Google - Naslednik Googlovega pametnega telefona Pixel 2 se bo pričakovano imenoval Pixel 3 in bo naprodaj od 18. oktobra (v ZDA) oziroma novembra (drugod). Podrobnosti so predstavili na današnjem dogodku v New Yorku, kaj dosti novega pa niti nismo mogli izvedeti, ker so specifikacije in videz telefona na plano pricurljali že pred tem. Na voljo bosta dva modela: Pixel 3 in Pixel 3 XL.
Pixel 3 bo imel 5,5-palčni OLED-zaslon z ločljivostjo 2160 x 1080, verzija XL pa 6,3-palčnega z ločljivostjo 2880 x 1440. Oba imata le eno kamero na zadnji stranici (12,2 milijona točk), čeprav imajo moderni telefoni dandanes često dve. Imata pa dvojno kamero spredaj (8 milijonov točk), kar omogoča širokokotne selfije. Programska oprema bo poskrbela za super zoom in dobro fotografiranje ob slabi svetlobi (Night Sight). Telefona imata 64 GB prostora v osnovni verziji, možno pa je dobiti 128 GB. V notranjosti tiktaka Qualcomm Snapdragon 845, ki mu streže 4 GB pomnilnika. Baterija s kapaciteto 2915 mAh naj bi zadostovala za dober dan.
Po videzu je telefon rahlo razočaranje, saj se kovinski dizajn umika steklu. Zadnja stranica je steklena, na voljo pa je v črni, beli ali rožnati barvi. Sicer je dizajn zelo podoben prejšnjim modelom. Odporen je tudi na dež in prah (IP68). Stereo zvočniki na sprednji strani so za 40 odstotkov zmogljivejši (glasnejši) kot v predhodniku, da jih bomo res užili, pa Google prilaga še polletno naročnino na YouTube Music. Priključka za slušalke ali reže za kartico microSD ni.
Pixel 3 bo v osnovni konfiguraciji stal 800 dolarjev, Pixel 3 XL pa 900 dolarjev. Brezžični polnilnik Pixel Stand nas bo olajšal še za 80 dolarjev.
Par komentarjev glede na pripombe, objavljene na drugih straneh:
- baje je procesor downclockan (GSMArena)
- Qi charging se vraca po koliko, stirih letih? samo kaze, da je Pixel 3 dizajniral neki mongo, ki zeli kopirati jabolcnike (tudi oni so dobili Qi charging sele pred kratkim)
- zakaj je treba pobrati cisto vse slabe ideje od jabolcnikov? steklo za lazje razbitje ohisja, kilava baterija, brez SD card slota, notch na vecjem modelu
- zgoraj je omenjen IP68, a baje telefona nista certificirana za prah, zato IPx8 rating (Anandtech)
Tega ne razumem... Why the notch?! Glede na to, da ima že chin. A ni poanta notcha, da je ekran večji? Naj raztegnejo ekran maksimalno tako, da imajo lahko spredaj dva zvočnika in kamero s vsemi ostalim senzorji. tista dva milimetra na vsaki strani ne naredita nič boljše uporabniške izkušnje. Notch je grd in useless!
6GB rama sem imel v telefonu junija 2016. V telefonu za leto 2019 fobis pa 4GB. Za ceno povprecne mesecne place. Super. S9 plus je boljsi, za nizjo ceno.
Sago, se malo pa bova lahko S6ko zamenjala za S10, pomoje bo to konco taprav cas za zamenjavo in dostojen naslednjik.
Upam. Dejansko bi takoj menjal, če bi v kakem novem modelu videl občutno izboljšavo. Iz S2 na S6 je bilo res kot dan in noč. Naj S10 ne razočara, nisem pa optimist.
Neverjetno, s čim se folk ukvarja. Z robovi na sprednji strani telefona. A cene astronomske. Kaj pa uporabnost in funkcionalnosti vseh teh novih igračk?
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Neverjetno, s čim se folk ukvarja. Z robovi na sprednji strani telefona. A cene astronomske. Kaj pa uporabnost in funkcionalnosti vseh teh novih igračk?
Uporabnost pride na vrsto čez eno leto... ko bo cena sprejemljiva
6GB rama sem imel v telefonu junija 2016. V telefonu za leto 2019 fobis pa 4GB. Za ceno povprecne mesecne place. Super. S9 plus je boljsi, za nizjo ceno.
