Novice » Tožbe » Evropska komisija: Apple mora plačati 13 milijard evrov utajenih davkov
gus5 ::
Kdor ne podpira ustanove ki dela zoper svoje državljane je torej neizobražen? Dokler politiki v evropskem parlamentu filozofirajo o pravljični multikulturi in zapravljanju davkoplačevalskega denarja na migrante, dokler francosko sodišče trdi da imajo priseljenci s svojo fašistično ideologijo pravico uničevat našo kulturo in se ne prilagajat, dokler bo EU brez referenduma sprejemala pomembne odločitve kot so trgovski sporazumi, odpiranje meja... do takrat bom zagovarjal propad te Evropejcu sovražne tvorbe.
V zadnjih 2 letih je 'neto priliv' prebivalstva na območje EU 'znesel' slabe 3 milijone oseb. Tudi če bi vsi ostali brezposelni in bi živeli le od socialnih transferjev (kar je skrajno 'črn' in praktično nemogoč scenarij), bi za njihovo vzdrževanje porabili približno 1,7 TISOČINKE BDP EU. Oziroma: približno 22 milijard EUR na leto. Irska je Applu pomagala pri 'davčni optimizaciji'; če (še vedno) noče denarja, naj 13 milijard nakaže v blagajno EU ali pa v blagajne tistih držav, ki imajo največji neto priliv prebivalstva oz. najtežje zaposljive priseljence. Mimogrede, finančni 'minister EU Moscovici napoveduje, da bojo omenjeni priseljenci do leta 2017 k rasti BDP EU prispevali od 0,2 do 0,3 % BDP, odvisno stopnje od njihove integracije v družbo. Na kratko: EU se očitno izplača 'uvoz' ljudi (kar dobro ve Angela Nemška). Sieg!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gus5 ()
ShowDown ::
Osebno menim, da je dogovor nekaj normalnega. Le ker gre za nepredstavljivo velike vsote, se zdi ozadje sporno. Vsi se vpicite v 13 milijard... Kaj pa vec tisoc delovnih mest? Delavci s tem prezivljajo sebe, svoje druzine, placujejo davke... Obicajno so to vsote visje od tega kar je katera firma manj placala dobicka.
Apple je imel na Irskem zaposlenih 0 (nič) delavcev.
Ne spodbijam tvojega argumenta, a bi me vseeno zanimal vir.
Mavrik ::
"This is not a penalty, it is unpaid taxes to be paid," said Vestager who was scathing about Apple's activities. "The so-called 'head office' did no business. It had no employees, no premises. But under the tax ruling the so-called head office was attributed all the company's profits for sales throughout Europe Africa, Middle East, and India," she added.
Iz http://arstechnica.com/tech-policy/2016... .
Gre se za Apple Operations Ireland :)
The truth is rarely pure and never simple.
ShowDown ::
"This is not a penalty, it is unpaid taxes to be paid," said Vestager who was scathing about Apple's activities. "The so-called 'head office' did no business. It had no employees, no premises. But under the tax ruling the so-called head office was attributed all the company's profits for sales throughout Europe Africa, Middle East, and India," she added.
Iz http://arstechnica.com/tech-policy/2016... .
Gre se za Apple Operations Ireland :)
Tenkju!
Massacra ::
Osebno menim, da je dogovor nekaj normalnega. Le ker gre za nepredstavljivo velike vsote, se zdi ozadje sporno. Vsi se vpicite v 13 milijard... Kaj pa vec tisoc delovnih mest? Delavci s tem prezivljajo sebe, svoje druzine, placujejo davke... Obicajno so to vsote visje od tega kar je katera firma manj placala dobicka.
Si predstavljas, koliko delovnih mest odprejo s 13milijard EUR?
Massacra ::
...:TOMI:... je izjavil:
Vsak davek je slab. Vsak lastnik denarja, denar bolje zapravi, pa ceprav ga zazge. To je bolje, kot ga dati drzavi.
Verjamem, da je apple ta denar mnogo bolje porabil, pa ceprav mu lezi na racunih v tujini. Tudi to je bolje, kot da ga dobi drzava.
