» »

Evropski parlament podprl direktivo o avtorskih pravicah

Evropski parlament podprl direktivo o avtorskih pravicah

Axel Voss

vir: Evropski parlament
Slo-Tech - Evropski parlament je na današnji plenarni seji s 348 glasovi za in 274 proti podprl novo direktivo o avtorskih pravicah in enotnem digitalnem trgu, s katero želi Evropska unija modernizirati zakonodajo. Izmed slovenskih evropskih poslancev so direktivo podprli le Lozje Peterle (NSi), Franc Bogovič (SLS) in Ivo Vajgl (DeSUS). Prejšnja direktiva o avtorskih pravicah je namreč segala v leto 2001, ko pretočnih storitev in družbenih omrežij sploh še ni bilo, spletni iskalniki pa so bili še precej v povojih. Nova direktiva je politiko in javnost močno razklala, saj ji nasprotniki očitajo uničevanje interneta, podporniki pa vidijo v njej končno ureditev avtorskih pravic v dosedanji digitalni džungli.

Novo direktivo je Evropska komisija predlagala septembra 2016, do danes pa je doživela že precej predelav in izboljšav. Šele februarja letos so Komisija, Parlament in Svet dosegli načelno soglasje o tej direktivi. Najbolj sporna sta bila ves čas 11. in 13. člen, ki imata v sprejeti verziji sicer zaporedni številki 13 in 15. Prvi člen določa, da morajo upravljavci spletnih platform plačati nadomestilo, kadar želijo uporabiti tuje vsebine. To se sliši povsem razumno, a dikcija v direktivi je zelo ohlapna. V praksi to pomeni, da ne bo več dovoljeno niti objavljanje kratkih izvlečkov (snippets) s povezano na vir, kar na primer počneta Google News ali Facebook. Tega davka, ki se ga je prijelo ime link tax, so opravičene dovolj majhne novičarske strani. Ko sta podoben davek uvedli Nemčija in Španija na nacionalni ravni, je Google zaprl Google News v Španiji, nemške založnike pa prisilil v brezplačno oddajo pravic.

Drugi člen pa odgovornost za skladnost vsebine na spletnih platformah polaga v roke upravljavcev. Doslej je veljalo, da ti niso odgovorni za vsebino, če nezakonito vsebino po prijavi hitro izbrišejo. Odslej pa bodo morali skladnost zagotavljali že od začetka, kar je mogoče storiti z vpeljavo filtrov. Seveda nikjer v direktivi ne piše, da so potrebni filtri, a težko si je zamisliti drugo praktično rešitev, razen če bi imeli množice zaposlenih, ki bi sproti pregledovali objavljeno. Če bi sodišče presodilo, da ukrepi za preprečevanje objave nezakonitih vsebin (oziroma vsebin, za katere uporabniki nimajo pravic) na strani niso zadostni, bi bili upravljavci neposredno odgovorni. Prav tako ostaja dovoljena poštena raba, torej razne parodije, meme, gifi ipd.

Glavni problem pa je, da nihče točno ne ve, kako se bo direktiva izvajala. Sprejeti tekst je sicer milejši od prvotnih predlogov (izvzema denimo Github in podobne strani, dovoljuje brezplačno objavo povezav z zelo kratkimi (na primer enostavčnimi) povzeti ipd.).

156 komentarjev

«
1
2 3 4

dexterboy ::

Koliko moraš imeti oprane možgane, da zaviraš intelektualni razvoj in civilizacijski napredek?
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

lambda ::

Spomnite se jih vsaj na volitvah. Tudi tistih kameleonov, ki so septembra glasovali za

MasterTade ::

Tokrat le Peterle, Vajgl in Bogovič. Sami fosili v glavnem, ki tipkajo z enim prstom verjetno
Mors omnia aequat

spegli ::

No pa gre internet v 3pm. Čestitam genijem v EU parlamentu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: spegli ()

andrea86 ::

dexterboy je izjavil:

Koliko moraš imeti oprane možgane, da zaviraš intelektualni razvoj in civilizacijski napredek?


