» »

Amazon predstavil ducat novih izdelkov Echo z Alexo

Amazon predstavil ducat novih izdelkov Echo z Alexo

Slo-Tech - V Seattlu se je končala Amazonova tiskovna konferenca, ki bi jo lahko povzeli kot Echo vsepovsod. Gigant je predstavil ducat novih izdelkov, ki kažejo na namero, da se Amazon tako ali drugače prebije v čim več dnevnih sob oziroma domovanj. Novo preobleko sta dobila Echo Dot (že tretja generacija), ki je najbolj priljubljen pametni zvočnik, ter Echo Plus (druga generacija). Echo Dot je dobil zaobljene robove, preobleko iz tkanine in boljši zvok, večji brat Echo Plus pa poleg tekstila še termometer.

Poleg teh dveh pa je tu še cel kup novosti. Echo Input je pamet brez zvočnika, ki omogoča uporabo eksternih neumnih zvočnikov, in je namenjen ljudem, ki že imajo dobre zvočnike in ne želijo zapraviti preveč še za funkcionalnosti Echa. Echo Sub je 100-vatni nizkotonec, ki v dnevno sobo prinaša base, hkrati pa se lahko poveže še z dvema napravama Echo. Echo Link in Echo Link Amp prav tako ne zmoreta govoriti, se pa povežeta z drugimi napravami Echo. Gre za ojačevalnika, ki staneta 200 oziroma 300 dolarjev, in nimata ne zvočnikov ne mikrofonov.

Smart Plug
je vmesnik, ki skoči med električno omrežje in poljubno napravo, da jo lahko krmilimo na daljavo ali kar z glasom. AmazonBasics Microwave je mikrovalovka, ki jo upravlja Alexa Connect Kit, ima gumb za Alexo in jo lahko krmilimo z glasom. Zna celo sama naročiti pokovko, če pritisnemo gumb Dash. Echo Wall Clock je pametna ura, ki prikazuje čas, pozna alarme in jih tudi vizualno prikaže, ima vgrajen mikrofon in povezljivost z ostalimi napravami Echo ter sama prestavlja uro na poletni čas. Ring Stick Up Cam je nadzorna kamera z ločljivostjo 1080p, LiveViewom in možnost pogovarjanja z ostalimi napravami z Alexo. Amazon je namreč začel ustvarjati varnostni sistem Alexa Guard, ki naj bi varoval naš dom, ko smo zdoma. Fire TV Recast skrbi za dostop do televizijskih kanalov na drugih napravah in omogoča snemanje programov ter seveda omogoča glasovno iskanje (z Alexo, kakopak), Echo Auto pa bo Alexo prek telefona prinesel v avtomobil.

46 komentarjev

vostok_1 ::

Nope.

ktnxbye
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

gendale2018 ::

kdaj bojo te naprave znale slovensko
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene

RuskiSnajper ::

Amazon Microwave, Got Cancer?

tetriandoch ::

@gendale2018

Saj znajo, ko pošiljajo velikemu bratu, kaj govoriš in delaš.

Abandon hope all ye who enter here. Borgi pospešeno izvajajo asimilacijo ovc na 24/7 sledenje. Potem pa Bezos gleda na kameri in mu prihaja, še posebno ko gleda svoje zaposlene.

Zgodovina sprememb…

HotBurek ::

Echo Input je pamet brez zvočnika, ki omogoča uporabo eksternih neumnih zvočnikov, ...

Neumnih zvočnikov? Tole je PR članek za amazon. Pametni PR, da ne pozabim.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

euagrus ::

https://twitter.com/internetofshit

Moram reci, da ne razumem in ne najdem nobenega razloga, da bi tole kupoval. Verjetno ima neko namembnost, ampak je ne najdem - ne vem, da se z uro in mikrovalovko pogovarjas, ce si osamljen? Ker je lazje dati hrano v mikrovalovko (a to se kdo uporablja?), potem stopiti stran in ji povedati kaj hoces? A ni bolj preprosto gumb zavrteti (dejansko precej bolj preprosto kot tipkati)?
In regione caecorum rex est luscus.
Ker me je nekaj slotechovcev sprasevalo:
https://github.com/cullum/dank-selfhosted

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: euagrus ()

stara mama ::

Če si osamljen se pogovarjaš z uro in mikrovalovko, da ti naroči in dostavi kokice do vrat.
Konec je s starimi cajti, ko si moral dvignit rit in se dejansko odpravit v trgovino, kjer si srečeval znance in spoznaval ženske.
Ekologija™ in Trajnost™

MrNighthawk ::

Ne vem zakaj, ampak ideja, da me res vsaka naprava "posluša" mi ni najbolj všeč. Sicer pa nikoli nisem videl praktičnih vidikov audio UI. Edino kar sem uporabil je bil "google navigate me home" pa še to samo enkrat, ko sem pozabil prej naštimat navigacijo in zalutal :))

euagrus je izjavil:

potem stopiti stran in ji povedati kaj hoces? A ni bolj preprosto gumb zavrteti (dejansko precej bolj preprosto kot tipkati)?


in lažje in bolj praktično je tipkat po tipkovnici kot pa touchscreenu na tablici :)

Markoff ::

Upam, da ruski hekerji Američanom naročijo po par milijonov pokovk v ločenih samostojnih naročilih. Malo bodo razdrmali Amazon, poštne storitve in kupce vseh teh "pametnih" naprav.