Vsa ta gonija proti applu bi bila ok, ce bi bili VSI enaki pred zakoni. Tega nikoli in nikdar ne bo, tako, da privoscim applu in ostalim, da placajujejo manj.
Torej, ker pa nismo enaki pred zakoni, pa naj pustijo, kot je. End.
Apple ta denar sploh ni porabil! Parkiral ga je na nekem otoku. Kaksna korist od taksnega "zidovskega izcrpavanja druzbe" kot celote?
Looooooka ::
Kazen bi bilo treba naložiti Irski. Večina kupcev je iz drugih držav članic, kar pomeni, da pomaga Applu nategniti ravno druge članice.
gozdar1 ::
Te firme si na dolgi rok na ta nwčin same jamo kopljejo, ker na koncu mora nekdo tudi ulagati v razvoj, ki se privatnikom ne splača, trenutno pa ta denar samo sedi na nekem računu. Kaj bi apple danes orodajal brez velikih javnih ulaganj v času hladne vojne?
tikitoki ::
Dej ne budalasti, vsakemu je cisto jasno, da je bilo to najmanj moralno sporno in je slo za izmikanje placevanju davkov.
Moralno sporno bi bilo, če bi oni plačeval davke, ki jim jih ni treba, ker bi s tem namerno oškodoval lastne delničarje na račun tuje države.
Vseeno je, ali državno (v konkretnem primeru: irsko) pomoč določenemu podjetju (pri 'davčni optimizaciji') označimo kot moralno oz. nemoralno. Dejstvo je, da je takšno ravnanje države pravno-formalno problematično in da sledijo zakonsko določene sankcije.
Kako lepo je, ko se jemlje stvari izven konteksta.
tikitoki ::
Pomoč, tudi z znižanjem davka, je pomoč. In, če je nepravična, daleč od pozitivne diskriminacije ter kakor koli v nasprotju s pravnim redom EU, je prav, da se odgovorne kaznuje. Se pa sprašujem, koliko je kriv Apple pri vsem skupaj (bolj gre za odgovornost članice), čeravno ga po drugi strani tudi ni doletela nobena kazen.
Apple (in tisoče drugih), je kriv toliko, da je poiskal luknje in jih izkoristil. Z blagoslovom države. Višjega blagoslova skoraj ne moreš dobiti. Pustimo pravične davke, ker je to druga tema, ampak v tem primeru bi moral Apple plačati 13 milijard, ker je sodišče pač tako odločilo, v istem momentu pa tožiti irsko za 13 milijard in še 10 milijard zraven zaradi oškodovanja dobrega imena in poslovne škode.
Ti ocitno ne dojemas kako to deluje, to je vse.
Ne gre samo zato, da Irska pac dovoli to pri sebi. Apple je na zelo sporne nacine to izkoriscal, da ni placeval davkov v celotni EU.
Ne verjetno, tebi se zdi, da je Apple opravicen celotno EU nategovati in iskati luknje v zakonu. Potem pa bo tozil Irsko zaradi slabega ugleda? LOL.
Ocitno pac en folk kle noce razumeti, da ni problem samo v Irskih davcnih olajsavah, temcev tudi zlorabi letega s strani Applea. Irska mu ni rekla, da mora na lazne goljufive nacine prikazovati, da je ves dobicek bil ustvarjen na Irskem, ceprav je vsakemu jasno, da temu ni tako. Torej si zasluzi slabo ime in si zasluzi, da bi ga EU kupci bojkotirali. Sam japiyi bodo pac se naprej kupovali.
In upam, da bo EU koncno pokazala nekaj hrbtenice in preprecila nadaljne izigravanje sistema. Meni se zdi, da bi bilo potrebno vse preferencne tretmane ukiniti. Pravila so za vse enaka, ce ti kaj ni vsec, posluj drugod. visine davkov so pa druga stvar in bi bili lahko nizji, ce ne bi prihajalo do takih izigravanj.
Miki N ::
Osebno menim, da je dogovor nekaj normalnega. Le ker gre za nepredstavljivo velike vsote, se zdi ozadje sporno. Vsi se vpicite v 13 milijard... Kaj pa vec tisoc delovnih mest? Delavci s tem prezivljajo sebe, svoje druzine, placujejo davke... Obicajno so to vsote visje od tega kar je katera firma manj placala dobicka.