It's all about the $$$$$$$$$$

Aggressor ::

Zdej se bo zabava šele začela, ker so tale določila praktično neizvedljiva. :D
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

antonija ::

Today, the European Parliament voted in favour of the new Copyright Directive designed to bring tangible benefits to citizens, all creative sectors, the press, researchers, educators, and cultural heritage institutions.

Vice-President for the Digital Single Market Andrus Ansip and Commissioner for Digital Economy and Society Mariya Gabriel welcome the outcome in a joint statement:

"We welcome the approval of the Directive on copyright in the Digital Single Market by the European Parliament. This Directive protects creativity in the digital age and ensures that the EU citizens benefit from wider access to content and new guarantees to fully protect their freedom of expression online. The new rules will strengthen our creative industries, which represent 11.65 million jobs, 6.8% of GDP and are worth €915,000 million per year.

Today's vote ensures the right balance between the interests of all players - users, creators, authors, press - while putting in place proportionate obligations on online platforms.

The Copyright Directive protects freedom of expression, a core value of the European Union. It sets strong safeguards for users, making clear that everywhere in Europe the use of existing works for purposes of quotation, criticism, review, caricature as well as parody are explicitly allowed. This means that memes and similar parody creations can be used freely. The interests of the users are also preserved through effective mechanisms to swiftly contest any unjustified removal of their content by the platforms.

At the same time, the Directive will improve the position of creators in their negotiations with big platforms which largely benefit from their content. Writers, journalists, singers, musicians and actors will find it easier to negotiate better deals with their publishers or producers. The new rules will also allow research organisations, universities, schools, libraries and museums to use more content online. The Directive takes account of new technologies to ensure that researchers can use text and data mining to its full potential.

We thank all parties involved, and particularly the Members of the European Parliament and the Member States for all their efforts to make this crucial reform for the future of Europe possible."
Tole zgoraj je text iz linka http://europa.eu/rapid/press-release_ST...

Za to vsebino jaz nimam avtorskih pravic, kot jih tudi nima slo-tech. Ali sem ravnokar krsil prihajajoco zakonodajo in s tem slo-tech spravil v tezave, ce bi avtor vsebine odkril da je njegova vsebina na slo-techu brez dovoljenja in brez placil?

Kaj se zgodi ce na katerega od "socialnih" racunov od EU (https://europa.eu/european-union/contac... copy/pastam kako drugo vsebino? Bojo sami sebe kaznovali ker je niso predcasno odstranili?

Meni tole izgleda kot idealen poligon za delanje skode vsem stranem, ki imajo moznost objavljanja uporabniskih vsebin.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Glugy ::

A so vsi naši evroposlanci glasoval? Tisti k niso so v bistvu s tem prispeval k sprejetju te sporne direktive.

tikitoki ::

Sedaj bo vsaj konca jokanja po citatih:)

Miki N ::

Ne, da bi obupal, ampak to bo vedno huje - ker preveč ljudi v Evropi verjame v dobrohotnost teh zakonov ali pa si z birokrati delijo isto analno-retentivno miselnost v odnosu do osebnih svoboščin.

Mogoče edina svetla točka je, da itak vsaka država implementira sama v lastni zakonodatji vse te evro-norosti, kar pomeni, da bodo tiste bolj pragmatične bile poslovno privlačnejše pred tistimi "papeškimi". Seveda, vprašanje v kateri skupini bo Slovenija. Nisem optimist.

Vazelin ::

Haha sami stari fosili so podprli ko nimajo več šans za izvolitev:)) to je bila imo kar trgovina zadaj;)
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

pegasus ::

Glasujte s tehnologijo - namestite si Freenet.

Miki N ::

Vazelin je izjavil:

Haha sami stari fosili so podprli ko nimajo več šans za izvolitev:)) to je bila imo kar trgovina zadaj;)


Bojim se da je huje. V EP gravitira kar dosti "Verhofstadtov" (indeks visoke stopnje politične in tudi siceršnje retardiranosti). Ogromno ljudi tam napačno verjame, da dela prav.

tikitoki ::

pegasus je izjavil:

Glasujte s tehnologijo - namestite si Freenet.


