» »

V Veliki Britaniji in na Irskem požgali že 50 baznih postaj

V Veliki Britaniji in na Irskem požgali že 50 baznih postaj

BBC - Britanski mobilni operaterji so potrdili, da so med velikonočnimi prazniki neznanci napadli še 20 baznih postaj. Šlo je večinoma za požige, ki so se zgodili v različnih mestih v Angliji, Walesu in na Škotskem. Nadlegovanja osebja v tem času niso zabeležili. To je sicer manj požigov, kot so jih zaznali teden dni pred tem, a kaže na zaskrbljujoč trend. Ne gre več le za posamezne incidente, temveč koordiniran napade. Doslej so jih zabeležili že okrog 50. Eden izmed napadov je prizadel postajo, ki je povezljivost zagotavljala v bolnišnici Nightingale v Birminghamu. V nekaterih primerih je policija že izsledila domnevne storilce in jih aretirala. So pa ti napadi nevarni, saj so morali v Dagenhamu zaradi goreče bazne postaje evakuirati okoliške prebivalce. Z ognjenimi zublji se je borilo 25 gasilcev.

Napadi niso omejeni na Veliko Britanijo. Poročali smo že o požigih baznih postaj na Nizozemskem, sedaj pa o napadih poročajo tudi iz Irske. Tam so neznanci na veliko noč zažgali dve bazni postaji, ki so ju nadgradili na 4G. Na Irskem so minuli teden protestniki metali čebulo v tehnike, ki so popravljali bazno postajo 4G v predmestju Dublina. K sreči ni bil nihče poškodovan, čeprav je bil eden izmed tehnikov na oddajniku, kjer so leteči predmeti seveda nevarni.

Oblasti utemeljeno sumijo, da so napadi povezni z nasprotovanjem tehnologiji 5G. Na internetu se širijo različne teorije zarote, med katerimi je med epidemijo covida-19 posebej popularna prav ta, ki povezuje 5G in covid-19, čeprav za to ni nobene smiselne razlage ali dokazov. V resnici reprezentativne svetovne organizacije in organi po pregledu literature zagotavljajo, da v predpisanih mejah neionizirajoče sevanje nima nobenih škodljivih vplivov na ljudi.

Olje na ogenj prilivajo tudi bolj ali manj slavni posamezniki, ki prav tako širijo te teorije zarote. V Veliki Britaniji je tudi televizijska voditeljica Amanda Holden na Twitterju svojih 1,9 milijona sledilcev nagovorila, naj podpišejo peticijo proti 5G, ker da so simptomi 5G podobni kot pri covidu-19. Objavo je kasneje izbrisala, češ da je šlo za pomoto. Voditelj na ITV Eamonn Holmes pa je v etru izrazil dvom o poročanju medijev, da med 5G in koronavirusom ne more biti povezave. Ko so ga naslednji dan pobarali o teh izjavah, je dejal, da povezave ni in da so drugačni sklepi napačni in potencialno nevarni. Regulator medijev Ofcom je začel preiskavo teh izjav z največjo prioriteto. Podobne teorije nekritično širijo tudi nekateri igralci (Woody Harrelson) ali pevci (MIA). Facebook je napovedal stroge ukrepe in je že blokiral skupine nasprotnikov 5G, v katerih so se navduševali nad gorečimi baznimi postajami.

77 komentarjev

«
1
2

Miki N ::

Oblasti utemeljeno sumijo, da so napadi povezni z nasprotovanjem tehnologiji 5G. Na internetu se širijo različne teorije zarote, med katerimi je med epidemijo covida-19 posebej popularna prav ta, ki povezuje 5G in covid-19, čeprav za to ni nobene smiselne razlage ali dokazov. V resnici reprezentativne svetovne organizacije in organi po pregledu literature zagotavljajo, da v predpisanih mejah neionizirajoče sevanje nima nobenih škodljivih vplivov na ljudi.