Če jih to ne izuči, pa naj še hladilniki naročajo posamezen jogurt, mleko idr. nujne izdelke, ki jih hladilnik vsekakor mora naročati brez nas.

Seriously, kdo hoče, da mu domači appliance-i naročajo izdelke samodejno, pri tem se kreditna kartica neposredno in brez avtorizacije bremeni, nato pa nam cele dneve na dom hodijo dostavljalci artiklov?
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

MrNighthawk ::

Markoff je izjavil:

Seriously, kdo hoče, da mu domači appliance-i naročajo izdelke samodejno, pri tem se kreditna kartica neposredno in brez avtorizacije bremeni, nato pa nam cele dneve na dom hodijo dostavljalci artiklov?


Ne bi imel nič proti, če se mi zaloga toaletnega papirja ne bi zmanjšala :))

zez ::

JAz pa kar verjamem, da če si navajen veliko naročati preko Amazona, da te stvar potegne vase. Npr. daješ prat cunje, vidiš da imaš samo še en mehčalec, pritisneš Dash gumb in čez eno uro ali pa naslednji dan te doma čaka paket mehčalcev. Ali pa npr. v Ameriki imajo kar navade, da pakete odložijo pred vrata, če ni nikogar doma. No če imaš Amazonovo pametno ključavnico in njihovo varnostno kamero dobi dostavljalec za tisto dostavo npr. 5 minutno dovoljenje, da odpre vrata, odlozi paket v hodnik in gre - in imaš lepo paket na varnem v hiši, nedostopen tatovom in vremenskim vplivom. Je pa res, za to moraš žrtvovati nekaj zasebnosti, samo sej realno, koliko smo jo tudi že mi, samo zato da nam je lažje.

Glede Audio UI pa težko rečem, kakšna je njegova uporabnost, sploh ker nimamo na voljo nobene pametne zadeve v slovenskem jeziku. Verjamem, da če je zadeva v tvojem maternem jeziku deluje vse bolj naravno in se hitreje privadiš teh naprav oz so ti bolj uporabne.

euagrus ::

zez je izjavil:

in se hitreje privadiš teh naprav oz so ti bolj uporabne.


Obstaja nekaj ful privadljivih naprav, in so ti ful bolj uporabne, kupis?







Vecina "smart" naprav, nima nobenega use casa. So marketinski crap, ki bi ga hipstergeeki imeli, ne ker so uporabni ampak ker so malo nori.
In regione caecorum rex est luscus.
Ker me je nekaj slotechovcev sprasevalo:
https://github.com/cullum/dank-selfhosted

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: euagrus ()

Markoff ::

zez je izjavil:

JAz pa kar verjamem, da če si navajen veliko naročati preko Amazona, da te stvar potegne vase. Npr. daješ prat cunje, vidiš da imaš samo še en mehčalec, pritisneš Dash gumb in čez eno uro ali pa naslednji dan te doma čaka paket mehčalcev. Ali pa npr. v Ameriki imajo kar navade, da pakete odložijo pred vrata, če ni nikogar doma.

Sicer verjamem, da bo Amazon že optimiziral dobavne poti tako, da bo posamezna naročila združeval, ampak, spet, koliko časa jih lahko združuješ, preden bo kupec popenil in šel sam v bližnjo trgovino in skenslal vsa naročila? Kakšen okoljski/energetski vpliv bo imelo takšno mikronaročanje, si sploh ne upam predstavljati.

zez je izjavil:

No če imaš Amazonovo pametno ključavnico in njihovo varnostno kamero dobi dostavljalec za tisto dostavo npr. 5 minutno dovoljenje, da odpre vrata, odlozi paket v hodnik in gre - in imaš lepo paket na varnem v hiši, nedostopen tatovom in vremenskim vplivom.

??? WHAT ??? V hišo si spustil neznanca (če je res zaposlen na Amazonu še na minimalni urni postavki) - boš tudi v hišo namontiral kamere in spremljal, kaj počne dostavljalec ENEGA MEHČALCA? Dostava, kamere, nadzor...EN MEHČALEC?

Ali zdaj končno kdo razume, da tehnologije vse bolj zlorabljamo in vse manj uporabljamo?

