačice s štirimi modeli H, s po dvema podverzijama pri vsakem, kjer je letos nekaj novosti. Pripona HS je tako lani označevala kvalitetnejše čipe, ki so dostojno dosegali zadano hitrost že v okviru 35 vatov, medtem ko je videti, da bodo letošnje izvedenke HS preprosto malce odviti čipi. Obenem so na seznamu nove verzije s pripono HX, ki označujejo čipe brez omejitev porabe, ki jih lahko proizvajalci poljubno navijejo (v praksi do okrog 65 W) in bodo tiktakali v najmočnejših igričarskih prenosnikih. Pri modelih za ultratanke naprave pa imamo pravzaprav le dva novinca na osnovi Zen3, dodatni trije pa so reciklirani člani iz prejšnje generacije. V AMDju pravijo, da naj bi na osnovi predstavljenih procesorjev letos videli prek 150 modelov prenosnih računalnikov.

Tretja veja procesorjev na arhitekturi Zen3, strežniški modeli EPYC s kodnim imenom Milan, pridejo pozneje letos, na tiskovki pa so nas z njimi samo malo podražili. Kar se tiče grafičnih kartic, pa žal ni bilo niti tega. Kdor je upal na polnopravno napoved Radeonov RX 6700 za srednji del trga, je ostal dolgega nosu, kajti videli smo zgolj načelno napoved, da se jih lahko nadejamo v "prvi polovici leta". Spomnimo, da so govorice prihod najprej postavljale na 10. marec, nato na konec marca, sedaj pa je najverjetnejši trenutek nekje v aprilu, pri čemer si je podjetje zaradi kaotičnega stanja na trgu očitno pustilo še nekaj dodatnega manevrskega prostora. Tako bo Nvidijin Geforce RTX 3060 očitno nekaj mesecev brez prave konkurence.

49 komentarjev

LeQuack ::

Če bodo tako kot serija 4000 potem se jih ne bo dalo dobiti razen v butičnih količinah. Recimo letošnjo business serijo AMD Thinkpadov in HP-jev je skoraj nemogoče dobiti.
Quack !

FireSnake ::

Jaz spremljam temo z nakupi prenosnikov.
HP-ja skoraj nihče ni dobil, so se pa dobile druge znamke.
Sploh iz tujine.

Zato sklepam, da ni krivda v AMD-ju ampak HP-ju (ali pa je povpraševanje tako veliko).

V začetku jesenske karantene se je sicer dalo kaj dobiti, a si moral biti hudičevo hiter.

Pat_MaGroin ::

LeQuack je izjavil:

Če bodo tako kot serija 4000 potem se jih ne bo dalo dobiti razen v butičnih količinah. Recimo letošnjo business serijo AMD Thinkpadov in HP-jev je skoraj nemogoče dobiti.


Thinkpadov imaš zdaj kolikor hočeš.

FireSnake ::

Res je. Tudi pokupili so jih ogromno.

LeQuack ::

Pat_MaGroin je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Če bodo tako kot serija 4000 potem se jih ne bo dalo dobiti razen v butičnih količinah. Recimo letošnjo business serijo AMD Thinkpadov in HP-jev je skoraj nemogoče dobiti.


Thinkpadov imaš zdaj kolikor hočeš.


To ti misliš. Vsaj na slovenskem trgu je težko dobiti T14/P14 serijo z AMD, nedobavljivo.
Quack !

fopi ::

Kaj pa ryzen 5 5600 brez x?

Pat_MaGroin ::

LeQuack je izjavil:

Pat_MaGroin je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Če bodo tako kot serija 4000 potem se jih ne bo dalo dobiti razen v butičnih količinah. Recimo letošnjo business serijo AMD Thinkpadov in HP-jev je skoraj nemogoče dobiti.


Thinkpadov imaš zdaj kolikor hočeš.


To ti misliš. Vsaj na slovenskem trgu je težko dobiti T14/P14 serijo z AMD, nedobavljivo.


Aja, ti gledaš slovenski trg. Moje sožalje.

