Novice » Omrežja / internet » Moderni traktorji in kombajni so računalniki na kolesih
perci ::
No, jaz se strinjam, da se otrok ne omejuje... Da se jih pa učinkovito usmerja, je pa dolžnost starša.
m0LN4r ::
Kaj pa to pomeni, da bi bilo nekaj iz otrok? A zdravnik je več kot kmet?
To je tako že od nekdaj tako. Po Slovenski meščanski miselnosti kmet niti človek ni... od kje pa misliš, da so dotični potegnili izraz kmetavzar in zakaj je kmet pogovorno slabšalnica, čeprav je dejansko osnovna celica družbe?
To ni res, ce si kmet in s tem delas profit in ne rabis drzavo prosjacit za pomoc potem ni slabsalnica, ampak jaz ne govorim o teh. Taksni nimajo problemov, so ze zdavnaj uspesni kmeti, ampak z 2,4,9 HA lahko o tem samo sanjsas.
Kmetijstvo je tudi ena dejavnost, ki lahko dela plus ali minus.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Daniel ::
Kaj pa to pomeni, da bi bilo nekaj iz otrok? A zdravnik je več kot kmet?Ne izkrivljaj in podtikaj. Dobro ves kaj mislim. Ce je pac domacija premala za karkoli resnega ni nobene potrebe pri tem na vse pretege vztrajati in druge not vlect.
Kot receno o primerih na katere se moj post nanasa, govori o tistih, ki delajo s tem minus. Ja dejansko obstajajo _se vedno_ druzine kjer starsi rajsi vidijo otroke z vilami v roki, kot knjigami. Vprasaj kaksno psihologinjo na podezeljskih osnovnih solah.
Ne, moja rešitev je ureditev situacije na ravni države, da bo tudi kmetijstvo perspektiven poklic. Ampak v zadnjih 20 letih nekako ne kaže, da bi se karkoli uredilo na tem področju, kvečjemu gre zmeraj na slabše, kar sem tudi opisal zgoraj.Ja ampak, da bos s kmetijstvom zasluzil za povprecno placo, bo nekdo moral tudi kaksno kmetijo opustit, vseh resiti ne mores, ker bos imas spet problem prevec malih.
Ima pa država prav vse vzvode za urejanje te situacije ampak se bo potem moralo od služb posloviti kar konkreten kup ljudi, ki delujejo v tem ogromnem birokratskem aparatu. To pa najbrž zaposlenim tam ni ravno v nekem interesu, zato tudi ni sprememb.
O državnih pomočeh sem tudi napisal cel spis, kam grejo in kje na koncu konča ves ta denar, ter kdo ima zaradi vsega tega denarja tudi službe. Ampak se očitno teh detajlov spretno izogibaš. Kar se mene tiče, če jutri ukinejo subvencije... Propadlo bo sicer nekaj več kmetij a obenem tudi krepko število proizvajalcev mehanizacije po celi EU, gradbenikov in še marsikdo drug, pa še odpustili bomo lahko kakih 500 birokratov praktično takoj. Po eni strani kar dobra zadeva kajne?
Na kakšni podlagi si potegnil zaključek, da sem star? Morda sem mlajši od tebe.
Žal ti danes v kmetijstvu vile v roki brez knjige kaj dosti ne pomagajo. Oz. še bolj brez praktičnih izkušenj. Teh nekaj kmetij, kjer se poskuša otroke na silo držati na kmetiji brez perspektive bo pa tako propadlo v naslednjem desetletju ali dveh. Sam ne poznam nobenega takega primera.
Opuščanja kmetij se dogajajo na dnevni bazi. Ampak to je pač postopek, ki traja desetletja.
m0LN4r ::
No, jaz se strinjam, da se otrok ne omejuje... Da se jih pa učinkovito usmerja, je pa dolžnost starša.
In kako to pocne stars, ki ob 8-12 urnem delovniku, se drka tistih svojih 2-5HA in ga ni nikol doma?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Daniel ::
Kaj pa to pomeni, da bi bilo nekaj iz otrok? A zdravnik je več kot kmet?
To je tako že od nekdaj tako. Po Slovenski meščanski miselnosti kmet niti človek ni... od kje pa misliš, da so dotični potegnili izraz kmetavzar in zakaj je kmet pogovorno slabšalnica, čeprav je dejansko osnovna celica družbe?
To ni res, ce si kmet in s tem delas profit in ne rabis drzavo prosjacit za pomoc potem ni slabsalnica, ampak jaz ne govorim o teh. Taksni nimajo problemov, so ze zdavnaj uspesni kmeti, ampak z 2,4,9 HA lahko o tem samo sanjsas.
Kmetijstvo je tudi ena dejavnost, ki lahko dela plus ali minus.
Žal tvoje navedbe pač ne gredo v skladu z realnostjo. Dovolj je vpogled v zgolj nekaj objav na spletu, pa boš hitro videl koga vse se označuje za kmetavzarja...
Države se ne prosjači za denar ampak je to urejeno na ravni EU. Ampak kot sem rekel, tudi če ukinejo, jaz bom vsekakor čutil manj posledic kot nekaj deset tisoč ljudi zaposlenih v tem in ostalih povezanih sektorjih.
No, jaz se strinjam, da se otrok ne omejuje... Da se jih pa učinkovito usmerja, je pa dolžnost starša.
In kako to pocne stars, ki ob 8-12 urnem delovniku, se drka tistih svojih 2-5HA in ga ni nikol doma?
Za obdelati in kaj pridelati na 2-5 ha rabiš na letni ravni tudi z majhnim traktorjem zgolj kakšna 2 do 3 tedne delavnikov, odvisno od razparceliranosti. Druga zgodba pa je, če imaš še hlev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Daniel ()
PrimoZ_ ::
Glede subvencij bi se strinjal z @Daniel.
Le te so čisto zgrešene in služijo samo za pretakanje davkoplačevalskega denarja v žepe nekaj interesnih skupin in kapitala.
Kmetovalec ima od njih še najman. Kolikor država subvencionira stroje, toliko jih proizvajalci podražijo. Zraven pa lepo živi še kupe birokratov, ki peljejo vse te postopke prekladanja denarja.
Pa trgovine, ki imajo pravo moč izsiljujejo pridelovalce za minimalno odkupno ceno, saj spet vedo da ti ne bodo pocrkali, saj jih b spet država subvencionirala ravno toliko da ostanejo nad vodo.
Za piko na i, imaš pa še razrednega sovražnika na katerega lahko kažeš s prstom, češ glejte koliko enarja damo za subvencije kmetom. Res prikladno za politiko :)
Le te so čisto zgrešene in služijo samo za pretakanje davkoplačevalskega denarja v žepe nekaj interesnih skupin in kapitala.
Kmetovalec ima od njih še najman. Kolikor država subvencionira stroje, toliko jih proizvajalci podražijo. Zraven pa lepo živi še kupe birokratov, ki peljejo vse te postopke prekladanja denarja.
Pa trgovine, ki imajo pravo moč izsiljujejo pridelovalce za minimalno odkupno ceno, saj spet vedo da ti ne bodo pocrkali, saj jih b spet država subvencionirala ravno toliko da ostanejo nad vodo.
Za piko na i, imaš pa še razrednega sovražnika na katerega lahko kažeš s prstom, češ glejte koliko enarja damo za subvencije kmetom. Res prikladno za politiko :)
m0LN4r ::
Aja kak to ze gre, prides ob sedmih al petih iz sluzbe pol pa gres do polnoci na traktor?
Al pa zapravljas dopust zato. Dopusta prakticno nimas.
Al pa zapravljas dopust zato. Dopusta prakticno nimas.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Daniel ::
A110 ::
Aja kak to ze gre, prides ob sedmih al petih iz sluzbe pol pa gres do polnoci na traktor?
Al pa zapravljas dopust zato. Dopusta prakticno nimas.
Marsikdo še dela tako. Itak je večina služb še vedno od 6 do 2 ali pa na izmene. Pri kolegu imajo nekje 15ha veliko kmetijo, kar lepo služijo od nje ampak oba še vedno hodita v službo. je pa res da za tisti dodaten standard (ob plači) oba + otroci (2 v lj študij eden doma v sš) krepko dosti naredijo in prostega časa skoraj ni. Imaš pa tudi paciente (v moji okolici par takih) ki dobesedno životarijo z otroci na sociali ob kmetiji službe si pa nočejo poiskati ker so navajeni pač živeti na kmetiji in od tega "živeti".
IL_DIAVOLO ::
A110 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Kaj pa to pomeni, da bi bilo nekaj iz otrok? A zdravnik je več kot kmet?
Ja, ker otroci od dohtarjev ne bojo rabli vohat dreka in biti hlapci.
marsikateri kmet živi bolje od zdravnika. Pa tudi dreka voha manj kot zdravnik. Imaš pa povsod ljudi ki so v svojem delu uspešni in ki so manj uspešni. Tako kot bo neuspešen kmet zaslužil manj kot slab zdravnik bo zelo velik kmet zaslužil dosti več kot dober zdravnik
IL_DIAVOLO ::
Ne vem tocno, ce si predstavljaš kaksno je zivljenje kmeta, ampak ni ravno takšno kot ga vidiš na tv-ju.
gddr85 ::
sej tud vsakega dohtarja ne, razen če misliš, da so vsi plastični kirurgi s po 10k+ na mesec
pffff ::
Ne, moja rešitev je ureditev situacije na ravni države, da bo tudi kmetijstvo perspektiven poklic. Ampak v zadnjih 20 letih nekako ne kaže, da bi se karkoli uredilo na tem področju, kvečjemu gre zmeraj na slabše, kar sem tudi opisal zgoraj.