Količina RAM-a nima neke velike veze. Koliko RAM-a imajo iPhoni? Sam nadzor nad ramom je bolj pomemben (tukaj Android po mojih izkušnjah zaostaja za iOS). Poleg tega več rama pomeni tudi hitrejše praznjenje baterije, saj mora osveževati več celic. Bi pa 4 GB moralo biti povsem dovolj za aplikacije na telefonu. Ni to računalnik, kjer odpiraš in urejaš slike ali video ali igraš igre, ki pa res lahko porabijo veliko RAM-a.
Slab software lahko kompenziraš tako da narediš "muscle" telefon. Pixel to ni, pa je kljub temu daily driver za marsikoga, ki je čez roke dal več kot 5 telefonov v zadnjem letu.
Notch je grd. Mi je pa všeč praktično vse ostalo na novih modelih. Koliko flagshipov ima front facing stereo zvočnike?
Količina RAM-a nima neke velike veze. Koliko RAM-a imajo iPhoni?
Še zadnjič, ne primerjajte RAM-a na Androidu vs IOS-u. Android je narejen za več vrst hardwera, uporablja JVM (heavy), nenazadnje je na Androidu več procesov v ozadju, ki zahtevajo več RAM-a (iOS je strog glede procesov v ozadju).
Pod črto, Android ima veliko bolj zahtevno delo kot iOS kar se tiče samega RAM managementa, zato ga tudi normalno potrebuje več. Kdorkoli se odloča za nakup telefona samo na podlagi RAM-a (in istočasno izbira Apple vs Android), je na veliko falil že v štartu.
Še za bolj podrobno razlago, linkam zakaj iOS ne potrebuje toliko RAM-a kot Android, istočasno lahko razberete tudi potem zakaj ga Android potrebuje več.
As such, iOS doesn’t need a virtual machine with on-the-fly translation like Android does. All apps are compiled to native code, and that code is executed directly on the hardware. No need for a virtual machine means significantly less RAM used overall.
Furthermore, iOS has a different approach to memory management. Whereas Android memory is handled by the operating system, iOS memory is handled by the apps themselves. Instead of allowing apps to take up as much RAM as they want and freeing it when no longer in use, iOS apps automatically allocate and deallocate memory as needed.
In short, just because iPhones have less RAM doesn’t mean they have worse performance. iOS has a different approach to memory management because it doesn’t rely on a virtual machine like Android does.
Količina RAM-a nima neke velike veze. Koliko RAM-a imajo iPhoni?
Še zadnjič, ne primerjajte RAM-a na Androidu vs IOS-u. Android je narejen za več vrst hardwera, uporablja JVM (heavy), nenazadnje je na Androidu več procesov v ozadju, ki zahtevajo več RAM-a (iOS je strog glede procesov v ozadju).
Pod črto, Android ima veliko bolj zahtevno delo kot iOS kar se tiče samega RAM managementa, zato ga tudi normalno potrebuje več. Kdorkoli se odloča za nakup telefona samo na podlagi RAM-a (in istočasno izbira Apple vs Android), je na veliko falil že v štartu.
Še za bolj podrobno razlago, linkam zakaj iOS ne potrebuje toliko RAM-a kot Android, istočasno lahko razberete tudi potem zakaj ga Android potrebuje več.
As such, iOS doesn’t need a virtual machine with on-the-fly translation like Android does. All apps are compiled to native code, and that code is executed directly on the hardware. No need for a virtual machine means significantly less RAM used overall.
Furthermore, iOS has a different approach to memory management. Whereas Android memory is handled by the operating system, iOS memory is handled by the apps themselves. Instead of allowing apps to take up as much RAM as they want and freeing it when no longer in use, iOS apps automatically allocate and deallocate memory as needed.
In short, just because iPhones have less RAM doesn’t mean they have worse performance. iOS has a different approach to memory management because it doesn’t rely on a virtual machine like Android does.
Imaš prav. Se mi je zdelo čudno, ker ko sem še programiral za Android, je bilo striktno rečeno, da ima vsaka aplikacija limit na heapu, kar je odvisno med drugim tudi od celotne količine RAM-a. Mislil sem da se je ta zadeva z leti spremenila ampak očitno se ni, zato ne vem zakaj zavajujoča informacija.
