» »

Google predlani prek nizozemske podružnice skril 20 milijard evrov

Google predlani prek nizozemske podružnice skril 20 milijard evrov

Reuters - Leta 2017 je Google prek podružnice na Nizozemskem uspel na Bermude pospraviti 19,9 milijarde evrov, s čimer si je za toliko znižal davčno osnovo od poslovanja izven ZDA. To razkrivajo dokumenti, ki jih je predložil nizozemski gospodarski zbornici in jih je uspel dobiti Reuters. Leto pred tem je na enak način zaščitil 16 milijard evrov dobička. V minulem letu je bil znesek verjetno še višji kakor lani.

Google ob tem venomer poudarja, da poslujejo v skladu z zakoni in da plačujejo vse davke, ki so jih obvezani plačati. Dodajajo, da kot ostale multinacionalke večino davka na dobiček plačajo v matični državi. Konkretno naj bi Google v minulih desetih letih plačal 26 odstotkov davka na dobiček, so še povedali v Googlu, pri čemer pa niso pojasnili, od katere davčne osnove in kako so izračunali ta delež.

Znano je, da na dobičke izven ZDA Google in ostale multinacionalke plačujejo izjemno nizke davke, ki se včasih spustijo celo pod odstotek. Gre za stari problem, ki ga v Evropi omogoča davčna zakonodaja na Irskem in Nizozemskem. Če podjetje registrira podružnico na Irskem, ki plačuje podružnici na Nizozemskem, slednja pa denar prek še enega ovinka na Irskem (tako imenovani dvojni sendvič) pošlje v davčno oazo (denimo na Bermude), so ti prihodki neobdavčeni. Podružnica, ki ustvari končni dobiček, namreč ni davčni rezident nobene evropske države, čeprav dobiček izvira iz poslovanja v EU. Po pritisku Evropske unije je Irska spremenila davčno zakonodajo, tako da bo leta 2020 omenjena možnost nehala obstajati. Do tedaj pa multinacionalke z veseljem dobičke kanalizirajo na Bermude in v druge davčne oaze. Formalno je Google Netherlands Holdings BV lani prikazal 13,6 milijona evrov dobička, od česar je plačal 3,4 milijona evrov davka. Večina je odletela na Bermude.

77 komentarjev

«
1
2

filip007 ::

Saj bodo pa tam odprli nov center, saj drugega jim ne preostane, sem že hotel iti za kelnerja v davčno oazo, so sigurno visoko napitnine tam, ko gredo na dopust tja.
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

dreta ::

Stric ima toliko denarja da bi nam lahko placeval za uporabo.

          ::

Tukaj je vprašanje samo eno: ali je tako početje protizakonito? Ker je odgovor znan iz članka, za to ne smemo obsojati Googla, Appla, Microsofta in ostalih, saj samo počnejo, kar bi počel vsak dober gospodar. Krivda je na birokratih, ki so namenoma ali nenamenoma sprejeli zakone, ki tako početje omogočajo.

dreta ::

Za zakone se lobira.

Poldi112 ::

Kaj jamrate, več delat, pa boste tudi sami miljonarji, ki bodo pisali zakone. Ampak ne, vsi bi samo gledali v luft in vlekli socialo, prosto po vrlih ST kapitalistih. :)
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

          ::

dreta je izjavil:

Za zakone se lobira.


Itak! Torej je na mestu (retorično) vprašanje: ali naši izvoljeni predstavniki delujejo v korist države ali v korist sponzorja?

zmaugy ::

Te fukfehtarske državice, ki pomagajo podnu od firm tako masovno utajevat davke, bi morali izolirat in odjebat.
Početje multinacionalk ni nič drugega kot roparska ekonomija, novi kolonializem, kjer je cel svet kolonija te golazni, ki bi uživala v redu in sistemu, ki ga za njih financirajo in vzdržujejo davkoplačevalci, sami pa bi samo jemali in ne bi prispevali k temu nič.

Poldi112 ::

To ne bo nov kolonializem, ampak zgolj nadaljevanje starega. UK je ustvarila London City ravno s tem namenom. In kolonije oz. Commonwealth države so bile idealne za ta namen. Leta kasneje so tudi američani želeli del pogače in ustvarili nekaj podobnega v Panami iirc.

In dokler je EU na ketni USA bo tako tudi ostalo...
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldi112 ()

zmaugy ::

No, že iz etike teh podjetij pri plačevanju davkov lahko sklepamo na to, kako etični bojo do svojih uporabnikov.