He he, aha, se pravi, najslabsi traktorji, najslabsa zemlja, najvec hribov in najslabsa drzava, legenda si
Jaz vem samo nekaj (razen, da imate prevec traktorjev)... takoj, ko pride clovek cez avstrijsko mejo, je vse obdelano. Do zadnje flehe. Cez sadovnjake so napete mreze proti toci. Ko prides nazaj, vidis pa neobdelana polja (proti zimi tudi kako zelenjava gnije na njih), travnike do koder hoces, krompir, zelje, repo, koruzu, sem in tja tudi malo psenice. Potem se pa ze zelo na hitro konca. Pa seveda poln hlev, pogoji za zivali pa taksni, da potem vegani strajkajo na kmeckih dvoriscih (bom sel prav poskilit cez kaksno ograjo v Avstriji, me prav zanima...). Mislim, da ni problem v neperspektivnem poklicu ampak v delavcu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: pffff ()
Daniel ::
Pismo, si pa hitro prebral to knjigo.
Dolga leta slabih pogojev so pač pustila svoje posledice. Si pač težko enak kot avstrijec, če on dobi papirje za nov hlev za 1500 EUR, slovenec pa za 15000 EUR, gor pa še konkreten komunalni prispevek. Ampak ok, doslej si že veliko krat dokazal, da nimaš pojma in bluziš v prazno. Obenem, tudi obžalujem, da si selektivno slep in očitno vidiš zgolj to, kar želiš videti ampak tudi taki morate v končni fazi živeti, drugače bi bili diskriminatorni do vas.
Dolga leta slabih pogojev so pač pustila svoje posledice. Si pač težko enak kot avstrijec, če on dobi papirje za nov hlev za 1500 EUR, slovenec pa za 15000 EUR, gor pa še konkreten komunalni prispevek. Ampak ok, doslej si že veliko krat dokazal, da nimaš pojma in bluziš v prazno. Obenem, tudi obžalujem, da si selektivno slep in očitno vidiš zgolj to, kar želiš videti ampak tudi taki morate v končni fazi živeti, drugače bi bili diskriminatorni do vas.
Raptor F16 ::
Ne, moja rešitev je ureditev situacije na ravni države, da bo tudi kmetijstvo perspektiven poklic. Ampak v zadnjih 20 letih nekako ne kaže, da bi se karkoli uredilo na tem področju, kvečjemu gre zmeraj na slabše, kar sem tudi opisal zgoraj.
He he, aha, se pravi, najslabsi traktorji, najslabsa zemlja, najvec hribov in najslabsa drzava, legenda si
Jaz vem samo nekaj (razen, da imate prevec traktorjev)... takoj, ko pride clovek cez avstrijsko mejo, je vse obdelano. Do zadnje flehe. Cez sadovnjake so napete mreze proti toci. Ko prides nazaj, vidis pa neobdelana polja (proti zimi tudi kako zelenjava gnije na njih), travnike do koder hoces, krompir, zelje, repo, koruzu, sem in tja tudi malo psenice. Potem se pa ze zelo na hitro konca. Pa seveda poln hlev, pogoji za zivali pa taksni, da potem vegani strajkajo na kmeckih dvoriscih (bom sel prav poskilit cez kaksno ograjo v Avstriji, me prav zanima...). Mislim, da ni problem v neperspektivnem poklicu ampak v delavcu.
Načeloma je tko... maš urejene kmetije maš zanemarjene. Ampak če pogledam predstavitveni film iz leta 1970 in primerjam z današnjo sliko... nekateri kmetje niti 50 let starih standardov ne dohajajo oz. imajo vse zanemarjeno v primerjavi s prikazanim.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
pffff ::
Pismo, si pa hitro prebral to knjigo.
Dolga leta slabih pogojev so pač pustila svoje posledice. Si pač težko enak kot avstrijec, če on dobi papirje za nov hlev za 1500 EUR, slovenec pa za 15000 EUR, gor pa še konkreten komunalni prispevek. Ampak ok, doslej si že veliko krat dokazal, da nimaš pojma in bluziš v prazno. Obenem, tudi obžalujem, da si selektivno slep in očitno vidiš zgolj to, kar želiš videti ampak tudi taki morate v končni fazi živeti, drugače bi bili diskriminatorni do vas.
Hitro berem. No predvsem si ti ze veckrat dokazal, da ti dlje od ad hominemov ne seze.
Raptor F16 je izjavil:
Načeloma je tko... maš urejene kmetije maš zanemarjene. Ampak če pogledam predstavitveni film iz leta 1970 in primerjam z današnjo sliko... nekateri kmetje niti 50 let starih standardov ne dohajajo oz. imajo vse zanemarjeno v primerjavi s prikazanim.
Ojej, pa saj imajo voz in ne traktorja . Zagotovo je nekaj z vremenom narobe... aja ne, ni barve, to je fake slama. Potem v barvi je ze traktor.
Ampak salo na stran, kmetije so (tako kot vse danes) podlegle duhu potrosnistva. Traktor ni postal orodje, da bi lahko pridelali vec, ampak, da lahko delajo manj, pa seveda vzet na puf, potem je treba imeti se nekaj avtomobilov (bojo od dedov negovan gozd posekali in vnovcili se za nov tv zraven) itd. Zraven pa jamranje, da bi se jih buh usmilu (pa ga ni in posledica je, da se jih usmili samo drzava, cez katero potem pluvajo).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: pffff ()
Daniel ::
Pismo, si pa hitro prebral to knjigo.
Dolga leta slabih pogojev so pač pustila svoje posledice. Si pač težko enak kot avstrijec, če on dobi papirje za nov hlev za 1500 EUR, slovenec pa za 15000 EUR, gor pa še konkreten komunalni prispevek. Ampak ok, doslej si že veliko krat dokazal, da nimaš pojma in bluziš v prazno. Obenem, tudi obžalujem, da si selektivno slep in očitno vidiš zgolj to, kar želiš videti ampak tudi taki morate v končni fazi živeti, drugače bi bili diskriminatorni do vas.
Hitro berem. No predvsem si ti ze veckrat dokazal, da ti dlje od ad hominemov ne seze.
Hja no, saj tudi tebi ne seže kaj dalje od tega, da veš flancati floskule in delati hitre zaključke brez, da bi imel vsaj trohico pojma o situaciji ki jo komentiraš. Taki ste ponavadi najpametnejši in strokovnjaki za vse situacije, ne zgolj dotično.
pffff ::
Ne rabim tvojih (vasih) izgovorov. Pogledas cez severno mejo in pogledas v slovenijastan. Je takoj jasno.
Dokler ne bojo polja v nulo obdelana, dokler bojo vsi gojili samo zivali za zakol (in dobijo namesto kmeta naziv predklavci) zaradi subvencij (saj jih se dobivate, ne?), dokler se ne bo dalo iti do njih/zadruge/... kupit domaco zelenjavo (po ceni primerljivi maloprodaji v merkatorju, ki mu jo prodajajo z 80% "popustom", ce se spravijo pa sami prodajat so pa drazji od merkatorja ker "je domace") namesto italianske/spanske, je vse to jamranje okrog vremena (mimogrede, na Portugalskem v Algarvu, sem si uspel ogledati, kaj naredis, ce je tako vroce, da verno blazni halucinirajo (Fatima), so se prilagodili in namakajo in ne bos verjel, zelenjava tudi tam uspeva. Pa Nizozemcem tudi, so pac rastlinjake postavili, v Londonu pa poskusno gojijo zelenjavo v stalazah v zakloniscih iz ww2, v slovenijastanu se pa ne da, ker je vse narobe. Koliko stane traktor? 100k? Za to dobis ze konkreten rastlinjak, ce so naravni vplivi tako hudi, "da se ne da") ipd. so tvoji izgovori popolnoma nepotrebni. Ker niso nic drugega kot to, sicer dekorirani, prepleskani z vso pametjo tvoje stroke, ampak se vedno samo izgovori.
Kako je ze sla tista: "Kjer je volja, tam je pot"? In primarno, ni v slovenijastanu nobene volje. Pa ne samo pri kmetih.
Dokler ne bojo polja v nulo obdelana, dokler bojo vsi gojili samo zivali za zakol (in dobijo namesto kmeta naziv predklavci) zaradi subvencij (saj jih se dobivate, ne?), dokler se ne bo dalo iti do njih/zadruge/... kupit domaco zelenjavo (po ceni primerljivi maloprodaji v merkatorju, ki mu jo prodajajo z 80% "popustom", ce se spravijo pa sami prodajat so pa drazji od merkatorja ker "je domace") namesto italianske/spanske, je vse to jamranje okrog vremena (mimogrede, na Portugalskem v Algarvu, sem si uspel ogledati, kaj naredis, ce je tako vroce, da verno blazni halucinirajo (Fatima), so se prilagodili in namakajo in ne bos verjel, zelenjava tudi tam uspeva. Pa Nizozemcem tudi, so pac rastlinjake postavili, v Londonu pa poskusno gojijo zelenjavo v stalazah v zakloniscih iz ww2, v slovenijastanu se pa ne da, ker je vse narobe. Koliko stane traktor? 100k? Za to dobis ze konkreten rastlinjak, ce so naravni vplivi tako hudi, "da se ne da") ipd. so tvoji izgovori popolnoma nepotrebni. Ker niso nic drugega kot to, sicer dekorirani, prepleskani z vso pametjo tvoje stroke, ampak se vedno samo izgovori.