Še malo, pa bomo moški potrebovali robota, da nas bo gugal med seksom, ker se nam ne bo več dalo.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

BigWhale ::

Amazon Dash je za dolocene primere v bistvu zlo ok. Recimo v podjetju za narocanje office supplies, napitkov, cistil, ... Dejansko imas manj skrbi. Vidis, da gre kava h koncu, pritisnes gumb in naslednji dan imas novo zalogo kave v pisarni. Enako velja za papir in vse zivo. Dostavljalcev pa vsekakor ne bi spuscal v hiso. :)

Kar se poslusanja in snemanja tice, so vsekakor zadrzki. Je pa glasovno upravljanje precej uporabno za nekatere zadeve. Alexi lahko recem, da ugasne luci po hisi, da mi prizge televizor medtem, ko jaz se iscem daljinca ali pa recem, da naj prizge neko glasbo, brez, da bi se kaj ekstra trudil z iskanjem playlist in podobnih reci.

MrNighthawk ::

BigWhale je izjavil:

Amazon Dash je za dolocene primere v bistvu zlo ok. Recimo v podjetju za narocanje office supplies, napitkov, cistil, ... Dejansko imas manj skrbi. Vidis, da gre kava h koncu, pritisnes gumb in naslednji dan imas novo zalogo kave v pisarni. Enako velja za papir in vse zivo.



Nekateri imamo tajnice in office managerje za to :))

Markoff ::

Naročanje stvari v pisarni je pravzaprav naročanje nadaljnjih storitev, ne posameznega izdelka, znotraj delovnega časa tako naročitelja kot dobavitelja. V takih primerih, nič ne rečem, zna to biti uporabno. V bistvu je to samo nadomeščanje telefonskega klica z enostavnejšimi mehanizmi, torej nič posebej novega, le uporaba tehnologije za poenostavitev obstoječih aktivnosti.

Doma se tako pač ne obnašamo, torej v trgovino običajno ne gremo po en sam artikel, še manj to počnemo večkrat dnevno. Tekom dneva smo v službi in se nimamo časa ukvarjati z dostavljalci. Doma nočemo odpirati ljudem, katerim nismo zaupali ključev. V tem primeru torej ne govorimo o uporabi tehnologije kot nadomestitve ali olajšanja rutinskih opravil, temveč nepotrebno kompliciranje življenja, nepotrebni energetski potratnosti, zapravljanju časa, povečanju tveganj varnosti doma itn.

V bistvu je Leclerc enega od redkih uporabnih primerov e-trgovine lani zaprl. Trgovina je bila "odprta" 24x7, dosegljiva od povsod na svetu, sproti si videl znesek v košarici, artikle si prevzel na poti domov, jih dobil zložene, celo v prtljažnik ti jih je trgovec odložil. V 15 minutah si opravil cel shopping, v primerjavi z vožnjo do trgovine, tekanjem gor in dol po trgovini, iskanjem artiklov, izogibanjem gneči, čakanja v vrsti, lastnim zlaganjem v prtljažnik in vožnjo vozička nazaj v boks. Sicer bi bila dostava izven LJ zaželena, a bi jo bilo verjetno potrebno (predrago) plačati. Ampak ne. Rešitev je ta, da namesto tebe posamezne artikle naroča hladilnik in sicer na podlagi tega, kar običajno ješ. Hej, kaj pa če sem kupil 30 jogurtov, ker so bili noro poceni in sem se jih preobjedel? Mi jih bo hladilnik kupil še 30? Me bo spraševal, če jih želim naročiti? Kaj pa, če grem jutri v tujino za en teden? Bom moral cenjeni hladilnik obvestiti o mojih aktivnostih ali bo ta kar prebral moj osebni koledar? Bom moral pisati v angleščini, da bo razumel, da gre za pot v tujino? Hladilnik pa bo o tem obvestil Gugl, Epl in Miele, ki me bodo prek GPS spremljali, saj mora hladilnik le vedeti, kdaj pride nazaj, da mi dobavi teh k****vih 30 jogurtov? A zdaj se bom pa s svojim hladilnikom ukvarjal in ga prepričeval, da tega in tega pa nočem kupiti, da naj raje kupi to, pa ono, pa...nato se bom moral ukvarjati še z zamrzovalnikom, pa s pečico, pa z vodno pipo, leseno pručko, copatami, ... ker bi vsaka taka pametna stvar hotela namesto mene upravljati z mojim življenjem?

??? WHAT ???
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

gendale2018 ::

euagrus je izjavil:

https://twitter.com/internetofshit

Moram reci, da ne razumem in ne najdem nobenega razloga, da bi tole kupoval. Verjetno ima neko namembnost, ampak je ne najdem - ne vem, da se z uro in mikrovalovko pogovarjas, ce si osamljen? Ker je lazje dati hrano v mikrovalovko (a to se kdo uporablja?), potem stopiti stran in ji povedati kaj hoces? A ni bolj preprosto gumb zavrteti (dejansko precej bolj preprosto kot tipkati)?