Si predstavljas, koliko delovnih mest odprejo s 13milijard EUR?
Za EU birokrate si predstavljam da ene 100 - kot nove delavce v Komisiji za razdeljevanje denarja. ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miki N ()
tikitoki ::
...:TOMI:... je izjavil:
Vsak davek je slab. Vsak lastnik denarja, denar bolje zapravi, pa ceprav ga zazge. To je bolje, kot ga dati drzavi.
Verjamem, da je apple ta denar mnogo bolje porabil, pa ceprav mu lezi na racunih v tujini. Tudi to je bolje, kot da ga dobi drzava.
Vsa ta gonija proti applu bi bila ok, ce bi bili VSI enaki pred zakoni. Tega nikoli in nikdar ne bo, tako, da privoscim applu in ostalim, da placajujejo manj.
Torej, ker pa nismo enaki pred zakoni, pa naj pustijo, kot je. End.
Se strinjam, da so doloceen dajatve prepozresne. Po drugi strani pa ti je bilo ok, k si sel v solo, da se vozis po normalnih cestah, da imas vodovod,...
Sam doloceni cepci ne dojemajo, da to stane.
Nekateri pa bi raje vtak nili se kaj v rit najbogatejsim :S.
In, se tega ne dojemas, Apple zaradi tega NI ENAK napram firmam, ki tega niso mogle poceti. TOrej, zakaj bi bil Apple in najvecje firme izjeme, nad pravili za vse ostale?
...:TOMI:... je izjavil:
Torej, ker pa nismo enaki pred zakoni, pa naj pustijo, kot je. End.
Seveda smo enaki pred zakonom. Samo eni so bolj butasti kot drugi, pa jih ne znajo izkoristiti.
Ustanovi firmo tukaj, pojdi na Irsko in vprasaj, ce dobis enake pogoje, kot apple. Potem pa preberi svoj podpis, ker se nanasa nate.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tikitoki ()
tikitoki ::
Zato, ker je to v drzavnem interesu. O tem, kaj to je drzavni interes pa seveda odlocajo zgolj izvoljenci. Lahko pa se vclanis in kandidiras na naslednjih volitvah.
Ircem je tako početje pasalo. Celo toliko, da se bodo tudi oni pritožili nad odločitvijo. Torej?
Pijavki pase, pa jo bos se vedno odstrsnil ali jo bos pustil na sebi?
Posamezniki se bomo že znajdli da obdržimo standard na nivoju,
Dokler ta želen standard ne vključuje računalnika, interneta, pošte, založene trgovine in denarja na banki verjamem, da ti bo uspelo.
Ker to kar si naštel so res najdražje postavke preživljanja. NOT
LOL. Ocitno ti ne dojemas stvari. Za take bi rabili casovni stroj. Pa nagnat v pradavnino, pa da vidimo kako se bi znasli:)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tikitoki ()
Invictus ::
Zato, ker je to v drzavnem interesu. O tem, kaj to je drzavni interes pa seveda odlocajo zgolj izvoljenci. Lahko pa se vclanis in kandidiras na naslednjih volitvah.
Zato ker brez Revoza Novo Mesto crkne...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Utk ::
Vprašanje je samo ali ima Slovenija od Revoza neto korist ali izgubo. Mislim da je odgovor jasen. Vse drugo je samo hvatanje krivin, da pri tem ostane. Tudi Nemčija "pomaga" volkswagnu, oplu, vsem. Včasih tudi pod izgubo ja. Pa te pri Revozu vseeno najbrž ni.
GrX ::
Kaj pa obresti in kazen in nekaj za v dobrodelne namene?? Kaj pa zaporne kazni? Če se ne motim gre tudi za goljufijo...