LeQuack ::

Ja če hočeš slovensko tipkovnico je to edina izbira.
Quack !

Magic1 ::

Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

LeQuack ::

Magic1 je izjavil:


https://www.mimovrste.com/tipkovnice/we...


To je bilo aktualno na starih tipkovnicah, sedaj ko so pa osvetljene pa potem taka tipka ne sveti več. Idealno bi bilo da bi lahko custom Thinkpad/HP naročil s poljubnim naborom tipkovnice, tako pa forsirajo ta model posredništva v vsaki državi. Zelo nazadnjaško.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

Zimonem ::

Daš gravirat, če rabiš.

LeQuack ::

Zimonem je izjavil:

Daš gravirat, če rabiš.


Da to je seveda možno, sicer spet dodatno plačaš in čakaš, za nekaj kar bi lahko bilo out of the box.
Quack !

FireSnake ::

Kako je z gravuro, ali imajo možnost, da ti gravirajo tako, da se "odvečni" znaki ne vidijo (se naknadno potrudijo)?
Ali samo "zažgejo" nove znake zraven, pa konec (najbolj verjetno)?

Na moji osvetljeni Logitech tipkovnici me to moti.
Me ima, da bi jo razstavil in se je lotil s črnim flomastrom :))

Sicer se SLO tipkovnica da tudi kupiti.
Je pa vse od 60 do 160EUR (odvisno kak model imaš).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

kotnikd3 ::

Pat_MaGroin je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Pat_MaGroin je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Če bodo tako kot serija 4000 potem se jih ne bo dalo dobiti razen v butičnih količinah. Recimo letošnjo business serijo AMD Thinkpadov in HP-jev je skoraj nemogoče dobiti.


Thinkpadov imaš zdaj kolikor hočeš.


To ti misliš. Vsaj na slovenskem trgu je težko dobiti T14/P14 serijo z AMD, nedobavljivo.


Aja, ti gledaš slovenski trg. Moje sožalje.

Predstavljam si svet, v katerem bi vsi tako razmišljali kot ... the way you do. Horrible.

Pat_MaGroin ::

Ja prav, potem pa čakajte na laptope do 2024 :). Oz. kupite i5 10. generacije za več kot AMD tazadnje.

https://i.imgur.com/KzctGpQ.png[/img] ]

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

Vse lepo in prav...ampak sploh še kak proizvajalec, ki dela kul in dobre prenosnike?
Ponudba je obupna napram 10 let nazaj.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

A110 ::

Vostok kaj pa je za tebe sploh kup in dober prensnik? dandanes dobis za osnovno rabo recimo swift3 z 4500u, kovinski, manj kot 1,2kg, baterija drzi 6ur+, za dobrih 500e. Da ne omenjam kakega ideapad 5 ki je še boljši za enako cene. To bo oboje zadostovalo za mogoče celo 10let. Kje so pa prenosniki iz 10 let nazaj? komaj fullhd video predvajajo. Razen če želiš 5cm debelo 17" kravo z dodatnih 3cm roba na vsaki strani ekrana. Tega pa ne srečo ni več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: A110 ()

ajdov ::

a bo spet paper launch

D3m ::

Pat_MaGroin je izjavil:

Ja prav, potem pa čakajte na laptope do 2024 :). Oz. kupite i5 10. generacije za več kot AMD tazadnje.


Ne sekiraj se za nas. Boš še zbolel.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Pat_MaGroin ::

Ne skrbi, ze od 2007 furam US layout, stanje zdravja se nikoli boljse :).

D3m ::

Nisem prepričan.
|HP EliteBook|R5 6650U|

vostok_1 ::

A110 je izjavil:

Vostok kaj pa je za tebe sploh kup in dober prensnik? dandanes dobis za osnovno rabo recimo swift3 z 4500u, kovinski, manj kot 1,2kg, baterija drzi 6ur+, za dobrih 500e. Da ne omenjam kakega ideapad 5 ki je še boljši za enako cene. To bo oboje zadostovalo za mogoče celo 10let. Kje so pa prenosniki iz 10 let nazaj? komaj fullhd video predvajajo. Razen če želiš 5cm debelo 17" kravo z dodatnih 3cm roba na vsaki strani ekrana. Tega pa ne srečo ni več.