A je uporabno?

MrStein ::

Glugy je izjavil:

A so vsi naši evroposlanci glasoval?

Ja, zakaj ni tega v novici. Sploh, ko omeni tiste, ki so glasovali za.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

McClane ::

Ostali so bili proti. Začuda.

Pa Peterle, že spet za. Tudi ob prejšnjih dogajanjih je slepo podprl zakon in se mu ni dalo dopovedati. Čisti aparatčik.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer

OK.d ::

Že vidim kako se ustanavlja ministrstvo za avtorske pravice:P
LPOK.d

vostok_1 ::

Done bitches!

Pravim vam. EU je by the elites, for the elites. Poslanci so tam bolj za lepo vidt.


Sicer pa javte meeting palce of the resistance.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

_0\WA6m7Uzc ::

dexterboy je izjavil:

Koliko moraš imeti oprane možgane, da zaviraš intelektualni razvoj in civilizacijski napredek?


Koliko moras biti len, da te ni bilo na protestu?

MasterTade je izjavil:

Tokrat le Peterle, Vajgl in Bogovič. Sami fosili v glavnem, ki tipkajo z enim prstom verjetno


Kaj si pa TI naredil za to, si bil na protestu?

spegli je izjavil:

No pa gre internet v 3pm. Čestitam genijem v EU parlamentu.


Cestitam tudi tebi, geniju, ki se ti ni dalo iti na protest.

andrea86 je izjavil:

dexterboy je izjavil:

Koliko moraš imeti oprane možgane, da zaviraš intelektualni razvoj in civilizacijski napredek?


It's all about the $$$$$$$$$$


Its all about lenoba, si bil na protestu?

Glugy je izjavil:

A so vsi naši evroposlanci glasoval? Tisti k niso so v bistvu s tem prispeval k sprejetju te sporne direktive.


Si bil na protestu? Prispeval si, k sprejetju direktive!

Zgodovina sprememb…

_0\WA6m7Uzc ::

Miki N je izjavil:

Vazelin je izjavil:

Haha sami stari fosili so podprli ko nimajo več šans za izvolitev:)) to je bila imo kar trgovina zadaj;)


Bojim se da je huje. V EP gravitira kar dosti "Verhofstadtov" (indeks visoke stopnje politične in tudi siceršnje retardiranosti). Ogromno ljudi tam napačno verjame, da dela prav.


Ne, politiki se obracajo po volji naroda in ta je prevec len, da bi sel pokazat svojo voljo in taksen je tudi bil rezultat. Si bil na protestu?

McClane je izjavil:

Ostali so bili proti. Začuda.

Pa Peterle, že spet za. Tudi ob prejšnjih dogajanjih je slepo podprl zakon in se mu ni dalo dopovedati. Čisti aparatčik.


Si bil na protestu? Si aparatcik?

MrStein je izjavil:

Glugy je izjavil:

A so vsi naši evroposlanci glasoval?

Ja, zakaj ni tega v novici. Sploh, ko omeni tiste, ki so glasovali za.


Kakor tudu ni v novici, da si bil na protestu. Ker te tam ni bilo.

vostok_1 je izjavil:

Done bitches!

Pravim vam. EU je by the elites, for the elites. Poslanci so tam bolj za lepo vidt.


Sicer pa javte meeting palce of the resistance.


Ne, cel sistem je naperjen proti tistim, ki se jim ne da izkazati svoje volje, ker so preleni. Si bil na protestu?

Zgodovina sprememb…

Morientes ::

_0\WA6m7Uzc Edini car tuki.

Folk kr neki joka, namesto da se udeleži protesta in pokaže svojo odločitev z mano vred.

_0\WA6m7Uzc ::

Huh, evo, reply maraton.