Oberyn ::
Pih. Vse to je čisto navaden mehanizem transfernih cen, o katerem je Mišo Alkalaj pisal v Mladini že 30 let nazaj. Dogaja se ves čas, tudi pri nas (recimo Revoz). Jenkiji imajo Evropo pač za 3. svet, enako kot ima recimo Francija Slovenijo. Kolonije so zato, da se izčrpajo, ne? Zadnje čase se pojavljajo pretresljive zgodbe o principih dela in zaposlovanja ravno v Revozu (ko ga že toliko omenjate v tej temi). Pretresljive je glih ta prava beseda. Ker francozi delajo v Sloveniji točno tako, kot so delali v Alžiriji 100 let nazaj. Tako da vse skupaj ni nič novega.
Darkjaar ::
Osebno menim, da je dogovor nekaj normalnega. Le ker gre za nepredstavljivo velike vsote, se zdi ozadje sporno. Vsi se vpicite v 13 milijard... Kaj pa vec tisoc delovnih mest? Delavci s tem prezivljajo sebe, svoje druzine, placujejo davke... Obicajno so to vsote visje od tega kar je katera firma manj placala dobicka.
Si predstavljaš koliko delovnih mest bi ustvarili, če bi vsem podjetjem nudili 0,005% davčno stopnjo? Jaz zase vem, da bi takoj preselil podjetje gor.
jype ::
Darkjaar> Si predstavljaš koliko delovnih mest bi ustvarili, če bi vsem podjetjem nudili 0,005% davčno stopnjo? Jaz zase vem, da bi takoj preselil podjetje gor.
Kakšna zanimiva podjetniška demagogija!
Davek na dobiček podjetja se obračuna od dobička, ne od prometa, zato že zdaj lahko zaposliš več ljudi, če jih dejansko potrebuješ in imaš na razpolago sredstva, da jih plačuješ, če teh sredstev nimaš, jih pa tudi z 0.005% davčno stopnjo ne bi imel.
Apple ne ustvarja nobenih delovnih mest s tem, ko na Irskem (zaradi posebnih pogojev) prikaže dobičke, ki izvirajo iz dejavnosti v vseh članicah EU.
Kakšna zanimiva podjetniška demagogija!
Davek na dobiček podjetja se obračuna od dobička, ne od prometa, zato že zdaj lahko zaposliš več ljudi, če jih dejansko potrebuješ in imaš na razpolago sredstva, da jih plačuješ, če teh sredstev nimaš, jih pa tudi z 0.005% davčno stopnjo ne bi imel.
Apple ne ustvarja nobenih delovnih mest s tem, ko na Irskem (zaradi posebnih pogojev) prikaže dobičke, ki izvirajo iz dejavnosti v vseh članicah EU.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
Invictus ::
Če bi kdo prebral novico, bi videl da je Evropska komisija okrcala tudi irsko vlado zaradi ugodnosti Applu...
Apple je tukaj še najmanj kriv.
Apple je tukaj še najmanj kriv.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
jype ::
Invictus> Apple je tukaj še najmanj kriv.
Saj nihče ni napisal, da je Apple kriv.
Irska je tista, ki je kršila predpise EU (in bo morala od Appla pobrat davek, ki mu ga je šenkala, da ne bo fasala kazni za nezakonito priviligiranje na skupnem trgu EU).
Saj nihče ni napisal, da je Apple kriv.
Irska je tista, ki je kršila predpise EU (in bo morala od Appla pobrat davek, ki mu ga je šenkala, da ne bo fasala kazni za nezakonito priviligiranje na skupnem trgu EU).
tikitoki ::
Se strinjam, da je tukaj kriva tudi Irska vlada. Sam ne se pa sprenevadati. Konec koncev, k gres prat denar, se tega zavedas, cetudi ti ga opere nekdo drug.
V vsakem primeru, ce bi si ti prebral kaj dodatnega, je zelo jasno napisano, da EK moti tudi lazno izkazovanje poslovnih rezultatov, s strani applea. In to je dejstvo. Apple tukaj niti slucajno ni nedolzna zrtev.
V vsakem primeru, ce bi si ti prebral kaj dodatnega, je zelo jasno napisano, da EK moti tudi lazno izkazovanje poslovnih rezultatov, s strani applea. In to je dejstvo. Apple tukaj niti slucajno ni nedolzna zrtev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tikitoki ()
Invictus ::
@tikitoki
Ti nimaš pojma, kaj je to pranje denarja. In irska vlada Applu ni prala denarja, ampak mu ga je manj obdavčila...
