Novice » Ostalo » Kaj se zgodi, če nam Google odpove gostoljubnost
Ales ::
Imata zelo dober point. Po drugi strani pa je naslanjanje na korporativne monopole dokazano nevarno. Rešitev?
Če bi le imeli neko programsko opremo, ki nas ne bi zaklepala v razne "ekosisteme" in na prav določene ponudnike!
Hja, opcija je, da se ljudje povežejo med seboj. Jaz recimo določene storitve brezplačno zagotavljam kup kolegom. Oni pa meni kaj drugega.
Vprašanje je samo kako takšno sodelovanje skalirati...
Iz direktne menjave dobrin preideš na dodaten korak, denarno izmenjavo.
Mikro in malo gospodarstvo čisto ok deluje, samo uporabljati bi ga morali...
poweroff ::
Jaz recimo določene storitve brezplačno zagotavljam kup kolegom. Oni pa meni kaj drugega.
Se pravi, delaš na črno.
Res?
Če si doma postavim mail server in dam account staršem in nekaj kolegom? Pa sicer te storitve ne ponujam komercialno. Sploh. Kolega me pa povabi na pijačo, starši mi dajo kakšno solato iz vrta, itd.?
Mislim... če je to delo na črno, potem je delo na črno tudi ko mi kolega skuha kavo in postreže piškote, jaz pa mu za to storitev ne plačam računa.
sudo poweroff
Oberyn ::
Nextcloud je nekaj kjer googlovega srota navaden uporabnik niti ne potrebuje ...
Synology je pa samo drug vendor lockin v drugega proizvajalca - nisi nic naredil.
Hm, jaz sem postavil Nextcloud direktno na Synology NAS, se pravi na spodaj ležeči Linux, ne na gui ovitek (DSM al kako se mu že reče). Na Synology NAS-ih imaš Linux root dostop in lahko delaš veliko stvari mimo Synology programja. Dokler je to možno, pomoje niti ni prav hudo zaprt.
poweroff ::
Ne, ni. Samo je treba malo nahekat zadeve. Pa potem njihov security advisor malo teži in je treba popraviti pravila.
sudo poweroff
A-242 ::
Nextcloud je nekaj kjer googlovega srota navaden uporabnik niti ne potrebuje ...
Synology je pa samo drug vendor lockin v drugega proizvajalca - nisi nic naredil.
Hm, jaz sem postavil Nextcloud direktno na Synology NAS, se pravi na spodaj ležeči Linux, ne na gui ovitek (DSM al kako se mu že reče). Na Synology NAS-ih imaš Linux root dostop in lahko delaš veliko stvari mimo Synology programja. Dokler je to možno, pomoje niti ni prav hudo zaprt.
Spet, kot obicajno, do kdaj? Do prvega njihovega updata, kjer se spomnejo, da pa tega ne rabis. Zato open source. Ker je prakticno nemogoce zadevo zakleniti - pa nisem fan open sourca, dejansko sem bil desetletje proti zastonj prodajanju svojega znanja, samo zdaj je slo pa ze tako dalec, da svinjske korporacije ze open source kodo urejajo na nacin, da se njihovih "delov sistema" ne mores znebiti - googlova totalna zlorabe androida, ravno se ubijam s selinuxom, kjer bom moral svoj kernel skompajlat, da se lahko googla znebim iz novega telefona =/ (Preden mi kdo zacne z adbjem - flashable rom sestavljam, dokler ne gre google in vendor sranje dol iz njega, ga ne bom bootal).
Edina resitev proti temu je, da se uporabniki kolektivno uprejo z denarnico in ne kupujejo resitev, ki imajo potencial za vendor-lockin (ker ta se bo zgodil, slej ko prej, managerske nagrade prakticno tak scenarij naredijo neizbezen).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: A-242 ()
showsover ::
Kaj mi ta butast gmail nekaj teži s temi Smart features, ko se naloži? Ne prime zavrnitve, ne prime privolitve.
energetik ::
Sam še vedno tedensko zalaufam Outlook in potegnem dol mejle preko pop3.
.PST fajl pa bekapiram na zunanjem disku.
Kar se tiče shranjevanja fajlov v oblak, le-tega uporabljam le za bekap in sinhronizacijo, še vedno pa imam vse shranjeno na disku in še na offline zunanjem disku. Svoje fotke sem nekaj časa celo delal 3. kopijo na DVDje...
.PST fajl pa bekapiram na zunanjem disku.
Kar se tiče shranjevanja fajlov v oblak, le-tega uporabljam le za bekap in sinhronizacijo, še vedno pa imam vse shranjeno na disku in še na offline zunanjem disku. Svoje fotke sem nekaj časa celo delal 3. kopijo na DVDje...
Utk ::
Jaz recimo določene storitve brezplačno zagotavljam kup kolegom. Oni pa meni kaj drugega.
Se pravi, delaš na črno.
Res?
Če si doma postavim mail server in dam account staršem in nekaj kolegom? Pa sicer te storitve ne ponujam komercialno. Sploh. Kolega me pa povabi na pijačo, starši mi dajo kakšno solato iz vrta, itd.?
