» »

Leto 2018 četrto najtoplejše leto od začetka organiziranih meritev

Leto 2018 četrto najtoplejše leto od začetka organiziranih meritev

vir: NASA

vir: NASA
NASA - Po podatkih ameriške vesoljske agencije NASA, ki vsako leto objavi statistične podatke o povprečnih globalnih temperaturah, je bilo minulo leto četrto najtoplejše od začetka organiziranih meritev pred skoraj 140 leti. Statistika je neizprosna: pet najtoplejših let v zgodovini je bilo zadnjih pet let (2016, 2017, 2015, 2018, 2014), v zadnjih dvajsetih letih pa smo zabeležili najtoplejših 18 let doslej. Podatki ameriške oceanografske agencije NOAA se ujemajo s temi rezultati. Tudi britanski meteorologi ugotavljajo isto.

Strokovnjaki ob tem opozarjajo, da globalno segrevanje ni več pojav, ki mu bomo priče v neki nedoločeni prihodnosti, temveč se dogaja tu in zdaj. Ob tem dodajajo, da nekateri deli planeta segrevanje občutijo manj ali celo beležijo padec temperatur, a globalno se temperatura dviga. Segrevanje je najočitnejše v polarnih predelih, medtem ko je bilo lansko leto v ZDA na primer šele 14. najtoplejše. Po drugi strani pa je bilo leto 2018 najtoplejše v merjeni zgodovini za Srednjo in Južno Evropo. Izrazit vročinski val je lani prizadel tudi Skandinavijo, ki je imela najtoplejše poletje v zadnjih 240 letih.

Globalne temperature so bile lani za 0,83 stopinje višje od povprečja v letih 1951-1980. Od leta 1880, ko smo začeli organizirano meriti temperaturo, se je povprečna temperatura povišala za eno stopinjo. Večino tega dviga lahko pripišemo povišani koncentraciji toplogrednih plinov v ozračju, ki jih tja pošilja človek, je dejal Gavin Schmidt, vodja Goddardovega inštituta pri NASI. NOAA pa je izračunala, da je bilo leta 2018 od povprečja 20. stoletja toplejše za 0,79 stopinje. Obe organizaciji uporabljata večinoma iste podatke, a imata različni bazni liniji in različne modele. Vseeno pa so njuni rezultati konsistentni.

Tudi Svetovna meteorološka organizacija (WMO) je potrdila, da je leto 2018 četrto najtoplejše, odkar merimo. Leto 2016 še vedno drži primat, ker je bil tedaj izrazit pojav južne oscilacij El Nino. Na drugem mestu sta skupaj leti 2015 in 2017, 2018 pa je takoj za njima. Kot kaže, bo tudi 2019 polno rekordov, saj sta za nami rekordno vroč januar v Avstraliji in sibirski mraz v ZDA.


73 komentarjev

«
1
2

tikitoki ::

Clovek lahko upa, da ne bo tako hudo, kot napovedujejo. Ljudje so preneumni za ukrepanje, zato pricakujem narascanje izpustov in onesnazevanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

bf4ed ::

Ja in? Kje piše da more povprečna temperatura tega planeta bit konstantna?

V preteklosti so se dogajala nihanja, katera ne moremo točno na leto določit. A obdobja ledenih dob se tudi ne začnejov trenutku. Ta nihanja niso nič nenavadnega.

gozdar1 ::

Ma to so cikli, in davki s katerimi nam zlobna država hoče vzeti slobodo na srečo imamo energetsko industrijo,ki stoji na poti tem rabotam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gozdar1 ()

tikitoki ::

bf4ed je izjavil:

Ja in? Kje piše da more povprečna temperatura tega planeta bit konstantna?

V preteklosti so se dogajala nihanja, katera ne moremo točno na leto določit. A obdobja ledenih dob se tudi ne začnejov trenutku. Ta nihanja niso nič nenavadnega.


Se en ignoramus. Preberi kaj o hitrosti sprememb in zmoznosti prilagajanja ekosistemov. Dobro vprasanje je tudi kje se bo to ustavilo.