Poldi112 ::

Itak. Saj v tujini korporacije že imajo svoje privat varnostne firme, ki skrbijo, da lokalci ne težijo samo zato, ker se jim svinja okolje in podobno. Vprašanje je, kaj bo, ko se sistem sesuje sam vase. Komu bo služila privat vojska, ki je trenutno v službi svetovnega policaja? Bodo delali mir, ali skrbeli, da masa lačnih in bolnih ne pride na ograjene oaze Bezosa, Gates-a, Trumpa, ...

Ampak ker v šoli ne učijo Marx-a veselo verjamemo v pravljice o svobodnem trgu in se ne sekiramo preveč, vsaj dokler facebook na telefonu ne šteka.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldi112 ()

          ::

zmaugy je izjavil:

No, že iz etike teh podjetij pri plačevanju davkov lahko sklepamo na to, kako etični bojo do svojih uporabnikov.


O kakšni etiki ti govoriš? Štejeta samo dobiček in rast. V poslu nikoli ni bilo etike.

feryz ::

Ok, ne štekam. Dobička torej ni spljoh. Tam je le nek denar podjetja.
Google je delniška družba. A zdaj delničarji kar s karjolami hodijo na Bermude po keš? In se pufajo pri guglu?
Ali kako točno gre to naprej?

zmaugy ::

          je izjavil:

zmaugy je izjavil:

No, že iz etike teh podjetij pri plačevanju davkov lahko sklepamo na to, kako etični bojo do svojih uporabnikov.


O kakšni etiki ti govoriš? Štejeta samo dobiček in rast. V poslu nikoli ni bilo etike.


Etika je prisotna v vseh stvareh, ki jih ljudje počnemo. Celo v vojni so pravila, ki se jih vojskujoče strani poskušajo držati.
Motivacija za to je seveda sebična, ampak etičnost je posledica.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Poldi112 ::

feryz je izjavil:

Ok, ne štekam. Dobička torej ni spljoh. Tam je le nek denar podjetja.
Google je delniška družba. A zdaj delničarji kar s karjolami hodijo na Bermude po keš? In se pufajo pri guglu?
Ali kako točno gre to naprej?


Luknje v zakonih, se pa spomnim da sem davno nazaj bral tudi o tem, da so vsaj enkrat dovolili, da so uzovili več ali manj neobdavčen kapital nazaj v usa. Sicer pa, če imaš v žepu zakonodajno in izvršno oblast - kje je problem? :)
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

          ::

feryz je izjavil:

Ok, ne štekam. Dobička torej ni spljoh. Tam je le nek denar podjetja.
Google je delniška družba. A zdaj delničarji kar s karjolami hodijo na Bermude po keš? In se pufajo pri guglu?
Ali kako točno gre to naprej?


Dobiček je, a ni obdavčen. Kot podjetje tipa Goole, Apple, ... imaš dve možnosti:
a.) dobiček prikažeš v državah, kjer si ga ustvaril in od njega plačaš več milijonov davka
b.) dobiček preko mahinacij, ki jih omogočajo luknje v davčni zakonodaji, prekanaliziraš v države, kjer ne plačaš davka in ti ostane več milijonov
Ker vemo, da je denar največja človekova vrednota, se multinacionalke odločajo za možnost B. Jaz osebno v tem ne vidim nobenega problema in bi sam ravnal enako.

feryz ::

A ti misliš, da v Bermudi pa kar gledajo, kako gugl denar razmetava naokrog?
In od tam kar milijone in milijarde nakazujejo na privat račune v Ameriki in drugje? Optimisti.
V bistvu gre za sredstva podjetja pred obdavčitvijo.
Ok, lahko gredo dejansko nekaj denarja vzdigniti, ampak glavnina milijard pa kar lepo leži tam, kot številke nekje v oblaku.
Na koncu imajo vsi enak problem. Google, Apple... Kaj storiti z denarjem?
Zato se jim tudi nabira.

euagrus ::

          je izjavil:

zmaugy je izjavil:

No, že iz etike teh podjetij pri plačevanju davkov lahko sklepamo na to, kako etični bojo do svojih uporabnikov.


O kakšni etiki ti govoriš? Štejeta samo dobiček in rast. V poslu nikoli ni bilo etike.


Mondragon Corporation @ Wikipedia
In regione caecorum rex est luscus.
Ker me je nekaj slotechovcev sprasevalo:
https://github.com/cullum/dank-selfhosted

BoLhCa ::

Golazen ej... upam da jih konkretno kaznujejo.