Mislim... če je to delo na črno, potem je delo na črno tudi ko mi kolega skuha kavo in postreže piškote, jaz pa mu za to storitev ne plačam računa.
Aha, prej so šle storitve levo-desno, zdaj so pa piškoti in kava...
Staršem lahko pomagaš, kolegom ne smeš. Sploh če imaš s.p. in delaš te stvari (tudi) komercialno. Jebiga, nisem se jaz izmislil pravil.
poweroff ::
Saj pravim - te storitve ne ponujam komercialno. Mimogrede, obstajajo tudi drugi razlogi zakaj določenih storitev ne želim ponujati komercialno.
Aja, kaj pa če sem programer s svojo firmo? Potem ne smem sodelovati pri razvoju OSS programja?
Aja, kaj pa če sem programer s svojo firmo? Potem ne smem sodelovati pri razvoju OSS programja?
sudo poweroff
A-242 ::
Utk ::
Saj pravim - te storitve ne ponujam komercialno. Mimogrede, obstajajo tudi drugi razlogi zakaj določenih storitev ne želim ponujati komercialno.
Če imaš s.p. in ponujaš karkoli v zvezi s tem, svetovanje, itd., ni nujno, da bo sodnik to ločil. Kot da bi krovec rekel, da je res pri kolegu zastonj delal z bramacom, ampak komercialno on polaga samo tondach...
Aja, kaj pa če sem programer s svojo firmo? Potem ne smem sodelovati pri razvoju OSS programja?
Odvisno čigav je tist OSS.
Oberyn ::
Če imaš s.p. in ponujaš karkoli v zvezi s tem, svetovanje, itd., ni nujno, da bo sodnik to ločil. Kot da bi krovec rekel, da je res pri kolegu zastonj delal z bramacom, ampak komercialno on polaga samo tondach...
Ah, saj to je možno rešiti tako, da je volk sit in koza cela. Z vsakim kolegom skleneš vzdrževalno pogodbo po ceni 1 cent za 100 let. Izdaš račun, kolega ti vplača 1 cent in mirno. Na svobodnem trgu se lahko dva zasebnika svobodno dogovorita za ceno storitve ... če je kolegialna in sosedska pomoč že tak hud zločin.
poweroff ::
No recimo da Programer s.p. prispeva kodo v Mozilla Foundation. Ne izdaja računov, saj dela prostovoljno. Je v prekršku?
Primer 2: a lahko svojemu sosedu posodim profi orodje za vrtanje? Saj luknjo v steno si bo sam naredil, jaz pa orodja tudi ne posojam komercialno.
Če je pa tak problem, pa lahko seveda začnem izdajati tudi račune - 1 cent, s 100% popustom.
Ampak stvar je v tem, da recimo VPN storitve ali maila ne želim ponujati komercialno, ker potem postanem ponudnik storitve za katero moram po zakonu zagotavljati določene stvari.
Primer 2: a lahko svojemu sosedu posodim profi orodje za vrtanje? Saj luknjo v steno si bo sam naredil, jaz pa orodja tudi ne posojam komercialno.
Če je pa tak problem, pa lahko seveda začnem izdajati tudi račune - 1 cent, s 100% popustom.
Ampak stvar je v tem, da recimo VPN storitve ali maila ne želim ponujati komercialno, ker potem postanem ponudnik storitve za katero moram po zakonu zagotavljati določene stvari.
sudo poweroff
Poldi112 ::
Nek uporabnik (Lojzka, prodajalka v Merkatorju) ta izgovor ima, uporabnik slo-techa pa ga nima. Gre za osnovno pismenost (ostale finese pa si vzames nekaj dni in nastudiras).
Se pravi sam:
- prideluješ svojo hrano
- šraufaš svoj avto
- zidaš svojo hišo
- popravljaš svoj pralni stroj/štedilnik/mikrovalovko/...
...
In ne, ne gre za osnovno pismenost. Osnovna pismenost je, da znaš napisat mail, ne, da znaš administrirati svoj mail server. Že instalacija desktop OS-a daleč presega osnovno pismenost, kaj šele server.
Ljudje imamo šiht/življenje. Oni, ki jim IT ni v veselje, praktično nimajo šans, da furajo svojo infrasturkturo. Mogoče jo bodo še uspeli postaviti, močno pa dvomim, da bo varna.
Hkrati ti pa privat mail sever en k. koristi, če 99% tvojih sogovornikov uporablja gmail/outlook.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Utk ::
No recimo da Programer s.p. prispeva kodo v Mozilla Foundation. Ne izdaja računov, saj dela prostovoljno. Je v prekršku?
To je odvisno kakšen status ima Mozilla. Vprašaj pravnika (pa ne kolega, ker ti bo moral zaračunat).
Ampak stvar je v tem, da recimo VPN storitve ali maila ne želim ponujati komercialno, ker potem postanem ponudnik storitve za katero moram po zakonu zagotavljati določene stvari.
No vidiš, na sivem področju si. Kaj če tvoj kolega pošlje kakšen mail, ki bo zanimiv za policijo?