BTW, homo sapines se ni dozivel temeperatur, ki prihajajo. Kle pa eni cepci sanjajo o temperaturnih nihanjih skozi miljone let.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: MostWanted ()

s1m0n ::

Če po resnici povem me ne briga! Sam ne bom pripomogel čisto 0, da se bi to višanje umirilo ali ustavilo. Naj se prvo uredi pri ta večjih "škodljivcih" pol se lahko menimo kaj več.

filip007 ::

Ko se ves led stali, potem bo pač prepozno. Življenje pod vodo, mogoče?
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

CoolBits ::

Ves led stali?
Ali polih sonce ogreva dovolj, da bi kaj talilo? Tudi če se ekstremno ogreje (za nas) bo tam še vedno krepko pod 0.
Merimo 140 let? Je taka doba sploh opazna glede na dobo zemlje?

dexterboy ::

OMFG, enim pa tudi očala z dioptrijo ne pomagajo, da bi videli dlje od svojega nosa...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

bf4ed ::

BTW, homo sapines se ni dozivel temeperatur, ki prihajajo. Kle pa eni cepci sanjajo o temperaturnih nihanjih skozi miljone let.


Mi smo nepomembni. Prej pocrkamo, prej si bo narava opomogla.

renofkinja ::

@bigwhal

Zakaj sem bil pa izbrisan?

@tikitoki
Sej se ne segreva zarad cloveka

Aggressor ::

CoolBits je izjavil:

Ves led stali?
Ali polih sonce ogreva dovolj, da bi kaj talilo? Tudi če se ekstremno ogreje (za nas) bo tam še vedno krepko pod 0.


Quotam tole monumentalno intelektualno čudo, for the lulz. :D

Ampak, da ne bo moj post nekonstruktiven; tole si preberi, CoolBits:

https://www.nationalgeographic.com/envi...

https://www.axios.com/melting-ice-sheet...
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

Reycis ::

Dokler ni jasnih dokazov v obliki ponovljivega eksperimenta o vzročnosti Co2 in dvigom temperature naj (((strokovnjaki))) kar lepo utihnejo. Že sama metodologija merjenja je vprašljiva. Seveda se zmanjšanje Co2 pričakuje izključno in samo od zahodnih držav najbolj hinavsko pri temu pa je, da so najglasnejši zagovorniki te prevare tudi sami največji proizvajalci Co2.

link_up ::

Ok, vidim...kaj pa zdaj? Ugasnemo vse in se cudimo, da smo kupili le pet let? Ubistvu je treba pospesit in najti resitev za obdobje, ki prihaja. Ja, na koncu bomo rabili celo po tri bunde na osebo. Neekonomicno...
In and Out

Vazelin ::

Nimam (še) otrok, tako da mi je vseeno.:D Teh par 10 let bo že zdržalo

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

zmaugy ::

Vazelin je izjavil:

Nimam (še) otrok, tako da mi je vseeno.:D Teh par 10 let bo že zdržalo

Ne bo.

Reycis je izjavil:

Dokler ni jasnih dokazov v obliki ponovljivega eksperimenta o vzročnosti Co2 in dvigom temperature naj (((strokovnjaki))) kar lepo utihnejo. Že sama metodologija merjenja je vprašljiva. Seveda se zmanjšanje Co2 pričakuje izključno in samo od zahodnih držav najbolj hinavsko pri temu pa je, da so najglasnejši zagovorniki te prevare tudi sami največji proizvajalci Co2.


Pričakovano iz katerega spektra so v glavnem zanikovalci. Sej, kaj pa strokovnjako vejo, ane?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

ZaphodBB ::

in sibirski mraz v ZDA.

Hecno, 50 let nazaj je to predstavljalo neizpodbiten dokaz, da smo tik pred novo ledeno dobo.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Bibi ::

Tiki.. še bolj hudo bo kot je napovedano.

Vse kar najdemo sežgemo... nafta, premog itd. Nekje se mora poznat.
Dejansko pa blokiramo veterne elektrarne zato, ker lahko 2 vrabca ubjejo...