Vsega skupaj so 3 proizvajalci, vsi imajo iste prijeme.
V daljnih časih si imel Thinkpada, plastičnega sicer...ampak je bil tank, sam po sebi. Danes greš v štacuno in so vsi laptopi identični drug drugemu.

PS. Kupovati Lenovote pa je itak idjotizem.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Zimonem ::

vostok_1 je izjavil:

A110 je izjavil:

Vostok kaj pa je za tebe sploh kup in dober prensnik? dandanes dobis za osnovno rabo recimo swift3 z 4500u, kovinski, manj kot 1,2kg, baterija drzi 6ur+, za dobrih 500e. Da ne omenjam kakega ideapad 5 ki je še boljši za enako cene. To bo oboje zadostovalo za mogoče celo 10let. Kje so pa prenosniki iz 10 let nazaj? komaj fullhd video predvajajo. Razen če želiš 5cm debelo 17" kravo z dodatnih 3cm roba na vsaki strani ekrana. Tega pa ne srečo ni več.


Vsega skupaj so 3 proizvajalci, vsi imajo iste prijeme.
V daljnih časih si imel Thinkpada, plastičnega sicer...ampak je bil tank, sam po sebi. Danes greš v štacuno in so vsi laptopi identični drug drugemu.

PS. Kupovati Lenovote pa je itak idjotizem.

Pol pa appla kup, kdo ti bran. Sam ti men ne boš idiot govoril. Bumbar zagaman.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zimonem ()

Pat_MaGroin ::

Klasika slo-tech, klošarji, ki bi dali 400 eur za prenosnik in ga imeli 10 let :).

A110 ::

vostok_1 je izjavil:

A110 je izjavil:

Vostok kaj pa je za tebe sploh kup in dober prensnik? dandanes dobis za osnovno rabo recimo swift3 z 4500u, kovinski, manj kot 1,2kg, baterija drzi 6ur+, za dobrih 500e. Da ne omenjam kakega ideapad 5 ki je še boljši za enako cene. To bo oboje zadostovalo za mogoče celo 10let. Kje so pa prenosniki iz 10 let nazaj? komaj fullhd video predvajajo. Razen če želiš 5cm debelo 17" kravo z dodatnih 3cm roba na vsaki strani ekrana. Tega pa ne srečo ni več.


Vsega skupaj so 3 proizvajalci, vsi imajo iste prijeme.
V daljnih časih si imel Thinkpada, plastičnega sicer...ampak je bil tank, sam po sebi. Danes greš v štacuno in so vsi laptopi identični drug drugemu.

PS. Kupovati Lenovote pa je itak idjotizem.


Tank je že bil. Ampak je imel 3kg in si rabil posebej torbo da si ga kam spravil. Si to želiš? Če paziš da ti ravno vsak dan ne pade po tleh ne vidi prednosti imeti tak 3kg tank. Meni flex 2-14 drži že 6 leto pa čeprav sem ga zlorabljal in nosil okoli več kot marsikdo 10 let nazaj tanke

vostok_1 ::

Zimonem je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

A110 je izjavil:

Vostok kaj pa je za tebe sploh kup in dober prensnik? dandanes dobis za osnovno rabo recimo swift3 z 4500u, kovinski, manj kot 1,2kg, baterija drzi 6ur+, za dobrih 500e. Da ne omenjam kakega ideapad 5 ki je še boljši za enako cene. To bo oboje zadostovalo za mogoče celo 10let. Kje so pa prenosniki iz 10 let nazaj? komaj fullhd video predvajajo. Razen če želiš 5cm debelo 17" kravo z dodatnih 3cm roba na vsaki strani ekrana. Tega pa ne srečo ni več.