Nihce ne bi storil nicesar za lastne interese, niti prikazal, kaj njegovi interesi sploh so, ko pa drugi odlocijo, proti njihovim zeljam, so pa drugi tisti "prasci". Ne, na vsakega od vas pade del odgovornosti NIC niste storili, za to, da direktiva ne bi bila sprejeta, zdaj ste pa pametni, kaksne barabe so europoslanci. Enaki so kot vi, v bistvu boljsi, oni vsaj za lastne interese poskrbijo, vam se pa niti tega ne da.

(Slucajno vem, ker sem bil na protestu in sem razmisljal, da bi hare krishne povabil zraven, da bi bilo 10 ljudi vec... Sram vas je lahko, od drugih ljudi zahtevate, da pocnejo stvari, ki jih niti sami za svoje interese ne zmorete. Politiki so najboljse in najpametnejse kar lahko ponudi narod. Ce je narod gnil, potem so gnili tudi politiki, ne obsojajte jih, najprej pred svojim pragom pometajte! ).

Zgodovina sprememb…

lambda ::

Malo se umiri raje - pohajanje po centru meta s transparenti ni edini način pritiska na politike.

vostok_1 ::

Soon..."social credit score directive". Mark my words bitches.

_0\WA6m7Uzc je izjavil:


Ne, cel sistem je naperjen proti tistim, ki se jim ne da izkazati svoje volje, ker so preleni. Si bil na protestu?


Nisem bil na protestu, ker vem, da ne bi pomagal.

Edino kar pomaga je disolving the EU and it's institution, ter formiranje novih, bolj federativnih.
Predvidevam, da to brez krvnega davka ne bi šlo skozi.

Sicer protestiram že leta.
Ampak Rudolf Höss mi je odvzel papir in pisalo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

_0\WA6m7Uzc ::

lambda je izjavil:

Malo se umiri raje - pohajanje po centru meta s transparenti ni edini način pritiska na politike.


Jamranje potem, ko je prepozno pa se toliko manj. In napadanje tistega, ki ti nastavi ogledalo takrat, ko ves, da ima prav, pa se toliko manj. Cele reforme delavskih pravic, pravic zensk (,...) so bile narejene s protesti, ti imas pa seveda boljse nacine. Bos kaksen like na fbju manj dal? Si mail template odposlal z dvema klikoma? Super, res si se potrudil.

vostok_1 je izjavil:

Soon..."social credit score directive". Mark my words bitches.

_0\WA6m7Uzc je izjavil:


Ne, cel sistem je naperjen proti tistim, ki se jim ne da izkazati svoje volje, ker so preleni. Si bil na protestu?


Nisem bil na protestu, ker vem, da ne bi pomagal.

Edino kar pomaga je disolving the EU and it's institution, ter formiranje novih, bolj federativnih.
Predvidevam, da to brez krvnega davka ne bi šlo skozi.

Sicer protestiram že leta.
Ampak Rudolf Höss mi je odvzel papir in pisalo.


Ja, 150 (pa jih ni bilo toliko) ljudi res ne bi. Nekaj tisoc bi bila pa druga zgodba. Pa jih je vec, ki se z direktivo ne strinjajo, ampak so preleni, da bi to pokazali. "Bom mailcek poslal, potem si grem pa raj polakirat nohte ali pa na fitness".

A greste stavit, da se strankam, ki so to podprle niti na EU volitvah ne boste mascevali? Ker boste lakirali nohte namesto volili?

Zgodovina sprememb…

Poldi112 ::

Kolega, lepo da protestiraš, zdaj pa globoko zadihaj in se malo umiri, ker ta tvoj egotrip pač nikogar v bistvu ne zanima.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Highlag ::

Ja potem se je treba proti temu borit po črki zakona. Torej na njihovih straneh objaviti avtorsko vsebino, in jih potem tožit. In to malo ponavljati. Pač so odgovorni za vsebino.... Mogoče bi se potem premislili?
Never trust a computer you can't throw out a window

_0\WA6m7Uzc ::

Poldi112 je izjavil:

Kolega, lepo da protestiraš, zdaj pa globoko zadihaj in se malo umiri, ker ta tvoj egotrip pač nikogar v bistvu ne zanima.