Jaz si tudi lahko doma sam zvežem elektriko, pa če mi bajta zgori, je to problem med mano in mojo zavarovalnico. Če grem zvezat "kolegu", je pa to že malo drugačna pesem...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
techfreak :) ::
@Poldi112: Thumbs up. Ce bi imel neomejeno casa bi tudi sam imel doma (ter se na neki oddaljeni lokaciji) konkreten cluster z virtualkami in Kubernetesom, ter dovolj redundance, da mi odpoved strojne opreme ne bi sesula zadeve. Na njem pa gostoval vse kar potrebujem za svoje potrebe.
Ker pa je moj prosti cas omejen, se raje posvetim zadevam, ki me veselijo, in kjer nisem zavezan za vzdrzevanje nadaljnjih X let.
Postaviti email streznik/Nextcloud/itd., ali pa ureditev osvetlitve/ogrevanja preko mikrokontrolerjev, Raspberryja in HomeAssistanta je zanimiva. Vzdrzevati zadevo na dolgi rok, kjer ponavadi crkne ravno ob najslabsem moznem casu, pa niti priblizno.
Ker pa je moj prosti cas omejen, se raje posvetim zadevam, ki me veselijo, in kjer nisem zavezan za vzdrzevanje nadaljnjih X let.
Postaviti email streznik/Nextcloud/itd., ali pa ureditev osvetlitve/ogrevanja preko mikrokontrolerjev, Raspberryja in HomeAssistanta je zanimiva. Vzdrzevati zadevo na dolgi rok, kjer ponavadi crkne ravno ob najslabsem moznem casu, pa niti priblizno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: techfreak :) ()
Poldi112 ::
Edina resitev proti temu je, da se uporabniki kolektivno uprejo z denarnico in ne kupujejo resitev, ki imajo potencial za vendor-lockin
Traparija. Edina rešitev je, da ponudiš nekaj boljšega. Vse ostalo je prelaganje odgovornosti na uporabnike, z rezultatom, ki ne bi smel nikogar presenetiti.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
poweroff ::
No recimo da Programer s.p. prispeva kodo v Mozilla Foundation. Ne izdaja računov, saj dela prostovoljno. Je v prekršku?
To je odvisno kakšen status ima Mozilla. Vprašaj pravnika (pa ne kolega, ker ti bo moral zaračunat).
Zanimivo. Torej si mnenja, da s kolegom pravnikom ne smem ob pivu debatirati o pravu? On pa ne z mano o ITju? Ker si mimogrede izmenjava kakšen nasvet...
sudo poweroff
Utk ::
Nisem jaz tega mnenja in jaz sem prvi za to, da je to neumnost, ampak tak je zakon...
To zdaj pretiravaš, ampak mail gostovanje pri nekom, ki ima s.p. in se ukvarja s podobnimi stvarmi, pa ni več pijača in debata s kolegom.
Ampak resno, kaj če bi dobil nek nalog od policije za pregled teh mailov, itd. Kako bi to izgledalo? Imaš vse poštimano kot ponudnik?
To zdaj pretiravaš, ampak mail gostovanje pri nekom, ki ima s.p. in se ukvarja s podobnimi stvarmi, pa ni več pijača in debata s kolegom.
Ampak resno, kaj če bi dobil nek nalog od policije za pregled teh mailov, itd. Kako bi to izgledalo? Imaš vse poštimano kot ponudnik?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
A-242 ::
techfreak :) je izjavil:
@Poldi112: Thumbs up. Ce bi imel neomejeno casa bi tudi sam imel doma (ter se na neki oddaljeni lokaciji) konkreten cluster z virtualkami in Kubernetesom, ter dovolj redundance, da mi odpoved strojne opreme ne bi sesula zadeve. Na njem pa gostoval vse kar potrebujem za svoje potrebe.
Jaz pa bi se s silver surfom vozil med zvezdami, pa trenutno nimam casa. Sicer bi, samo nimam casa. Ker imam zivljenje.
(p.s.: res zanimivo, kako imajo nekateri hude tezave z vzdrzevanjem, pa crkujejo jim zadeve, meni pa leta laufa brez kakrsnikoli problemov, se najvecja tezava je menjava certifikata in podaljsevanje domene. Mogoce pa prevec junka natalacite na masine (kubernetes (tm)), pa se jim hitro utrga, ker to bi nekako razumel, z linux workstationom (windows - dont get me started) imam v enem letu vec tezav kot s serverjem v desetih)
PrimoZ_ ::
Enostavno so mnoge družine kjer nihče ni toliko tehnološko pismen, da bi zanesljivo urejal vse IT potrebe od maila, do deljenja datotek in raznih petočnih vsebin in tako dalje.
Uporabljati to kot storitev pri nekem ponudniku ni nujno nekaj slabega, če bi bili to lokalni ponudniki brez prevelikega vpliva.
Problem je da se vse koncentrira pri nekaj mega korporacijah, to je tisti resen problem.
Današnji internet je prov žalostno daleč od prvotne ideje decentraliziranega omrežja. Sedaj vse rine na kup v roke parih mega korpom.
Me prav zanima koliko "interneta" še ostane če v tem trenutku ugasneš vse Amazon, MS in Google serverje.
Uporabljati to kot storitev pri nekem ponudniku ni nujno nekaj slabega, če bi bili to lokalni ponudniki brez prevelikega vpliva.