HupChup ::

Hahaha, kaznujejo ... To je šele pesek v oči.

NikolormousB ::

          je izjavil:

Tukaj je vprašanje samo eno: ali je tako početje protizakonito? Ker je odgovor znan iz članka, za to ne smemo obsojati Googla, Appla, Microsofta in ostalih, saj samo počnejo, kar bi počel vsak dober gospodar. Krivda je na birokratih, ki so namenoma ali nenamenoma sprejeli zakone, ki tako početje omogočajo.


Tako početje je nezakonito (fiktivni posli na 1001 način) ampak je to praktično nemogoče dokazati.

Poldi112 je izjavil:

Kaj jamrate, več delat, pa boste tudi sami miljonarji, ki bodo pisali zakone. Ampak ne, vsi bi samo gledali v luft in vlekli socialo, prosto po vrlih ST kapitalistih. :)


Od dela še noben ni obogatel.

Zgodovina sprememb…

WhiteAngel ::

Dost žalostno, da vlade niso sposobne več normalno obdavčiti še ene multinacionalke. V bistvu so vsi zreli za gilijotino - od Junckerja navzdol. Tudi Šarec bi lahko odjebal Google in mimo EU sprejel obdavčitev.

poweroff ::

Šarec bo obdavčil kvečjemu tebe in mene. Google je pa nekajkrat tudi zelo jasno pokazal kaj si misli o takih žepnih državicah, kot je Slovenija.
sudo poweroff

bajker ::

Iz stališča Gugla bi morali bit hvaležni, da sploh imamo kakšno lokalizacijo v njihovih storitvah in sistemih. Dobiček pri nas je verjetno v rangu zaokrožitve druge decimalke.
Le v slogi (EU) je moč. Tega se Amerika še kako zaveda, zato se kar naprej trudijo s povzročanjem razprtij znotraj EU.

pegasus ::

BoLhCa je izjavil:

Golazen ej...
Meni tu nekaj ni jasno - vsak slovenceljček se povsod maksimalno trudi prišparat vsak cent, na balkanu je nategovanje države celo nacionalni šport. Ko pa ena korporacija počne natančno isto, je pa to kar naenkrat nekaj skrajno odurnega?

Razglejte se po svetu in spoznajte, da smo balkanci amaterji pri teh poslih in da ves svet počne to mnogo bolje.

Težava je v sistemu in na nas je, da izvolimo politične opcije, ki bodo sistem izboljšale.

Poldi112 ::

Levica 2022!
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

zmaugy ::

bajker je izjavil:

Iz stališča Gugla bi morali bit hvaležni, da sploh imamo kakšno lokalizacijo v njihovih storitvah in sistemih. Dobiček pri nas je verjetno v rangu zaokrožitve druge decimalke.
Le v slogi (EU) je moč. Tega se Amerika še kako zaveda, zato se kar naprej trudijo s povzročanjem razprtij znotraj EU.


Tole v vseh ozirih in tudi konkretno na tem primeru!

WhiteAngel ::

poweroff je izjavil:

Šarec bo obdavčil kvečjemu tebe in mene. Google je pa nekajkrat tudi zelo jasno pokazal kaj si misli o takih žepnih državicah, kot je Slovenija.


Vem, ampak s takim mišljenjem nikoli ne bi obstali in tudi države ne bi imeli. Ko ti tavelki bullyji začnejo srati po glavi, se jim moraš zelo jasno postaviti po robu, da popustijo, ker se jim ne splača ubadati s tabo.

bajker je izjavil:

Iz stališča Gugla bi morali bit hvaležni, da sploh imamo kakšno lokalizacijo v njihovih storitvah in sistemih.


Morajo prevesti, če želijo poslavati z javno upravo.

Zgodovina sprememb…

          ::

euagrus je izjavil:

          je izjavil:

zmaugy je izjavil:

No, že iz etike teh podjetij pri plačevanju davkov lahko sklepamo na to, kako etični bojo do svojih uporabnikov.


O kakšni etiki ti govoriš? Štejeta samo dobiček in rast. V poslu nikoli ni bilo etike.


Mondragon Corporation @ Wikipedia


To je pač en eksperiment, ki nima nobene teže.

pegasus je izjavil:

Meni tu nekaj ni jasno - vsak slovenceljček se povsod maksimalno trudi prišparat vsak cent, na balkanu je nategovanje države celo nacionalni šport. Ko pa ena korporacija počne natančno isto, je pa to kar naenkrat nekaj skrajno odurnega?