Sramota. Nekako moramo racionalizirat.

Morda pa virus in pol človeštva manj in je problem "zaenkrat" rešen.

ZaphodBB ::

Leto 2016 še vedno drži primat, ker je bil tedaj izrazit pojav južne oscilacij El Nino.

Mhm 2016 El Nino je bil vzrok za visoke temperature. Ampak šele retroaktivno.

To, da smo trenutno v še enem El Ninu bomo priznali šele čez nekaj časa, ker v tem trenutku to pač ni politično korektno.

http://firsthandweather.com/3959/2018-1...
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

dexterboy ::

Vsak, ki trobi, da ne segrevamo ozračja, lahko SAM IZMERI, koliko co2 je bilo v preteklosti in koliko ga je danes. Ne rabiš imeti doktorata iz Oxforda, da izmeriš količino CO2. Pa če je mogoče kdo že bral;
https://stari.rtvslo.si/okolje/novice/p...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

ZaphodBB ::

dexterboy je izjavil:

Vsak, ki trobi, da ne segrevamo ozračja, lahko SAM IZMERI, koliko co2 je bilo v preteklosti in koliko ga je danes. Ne rabiš imeti doktorata iz Oxforda, da izmeriš količino CO2. Pa če je mogoče kdo že bral;
https://stari.rtvslo.si/okolje/novice/p...

Zakaj je skozi zgodovino CO2 vedno lagging indikator, ki sledi temperaturi?
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Reycis ::

Torej ne boš ovrgel argumenta (da še ne obstaja ponovljiv eksperiment, ki bi dokazal kavzacijo med co2 in dvigom temperature) in boš rajši šel ad hominem. Žal velika večina stroke deluje na enak način in je posledično je njihovo mnenje povsem nerelevantno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Reycis ()

zmaugy ::

ZaphodBB je izjavil:

in sibirski mraz v ZDA.

Hecno, 50 let nazaj je to predstavljalo neizpodbiten dokaz, da smo tik pred novo ledeno dobo.

Pred stoletji so kometi na nebu “napovedovali” vojne in bolezni.
Zdaj smo nekateri že manj zaostali in ne živimo v svetu starih staršev...

dexterboy ::

@ZaphodBB;
če dvigneš danes temperaturo, se to ne bo poznalo že jutri na količini co2. in obratno; če danes dvigneš co2 za 10%, ne boš že jutri imel višje temperature. Nekaj je vreme (danes, jutri, next week), nekaj je pa podnebje (globalno). O tem je bilo že govora v odisejadi Cosmos...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

zmaugy ::

Reycis je izjavil:

Torej ne boš ovrgel argumenta (da še ne obstaja ponovljiv eksperiment, ki bi dokazal kavzacijo med co2 in dvigom temperature) in boš rajši šel ad hominem. Žal velika večina stroke deluje na enak način in je posledično je njihovo mnenje povsem nerelevantno.


Globalni eksperiment ravno poteka, napovedal pa ga je že Arrhenius pred cca 100 leti. Ta globalni eksperiment ne bo pustil prič, podoben pa se je zgodil pred cca 200 milijoni let, lahko zguglaš Great dying. Lahko se pa veseliš, ker boš stvar doživel in izkusol tudi sam. Takrat se boš počutil precej neumno (razen če ti bo uspelo v svoji domišliji zvaliti krivdo za to na Afričane...).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Aggressor ::

Reycis je izjavil:

... velika večina stroke deluje na enak način in je posledično je njihovo mnenje povsem nerelevantno.


Danes mi ne bo treba nobene komedije z neta snet, mam vse tule. :))
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

ZaphodBB ::

dexterboy je izjavil:

@ZaphodBB;
če dvigneš danes temperaturo, se to ne bo poznalo že jutri na količini co2. in obratno; če danes dvigneš co2 za 10%, ne boš že jutri imel višje temperature. Nekaj je vreme (danes, jutri, next week), nekaj je pa podnebje (globalno). O tem je bilo že govora v odisejadi Cosmos...

Se pravi bi morali skozi zgodovino videti, da se je najprej dvignil CO2, potem pa temperature?