Kako je ze sla tista: "Kjer je volja, tam je pot"? In primarno, ni v slovenijastanu nobene volje. Pa ne samo pri kmetih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: pffff ()
Daniel ::
Ne rabim tvojih (vasih) izgovorov. Pogledas cez severno mejo in pogledas v slovenijastan. Je takoj jasno.
Dokler ne bojo polja v nulo obdelana, dokler bojo vsi gojili samo zivali za zakol (in dobijo namesto kmeta naziv predklavci), dokler se ne bo dalo iti do njih/zadruge/... kupit domaco zelenjavo namesto italianske/spanske, je vse to jamranje okrog vremena (mimogrede, na Portugalskem v Algarvu, sem si uspel ogledati, kaj naredis, ce je tako vroce, da verno blazni halucinirajo (Fatima), so se prilagodili in namakajo in ne bos verjel, zelenjava tudi tam uspeva. Pa Nizozemcem tudi, so pac rastlinjake postavili, v Londonu pa poskusno gojijo zelenjavo v stalazah v zakloniscih iz ww2) ipd. so tvoji izgovori popolnoma nepotrebni.
Če si ti toliko nesposoben, da ne zmoreš najti na internetu kmetij, kjer imajo prodajo vsega mogočega na domu je to zgolj in samo tvoj problem. Sicer tudi dvomim, da si kdo želi tako stranko kot si ti, ker bi verjetno držal monolog o nesposobnosti kmetov tudi, če bi v času obiska nate slučajno sedla muha.
O tem kako morajo biti obdelana polja pa si res prvi, ki lahko polaga sodbo, definitivno. Kar naštej svoje strokovne usposobljenosti iz te tematike, zraven pa priloži še kakšno sliko te tvoje definicije v avstriji in pri nas.
Neverjetno, gojimo živali za zakol, kdo bi si mislil. Ker od tistega, ko jo gledaš kako je lepa in kosmata je že dosti kmetov preživelo (kaj je sploh point te bedarije ki si jo zapisal?).
Kakšno jamranje okrog vremena, od kje si sedaj še to privlekel? Če je suša je pač sranje, če je moča ravno tako. Pride boljše leto za tem. A bi bil zadovoljen, če se ob težavah samo tiho postavimo v kot, da bi lahko imeli taki kot ti monologe o nesposobnosti?
Ne boš verjel, tudi pri nas imamo kar nekaj namakalnih sistemov (vem, šokantno).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Daniel ()
pffff ::
Aha jih imate ja. Za vzorec.
Pa da je odkupna cena mesa prenizka? A tistega proizvoda, ki ga "goji" se 95% drugih, pa se na veliko se uvaza. Ne ga srat, to pa ne morem verjeti, kaksen cudez. Imam resitev za vse tezave, gojite zrak in ga prodajajte, da se boste lahko se malo bolj cudili, kako nizko ceno ima.
Nima veze. Jamraj naprej. Lahko noc.
Pa da je odkupna cena mesa prenizka? A tistega proizvoda, ki ga "goji" se 95% drugih, pa se na veliko se uvaza. Ne ga srat, to pa ne morem verjeti, kaksen cudez. Imam resitev za vse tezave, gojite zrak in ga prodajajte, da se boste lahko se malo bolj cudili, kako nizko ceno ima.
Nima veze. Jamraj naprej. Lahko noc.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: pffff ()
Daniel ::
Aha jih imate ja. Za vzorec.
Pa da je odkupna cena mesa prenizka? A tistega proizvoda, ki ga "goji" se 95% drugih, pa se na veliko se uvaza. Ne ga srat, to pa ne morem verjeti, kaksen cudez. Imam resitev za vse tezave, gojite zrak in ga prodajajte, da se boste lahko se malo bolj cudili, kako nizko ceno ima.
Nima veze. Jamraj naprej. Lahko noc.
A se ti zdi, da lahko namakalni sistem postaviš povsod, kjer je slučajno padla tvoja senca?
U, res, ne me basat. Ker kmetijo iz reje bikov v mlečno ali zelenjadarsko preusmeriš kar s tleskom prstov. Logično. In ko to narediš se naslednje leto poruši trg v tistem drugem sektorju in potem si zmagal.
Sicer pa sem tudi v tej temi napisal zakaj je cena npr. bikov vsaj za 1 eur nižja kot npr. v Avstriji. In ker Avstrija ščiti svoj trg tja niti ne moreš kaj dosti prodati, za razliko od Slovenije. Vem pa, da si ti od vsega zapisanega videl samo blablablablablabla.
Se ti ne zdi, da si ti bolj zjamran s tem, kako so kmetje nesposobni? Sam imam sicer občutek, da bi se znale v prihodnosti stvari morda celo izboljšati, če bomo le dovolj vztrajni in dosegli kakšne prepotrebne spremembe zakonodaje in popolno reorganizacijo zadrug. Edino kar bo težava je to, da boš ti v vsem tem videl samo jamr jamr jamr jamr jamr jamr... Lahko noč tudi tebi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Daniel ()
Daniel ::
Dodatek:
Sicer pa imam občutek, da se zna situacija v prihodnjem desetletju kar nekoliko popraviti, če bomo le dovolj vztrajni pri potrebnih spremembah zakonodaje in odstranitvi birokratskih neumnosti ter kupa birokracije od katerega ima delo kar dosti JS. Obenem pa bo potrebno še podreti in ponovno postaviti zadružni sistem samo s tistim, kar je nujno potrebno. Pa tudi dosti majhnih kmetij bo ostalo brez gospodarjev in se bojo perspektivnejše lažje širile. Vem pa, da boš ti od vsega tega videl in slišal samo jamr jamr jamr jamr jamr jamr...
Sicer pa imam občutek, da se zna situacija v prihodnjem desetletju kar nekoliko popraviti, če bomo le dovolj vztrajni pri potrebnih spremembah zakonodaje in odstranitvi birokratskih neumnosti ter kupa birokracije od katerega ima delo kar dosti JS. Obenem pa bo potrebno še podreti in ponovno postaviti zadružni sistem samo s tistim, kar je nujno potrebno. Pa tudi dosti majhnih kmetij bo ostalo brez gospodarjev in se bojo perspektivnejše lažje širile. Vem pa, da boš ti od vsega tega videl in slišal samo jamr jamr jamr jamr jamr jamr...
stara mama ::
SambaShare je izjavil:
stara mama je izjavil:
Moj foter (rojen na kmetiji, živi celo življenje na kmetiji) je po več kot 50 letih končno obrnil ploščo in obupuje.
Zdaj je njegovo mnenje o novih strojih in subvencijah takšno:
Subvencije za nove stroje se daje samo še za to, da se koga še zasužnji za naslednjih X let na kmetiji. Ekonomske računice pa s trenutnimi cenami in trendom enostavno ni več.
Nov traktor? Hvala lepa, kar imejte ga! (pa čeprav delno subvencioniran od države)
Hm mislim da si malo poenostavil. Subvencije, ki jih dobijo mali kmetje tako niso za stroje, so bolj za (srednjeveško) obdelavo površin. Tu govorim o subvencioniranju košnje, kjer se s stroji ne da, v naši občini npr. subvencionirajo sušenje v kozolcih in podobne bedarije. In če je taka pomoč vezana na obdobje n let, normalno da se ne bo nihče vezal.
Saj cilj države je sicer tu ok, konec koncev se tudi turizma ne moreš, če je vse zanemarjeno. Ampak bolje 1x plačati za buldožer ali za balirko, kot pa 50 let nekoga "siliti" da dela kot so 200 let nazaj.
Ja, seveda sem pod subvencije mislil razpise in sredstva nakupljena stroju, ne pa subvencije za obdelavo površin.
joze67 ::
Raptor F16 je izjavil:
Kmet že ve, kako se voziti po tistih njegovih 7ha na 30 parcelah v 3 k.o. GPS potrebuje zato...Pri naših majhnih njivicah je GPS verjetno precej neuporabna zadeva?? Ima kdo izkušnje? Si predstavljam, da na velikih nivah pritisneš nekaj tipk in potem traktor več ali manj sam vozi tam, kjer je potrebno, pri malih njivicah je pa že sam GPS premalo natančen, pa še njive so pogosto nepravilnih oblik...
Pr nas ne moreš tako daleč pridt s traktorjem da bi se izgubil. Fakt
Pametni senzorji sproti merijo, koliko požanjejo na katerih delih polj. Spomladi, ko se seje, na podlagi teh informacij avtomatično dozirajo količino semen na posameznih delih polj. Ko se škropi, se z algoritmi preverja, koliko plevela je zraslo, da se odmerki prilagodijo. Podobnih primerov je še več
gruntfürmich ::
Kmetje smo na svojem koncu pać naredili kar se je dalo.
če si siguren v to potem vam resnično ni pomoči...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Voluharr ::
Vidim, da ste se kar razpisali, nekateri pa vseeno poskusite it mimo svojih kompleksov, ki se ne tičejo teme.
Da gremo nazaj na temo. Kar je bilo starih traktorjev si lahko popravil vse sam in je zadeva delovala lepo dalje.
Kar se tiče novejših, ki imajo malček elektronike (Fendt 319Ci), klasika menjalnik, klasika kardan in EHR. Tu se še vedno, da zadeve v večini popravit sam. Stiakla in podobno lahko zamenjaš, sklopko in zavore tudi (in ostale mehanske dele), traktor pa po katalogu lahko sestaviš košček za kočkom v celoti.
Novejši model Fendt 312 Vario, pa je že malo večji zalogaj. Odpove ti senzor na Gas pedalu in se traktor ustavi. Ne moreš nič, edino odvlečeš ga lahko. Pa je traktor praktično še vedno normalno vozen, saj ga lahko pelješ čisto normalno brez tega pedala, zavore še vedno delujejo normalno, voziš pa tako ali tako na tisti mali yostick.
Možnost popravila? Uradni servis, čakanje na del, čakanje na prihod serviserja, seveda priklop laptopa in masten račun.
Da pa gremo offtopi in, da malo popravim navijanje glede super 100k+ novih traktorjev in kako kmeti to na veliko kupujejo...
Sosed (par hribov stran) si je kupil nov traktor (Lindner), seveda sem se moral vsest nanj in razočaranje.
Nakup je bil iz lastnega žepa in ne kakih subvencij, razlog pa vsekakor pogon balirke, žal za to razni IMTji in Zetor 5245 nimajo dovolj moči.
Seveda se je lahko pohvalil, da je kupil nov traktor, racionalnejše pa bi bilo vsekakor kupiti starejšega z boljšo opremo, za primerjavo z starim Zetorjem, je imel kak hidravlični par več in slabši sedeš, pa še brez kompresorja, kar je bil pri Zetorju standard.
Pri nas doma imajo recimo Ursus C-350, Zetor 5245, Zetor 7745, Ferrari Vega 95, Same 35km(?), Fendt 319 Ci in nedolgo še Fendt 312 Vario na površini cca 10ha travnikov in njih in 20ha gozda + še nekaj najetih od "kmetov".
In da bodo imeli foteljni molji (troli ) kaj za pisat, napišem še za kaj se kak rabi.
Ursus C-350: Prvi traktor na kmetiji, od začetka se je delalo vse, potem samo še njiva in malo zgrabljevanja, sedaj pa je samo še za na njivo.
Zetor 5245: Drugi traktor, od začetka je prevzel nakladalko in težja opravila, potem pa se je nanj namontiral Riko kopač in je praktično naredil 1500 ur brez vožnje, za svojo težo premalo moči, zavore so pa tudi svoje poglavje, saj še nima diskov za tolikšno težo. Nekaj časa je vozil ovijalko in zgrabljevalnik, sedaj pa se še največ uporablja za prevažanje cepilca okoli hiše. Enostavno je 50km za 4 tone premikat premalo.
Zetor 7745: Tretji traktor, kmalu po drugem, je prevzel vsa težja opravila in vožnje. Balirko je vozil eno leto vendar je enostavno premalo moči. Sedaj vozi ovijalko, kako nakladalko in če je kaj za sproti. Veliko je bil uporabljen tudi v gozdu in je še vedno, ko se gre z dvema. Do nakupa Ferrarija edini za košnjo.
Fendt 319 Ci: Četrti traktor. Kupljen zaradi balirke in storitev, saj bi v nasprotnem primeru Zetor 7745 odpovedal. Do nedavnega največji traktor na kmetiji in edini primeren za gozdarsko prikolico. Nekako je v večini nadomestil Zetorja 7745.
Ferrari Vega 95: Peti traktor. Gorski, kupljen z 15" kolesi. Kupljen zaradi povečanja strme površine (prevzem starejšega soseda) in tako veliko olajšanje pri košnji. Uporablja se za košnjo, zgrablevanje, manjše prikolice in podobno.
Same 35: Šesti, kupljen rabljen in nikoli ni zares zaživel, bil je mišljen za nadomestek Ursusa za na njivo, vendar ima prehitre prestave, premalo hidravlike in prelahek, čeprav je 4x4. Sedaj se uporablja za kako drobnarijo in čaka na prodajo.
Fendt 312 Vario: Sedmi, kupljen rabljen. Namen je zamenjava za Zetorja 7745 in rezerva, saj gre 319 v delavnico. Zelo verjetno pa bo tudi zamenjava za 319 ali pa bo šel naprej v prodajo, bomo videli kako se bo obnesel.
Zdaj zakaj kmet potrebuje toliko traktorjev?
Saj jih ne... naenkrat.
Če pa malo razmislim, in če hoče vse naredit sam, brez da za vsako stvar najema storitev pa skoraj da jih.
Za balirko je dandanes potreben traktor 100+ konjev, kombinirana vsaj 130. Torej tu razni Ursusi, Sameti odpadejo. Zetor 7745 je ravno tako vrti ampak ni primeren za delo, daš gas do konca od začetka ko štartaš do takrat ko je bala zaključena, morda je tu jasno da zadeve ne morejo dolgo zdržat, prav tako trpi menjalnik ker moraš prestavit pod polnim gasom.
Torej tu Fendt 319 Ci.
Za košnjo v bregu, kjer se je prej kosilo s staro BCS, in si jo več nesel v rokah, od teže na kolesih je sedaj gorski. Pa ne mi s temi da je 95 konjev preveč. Sem šel kosit breg ko bi mu jih dal še 50 zraven pa nebi bilo preveč. Sicer sem bil prvi in zadnji na tisti parceli s traktorjem (tudi blizu 100% klanec).
Torej tu Ferrari Vega 95
Za njivo ko narediš eno širino grebenov ne moreš z drugim traktorjem po istih grebenih.
Torej tu še vedno ostaja Ursus.
Kar se tiče ostalih, ni direktnega nujnega razloga za uporabo. Še vedno pa je laže imet nek priključek, ki ga rabiš dvakrat na teden vedno zapet in samo presedeš kakor pa da prepenjaš. Precej prihraniš na zdravju, še več pa na živcih.
Pa nisem omenil, da imamo tudi svoj kombanj za žito (Class Compact 30 ali nekaj podobnega). Zakaj? Ker se v naših koncih ni dalo ob pravem času dobit nekoga, ki bi lahko pravočasno požel.
P.S.: Večji kombajn ne pride do njive, zaradi širine dostopnih cest.
In nov traktor ni nujno udoben. Na 319 Ci je oče naročil zračno vzmetenega Grammerja in je vredu, ko naprimer precej novejši 312 tega nima notri in je ko noč in dan sedet na takem sedežu in tu je to udobje. Kar se tega tiče imajo Zetorji super sedeže.
Kar pa se tiče vožnje in elektronike, za nekoga ki ni vozil drugega kot avto na relaciji Kranj - Ljubljana žal ne ve kakšna je dinamika vožnje v traktorju, ko imaš zapeto gozdarko ali kako drugo težko zadevo in traktor + prikolica naneseta skupaj 15 do 17 ton.
Če primerjam nek povprečen avto 100 konjev/tono in 110 konjev na 16 ton oziroma 6 do 7 konjev na tono je malo razlike. Tu se pozna ali imaš klasika menjalnik, ko prestavljaš sam in Vario, ko ti traktor sam uravnava primerno prestavno razmerje, brez da bi moral vmes kaj popustit z motorjem.
Kar pa se tiče subvencij... ja precej malih "kmetov" kasira subvencije in daje kosit drugim, tu bi bilo kaj za uredit.
Od traktorjev, ki sem jih naštev so bili vsi kupljeni brez kreditov, s plačo in prihodki od storitev.
Sicer sva oba z bratom odšla vsak v svojo ~50m^2 luknjo, saj žal se starim ne da dopovedat, kaj je rentabilno.
In ja z isto količino traktorjev se da obdelat večjo površino.
Ne da se Slovenije primerjat z Madžarsko, ko kmet (15.000 ha) sam uveljavlja subvencije in ne tako kot pri nas to uveljavlja država, da pobere svoj delež in razdrobi na male.
Da napišem še enkrat z besedo, petnajst tisoč ha.
Žal slovenski kmet se ne bo mogel primerjat s tujino, dokler bo vsak obdeloval svoj vrtiček.
Vrtnine: Koliko naših korenje pobira s kombanjem? Koliko naših solato pobira s kombanjem? Koliko naših peteršilj pobira s kombanjem ?
Žal je to realnost, ki je nekateri ne vidijo.
Sistem pa bo deloval, ker marsikateri kmet ne ceni svoje ure dovolj dobro. Oziroma je sploh ne ceni. Marsikateri starejši misli, da bo kaj sabo nesel in kaj pa bodo naredili z mano ko to ne bo več moje. Izobrazba nekaterih starejših je ravno tako osnovna šola...
V kolikor bi bila to firma in bi moral delavce plačat se polovica kmetij zapre prvi mesec.
Tisti, ki so do sedaj stroje popravljali doma še nekako znese, da pa moraš za to klicat mehanika pa je prevelik strošek.
Kar pa se z to novo tehnologijo dogaja in prav bi bilo, da ima vsak pravico popravit svoj stroj.
Da gremo nazaj na temo. Kar je bilo starih traktorjev si lahko popravil vse sam in je zadeva delovala lepo dalje.
Kar se tiče novejših, ki imajo malček elektronike (Fendt 319Ci), klasika menjalnik, klasika kardan in EHR. Tu se še vedno, da zadeve v večini popravit sam. Stiakla in podobno lahko zamenjaš, sklopko in zavore tudi (in ostale mehanske dele), traktor pa po katalogu lahko sestaviš košček za kočkom v celoti.
Novejši model Fendt 312 Vario, pa je že malo večji zalogaj. Odpove ti senzor na Gas pedalu in se traktor ustavi. Ne moreš nič, edino odvlečeš ga lahko. Pa je traktor praktično še vedno normalno vozen, saj ga lahko pelješ čisto normalno brez tega pedala, zavore še vedno delujejo normalno, voziš pa tako ali tako na tisti mali yostick.
Možnost popravila? Uradni servis, čakanje na del, čakanje na prihod serviserja, seveda priklop laptopa in masten račun.