Pa dobro, kaj ni povsem očitno, da gre za klasično "vstajo" (insurgency) ki ima pravi razlog čisto drugje? Kaj je najbolj očiten razlog, ki povezuje pandemijsko "krizo" z baznimi postajami? Vse ostalo je dimna zavesa oblasti, ki si obupano skušajo prikazati problem kot neko nerazumno marginalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

GabrieLeo ::

Tudi to, da se kontinenti premikajo je bilo nekoč označeno za pseudoznanost.
Da se ljudje upirajo zdaj, in ne ko se je psotavljal LTE, 3G itd bi bilo potrebno prisluhniti.
Ljudje, ki najbolj zagovarjajo odprte debate ter pristope k iskanju pravih rešitev zdaj zamahujejo s rokami in
pravijo da so to samo neki teoretniki zarot s preveč časa in nasploh so neumni.

Aggressor ::

en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

user427615 ::

In ko bo število novih okužb začelo padati, bo nastala korelacija z zmanjšanjem števila baznih postaj 5G? :D

Poldi112 ::

GabrieLeo je izjavil:

Tudi to, da se kontinenti premikajo je bilo nekoč označeno za pseudoznanost.
Da se ljudje upirajo zdaj, in ne ko se je psotavljal LTE, 3G itd bi bilo potrebno prisluhniti.
Ljudje, ki najbolj zagovarjajo odprte debate ter pristope k iskanju pravih rešitev zdaj zamahujejo s rokami in
pravijo da so to samo neki teoretniki zarot s preveč časa in nasploh so neumni.


Itak, da so neumni teoretiki zarot. Za debato naj pa najprej predstavijo kakšen konkreten tehničen argument. Aja, ga ni - kako naj se potem gremo debato z njimi?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Pinzl ::

GabrieLeo je izjavil:

Tudi to, da se kontinenti premikajo je bilo nekoč označeno za pseudoznanost.
Da se ljudje upirajo zdaj, in ne ko se je psotavljal LTE, 3G itd bi bilo potrebno prisluhniti.
Ljudje, ki najbolj zagovarjajo odprte debate ter pristope k iskanju pravih rešitev zdaj zamahujejo s rokami in
pravijo da so to samo neki teoretniki zarot s preveč časa in nasploh so neumni.


A to dejansko resno misliš al kaj?
Niti ene verodostojen raziskave ni da bi 5G karkoli povzročal.

Prav vidi se da ljudje ne smejo imeti prostega časa, ker so preneumni za normalno družbo.
To je treba dat za trak in ko crknete zamenjat z drugim teoretikom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Pinzl ()

SeMiNeSanja ::

Si kar predstavljam te bedake, ki požigajo....

Najprej zažge postajo, potem pa preklinja, da nima signala, da bi lahko fotke uploadal na Instagram&Co. Ko pa pride do delujoče bazne postaje pa preklinja, da dela tako hudičevo počasi, da je to zagotovo zarota, da stvar nikamor ne gre.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

pegasus ::

Vseskup je samo zarota spacexa, da bo starlink uspel, ker plebsi ne bodo mogli satelitov dol klatit. Ali pač? ;)

slitkx ::

Vsakega, ki ga dobijo/izsledijo v zvezi s požigom, direkt vrtž v čuzo. Nikakršnega sojenja.

Spiko ::

Ahh things were better with no cell phones...



Kumbaya okoli gorečih postaj se sliši zelo romantično.
Take that, dirty Linux hippies! Take that, Thieving Macintosh Republicans! XD

SuperKripto ::

Ne rabis biti prevec pameten da bi pogruntal kaj se bo izcimilo iz tega. Ukinit vsa web zbiralisca, ki so proti 5G. Sem ze zasledil bote, ki komentirajo kako je potrebno pozgat 5G. Zdaj ce jih moti kaksna skupina je dovolj, ce se zacnejo boti tam zbirat v podporo pozigu 5G in jim zaprejo skupino.

Zgodovina sprememb…

Mr.B ::

Si predstavljate, v kaksni manj razviti drzavi, kako je enostavneje ameriski politiki vplivati na mbenje mnozic preko fb medija.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Utk ::

Tako kot če spustiš po nesreči nek mali virusek v divjino in kmalu okužiš cel svet, tudi lahko z nekim malim namigovanjem na škodljivost 5g, da bi zajebaval neko firmo, ki ima prednost, sprožiš take neumnosti. Američani se še smejijo najbrž, bo pa to prišlo tudi do njih, niso oni nič bolj pametni.

brbr21 ::

Najprej polno člankov kako je 5G nevaren z nadzor/prisluškovanje, potem zgodbe o nevarnosti za zdravje, povezave s korono, do požigov postaj. Kaj nas še čaka?
Kdo vodi in kdo bogato zaostaja pri razvoju in s tem implementaciji 5G tehnologije?