Problem je da se vse koncentrira pri nekaj mega korporacijah, to je tisti resen problem.
Današnji internet je prov žalostno daleč od prvotne ideje decentraliziranega omrežja. Sedaj vse rine na kup v roke parih mega korpom.
Me prav zanima koliko "interneta" še ostane če v tem trenutku ugasneš vse Amazon, MS in Google serverje.
A-242 ::
Edina resitev proti temu je, da se uporabniki kolektivno uprejo z denarnico in ne kupujejo resitev, ki imajo potencial za vendor-lockin
Traparija. Edina rešitev je, da ponudiš nekaj boljšega. Vse ostalo je prelaganje odgovornosti na uporabnike, z rezultatom, ki ne bi smel nikogar presenetiti.
Traparija je predlagati, "da ponudis nekaj boljsega". Nimamo vsi milardnega zaledja s katerim flikamo deficit v zastonjskih storitvah. In dokler je temu tako, so lahko krivi samo uporabniki, ce noces, da grem na kaj bolj radikalnega, recimo prepoved zastonjskih storitev, ker povzrocajo monopolno situacijo.
Me prav zanima koliko "interneta" še ostane če v tem trenutku ugasneš vse Amazon, MS in Google serverje.
Ti jaz povem, sem blokiral ASNje za google, microsoft, facebook in amazon. "Internet" (ajde, web del) crkne. Dobesedno. Niti search engini kot je duckduckgo ne delujejo vec, deloval pa je yandex. Kitajcev nisem probaval, lahko pa bi v principu jih. Kot zanimivost, vsi vecji private trackerji so se delovali.
Lenoba IT kadra je naredila iz decentraliziranega sistema kot je bil internet zamisljen (ajde, pribljizno) gnojno jamo, ki si jo delijo tri firme (facebook je zgoraj irelevanten), svet pa je od interneta vedno bolj odvisen. Tole bi bilo nujno regulirati in EU bi se morala znebiti odvisnosti - s konkretnimi "carinami" na cloud storitve recimo.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: para! ()
sunshine403 ::
Torej si mnenja, da s kolegom pravnikom ne smem ob pivu debatirati o pravu? On pa ne z mano o ITju? Ker si mimogrede izmenjava kakšen nasvet...
Zares se v principu ne gre o izmenjavi mnenj, pac pa o tem, da je 20 siptarjev pozidalo pol vasi novih his. Seveda zastonj, ker so pac delali pri prijateljih. In zares se lahko kdo vpici tudi v to. Ena stvar je da imas mail server za familjo in/ali 3 prijatelje, druga pa mail server z 10.000 accounti. Seveda zastonj za prijatelje. In v tem primeru ti zelim veliko uspeha s prepricevanjem davcne, da se ne gre za delo na crno ampak da si zgolj takj car, da imas 10.000 prijateljev, katerim delas stvari zastonj.
Kot drugo pa, mail server in VPN za XY prijateljev gre postavljat samo idiot (sorry ampak ne morem reci lepse), ki se mu niti pod razno ne sanja, kaj to potegne za sabo. Ce imas to komercialno vsaj nisi odgovoren za vsebino, ko je pa to uradno samo tvoje in za lastno uporabo, pa si za vse pizdarije odgovoren izkljucno ti, potem pa dokazi, da jih nisi naredil ti, glede na to da so prisle iz tvojega ip-ja ;)
A-242 ::
(sorry za duplikat ampak neka mala barabica "para!" se ves cas trudi cenzurirati njemu nevsecne vsebine, pa pride do malo copy pastanja)
To predvsem pove veliko o tvojem razumevanje prijateljstva in "povej mi s kom se druzis in povem ti kdo si". Zaradi nobenega prijatelja me ne bo nihce preganjal in preprican sem, da Matthaia tudi ne, drugim pa dostopa pac ne das.
Traparija je predlagati, "da ponudis nekaj boljsega". Nimamo vsi milardnega zaledja s katerim flikamo deficit v zastonjskih storitvah. In dokler je temu tako, so lahko krivi samo uporabniki, ce noces, da grem na kaj bolj radikalnega, recimo prepoved zastonjskih storitev, ker povzrocajo monopolno situacijo.
Ti jaz povem, sem blokiral ASNje za google, microsoft, facebook in amazon. "Internet" (ajde, web del) crkne. Dobesedno. Niti search engini kot je duckduckgo ne delujejo vec, deloval pa je yandex. Kitajcev nisem probaval, lahko pa bi v principu jih. Kot zanimivost, vsi vecji private trackerji so se delovali.
Lenoba IT kadra je naredila iz decentraliziranega sistema kot je bil internet zamisljen (ajde, pribljizno) gnojno jamo, ki si jo delijo tri firme (facebook je zgoraj irelevanten), svet pa je od interneta vedno bolj odvisen. Tole bi bilo nujno regulirati in EU bi se morala znebiti odvisnosti - s konkretnimi "carinami" na cloud storitve recimo.
sunshine403 je izjavil:
Ce imas to komercialno vsaj nisi odgovoren za vsebino, ko je pa to uradno samo tvoje in za lastno uporabo, pa si za vse pizdarije odgovoren izkljucno ti, potem pa dokazi, da jih nisi naredil ti, glede na to da so prisle iz tvojega ip-ja ;)
To predvsem pove veliko o tvojem razumevanje prijateljstva in "povej mi s kom se druzis in povem ti kdo si". Zaradi nobenega prijatelja me ne bo nihce preganjal in preprican sem, da Matthaia tudi ne, drugim pa dostopa pac ne das.