Da pa gremo offtopi in, da malo popravim navijanje glede super 100k+ novih traktorjev in kako kmeti to na veliko kupujejo...
Sosed (par hribov stran) si je kupil nov traktor (Lindner), seveda sem se moral vsest nanj in razočaranje.
Nakup je bil iz lastnega žepa in ne kakih subvencij, razlog pa vsekakor pogon balirke, žal za to razni IMTji in Zetor 5245 nimajo dovolj moči.
Seveda se je lahko pohvalil, da je kupil nov traktor, racionalnejše pa bi bilo vsekakor kupiti starejšega z boljšo opremo, za primerjavo z starim Zetorjem, je imel kak hidravlični par več in slabši sedeš, pa še brez kompresorja, kar je bil pri Zetorju standard.
Pri nas doma imajo recimo Ursus C-350, Zetor 5245, Zetor 7745, Ferrari Vega 95, Same 35km(?), Fendt 319 Ci in nedolgo še Fendt 312 Vario na površini cca 10ha travnikov in njih in 20ha gozda + še nekaj najetih od "kmetov".
In da bodo imeli foteljni molji (troli ) kaj za pisat, napišem še za kaj se kak rabi.
Ursus C-350: Prvi traktor na kmetiji, od začetka se je delalo vse, potem samo še njiva in malo zgrabljevanja, sedaj pa je samo še za na njivo.
Zetor 5245: Drugi traktor, od začetka je prevzel nakladalko in težja opravila, potem pa se je nanj namontiral Riko kopač in je praktično naredil 1500 ur brez vožnje, za svojo težo premalo moči, zavore so pa tudi svoje poglavje, saj še nima diskov za tolikšno težo. Nekaj časa je vozil ovijalko in zgrabljevalnik, sedaj pa se še največ uporablja za prevažanje cepilca okoli hiše. Enostavno je 50km za 4 tone premikat premalo.
Zetor 7745: Tretji traktor, kmalu po drugem, je prevzel vsa težja opravila in vožnje. Balirko je vozil eno leto vendar je enostavno premalo moči. Sedaj vozi ovijalko, kako nakladalko in če je kaj za sproti. Veliko je bil uporabljen tudi v gozdu in je še vedno, ko se gre z dvema. Do nakupa Ferrarija edini za košnjo.
Fendt 319 Ci: Četrti traktor. Kupljen zaradi balirke in storitev, saj bi v nasprotnem primeru Zetor 7745 odpovedal. Do nedavnega največji traktor na kmetiji in edini primeren za gozdarsko prikolico. Nekako je v večini nadomestil Zetorja 7745.
Ferrari Vega 95: Peti traktor. Gorski, kupljen z 15" kolesi. Kupljen zaradi povečanja strme površine (prevzem starejšega soseda) in tako veliko olajšanje pri košnji. Uporablja se za košnjo, zgrablevanje, manjše prikolice in podobno.
Same 35: Šesti, kupljen rabljen in nikoli ni zares zaživel, bil je mišljen za nadomestek Ursusa za na njivo, vendar ima prehitre prestave, premalo hidravlike in prelahek, čeprav je 4x4. Sedaj se uporablja za kako drobnarijo in čaka na prodajo.
Fendt 312 Vario: Sedmi, kupljen rabljen. Namen je zamenjava za Zetorja 7745 in rezerva, saj gre 319 v delavnico. Zelo verjetno pa bo tudi zamenjava za 319 ali pa bo šel naprej v prodajo, bomo videli kako se bo obnesel.
Zdaj zakaj kmet potrebuje toliko traktorjev?
Saj jih ne... naenkrat.
Če pa malo razmislim, in če hoče vse naredit sam, brez da za vsako stvar najema storitev pa skoraj da jih.
Za balirko je dandanes potreben traktor 100+ konjev, kombinirana vsaj 130. Torej tu razni Ursusi, Sameti odpadejo. Zetor 7745 je ravno tako vrti ampak ni primeren za delo, daš gas do konca od začetka ko štartaš do takrat ko je bala zaključena, morda je tu jasno da zadeve ne morejo dolgo zdržat, prav tako trpi menjalnik ker moraš prestavit pod polnim gasom.
Torej tu Fendt 319 Ci.
Za košnjo v bregu, kjer se je prej kosilo s staro BCS, in si jo več nesel v rokah, od teže na kolesih je sedaj gorski. Pa ne mi s temi da je 95 konjev preveč. Sem šel kosit breg ko bi mu jih dal še 50 zraven pa nebi bilo preveč. Sicer sem bil prvi in zadnji na tisti parceli s traktorjem (tudi blizu 100% klanec).
Torej tu Ferrari Vega 95
Za njivo ko narediš eno širino grebenov ne moreš z drugim traktorjem po istih grebenih.
Torej tu še vedno ostaja Ursus.
Kar se tiče ostalih, ni direktnega nujnega razloga za uporabo. Še vedno pa je laže imet nek priključek, ki ga rabiš dvakrat na teden vedno zapet in samo presedeš kakor pa da prepenjaš. Precej prihraniš na zdravju, še več pa na živcih.
Pa nisem omenil, da imamo tudi svoj kombanj za žito (Class Compact 30 ali nekaj podobnega). Zakaj? Ker se v naših koncih ni dalo ob pravem času dobit nekoga, ki bi lahko pravočasno požel.
P.S.: Večji kombajn ne pride do njive, zaradi širine dostopnih cest.
In nov traktor ni nujno udoben. Na 319 Ci je oče naročil zračno vzmetenega Grammerja in je vredu, ko naprimer precej novejši 312 tega nima notri in je ko noč in dan sedet na takem sedežu in tu je to udobje. Kar se tega tiče imajo Zetorji super sedeže.
Kar pa se tiče vožnje in elektronike, za nekoga ki ni vozil drugega kot avto na relaciji Kranj - Ljubljana žal ne ve kakšna je dinamika vožnje v traktorju, ko imaš zapeto gozdarko ali kako drugo težko zadevo in traktor + prikolica naneseta skupaj 15 do 17 ton.
Če primerjam nek povprečen avto 100 konjev/tono in 110 konjev na 16 ton oziroma 6 do 7 konjev na tono je malo razlike. Tu se pozna ali imaš klasika menjalnik, ko prestavljaš sam in Vario, ko ti traktor sam uravnava primerno prestavno razmerje, brez da bi moral vmes kaj popustit z motorjem.
Kar pa se tiče subvencij... ja precej malih "kmetov" kasira subvencije in daje kosit drugim, tu bi bilo kaj za uredit.
Od traktorjev, ki sem jih naštev so bili vsi kupljeni brez kreditov, s plačo in prihodki od storitev.
Sicer sva oba z bratom odšla vsak v svojo ~50m^2 luknjo, saj žal se starim ne da dopovedat, kaj je rentabilno.
In ja z isto količino traktorjev se da obdelat večjo površino.
Ne da se Slovenije primerjat z Madžarsko, ko kmet (15.000 ha) sam uveljavlja subvencije in ne tako kot pri nas to uveljavlja država, da pobere svoj delež in razdrobi na male.
Da napišem še enkrat z besedo, petnajst tisoč ha.
Žal slovenski kmet se ne bo mogel primerjat s tujino, dokler bo vsak obdeloval svoj vrtiček.
Vrtnine: Koliko naših korenje pobira s kombanjem? Koliko naših solato pobira s kombanjem? Koliko naših peteršilj pobira s kombanjem ?
Žal je to realnost, ki je nekateri ne vidijo.
Sistem pa bo deloval, ker marsikateri kmet ne ceni svoje ure dovolj dobro. Oziroma je sploh ne ceni. Marsikateri starejši misli, da bo kaj sabo nesel in kaj pa bodo naredili z mano ko to ne bo več moje. Izobrazba nekaterih starejših je ravno tako osnovna šola...
V kolikor bi bila to firma in bi moral delavce plačat se polovica kmetij zapre prvi mesec.
Tisti, ki so do sedaj stroje popravljali doma še nekako znese, da pa moraš za to klicat mehanika pa je prevelik strošek.
Kar pa se z to novo tehnologijo dogaja in prav bi bilo, da ima vsak pravico popravit svoj stroj.
Backup, VPS, kolokacija: https://reavisys.si
m0LN4r ::
Mame ne delajo na kmetiji, what? CE JE TREBA TUDI, pa glih o tem govorim, da to ni smiselno in na noben nacin koristno, ne za druzino, ne za zdravje, za NIC!Aja kak to ze gre, prides ob sedmih al petih iz sluzbe pol pa gres do polnoci na traktor?
Al pa zapravljas dopust zato. Dopusta prakticno nimas.
Če je treba tudi, čeprav se da na takih majhnih kmetijah zadeve bolje časovno razporediti. A mame pa otrok nima?
Razen, ce se hoces na stara leta pohvalit, kako si zgaran in te vse boli, ker kot je en madzarski pregovor, al bos delal s krampom ali s svicnikom je tvoja izbira, ampak pri krampu bo telo trpelo, ce pa imas sluzbo in kmetijo pa se toliko bolj.
No saj bos videl, ko bos starejsi in zgaran, pa sam se k dohtarjem hodil, da ti naj pomagajo in dajo cudezno tabletko, ki ti resi vse probleme, ko te bodo vsi sklepi boleli in se ti roke tresle od prekomernega garanja.
Clovesko telo ima svoje meje, ampak teh mej se vecina ljudi zaveda prepozno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Kaj pa to pomeni, da bi bilo nekaj iz otrok? A zdravnik je več kot kmet?