Ti nimaš pojma, kaj je to pranje denarja. In irska vlada Applu ni prala denarja, ampak mu ga je manj obdavčila...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
tikitoki ::
Sem rekel, da so jim prali denar? Nisem. Ce ne razumes pointa, pa je to tvoj problem.
Sam uporaba nezakonitih sredstev, je se vedno nezakonita, pa ce ti jih papez v Vatikanu osebno ponudi.
Sam uporaba nezakonitih sredstev, je se vedno nezakonita, pa ce ti jih papez v Vatikanu osebno ponudi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tikitoki ()
Invictus ::
Se strinjam, da je tukaj kriva tudi Irska vlada. Sam ne se pa sprenevadati. Konec koncev, k gres prat denar, se tega zavedas, cetudi ti ga opere nekdo drug.
Če tukaj ne namiguješ na pranje denarja, se pa opravičujem.
Ampak vseeno naj bi vsak post imel nekaj skupnega s temo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Darkjaar ::
Darkjaar> Si predstavljaš koliko delovnih mest bi ustvarili, če bi vsem podjetjem nudili 0,005% davčno stopnjo? Jaz zase vem, da bi takoj preselil podjetje gor.
Davek na dobiček podjetja se obračuna od dobička, ne od prometa, zato že zdaj lahko zaposliš več ljudi, če jih dejansko potrebuješ in imaš na razpolago sredstva, da jih plačuješ, če teh sredstev nimaš, jih pa tudi z 0.005% davčno stopnjo ne bi imel.
Kdaj mi bo lažje investirati v nadaljni razvoj podjetja? Ko me davek na dobiček stane 0,005% ali pa 31,5%?
nekikr ::
Vprašanje je samo ali ima Slovenija od Revoza neto korist ali izgubo. Mislim da je odgovor jasen. Vse drugo je samo hvatanje krivin, da pri tem ostane. Tudi Nemčija "pomaga" volkswagnu, oplu, vsem. Včasih tudi pod izgubo ja. Pa te pri Revozu vseeno najbrž ni.
Slovenija bi imela od mene še vedno neto korist, če bi mi plačala delavce, kot jih Revozu. Če bi mi pustila transferne cene, kot jih Revozu, tudi. Torej, zakaj Francozom mečemo denar in jim plačujemo delavce, meni pa ne? A niste nekaj lajali zgoraj, da mora biti za vse enako? Ali je spet tista, da smo vsi enaki, samo eni malo bolj?
Mavrik ::
Kdaj mi bo lažje investirati v nadaljni razvoj podjetja? Ko me davek na dobiček stane 0,005% ali pa 31,5%?
Apple ni podjetje preselil nikamor - ves denar so črpali brez davkov direktno v ZDA. Zakaj bi kogarkoli v EU brigal razvoj takega podjetja? Še posebej ko posebni pogoji preprečujejo EU konkurenco, ki mora operirati z večjimi davki?
Morda si spregledal da je bila Apple obdavčitev izjemna - namreč SAMO ONI so imeli takšno davčno stopnjo. Ostala podjetja so imela 1% - in teh 14,5mrd EUR je razlika DO tistega 1% ki velja za vse ostale na trgu.
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
tikitoki ::
Se strinjam, da je tukaj kriva tudi Irska vlada. Sam ne se pa sprenevadati. Konec koncev, k gres prat denar, se tega zavedas, cetudi ti ga opere nekdo drug.
Če tukaj ne namiguješ na pranje denarja, se pa opravičujem.
Ampak vseeno naj bi vsak post imel nekaj skupnega s temo...
Sej ima povezavo. Apple pac ni nedolzna ovcica. Je korporacija s hordo odvetnikov in pravnikov za seboj. Mene, kot posameznika, ki nimam casa in sredstev, da bi se o vsem poducil, lahko Irska zapelje. Apple pa je tocno vedel kaj, in zakaj, pocne.
Mislim, da je skrajni cas, da se ameriskim korporacijam stopi na prsti in prepreci nadaljne izigravanje. In to je znak, da so sle predalec in je koncno pocilo.