Saj ... tole! V mojem okolju se direktorji majhnih firm precej radi pohvalijo s tem, kako okoli prinašajo državo.

Zgodovina sprememb…

poweroff ::

WhiteAngel je izjavil:

Vem, ampak s takim mišljenjem nikoli ne bi obstali in tudi države ne bi imeli. Ko ti tavelki bullyji začnejo srati po glavi, se jim moraš zelo jasno postaviti po robu, da popustijo, ker se jim ne splača ubadati s tabo.

Seveda. Ampak kaj smo pa naredili do sedaj za odpravo geoomejitev pri nakupih, itd.? Mislim, naša politika. Dobesedno nič. Pa bi lahko bili glavni pobudniki tovrstnih ukrepov v Bruslju.
sudo poweroff

          ::

poweroff je izjavil:

Seveda. Ampak kaj smo pa naredili do sedaj za odpravo geoomejitev pri nakupih, itd.? Mislim, naša politika. Dobesedno nič. Pa bi lahko bili glavni pobudniki tovrstnih ukrepov v Bruslju.


Je Zoran Thaler demonstriral, kako je treba delati ...

vostok_1 ::

Moralna firma, za moralne ljudi!



Poldi112 je izjavil:

Itak. Saj v tujini korporacije že imajo svoje privat varnostne firme, ki skrbijo, da lokalci ne težijo samo zato, ker se jim svinja okolje in podobno. Vprašanje je, kaj bo, ko se sistem sesuje sam vase. Komu bo služila privat vojska, ki je trenutno v službi svetovnega policaja? Bodo delali mir, ali skrbeli, da masa lačnih in bolnih ne pride na ograjene oaze Bezosa, Gates-a, Trumpa, ...

Ampak ker v šoli ne učijo Marx-a veselo verjamemo v pravljice o svobodnem trgu in se ne sekiramo preveč, vsaj dokler facebook na telefonu ne šteka.


Sem upal, da ste se levičarji kaj naučili iz preteklih napak, ampak zgleda da ne.
Tudi v feudalizmu si imel privat vojske, ampak niso bila vsa mesta/pokrajine isti obup. Nekatere so bile bolj gostoljubne, druge manj.
V socializmu pa je zgolj ena vojska, ki ko se ne boš strinjal z njo, ti bo trda predla.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

bbf ::

"V socializmu pa je zgolj ena vojska, ki ko se ne boš strinjal z njo, ti bo trda predla. "
In čist slučajno so samo tisti preživeli, ki so se strinjali z njo. Dokler je bila skupna, je še imela to moč, ko so si jo določeni podredili, je bilo pa konec s tako socialistično vojsko. Danes v kapitalizmu imaš pa privat vojske; ni šans, da se strinjaš z vsemi njimi, čeprav jih isto tako posledično sami financiramo.

Mr.B ::

bbf je izjavil:

"V socializmu pa je zgolj ena vojska, ki ko se ne boš strinjal z njo, ti bo trda predla. "
In čist slučajno so samo tisti preživeli, ki so se strinjali z njo. Dokler je bila skupna, je še imela to moč, ko so si jo določeni podredili, je bilo pa konec s tako socialistično vojsko. Danes v kapitalizmu imaš pa privat vojske; ni šans, da se strinjaš z vsemi njimi, čeprav jih isto tako posledično sami financiramo.

Na pamet mi pride izraz enoumje.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

FireSnake ::

pegasus je izjavil:


Težava je v sistemu in na nas je, da izvolimo politične opcije, ki bodo sistem izboljšale.


Te pa so?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

euagrus ::

          je izjavil:

euagrus je izjavil:

          je izjavil:

zmaugy je izjavil:

No, že iz etike teh podjetij pri plačevanju davkov lahko sklepamo na to, kako etični bojo do svojih uporabnikov.


O kakšni etiki ti govoriš? Štejeta samo dobiček in rast. V poslu nikoli ni bilo etike.


Mondragon Corporation @ Wikipedia


To je pač en eksperiment, ki nima nobene teže.
.


Ima ima, tezo 24 miljard. In cisto lepo deluje brez pohlepnih kapitalisticnih pizd. Bo kmalu treba malo dobicek deliti med delavce, mar ne?