Edina resitev proti temu je, da se uporabniki kolektivno uprejo z denarnico in ne kupujejo resitev, ki imajo potencial za vendor-lockin
Traparija. Edina rešitev je, da ponudiš nekaj boljšega. Vse ostalo je prelaganje odgovornosti na uporabnike, z rezultatom, ki ne bi smel nikogar presenetiti.
Traparija je predlagati, "da ponudis nekaj boljsega". Nimamo vsi milardnega zaledja s katerim flikamo deficit v zastonjskih storitvah. In dokler je temu tako, so lahko krivi samo uporabniki, ce noces, da grem na kaj bolj radikalnega, recimo prepoved zastonjskih storitev, ker povzrocajo monopolno situacijo.
Me prav zanima koliko "interneta" še ostane če v tem trenutku ugasneš vse Amazon, MS in Google serverje.
Ti jaz povem, sem blokiral ASNje za google, microsoft, facebook in amazon. "Internet" (ajde, web del) crkne. Dobesedno. Niti search engini kot je duckduckgo ne delujejo vec, deloval pa je yandex. Kitajcev nisem probaval, lahko pa bi v principu jih. Kot zanimivost, vsi vecji private trackerji so se delovali.
Lenoba IT kadra je naredila iz decentraliziranega sistema kot je bil internet zamisljen (ajde, pribljizno) gnojno jamo, ki si jo delijo tri firme (facebook je zgoraj irelevanten), svet pa je od interneta vedno bolj odvisen. Tole bi bilo nujno regulirati in EU bi se morala znebiti odvisnosti - s konkretnimi "carinami" na cloud storitve recimo.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: para! ()
Dag ::
Matthai ima najbrž zadeve urejene tako, da tudi če pride na vrata policija z odredbo, forenziki nimajo šans, da bi prišli do podatkov
poweroff ::
sunshine403 je izjavil:
Ena stvar je da imas mail server za familjo in/ali 3 prijatelje, druga pa mail server z 10.000 accounti.
No, pa saj moj primer je tak. Familija (ožja) ter dva (2) kolega.
Kot rečeno. Če se bom kdaj tega lotil komercialno, se bom lotil na drug način.
sunshine403 je izjavil:
Kot drugo pa, mail server in VPN za XY prijateljev gre postavljat samo idiot (sorry ampak ne morem reci lepse), ki se mu niti pod razno ne sanja, kaj to potegne za sabo. Ce imas to komercialno vsaj nisi odgovoren za vsebino, ko je pa to uradno samo tvoje in za lastno uporabo, pa si za vse pizdarije odgovoren izkljucno ti, potem pa dokazi, da jih nisi naredil ti, glede na to da so prisle iz tvojega ip-ja ;)
Delno se strinjam. Razen v delu, da si kriv kar ti. V kazenskem pravu je tako, da ti morajo krivdo dokazati. Ni treba tebi nedolžnosti.
Do katerih vrat?
sudo poweroff
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: poweroff ()
Poldi112 ::
Traparija je predlagati, "da ponudis nekaj boljsega". Nimamo vsi milardnega zaledja s katerim flikamo deficit v zastonjskih storitvah. In dokler je temu tako, so lahko krivi samo uporabniki, ce noces, da grem na kaj bolj radikalnega, recimo prepoved zastonjskih storitev, ker povzrocajo monopolno situacijo.
Kolega, ne nabijajte. Če ljudem ne ponudite alternative, nimate absolutno nobene pravice pizditi čez njih. Gre zgolj za vaš egotrip.
Če ste preleni, da bi podali alternativo, bodo uporabniki pač upobljali uveljavljene rešitve. In lahko se na glavo postavite - vaše blodnje o prepovedi zastonjskih storitev so zgolj to - blodnje.
Mimgrede, lahko vidimo vaš mail server config?
(p.s.: res zanimivo, kako imajo nekateri hude tezave z vzdrzevanjem, pa crkujejo jim zadeve
Ja? Kdo?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Poldi112 ()
HulkHogan ::
Traparija je predlagati, "da ponudis nekaj boljsega". Nimamo vsi milardnega zaledja s katerim flikamo deficit v zastonjskih storitvah. In dokler je temu tako, so lahko krivi samo uporabniki, ce noces, da grem na kaj bolj radikalnega, recimo prepoved zastonjskih storitev, ker povzrocajo monopolno situacijo.
Kolega, ne nabijajte. Če ljudem ne ponudite alternative, nimate absolutno nobene pravice pizditi čez njih. Gre zgolj za vaš egotrip.
Če ste preleni, da bi podali alternativo, bodo uporabniki pač upobljali uveljavljene rešitve. In lahko se na glavo postavite - vaše blodnje o prepovedi zastonjskih storitev so zgolj to - blodnje.
Mimgrede, lahko vidimo vaš mail server config?
