» »

Juncker Googlu zaradi Androida naložil za 4,34 milijarde evrov kazni

Juncker Googlu zaradi Androida naložil za 4,34 milijarde evrov kazni

Europa.eu - Evropska komisija je tehnološkemu velikanu izrekla finančno kazen v višini 4,34 milijarde evrov. Jean-Claude Juncker in njegova ekipa Googlu očitajo zlorabo prevladujočega položaja na področju operacijskih sistemov za mobilne naprave. Google je po ugotovitvah evropske komisije v Androidu vzpostavil omejitve za proizvajalce pametnih naprav in mobilne operaterje glede izbire internetnih iskalnikov - dolgo časa je bilo možno prek Androida po spletu brskati samo prek Googlovega iskalnika.

Google mora v 90 dneh od izreka kazni odpraviti vse ugotovljene nepravilnosti. V nasprotnem primeru Juncker obljublja, da bodo kazni še višje. Komisija namerava naslednjič kazen naložiti kar krovnemu podjetju Alphabet in sicer v višini do 5% dnevnih prihodkov podjetja.

In kaj točno Evropska komisija očita Googlu? Junckerja je zmotilo predvsem dejstvo, da je Google od proizvajalcev pametnih naprav zahteval obvezno vključitev aplikacije Google Search in brskalnika Chrome. Drugače je podjetjem omejil dostop do tržnice aplikacij Google Play.

100 komentarjev

«
1
2 3

filip007 ::

Kaj pa naj dajo, Edge gor pa Bing. Nekaj mora biti privzeto. Mogoče neupravičeno, ampak rabimo denar za slovenske ceste.
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.

Utk ::

No, VW je pa odpravil Junckerja s flaso viskija.

mlamat ::

V besedilu ni Juncker niti enkrat omenjen.

Dvomim da je imel kaj zraven, saj je znano da se je z Googlom pred leti izpogajal, da so v njegovi državi plačevali manj kot 1% davka.

shadeX ::

Kakšne kazni potem šele čakajo Apple? :))

Oni namreč ne dovolijo appov, ki bi njim neposredno predstavljale konkurenco. Npr lep primer iz glave je Abadenarnica, ki je na voljo samo za Android. Apple jo seveda ne dovoli, ker je to še en Wallet, ki bi Apple Pay-u predstavljal konkurenco na npr slovenskem trgu.

Takih primerov se najde malo morje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Poldi112 ::

Verjetno nobene, ker nimajo prevladujočega tržnega deleža (so pač ena obskurna platforma).
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

flbroker ::

Apple ne ponuja svoje programske opreme drugim proizvajalcem in jih zato tudi ne izsiljuje "my way or highway", Google pa. Zato pa so kaznovani.

Looooooka ::

Take that Trump :D

shadeX ::

flbroker je izjavil:

Apple ne ponuja svoje programske opreme drugim proizvajalcem in jih zato tudi ne izsiljuje "my way or highway", Google pa. Zato pa so kaznovani.


Imaš prav.

srnjak ::

1. Juncker verjetno ni nič odločil. Itak, da za to nima niti pooblastil.
2.
možno prek Androida po spletu brskati samo prek Googlovega iskalnika

Brskamo preko brskalnika; preko iskalnika pa iščemo.

euagrus ::

mlamat je izjavil:

V besedilu ni Juncker niti enkrat omenjen.

Dvomim da je imel kaj zraven, saj je znano da se je z Googlom pred leti izpogajal, da so v njegovi državi plačevali manj kot 1% davka.


Tole bo pa kar Margrethe Vestager - https://www.nytimes.com/2018/05/05/worl... (pred njo pa kapo dol, ekstremno sposobna in angazirana pa se useka tam kjer je treba), se sploh ne bi cudil, ce bi kaksen polonij po nesreci spila, zdaj ko ima Trump veze pri Putinu.

Prevajalcu se je malo mudilo nekaj naklamfat.

Sicer vam pa drugace povem, fasali so kazen v visini 40% letnega net profita iz 2017 (da se ne bi slucajno komu zdelo, da se bo google pozvizgal na kazen). Lani so jih usekali za 2.7 miljarde zaradi zlorabe prikazovanja izdelkov (pavsalno receno, ne da se mi razlagat). Razen tega jih caka se ena tozba zaradi google playa, pa ena GDPR pritozba zaradi forced consenta, ki lahko nanese 3.7 miljarde eurov (pa to je samo zacetek, google dela tako svinjarijo na podrocju privacya, da jih lahko molzejo se leta, samo zaradi GDPRja, ce ostalo zanemarimo). Dobro jih bojo po prstih barabe.

flbroker je izjavil:

Apple ne ponuja svoje programske opreme drugim proizvajalcem in jih zato tudi ne izsiljuje "my way or highway", Google pa. Zato pa so kaznovani.


Ne, stos je v tem, da Google proizvajalce telefonov sili, da namescajo njegov spyware. Apple je sam proizvajalec telefonov. Ampak nic skrbet, tudi za Apple se bo nasla palica.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: euagrus ()

shadeX ::

Apple je sam proizvajalec telefonov.


Še vedno on odloča, kaj bo na app storu in kaj ne. Če moje podjetje naredi nek app, ki bi lahko neposredno konkuriral kakšni njihovi storitvi oz. appu, mi lahko oni gladko app zavrnejo in jaz nimam možnosti doseči željenega trga.

pero50 ::

se samo meni zdi to absurdno? Garaš, da si pridobiš stranke, ko jih pa dobiš "preveč" te pa kaznujejo, ker si v svoji storitvi ponujal svojo podstoritev in ne od konkurence?