Ja, kaj pa tole?
Worker cooperative @ Wikipedia

Kaj pa Roosewelt?
Maximum wage @ Wikipedia

Mislim, da tvoj pohlep nima nobene meje, ne teze.
In regione caecorum rex est luscus.
Ker me je nekaj slotechovcev sprasevalo:
https://github.com/cullum/dank-selfhosted

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: euagrus ()

euagrus ::

Mimogrede, ob takih komentarjih je treba omeniti tudi nauke zgodovine, da tehnoloski napredek fantasticno poskoci, ko druzbena neenakost prebije kriticno mejo, in izumi se kar vrstijo. Npr. giljotina je eden takih. Samo sem preprican, da druzbeni manjsini ta napredek ne bo vsec.
In regione caecorum rex est luscus.
Ker me je nekaj slotechovcev sprasevalo:
https://github.com/cullum/dank-selfhosted

          ::

euagrus je izjavil:


Ja, kaj pa tole?
Worker cooperative @ Wikipedia

Kaj pa Roosewelt?
Maximum wage @ Wikipedia

Mislim, da tvoj pohlep nima nobene meje, ne teze.


Meni osebno so taki modeli tudi bolj všeč. Tudi mi je všeč, da je pri nas v parlamentu Levica, čeprav se z njihovimi stališči ne strinjam, menim pa, da so potrebni kot protiutež trenutni ureditvi. Kar hočem povedati je, da v poslu, vsaj v meni znanem, ni prisotne nobene etike. Vsi se pehajo le za dobičkom in rastjo le tega. Zaposleni so pri tem le orodje, ki se ga plača kolikor je najmanj mogoče in zamenja, ko se "obrabi".

vostok_1 ::

euagrus je izjavil:

Mimogrede, ob takih komentarjih je treba omeniti tudi nauke zgodovine, da tehnoloski napredek fantasticno poskoci, ko druzbena neenakost prebije kriticno mejo, in izumi se kar vrstijo. Npr. giljotina je eden takih. Samo sem preprican, da druzbeni manjsini ta napredek ne bo vsec.


Kaj točno ti bo pomagala giljotina proti Bezos-ovih avtonomnih killer dronih?

Tehnološki napredek je sicer zvišal overall standard ljudi, je pa tudi povečal razlike med njimi.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

NikolormousB ::

Kar hočem povedati je, da v poslu, vsaj v meni znanem, ni prisotne nobene etike.


Etika je v tem primeru neuporabna. Gre za zelo subjektivno, individualno dojemanje vrednot. Zakoni in ostali predpisi so tisti, ki določajo pravila igre.

Kaj pa Roosewelt?
Maximum wage @ Wikipedia


Meni je ideja o maksimalnem osebnem dohodku zelo všeč. Po moji teoriji je maksimalni dohodek, ki ga lahko smiselno porabiš okoli 4000€ na dan. Kar je več, bi lahko bilo obdavčeno po 100% stopnji.

Reycis ::

Avtonomni droni porabijo ogromno sredstev za vzdrževanje in da se jih uporabiti (pohekat) tudi proti lastniku. Poleg tega je Bezos in njegovi kolegi dejansko nimajo nobenega oprijemljivega bogatstva. Velika večina njihovega bogatstva je v digitalni obliki in to bogatstvo lahko neverjetno hitro izpuhti. Velika večina teh ljudi ne bo dočakala naravne smrti in velika večina jih bo pred smrtjo revnih.

zmaugy ::

          je izjavil:

euagrus je izjavil:


Ja, kaj pa tole?
Worker cooperative @ Wikipedia

Kaj pa Roosewelt?
Maximum wage @ Wikipedia

Mislim, da tvoj pohlep nima nobene meje, ne teze.


Meni osebno so taki modeli tudi bolj všeč. Tudi mi je všeč, da je pri nas v parlamentu Levica, čeprav se z njihovimi stališči ne strinjam, menim pa, da so potrebni kot protiutež trenutni ureditvi. Kar hočem povedati je, da v poslu, vsaj v meni znanem, ni prisotne nobene etike. Vsi se pehajo le za dobičkom in rastjo le tega. Zaposleni so pri tem le orodje, ki se ga plača kolikor je najmanj mogoče in zamenja, ko se "obrabi".


V vsakem poslu je etika. Ljudje brez poslovne etike ostanejo brez posla, ker z njimi nihče noče poslovati.