Ce pa ti mislis, da evropejcem koristi, da ameriske korporacije pri nas trzijo svoej izdelke in produkte in nato ne placajo nobenega davka, pa se motis. Od tega, povprecen evropejec nima popolnoma nobene koristi.
Sploh pa nikogar ne zanima koliko Apple placa davkov Irski, za dobicek, ki ga ustvarijo tam. Gre zato, da se izogibajo placevanju davkov tam, kjer je dobicek dejansko bil ustvarjen.
To je, tko k da jst zacnem trziti nek produkt v Sloveniji, nato pa z moje podruznice izstavim racun za intelektualn o lastino, ki priblizno iznici kakrsenkoli dobicek, ki sem ga ustvaril tu. Pa se malo cigumigu in na koncu ne placam nobenega davka nikjer, dobicek je pa parkiran na mojem racunu v neki davc ni oazi.
Meni se zdi edino neverjetno, da je trajalo tako dolgo, da je koncno pocilo.
In bullshit o vlaganjih :S. Dejte no, bodite resni. Kje so ti telefoni bili razviti, kje so bili sestavljeni, kam je sel dobicek? Mi smo kle sam kup ovc, ki kupujejo.
Kdaj mi bo lažje investirati v nadaljni razvoj podjetja? Ko me davek na dobiček stane 0,005% ali pa 31,5%?
Apple ni podjetje preselil nikamor - ves denar so črpali brez davkov direktno v ZDA. Zakaj bi kogarkoli v EU brigal razvoj takega podjetja? Še posebej ko posebni pogoji preprečujejo EU konkurenco, ki mora operirati z večjimi davki?
Se strinjam, bi pa popravil, d dobicka niso prenesli v ZDA, ker so se ponovno izogibali placilu davkov in so ga zato parkirali izven ZDA.
In tudi v ZDA so vedno bolj glasni glede tovrstnih mahinacij.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tikitoki ()
Invictus ::
Apple ni podjetje preselil nikamor - ves denar so črpali brez davkov direktno v ZDA. Zakaj bi kogarkoli v EU brigal razvoj takega podjetja? Še posebej ko posebni pogoji preprečujejo EU konkurenco, ki mora operirati z večjimi davki?
Morda si spregledal da je bila Apple obdavčitev izjemna - namreč SAMO ONI so imeli takšno davčno stopnjo. Ostala podjetja so imela 1% - in teh 14,5mrd EUR je razlika DO tistega 1% ki velja za vse ostale na trgu.
Apple ne črpa denarja v ZDA, ker bi bil potem obdavčen s 30% s strani IRS. Velik problem vseh ameriških podjetij, zato se jim pa valja povsod toliko gotovine. Tudi Google ni izjema, pa najbrž še kdo...
Apple ni kriv, če je dobil izjemno obdavčitev s strani irske vlade. Irska vlada je krpila EU standarde...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Mavrik ::
Apple ni kriv, če je dobil izjemno obdavčitev s strani irske vlade. Irska vlada je krpila EU standarde...
Daj ne seri, direktno so sami lobirali za tako obdavčitev (obstajajo viri, glej moj link zgoraj). Ne žali naše inteligence, saj se ni odvetnik spotaknil in padel na tipkovnico da so nastali dopisi do irske vlade. Prodajaj te pravljice komu drugemu.
The truth is rarely pure and never simple.
Darkjaar ::
Kdaj mi bo lažje investirati v nadaljni razvoj podjetja? Ko me davek na dobiček stane 0,005% ali pa 31,5%?
Apple ni podjetje preselil nikamor - ves denar so črpali brez davkov direktno v ZDA. Zakaj bi kogarkoli v EU brigal razvoj takega podjetja? Še posebej ko posebni pogoji preprečujejo EU konkurenco, ki mora operirati z večjimi davki?
Morda si spregledal da je bila Apple obdavčitev izjemna - namreč SAMO ONI so imeli takšno davčno stopnjo. Ostala podjetja so imela 1% - in teh 14,5mrd EUR je razlika DO tistega 1% ki velja za vse ostale na trgu.