Konkurenco Googlu zatirajo vse finančne institucije, ne nabijaj o egoizmu, lenobi in nesposobnosti.
Another week, another slew of projects banned by major web platforms. Paypal has ejected Bitchute, a Youtube competitor that champions free speech, while Facebook has banned ad campaigns by Bloom that promoted a rival service.
Miljonarji rečejo da njihovi konkurenti širijo sovraštvo in že ploskate ko jih cenzurirajo.
Gab je izgubil vse bančne račune ker je en "žleht" gor postal. Medtem ko so na Facebooku v živo prenašali rasno nasilje, pa Zucka noben ni nič tepel.
Da Netfliksa s Cuties sploh ne omenjam ker se boš spenil da zatiram svobodo govora.
Poldi112 ::
>Konkurenco Googlu zatirajo vse finančne institucije, ne nabijaj o egoizmu, lenobi in nesposobnosti.
Kolega, pismenost vas daje.
O lenobi uporabnikov nabijate drugi, jaz vam samo skušam dopovedati, da živite v pravljici. Saj super, da ste navdušeni sami nad seboj, ker znate postaviti svoj mail server, samo ne težiti uporabnikom, da so leni, če jih vaši hobiji ne zanimajo.
Kolega, pismenost vas daje.
O lenobi uporabnikov nabijate drugi, jaz vam samo skušam dopovedati, da živite v pravljici. Saj super, da ste navdušeni sami nad seboj, ker znate postaviti svoj mail server, samo ne težiti uporabnikom, da so leni, če jih vaši hobiji ne zanimajo.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
HulkHogan ::
techfreak :) ::
Poldi112 ::
>
Kolega, pismenost vas daje.
>nimam argumentov in bom zato napadel slovnico.
OK
Kolega, slovnica ni problem, vaše razumevanje napisanega je.
Kar ste zgolj znova potrdili.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Poldi112 ()
poweroff ::
Mislim, da se večina tukaj strinja, da je odvisnost od ene (ali dveh) korporacij slaba.
Iz tega sledi, da se je treba odvisnosti rešiti.
Kako - no, to je pa vprašanje. Eni znajo sami. Eni bodo morda plačali. Večina pa pač ne bo naredila nič. Lahko pa debatiramo o tem, kako bi iz matrice osvobodili čim več ljudi.
Mimogrede, tudi odvisnost od mobilnega signala je problem. Koliko vas ima radioamaterski izpit? A osvoboditev iz te matrice je mogoča?
Samo v razmislek.
Iz tega sledi, da se je treba odvisnosti rešiti.
Kako - no, to je pa vprašanje. Eni znajo sami. Eni bodo morda plačali. Večina pa pač ne bo naredila nič. Lahko pa debatiramo o tem, kako bi iz matrice osvobodili čim več ljudi.
Mimogrede, tudi odvisnost od mobilnega signala je problem. Koliko vas ima radioamaterski izpit? A osvoboditev iz te matrice je mogoča?
Samo v razmislek.
sudo poweroff
HulkHogan ::
>
Kolega, pismenost vas daje.
>nimam argumentov in bom zato napadel slovnico.
OK
Kolega, slovnica ni problem, vaše razumevanje napisanega je.
Kar ste zgolj znova potrdili.
Aja, nisem vedel da znaš brati misli. Bi ti rekel sori, samo ker imaš vpogled v moje misli bi itak vedel da mi v resnici ni žal.
Dag ::
Izbrisano, da ne bo OT, bom raje odprl drugo temo o konkretnih rešitvah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Dag ()
zmaugy ::
Traparija je predlagati, "da ponudis nekaj boljsega". Nimamo vsi milardnega zaledja s katerim flikamo deficit v zastonjskih storitvah. In dokler je temu tako, so lahko krivi samo uporabniki, ce noces, da grem na kaj bolj radikalnega, recimo prepoved zastonjskih storitev, ker povzrocajo monopolno situacijo.
In to je bistvo. Prav zanimivo, kako je cel svet pristal na DAMPING ameriških internetnih podjetij (Američani so brez težav uvedli carine na jeklo, ker so se jim zdele cene iz uvoza prenizke).
Ker nihče nima finančnega zaledja, je temu zelo težko konkurirati.
Vse te storitve bi morale biti plačljive - in to z denarjem. Če kdo hoče prodajati svoje osebne podatke, je to ločena stvar.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
A-242 ::
Mimgrede, lahko vidimo vaš mail server config?
Absolutno ne. Prevec fines, ki so mi svojstvene.
Če nisem spregledal, še ni bil omenjen.
Sem preveril tudi njegov ASN. Ni omembe vredno, res sicer je, da padejo dol vsi, ki so preko njih "zasciteni", ampak ni tako hudo. Lahko pa reces Akamai samo to je pa cisto druga zgodba.
Če ste preleni, da bi podali alternativo, bodo uporabniki pač upobljali uveljavljene rešitve. In lahko se na glavo postavite - vaše blodnje o prepovedi zastonjskih storitev so zgolj to - blodnje.