Aha, torej sem verjetno pri celi zgodbi jaz problem? Ker povem tako kot je? Pa nic ne skrbi, tole litanijo vam ne napenjam zaradi te direktive, ampak zaradi vseh, ki bojo se prisle, zaradi vseh bodocih zakonov, kjer boste spet namesto vsaj manjhnega doprinosa viseli iz sanka (keyboarda) in simfali, kako niso drugi naredili nic za vas.

Zgodovina sprememb…

Poldi112 ::

Ne, problem je, da vojna niti slučajni še ni končana in te bomo rabili še za nadaljne demonstracije, da nam ne bo treba iti. Tako da raje šparaj energijo oz. jo usmeri v kaj bolj konstruktivnega kot izlivanje jeze. Ker vemo, da pač ni produktivna.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

poweroff ::

Seveda. Pa razgalil si spletne lenuhe. Tega ti ne bodo odpustili...
sudo poweroff

vostok_1 ::

_0\WA6m7Uzc je izjavil:



A greste stavit, da se strankam, ki so to podprle niti na EU volitvah ne boste mascevali? Ker boste lakirali nohte namesto volili?


Normiji so itak vedno oblivious. Važen jim je tisti dopust sredi julija in to je to.
Ko pa bodo na plažo vkorakali stormtrooperji se bodo praskali po glavi iz začudenja.


Absolutno, jz mislim na volitvah trolat EU in zbrat instituciji najmanj ugodno stranko.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

2019bosuper ::

No no, državno odobreni mediji nam bojo že povedali kaj moramo misliti. Saj se niti enkrat v zgodovino še ni zgodilo nič slabega pod vodstvom miljarde vredne elite.

_0\WA6m7Uzc ::

poweroff je izjavil:

Seveda. Pa razgalil si spletne lenuhe. Tega ti ne bodo odpustili...


Mhm, ogledalo sem jim razbil na hinavskih obrazih. Kavc pravicniki. In zdaj cakam, da bojo ugotovili, da niso nic krivi (Kalimero (tm)) in da sem v bistvu kriv jaz, ker sem si drznil snowflakom povedati brez olepsavanja, kaj je pravi razlog. Pri tej direktivi in pri vseh bodocih.

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

A video Brentona je copywrited drgače?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

_0\WA6m7Uzc ::

Poldi112 je izjavil:

Ne, problem je, da vojna niti slučajni še ni končana in te bomo rabili še za nadaljne demonstracije, da nam ne bo treba iti. Tako da raje šparaj energijo oz. jo usmeri v kaj bolj konstruktivnega kot izlivanje jeze. Ker vemo, da pač ni produktivna.


Nobene jeze ni. Samo rekel sem bobu bob.

poweroff ::

Drugace pa mislim da bi bilo dobro, da se copyright zakonodaja zaostri in pricne rigorozno izvajat. Ker ce ne bo skrajne represije, ne bo počilo. Ko bodo navadni Janezi in Micke dobili po p***, se bo mogoče kaj spremenilo... upam le, da se ne motim.
sudo poweroff

_0\WA6m7Uzc ::

poweroff je izjavil:

Drugace pa mislim da bi bilo dobro, da se copyright zakonodaja zaostri in pricne rigorozno izvajat. Ker ce ne bo skrajne represije, ne bo počilo. Ko bodo navadni Janezi in Micke dobili po p***, se bo mogoče kaj spremenilo... upam le, da se ne motim.


Ne bo se, ker so vsi kavc pravicniki tule (in vsepovsod), tako ali tako bodoci miljarderji in se jih te plebejske teme sploh ne dotikajo. So tako special, da so nad zakonodajo, bojo drugi protestirali namesto njih, oni bojo pa namesto granitne kocke vzeli v roke raje jamranje, ko bo ze prepozno.