Ja, ker otroci od dohtarjev ne bojo rabli vohat dreka in biti hlapci.
marsikateri kmet živi bolje od zdravnika. Pa tudi dreka voha manj kot zdravnik. Imaš pa povsod ljudi ki so v svojem delu uspešni in ki so manj uspešni. Tako kot bo neuspešen kmet zaslužil manj kot slab zdravnik bo zelo velik kmet zaslužil dosti več kot dober zdravnik
Ja, ampak mi se ne pogovarjamo o teh, ki jih lahko na roke prestejes.
Kolko takih kmetov pa imas v Sloveniji, ki niso prisiljeno hoditi v sluzbo polek kmetovanja in da ne gledajo na vsak cent v trgovini? Ce pa ne hodi moz v sluzbo, pa mora vsaj zena.
No res realno, kaj mislis koliko je taksih v Sloveniji, kjer zena in moz ne rabita v sluzbo in imata samo od kmetovanja 20.000netto plus na racunu? Pa po moznosti imata se koga zaposlenga na kmetiji in ga dobro placajo?
sej tud vsakega dohtarja ne, razen če misliš, da so vsi plastični kirurgi s po 10k+ na mesecNi, ampak tudi najslabsi dohtar ima solidno placo, veliko manj fizicnega napora in sigurn siht. Kaj se tice zivljenja na komot, je pa to itak dohtor na lokalni vaski ambulanti, ki samo sedi 7 ur v ordinaciji. Za vse ostalo se pa izkorisca sestre. Tako da ja.
Se vedno je boljse biti mali dohtar, kot pa biti fizicki radnik 8 ur v sluzbi, pol pa se doma in da nimas energije in casa za nic, kaj sele druzino, pri 60ih si pa za na odpad.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Pismo, si pa hitro prebral to knjigo.V avstiji mora po novem biti hlev osvetljen z ogromno naravne svetlobe, drugace dobis kazen isto v Nemciji, pa kazen ni majhna.
Dolga leta slabih pogojev so pač pustila svoje posledice. Si pač težko enak kot avstrijec, če on dobi papirje za nov hlev za 1500 EUR, slovenec pa za 15000 EUR, gor pa še konkreten komunalni prispevek. Ampak ok, doslej si že veliko krat dokazal, da nimaš pojma in bluziš v prazno. Obenem, tudi obžalujem, da si selektivno slep in očitno vidiš zgolj to, kar želiš videti ampak tudi taki morate v končni fazi živeti, drugače bi bili diskriminatorni do vas.
Zdaj pa mi ti pokazi kolko naravne svetlobe imas ti v hlevu.
Zakonodaja gori je za nekaj faktorjev strozja, tudi inspektorji. Prinas ti pa inspektorji radi pogledajo skozi prste, tako strogih predpisov kot gori pa vrjem noces imet, ker pol bi bankrotiral.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zimonem ::
Pismo, si pa hitro prebral to knjigo.V avstiji mora po novem biti hlev osvetljen z ogromno naravne svetlobe, drugace dobis kazen isto v Nemciji, pa kazen ni majhna.
Dolga leta slabih pogojev so pač pustila svoje posledice. Si pač težko enak kot avstrijec, če on dobi papirje za nov hlev za 1500 EUR, slovenec pa za 15000 EUR, gor pa še konkreten komunalni prispevek. Ampak ok, doslej si že veliko krat dokazal, da nimaš pojma in bluziš v prazno. Obenem, tudi obžalujem, da si selektivno slep in očitno vidiš zgolj to, kar želiš videti ampak tudi taki morate v končni fazi živeti, drugače bi bili diskriminatorni do vas.
Zdaj pa mi ti pokazi kolko naravne svetlobe imas ti v hlevu.
Zakonodaja gori je za nekaj faktorjev strozja, tudi inspektorji. Prinas ti pa inspektorji radi pogledajo skozi prste, tako strogih predpisov kot gori pa vrjem noces imet, ker pol bi bankrotiral.
Pa kaj se zmišljuješ , da gledajo čez prste. Kontrolor popiše tako kot je. Z metrom premeri okna... Ker izgubi licenco, če za njemu pride evro kontrola. Ti precej fantaziraš.
fikus_ ::
Molnar, malo pametuješ! Tudi v SLO mora hlev zadostovat minimalnim pogojem. Te pogoje pa pišejo birokrati, obrni se na njih, če ti ne ustrezajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
mihec87 ::
Eni tu poznajo "hobi kmetije" pol pa to projicirajo na vse...
Hobi kmetije(premalo da bi se živel samo z njo)kakor gledam tu okoli so bolj kot ne v zatonu in večina jih bo končala z to ali naslednjo generacijo....
Hobi kmetije(premalo da bi se živel samo z njo)kakor gledam tu okoli so bolj kot ne v zatonu in večina jih bo končala z to ali naslednjo generacijo....
IL_DIAVOLO ::
Lepo povedano in tako tudi je. Ne vem, zakaj bi moral olepsevati kruto realnost. Biti kmet pač ni noben raj, ampak shithole, na katero si privezan, kot bik v stali.
Mali kmet je največji revez. Ves dnar da v stroje, hisa propada, sam itak nima nic od življenja, na stara leta je pa zgaran in veckrat tudi sam.
Samo enega kmeta poznam, ki ima kar dober life. Krave in konji se mu na bregih pasejo, on pa kot sp-jevec z bagerjem in tovornjakom dela na terenu oz. ima zaposlenega ki to dela namesto njega. Ampak to je ze bolj velik kmet in je bolj nadzornik, ko pa kaj drugega. Tako se to dela, ne pa igranje zgaranega reveza.
Mali kmet je največji revez. Ves dnar da v stroje, hisa propada, sam itak nima nic od življenja, na stara leta je pa zgaran in veckrat tudi sam.
Samo enega kmeta poznam, ki ima kar dober life. Krave in konji se mu na bregih pasejo, on pa kot sp-jevec z bagerjem in tovornjakom dela na terenu oz. ima zaposlenega ki to dela namesto njega. Ampak to je ze bolj velik kmet in je bolj nadzornik, ko pa kaj drugega. Tako se to dela, ne pa igranje zgaranega reveza.
m0LN4r ::
Molnar, malo pametuješ! Tudi v SLO mora hlev zadostovat minimalnim pogojem. Te pogoje pa pišejo birokrati, obrni se na njih, če ti ne ustrezajo.Hjao, ce bi zle lahko sel poslikat hleve na vasi. Hjao. Teb se sploh ne sanja. Bom ob priliki, ker se 40 let nic ni spremenilo. Ne sekiraj se ne bom pozabil, se vrnem s slikami. Pa pol bos lahko razlagal, kako je to se vedno mozno. Ce me kak gazda ne nazene, ti jih poslikam se par razlicnih.
Svinja v napol podrtem spajzlu na betonu brez slame v dreku v hlevu 1x1,5 metra, stala z kravami kot leta 1950 privezana, leseni kateri je ze strohnel in se ji noga zatika, ja okna so pa se tista 60x30, milimetrska sajbica, tako zasrana, da je svetloba tam notr sam ce luc prizges in vrata odpres. Ne sam to gledat kaj ti je vsec. Kure pa v zagrajenih 2x2 metrih in leseni utici natrpane, kjer se same med sabo pokljuvajo do krvi, ker imajo pomanjkanje zeleza.
1970 se je se marsikje se delalo takole:
Pravim ne pozabi, bom poslikal naslednjic ko bom v prekmurju. Pol mi bos pa ti razlagal, kje in kaj delajo inspektorji oz. ce se ti to zdi minimalni standard. Obljubim. Sicer pa je nekdo pred kratkim objavil sliko na FB, ravno o takem hlevu, ce slucajno najdem ti jo prilimam.
Pismo, si pa hitro prebral to knjigo.V avstiji mora po novem biti hlev osvetljen z ogromno naravne svetlobe, drugace dobis kazen isto v Nemciji, pa kazen ni majhna.
Dolga leta slabih pogojev so pač pustila svoje posledice. Si pač težko enak kot avstrijec, če on dobi papirje za nov hlev za 1500 EUR, slovenec pa za 15000 EUR, gor pa še konkreten komunalni prispevek. Ampak ok, doslej si že veliko krat dokazal, da nimaš pojma in bluziš v prazno. Obenem, tudi obžalujem, da si selektivno slep in očitno vidiš zgolj to, kar želiš videti ampak tudi taki morate v končni fazi živeti, drugače bi bili diskriminatorni do vas.
Zdaj pa mi ti pokazi kolko naravne svetlobe imas ti v hlevu.
Zakonodaja gori je za nekaj faktorjev strozja, tudi inspektorji. Prinas ti pa inspektorji radi pogledajo skozi prste, tako strogih predpisov kot gori pa vrjem noces imet, ker pol bi bankrotiral.
Pa kaj se zmišljuješ , da gledajo čez prste. Kontrolor popiše tako kot je. Z metrom premeri okna... Ker izgubi licenco, če za njemu pride evro kontrola. Ti precej fantaziraš.
O kmetih o katerih se jaz pogovarjam nimajo nobene licence, kaj sele da popis zivali drzi. Ves kak se dela popis, s spricerji na terasi. Zmisljujem? Hahahhaha. No bos ti tudi dobil slike, pa bos pol razlagal, bom tut nastimal zig datuma na slike, da bos videl da so to slike 2021 in ne 1980.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
PrimoZ_ ::
Zakono niso veljavni za nazaj.
Nihče ne bo šel nadzirat in zapirat starih in zastarelih hlevov.
Kar pa se prenavlja ali dela na novo, se pa dela po standardih. Sploh če je kaka subvencija zraven se pa vse premeri na milimetre in popiše.