Vsega skupaj so 3 proizvajalci, vsi imajo iste prijeme.
V daljnih časih si imel Thinkpada, plastičnega sicer...ampak je bil tank, sam po sebi. Danes greš v štacuno in so vsi laptopi identični drug drugemu.

PS. Kupovati Lenovote pa je itak idjotizem.

Pol pa appla kup, kdo ti bran. Sam ti men ne boš idiot govoril. Bumbar zagaman.


Ti očitno ne slediš STju.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Mr.B ::

vostok_1 je izjavil:

Zimonem je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

A110 je izjavil:

Vostok kaj pa je za tebe sploh kup in dober prensnik? dandanes dobis za osnovno rabo recimo swift3 z 4500u, kovinski, manj kot 1,2kg, baterija drzi 6ur+, za dobrih 500e. Da ne omenjam kakega ideapad 5 ki je še boljši za enako cene. To bo oboje zadostovalo za mogoče celo 10let. Kje so pa prenosniki iz 10 let nazaj? komaj fullhd video predvajajo. Razen če želiš 5cm debelo 17" kravo z dodatnih 3cm roba na vsaki strani ekrana. Tega pa ne srečo ni več.


Vsega skupaj so 3 proizvajalci, vsi imajo iste prijeme.
V daljnih časih si imel Thinkpada, plastičnega sicer...ampak je bil tank, sam po sebi. Danes greš v štacuno in so vsi laptopi identični drug drugemu.

PS. Kupovati Lenovote pa je itak idjotizem.

Pol pa appla kup, kdo ti bran. Sam ti men ne boš idiot govoril. Bumbar zagaman.


Ti očitno ne slediš STju.

Kaj ko bi smnetil v lastni temi.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

vostok_1 ::

A110 je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

A110 je izjavil:

Vostok kaj pa je za tebe sploh kup in dober prensnik? dandanes dobis za osnovno rabo recimo swift3 z 4500u, kovinski, manj kot 1,2kg, baterija drzi 6ur+, za dobrih 500e. Da ne omenjam kakega ideapad 5 ki je še boljši za enako cene. To bo oboje zadostovalo za mogoče celo 10let. Kje so pa prenosniki iz 10 let nazaj? komaj fullhd video predvajajo. Razen če želiš 5cm debelo 17" kravo z dodatnih 3cm roba na vsaki strani ekrana. Tega pa ne srečo ni več.


Vsega skupaj so 3 proizvajalci, vsi imajo iste prijeme.
V daljnih časih si imel Thinkpada, plastičnega sicer...ampak je bil tank, sam po sebi. Danes greš v štacuno in so vsi laptopi identični drug drugemu.

PS. Kupovati Lenovote pa je itak idjotizem.


Tank je že bil. Ampak je imel 3kg in si rabil posebej torbo da si ga kam spravil. Si to želiš? Če paziš da ti ravno vsak dan ne pade po tleh ne vidi prednosti imeti tak 3kg tank. Meni flex 2-14 drži že 6 leto pa čeprav sem ga zlorabljal in nosil okoli več kot marsikdo 10 let nazaj tanke


Robusten dizajn ja. Danes se zve zvija.
Šure 3kg je morda old school. Ampak, da vsi delajo po 1kg tudi ni kul.
Je sicer laptop kovinski, ampak to je tako tanek pleh, da te je strah še kaj položiti gor, kaj šele če pade.
Ko pa se zvije, you're done. Plastika prej poči in jo lahko servisiraš sam.

Ampak ni štos samo v ohišju.
Včasih so imeli laptopi večjo pestrost.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

LeQuack ::

Na žalost tudi pri prenosnikih hočejo biti vsi Apple, enako kot pri telefonih. To pomeni zmeraj tanjši, vse je gor prilotano tako da ne moreš nadgradit, zmeraj manj portov, itd.
Quack !

vostok_1 ::

Točno to. Točno faking to.
Vsi 2 USB priključka max. nagužvano tipkovnico. Ekran, ki me ga je strah odpreti, da ga ne zvijem.