če bi te zadeve bile dovolj pametne bi bile uporabne

recimo rečeš 'ej, prižgi mi v dnevni sobi moj naljubši film in pejt na internet in mi naroči eno dobro pico pa par pirov'
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene

MrNighthawk ::

gendale2018 je izjavil:

euagrus je izjavil:

https://twitter.com/internetofshit

Moram reci, da ne razumem in ne najdem nobenega razloga, da bi tole kupoval. Verjetno ima neko namembnost, ampak je ne najdem - ne vem, da se z uro in mikrovalovko pogovarjas, ce si osamljen? Ker je lazje dati hrano v mikrovalovko (a to se kdo uporablja?), potem stopiti stran in ji povedati kaj hoces? A ni bolj preprosto gumb zavrteti (dejansko precej bolj preprosto kot tipkati)?

če bi te zadeve bile dovolj pametne bi bile uporabne

recimo rečeš 'ej, prižgi mi v dnevni sobi moj naljubši film in pejt na internet in mi naroči eno dobro pico pa par pirov'


Hmm… to niti ni tak problem. Na podlagi ocenjevana, gledanja ali pa dodajanja najljubših filmov/serij (Netflix, IMDB, Rotten Tomatos, Facebook,...) začne predvajat film, na online trgovini ti naroči pivo in pico (mogoče celo tisto, ki ji pogosto naročuješ).
Lahko pa tudi pokliče namesto tebe in naroči...samo vprašanje je če tip na drugi strani ne sliši dobro in sprašuje po detajlih :D

vostok_1 ::

Morda je sebično od mene, ampak, če bi se po tehnologiji vrnili nazaj v 80'/90', nekih večjih pripomb ne bi imel.
Resnica je, da 80% moderne tehnologije neposredno sploh ne uporabljam oz. mi ne bistveno izboljšuje življenje.

IMO, we went too far. And we're going even further.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

gendale2018 ::

MrNighthawk je izjavil:

gendale2018 je izjavil:

euagrus je izjavil:

https://twitter.com/internetofshit

Moram reci, da ne razumem in ne najdem nobenega razloga, da bi tole kupoval. Verjetno ima neko namembnost, ampak je ne najdem - ne vem, da se z uro in mikrovalovko pogovarjas, ce si osamljen? Ker je lazje dati hrano v mikrovalovko (a to se kdo uporablja?), potem stopiti stran in ji povedati kaj hoces? A ni bolj preprosto gumb zavrteti (dejansko precej bolj preprosto kot tipkati)?

če bi te zadeve bile dovolj pametne bi bile uporabne

recimo rečeš 'ej, prižgi mi v dnevni sobi moj naljubši film in pejt na internet in mi naroči eno dobro pico pa par pirov'


Hmm… to niti ni tak problem. Na podlagi ocenjevana, gledanja ali pa dodajanja najljubših filmov/serij (Netflix, IMDB, Rotten Tomatos, Facebook,...) začne predvajat film, na online trgovini ti naroči pivo in pico (mogoče celo tisto, ki ji pogosto naročuješ).
Lahko pa tudi pokliče namesto tebe in naroči...samo vprašanje je če tip na drugi strani ne sliši dobro in sprašuje po detajlih :D

pa slovenščino mora razumet in govorit (tekoče in tudi razna narečja in take stvari) :)

lepo bi blo, če bi poznal tudi tuje jezike in znal avtomatsko prevajat med njimi.. potem pa recimo gledaš nemški film in ti ga sproti prevede v slovenščino, pri tem pa ohrani naglase igralcev oziroma jih zamenja s primerljivimi slovenskimi
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene

euagrus ::

A niste opazili, da bolj, ko si popreprostite zivljene, z brezveznimi neumnostmi, ki jih ne potrebujete, bolj ste nekompatibilni z zivljenjem in bolj zabiti postajate (oz. da ne bom delal krivice, fachidioti)? Leta ste se svercali na googlove usluge, a se znate postavit web server? Kaj pa mail server? Kakrsenkoli server, brez, da vam vdrejo vanj v naslednjem dnevu? Vec imate raznih socialnih omrezij in bolj jih uporabljate, manj imate pravih prijateljev. Naslednji veliki zasluzek bo na delnicah Getoraida.



Vse, ki pozdravljate to navlako, vam lahko samo cestitam, ce ze ne po drzavljanstvu, ste pa po mentaliteti postali pravi Americani. Upam, da Evropo se najdete na globusu.
In regione caecorum rex est luscus.
Ker me je nekaj slotechovcev sprasevalo:
https://github.com/cullum/dank-selfhosted

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: euagrus ()

gendale2018 ::

nimam več fbja 8-)
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene

euagrus ::

gendale2018 je izjavil:

nimam več fbja 8-)


Vsaj eden. +1
In regione caecorum rex est luscus.
Ker me je nekaj slotechovcev sprasevalo:
https://github.com/cullum/dank-selfhosted

zez ::

@Markoff Mogoče se o ekologoiji mikronaročanja sprašujemo mi. 100% ni eko da ti danes prinesejo en mehčalec, jutri ene makarone, čez dva dni eno zobno pasto. Samo realno a misliš ti, da Američane to hudo zanima? Samo poglej si seznam najbolj prodajanih avtomobilov: https://www.businessinsider.com/best-se... , ali pa to, da je pri njih vse narejeno za avtomobil, pa odnos do podnebnih sporazumov. Veliki večini (razen kakšni Kaliforniji) po mojem čisto dol visi, koliko CO2 se bo sprostilo zaradi njihovega naročanja izdelkov.