Sem si bookmarkal tole, te bom v prihodnosti spomnil Vecja je sicer verjetnost carin (katerih namen je scitenje lastnega trzisca - v tem primeru EU trzisca), ampak pustiva se presenetiti. Se pa kuha (off the record).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: A-242 ()
ales85 ::
Mislim, da nisem zasledil tekom teme ampak v komentarjih kot glavno tezavo vidim izgubo dostopa do obstojecih sporocil. Meni se to zdi se najmanjsa tezava ter najlazje resljiva.
Dejanska tezava se pojavi takrat, ko imajo uporabniki doticni email naslov uporabljen pri mnogih storitvah in ga zaradi tega skoraj ne morejo zamenjati/izgubijo dostop.
Dejanska tezava se pojavi takrat, ko imajo uporabniki doticni email naslov uporabljen pri mnogih storitvah in ga zaradi tega skoraj ne morejo zamenjati/izgubijo dostop.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ales85 ()
sunshine403 ::
Delno se strinjam. Razen v delu, da si kriv kar ti. V kazenskem pravu je tako, da ti morajo krivdo dokazati. Ni treba tebi nedolžnosti.
Do katerih vrat?
Saj dokazali bodo, da je iz tvojega ip-ja. Pa zares ce smo posteni.... tisto na koncu niti ni pomembno ali gres v keho ali ne oz. ali placas kazen ali ne. Se spomnis enega politika, ki je bil pred leti obtozen pedofilije? Naj ne bi bilo nic njegovega, je bilo pa pri njem oz. z njegovega inet prikljucka. Ne vem kaj je bilo na koncu, ampak tip je bil za 3/4 Slovenije pedofil, pa ce je imel kaj s tem ali nic.
PS: Familija in 2-3 kolegi so ena stvar in za to sem povsem preprican, da nikogar ne briga, niti se nihce ne bo vtikal v to. V Sloveniji se se vedno delajo hise "doma" s pomocjo druzine in prijateljev in nikogar ne moti. Ko pa imas prej omenjenih 20 siptarjev, ki po celi Sloveniji delajo "za prijatelje" je pa stvar drugacna.
showsover ::
Dejanska tezava se pojavi takrat, ko imajo uporabniki doticni email naslov uporabljen pri mnogih storitvah in ga zaradi tega skoraj ne morejo zamenjati/izgubijo dostop.
Torej nekaj takšnega kot je Curve card pri plačilnih karticah, še pri email naslov? Ok?
Kaj pa če ta Curve email crkne ali začne nesorazmerno zaračunavat?
Kakorkoli obrneš, rit maš vedno zadaj.
ales85 ::
Dejanska tezava se pojavi takrat, ko imajo uporabniki doticni email naslov uporabljen pri mnogih storitvah in ga zaradi tega skoraj ne morejo zamenjati/izgubijo dostop.
Torej nekaj takšnega kot je Curve card pri plačilnih karticah, še pri email naslov? Ok?
Kaj pa če ta Curve email crkne ali začne nesorazmerno zaračunavat?
Kakorkoli obrneš, rit maš vedno zadaj.
Ne razumem na kaj se nanasa tvoj odgovor. Niti ne uporabljam Curve.
Resitev je lastna domena, lahko se vedno uporabljamo Gmail. Ce nam odpovejo dostop enostavno spremenimo MX zapise - tezava resena.
A-242 ::
Dejanska tezava se pojavi takrat, ko imajo uporabniki doticni email naslov uporabljen pri mnogih storitvah in ga zaradi tega skoraj ne morejo zamenjati/izgubijo dostop.
Ni tezave. Jaz imam drug email za popolnoma vsako storitev (podobno kot geslo - ne recikliram ampak ima vsaka stran drugega, ker so lastniki strani salabajzerji in shranjujejo gesla v plain textu). Ne obstajata dve strani, ki bi imele enak email (crc32(url)@(mojih.vec.domen.com)).
sunshine403 je izjavil:
Saj dokazali bodo, da je iz tvojega ip-ja.
Trojancka je po nesreci pognal. Vmes se mu je pa disk po nesreci wipal, samo manjsi blok, recimo kaksnih 256 bitov, najprej z nulami, potem z random stevili,... daj poglej si no kako je izgledalo pri preiskavi pirate baya.
https://www.theguardian.com/technology/...
Poglej, takole je. Za delovno mesto v racunalniski forenziki v drzavnem "sektorju", dobis recimo 1500 eurov / mesec. Za ekvivaletno delovno mesto v industriji dobis vsaj enkrat vec. Kam mislis, da grejo sposobni ljudje, ali reciva drugace - kdo izmed sposobnih bo delal za 1500 eurov na mesec neto. Pa se lahko pogovarjamo o bluetooth beaconu zazidanem v steno, NFCju, prisotnost wifi omrezja od soseda, odprtje ohisja, samo izberi nacin, kako racunalnik preneha funkcionirati, ko pride do "nenormalnosti". Pa do bolj zanimivih se niti prisel nisem. Pozabi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: A-242 ()
ales85 ::
Dejanska tezava se pojavi takrat, ko imajo uporabniki doticni email naslov uporabljen pri mnogih storitvah in ga zaradi tega skoraj ne morejo zamenjati/izgubijo dostop.