Vsak klasičen laptop želi biti ultrathin.
Ostanejo ti samo faggot gejmerski laptopi, z nekimi butastimi ledicami, ki jih pri službi ne potrebuješ.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

fujtajksel ::

FireSnake je izjavil:

Jaz spremljam temo z nakupi prenosnikov.
HP-ja skoraj nihče ni dobil, so se pa dobile druge znamke.
Sploh iz tujine.

Zato sklepam, da ni krivda v AMD-ju ampak HP-ju (ali pa je povpraševanje tako veliko).

V začetku jesenske karantene se je sicer dalo kaj dobiti, a si moral biti hudičevo hiter.


Boljših serij s prejšnjimi Ryzni kolikor razumem ni bilo zato, ker ni bilo TB3 podpore?

Kako je s tem pri Ryzen 5k mobile, je TB3 oz USB4? Nisem zasledil v novici.

Kvinta ::

Bom raje počakal na serijo 6000 zgleda da bo čez dobre 3 mesce:O
A.C.A.B

Mr.B ::

vostok_1 je izjavil:

Točno to. Točno faking to.
Vsi 2 USB priključka max. nagužvano tipkovnico. Ekran, ki me ga je strah odpreti, da ga ne zvijem.

Vsak klasičen laptop želi biti ultrathin.
Ostanejo ti samo faggot gejmerski laptopi, z nekimi butastimi ledicami, ki jih pri službi ne potrebuješ.

O čem ti to.
USB 3.2 HUB jz 10Gbps mrežno je cca 26€ za 40€ dobiš pa takega s podporo 4k, VGA, SD, mreža...
Puno samo poiščeš kaj rabiš....

NEhaj smetiti temo z deset let staro tehnologijo, kako je blo takrat...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

vostok_1 ::

Jp... saj je rekel soforumaš...

There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

LeQuack ::

Ryzen 5000 tudi ne bo imel TB3/USB4 kakor vem. Bolj smiselno je sicer USB4, ker Thunderbolt je še vedno Intel stvar, čeprav so dali da se lahko brezplačno implementira. Problem je ker s prihodom USB4 se tudi proizvajalcem raznih naprav, diskov itd. ne splača vlagati v Thunderbolt za prihodnost. Tako da je dokaj omejeno področje uporabe, edino za kakšne ektserne grafične kartice.
Quack !

rokp ::

Mr.B je izjavil:


USB 3.2 HUB jz 10Gbps mrežno je cca 26€


Tole si malo narobe interpretiral, USB ima 10 Gbps bandwidtha, mrezne kartice pa tale nima. Oni drazji ima pa gigabitno.
Se pa vseeno strinjam, da so te stvari sedaj dokaj poceni, ja.

MrStein ::

vostok_1 je izjavil:

Točno to. Točno faking to.
Vsi 2 USB priključka max. nagužvano tipkovnico. Ekran, ki me ga je strah odpreti, da ga ne zvijem.

Vsak klasičen laptop želi biti ultrathin.
Ostanejo ti samo faggot gejmerski laptopi, z nekimi butastimi ledicami, ki jih pri službi ne potrebuješ.

Iščeš rešitev ali prepir?

Če ta prvo, odpri geizhals in med filtri obljukaj "več kot 2 USB porta".

Tole pišem z novega business laptopa, ki ima 5 USB priključkov.

PS: Tipkovnice pa so res katastrofa. Ne vse, ampak večina.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Master_Yoda ::

A bodo tokrat dali kaksen prenosnik s 4K zaslonom ven ? Ker z 4000 serijo ni niti enega.
Dovie'andi se tovya sagain.

Mr.B ::

rokp je izjavil:

Mr.B je izjavil:


USB 3.2 HUB jz 10Gbps mrežno je cca 26€


Tole si malo narobe interpretiral, USB ima 10 Gbps bandwidtha, mrezne kartice pa tale nima. Oni drazji ima pa gigabitno.
Se pa vseeno strinjam, da so te stvari sedaj dokaj poceni, ja.