Vem, vem bere se kot še ena teorija zarot in se strinjam, ampak je pa prikladna za zaustavitev izvedbe projektov in s tem kitajskega vpliva... Strah bi moralo biti nas uporabnike (iz drugih razlogov), ker interes je izjemen. Ne samo neposredno finančen.

Zimonem ::

Še zadnji žeblji v tehnološko superiornost zahoda. Se bodo pa implemetirale 5G mreže drugod. Huawei bo imel nekoliko manjše dobičke, mi pa zastarelo infrastrukturo. Kar bo še dodatno poglobilo gospodarsko nekonkurenčnost.

TheBlueOne ::

Jaz bom pocasi zacel verjeti, da ima 5G negativen vpliv. Kjer postavijo bazne postaje ljudem ocitno pade IQ. :D

bf4ed ::

slitkx je izjavil:

Vsakega, ki ga dobijo/izsledijo v zvezi s požigom, direkt vrtž v čuzo. Nikakršnega sojenja.


Ne, takoj odstrel na licu mesta!
To moreš totalna nerazgledana budala bit.

Cervantes ::

slitkx je izjavil:

Vsakega, ki ga dobijo/izsledijo v zvezi s požigom, direkt vrtž v čuzo. Nikakršnega sojenja.

Ne v čuzo. V Temzo!
Morones capitales.

dripac ::

TheBlueOne je izjavil:

Jaz bom pocasi zacel verjeti, da ima 5G negativen vpliv. Kjer postavijo bazne postaje ljudem ocitno pade IQ. :D


Ja, bi se kar strinjal s tem :D

carota ::

Ob tem pa izdajo nov bankovec za 20 funtov, ki ima hologram z bazno postajo in nad njim sliko korona-virusa :))
 Twenty pound

Twenty pound

anketar ::

mislm a lahko prebivalci sami odločjo, če hočjo met 5g baze bliz seb al ne? mislm a smo v demokraciji al nismo

_Denny_ ::

Heh idioti...ko bi le take bedarije ala "5G povzroča korono" ostale samo na internetu, ne pa da so tudi v fizičnem tisku. Ravno včeraj mi stara mama blizu 80ih začne z "Jaz nič ne verjamem vsem tem ukrepom, ta virus je ena velika izmišljotina, ki so jo pred marcom po svetu raznašali ameriški vojaki in je bila namerno narejena v laboratoriju zaradi preveč živih starih ljudi, da ne bi rabili plačevati pokojnin. Za kitajski začetek so si izmislili, ker so zelo sposobni ter pametni ljudje in jih Trump sovraži, vse se pa širi prek sevanja anten za mobitele. Sploh ni prišlo od netopirov, ker ga je do zdaj samo ena ženska jedla na posnetku. Jaz že ne bom upoštevala nekih lažnih preplahov in nepotrebnih ukrepov države! Ko najdejo cepivo se tudi ne bom šla cepit, ker pišejo kako se en hodi že celo življenje proti gripi in jo ravno zaradi cepiva dobi.". Ko sem vprašal od kje ji ta idiotizem, mi pokaže kup Slovenskih Novic in 24 Svet oz. kako se temu wc papiru že reče...tako zavajanje bi moralo biti strogo sankcionirano, da jih že samo ena kazen pahne v bankrot.
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400

TheBlueOne ::

anketar je izjavil:

mislm a lahko prebivalci sami odločjo, če hočjo met 5g baze bliz seb al ne? mislm a smo v demokraciji al nismo


Smo, samo nasa demokracija je narejena dovolj brihtno, da ni vedno 100% direktna. Ti se oklepas definicije, ki jo razlagamo otrokom do recimo pet let.

anketar ::

_Denny_ je izjavil:

Heh idioti...ko bi le take bedarije ala "5G povzroča korono" ostale samo na internetu, ne pa da so tudi v fizičnem tisku. Ravno včeraj mi stara mama blizu 80ih začne z "Jaz nič ne verjamem vsem tem ukrepom, ta virus je ena velika izmišljotina, ki so jo pred marcom po svetu raznašali ameriški vojaki in je bila namerno narejena v laboratoriju zaradi preveč živih starih ljudi, da ne bi rabili plačevati pokojnin. Za kitajski začetek so si izmislili, ker so zelo sposobni ter pametni ljudje in jih Trump sovraži, vse se pa širi prek sevanja anten za mobitele. Sploh ni prišlo od netopirov, ker ga je do zdaj samo ena ženska jedla na posnetku. Jaz že ne bom upoštevala nekih lažnih preplahov in nepotrebnih ukrepov države! Ko najdejo cepivo se tudi ne bom šla cepit, ker pišejo kako se en hodi že celo življenje proti gripi in jo ravno zaradi cepiva dobi.". Ko sem vprašal od kje ji ta idiotizem, mi pokaže kup Slovenskih Novic in 24 Svet oz. kako se temu wc papiru že reče...tako zavajanje bi moralo biti strogo sankcionirano, da jih že samo ena kazen pahne v bankrot.


bakici je dovolj drkanja v glavo zdej vrjet ameriški al pa kitajski propagandi je vseen, najbrž ma že dovolj let pod palcem, da se ji jebe če gre v drug svet al ne

Ales ::

TheBlueOne je izjavil:

anketar je izjavil:

mislm a lahko prebivalci sami odločjo, če hočjo met 5g baze bliz seb al ne? mislm a smo v demokraciji al nismo


Smo, samo nasa demokracija je narejena dovolj brihtno, da ni vedno 100% direktna. Ti se oklepas definicije, ki jo razlagamo otrokom do recimo pet let.

Po svoje ne bi bilo nič narobe, če bi bila bolj direktna, ampak on enači demokracijo s tistim, kar prav njemu paše. To ni demokracija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ales ()

Poldi112 ::

anketar je izjavil:

mislm a lahko prebivalci sami odločjo, če hočjo met 5g baze bliz seb al ne? mislm a smo v demokraciji al nismo


Če bi pustili prebivalcem, da sami odločijo, če hočejo imeti blizu sebe 5g baze, elektrarne, tovarne, deponije, ... ne bi imeli nikjer ničesar ...

In ne, nima veze z demokracijo.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Markoff ::

SuperKripto je izjavil:

Ne rabis biti prevec pameten da bi pogruntal kaj se bo izcimilo iz tega. Ukinit vsa web zbiralisca, ki so proti 5G. Sem ze zasledil bote, ki komentirajo kako je potrebno pozgat 5G. Zdaj ce jih moti kaksna skupina je dovolj, ce se zacnejo boti tam zbirat v podporo pozigu 5G in jim zaprejo skupino.

Se ne bi čudil, false flag operacije so standardni protokol dovolj močnih (i)legalnih združenj. Vprašanje pa je, komu je to v interesu, da bi se tako zelo izpostavil. Konkurenca Huaweija? RasPutin and those pesky Ruskies? Marsovci?

Ne vem, da bi se posamezniki, ki verjamejo v škodljivost 5G in s tem ne kažejo razno povsem racionalnega načina razmišljanja, tako dobro globalno organizirali in "varno" zažigali postaje (šalabajzer se hitro zna sam opeči, zaenkrat pa nimamo poročil o opečenih napadalcih)...I don't buy it.

slitkx je izjavil:

Vsakega, ki ga dobijo/izsledijo v zvezi s požigom, direkt vrtž v čuzo. Nikakršnega sojenja.

Takšne izjave so na ravni 5G požigalcev. Zakaj imaš internet, če imaš bicikl, pa take fore?

_Denny_ je izjavil:

... mi pokaže kup Slovenskih Novic in 24 Svet oz. kako se temu wc papiru že reče...tako zavajanje bi moralo biti strogo sankcionirano, da jih že samo ena kazen pahne v bankrot.

1. Ne moreš rešiti ljudi pred lastno neumnostjo, naivnostjo, nekritičnostjo.
2. Kdo bo predpisoval "resnico"? CK ZK? Ivan? Ti?
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

starfotr ::

V bistvu zažiganje baznih ni nič drugače, kot zažiganje kontejnerjev s smetmi, sprejanje fasad in raznoraznih vlakov, uničevanje predmetov. Temu se reče vandalizem. Če to delajo ljudje, ki imajo v glavi gonijo proti 5G, nima veze.

Proti čemu imajo pa gonijo ljudje, ki zažgejo smetnjak?

mujek ::

anketar je izjavil:

mislm a lahko prebivalci sami odločjo, če hočjo met 5g baze bliz seb al ne? mislm a smo v demokraciji al nismo

1% jih je proti 5G,
5% je za 5G,
94% populacije je vseeno za 5G.

Problem je enak kot pri veganih. Jih je za 1% populacije ampak so glasni kot raketa.

Markoff ::

_Denny_ je izjavil:

... mi pokaže kup Slovenskih Novic in 24 Svet oz. kako se temu wc papiru že reče...tako zavajanje bi moralo biti strogo sankcionirano, da jih že samo ena kazen pahne v bankrot.

1. Ne moreš rešiti ljudi pred lastno neumnostjo, naivnostjo, nekritičnostjo.
2. Kdo bo predpisoval "resnico"? CK ZK? Ivan? Ti?

Raje imam 100 nasprotujočih si "laži" kot eno zveličavno "resnico".

starfotr je izjavil:

V bistvu zažiganje baznih ni nič drugače, kot zažiganje kontejnerjev s smetmi, sprejanje fasad in raznoraznih vlakov, uničevanje predmetov. Temu se reče vandalizem. Če to delajo ljudje, ki imajo v glavi gonijo proti 5G, nima veze. Proti čemu imajo pa gonijo ljudje, ki zažgejo smetnjak?

Ne bi vedel, ker o njih ni novic na prvih straneh vseh medijev in niti ne vem, ali je to tako pereč družbeni problem kot npr. grozote binarnih javnih toalet za nebinarne aspolnike.

PS: gonja, ne gonija. In gonje nimaš, temveč jo zganjaš.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

zmaugy ::

Kaj je narobe? Tole: "teorije zarote, med katerimi je med epidemijo covida-19 posebej popularna prav ta, ki povezuje 5G in covid-19, čeprav za to ni nobene smiselne razlage ali dokazov."

Obravnava kretenoidnih neumnosti na vljuden način je razlog, da idioti dobijo zagon za to. Ljudem, ki imajo idiotska stališča, je to treba povedati brez olepševanja in direkt u faco.

Torej, pravilno bi bilo namesto "teorije zarote" uporabiti na primer "zabite kretenoidnosti" ali kaj podobno sočnega in nedvoumnega.

Ampak ne, dejmo se it "argumentacijo" z bedaki, potem se pa čudimo da zanikovalci GW, kulti ploščate Zemlje, antivaxxerstva, chemtrail šamanstva in podobnih popolnih bedarij dobivajo vpliv. Logično, da ga imajo, saj jim ga sami dajemo.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Mr.B ::

brbr21 je izjavil:

Najprej polno člankov kako je 5G nevaren z nadzor/prisluškovanje, potem zgodbe o nevarnosti za zdravje, povezave s korono, do požigov postaj. Kaj nas še čaka?
Kdo vodi in kdo bogato zaostaja pri razvoju in s tem implementaciji 5G tehnologije?

Vem, vem bere se kot še ena teorija zarot in se strinjam, ampak je pa prikladna za zaustavitev izvedbe projektov in s tem kitajskega vpliva... Strah bi moralo biti nas uporabnike (iz drugih razlogov), ker interes je izjemen. Ne samo neposredno finančen.