Poldi112 ::

A si ziher? Ker ko se ljudje mečejo iz Foxconn tovarn, apple sicer malo utrpi na pr-u, to je pa to. Otroci se kar šivajo cunje, za ekonomske interese se sesuva cele države. Naftna industrija že desetletja prikriva raziskave o nevarnosti fosilnih goriv za segrevanje. Enako je tobačna industrija leta zavajala glede raka. A se Marlboro zato kaj manj prodaja?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

xmetallic ::

WhiteAngel je izjavil:

Dost žalostno, da vlade niso sposobne več normalno obdavčiti še ene multinacionalke. V bistvu so vsi zreli za gilijotino - od Junckerja navzdol. Tudi Šarec bi lahko odjebal Google in mimo EU sprejel obdavčitev.

Pravzaprav gre za sposobne vlade. Od vsake multinacionalke v državno blagajno dobijo nekaj milijard. Bolje kot pa da te multinacionalke svoj sedež prestavijo v drugo državo. Potem bi dobili natanko 0EUR namesto milijard, ki jih dobijo sedaj.

Predstavljaj si, da bi Slovenija od vsake multinacionalke dobila zgolj eno milijardo letno. Milijardo od vsake multinacionalke bi dobili že pri minimalni obdavčitvi (nekaj odstotkov). Kaj pa dobimo pri 20% obdavčitvi? Zero, 0. Vsako leto se zapufamo za milijardo, korporacije pa se nas izogibajo v velikem loku.

Zgodovina sprememb…

jype ::

vostok_1 je izjavil:

Kaj točno ti bo pomagala giljotina proti Bezos-ovih avtonomnih killer dronih?
Vprašaj Bezosa, če ga kaj vrat srbi, al zakaj je dvignil minimalno plačo vsem zaposlenim.

xmetallic ::

jype je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Kaj točno ti bo pomagala giljotina proti Bezos-ovih avtonomnih killer dronih?
Vprašaj Bezosa, če ga kaj vrat srbi, al zakaj je dvignil minimalno plačo vsem zaposlenim.

Nima še dovolj razvitih robotov, ter avtomatiziranih procesov. Sem prepričan da na temu intenzivno dela. Ni daleč ko bodo dovolj razviti, da zamenjajo človeka. Do takrat pa potrebuje tudi človeško silo.

Zgodovina sprememb…

jype ::

xmetallic je izjavil:

Nima še dovolj razvitih robotov, ter avtomatiziranih procesov. Sem prepričan da na temu intenzivno dela. Ni daleč ko bodo dovolj razviti, da zamenjajo človeka. Do takrat pa potrebuje tudi človeško silo.
Ko ne bo več potreboval ljudi, ga bo vrat srbel kvečjemu še bolj. Takrat bo minimalno plačo bržkone izplačeval vsem brezposelnim.

vostok_1 ::

xmetallic je izjavil:

jype je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Kaj točno ti bo pomagala giljotina proti Bezos-ovih avtonomnih killer dronih?
Vprašaj Bezosa, če ga kaj vrat srbi, al zakaj je dvignil minimalno plačo vsem zaposlenim.

Nima še dovolj razvitih robotov, ter avtomatiziranih procesov. Sem prepričan da na temu intenzivno dela. Ni daleč ko bodo dovolj razviti, da zamenjajo človeka. Do takrat pa potrebuje tudi človeško silo.


This.

Ljudje na položaju kot Bezos, se imajo skoraj za bogove. Njim ni več posel primarno vodilo, ampak je spremenit svet po svoji viziji.

Še Alexander veliki ni imel take globalne moči.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Poldi112 ::

Sorry kolega, ampak to dela USA administracija, ne bezos. Če ne igraš po njihovih pravilih in imaš vlado, ki jih je všeč, ti pošljejo cia/vojsko, če si prevelik zgolj sankcije/propaganda/izolacija.

Zakaj misliš, da v EU ne smemo trgovati z Iranom? Kako točno nam je to v interesu?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

vostok_1 ::

Who do you think *owns* the government? Hello.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Google leta 2016 na Bermude poslal 16 milijard evrov (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
7031387 (24699) zmaugy
»

Apple in Irska sta se pritožila na odločitev EU o davčnem izmikanju

Oddelek: Novice / Ostale najave
3010417 (8404) Saul Goodman
»

Evropska komisija: Apple mora plačati 13 milijard evrov utajenih davkov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Tožbe
10449360 (44599) Spura
»

Francija: Google nam dolguje milijardo evrov davkov

Oddelek: Novice / Ostale najave
197485 (4717) Poldi112
»

Facebook lani plačal davek na dobiček po 0,3-odstotni stopnji (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
7224311 (21867) nekikr

Več podobnih tem