Poldi112 ::

Ja, res vas ni dosti, ki ne razumete, da je prepoved izkoriščanja monopolnega položaja slaba za trg in posledično za potrošnika.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Looooooka ::

pero50 je izjavil:

se samo meni zdi to absurdno? Garaš, da si pridobiš stranke, ko jih pa dobiš "preveč" te pa kaznujejo, ker si v svoji storitvi ponujal svojo podstoritev in ne od konkurence?

Ne. Ker to nima nobene veze z omenjeno kršitvijo.

Markoff ::

mlamat je izjavil:

V besedilu ni Juncker niti enkrat omenjen.
Dvomim da je imel kaj zraven, saj je znano da se je z Googlom pred leti izpogajal, da so v njegovi državi plačevali manj kot 1% davka.

Juncker je groteska od človeka in politika. V primerjavi z njim cela falanga naših politikov izgleda poštena, vestna, nekoruptivna, etična in predvsem trez...mislim, brez išiasa!
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

zee ::

shadeX je izjavil:

Kakšne kazni potem šele čakajo Apple? :))

Oni namreč ne dovolijo appov, ki bi njim neposredno predstavljale konkurenco. Npr lep primer iz glave je Abadenarnica, ki je na voljo samo za Android. Apple jo seveda ne dovoli, ker je to še en Wallet, ki bi Apple Pay-u predstavljal konkurenco na npr slovenskem trgu.

Takih primerov se najde malo morje.


Če v slovenskem App store-u nimate podobnih aplikacij, je problem drugje in ne pri Applu. V Singapurju imaš takšnih aplikacij kot hočeš. Bonus: rajši imam Applov Wallet kot polizdelke bank.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

slitkx ::

Koliko pa sebi zaradi pijančevanja na delovnem mestu?

pirlo ::

shadeX je izjavil:

Kakšne kazni potem šele čakajo Apple? :))

Oni namreč ne dovolijo appov, ki bi njim neposredno predstavljale konkurenco. Npr lep primer iz glave je Abadenarnica, ki je na voljo samo za Android. Apple jo seveda ne dovoli, ker je to še en Wallet, ki bi Apple Pay-u predstavljal konkurenco na npr slovenskem trgu.

Takih primerov se najde malo morje.

Nobene. Kot sem napisal v eni Apple temi že, oni imajo globalno gledano mali procent naprav katerim nabijajo cene samo zaradi tega, da ne bodo množična platforma. Ob enem pa s tem še ustvarijo ogromne dobičke. Win-win za kapitaliste. Je*** potrošnika.
Bojim se da ta kazen pomeni, da bo Google samo še pospešil proizvodnjo Pixlov in naredil fork Androida za svoje naprave. Android pa prepustil v nemilost open sourca, katerega pa ne bo noben hotel uporabljat razen nekaj ekstremistov. Proizvajalci telefonov bodo morali podpisati verjetno še rigoroznejše pogoje, če hočejo dobit podprti sistem kar bo cene še samo dvignilo, ali pa se bodo morali znajti sami. Ostali nam bodo dragi in podprti telefoni ali pa low cost bullshit od x proizvajalec. Nekaj podobnega kot win in macos proti ogromno linux distribucijam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pirlo ()

opeter ::

@pirlo: mogoče pa se bo zaradi tega pojavila kakšna nova alternativa.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

shadeX ::

zee je izjavil:

shadeX je izjavil:

Kakšne kazni potem šele čakajo Apple? :))

Oni namreč ne dovolijo appov, ki bi njim neposredno predstavljale konkurenco. Npr lep primer iz glave je Abadenarnica, ki je na voljo samo za Android. Apple jo seveda ne dovoli, ker je to še en Wallet, ki bi Apple Pay-u predstavljal konkurenco na npr slovenskem trgu.

Takih primerov se najde malo morje.


Če v slovenskem App store-u nimate podobnih aplikacij, je problem drugje in ne pri Applu. V Singapurju imaš takšnih aplikacij kot hočeš. Bonus: rajši imam Applov Wallet kot polizdelke bank.


Govoriš o točno tem specifičnem appu od ABanke? Ker sam sem kontaktiral Abanko in pravijo, da je na Abadenarnica na voljo samo za GPlay, ker Apple Walletov ne dovoli. To je odgovor, ki sem ga dobil od njih.

Bonus: rajši imam Applov Wallet kot polizdelke bank.


Torej isto misliva, problem je to ker Apple Pay ne podpira Slovenije. To so vse podprte države.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

pirlo ::

opeter je izjavil:

@pirlo: mogoče pa se bo zaradi tega pojavila kakšna nova alternativa.

Kdo pa jo bo podpiral? Ni to samo tak. Moraš cel ekosistem peljat z developerji na čelu. Microsoft je grdo failal zaradi tega.

MrNighthawk ::

filip007 je izjavil:

Kaj pa naj dajo, Edge gor pa Bing. Nekaj mora biti privzeto. Mogoče neupravičeno, ampak rabimo denar za slovenske ceste.


Edge na androidu je baziran na Cromu... pa adblocker imaš ;)

euagrus ::

pirlo je izjavil:

shadeX je izjavil:

Kakšne kazni potem šele čakajo Apple? :))

Oni namreč ne dovolijo appov, ki bi njim neposredno predstavljale konkurenco. Npr lep primer iz glave je Abadenarnica, ki je na voljo samo za Android. Apple jo seveda ne dovoli, ker je to še en Wallet, ki bi Apple Pay-u predstavljal konkurenco na npr slovenskem trgu.

Takih primerov se najde malo morje.