USB 3.2 Gen 1: originally known as USB 3.0, and previously renamed to USB 3.1 Gen 1. It’s the original USB 3.0 specification, and it can transfer data at up to 5Gbps.
USB 3.2 Gen 2: Previously known as USB 3.1, and then later as USB 3.1 Gen 2. It offers speeds at up to 10Gbps.
USB 3.2 Gen 2x2: formally known as USB 3.2, it’s the newest and fastest spec, promising speeds at up to 20Gbps (by using two lanes of 10Gbps at once).


vostok_1 je izjavil:

Jp... saj je rekel soforumaš...


No pač sanjaj, ostalli kupimo pač prenosnike zato ker so prenosniki, in imam do njeg le en kabel, kaj je pod mizo prilepljeno me pa ravno ne tangira.
Raje kupi stacionarca, takega da ga potem vovežeš in daš na rtame in nosiš okoli z monitorjem.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mr.B ()

FireSnake ::

ajdov je izjavil:

a bo spet paper launch


Spet? V prvo ni bil.
Če so pa vse sproti pokupili, pa ti svojega nisi dobil, ker si počasen, pa sebi pripiši.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Gateway ()

Pat_MaGroin ::

No, zaloge so bile precej omejene, 8-jedrniki so bili takoj razgrabljeni ...

_Hammer_ ::

LeQuack je izjavil:

Ja če hočeš slovensko tipkovnico je to edina izbira.

Narocil P14s iz Nemcije in tipkovnico pri nas, dobavni rok za tipkovnico je 3 mesece, cena cca. 100 EUR.

LeQuack ::

_Hammer_ je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Ja če hočeš slovensko tipkovnico je to edina izbira.

Narocil P14s iz Nemcije in tipkovnico pri nas, dobavni rok za tipkovnico je 3 mesece, cena cca. 100 EUR.


Lol 3 mesece. Potem se mogoče res bolj splača graviranje.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

Zimonem ::

Takole nekak izpade graviranje.
https://ibb.co/6nPvWTC

LeQuack ::

Zimonem je izjavil:

Takole nekak izpade graviranje.
https://ibb.co/6nPvWTC


Kr sprejemljivo. Kje si to graviral? Jaz sem na netu našel samo Eventus ki računa 20EUR nekje.
PS: Kaj je bil originalni jezik tipkovnice? Ne zgleda kot Nemška.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

Zimonem ::

Baje da je belgijska, je prišla že gravirana in slovenski Windowsi ,vzel sem prek second option.

FireSnake ::

Pat_MaGroin je izjavil:

No, zaloge so bile precej omejene, 8-jedrniki so bili takoj razgrabljeni ...


Res je. In to se je dogajalo par mesecev.
A, če raja takoj pokupi to ne pomeni "paper launch", kot je zgoraj nekdo omenjal.

Zimonem je izjavil:

Takole nekak izpade graviranje.
https://ibb.co/6nPvWTC


Tole je dejansko ZELO dobro.
Na moji Logitech tipkovnici (cena 100€ +) je zadeva veliko slabše narejena (nagravirane so slabše vidne).

Kje si dal to gravirat?

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Gateway ()

FireSnake ::

Zimonem je izjavil:

Baje da je belgijska, je prišla že gravirana in slovenski Windowsi ,vzel sem prek second option.


Aha, tu je moj odgovor.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Gateway ()

Egidij88 ::



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

AMD lansiral mobilne procesorje Ryzen Mobile 4000 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Procesorji
10021613 (12196) Mr.B
»

AMDjevi procesorji Ryzen 5000 pridejo po Intelov skalp 5. novembra (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Procesorji
15026634 (16939) m0LN4r
»

Intel predstavil arhitekturo Tiger Lake, napovedal igričarske grafične kartice za 202

Oddelek: Novice / Procesorji
2910439 (8292) filip007
»

AMD na CESu 2020: Radeoni RX 5600, mobilni Ryzeni 4000 in 64-jedrni Threadripper

Oddelek: Novice / Procesorji
227804 (6229) opeter
»

AMD najavil Ryzene 3000 in Radeone 5000 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Procesorji
12632959 (26546) Predator X

Več podobnih tem