Ja drugače amazon ti proda pametno ključavnico in kamero, ki jo namestiš v notranjost hiše, da snema vhod in ti vidiš, kaj počne dostavljalec. Jaz se strinjam, to je rahlo creepy, ampak Američani izgleda na to ne gledajo tako. Recimo fun fact, Amazon je letos uvedel še dostavo v avto, kjer dostavljalec pridobi dovoljenje, da odpre tvoj avtomobil in ti da paket v prtljažnik. Pa ni blo med ljudmi nobene hude panike, kvečjemu, da predstavlja dobro alternativo dostavi v hišo, ker ti ni potrebno kupovati ključavnice in kamere, ampak potrebuješ samo avto.

MrStein ::

vostok_1 je izjavil:

Morda je sebično od mene, ampak, če bi se po tehnologiji vrnili nazaj v 80'/90', nekih večjih pripomb ne bi imel.
Resnica je, da 80% moderne tehnologije neposredno sploh ne uporabljam oz. mi ne bistveno izboljšuje življenje.

IMO, we went too far. And we're going even further.

Gozdni Joža ne uporablja niti 95% tehnologije. Lahko bi šel nazaj v '619 in nekih večjih pripomb ne bi imel.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

kixs ::

Amazon prestavil ducat novih izdelkov Echo z Alexo


Kam jih je prestavil?

BigWhale ::

euagrus je izjavil:

Vse, ki pozdravljate to navlako, vam lahko samo cestitam, ce ze ne po drzavljanstvu, ste pa po mentaliteti postali pravi Americani. Upam, da Evropo se najdete na globusu.


Dej, pejt nazaj na drevo al pa v votlino. Ce po meso hodis k mesarju in v Mercator namesto, da se z lokom in puscico v rokah za srnami podis po gozdi, lahko kar utihnes. A ogenj se znas s palckami zakurit?

vostok_1 je izjavil:

Morda je sebično od mene, ampak, če bi se po tehnologiji vrnili nazaj v 80'/90', nekih večjih pripomb ne bi imel.
Resnica je, da 80% moderne tehnologije neposredno sploh ne uporabljam oz. mi ne bistveno izboljšuje življenje.

IMO, we went too far. And we're going even further.


A lahko klasificiras kaj je 80% moderne tehnologije? Avto? Ogenj? Telefon? Televizija? Radio? Bistvena razlika med 80' in danes je samo v internetu in mobilnih komunikacijah. Vse ostale je pa samo rahel upgrade.

blackbfm ::

Ze napredki v medicini ti lahko bistveno izboljšajo ali resijo zivljenje. Ampak ja, dokler ti nic ni in loh pises bedarije prek najnovejsega smartphona/4g omrezja, ni neke sile ane.

McClane ::

To me spominja na leta nazaj ko so bili popularni programi za razpoznavo govora - da z govorom ukazuješ računalniku.
Vse lepo in prav ampak komu se je pa to dalo početi? In je na koncu končalo na smetišču zgodovine.. tu bo isto, neko uporabno vrednost vidim v navigaciji ozr. avtu, da pač ne tipkaš in gledaš drugam kot na cesto, vse ostalo pa je bolj fancy feature kot pa nekaj kar bi vsak dan uporabljal.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer

MrStein ::

Ja, Vista je imela upravljanje z govorom. A so v 7 in 8 to ven vrgli? Sicer v 10 se spet vrača ( kortana).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

blackbfm ::

McClane je izjavil:

To me spominja na leta nazaj ko so bili popularni programi za razpoznavo govora - da z govorom ukazuješ računalniku.
Vse lepo in prav ampak komu se je pa to dalo početi? In je na koncu končalo na smetišču zgodovine.. tu bo isto, neko uporabno vrednost vidim v navigaciji ozr. avtu, da pač ne tipkaš in gledaš drugam kot na cesto, vse ostalo pa je bolj fancy feature kot pa nekaj kar bi vsak dan uporabljal.


Na smetisce zgodovine je slo izključno zarad bednih implementacij ne zarad same ideje. Ko si 10x ponavljal kaj hocss pa je se usekal mimo, tega nihce ne rabi.

Poslusaj tisto ko nek kvazi AI klice v restavracije in naroča, to je ze bolj spodobno

vostok_1 ::

MrStein je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Morda je sebično od mene, ampak, če bi se po tehnologiji vrnili nazaj v 80'/90', nekih večjih pripomb ne bi imel.
Resnica je, da 80% moderne tehnologije neposredno sploh ne uporabljam oz. mi ne bistveno izboljšuje življenje.

IMO, we went too far. And we're going even further.

Gozdni Joža ne uporablja niti 95% tehnologije. Lahko bi šel nazaj v '619 in nekih večjih pripomb ne bi imel.