Pri starših so prišli v kontrolo za tistih par bregov, kjer je subvencija, da se ne zarašča in to že vsaj dvakrat v 10ih letih.
In hodijo cariniki lovit tiste, ki furao traktorje na kurilca.
Očitno je prekmurje res pozabljeno od boga in inšpekcij.
Nihče ne bo šel nadzirat in zapirat starih in zastarelih hlevov.
Kar pa se prenavlja ali dela na novo, se pa dela po standardih. Sploh če je kaka subvencija zraven se pa vse premeri na milimetre in popiše.
Pri starših so prišli v kontrolo za tistih par bregov, kjer je subvencija, da se ne zarašča in to že vsaj dvakrat v 10ih letih.
In hodijo cariniki lovit tiste, ki furao traktorje na kurilca.
Očitno je prekmurje res pozabljeno od boga in inšpekcij.
IL_DIAVOLO ::
Mali kmeti ne puvajo stal in hal, ampak vtaknejo tisto eno ali 2 glavi zivine v 50 let star stalunec.
Tako je vsepovsod, ne samo v Prekmurju.
Tako je vsepovsod, ne samo v Prekmurju.
gruntfürmich ::
malo preveč smo znova zašli v velikost kmetije; za reality ček znova preberite besede matica vizjaka, naj inovativnega kmeta 2017.
če boste doumeli, se boste streznili tudi od šmarnice.
https://www.financna-sola.si/2019/03/km...
če boste doumeli, se boste streznili tudi od šmarnice.
https://www.financna-sola.si/2019/03/km...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
gruntfürmich ::
Koliko enih predsodkov.
So bili oča pijanec, pa so te pretepali vsak dan ?
za veliko kmetov je to kar realnost.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
PrimoZ_ ::
Za veliko slovencev je to realnost, na žalost.
Verjamem pa da imaš raziskavo da je med kmeti tega občutno več.
Verjamem pa da imaš raziskavo da je med kmeti tega občutno več.
gruntfürmich ::
žalostno zgodovinsko dejstvo je, da so na kmetijah ostajali najneumnejši.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
PrimoZ_ ::
Ti si pa cvet inteligence ?
Pljuvaš po stvareh, ki jih niti približno ne poznaš.
Raje podaj kak dober odgovor na moj odgovor tvojemu včerajšnemu postu.
Pljuvaš po stvareh, ki jih niti približno ne poznaš.
Raje podaj kak dober odgovor na moj odgovor tvojemu včerajšnemu postu.
IL_DIAVOLO ::
V bistvo so po spretnosti in logiki precej pametni, ampak so zal tak gor rastli in naučeni, da jim je bilo pač to v zibko položeno in da to morajo delat. Tako da so na nek nacin tudi neumni.
m0LN4r ::
Ce je blo pri hisi vec otrok, so ta pametnejsi spakirali kufre in ponavadi je en _moral_ ostati. To je bil ponavadi najmlajsi ali tisti, ki v soli ni bil brihta. Pol mu pa ta stari skacejo po glavi dokler ne umrejo.
To je bilo eno generacijo nazaj stalnica vsepovsod, ko sem se s kaksnimi starejsimi revnejsimi kmeti pogovarjal so vsi isto zgodbo povedali boljkone.
Seveda sem not pa ne nemoremo vlect kmete, ki so se ze rodili, kot je moja stara mama rekla med bogate kmete, ki so imeli po 10x tolko njiv in 10x tolko glav. Tisti so imeli avtomatsko boljse izhodisce in ce so kaj pravilno delali, so potomci iz tega se kaj naredili.
Bom omenil samo dva priimka, Vogler, Mraz, Toplak in Motvarjevci in Petanjski vrelec Radenske. Ce koga to malo bolj podrobno zanima, kako so te druzine vplivale na podezelje tukaj in kaj vse so imele v lasti, dokler jih niso razlastili in kako so se potem nekateri okoristili. Naj obisce pokrajinski arhiv v mariboru in soboski muzej. (http://docplayer.si/178639676-Muzeja-zb...
Vec o krutosti pa boste lahko vprasali se en par starejsih, ki zivijo v okolici, dokler ne umrejo kak je blo v resnici.
Vecina Slovenije sploh ne pozna prave zgodbe o Radenski. Jaz sem na sreco o tem lahko slisal obe plati zgodbe.
Na koncu je govora še o pogosto nesrečni usodi potomcev
obeh družin, ki so od leta 1919 sicer prebivali v Jugoslaviji, a so
se počutili kot pripadniki nemškega oz. madžarskega naroda z
usodo na meji. Pa se en kup drugih, ki so bili posredno povezani s tema dvema druzinama.
To je bilo eno generacijo nazaj stalnica vsepovsod, ko sem se s kaksnimi starejsimi revnejsimi kmeti pogovarjal so vsi isto zgodbo povedali boljkone.
Seveda sem not pa ne nemoremo vlect kmete, ki so se ze rodili, kot je moja stara mama rekla med bogate kmete, ki so imeli po 10x tolko njiv in 10x tolko glav. Tisti so imeli avtomatsko boljse izhodisce in ce so kaj pravilno delali, so potomci iz tega se kaj naredili.
Bom omenil samo dva priimka, Vogler, Mraz, Toplak in Motvarjevci in Petanjski vrelec Radenske. Ce koga to malo bolj podrobno zanima, kako so te druzine vplivale na podezelje tukaj in kaj vse so imele v lasti, dokler jih niso razlastili in kako so se potem nekateri okoristili. Naj obisce pokrajinski arhiv v mariboru in soboski muzej. (http://docplayer.si/178639676-Muzeja-zb...
Vec o krutosti pa boste lahko vprasali se en par starejsih, ki zivijo v okolici, dokler ne umrejo kak je blo v resnici.
Vecina Slovenije sploh ne pozna prave zgodbe o Radenski. Jaz sem na sreco o tem lahko slisal obe plati zgodbe.
Na koncu je govora še o pogosto nesrečni usodi potomcev
obeh družin, ki so od leta 1919 sicer prebivali v Jugoslaviji, a so
se počutili kot pripadniki nemškega oz. madžarskega naroda z
usodo na meji. Pa se en kup drugih, ki so bili posredno povezani s tema dvema druzinama.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Daniel ::
gruntfürmich je izjavil:
Kmetje smo na svojem koncu pać naredili kar se je dalo.
če si siguren v to potem vam resnično ni pomoči...
Vsekakor ti bolje veš, kaj se lahko še stori in kje se lahko še kaj prihrani. O tem sploh ne dvomimo.
Daniel ::
Mame ne delajo na kmetiji, what? CE JE TREBA TUDI, pa glih o tem govorim, da to ni smiselno in na noben nacin koristno, ne za druzino, ne za zdravje, za NIC!Aja kak to ze gre, prides ob sedmih al petih iz sluzbe pol pa gres do polnoci na traktor?
Al pa zapravljas dopust zato. Dopusta prakticno nimas.
Če je treba tudi, čeprav se da na takih majhnih kmetijah zadeve bolje časovno razporediti. A mame pa otrok nima?
Razen, ce se hoces na stara leta pohvalit, kako si zgaran in te vse boli, ker kot je en madzarski pregovor, al bos delal s krampom ali s svicnikom je tvoja izbira, ampak pri krampu bo telo trpelo, ce pa imas sluzbo in kmetijo pa se toliko bolj.
No saj bos videl, ko bos starejsi in zgaran, pa sam se k dohtarjem hodil, da ti naj pomagajo in dajo cudezno tabletko, ki ti resi vse probleme, ko te bodo vsi sklepi boleli in se ti roke tresle od prekomernega garanja.
Clovesko telo ima svoje meje, ampak teh mej se vecina ljudi zaveda prepozno.
Torej predlagaš, da glede na to, da obstaja velika možnost, da bomo zgarani raje sedemo na stol, občudujemo čudovito naravo in si žvižgamo, da se ne bi slučajno utrudili? Sicer pa nisi razumel kaj sem napisal. Če je oče pač na polju po službi tiste 3 tedne na leto ima otrok še zmeraj mamo.
Pismo, si pa hitro prebral to knjigo.V avstiji mora po novem biti hlev osvetljen z ogromno naravne svetlobe, drugace dobis kazen isto v Nemciji, pa kazen ni majhna.
Dolga leta slabih pogojev so pač pustila svoje posledice. Si pač težko enak kot avstrijec, če on dobi papirje za nov hlev za 1500 EUR, slovenec pa za 15000 EUR, gor pa še konkreten komunalni prispevek. Ampak ok, doslej si že veliko krat dokazal, da nimaš pojma in bluziš v prazno. Obenem, tudi obžalujem, da si selektivno slep in očitno vidiš zgolj to, kar želiš videti ampak tudi taki morate v končni fazi živeti, drugače bi bili diskriminatorni do vas.
Zdaj pa mi ti pokazi kolko naravne svetlobe imas ti v hlevu.
Zakonodaja gori je za nekaj faktorjev strozja, tudi inspektorji. Prinas ti pa inspektorji radi pogledajo skozi prste, tako strogih predpisov kot gori pa vrjem noces imet, ker pol bi bankrotiral.