Nobene. Kot sem napisal v eni Apple temi že, oni imajo globalno gledano mali procent naprav katerim nabijajo cene samo zaradi tega, da ne bodo množična platforma. Ob enem pa s tem še ustvarijo ogromne dobičke. Win-win za kapitaliste. Je*** potrošnika.
Bojim se da ta kazen pomeni, da bo Google samo še pospešil proizvodnjo Pixlov in naredil fork Androida za svoje naprave. Android pa prepustil v nemilost open sourca, katerega pa ne bo noben hotel uporabljat razen nekaj ekstremistov. Proizvajalci telefonov bodo morali podpisati verjetno še rigoroznejše pogoje, če hočejo dobit podprti sistem kar bo cene še samo dvignilo, ali pa se bodo morali znajti sami. Ostali nam bodo dragi in podprti telefoni ali pa low cost bullshit od x proizvajalec. Nekaj podobnega kot win in macos proti ogromno linux distribucijam.


Nemilost open sourca je bolje kot to kar je zdaj. Google naj, lepo povedano, "crkne", s svojim monopolom ovira razvoj telefonije in spravlja celotno mobilno na enoumje javanskih copy-paste developerjev (da o androidovem sdkju sploh ne govorim, izgleda, kot, da bi golobi srali razlicne patterne in se ne bi zmogli dogovoriti o enotnem pristopu, mogoce je bil M$ MFC sranje, ampak takega "drek" spakiranega na kup in prodanega za dosezek se nisem videl, mogoce v javascript vodah...) in spravil cel svet moralno na nivo, kjer je cisto ok prodati svoje starse za se malo ad revenua. Za razvoj developmenta je nujno, da celoten googlov (in facebookov) sistem odmre in da dobijo priloznost za inovacije druga podjetja, da o dobrobiti EU sploh ne govorimo, kjer je vecina developerjev danes na nivoju ameb, ki znajo samo googlat in copy pastat ter zagovarjajo oblake, ker nic drugega, ne samo da ne znajo, ampak niti ne razumejo. V obdobju 15-20 let se je populacija zaradi googlove bergle skrajno idiokratizirala in cela generacija bo potrebna, da si bo ekosistem opomogel.

Tako, da ne zagovarjajte googla, imel je svojih 10 let pred 10 leti, zdaj je pa cas da spoka, kakor tudi celotna generacija zombie developerjev za mobilno telefonijo in web (upam, da bo webassembly kaj pomagal), ki jo je ustvaril. Njegova edina zasluga je, da so sle dol place, intelekt in inovacije developerjev, pocasi je dovolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: euagrus ()

Miki N ::

Čisto vsak si lahko naredi svoj Android okus na osnovi AOSP z Google Play ali brez po lastni presoji, brez plačila. Ali pa čisto nekaj drugega, novega, boljšega - tudi Google ni bil prvi na trgu, ampak so zaostajali za Apple na začetku. Namesto, da EU čaka na tuja podjetja da dosežejo X% tržnega deleža in pobira globe bi se raje zgledovali po Kitajcih, ki podpirajo podjetja, da SAMA dosežejo X% deleža. Gre za trenutno inkasantstvo, ki ne razvija evropske industrije medtem ko tehnološko vedno bolj trajno zaostajamo. Zelo kratkovidno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

shadeX ::

Tako, da ne zagovarjajte googla, imel je svojih 10 let pred 10 leti, zdaj je pa cas da spoka, kakor tudi celotna generacija zombie developerjev za mobilno telefonij


Kaj te pa na "copy/paste" developerjih moti? Če je aplikacija delujoča / uporabna bo prišla v ospredje, drugače pa boš dobil ti priložnost s svojo kvalitetno aplikacijo. Ne vem kaj se sekiraš.

krneki0001 ::

shadeX je izjavil:

Tako, da ne zagovarjajte googla, imel je svojih 10 let pred 10 leti, zdaj je pa cas da spoka, kakor tudi celotna generacija zombie developerjev za mobilno telefonij


Kaj te pa na "copy/paste" developerjih moti? Če je aplikacija delujoča / uporabna bo prišla v ospredje, drugače pa boš dobil ti priložnost s svojo kvalitetno aplikacijo. Ne vem kaj se sekiraš.


Zato ker ne razmišljajo s svojo glavo, ampak namesto njih razmišlja google. Za njih je vse še vedno "black box", samo več "black boxov" sestavijo skupaj in zadeva sicer deluje, ni pa optimizirana in rabiš 4gb rama, da se zadeva sploh premakne. Poleg tega ne poznajo pa ozadja, procesov in samega osnovnega delovanja aplikacij.

In potem dobiš takega developerja na šihtu. Je najpametnejši, največ zna, vsi smo nule zanj. Ko pa program napiše, pa ta program dela 3 ure, da obdela nekaj milijonov podatkov. Ko pa ti primeš tak program v roke in ga optimiziraš pa popraviš in izločiš vse bedarije, ki so prišle s copy\paste zraven in jih ne potrebuješ, pa tak program v 10 minutah naredi enako.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

shadeX ::

Jaz točno vem kaj vas (starejše) programerje moti. To da ste vložili ogromno časa in truda, da ste prišli do znanja, ki ga imate. Ste sicer dobri programerji, razumete zadeve, ampak problem je v tem ker že vsak ki reče "jaz bom programer", to dejansko "je". Pač pogleda par tutorialov, vidi kaj so spremenljivke, nizi, dedovanje in je že dovolj da dejansko spaca nekaj skup, da zadeva vsaj en toliko dela, pa čeprav ni tako optimizirana kot bi mogla bit.