Ja kaj mi pa potem ta free WiFi na vsakem drogu. Kaj misliš da bo telekom mirno gledal.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

anketar ::

s

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: anketar ()

Glugy ::

Nekam čudno tole da pri 4G ni nobene panike blo zdej pri 5G je pa cela štala da se požiga. Je pa zanimivo da je edino Kitajska za zdaj zares osvojila 5G tehnologijo in gre to lepo ZDA na roke da bodo potem lahko oni postavil 5G z vsem tem upočasnjevanjem implementacije te tehnologije ( z požari in lažnimi novicami o škodljviosti in potrebi po testiranjih in ostalih zavlačevanjih) na zahodu. Eni bi temu rekli teorija zarote in mogoče da tud je ampak ne bi se čudil če bi bilo res.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

Bwaze6 ::

Če predsednik najmočnejše države na svetu prodaja teorije zarot in psevdoznanost, namesto da bi poslušal koga bolj izobraženega od sebe, potem ni čudno da se zdaj vsak internetni strokovnjak počuti poklicanega, da o prav vsaki stvari poda svojo razsodbo, in glede na to tudi ravna.

In to je šele začetek. Odstop od Podnebnega sporazuma, prenehanje plačevanja WHO, nameščanje ljudi iz industrij na položaje nadzornih organov, ki bi morali te industrije nadzirati, odpuščanja ljudi, ki vestno opravljajo svoj poklic... Takšni idiotizmi imajo lahko za posledico preganjanje "lažnjivih uradnih znanstvenikov" - tožba proti italijanskim seizmologom, ki niso napovedali potresa bo morda kmalu popolnoma običajen dogodek... Krivce za koronavirus smo že našli (Kitajska, WHO, EU), in jih bomo brez sojenja kaznovali. Potem bo treba najti še krivce za ustvarjanje panike glede bolezni, za katero bo umrlo PREMALO LJUDI, da bi lahko opravičili zrušenje gospodarstva...

Saj bi kaj napisal o tem, da pristaši takšnega obnašanja ravnajo skrajno hinavsko, če za to svoje širjenje gonje proti znanosti uporabljajo produkte točno te znanosti, pa se bojim, da je to malce prezahteven koncept...

Poldi112 ::

Glugy je izjavil:

Nekam čudno tole da pri 4G ni nobene panike blo zdej pri 5G je pa cela štala da se požiga. Je pa zanimivo da je edino Kitajska za zdaj zares osvojila 5G tehnologijo in gre to lepo ZDA na roke da bodo potem lahko oni postavil 5G z vsem tem upočasnjevanjem implementacije te tehnologije ( z požari in lažnimi novicami o škodljviosti in potrebi po testiranjih in ostalih zavlačevanjih) na zahodu. Eni bi temu rekli teorija zarote in mogoče da tud je ampak ne bi se čudil če bi bilo res.


Ni preveč smiselno. Itak so jih blokirali že na državni ravni, tako da nič ne pridobijo s požigi. Plus da onih par postaj ki zgori nima praktično nobenega opaznega vpliva na vse skupaj.

Dlje ko bodo mečkali, bolj jih kitajci pred njimi.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldi112 ()

vostok_1 ::

5G morda res ne more cvret možganov, definitivno pa bo ključna tehnologija prihajajoče totalitaristične distopije.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

pegasus ::

Vostok, pozabljaš starlink in sorodne projekte. Boš moral na Antarktiko, če se boš hotel skriti pred njimi ...

Gregor P ::

+ da so tudi v prejšnjem režimu čisto "lepo" delovale tajne službe (če se samo spomnite seznama CAE), pa niso imeli nobenih 5G postaj.>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

vostok_1 ::

Starlink ni isto. Ker so razdalje bistveno večje. 100+km

Prejšnje obveščevalne službe niso imele 30% sposobnosti, kot jih imajo danes.
Danes ti ravno tako lahko sledijo fizično, samo da je skoraj brezpredmetno, ker itak smartphone ponuja vse kar rabijo. In to za širok izbor ljudi.

Poglej si Life of others. Koliko dela za nadzirat enega oporečnika.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Mr.B ::

vostok_1 je izjavil:

5G morda res ne more cvret možganov, definitivno pa bo ključna tehnologija prihajajoče totalitaristične distopije.