Ampak zakaj podatki iz ledenih vrtin pravijo ravno obratno?
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

dexterboy ::

??? Kaj želiš vprašati?
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

Aggressor ::

ZaphodBB je izjavil:

Ampak zakaj podatki iz ledenih vrtin pravijo ravno obratno?


https://www.newscientist.com/article/dn...

(Saj ne, da bi lahko to sam zguglal v desetih sekundah.)
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

ZaphodBB ::

Aggressor je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:

Ampak zakaj podatki iz ledenih vrtin pravijo ravno obratno?


https://www.newscientist.com/article/dn...

(Saj ne, da bi lahko to sam zguglal v desetih sekundah.)

A nisem trdil točno tega? Mimogrede, z Dexterjem se zmenita.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

Aggressor ::

ZaphodBB je izjavil:

A nisem trdil točno tega?


Ne, nisi. Preberi članek.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

Reycis ::

Ne vidim nobenih argumentov, samo nastopaštvo in signaliziranje o moralni superiornosti vernikov v AGW. Glede na to kakšne rešitve predlagajo bojevniki proti AGW je več kot očitno, da to ni nič drugega kot krinka za njihovo politično agendo. Samo zahodne države se morajo boriti proti AGW in še to ne vsi ampak samo srednji sloj, ki se mora odpovedati vsemu.

Jaz se strinjam, da konzumerizem srednjega sloja zahodnih držav predstavlja velik ekološki problem, ki ga je potrebno obrzdat. Strinjam se tudi, da je maso ljudi prepričat z logiko in razumom navadna neumnost in da se rezultate lažje doseže z lažmi in manipulacijo. Pri podnebni prevari mi gre primarno na živce to, da zadevo v komunističnem slogu vodijo naši semitski kolegi; npr. v članku omenjen (((Gavin Schmidt))), ki seveda zase menijo, da so več vredni od nas in da za njih veljajo drugi standardi. Bedaki iz levega in desnega političnega pola pa jim slepo nasedajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Reycis ()

ZaphodBB ::

Aggressor je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:

A nisem trdil točno tega?


Ne, nisi. Preberi članek.

Seveda oscilacija v orbitah ne pomeni, da zemlja ni središče sončnega sistema. Če naredim matematični model, ki dokazuje, da so orbite nebesnih teles v resnici neke čudne iregularne spirale, potem lahko trdim, da zemlja je središče sončnega sistema.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

Aggressor ::

ZaphodBB je izjavil:

Seveda oscilacija v orbitah ne pomeni, da zemlja ni središče sončnega sistema. Če naredim matematični model, ki dokazuje, da so orbite nebesnih teles v resnici neke čudne iregularne spirale, potem lahko trdim, da zemlja je središče sončnega sistema.


Two words: ne bluzi.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

thetech ::

"Statistika je neizprosna: pet najtoplejših let v zgodovini je bilo zadnjih pet let (2016, 2017, 2015, 2019, 2014), v zadnjih dvajsetih letih pa smo zabeležili najtoplejših 18 let doslej."

Po mojem koledarju se je leto 2019 šele začelo...

ZaphodBB ::

Aggressor je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:

Seveda oscilacija v orbitah ne pomeni, da zemlja ni središče sončnega sistema. Če naredim matematični model, ki dokazuje, da so orbite nebesnih teles v resnici neke čudne iregularne spirale, potem lahko trdim, da zemlja je središče sončnega sistema.


Two words: ne bluzi.

Članek samo postavi tezo, da empirični dokazi, ki jih imamo ne izpodbijajo matematičnih modelov na katerih temelji klimatski alarmizem.

Za potrditev te svoje teze pa samo navrže par špekulacij, brez osnove.

In ti meni, da jaz bluzim?

Mimogrede, moje "bluzenje" za razliko od onega v članku ni potegnjeno iz riti ampak je stvar zgodovinskega zapisa.

thetech je izjavil:

"Statistika je neizprosna: pet najtoplejših let v zgodovini je bilo zadnjih pet let (2016, 2017, 2015, 2019, 2014), v zadnjih dvajsetih letih pa smo zabeležili najtoplejših 18 let doslej."

Po mojem koledarju se je leto 2019 šele začelo...

Mi smo se odločili, da tako bo. Kdor trdi, da ne vemo kaj je je pač fašist in blaznež. :D
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

MasterTade ::

 Takle mamo

Takle mamo

Mors omnia aequat

ZaphodBB ::

MasterTade je izjavil:

 Takle mamo

Takle mamo


Če odrežeš graf na pravem mestu, lahko dokažeš karkoli.

https://agupubs.onlinelibrary.wiley.com...
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Oberyn ::

Oh, pa to je grozno. Alarmantno. Čist sem šokiran. Se pravi, zelo kmalu bom lahko v časopisih prebral, da vsi največji svetovni ladijski prevozniki napovedujejo zmanjšanje pretovora po 5% na leto naslednjih 10 let? In da vsi največji svetovni letalski prevozniki napovedujejo zmanjšanje števila potnikov za 15% na leto naslednjih 5 let? In da železniški prevozniki vsepovsod po svetu napovedujejo zmanjšanje prevoženega tovora za 50% v naslednjih 5 letih? In da v Sparu ne bom več mogel izbirati med 25 znamkami sekret papirja, od katerih so nekatere prepeljane čez pol sveta? In da naslednjo zimo v Hoferju ne bom več mogel kupiti zelene solate iz južne Italije, rdečega radiča iz južne Španije in paradižnika iz Nizozemske? In da od moje žene žlahtnik, ki vozi avtocisterno za mleko, ne bo več vozil mleka v Makedonijo in od tam nazaj njihovega mleka, da pač ne bi vozil prazen? Da so idiotske tekme F1 ukinjene? Da naslednjega avgusta v Kvarnerju ne bom več veslal kajaka med hordami razkošnih jaht, od katerih vsaka skuri letno porcijo mojega passata samo v enem tednu idiotske vožnje iz zaliva v sosednji zaliv?

Res kul, če se bo vse to zgodilo. Meni bo svet lepši. Sam če se ne bo, potem imamo pa en problem. Absolutno nihče od tistih, ki res štejejo, ne verjame v to segrevanje niti v njegove posledice ali pa se vsaj pol kurca ne ozira na to. Potem se pa tudi jaz ne bom, majke mi.

mihec87 ::

Oberyn je izjavil:

Oh, pa to je grozno. Alarmantno. Čist sem šokiran. Se pravi, zelo kmalu bom lahko v časopisih prebral, da vsi največji svetovni ladijski prevozniki napovedujejo zmanjšanje pretovora po 5% na leto naslednjih 10 let? In da vsi največji svetovni letalski prevozniki napovedujejo zmanjšanje števila potnikov za 15% na leto naslednjih 5 let? In da železniški prevozniki vsepovsod po svetu napovedujejo zmanjšanje prevoženega tovora za 50% v naslednjih 5 letih? In da v Sparu ne bom več mogel izbirati med 25 znamkami sekret papirja, od katerih so nekatere prepeljane čez pol sveta? In da naslednjo zimo v Hoferju ne bom več mogel kupiti zelene solate iz južne Italije, rdečega radiča iz južne Španije in paradižnika iz Nizozemske? In da od moje žene žlahtnik, ki vozi avtocisterno za mleko, ne bo več vozil mleka v Makedonijo in od tam nazaj njihovega mleka, da pač ne bi vozil prazen? Da so idiotske tekme F1 ukinjene? Da naslednjega avgusta v Kvarnerju ne bom več veslal kajaka med hordami razkošnih jaht, od katerih vsaka skuri letno porcijo mojega passata samo v enem tednu idiotske vožnje iz zaliva v sosednji zaliv?

Res kul, če se bo vse to zgodilo. Meni bo svet lepši. Sam če se ne bo, potem imamo pa en problem. Absolutno nihče od tistih, ki res štejejo, ne verjame v to segrevanje niti v njegove posledice ali pa se vsaj pol kurca ne ozira na to. Potem se pa tudi jaz ne bom, majke mi.


Na vse to lahko vpliva ravno posameznik(seveda ne 1)...
-nabavljaš lokalno pridelano/izdelano(se zmanjša tovorni promet saj če ne bo tovora bo prevoznik zmanjšal)...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

rok_p ::

kje so te merilne postaje? če so v mestih, potem to ni relevanta meritev. Kakšna je natančnost postaj, tistih prvih in današnjih?....

kaj nismo trenutno v še ledeni dobi? :D
rok

Reycis ::

zmaugy je izjavil:

Globalni eksperiment ravno poteka, napovedal pa ga je že Arrhenius pred cca 100 leti. Ta globalni eksperiment ne bo pustil prič, podoben pa se je zgodil pred cca 200 milijoni let, lahko zguglaš Great dying. Lahko se pa veseliš, ker boš stvar doživel in izkusol tudi sam. Takrat se boš počutil precej neumno (razen če ti bo uspelo v svoji domišliji zvaliti krivdo za to na Afričane...).


Kaj naj si normalni ljudje sploh mislijo o teh debilizmih? Vse napovedi o dvigu temperature in morja izpred več kot 10 let nazaj so se že izkazale za napačne. Ves čas se številke pridno popravljajo navzdol. In zdaj naenkrat praviš, da naj bi dvig temperature za par stopinj in dvig morja za par metrov nekako prinesel globalno apokalipso? Nobenega dokaza ni, da Co2 dejansko dviguje temperaturo, nobenega dokaza ni, da bi morebitni dvig temperature in morja prinesel apokalipso. Celotna agenda "globalnega segrevanja" aka. "klimatskih sprememb" ni nič drugega kot agenda za sesutje srednjega sloja v zahodnih državah.

Še najbolj debilno pri temu umotvoru pa je, da zaradi drugih okoljskih razlogov kot je onesnaževanje in prekomerno izkoriščanje naravnih virov dejansko obstaja grožnja za ekološko katastrofo z apokaliptičnimi posledicami. Zdi pa se, da bo rešitev za ta problem na koncu prišla ravno zaradi elitističnih debilizmov kot je globalno segrevanje. Imenovala se bo "the great culling". Zasnutki tega gibanja so se v obliki rumenih jopičev že začeli oblikovat.

zmaugy ::

Saj vem, vse skupaj je hoax, ki ga je zakuhala "Džajna" v sodelovanju s Hesbolahom iz Gvatemale. :))

mihec87 ::


mailer ::

Zakaj ne napišejo koliko so se v zadnjih sto letih zmanjšale površine gozdov? Nekatere države so posekale 90% pragozda potem se pa čudijo, da se CO2 zvišuje. Če nekomu odrežeš četrtino pluč ne bo več v dobri kondiciji.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mailer ()

zimurg ::

...nisem vedu da je tolk norcev na st ... !?
Sinclair ZX Spectrum, Zilog Z80A, 48kB, kasetofon, TV-OUT, Sinclair-Basic

ZaphodBB ::

Oberyn je izjavil:

Oh, pa to je grozno. Alarmantno. Čist sem šokiran. Se pravi, zelo kmalu bom lahko v časopisih prebral, da vsi največji svetovni ladijski prevozniki napovedujejo zmanjšanje pretovora po 5% na leto naslednjih 10 let? In da vsi največji svetovni letalski prevozniki napovedujejo zmanjšanje števila potnikov za 15% na leto naslednjih 5 let? In da železniški prevozniki vsepovsod po svetu napovedujejo zmanjšanje prevoženega tovora za 50% v naslednjih 5 letih? In da v Sparu ne bom več mogel izbirati med 25 znamkami sekret papirja, od katerih so nekatere prepeljane čez pol sveta? In da naslednjo zimo v Hoferju ne bom več mogel kupiti zelene solate iz južne Italije, rdečega radiča iz južne Španije in paradižnika iz Nizozemske? In da od moje žene žlahtnik, ki vozi avtocisterno za mleko, ne bo več vozil mleka v Makedonijo in od tam nazaj njihovega mleka, da pač ne bi vozil prazen? Da so idiotske tekme F1 ukinjene? Da naslednjega avgusta v Kvarnerju ne bom več veslal kajaka med hordami razkošnih jaht, od katerih vsaka skuri letno porcijo mojega passata samo v enem tednu idiotske vožnje iz zaliva v sosednji zaliv?