Časi se spreminjajo, prišli smo v informacijsko dobo, kjer Google praktično ve vse. Za nekaj spacat skupaj je dovolj že da znaš Googlat in nič razumet kaj se v ozadju dogaja. :))

euagrus ::

shadeX je izjavil:

Jaz točno vem kaj vas (starejše) programerje moti. To da ste vložili ogromno časa in truda, da ste prišli do znanja, ki ga imate. Ste sicer dobri programerji, razumete zadeve, ampak problem je v tem ker že vsak ki reče "jaz bom programer", to dejansko "je". Pač pogleda par tutorialov, vidi kaj so spremenljivke, nizi, dedovanje in je že dovolj da dejansko spaca nekaj skup, da zadeva vsaj en toliko dela, pa čeprav ni tako optimizirana kot bi mogla bit.

Časi se spreminjajo, prišli smo v informacijsko dobo, kjer Google praktično ve vse. Za nekaj spacat skupaj je dovolj že da znaš Googlat in nič razumet kaj se v ozadju dogaja. :))


... in cez destletje ali nekaj vec, zalivas njive z Getoraidom, ker ima elektrolite (ni pa vec "ta starih", da bi ti flikali znanje ali delali "black boxe"). Si kar dobro opisal. In, z malo intelekta ves, kam to pelje (cetudi bi se potencialno delal neumnega).

Si pa narobe sklepal, kaj "tare" ta "stare". Tare jih, da smo gradili vse na cemer danes delas, za napredek, zdaj pa ta "mladi" to spreminjate v drek in nazadovanje (electron ;(().

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: euagrus ()

euagrus ::

P.s.: po tvoji definiciji "jaz bom programer" je to zame tajnica. In tudi placa je ustrezna, vcasih sem redno protestiral, ko je kdo zacel z "code monkey", danes pa sem tiho. Opice. Nimam kontraargumentov. Pa se glasne. Ker premalo vedo, da bi vedele, da nic ne vedo. Pa ne mi o informacijski dobi, v njej smo ziveli mi, danes je doba temnega srednjega veka, z nazadovanjem in zanemarjanjem znanja v zameno za prazna verovanja, kjer ta "stari" prilagajajo tehnologijo hordam nesposobnih, da bi jo, ko oddidejo v penzijo, sploh se kdo znal uporabljati. Upam, da scasoma pride renesansa, upam, da ne bo ponovno trajalo 500 let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: euagrus ()

bbbbbb2015 ::

Markoff je izjavil:

mlamat je izjavil:

V besedilu ni Juncker niti enkrat omenjen.
Dvomim da je imel kaj zraven, saj je znano da se je z Googlom pred leti izpogajal, da so v njegovi državi plačevali manj kot 1% davka.

Juncker je groteska od človeka in politika. V primerjavi z njim cela falanga naših politikov izgleda poštena, vestna, nekoruptivna, etična in predvsem trez...mislim, brez išiasa!


To je sicer res, kreatura od človeka.
Jaz bi mu dal še rdečo pero v rit, da bi zgledal še bolj smešno.
Vendar... Glede na to, da se vozim vsako jutro mimo njegove pisarne in da je evropski parlament minuto hoda od mojega (najetega!) stanovanja, ki stane 7900 €/m2....

On sploh ni point. Tam imaš v Bruslju zaposlenih cca 5000 uradnikov IN cca 12 pogodbenikov na uradnika... Je to vojska ubitačna. Od tretjine pogodbenikov so sami softveraši.
Moj sodelavec govori nemško, angleško, francosko, nizozemsko.

Juncker sigurno daje povsem napačen vtis, a vojska zadaj je kar ubitačna. Britanci jo bodo fasali neskončno.

krneki0001 ::

shadeX je izjavil:

Jaz točno vem kaj vas (starejše) programerje moti. To da ste vložili ogromno časa in truda, da ste prišli do znanja, ki ga imate. Ste sicer dobri programerji, razumete zadeve, ampak problem je v tem ker že vsak ki reče "jaz bom programer", to dejansko "je". Pač pogleda par tutorialov, vidi kaj so spremenljivke, nizi, dedovanje in je že dovolj da dejansko spaca nekaj skup, da zadeva vsaj en toliko dela, pa čeprav ni tako optimizirana kot bi mogla bit.

Časi se spreminjajo, prišli smo v informacijsko dobo, kjer Google praktično ve vse. Za nekaj spacat skupaj je dovolj že da znaš Googlat in nič razumet kaj se v ozadju dogaja. :))


Se zavedaš kaj si napisal?

Na srečo ne razmišljajo vsi tako, ker drugače bi:

1.) tudi mehaniki malo po Googlu pogledal kako se kaj popravi, potem pa kar cel sklop zamenjal, ker je tako lažje. Čeprav se ta sklop lahko razdeli še na 20 delov in je del, ki ga moraš zamenjat ti, vreden samo 2 evra in ga dobiš pri vsakem prodajalcu rezervnih delov, boš plačal 1000 evrov za cel sklop z delom skupaj. Se ti to tudi zdi normalno? (vsaka podrobnost z večino servisov v Sloveniji ni zgolj naključna in je namenoma postavljena sem)

2.) tudi jaz znam pripraviti ribo napihovalko, ker sem malo po Googlu pobrskal. Prideš v moj lokal pojest to napihovalko?


Ni poanta, da nekaj skupaj spacaš in rečeš temu aplikacija. Poanta je, da to sprogramiraš kvalitetno, da veš kaj delaš in da umakneš vse nepotrebne zadeve iz programja, da se le ta izvaja čim hitreje, brez povečane porabe rama in ostalih resorsov.

euagrus je izjavil:

shadeX je izjavil:

Jaz točno vem kaj vas (starejše) programerje moti. To da ste vložili ogromno časa in truda, da ste prišli do znanja, ki ga imate. Ste sicer dobri programerji, razumete zadeve, ampak problem je v tem ker že vsak ki reče "jaz bom programer", to dejansko "je". Pač pogleda par tutorialov, vidi kaj so spremenljivke, nizi, dedovanje in je že dovolj da dejansko spaca nekaj skup, da zadeva vsaj en toliko dela, pa čeprav ni tako optimizirana kot bi mogla bit.

Časi se spreminjajo, prišli smo v informacijsko dobo, kjer Google praktično ve vse. Za nekaj spacat skupaj je dovolj že da znaš Googlat in nič razumet kaj se v ozadju dogaja. :))


... in cez destletje ali nekaj vec, zalivas njive z Getoraidom, ker ima elektrolite (ni pa vec "ta starih", da bi ti flikali znanje ali delali "black boxe"). Si kar dobro opisal. In, z malo intelekta ves, kam to pelje (cetudi bi se potencialno delal neumnega).

Si pa narobe sklepal, kaj "tare" ta "stare". Tare jih, da smo gradili vse na cemer danes delas, za napredek, zdaj pa ta "mladi" to spreminjate v drek in nazadovanje (electron ;(().


Zdajle grem gledat Idiocracy. :))
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

pirlo ::

euagrus je izjavil:

Nemilost open sourca je bolje kot to kar je zdaj. Google naj, lepo povedano, "crkne", s svojim monopolom ovira razvoj telefonije in spravlja celotno mobilno na enoumje javanskih copy-paste developerjev (da o androidovem sdkju sploh ne govorim, izgleda, kot, da bi golobi srali razlicne patterne in se ne bi zmogli dogovoriti o enotnem pristopu, mogoce je bil M$ MFC sranje, ampak takega "drek" spakiranega na kup in prodanega za dosezek se nisem videl, mogoce v javascript vodah...) in spravil cel svet moralno na nivo, kjer je cisto ok prodati svoje starse za se malo ad revenua. Za razvoj developmenta je nujno, da celoten googlov (in facebookov) sistem odmre in da dobijo priloznost za inovacije druga podjetja, da o dobrobiti EU sploh ne govorimo, kjer je vecina developerjev danes na nivoju ameb, ki znajo samo googlat in copy pastat ter zagovarjajo oblake, ker nic drugega, ne samo da ne znajo, ampak niti ne razumejo. V obdobju 15-20 let se je populacija zaradi googlove bergle skrajno idiokratizirala in cela generacija bo potrebna, da si bo ekosistem opomogel.

Tako, da ne zagovarjajte googla, imel je svojih 10 let pred 10 leti, zdaj je pa cas da spoka, kakor tudi celotna generacija zombie developerjev za mobilno telefonijo in web (upam, da bo webassembly kaj pomagal), ki jo je ustvaril. Njegova edina zasluga je, da so sle dol place, intelekt in inovacije developerjev, pocasi je dovolj.

WTF pa bi naj zdaj to pomenilo? Koga Google ovira? Naredili so sistem, da imamo poceni alternativo Applu in da sta se platformi zaradi konkurence tako razvili. Ne samo programsko ampak tudi strojno. Da to ni tako enostavno kot se marsikomu zdi pa so pokazali MS, Firefox OS, WebOS, Meego,... jih je kar nekaj.
API-je imajo zelo solidne, niso perfect predvsem zaradi fragmentacije sistema. In glej no glej vsi zahtevajo še več fragmentacije. Developer pa naj crkne pol, ko mora bit kompatibilen z vsemi forki. Še ni daleč nazaj čas Android 2.x ko je na vsakem telefonu aplikacija drugače zgledala in si umiral da si poenotil. Zdaj z material designom so to močno porihtali predvsem z AppCompat in JetPack knjižnicami. Če nisi android developer ne bullshitaj nekaj, ker tak enostavno kot je zdaj, ni bilo nikoli programirat za Android. In če gledam moj app je na prvem mestu z 39% 8.0. Se pravi se tudi fragmentacija popravlja, sploh z treblom in vsemi omejitvami, ki jih Google vsiljuje proizvajalcem.
Na koncu bomo zaradi sranja EU-ja najkrajše potegnili potrošniki. Ampak EU pizdune boli k***, ker je večina teh tak na iPhonih in jim je vseeno.

euagrus ::

krneki0001 je izjavil:

Zdajle grem gledat Idiocracy. :))

;)

euagrus ::

pirlo je izjavil:

euagrus je izjavil:

Nemilost open sourca je bolje kot to kar je zdaj. Google naj, lepo povedano, "crkne", s svojim monopolom ovira razvoj telefonije in spravlja celotno mobilno na enoumje javanskih copy-paste developerjev (da o androidovem sdkju sploh ne govorim, izgleda, kot, da bi golobi srali razlicne patterne in se ne bi zmogli dogovoriti o enotnem pristopu, mogoce je bil M$ MFC sranje, ampak takega "drek" spakiranega na kup in prodanega za dosezek se nisem videl, mogoce v javascript vodah...) in spravil cel svet moralno na nivo, kjer je cisto ok prodati svoje starse za se malo ad revenua. Za razvoj developmenta je nujno, da celoten googlov (in facebookov) sistem odmre in da dobijo priloznost za inovacije druga podjetja, da o dobrobiti EU sploh ne govorimo, kjer je vecina developerjev danes na nivoju ameb, ki znajo samo googlat in copy pastat ter zagovarjajo oblake, ker nic drugega, ne samo da ne znajo, ampak niti ne razumejo. V obdobju 15-20 let se je populacija zaradi googlove bergle skrajno idiokratizirala in cela generacija bo potrebna, da si bo ekosistem opomogel.