BigWhale je izjavil:


A lahko klasificiras kaj je 80% moderne tehnologije? Avto? Ogenj? Telefon? Televizija? Radio? Bistvena razlika med 80' in danes je samo v internetu in mobilnih komunikacijah. Vse ostale je pa samo rahel upgrade.


Sem pričakoval tak odgovor, ker vem da je to običajno nekonsistentna pozicija.


Moj argument za 80'/90' je ta, da računalniki so bili takrat povsem podrejeni družbi, danes pa je obratno oz. postaja obratno.
Vseeno si imel opcijo interneta in digitalnih pripomočkov, za neko interakcijo, ampak ni bilo to vse obsegajoče.
Fizična agažiranost je bila on par z digitalno angažiranostjo.

Internet je res ustvaril neko novo človeško sfero in način življenja.


No ajde, da ne dolgovezim preveč. Tudi dandanes bi bilo super, če bi se kot kolektiv odločili ne-uporabljat določene "pridobitve". Problem is, they usually come in pairs.
Kot recimo jz, ki vsega tega app bullshita, oblačnih nonsensov, nesocialnih medijev itd. ne uporabljam.
Težava je ker tudi opt-out-at je danes nemogoče.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

xmetallic ::

euagrus je izjavil:

A niste opazili, da bolj, ko si popreprostite zivljene, z brezveznimi neumnostmi, ki jih ne potrebujete, bolj ste nekompatibilni z zivljenjem in bolj zabiti postajate (oz. da ne bom delal krivice, fachidioti)? Leta ste se svercali na googlove usluge, a se znate postavit web server? Kaj pa mail server? Kakrsenkoli server, brez, da vam vdrejo vanj v naslednjem dnevu?

Ker postavljanje web serverja mora znat sleherni Zemljan... also kakšna je povezava med Google storitvami in postavljanjem web serverja?

gendale2018 ::

xmetallic je izjavil:


Ker postavljanje web serverja mora znat sleherni Zemljan... also kakšna je povezava med Google storitvami in postavljanjem web serverja?

predvidevam da zato, da si lahko postaviš lastne nadomestke raznih googlovih storitev
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene

euagrus ::

BigWhale je izjavil:

euagrus je izjavil:

Vse, ki pozdravljate to navlako, vam lahko samo cestitam, ce ze ne po drzavljanstvu, ste pa po mentaliteti postali pravi Americani. Upam, da Evropo se najdete na globusu.


Dej, pejt nazaj na drevo al pa v votlino. Ce po meso hodis k mesarju in v Mercator namesto, da se z lokom in puscico v rokah za srnami podis po gozdi, lahko kar utihnes. A ogenj se znas s palckami zakurit?


Govoris o temeljih potrebah in jih primerjas z Amazonovimi igrackami. To je sicer tak zelo tipicen nacin zagovarjanja svojih nesmiselnih fetisev s strani hipstergeejov: "je napredek". Ne ni, je brezvezen izdelek, ki ga nihce ne rabi, ga pa zabite firme/markentigarji prodajajo pod "absolutno revolucijo in nujno za zivljenje", cemur vedno vecja kolicina idiotov nasede (ker jih je pac vedno vec). In, ko jih soocis s tem, se zacnejo zgovarjati na napredek. Je pa dejansko nazadovanje. (Sicer je bil use case tukaj "kako bi spravili mikrofon v vsak dom", ne pa "kako bi bili koristni")

Je vse vredu stabo? Samo za vajo probaj najti Evropo na globusu, saj ne pravim, da ne znas, ampak samo poizkusi, delujes neprepricano sam vase.

Sicer pa ja, ogenj znam s palckami zakurit (z lokom konkretno).
In regione caecorum rex est luscus.
Ker me je nekaj slotechovcev sprasevalo:
https://github.com/cullum/dank-selfhosted

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: euagrus ()

euagrus ::

Nekdo je zgoraj omenil AI. Kako prikladno, danes marketingarji iscejo kako vtaknit zlozenko AI v vsak izdelek. Ne ker ga izdelek rabi, ampak ker ista baza nerazmisljujocih ljudi kupuje izdelke, ki so jim predstavljeni kot napredek (preprican sem, da bojo cez nekaj let kupili tudi stirioglata kolesa), ker je pac "in". Pa karkoli ze je. Kot napisi "brez holesterola" na izdelkih, ki nimajo nobene veze z njim. AI bobi palcke. AI vezalke. IoT mikrovalovka... in idioti kupujejo. Ker jim daje osebno zadovoljstvo prodani obcutek, da so "tehnolosko napredni", realisticno pa samo za luno. Cesar je gol.

In regione caecorum rex est luscus.
Ker me je nekaj slotechovcev sprasevalo:
https://github.com/cullum/dank-selfhosted

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: euagrus ()

janig ::

Ne ni, je brezvezen izdelek, ki ga nihce ne rabi, ga pa zabite firme/markentigarji prodajajo pod "absolutno revolucijo in nujno za zivljenje", cemur vedno vecja kolicina idiotov nasede

In? Zakaj te to moti?

euagrus ::

janig je izjavil:

Ne ni, je brezvezen izdelek, ki ga nihce ne rabi, ga pa zabite firme/markentigarji prodajajo pod "absolutno revolucijo in nujno za zivljenje", cemur vedno vecja kolicina idiotov nasede

In? Zakaj te to moti?