Res kul, če se bo vse to zgodilo. Meni bo svet lepši. Sam če se ne bo, potem imamo pa en problem. Absolutno nihče od tistih, ki res štejejo, ne verjame v to segrevanje niti v njegove posledice ali pa se vsaj pol kurca ne ozira na to. Potem se pa tudi jaz ne bom, majke mi.

Kdo ti pa preprečuje kupovati lokalno mleko? Jaz se sprehodim do lokalnega kmeta, brez, da bi mi to ukazal Luka Mesec ali jype. Ali Oberyn.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Mr.B ::

ZaphodBB je izjavil:

Oberyn je izjavil:

Oh, pa to je grozno. Alarmantno. Čist sem šokiran. Se pravi, zelo kmalu bom lahko v časopisih prebral, da vsi največji svetovni ladijski prevozniki napovedujejo zmanjšanje pretovora po 5% na leto naslednjih 10 let? In da vsi največji svetovni letalski prevozniki napovedujejo zmanjšanje števila potnikov za 15% na leto naslednjih 5 let? In da železniški prevozniki vsepovsod po svetu napovedujejo zmanjšanje prevoženega tovora za 50% v naslednjih 5 letih? In da v Sparu ne bom več mogel izbirati med 25 znamkami sekret papirja, od katerih so nekatere prepeljane čez pol sveta? In da naslednjo zimo v Hoferju ne bom več mogel kupiti zelene solate iz južne Italije, rdečega radiča iz južne Španije in paradižnika iz Nizozemske? In da od moje žene žlahtnik, ki vozi avtocisterno za mleko, ne bo več vozil mleka v Makedonijo in od tam nazaj njihovega mleka, da pač ne bi vozil prazen? Da so idiotske tekme F1 ukinjene? Da naslednjega avgusta v Kvarnerju ne bom več veslal kajaka med hordami razkošnih jaht, od katerih vsaka skuri letno porcijo mojega passata samo v enem tednu idiotske vožnje iz zaliva v sosednji zaliv?

Res kul, če se bo vse to zgodilo. Meni bo svet lepši. Sam če se ne bo, potem imamo pa en problem. Absolutno nihče od tistih, ki res štejejo, ne verjame v to segrevanje niti v njegove posledice ali pa se vsaj pol kurca ne ozira na to. Potem se pa tudi jaz ne bom, majke mi.

Kdo ti pa preprečuje kupovati lokalno mleko? Jaz se sprehodim do lokalnega kmeta, brez, da bi mi to ukazal Luka Mesec ali jype. Ali Oberyn.

Povej to 300k ljubljančanom, kako bodo vsi romali po mleko...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Bwaze6 ::

Vizzini: I can't compete with you physically, and you're no match for my brains.
Man in Black: You're that smart?
Vizzini: Let me put it this way--have you ever heard of Plato? Aristotle? Socrates?
Man in Black: Yes?
Vizzini: Morons.

-- The Princess Bride

Neznosna lahkost zavračanja ugotovitev ljudi, ki so neizmerno bolj izobraženi, pametni in kompetentni...

zmaugy ::

:)) Ali kot bi rekel Donny: My uncle was a profesor so I have a natural talent for science.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Leto 2019 drugo najtoplejše leto (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
16027347 (23437) BigWhale
»

Leto 2017 med tremi najtoplejšimi od začetka meritev (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
5213874 (11045) zmaugy
»

Lani že tretjič zapovrstjo najtoplejše leto, odkar merimo (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
6516177 (13589) kixs
»

Leto 2014 najtoplejše v zgodovini organiziranih meritev

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
4115816 (12223) Rotty
»

Leto 2013 eno izmed najbolj vročih (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
10636594 (32514) donfilipo

Več podobnih tem