Tako, da ne zagovarjajte googla, imel je svojih 10 let pred 10 leti, zdaj je pa cas da spoka, kakor tudi celotna generacija zombie developerjev za mobilno telefonijo in web (upam, da bo webassembly kaj pomagal), ki jo je ustvaril. Njegova edina zasluga je, da so sle dol place, intelekt in inovacije developerjev, pocasi je dovolj.

WTF pa bi naj zdaj to pomenilo? Koga Google ovira? Naredili so sistem, da imamo poceni alternativo Applu in da sta se platformi zaradi konkurence tako razvili. Ne samo programsko ampak tudi strojno. Da to ni tako enostavno kot se marsikomu zdi pa so pokazali MS, Firefox OS, WebOS, Meego,... jih je kar nekaj.
API-je imajo zelo solidne, niso perfect predvsem zaradi fragmentacije sistema. In glej no glej vsi zahtevajo še več fragmentacije. Developer pa naj crkne pol, ko mora bit kompatibilen z vsemi forki. Še ni daleč nazaj čas Android 2.x ko je na vsakem telefonu aplikacija drugače zgledala in si umiral da si poenotil. Zdaj z material designom so to močno porihtali predvsem z AppCompat in JetPack knjižnicami. Če nisi android developer ne bullshitaj nekaj, ker tak enostavno kot je zdaj, ni bilo nikoli programirat za Android. In če gledam moj app je na prvem mestu z 39% 8.0. Se pravi se tudi fragmentacija popravlja, sploh z treblom in vsemi omejitvami, ki jih Google vsiljuje proizvajalcem.
Na koncu bomo zaradi sranja EU-ja najkrajše potegnili potrošniki. Ampak EU pizdune boli k***, ker je večina teh tak na iPhonih in jim je vseeno.


Kot sem ze povedal, moras nekaj vedeti, da ves, da nic ne ves. Govoris o zadevah, ki jih ne razumes, skozi oci fachidiota. Uci se, studiraj se kaj drugega kot javo in cloud, spoznavaj sisteme, programske jezike in druzboslovje, zgodovino... in ko se bos strinjal, pridi nazaj, da poves, da se strinjas. Tole zgoraj je bilo napisano za tiste, ki so ze sli cez to pot. Ti si pa se na nivoju osnovne sole.

euagrus ::

Btw, za razliko od tebe sem clanek prebral do konca:

"Pichai's warning looks more like a bluff to court popular opinion than a genuine threat that Android will no longer be free."

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: euagrus ()

o3n3o ::

Idiot Juncker. To je tko kot da bi plačal klošarjem, da lahko spijo pod tvojo streho.

MKrmec ::

EU spet hoce ropat denar iz ZDA, nc novega. Zanimivo kako jest ze dolgo nucam brskalnike in programe, ki niso od Googla na svojem Android telefonu. Izbira je bila vedno tukaj.

EU kr neki joka in nabija kazni.

tryhard ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Markoff je izjavil:

mlamat je izjavil:

V besedilu ni Juncker niti enkrat omenjen.
Dvomim da je imel kaj zraven, saj je znano da se je z Googlom pred leti izpogajal, da so v njegovi državi plačevali manj kot 1% davka.

Juncker je groteska od človeka in politika. V primerjavi z njim cela falanga naših politikov izgleda poštena, vestna, nekoruptivna, etična in predvsem trez...mislim, brez išiasa!


To je sicer res, kreatura od človeka.
Jaz bi mu dal še rdečo pero v rit, da bi zgledal še bolj smešno.
Vendar... Glede na to, da se vozim vsako jutro mimo njegove pisarne in da je evropski parlament minuto hoda od mojega (najetega!) stanovanja, ki stane 7900 €/m2....

On sploh ni point. Tam imaš v Bruslju zaposlenih cca 5000 uradnikov IN cca 12 pogodbenikov na uradnika... Je to vojska ubitačna. Od tretjine pogodbenikov so sami softveraši.
Moj sodelavec govori nemško, angleško, francosko, nizozemsko.

Juncker sigurno daje povsem napačen vtis, a vojska zadaj je kar ubitačna. Britanci jo bodo fasali neskončno.

Medtem US of A vlaga v vojsko s puškami v rokah.

MKrmec je izjavil:

EU spet hoce ropat denar iz ZDA, nc novega. Zanimivo kako jest ze dolgo nucam brskalnike in programe, ki niso od Googla na svojem Android telefonu. Izbira je bila vedno tukaj.

EU kr neki joka in nabija kazni.

Ne razumeš, da imaš to zato, ker je Google izsiljeval. Če ne bi, bi ti sedaj pisal, kako se namesti APK za Huawei Store. Kitajci imajo ta trg dobro rešen. V bistvu ima vsak od ta večjih tehnoloških svoj App Store.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tryhard ()

Markoff ::

bbbbbb2015 je izjavil:

On sploh ni point. Tam imaš v Bruslju zaposlenih cca 5000 uradnikov IN cca 12 pogodbenikov na uradnika... Je to vojska ubitačna. Od tretjine pogodbenikov so sami softveraši.
Moj sodelavec govori nemško, angleško, francosko, nizozemsko.

Juncker sigurno daje povsem napačen vtis, a vojska zadaj je kar ubitačna. Britanci jo bodo fasali neskončno.

No, pri takih plačah verjamem, da dobijo najboljše ljudi. A v odsotnosti resnih pritiskov javnosti (katerih pa, če gre za nadnacionalni organ, nadnacionalnih medijev pa v EU ni?) občutek osebne odgovornosti tako ali drugače s časom jenja (good times create weak men...). A zakaj potrebujejo tretjino SW-ašev?

Govoriti te 4 jezike je najmanjši problem, če si Flamec ali Valonec. So pač na prepihu večjih narodov, kjer se je s stoletji vse zmešalo. Saj tudi jaz govorim tekoče slovensko, hrvaško, srbsko in bosansko. :)
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

pirlo ::

euagrus je izjavil:

Btw, za razliko od tebe sem clanek prebral do konca:

"Pichai's warning looks more like a bluff to court popular opinion than a genuine threat that Android will no longer be free."

Pač mnenje avtorja članka.

Uradni odgovor EU birokratom.
So far, the Android business model has meant that we haven't had to charge phone makers for our technology, or depend on a tightly controlled distribution model.

We’ve always agreed that with size comes responsibility. A healthy, thriving Android ecosystem is in everyone’s interest, and we’ve shown we’re willing to make changes. But we are concerned that today’s decision will upset the careful balance that we have struck with Android, and that it sends a troubling signal in favor of proprietary systems over open platforms.

Rapid innovation, wide choice, and falling prices are classic hallmarks of robust competition and Android has enabled all of them. Today’s decision rejects the business model that supports Android, which has created more choice for everyone, not less. We intend to appeal.

Tudi tukaj namiguje na to, da očitno open in free business model ni dober ter bodo morda potrebne spremembe. Potrošnikom sigurno to ne bo v korist, ker na koncu vedno mi plačujemo vsa birokratska sranja. Upam da pritožba uspe.

euagrus je izjavil:

pirlo je izjavil:

euagrus je izjavil:

Nemilost open sourca je bolje kot to kar je zdaj. Google naj, lepo povedano, "crkne", s svojim monopolom ovira razvoj telefonije in spravlja celotno mobilno na enoumje javanskih copy-paste developerjev (da o androidovem sdkju sploh ne govorim, izgleda, kot, da bi golobi srali razlicne patterne in se ne bi zmogli dogovoriti o enotnem pristopu, mogoce je bil M$ MFC sranje, ampak takega "drek" spakiranega na kup in prodanega za dosezek se nisem videl, mogoce v javascript vodah...) in spravil cel svet moralno na nivo, kjer je cisto ok prodati svoje starse za se malo ad revenua. Za razvoj developmenta je nujno, da celoten googlov (in facebookov) sistem odmre in da dobijo priloznost za inovacije druga podjetja, da o dobrobiti EU sploh ne govorimo, kjer je vecina developerjev danes na nivoju ameb, ki znajo samo googlat in copy pastat ter zagovarjajo oblake, ker nic drugega, ne samo da ne znajo, ampak niti ne razumejo. V obdobju 15-20 let se je populacija zaradi googlove bergle skrajno idiokratizirala in cela generacija bo potrebna, da si bo ekosistem opomogel.

Tako, da ne zagovarjajte googla, imel je svojih 10 let pred 10 leti, zdaj je pa cas da spoka, kakor tudi celotna generacija zombie developerjev za mobilno telefonijo in web (upam, da bo webassembly kaj pomagal), ki jo je ustvaril. Njegova edina zasluga je, da so sle dol place, intelekt in inovacije developerjev, pocasi je dovolj.

WTF pa bi naj zdaj to pomenilo? Koga Google ovira? Naredili so sistem, da imamo poceni alternativo Applu in da sta se platformi zaradi konkurence tako razvili. Ne samo programsko ampak tudi strojno. Da to ni tako enostavno kot se marsikomu zdi pa so pokazali MS, Firefox OS, WebOS, Meego,... jih je kar nekaj.
API-je imajo zelo solidne, niso perfect predvsem zaradi fragmentacije sistema. In glej no glej vsi zahtevajo še več fragmentacije. Developer pa naj crkne pol, ko mora bit kompatibilen z vsemi forki. Še ni daleč nazaj čas Android 2.x ko je na vsakem telefonu aplikacija drugače zgledala in si umiral da si poenotil. Zdaj z material designom so to močno porihtali predvsem z AppCompat in JetPack knjižnicami. Če nisi android developer ne bullshitaj nekaj, ker tak enostavno kot je zdaj, ni bilo nikoli programirat za Android. In če gledam moj app je na prvem mestu z 39% 8.0. Se pravi se tudi fragmentacija popravlja, sploh z treblom in vsemi omejitvami, ki jih Google vsiljuje proizvajalcem.
Na koncu bomo zaradi sranja EU-ja najkrajše potegnili potrošniki. Ampak EU pizdune boli k***, ker je večina teh tak na iPhonih in jim je vseeno.


Kot sem ze povedal, moras nekaj vedeti, da ves, da nic ne ves. Govoris o zadevah, ki jih ne razumes, skozi oci fachidiota. Uci se, studiraj se kaj drugega kot javo in cloud, spoznavaj sisteme, programske jezike in druzboslovje, zgodovino... in ko se bos strinjal, pridi nazaj, da poves, da se strinjas. Tole zgoraj je bilo napisano za tiste, ki so ze sli cez to pot. Ti si pa se na nivoju osnovne sole.

Daj neke pametne argumente no. Nekaj flancaš v tri dni ko fdv-jevec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pirlo ()

euagrus ::

pirlo je izjavil:

Daj neke pametne argumente no. Nekaj flancaš v tri dni ko fdv-jevec.