Ker poneumljajo ljudi, sem pa (zal) na istem planetu z njimi (idioti), zato posredno in neposredno vplivajo name in me s svojim dejanji vlecejo na svoj nivo (FB in Ggl sta lep primer, kjer idioti zmanjsujejo izbiro s cisto mocjo mase in inercije). Med hordami kimavckov, mora biti tudi kdo, ki se zadere, da je cesar gol.
In regione caecorum rex est luscus.
Ker me je nekaj slotechovcev sprasevalo:
https://github.com/cullum/dank-selfhosted

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: euagrus ()

BigWhale ::

euagrus je izjavil:

In, ko jih soocis s tem, se zacnejo zgovarjati na napredek. Je pa dejansko nazadovanje. (Sicer je bil use case tukaj "kako bi spravili mikrofon v vsak dom", ne pa "kako bi bili koristni")

Je vse vredu stabo? Samo za vajo probaj najti Evropo na globusu, saj ne pravim, da ne znas, ampak samo poizkusi, delujes neprepricano sam vase.

Sicer pa ja, ogenj znam s palckami zakurit (z lokom konkretno).


Napredek se dogaja tudi na nacin, ki ga ti morda ne razumes. Skozi stvari, ki se tebi zdijo neuporabne. Trideset let nazaj so taksni kot si ti razlagali, da so prenosni telefoni sam gimmick, ki ga nihce ne potrebuje, ker vedno lahk pocakas teh nekaj minut, da prides domov, ce je pa kaj nujnega so pa telefonske govorilnice za vsakim vogalom. Dans si pa vecina ljudi zivljenja brez telefona ne zna vec predstavljati.

Vmes je bilo pa en kup naprav in pogruntavscin, ki se niso prijele.

Voice control ni nekaj kar bo resilo svet, je pa nekaj kar lahko marsikomu olajsa delo in mu naredi zivljenje bolj udobno in lazje. Morda ne zato, ker se mu ne ljubi vstati iz kavca ampak zato, ker ne more vstati iz kavca.

Ampak, hey, imas prav! Ce si ti ne vidis uporabnosti necesa, potem uporabnosti sigurno ni, a ne? :)

euagrus ::

BigWhale je izjavil:

euagrus je izjavil:

In, ko jih soocis s tem, se zacnejo zgovarjati na napredek. Je pa dejansko nazadovanje. (Sicer je bil use case tukaj "kako bi spravili mikrofon v vsak dom", ne pa "kako bi bili koristni")

Je vse vredu stabo? Samo za vajo probaj najti Evropo na globusu, saj ne pravim, da ne znas, ampak samo poizkusi, delujes neprepricano sam vase.

Sicer pa ja, ogenj znam s palckami zakurit (z lokom konkretno).


Napredek se dogaja tudi na nacin, ki ga ti morda ne razumes. Skozi stvari, ki se tebi zdijo neuporabne. Trideset let nazaj so taksni kot si ti razlagali, da so prenosni telefoni sam gimmick, ki ga nihce ne potrebuje, ker vedno lahk pocakas teh nekaj minut, da prides domov, ce je pa kaj nujnega so pa telefonske govorilnice za vsakim vogalom. Dans si pa vecina ljudi zivljenja brez telefona ne zna vec predstavljati.

Vmes je bilo pa en kup naprav in pogruntavscin, ki se niso prijele.

Voice control ni nekaj kar bo resilo svet, je pa nekaj kar lahko marsikomu olajsa delo in mu naredi zivljenje bolj udobno in lazje. Morda ne zato, ker se mu ne ljubi vstati iz kavca ampak zato, ker ne more vstati iz kavca.

Ampak, hey, imas prav! Ce si ti ne vidis uporabnosti necesa, potem uporabnosti sigurno ni, a ne? :)


In nadaljujes s sofizmi. Zadevo enacis s telefonom, nekje si v zmedi misli nasel se telefonsko govorilnico in voice control. Sicer se lahko pogovarjamo tudi o tem, ampak zdelo se mi je, da je tema o Amazonovem nesmiselnem izdelku.

Mimogrede, vmes sem nasel en nacin uporabe, ki ima smisel: za invalide, ce bi ga kot takega oglasevali, podpiram. Mogoce imas prav, gre se samo za spremembo use casa: namesto, da delajo iz ljudi invalide, naj invalidom raje pomagajo.
In regione caecorum rex est luscus.
Ker me je nekaj slotechovcev sprasevalo:
https://github.com/cullum/dank-selfhosted

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: euagrus ()

euagrus ::

Umrl od smeha, vceraj sem pisal o tlacenju statisticnih metod vsepovsod (AI), bila ravno reklama za huawei p20. Master AI. :)):)):))
In regione caecorum rex est luscus.
Ker me je nekaj slotechovcev sprasevalo:
https://github.com/cullum/dank-selfhosted

xmetallic ::

euagrus je izjavil:


In nadaljujes s sofizmi. Zadevo enacis s telefonom, nekje si v zmedi misli nasel se telefonsko govorilnico in voice control. Sicer se lahko pogovarjamo tudi o tem, ampak zdelo se mi je, da je tema o Amazonovem nesmiselnem izdelku.