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

poweroff je izjavil:

Drugace pa mislim da bi bilo dobro, da se copyright zakonodaja zaostri in pricne rigorozno izvajat. Ker ce ne bo skrajne represije, ne bo počilo. Ko bodo navadni Janezi in Micke dobili po p***, se bo mogoče kaj spremenilo... upam le, da se ne motim.


Hihi.

I love watching the fires burn.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

_0\WA6m7Uzc ::

Pa naj samo omenim, kljub temu, da sem samo povedal tako kot je, se je nasel snowflake in me predlagal za izbris. Clovestvo, tako si zabluzilo, da je ze kar sramota.

predlagal izbris: Jarno (ravnokar)

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Jarno ()

vostok_1 ::

bodi vesel, drugič bo

predlagal izbris: EU
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

_0\WA6m7Uzc ::

vostok_1 je izjavil:

bodi vesel, drugič bo

predlagal izbris: EU


I don't care, sem v Svici,

vostok_1 ::

Lol.

Good one.

PS. Kdaj se začne book burning na S-Tju?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Jarno ::

vostok_1 je izjavil:

Lol.

Good one.

PS. Kdaj se začne book burning na S-Tju?


Mmm, ti sam yieldaj troll accountu.
Nehat smetit, pa nazaj na temo.
#65W!

_0\WA6m7Uzc ::

Jarno je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Lol.

Good one.

PS. Kdaj se začne book burning na S-Tju?


Mmm, ti sam yieldaj troll accountu.
Nehat smetit, pa nazaj na temo.


Se strinjam. Torej, kdaj se boste zaceli boriti za svoje pravice, kdaj boste zaceli voliti za (ali proti) ljudem, ki delujejo proti vasim interesom, namesto "volilnega navijastva"? Boste sli na volitve in obkrozili kogarkoli drugega razen SDS. NSI, SLS in DESUS, ki so izdali vase interese? Ker TO bi bil pa napredek,

Egidij88 ::

Ni časa po voliščih hoditi, ker je treba gledat GoT in pa Avengerse.

HappyPills ::

Takoj po Avengersih pa glas za Pirate oddat. Been there done that. 5/7 will do again.

Poldi112 ::

_0\WA6m7Uzc je izjavil:


Se strinjam. Torej, kdaj se boste zaceli boriti za svoje pravice, kdaj boste zaceli voliti za (ali proti) ljudem, ki delujejo proti vasim interesom, namesto "volilnega navijastva"? Boste sli na volitve in obkrozili kogarkoli drugega razen SDS. NSI, SLS in DESUS, ki so izdali vase interese? Ker TO bi bil pa napredek,


Niti ne, glede na to da sem že zadnjič obkrožil Levico.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

PaX_MaN ::

antonija je izjavil:

Tole zgoraj je text iz linka http://europa.eu/rapid/press-release_ST...

Za to vsebino jaz nimam avtorskih pravic, kot jih tudi nima slo-tech.

O čem vi to serjete, kakopak imate pravico reproducirat:
Copyright notice
© European Union, 1995-2019
Reproduction is authorised, provided the source is acknowledged, save where otherwise stated.

Zato so odgovori na vsa vaša vprašanja nikalni.

dexterboy ::

@_0\WA6m7Uzc; model, kje si pa bil ti prej? Zdej pametuješ in pljuvaš po vsem, ko je konec? Chill out, tipček... Ne sodi drugih po sebi.
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Evropska direktiva o avtorskih pravicah dokončno pod streho

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
308671 (6485) Matevžk
»

EP podprl predlog direktive o avtorskih pravicah (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
6716007 (11742) Poldi112
»

EU pripravlja macolo za spletne kršitelje avtorskih vsebin (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
7722935 (15936) Gregor P
»

Poslanci EP o avtorstvu v digitalni dobi znova septembra

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
207122 (5390) [D]emon
»

Wikipedija v opozorilo pred novo direktivo zatemnila italijansko verzijo

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
157883 (6253) gus5

Več podobnih tem