Iz dev android pagea:
To allow multiple running processes, Android sets a hard limit on the heap size allocated for each app. The exact heap size limit varies between devices based on how much RAM the device has available overall. If your app has reached the heap capacity and tries to allocate more memory, the system throws an OutOfMemoryError.
Pixel 3 bo v osnovni konfiguraciji stal 800 dolarjev, Pixel 3 XL pa 900 dolarjev. Brezžični polnilnik Pixel Stand nas bo olajšal še za 80 dolarjev. Kdo je tu nor? Stojalo 80 dolarjev? Je v ceno vključeno še eno popoldne, ko te obišče Adriana Chechik?
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
Še en telefon za tam okoli 1000EUR. Vse lahko naredim z 3 leta starim telefonom, morda porabim kakšno sekundo več zaradi slabše odzivnosti. Ko si plačan na ure se ti tako ali tako ne mudi preveč.
Par komentarjev glede na pripombe, objavljene na drugih straneh:
- baje je procesor downclockan (GSMArena)
- Qi charging se vraca po koliko, stirih letih? samo kaze, da je Pixel 3 dizajniral neki mongo, ki zeli kopirati jabolcnike (tudi oni so dobili Qi charging sele pred kratkim)
- zakaj je treba pobrati cisto vse slabe ideje od jabolcnikov? steklo za lazje razbitje ohisja, kilava baterija, brez SD card slota, notch na vecjem modelu
- zgoraj je omenjen IP68, a baje telefona nista certificirana za prah, zato IPx8 rating (Anandtech)
- pa se cena za polnilec ... pacienti
Downclockan procesor ni tako velik problem glede na to, da večina SD845 začne throttlat. Še en smeh je hitrost polnjenja baterije. Čeprav PD2 omogoča bistveno več energije, se je Google omejil na 18W in bogsigavedi kako boge wireless charging moči. Flagšip za slabega čuka! Izjemno hitro polnjenje! Ološ baterija!
Morda pa zbirajo denar za kazen, ki jo morajo plačati EU.
Mogoče boljše, da ga ne bo. Predvsem apgrejdi prinesejo probleme, ki jih prej nisi imel. Za tradeoff dobiš nepotrebno navlako funkcij, ki jih redko ali nikoli ne rabiš.
Tisti "notch" je res kar nekaj, čeprav možnost za ga prikriti kot je npr. na huaweiu je ok. Naredi črn pas da se ne vidi in v tistem pasu imaš prikazane tiste klasične ikone kot je kvalitta omrežja, procent baterije ipd...
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Pa kdo bo to kupil jao! Drag, ogabno velik notch, kljub temu še chin, "samo 4GB rama", baterija ni presežek, nekaj softwara spet samo za najnovejši Pixel. Nič novega, kot bo npr fingerprint senzor pod ekranom, še ledico za notification so baje stran pobrali ker se forsira ambient display ipd. Kamera je najbrž kot pri Pixel 2 zelo dobra, ampak še vedno nimaš optičnega zooma, 4K @ 60fps tudi ni.
Ocitno ni samo ratalo popularno copy-paste tehnologije, temvec tu se ze gredo proizvajalci copy-paste cen. Zdej bojo kmalu ze vsi telefoni cez 800 dolarjev...
As such, iOS doesn’t need a virtual machine with on-the-fly translation like Android does. All apps are compiled to native code, and that code is executed directly on the hardware. No need for a virtual machine means significantly less RAM used overall.
(Android) ART introduces the use of ahead-of-time (AOT) compilation by compiling entire applications into native machine code upon their installation
ART je postal standard v Android 5.0, leta 2015 ... aja, zato ga še večina nima
So pa v Android 7.0 spet uvedli JIT (kot dodatek/pomoč ART), tako da verjetno porabi nekaj dodatnega RAM-a...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
IP53 5 - Dust protected 3 - Spraying water - Water falling as a spray at any angle up to 60° from the vertical shall have no harmful effect, utilizing either: a) an oscillating fixture, or b) A spray nozzle with a counterbalanced shield. Test a) is conducted for 5 minutes, then repeated with the specimen rotated horizontally by 90° for the second 5-minute test. Test b) is conducted (with shield in place) for 5 minutes minimum.
IP68 6 - Dust tight 8 - Immersion, 1 m or more depth
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster