Novice » Znanost in tehnologija » Bruselj sprašuje: prestavljati uro ali ne
sesobebo ::
Stvar je čisto enostavna. Smisel ur je vedno bil in bo v tem, da imamo ob 12:00 sonce najvišje na nebu. Vse ostalo ni pomembno.
V Sloveniji imamo Sonce ob 12:00 najvišje ravno pozimi, ki je tudi naš pravi čas. Poletni čas je pa umetna tvorba, ki se ne sklada niti z naravo niti z bioritmom.
Če že ukinjamo premikanje ure sem absolutno za to, da ostanemo na pravem zimskem času.
Pa se v Murski Soboti naj za par minut zakasnijo ure napram Kopru, ane. Da ne bo narava trpela? :D :D :D
doctor78 ::
Se 100% strinjam. Človeštvo se nonstop spreminja, prilagaja, optimizira ampak glede tega moramo pa ostati na nečem arhaičnem, ker nekdo pravi, da je to naravno/pravo. Če ti je narava tako ljuba potem ne uporbljaj več avtomobila, motorja, kolesa, računalnikov, TV, mobilnih telefonov, ete etc ampak počni vse tako, kot ti je narava namenila.
Prav tako ne hodi k zdravniku, ne jej zdravil, ne uporabljal kontracepije, bla bla
Pač vse po naravnem zakoniku.
PS: Pa še v cerkev začni hodit, če nisi že tam.
Prav tako ne hodi k zdravniku, ne jej zdravil, ne uporabljal kontracepije, bla bla
Pač vse po naravnem zakoniku.
PS: Pa še v cerkev začni hodit, če nisi že tam.
matobeli ::
Župnik, BTW, nič ne prilagaja svojega termina glede na vreme.
Glede na to da so večinoma njegove stranke tiste ki so direktno odvisne od naravnega bioritma narave bi se lahko malo bolj potrudil.
Kot sem že rekel, spremeniti uro delovnega časa je v sloveniji nekje na nivoju spremembe banke.
Lažje spremenit sistem kot pa preživet pohod z baklami in vilami.
Glede na to da so večinoma njegove stranke tiste ki so direktno odvisne od naravnega bioritma narave bi se lahko malo bolj potrudil.
Kot sem že rekel, spremeniti uro delovnega časa je v sloveniji nekje na nivoju spremembe banke.
Lažje spremenit sistem kot pa preživet pohod z baklami in vilami.
m0LN4r ::
Mi lahko kdo pove katere drzave vec nimajo prestavljanja ure in so to prezivele?
Mislim fak no kak BS je to, vazno je da se bo odlocalo neskocno casa in porabilo neskoncno dnarja za ugotovitev necesa, kar itak nima veze, ker se ljudje in sistem zelo hitro prilagodi na enkratno spremembo, kot pa vsako leto dvakrat.
Sej pa je roko na srce, ce odmislimo tiste teorije, cisto vseeno al bo zjutraj eno uro dlje svetlo ali zvecer eno uro. Delovni casi so tako raznoliki, da je BS vseskup. Ce zacnes delat ob sestih zjutraj, bos pac naprej hodil delat ob sestih zjutraj ali pa ce delas nocne, delas nocne.
Vec denarja se bo potrosilo za ureditev te "odlocitve" kot pa zgubilo, ce prestavljanja vec ne bo.
PS:
Sicer pa med tem koliko je svetlo pozimi in poleti je veliko vec razlike kot samo ena ura, tako da glupi komentarji tipa, da lahko zvecer dle delam so enako glupi, kot jaz bi pa zjutraj pred sihtom pokosil, sel na tek, sprehod se soncil eno uro in potem na siht. Ja zacnem sele ob 9:30 tako, kot ene 50-100 sodelavcev v istem kraju oz. nekaj tisoc naokoli.
Ce se lahko vsako leto 2x prilagodis, se prilagodis enkrat za vselej pa je konc. Cez dve leti se vec sploh nebos spomnil kako je bilo prej.
Mislim fak no kak BS je to, vazno je da se bo odlocalo neskocno casa in porabilo neskoncno dnarja za ugotovitev necesa, kar itak nima veze, ker se ljudje in sistem zelo hitro prilagodi na enkratno spremembo, kot pa vsako leto dvakrat.
Sej pa je roko na srce, ce odmislimo tiste teorije, cisto vseeno al bo zjutraj eno uro dlje svetlo ali zvecer eno uro. Delovni casi so tako raznoliki, da je BS vseskup. Ce zacnes delat ob sestih zjutraj, bos pac naprej hodil delat ob sestih zjutraj ali pa ce delas nocne, delas nocne.
Vec denarja se bo potrosilo za ureditev te "odlocitve" kot pa zgubilo, ce prestavljanja vec ne bo.
PS:
Sicer pa med tem koliko je svetlo pozimi in poleti je veliko vec razlike kot samo ena ura, tako da glupi komentarji tipa, da lahko zvecer dle delam so enako glupi, kot jaz bi pa zjutraj pred sihtom pokosil, sel na tek, sprehod se soncil eno uro in potem na siht. Ja zacnem sele ob 9:30 tako, kot ene 50-100 sodelavcev v istem kraju oz. nekaj tisoc naokoli.
Ce se lahko vsako leto 2x prilagodis, se prilagodis enkrat za vselej pa je konc. Cez dve leti se vec sploh nebos spomnil kako je bilo prej.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
matobeli ::
Še dobro da so se raje odločili napravit raziskavo kot da bi se zanašali na "fak kak".
Kdo bi vedel, morda imamo pa ljudje vseeno radi sončno svetlobo čimdlje proti večeru in ne kosimo trave ob 04:30.
Kdo bi vedel, morda imamo pa ljudje vseeno radi sončno svetlobo čimdlje proti večeru in ne kosimo trave ob 04:30.
m0LN4r ::
Razen ce delas v industriji, kot pretezno velika vecina v kakih vecjih drzavah in se tvoja smena zacne ob dveh, ti to ne pomaga cisto nic. - tu tudi dvomim, da taki ljudje imajo cas in voljo izpolnjevati take ankete -
Tudi ce je svetlo do 24:00 po desetih zvecer vec ne bos galamil na dvoriscu in ce se moras zjutraj vsat in it delat, potem bi verjetno rad spal in imel mir.
Seveda imamo rajsi zvecer cim dlje svetlo pozimi, ker je ze ob petih temno. Poleti pa da bi bilo svetlo do 23:30 pa kaj si ja ti nor. Zjutraj so vsaj udobne temperature za bit zunaj, zvecer pa je prava muka.
Ampak vse to so subjektivna mnenja, ki ne igrajo vloge. Zivimo v svetu, kjer se hitro prilagajamo spremembam in taka sprememba nas niti priblizno nebi vrgla iz tira.
Veliko hujs je, kot ti sef pove, da od naslednjega leta naprej ne zacnes delat ob 6ih, ampak po novem ob 10ih, ker je draga elektrika ali similar bs.
Sicer pa kdo tukaj zivi kot kura, da se premika po soncni svetlobi? Nevem ampak jaz se moram prilagajati svojemu in delovnemu casu ustanov, trgovin itn. in vecinoma vremenu in temperaturi. Ce je svetlo ali ne, me bas boli; al prizges luc al spustis roleto.
Tudi ce je svetlo do 24:00 po desetih zvecer vec ne bos galamil na dvoriscu in ce se moras zjutraj vsat in it delat, potem bi verjetno rad spal in imel mir.
Seveda imamo rajsi zvecer cim dlje svetlo pozimi, ker je ze ob petih temno. Poleti pa da bi bilo svetlo do 23:30 pa kaj si ja ti nor. Zjutraj so vsaj udobne temperature za bit zunaj, zvecer pa je prava muka.
Ampak vse to so subjektivna mnenja, ki ne igrajo vloge. Zivimo v svetu, kjer se hitro prilagajamo spremembam in taka sprememba nas niti priblizno nebi vrgla iz tira.
Veliko hujs je, kot ti sef pove, da od naslednjega leta naprej ne zacnes delat ob 6ih, ampak po novem ob 10ih, ker je draga elektrika ali similar bs.
Še dobro da so se raje odločili napravit raziskavo kot da bi se zanašali na "fak kak".Za moderno mladino je to itak vseeno, saj jih zunaj sploh ne vidis. Ob takih urah, ce niso doma zabarikadirani so pa v nekem lokalu zaprti.
Kdo bi vedel, morda imamo pa ljudje vseeno radi sončno svetlobo čimdlje proti večeru in ne kosimo trave ob 04:30.
Sicer pa kdo tukaj zivi kot kura, da se premika po soncni svetlobi? Nevem ampak jaz se moram prilagajati svojemu in delovnemu casu ustanov, trgovin itn. in vecinoma vremenu in temperaturi. Ce je svetlo ali ne, me bas boli; al prizges luc al spustis roleto.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
stara mama ::
Sicer pa kdo tukaj zivi kot kura, da se premika po soncni svetlobi? Nevem ampak jaz se moram prilagajati svojemu in delovnemu casu ustanov, trgovin itn. in vecinoma vremenu in temperaturi. Ce je svetlo ali ne, me bas boli; al prizges luc al spustis roleto.
This!
Ni stvar: ja boš pač prej hodu spat, men je načeloma vseen kdaj grem spat. Sam mojmu delodajalcu, tetam na javni upravi, trgovkam in še marsikomu pa ni vseeno in tako se prilagajam vsem po vrsti.
Ja, če bi bil nezaposlen in gledal v strop cel dan, potem bi mi bilo načeloma vseeno, ker bi imel viška časa.
Ekologija™ in Trajnost™
Bakunin ::
Jaz sem ravnokar izpolnil anketo in označil, da želim, da se ohrani poletni čas.
:-)
CEST forever
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bakunin ()
antonija ::
Mi lahko kdo pove katere drzave vec nimajo prestavljanja ure in so to prezivele?Daylight saving time by country @ Wikipedia
Pa se zemljevid za lazjo predstavo: Vijolicne so imele DST pa so ga ukinili.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
m0LN4r ::
Ce nismo pikolovcki, ta zemljevid izgleda tako, kot da drzave kjer se najvec proizvaja za kapitalisticne drzave nimajo prestavljanja. Kapitalisticni pujsi, kjer se pa dela pretezno v pisarnah z kapitalom pa imajo prestavljanje, ker se lahko 2x letno preseravajo. Hahahaha.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
gruntfürmich ::
poleti bi potem v 'zimskem času' sonce vzhajalo od 4:00 in svetliti se začelo ob 3:30? ta je malo kruta...
bolje poletni čas.
bolje poletni čas.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
stara mama ::
Ja, najboljše da kar zahtevamo izravnavo zemljinega nagiba na 0°, pa bo fer in kamot za vse.
Skandinavci so si pa sami krivi da imajo temo!
Skandinavci so si pa sami krivi da imajo temo!
Ekologija™ in Trajnost™
Glugy ::
Men je čisto vseen al je zimski al poletni sam da nehamo premikat uro. Sam se malo nagibam k zimskemu ker naj bi bil bolj usklajen z naravo ampak tud če bo poletni bom čist vesel. Sam da nehamo premikat.
Unilseptij ::
Point vsega skupaj (Daylight saving time aka summer time) je v tem, da poleti dan traja cimdlje in ni ze ob 20:00 tema. Vsaka ura dneva poleti (torej od marca do oktobra), ko lahko dejansko kaj pametnega pocnes, je neprecenljiva... v tem obdobju dobimo nekje 180 ur dodatne dnevne svetlobe, ki bi jo drugace na zimskem (soncnem) casu izgubili. Najvecji problem vsega skupaj vidim v tem, da spet zelimo spreminjati nekaj samo zato, da bi bilo drugace, pri cemer je vsaka alternativa (vsaj za Slovenijo, ki res pridobi s poletnim casom) slabsa in bo sprozila spet nove zahteve po spremembah. Vsekakor vsaj pri nas ni nobenega razloga za spremembe.
Imeti poletni cas pozimi pa je tudi trapasto, ker bo do 10:00 tema, zato, da bos zvecer namesto ob 18:00 temo docakal ob 19:00. Kaj pa vem... ali ne zivimo na enaki lokaciji? Ni mi namrec jasno, kako da tega naprotniki premikanja ur ne vidite. In kaj je tako tezkega pri premiku ure dvakrat na leto? Ce pridobis 180 ur sonca popoldne in zvecer. Koga briga, kdaj je sonce v zenitu...
Imeti poletni cas pozimi pa je tudi trapasto, ker bo do 10:00 tema, zato, da bos zvecer namesto ob 18:00 temo docakal ob 19:00. Kaj pa vem... ali ne zivimo na enaki lokaciji? Ni mi namrec jasno, kako da tega naprotniki premikanja ur ne vidite. In kaj je tako tezkega pri premiku ure dvakrat na leto? Ce pridobis 180 ur sonca popoldne in zvecer. Koga briga, kdaj je sonce v zenitu...
s1m0n ::
Odgovor je NE! In to čim prej ne čez 10let.
Kje naj ostane pa je meni osebno vseeno... Samo, da se jo neha prestavljat :)
Kje naj ostane pa je meni osebno vseeno... Samo, da se jo neha prestavljat :)
Glugy ::
Kaj pa pol če je ob 10ih zutri tema? Itak si v službi ta čas; itak ne izkoriščaš tega časa. ne razumem zakaj te tok matra ta mankajoča sončna ura v službi? Med vikendom pa itak ni narobe če mal dlje spiš če te ta tema moti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Glugy ()
Unilseptij ::
Ker ne gre samo zame... imas otroke, ki zjutraj radi kaj pocnejo, obstajajo vikendi, prazniki in dopust, ko lahko kaj pocnes tudi pozimi, obstajajo starejsi ljudje, ki so zjutraj ze zgodaj v akciji, itd. Saj to je bilo ze vse raziskano in analizirano... zato so se odlocili za premikanje mnogo let nazaj. Zakaj spet te debate, tako zelo se nacin zivljenja v teh parih desetletjih ni spremenil, vsaj ne za vecino.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unilseptij ()
SimplyMiha ::
Dan je enako dolg, ne glede na to če se ura premakne nazaj ali naprej. Če hočeš imet kaj dnevne svetlobe, primerno prilagodiš svoj urnik.
Unilseptij ::
Se enkrat... uro premikamo zato, da ni treba premikati urnikov. To je samo bolj enostaven nacin premikanja urnikov.
SimplyMiha ::
Urniki se še vedno spreminjajo ne glede na to če primikamo uro ali ne. V tem smislu je premikanje ure nesmiselno.
Glugy ::
Kakšnih urnikov? Za starejše ljudi in otroke ni noben problem ker se zbudijo ko se zbudijo ne glede na to koliko je ura. Bioritem je njihov urnik.
starfotr ::
Premikanje ure je res neumna stvar. Urnik si pa vsak sam organizira, ali mora za nekatere, ki tega niste sposobni sami to delat država/EU?
Unilseptij ::
No saj.... eno je osebni urnik, ampak kot hitro lahko opazimo, je clovekov osebni urnik do velike mere dolocen z urniki sirse druzbe (delovni in odpiralni casi, itd.). In premikati te urnike je precej bolj zapleteno, kot pa premikati uro. Cist simpl.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unilseptij ()
Glugy ::
Jz mislim da se da preživet tisto da lahko eno uro prej al pa kasnej udejstvuješ svojo potrošništvo.
matobeli ::
SimplyMiha je izjavil:
Haha, premikanje ure je čist simpl, pravi!
Uh, ja, je. Dvakrat na leto to počnemo, brez nekih blaznih stroškov.
imagodei ::
Unilseptij je izjavil:
Imeti poletni cas pozimi pa je tudi trapasto, ker bo do 10:00 tema, zato, da bos zvecer namesto ob 18:00 temo docakal ob 19:00.
Ja, kaj ga pa zdaj serješ?
Konec decembra oziroma v začetku januarja, ko je dan najkrajši, se v naših krajih t.i. Civilni mrak začne zjutraj ob 7:10. Po veljavnem zimskem času. Civilni mrak je sicer grobo definiran kot del dneva, ko večino opravil zunaj še lahko opravljamo brez umetne razsvetljave, sicer je pa to konkretno čas med trenutkom, ko je Sončevo središče 6o pod horizontom in trenutkom vzhoda/zahoda.
Konec civilnega mraka je v istem obdobju okoli 17h. Takrat naj bi se prižgale tudi luči.
Če živiš v hribovitem delu Slovenije, ali recimo na zgornjem Gorenjskem, civilni mrak zvečer nastopi še prej.
Če bi tudi pozimi ohranili poletni čas, bi zjutraj civilni mrak nastopil ob 8:10, ne pa ob 10h! Bi pa popoldan civilni mrak nastopil ob 18h (spet, na Gorenjskem zaradi hribovitega/gorskega sveta še malo prej kot na Obali ali v Prekmurju).
- Hoc est qui sumus -
starfotr ::
Ko govorimo o premikanju ure, je to ena ura na dan. Tu vsi govorite ali dajete občutek, da to pomeni, kot da bo zamika 6 ur na dan.
m0LN4r ::
gruntfürmich je izjavil:
poleti bi potem v 'zimskem času' sonce vzhajalo od 4:00 in svetliti se začelo ob 3:30? ta je malo kruta...
bolje poletni čas.
Kaj pa kompromis med -1 in +1 ?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Machete ::
Ma fora je samo v bioritmu in možnostih opravil zunaj v naravi, kjer ni štekarjev tudi pozimi, tisto uro dlje. Žal res nimajo vsi dopoldanskih služb in fiksnih urnikov, ampak večina nas gre zjutraj na delo, popoldne okolihišna ali prostočasna opravila. Vse ostalo je mlatenje prazne slame. Bolj naravno je svitanje ob 5ih, kot pol četrti. Sem izpolnil anketo, ker pozimi vedno hitim s športom, da me ne ujame tema :D Zares pa mi je dokaj nelagodno par dni po premiku. Ne želim si premikanja.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
m0LN4r ::
Unilseptij je izjavil:
Point vsega skupaj (Daylight saving time aka summer time) je v tem, da poleti dan traja cimdlje in ni ze ob 20:00 tema. Vsaka ura dneva poleti (torej od marca do oktobra), ko lahko dejansko kaj pametnega pocnes, je neprecenljiva... v tem obdobju dobimo nekje 180 ur dodatne dnevne svetlobe, ki bi jo drugace na zimskem (soncnem) casu izgubili. Najvecji problem vsega skupaj vidim v tem, da spet zelimo spreminjati nekaj samo zato, da bi bilo drugace, pri cemer je vsaka alternativa (vsaj za Slovenijo, ki res pridobi s poletnim casom) slabsa in bo sprozila spet nove zahteve po spremembah. Vsekakor vsaj pri nas ni nobenega razloga za spremembe.
Imeti poletni cas pozimi pa je tudi trapasto, ker bo do 10:00 tema, zato, da bos zvecer namesto ob 18:00 temo docakal ob 19:00. Kaj pa vem... ali ne zivimo na enaki lokaciji? Ni mi namrec jasno, kako da tega naprotniki premikanja ur ne vidite. In kaj je tako tezkega pri premiku ure dvakrat na leto? Ce pridobis 180 ur sonca popoldne in zvecer. Koga briga, kdaj je sonce v zenitu...
Dan ma se vedno samo 24ur. Vedno vec ljudi dela zunaj na vrtu raje v zgodnjih urah, predvem poleti ko je zvecer vrocina :P
Jutranji ljudje se pac s tabo ne strinjajo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
imagodei ::
Razmišljam, kdaj se nam je v Jugi začenjala šola, pa se ne morem spomnit... Vsekakor najkasneje ob 7:30, zdaj pa se šola začenja krepko čez 8:00. Pozitivni učinki tega so druga stvar, govorim zgolj o urnikih. Ravno tako je tendenca gospodarstva, da se vse začenja kasneje. Moji starši so s službo v Jugi začenjali ob 6:00, pa nista bila med najbolj ranimi. Danes, razen zaposleni v proizvodnji, pogosto prihajajo na šiht ob 8h.
Skratka, vse se zamika na kasnejši čas; če greš po službi še v trgovino, si doma ob 17h, 18h... Kako lahko od novembra do marca sploh kaj postoriš okoli hiše, če nimaš v bližini ulične (ali lastne) razsvetljave? Jaz je recimo nimam (živim v vaškem okolju, najbližja ulična lampa je oddaljena 100m). Če se pozimi v snegu pripeljem domov zelo zgodaj ob 16:30, si moram postavljat reflektorje, da lahko skidam.
Skratka, vse se zamika na kasnejši čas; če greš po službi še v trgovino, si doma ob 17h, 18h... Kako lahko od novembra do marca sploh kaj postoriš okoli hiše, če nimaš v bližini ulične (ali lastne) razsvetljave? Jaz je recimo nimam (živim v vaškem okolju, najbližja ulična lampa je oddaljena 100m). Če se pozimi v snegu pripeljem domov zelo zgodaj ob 16:30, si moram postavljat reflektorje, da lahko skidam.
- Hoc est qui sumus -
m0LN4r ::
Kaj pa pol če je ob 10ih zutri tema? Itak si v službi ta čas; itak ne izkoriščaš tega časa. ne razumem zakaj te tok matra ta mankajoča sončna ura v službi? Med vikendom pa itak ni narobe če mal dlje spiš če te ta tema moti.
Kaj pa tisti, ki imajo popoldansko smeno?
Ko govorimo o premikanju ure, je to ena ura na dan. Tu vsi govorite ali dajete občutek, da to pomeni, kot da bo zamika 6 ur na dan.
Jp tocno to, gre se o eni uri razlike. O tem pa koliko je dejansko razlike med kaj jaz vem 24 junijem in 24 decembrom, pa je veliko vec kot ena ura. Tako, da ta ena ura ne bo spremenila neki velik. To je ena epizoda GOTja xD
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Razmišljam, kdaj se nam je v Jugi začenjala šola, pa se ne morem spomnit... Vsekakor najkasneje ob 7:30, zdaj pa se šola začenja krepko čez 8:00. Pozitivni učinki tega so druga stvar, govorim zgolj o urnikih. Ravno tako je tendenca gospodarstva, da se vse začenja kasneje. Moji starši so s službo v Jugi začenjali ob 6:00, pa nista bila med najbolj ranimi. Danes, razen zaposleni v proizvodnji, pogosto prihajajo na šiht ob 8h.
Skratka, vse se zamika na kasnejši čas; če greš po službi še v trgovino, si doma ob 17h, 18h... Kako lahko od novembra do marca sploh kaj postoriš okoli hiše, če nimaš v bližini ulične (ali lastne) razsvetljave? Jaz je recimo nimam (živim v vaškem okolju, najbližja ulična lampa je oddaljena 100m). Če se pozimi v snegu pripeljem domov zelo zgodaj ob 16:30, si moram postavljat reflektorje, da lahko skidam.
Ce si na sithu osem ur in za voznjo rabis se slabo uro sem in tja in se pol ure za malico imas, je to vseskup ca. 9 ur. Tako da si tako ali tako vecinoma 4-5 mescev v temi oz. mraku zjutraj in zvecer, tako da ti prestavljanje ne pomaga cisto nic.
Toliko koliko bos skidal vec "jeseni" bos pac manj "pomladi" -1 +1
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
gruntfürmich ::
gruntfürmich je izjavil:
poleti bi potem v 'zimskem času' sonce vzhajalo od 4:00 in svetliti se začelo ob 3:30? ta je malo kruta...
bolje poletni čas.
Kaj pa kompromis med -1 in +1 ?
ni med -1 in +1, ampak je med 0 in +1 ali med -1 in 0. samo 1 ura razlike je, vmes pa ne moremo dati.
Ravno tako je tendenca gospodarstva, da se vse začenja kasneje... Skratka, vse se zamika na kasnejši čas...in to menim da je katastrofa za družbo kot tako, sploh za družine. vzgoja otrok se prestavi v neke inštitucije itd.
ampak zahod itq ne potrebuje močnih družin in duševno zdravih ljudi, pač pa samo dobre potrošnike in manipulativne državljane...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
m0LN4r ::
gruntfürmich je izjavil:
gruntfürmich je izjavil:
poleti bi potem v 'zimskem času' sonce vzhajalo od 4:00 in svetliti se začelo ob 3:30? ta je malo kruta...
bolje poletni čas.
Kaj pa kompromis med -1 in +1 ?
ni med -1 in +1, ampak je med 0 in +1 ali med -1 in 0. samo 1 ura razlike je, vmes pa ne moremo dati.
Ti sment ane ? V bistvu se odloca samo o tem, kateremu tipu ljudi se bomo prilagodili. Ali bodo zgodnji v dreku ali pozni ali ostane tako kot je in nas dvakrat letno prejebe vse.
Jaz vem, da meni to dvakratno prestavljanje ure ne naredi za dva tedna na leto bolj produktivnega, ker se ne ravnam po svetlobi. Vem da okna odpiram zjutraj in ne zvecer.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
SimplyMiha ::
Kaj pa, če bi pozimi skrajšali delavnik in pouk?
Hmm, pozabite, že vidim kako mi zunaj gospodarstveniki postavljajo vislice...
Hmm, pozabite, že vidim kako mi zunaj gospodarstveniki postavljajo vislice...
gruntfürmich ::
Ti sment ane ? V bistvu se odloca samo o tem, kateremu tipu ljudi se bomo prilagodili. Ali bodo zgodnji v dreku ali pozni ali ostane tako kot je in nas dvakrat letno prejebe vse.
mislim da se odločamo o treh variantah. sam nimam nobenega zadržka da ostane tako kot je, če pa že pa sem za poletni čas.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Unilseptij ::
Unilseptij je izjavil:
Imeti poletni cas pozimi pa je tudi trapasto, ker bo do 10:00 tema, zato, da bos zvecer namesto ob 18:00 temo docakal ob 19:00.
Ja, kaj ga pa zdaj serješ?
Konec decembra oziroma v začetku januarja, ko je dan najkrajši, se v naših krajih t.i. Civilni mrak začne zjutraj ob 7:10. Po veljavnem zimskem času. Civilni mrak je sicer grobo definiran kot del dneva, ko večino opravil zunaj še lahko opravljamo brez umetne razsvetljave, sicer je pa to konkretno čas med trenutkom, ko je Sončevo središče 6o pod horizontom in trenutkom vzhoda/zahoda.
Konec civilnega mraka je v istem obdobju okoli 17h. Takrat naj bi se prižgale tudi luči.
Če živiš v hribovitem delu Slovenije, ali recimo na zgornjem Gorenjskem, civilni mrak zvečer nastopi še prej.
Če bi tudi pozimi ohranili poletni čas, bi zjutraj civilni mrak nastopil ob 8:10, ne pa ob 10h! Bi pa popoldan civilni mrak nastopil ob 18h (spet, na Gorenjskem zaradi hribovitega/gorskega sveta še malo prej kot na Obali ali v Prekmurju).
Vecina Slovenije je pac hribovita in zato se tudi zdani kasneje kot pravi tvoja definicija. Ne vem no... na 24.12.2018 bo soncni vzhod ob 7:42 po zimskem casu, po poletnem bi to pomenilo 8:42. Ker je pozimi tudi oblacno in sonce sije pod kotom, kar zmanjsa efektivno svetlost, je cisto realno reci, da bi bil normalen dan vecino zimskih dni sele okrog 10:00. Kaj imate res obcutek da pozimi zjutraj ob 8:00, ko se odpravite od doma (na siht, v solo), ze veselo sije sonce in zvrgolijo pticki. Jaz namrec zjutraj odhajam v temi in se zvecer vracam v temi in nic me ne mika, da bi se poslabsal zadevo .
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unilseptij ()
donvito ::
Razmišljam, kdaj se nam je v Jugi začenjala šola, pa se ne morem spomnit... Vsekakor najkasneje ob 7:30, zdaj pa se šola začenja krepko čez 8:00. Pozitivni učinki tega so druga stvar, govorim zgolj o urnikih. Ravno tako je tendenca gospodarstva, da se vse začenja kasneje. Moji starši so s službo v Jugi začenjali ob 6:00, pa nista bila med najbolj ranimi. Danes, razen zaposleni v proizvodnji, pogosto prihajajo na šiht ob 8h.
Skratka, vse se zamika na kasnejši čas; če greš po službi še v trgovino, si doma ob 17h, 18h... Kako lahko od novembra do marca sploh kaj postoriš okoli hiše, če nimaš v bližini ulične (ali lastne) razsvetljave? Jaz je recimo nimam (živim v vaškem okolju, najbližja ulična lampa je oddaljena 100m). Če se pozimi v snegu pripeljem domov zelo zgodaj ob 16:30, si moram postavljat reflektorje, da lahko skidam.
Boš pa najel nekoga, da ti skida, če si ne moreš pri hiši omislit razsvetljavo, oz nimaš doma nikogar, ki bi skidal.
Kakšne trosite eni, to ni res. Kako so to postorili včasih, ko še ni bilo premika ure.
Edina prava ura je sončna, ne vem kaj pridobite s tisto viška ure svetlobe. Če je zvečer, je pač ni zjutraj, amen.
Zdej, ko vi prdci, kao neki intelektualci hodite v službo pozneje, se bomo pa vsi ostali prilagajali tako, kot paše vam.
Malo morgen.
In res imaš/te pozimi toliko za postoriti okoli hiše,ko je -15, po možnosti še sneg, najbrž imaš za preštihat vrt?
Otroci, če jih imaš, pa tako pridejo domov prej iz šole in imajo še dosti časa za zimske vragolije.
Najbolj, da poslušamo vsakega posameznika kakšne želje imajo in uro prestavljamo tedensko, da ne bo kdo oškodovan.
Če, potem na sončno, kot je bila vseskozi. Kdor se ne strinja, naj zamenja službo, šiht, konc debate.
Meni bi tudi kdaj pasal, da bi bila prej tema, pa ni, ali obratno.
ahac ::
Jaz sem ravnokar izpolnil anketo in označil, da želim, da se ohrani poletni čas.
Torej bolgarski/romunski čas.
Zakaj ne bi šel še naprej, pa bi imel kar indijskega? Ko boš zjutraj vstal ob 10ih bo še tema, zvečer bo pa še sonce do polnoči!
Btw.
Mislm, da je malo verjetno, da bi Španija šla v ta timezone, ker so že zdaj 1 uro zamaknjeni (zato, da so v istem kot Nemčija), potem bi bili pa dve uri.
To pa pomeni, da se bo potem vsaj Španija v drugem timezone kot mi, mogoče pa tudi Francija... in bo treba sredi Evrope na meji prestavljat uro.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
marvin42 ::
Zjutraj eno uro prej pride.Nisem prepričan, da to drži. Verjetno hočeš reči, da ti eno uro pozneje vstajaš?
Ne delaj se norca, ker veš kaj sem hotel povedat. Če mora nekdo ob sedmih otroka oddat v šoli, ga danes odda ob sedmih po poletnem času, pozimi pa ob sedmih po zimskem času. Jaz nikoli ne vstajam kasneje, ampak vedno zgodaj, ker se pač zjutraj dan lovi (v mladosti sem veliko hodil v hribe in mi je ta miselnost ostala).
Mostly Harmless
Machete ::
@ ahac: Saj ne rabimo biti vsi na istem č. pasu?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
m0LN4r ::
Unilseptij je izjavil:
Unilseptij je izjavil:
Imeti poletni cas pozimi pa je tudi trapasto, ker bo do 10:00 tema, zato, da bos zvecer namesto ob 18:00 temo docakal ob 19:00.
Ja, kaj ga pa zdaj serješ?
Konec decembra oziroma v začetku januarja, ko je dan najkrajši, se v naših krajih t.i. Civilni mrak začne zjutraj ob 7:10. Po veljavnem zimskem času. Civilni mrak je sicer grobo definiran kot del dneva, ko večino opravil zunaj še lahko opravljamo brez umetne razsvetljave, sicer je pa to konkretno čas med trenutkom, ko je Sončevo središče 6o pod horizontom in trenutkom vzhoda/zahoda.
Konec civilnega mraka je v istem obdobju okoli 17h. Takrat naj bi se prižgale tudi luči.
Če živiš v hribovitem delu Slovenije, ali recimo na zgornjem Gorenjskem, civilni mrak zvečer nastopi še prej.
Če bi tudi pozimi ohranili poletni čas, bi zjutraj civilni mrak nastopil ob 8:10, ne pa ob 10h! Bi pa popoldan civilni mrak nastopil ob 18h (spet, na Gorenjskem zaradi hribovitega/gorskega sveta še malo prej kot na Obali ali v Prekmurju).
Vecina Slovenije je pac hribovita in zato se tudi zdani kasneje kot pravi tvoja definicija. Ne vem no... na 24.12.2018 bo soncni vzhod ob 7:42 po zimskem casu, po poletnem bi to pomenilo 8:42. Ker je pozimi tudi oblacno in sonce sije pod kotom, kar zmanjsa efektivno svetlost, je cisto realno reci, da bi bil normalen dan vecino zimskih dni sele okrog 10:00. Kaj imate res obcutek da pozimi zjutraj ob 8:00, ko se odpravite od doma (na siht, v solo), ze veselo sije sonce in zvrgolijo pticki. Jaz namrec zjutraj odhajam v temi in se zvecer vracam v temi in nic me ne mika, da bi se poslabsal zadevo .
Ma to je cist odvisno od tega na kateri strani brega si se naselil. Ponavadi, predvsem za vinogradnike se gleda, da je zjutraj cimprej sonce, da dvigne temperaturo in se lazje izognes jutranji poledici. Zvecer pa da sonce zaide in ne izsusuje zemljo predolgo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
antonija ::
gruntfürmich je izjavil:
ni med -1 in +1, ampak je med 0 in +1 ali med -1 in 0. samo 1 ura razlike je, vmes pa ne moremo dati.Seveda lahko. In to ne samo na 30min, celo za 15min imajo nekatere drzave zamaknjen svoj casovni pas.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
imagodei ::
Unilseptij je izjavil:
Vecina Slovenije je pac hribovita in zato se tudi zdani kasneje kot pravi tvoja definicija.
Hribovitost se nekoliko pozna, tragedije pa ni. Ker atmosfera lomi žarke in je posledično pač svetlo tudi, če sonca direkt ne vidiš. Ja, ni direktne sončne svetlobe, ampak to ne pomeni, da je trda tema.
Unilseptij je izjavil:
Ker je pozimi tudi oblacno in sonce sije pod kotom, kar zmanjsa efektivno svetlost, je cisto realno reci, da bi bil normalen dan vecino zimskih dni sele okrog 10:00.
Hudiča no, žičnice pozimi začnejo obratovati ob 9h, nekatere (recimo v KG) ob 8h. Valjda je takrat že dost svetlo za varno smučanje? Reflektorje za nočno smuko prižgejo ob 17h...
Unilseptij je izjavil:
Kaj imate res obcutek da pozimi zjutraj ob 8:00, ko se odpravite od doma (na siht, v solo), ze veselo sije sonce in zvrgolijo pticki. Jaz namrec zjutraj odhajam v temi in se zvecer vracam v temi in nic me ne mika, da bi se poslabsal zadevo .
Um, ja, včasih imam tak občutek, odvisno od tega, kdaj se odpravim. Ob 7h je na jasen zimski dan že lepo svetlo. Če sem pozen in grem na šiht nekaj pred 8h, vidim sončni vzhod.
- Hoc est qui sumus -
m0LN4r ::
Vidim, da smo vsi zato, da bo v poletnih mesecih svetlo vsaj do 24ih, ker imate tako veliko za delat zunaj in pred 24to med tednom noben ne hodi spat
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
imagodei ::
Kaj bluziš? V poletnih mesecih se, če obdržimo poletni čas, ne spremeni čisto nič. Spremeni se pozimi. Dobimo uro več svetlobe popoldan. Če ne drugega, greš po šihtu ob lepem vremenu lahko še na kratek sprehod, da nisi med tednom zaprt samo v pisarni in doma.
- Hoc est qui sumus -
starfotr ::
Sicer pa Španci in Francozi nimajo kaj jambrat, oni bi morali biti v časovnem pasu GMT+0 in ne +1,kot ostala Evropa. Če lahko Grčija pade v drug časovni pas, ne vem zakaj ne bi mogli imeti tudi oni drugačnega? Saj UK ima tudi drug časovni pas. Oni imajo še marsikatero stvar drugačno, vendar pustimo malenkosti.
Vsem, ki jambrate, da odidete ponoči od doma in prihajate ponoči domov, pa predlagam, da si najdete službo v svoji bližini in se ne vozite na delo drugam. Boste čez celo leto prihranili na času, gorivu, živcih.
Vsem, ki jambrate, da odidete ponoči od doma in prihajate ponoči domov, pa predlagam, da si najdete službo v svoji bližini in se ne vozite na delo drugam. Boste čez celo leto prihranili na času, gorivu, živcih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: starfotr ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Evropski poslanci za ukinitev premika ure (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 16622 (8151) | Oberyn |
» | V EU premikanje urinih kazalcev še vsaj do leta 2021 (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 10180 (5679) | Lonsarg |
» | Bruselj sprašuje: prestavljati uro ali ne (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 39275 (32604) | Vajenc |
» | Problemi zaradi premika kazalcev? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 47660 (34423) | nsa_ag3nt |