Da ne bo nobene pomote, tu se popolnoma strinjam z odločitvijo EK. Moj prvotni komentar je letel le na nekoga, ki pravi, da Apple ustvarja delovna mesta na Irskem, zato tudi tako nizka davčna stopnja. Jaz sem mu hotel le namigniti, da jaz ali Colin iz Dublina nimava enakih ugodnosti. Seveda pa Irci niso tako nori, da bodo vsem podjetjem spustili davek na 0,005%.
Drugače pa, ostala podjetja 1%? Kolikor vem, večina ostalih podjetij plačuje okoli 12%. Apple je tisti, ki je plačeval 1% do leta 2014.
Invictus ::
Daj ne seri, direktno so sami lobirali za tako obdavčitev (obstajajo viri, glej moj link zgoraj). Ne žali naše inteligence, saj se ni odvetnik spotaknil in padel na tipkovnico da so nastali dopisi do irske vlade. Prodajaj te pravljice komu drugemu.
Ne žali ti moje. Itak da so lobirtali.
Ampak olajšavo je odobrila irska vlada. Od kdaj pa si lahko mednarodna korporacija sama določa davčne standarde ?!?!??!!
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
jype ::
Invictus> Od kdaj pa si lahko mednarodna korporacija sama določa davčne standarde ?!?!??!!
Odkar obstaja Corruption @ Wikipedia , mehanizem, namenjen točno temu.
Odkar obstaja Corruption @ Wikipedia , mehanizem, namenjen točno temu.
samotest ::
IMHO..
Halo je zato ker ta obdavčitev pomeni, da je EU prehitela US v obdavčevanju in posledično sami ne bodo mogli dobit teh davkov (eksterni davki se odštejejo, da ne prihaja do dvojne obdavčitve) http://www.marketwatch.com/story/the-bi...
V US imajo sicer že dolgo pogovore z GOOG, AMZN, FB,.. pod kakimi pogoji bi prenesli ta denar "domov"..
So pa vsi vedeli, da nekje bo treba plačat, samo ni se vedelo kje in s kom bodo začeli (običajno se dela poskuse na miših, ne na slonih :)
Halo je zato ker ta obdavčitev pomeni, da je EU prehitela US v obdavčevanju in posledično sami ne bodo mogli dobit teh davkov (eksterni davki se odštejejo, da ne prihaja do dvojne obdavčitve) http://www.marketwatch.com/story/the-bi...
V US imajo sicer že dolgo pogovore z GOOG, AMZN, FB,.. pod kakimi pogoji bi prenesli ta denar "domov"..
So pa vsi vedeli, da nekje bo treba plačat, samo ni se vedelo kje in s kom bodo začeli (običajno se dela poskuse na miših, ne na slonih :)
nekikr ::
nekikr> In kdaj zapremo Revoz?
A bomo Apple zaprli?
Saj veš kaj sem mislil. Torej, kdaj lahko pričakujem, da bo Revoz plačal vse za nazaj, ker dobiva denarno pomoč in odobritev transfernih cen, ki meni in še komu odžirajo posel zaradi neenake državne pomoči? Oz. kje izpolnim obrazec, da tudi meni država plača delavce in odobri transferne cene? Če je za vse enako, potem je sigurno na voljo obrazec ali dva?
Mr.B ::
nekikr,
državna pomoč ni verjetno enaka kot davek na dobiček. No ampak za nekatere je to itak isto.
državna pomoč ni verjetno enaka kot davek na dobiček. No ampak za nekatere je to itak isto.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
jype ::
nekikr> kdaj lahko pričakujem, da bo Revoz plačal vse za nazaj, ker dobiva denarno pomoč in odobritev transfernih cen, ki meni in še komu odžirajo posel zaradi neenake državne pomoči?
Nimam pojma. Če misliš, da posluje nezakonito, potem vsekakor piši Evropski komisiji, še posebej v primeru, da si oškodovan.
Nimam pojma. Če misliš, da posluje nezakonito, potem vsekakor piši Evropski komisiji, še posebej v primeru, da si oškodovan.
nekikr ::
cleanac ::
Darkjaar> Si predstavljaš koliko delovnih mest bi ustvarili, če bi vsem podjetjem nudili 0,005% davčno stopnjo? Jaz zase vem, da bi takoj preselil podjetje gor.