Ni tezave. Jaz imam drug email za popolnoma vsako storitev (podobno kot geslo - ne recikliram ampak ima vsaka stran drugega, ker so lastniki strani salabajzerji in shranjujejo gesla v plain textu). Ne obstajata dve strani, ki bi imele enak email (crc32(url)@(mojih.vec.domen.com)).
sunshine403 je izjavil:
Saj dokazali bodo, da je iz tvojega ip-ja.
Trojancka je po nesreci pognal. Vmes se mu je pa disk po nesreci wipal, najprej z nulami, potem z random stevili,...
Ja, ti. Ampak ne pogovarjamo se o tebi :)
Vseeno pa firbec, imas razlicne domene ali le razlicne naslove na eni domeni?
MrStein ::
In ne, ne gre za osnovno pismenost. Osnovna pismenost je, da znaš napisat mail, ne, da znaš administrirati svoj mail server. Že instalacija desktop OS-a daleč presega osnovno pismenost, kaj šele server.
Ljudje imamo šiht/življenje.
Saj ti nasveti so za tiste, nimajo življenja. Samo ni "spelled out".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
A-242 ::
Dejanska tezava se pojavi takrat, ko imajo uporabniki doticni email naslov uporabljen pri mnogih storitvah in ga zaradi tega skoraj ne morejo zamenjati/izgubijo dostop.
Ni tezave. Jaz imam drug email za popolnoma vsako storitev (podobno kot geslo - ne recikliram ampak ima vsaka stran drugega, ker so lastniki strani salabajzerji in shranjujejo gesla v plain textu). Ne obstajata dve strani, ki bi imele enak email (crc32(url)@(mojih.vec.domen.com)).
sunshine403 je izjavil:
Saj dokazali bodo, da je iz tvojega ip-ja.
Trojancka je po nesreci pognal. Vmes se mu je pa disk po nesreci wipal, samo manjsi blok, recimo kaksnih 256 bitov, najprej z nulami, potem z random stevili,... daj poglej si no kako je izgledalo pri preiskavi pirate baya.
https://www.theguardian.com/technology/...
Poglej, takole je. Za delovno mesto v racunalniski forenziki v drzavnem "sektorju", dobis recimo 1500 eurov / mesec. Za ekvivaletne potrebne sposobnosti v industriji dobis vsaj enkrat vec. Kam mislis, da grejo sposobni ljudje, ali reciva drugace - kdo izmed sposobnih bo delal za 1500 eurov na mesec neto. Pa se lahko pogovarjamo o bluetooth beaconu zazidanem v steno, NFCju, prisotnost wifi omrezja od soseda, odprtje ohisja, samo izberi nacin, kako racunalnik preneha funkcionirati, ko pride do "nenormalnosti". Pa do bolj zanimivih se niti prisel nisem. In s cisto malo skriptiranja se da izvesti, da niti "rubber hose cryptography" ne pomaga, podatki so neresljivi (da ti obelodanim, podatki na disku tipicno (razen pri salabajzerjih) niso kriptirani z originalnim geslom ampak z res dolgim geslom, ki je kriptirano z user keyem in shranjeno nekam na disk. Ko to enkrat wipas, lahko spolno obcujes s svojo mamo, pa ne bos zraven prisel). In izzivam kakrsnegakoli forenzika, da mi proba zamrznit (pun intended) stanje rama. Se bo grdo nacudil.
Ergo pozabi.
In ja, ful daljsi ku*ac imam kot ti. Za faktor 100x ali 200x (lahko poves svojo dolzino, pa ti bom zracunal).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: A-242 ()
janezvalva ::
glih ko govorimo o gmailu, a se da postavit svoj mail server?
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?
A-242 ::
Vseeno pa firbec, imas razlicne domene ali le razlicne naslove na eni domeni?
Vec domen, vec ip-jev, vec reverse resolvov.
janezvalva je izjavil:
glih ko govorimo o gmailu, a se da postavit svoj mail server?
Ja, se da. Pa hudo blagodejno je, od trial resetov naprej (s svojim email serverjem ti nic ne preprecuje n registracij, seveda pa moras biti pozorne na brisanje etagov, fingerprintanja (webgl, canvas, font, audio), cookijev ipd). Skratka imeti svoj email server je nacin, da vzames zivljenje v svoje roke
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: A-242 ()
showsover ::
...
Kako ne razumes, madona, en stalen email naslov, ki je v bistvu forward na nekega drugega, konfigurabilnega. Curve card pristop. Lokalne kopije izbranih podatkov iz clouda, vsak pa si res ne bo nastavljal MX zapisov in po možnosti sam poganjal serverjev. Ne vem, meni osebno ni težko razumeti, da 99% ljudi tega ne uporablja in ravno tako živi, mnogokrat celo bolj uspešno, vsaj kolikor razumem tale pisanja.
MrStein ::
In če ti ukinejo ta stalen email naslov?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gmail in preveranti: pike so pomembne (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Omrežja / internet | 23666 (17383) | AštiriL |
» | Naslednik Hotmaila je Outlook.com (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Omrežja / internet | 20903 (17660) | darkolord |
» | Kitajska zvito blokira GmailOddelek: Novice / NWO | 5354 (4521) | opeter |