Nesmiselen zato ker nisi sposoben stopiti ven iz svoje 90's folije? Omenjeni izdelki za evropski trg niso pretirano uporabni, v ZDA pa opravljajo svojo funkcijo. Ampak ti nisi videl ZDA niti na zemljevidu kaj šele v živo, zato je logično, da ne dojameš kakšne prednosti prinašajo ti izdelki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: xmetallic ()

BigWhale ::

euagrus je izjavil:


In nadaljujes s sofizmi. Zadevo enacis s telefonom, nekje si v zmedi misli nasel se telefonsko govorilnico in voice control. Sicer se lahko pogovarjamo tudi o tem, ampak zdelo se mi je, da je tema o Amazonovem nesmiselnem izdelku.


"Amazon je predstavil ducat novih izdelkov Echo z Alexo"

Torej, o katerem tocno govoris? :) Echo izdelki so tesno povezani z Alexo in voice controlom. In ja, tebi se te reci zdijo neuporabno, marsikomu pa olajsajo delo. Zadeve pa ne enacim s telefonom, to si ti potegnil od nekje. Nevem sicer od kje. Mogoce bi bilo dobro, da si gres pogledat definicijo izraza 'analogija'. :)

euagrus je izjavil:

Mimogrede, vmes sem nasel en nacin uporabe, ki ima smisel: za invalide, ce bi ga kot takega oglasevali, podpiram. Mogoce imas prav, gre se samo za spremembo use casa: namesto, da delajo iz ljudi invalide, naj invalidom raje pomagajo.


Nasel si ga? A si hotel rect, da si prebral moj prejsnji post, kjer sem to opisal. :)

euagrus ::

BigWhale je izjavil:

euagrus je izjavil:


In nadaljujes s sofizmi. Zadevo enacis s telefonom, nekje si v zmedi misli nasel se telefonsko govorilnico in voice control. Sicer se lahko pogovarjamo tudi o tem, ampak zdelo se mi je, da je tema o Amazonovem nesmiselnem izdelku.


"Amazon je predstavil ducat novih izdelkov Echo z Alexo"

Torej, o katerem tocno govoris? :) Echo izdelki so tesno povezani z Alexo in voice controlom. In ja, tebi se te reci zdijo neuporabno, marsikomu pa olajsajo delo. Zadeve pa ne enacim s telefonom, to si ti potegnil od nekje. Nevem sicer od kje. Mogoce bi bilo dobro, da si gres pogledat definicijo izraza 'analogija'. :)


Mslim, da sem o tem ze vse napisal zgoraj.

Vem kaj je analogija, pa je nisem zaznal, razen morda, da si nerodno poskusal vleci neko "analogijo" z mano, ampak temu se rece drugace. ;)

BigWhale je izjavil:


euagrus je izjavil:

Mimogrede, vmes sem nasel en nacin uporabe, ki ima smisel: za invalide, ce bi ga kot takega oglasevali, podpiram. Mogoce imas prav, gre se samo za spremembo use casa: namesto, da delajo iz ljudi invalide, naj invalidom raje pomagajo.


Nasel si ga? A si hotel rect, da si prebral moj prejsnji post, kjer sem to opisal. :)


Ups pa res, nisem zdrzal brati do konca o zgodovini telefonije.

Za ostale:

https://gizmodo.com/dont-buy-anyone-an-...
In regione caecorum rex est luscus.
Ker me je nekaj slotechovcev sprasevalo:
https://github.com/cullum/dank-selfhosted

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: euagrus ()

euagrus ::

In regione caecorum rex est luscus.
Ker me je nekaj slotechovcev sprasevalo:
https://github.com/cullum/dank-selfhosted

xmetallic ::

A ti mobitel nosiš v žepu zavit v foliji? Sam vprašam pa to... pa vsak večer vržeš ven varovalke, da slučajno kje v steni NSA ne prisluškuje tvojemu smrčanju?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: xmetallic ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Echo Dot 3rd gen. - nakup (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Zvok in slika
16328264 (15401) Reaper
»

Amazon pošilja Alexo od doma

Oddelek: Novice / Ostale najave
158033 (6266) vostok_1
»

Alexa - kaj in katero je potrebno kupiti, da dela v Sloveniji

Oddelek: Kaj kupiti
169485 (8681) Reaper
»

Amazonov Fire HD 8 prva tablica z Alexo

Oddelek: Novice / Android
126209 (4880) teoo

Več podobnih tem