BS, našej kaj danes ni možno v realnem času, in kaj bo s 5G možno!
Wifi je na vsakem drogu tud ljubljani. Kaj imate vsi WiFi izključen, ko prestopite prag stanovanja..
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Miki N ::

Ja glejte, ljudje samo razmišljajo na način, ki so ga videli pri svojih "vladarjih". Oni za vsak slučaj uvajajo represivne ukrepe čeprav vedo da so verjetno butasti - narod pa za vsak slučaj zažiga bazne postaje, čeprav vedo, da je verjetno butasto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

blackbfm ::

Mr.B je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

5G morda res ne more cvret možganov, definitivno pa bo ključna tehnologija prihajajoče totalitaristične distopije.

BS, našej kaj danes ni možno v realnem času, in kaj bo s 5G možno!


danes imajo kontrolo nad podatki americani, s 5g pa potencialno kitajci..kaj tu ni jasno:))

Mr.B ::

blackbfm je izjavil:

Mr.B je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

5G morda res ne more cvret možganov, definitivno pa bo ključna tehnologija prihajajoče totalitaristične distopije.

BS, našej kaj danes ni možno v realnem času, in kaj bo s 5G možno!


danes imajo kontrolo nad podatki americani, s 5g pa potencialno kitajci..kaj tu ni jasno:))

A ok, Vostok like skrbi da bo sedaj dobil namesto raklam zahodnih trgovin, kar direkt od kitajcev.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

vostok_1 ::

Mr.B, ti privoščim, da bi se najedel svojega.

Sposobnosti 5G-ja so konkretne napram 4G, če so fully realized.
5G v urbanih okoljih bo zares lahko implementiral totalitarno družbo.

Tko, da požiganje anten morda ni le glede koronavirusa, ampak mogoče je še kak proti fašist zraven. (not to be confused with antifa)
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Poldi112 ::

Ne rabiš 5G za implementacijo totalitarne družbe. Kar poglej S. Korejo, ali pa Kitajsko.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldi112 ()

mulc007 ::

zakaj bi se zadovoljil s kruhom če imaš na voljo zrezek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mulc007 ()

Mr.B ::

vostok_1 je izjavil:

Mr.B, ti privoščim, da bi se najedel svojega.

Sposobnosti 5G-ja so konkretne napram 4G, če so fully realized.
5G v urbanih okoljih bo zares lahko implementiral totalitarno družbo.

Tko, da požiganje anten morda ni le glede koronavirusa, ampak mogoče je še kak proti fašist zraven. (not to be confused with antifa)

No pa ne znaš niti našteti pet primerov, zakaj temu ni tako...
Kaj je smrtnost za corona virusom na zahodu kaj manša kot na kitajskem. Ke če je, je zagotovo kriva amerika, ki je novembra pisala o novem virusu, ki ga je tam spustila..
Dej blamiraj se kje drugje... ker imate in ne samo v ljubljini na vsakem drogu en wifi oddajnik.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Senitel ::

vostok_1 je izjavil:

Sposobnosti 5G-ja so konkretne napram 4G, če so fully realized.
5G v urbanih okoljih bo zares lahko implementiral totalitarno družbo.

Ne fantaziraj. Problem, ki ga imaš je, da si z domišlijo ostal nekje v 80-ih. Kupi kamer vse povsod, ki streamajo v en bunker kjer en Janezek gleda 100 monitorjev hkrati. Tvoj x, y, z, t lahko telefon pogrunta tudi brez 5G, količina podatkov, ki jih rabi poslat pa je tudi tolk minimalna, da je že prastari GSM overkill. Če fantaziraš o kamerah (o katerih je bilo že v drugih temah povedano, da POE pač zmaga), si pa tudi "out of touch". Ne rabiš kompletne slike pošiljat čez network. Komot imaš lep del logike recimo vsaj del prepoznave posameznikov v sami kameri.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Omrežja zaostrujejo boj proti teorijam zarot okoli koronavirusa (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
9518301 (14041) WizzardOfOZ
»

Tudi na Nizozemskem požigajo bazne postaje zaradi teorij zarote o 5G (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
5614912 (10723) TheBlueOne
»

V Veliki Britaniji zaradi teorij zarote gorijo bazne postaje

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
4815610 (11698) AndrejO

Več podobnih tem