Davek na dobiček podjetja se obračuna od dobička, ne od prometa, zato že zdaj lahko zaposliš več ljudi, če jih dejansko potrebuješ in imaš na razpolago sredstva, da jih plačuješ, če teh sredstev nimaš, jih pa tudi z 0.005% davčno stopnjo ne bi imel.
Kdaj mi bo lažje investirati v nadaljni razvoj podjetja? Ko me davek na dobiček stane 0,005% ali pa 31,5%?
Ni razlike, razen, če si nesposoben.
Mr.B ::
nekikr,
A to je tista fora, da ograja ni ograja ampak tehnična ovira? Pa davek ni davek ampak je obvezna dajatev?Oboje je točno definirano v davčni zakonodaji, vključujoč s slovensko. Komu manko znanja najbolj koristi, je pa druga zgodba za drugo temo..
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
nekikr ::
nekikr,
A to je tista fora, da ograja ni ograja ampak tehnična ovira? Pa davek ni davek ampak je obvezna dajatev?Oboje je točno definirano v davčni zakonodaji, vključujoč s slovensko. Komu manko znanja najbolj koristi, je pa druga zgodba za drugo temo..
In točno o tem teče debata. Ključno je, da je Apple davčno obravnavan drugače kot ostali. Če bi bil enako ne bi bilo problema. Pred lastnim pragom pa prav tako dopuščamo vse to, ampak je lažje biti jezen na neumne Američane.
jype ::
nekikr> Pred lastnim pragom pa prav tako dopuščamo vse to, ampak je lažje biti jezen na neumne Američane.
Od kdaj so pa Irci Američani?
Na Apple ni nihče jezen - oni se samo obnašajo, kot se vsak bully, dokler se lahko.
Od kdaj so pa Irci Američani?
Na Apple ni nihče jezen - oni se samo obnašajo, kot se vsak bully, dokler se lahko.
Mr.B ::
nekikr,
A to je tista fora, da ograja ni ograja ampak tehnična ovira? Pa davek ni davek ampak je obvezna dajatev?Oboje je točno definirano v davčni zakonodaji, vključujoč s slovensko. Komu manko znanja najbolj koristi, je pa druga zgodba za drugo temo..
In točno o tem teče debata. Ključno je, da je Apple davčno obravnavan drugače kot ostali. Če bi bil enako ne bi bilo problema. Pred lastnim pragom pa prav tako dopuščamo vse to, ampak je lažje biti jezen na neumne Američane.
Ja ti pa mesas revoz in apple.Enacis dve cisto razlicni davcni postavki.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
mtosev ::
a to lahko zahtevajo nazaj glede na to, da je tedaj bil dogovor med irsko in applom legalen?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
xmetallic ::
jype ::
mtosev> je tedaj bil dogovor med irsko in applom legalen?
Ni bil. Niško pogodbo (iz Nice, ne iz Niša) je irska vlada podpisala leta 2001, parlament pa jo je ratificiral. Od takrat je Irska obvezana spoštovati pravila skupnega trga.
Ni bil. Niško pogodbo (iz Nice, ne iz Niša) je irska vlada podpisala leta 2001, parlament pa jo je ratificiral. Od takrat je Irska obvezana spoštovati pravila skupnega trga.
mtosev ::
jype pogodba katero je imel apple s irsko je stara že 20let. vir cnn včeraj.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Apple Irski plačal 14 milijard evrov zaostalih davkov, a upa na uspešno pritožboOddelek: Novice / Tožbe | 8832 (5198) | Invictus |
» | Irska se je vdala in bo izterjala 13 milijard evrovOddelek: Novice / Tožbe | 13076 (10823) | grandioso74 |
» | Apple toži Evropsko komisijo zaradi 13-milijardnega davka (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Tožbe | 58634 (54716) | Jarno |
» | Apple in Irska sta se pritožila na odločitev EU o davčnem izmikanjuOddelek: Novice / Ostale najave | 11089 (9076) | Saul Goodman |
» | Evropska komisija: Apple mora plačati 13 milijard evrov utajenih davkov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Tožbe | 54810 (50049) | Spura |