Seveda, za novogradnje. Svetlobe imamo dovolj, brez skrbi, povrh vsega pa dokler so čez leto pogoji še pasemo živino. Čeprav, če bi še enkrat delal bi naredil hlev popolnoma brez sten. Hec je, da sedaj tak hlev stane več kot je 20 let stal takšen, z zidanimi stenami. Imaš pa res srečo, da ti inšpektorji gledajo skozi prste, če govoriš iz lastnih izkušenj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Daniel ()
Daniel ::
Molnar, malo pametuješ! Tudi v SLO mora hlev zadostovat minimalnim pogojem. Te pogoje pa pišejo birokrati, obrni se na njih, če ti ne ustrezajo.Hjao, ce bi zle lahko sel poslikat hleve na vasi. Hjao. Teb se sploh ne sanja. Bom ob priliki, ker se 40 let nic ni spremenilo. Ne sekiraj se ne bom pozabil, se vrnem s slikami. Pa pol bos lahko razlagal, kako je to se vedno mozno. Ce me kak gazda ne nazene, ti jih poslikam se par razlicnih.
Svinja v napol podrtem spajzlu na betonu brez slame v dreku v hlevu 1x1,5 metra, stala z kravami kot leta 1950 privezana, leseni kateri je ze strohnel in se ji noga zatika, ja okna so pa se tista 60x30, milimetrska sajbica, tako zasrana, da je svetloba tam notr sam ce luc prizges in vrata odpres. Ne sam to gledat kaj ti je vsec. Kure pa v zagrajenih 2x2 metrih in leseni utici natrpane, kjer se same med sabo pokljuvajo do krvi, ker imajo pomanjkanje zeleza.
1970 se je se marsikje se delalo takole:
Pravim ne pozabi, bom poslikal naslednjic ko bom v prekmurju. Pol mi bos pa ti razlagal, kje in kaj delajo inspektorji oz. ce se ti to zdi minimalni standard. Obljubim. Sicer pa je nekdo pred kratkim objavil sliko na FB, ravno o takem hlevu, ce slucajno najdem ti jo prilimam.
Pismo, si pa hitro prebral to knjigo.V avstiji mora po novem biti hlev osvetljen z ogromno naravne svetlobe, drugace dobis kazen isto v Nemciji, pa kazen ni majhna.
Dolga leta slabih pogojev so pač pustila svoje posledice. Si pač težko enak kot avstrijec, če on dobi papirje za nov hlev za 1500 EUR, slovenec pa za 15000 EUR, gor pa še konkreten komunalni prispevek. Ampak ok, doslej si že veliko krat dokazal, da nimaš pojma in bluziš v prazno. Obenem, tudi obžalujem, da si selektivno slep in očitno vidiš zgolj to, kar želiš videti ampak tudi taki morate v končni fazi živeti, drugače bi bili diskriminatorni do vas.
Zdaj pa mi ti pokazi kolko naravne svetlobe imas ti v hlevu.
Zakonodaja gori je za nekaj faktorjev strozja, tudi inspektorji. Prinas ti pa inspektorji radi pogledajo skozi prste, tako strogih predpisov kot gori pa vrjem noces imet, ker pol bi bankrotiral.
Pa kaj se zmišljuješ , da gledajo čez prste. Kontrolor popiše tako kot je. Z metrom premeri okna... Ker izgubi licenco, če za njemu pride evro kontrola. Ti precej fantaziraš.
O kmetih o katerih se jaz pogovarjam nimajo nobene licence, kaj sele da popis zivali drzi. Ves kak se dela popis, s spricerji na terasi. Zmisljujem? Hahahhaha. No bos ti tudi dobil slike, pa bos pol razlagal, bom tut nastimal zig datuma na slike, da bos videl da so to slike 2021 in ne 1980.
In kaj naj si tukaj s tvojimi slikami starih hlevov začnemo? A bi rad, da človek, ki že tako nima nič denarja ob tisti kravi in pujsu gre gradit nov moderen hlev ali kaj? Če nima nikogar za sabo je to čisti strel v koleno.
Res res res me zanima kako tebu uspe najti koga, ki nima registriranih živali. S temi stvarmi se ni za šaliti, nadzorujejo pa te ravno s subvencijami, ker te vsak dan zamude konkretno stane.
gruntfürmich je izjavil:
Koliko enih predsodkov.
So bili oča pijanec, pa so te pretepali vsak dan ?
za veliko kmetov je to kar realnost.
Še sreča, da samo kmetov in ostali nimajo težav.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Daniel ()
gruntfürmich ::
Vec o krutosti pa boste lahko vprasali se en par starejsih, ki zivijo v okolici, dokler ne umrejo kak je blo v resnici.
o krutosti, še posebej na podeželju, imamo na srečo zapise od milene miklavčič, katere delo je po mojem eno izmed največjih del iz področja slovenske zgodovine in antropologije.
čeprav se je vsi sramujemo in bo verjetno šla na smetišče zgodovine... žal
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
m0LN4r ::
Dani pa saj jaz te razumem, ampak nehaj se ze na vse pretege izgovarjati in za vse kriviti druge in sanjati o tem, da bo drzava resila vse probleme. Tocno to razmisljanje je v zadnjih 40 letih, ponekod sta to dve generaciji ja, krivi za to, da se 40 let recimo nic ni spremenilo pri hisi, pa se je ze ena cela generacija zamenjala.
Sem prebral tvoje izpade, ki imajo spet samo eno in isto sporocilo. Drugje je lepse, nic se ne da, treba je delat tudi ce se ne splaca, perspektivno razmisljanje pa je prepovedano, opustiti kmetijo in delati na tem, da dobis boljse placano sluzbo je pa kriminal, ker te bo sosed grdo gledal, ce ti bo slucajno uspelo z drugacnim razmisljanjem.
Sem imas v Sloveniji en kup primerov, kako se da marsikaj _spremeniti_ brez upanja, da te drzava vlaci iz dreka. Tako da ne govorit, da se nic ne da in da je to edina mozna pot.
Ves to je tisto, ko je bilo nekaj let nazaj zastonj izobrazevanje v gasilskem domu o skropivih in skropljenju. Pa vecina folka ni sla, ker oni ze itak vse vejo.... E to je to. Se ko ljudem pomagas, ni dovolj dobro. Kaj bi pol rad.
PS: To ni nic drugega, kot jamranje nekoga kako slabo je na njegovem delovnem mestu in kako za kurac je tam delati. Samo potem se ta ista oseba mora vprasati, kdo ga sili, da tam dela in kaj je sam pripravljen spremeniti in narediti na tem, da gre na boljse. NE! Praviloma se jamra naprej, do penzije.
Sedeti pred televizijo in pljuvati cez drzavo in druge, kateri so se znasli. Saj poznam ogromno primerov, ko je marsikoga prav cajt pamet srecala in je zadevo opustil, se vpisal v kaksno solo ali pa si nasel boljso sluzbo, drugi so se pa norca delali iz njega. Zdaj 30 let pozneje pa so sami ugotovili, da pa le ni tako butasto kar je naredil.
Ampak, ker se nekaterim z lepo besedo ne da dolocene stvari dopovedati, bi pac trebalo pod prisilo. Pa bi sla ta mizerija bistveno hitreje naprej.
Sem prebral tvoje izpade, ki imajo spet samo eno in isto sporocilo. Drugje je lepse, nic se ne da, treba je delat tudi ce se ne splaca, perspektivno razmisljanje pa je prepovedano, opustiti kmetijo in delati na tem, da dobis boljse placano sluzbo je pa kriminal, ker te bo sosed grdo gledal, ce ti bo slucajno uspelo z drugacnim razmisljanjem.
Sem imas v Sloveniji en kup primerov, kako se da marsikaj _spremeniti_ brez upanja, da te drzava vlaci iz dreka. Tako da ne govorit, da se nic ne da in da je to edina mozna pot.
Ves to je tisto, ko je bilo nekaj let nazaj zastonj izobrazevanje v gasilskem domu o skropivih in skropljenju. Pa vecina folka ni sla, ker oni ze itak vse vejo.... E to je to. Se ko ljudem pomagas, ni dovolj dobro. Kaj bi pol rad.
PS: To ni nic drugega, kot jamranje nekoga kako slabo je na njegovem delovnem mestu in kako za kurac je tam delati. Samo potem se ta ista oseba mora vprasati, kdo ga sili, da tam dela in kaj je sam pripravljen spremeniti in narediti na tem, da gre na boljse. NE! Praviloma se jamra naprej, do penzije.
A bi rad, da človek, ki že tako nima nič denarja ob tisti kravi in pujsu gre gradit nov moderen hlev ali kaj?Pa to je bil izgovor 40 let nazaj, 30 let nazaj, 20 let nazaj, 10 let nazaj in se danes. In kaj je ta clovek do sedaj naredil oz. delal na tem, da bi svojo usodo usmeril na boljse, razen tega, da vztraja pri tem, kaj _VEC KOT OCITNO_ ne pelje nikamor?
Sedeti pred televizijo in pljuvati cez drzavo in druge, kateri so se znasli. Saj poznam ogromno primerov, ko je marsikoga prav cajt pamet srecala in je zadevo opustil, se vpisal v kaksno solo ali pa si nasel boljso sluzbo, drugi so se pa norca delali iz njega. Zdaj 30 let pozneje pa so sami ugotovili, da pa le ni tako butasto kar je naredil.
Ampak, ker se nekaterim z lepo besedo ne da dolocene stvari dopovedati, bi pac trebalo pod prisilo. Pa bi sla ta mizerija bistveno hitreje naprej.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Moderni traktorji in kombajni so računalniki na kolesih (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Novice / Omrežja / internet | 55736 (21703) | sbawe64 |
» | John Deere lahko na daljavo onesposobi traktorje v Rusiji (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 30499 (14323) | 49106 |
» | Apple onemogočil nepooblaščena popravila novih računalnikov (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 19156 (13430) | c3p0 |
» | Google bo zaradi konca podpore namerno ubil prodane izdelke Revolv (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Android | 25313 (21327) | Ales |