Ce ti drugace povem, govorim o druzbenih in ekonomskih aspektih (kamor kazen za google tudi spada), ti bi pa o tehniki. Tako, da ja, FDVjevski sogovornik bi bil tukaj bolj uporaben (mogoce jih poskusi kdaj poslusati, imajo tudi kaj pametnega za povedati)

FastWIND ::

@euagrus

Good point.

Pa to se ne dogaja samo v programerskih vodah ampak nasplosno v druzbi. Ljudje postajajo vedno bolj razprseni... K temu zagotovo pripomore kup nepotrebnih informacij, da o nacinih komuniciranja sploh ne pisem....

Mladi danes kao vse znajo, znajo pa samo povrsinsko. Starih mojstrov pa ne vedno manj. Takih ki so se znali zadevi posvetit v nulo in zadevo zakljucit da reces vau...

Če se mene vprasa je vsega prevec. Kar pkmeni da nasi mozgani ne zmorejo vec vseh infotov sprocesirat oz clovek vec nima fokusa...

FastWIND ::

Folk je odvisen od telefona oz takozvanih socialnih omrezij...

Proramer programi in buli v fb...

Keramicar polaga ploscice in buli v fb...

Avtomehanik popravlja avto in buli v fb...

Znanstvenik raziskuje in bi v fb...

In tako dobimo polizdke polstoritve...

pirlo ::

In kaj ma zdaj FB skupnega z Googlom in s tem da sta Google Search in Chrome obvezna za Play Store?

BigBong ::

Junker? Zanimivo da slo tech hoče predstaviti junkerja kot nekega pogumnega borca za pravice _, medtem ko je navaden alkoholik. Really gets the nogging jogging.

pirlo ::

Je kdo bral to skropucalo od poročila?
1) Illegal tying of Google's search and browser apps
Through its control over Android, Google is dominant in the worldwide market (excluding China) for licensable smart mobile operating systems, with a market share of more than 95%.

Pa poglejmo dejanske rezultate:
Mobile v Evropi (2012 še je bil iOS v prednosti, od 2015 krepko vodi Android), Tablet v Evropi (zanimivo da se to nič ne omenja), za primerjavo še USA in UK.

2) Illegal payments conditional on exclusive pre-installation of Google Search
To ne bom komentiral, ker se ne spoznam na te zakonodaje.

3) Illegal obstruction of development and distribution of competing Android operating systems
Google has prevented device manufacturers from using any alternative version of Android that was not approved by Google (Android forks).In order to be able to pre-install on their devices Google's proprietary apps, including the Play Store and Google Search, manufacturers had to commit not to develop or sell even a single device running on an Android fork.
...
This practice reduced the opportunity for devices running on Android forks to be developed and sold. For example, the Commission has found evidence that Google's conduct prevented a number of large manufacturers from developing and selling devices based on Amazon's Android fork called "Fire OS".

Kakšno fragmentacijo bi še le imeli, če bi Google to pustil? Že zdaj je naporno razvijat appe da delajo ok pri vseh proizvajalcih. S tem bi nastalo totalno sranje.
Če bi hoteli proizvajalci delat telefone s Fire OS bi pač odprli firmo Samsung Fire (ali kaj podobnega) in bi delali samo te telefone. Očitno ni bilo interesa.

zmaugy ::

Pravilna poteza Evropske komisije. Naslednji korak bi moral biti obremenitev storitev Googla, Appla, Facebooka in Microsofta s taksami, tako da nobena od teh ne bi bila več brezplačna, saj odvisnost od teh ameriških storitev ogroža varnost EU.
S tem bi morda dosegli, da bi se podobne storitve začele razvijati v EU. Argumentacija je vsaj enakovredna ameriški o jeklu in ker so te storitve tako pomembne za ZDA, je to točka, kjer jih boli. In ne peanut butter in Jack Daniels.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

euagrus ::

zmaugy je izjavil:

Pravilna poteza Evropske komisije. Naslednji korak bi moral biti obremenitev storitev Googla, Appla, Facebooka in Microsofta s taksami, tako da nobena od teh ne bi bila več brezplačna, saj odvisnost od teh ameriških storitev ogroža varnost EU.
S tem bi morda dosegli, da bi se podobne storitve začele razvijati v EU. Argumentacija je vsaj enakovredna ameriški o jeklu in ker so te storitve tako pomembne za ZDA, je to točka, kjer jih boli. In ne peanut butter.


Ja, se strinjam. Brezplacnost je postala hud problem, ker domaca industrija ne more konkurirati ameriskim podjetjem. Alternativo googlovemu searchu bi se dalo spisati ampak se tega preprosto nihce ne loti, ker se mora pri tem boriti za delez z googlom. Kar definitivno ovira inovacijo, od tu tudi problem bundlanja googlovega spywara v telefone.

Moj predlog EU bi bil, da vlozi denar pridobljen z kaznimi Googlu, za financiranje konkurencnih storitev, kar je pravzaprav idealno, bolj ga bo sral, bolj bo sponzoriral konkurenco.

tryhard ::

Saj alternative so - zelo uporabne. In to tam, kjer Googlov operacijski sistem ni vezan na njihove izsiljene storitve. Rusija nima težav, Yandex je zelo uporaben. Koreja deloma tudi. Pravi razcvet fura pa v bistvu samo Kitajska.
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Juncker Googlu zaradi Androida naložil za 4,34 milijarde evrov kazni (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Tožbe
10043675 (28104) bpolonca
»

Bruselj odobril Googlov prevzem Fitbita

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
84835 (3070) A-242
»

Koliko bodo stale Google mobilne aplikacije v EU

Oddelek: Novice / Android
2211431 (7545) bbf
»

Komisija: Google verjetno krši protimonopolno zakonodajo

Oddelek: Novice / Tožbe
3110002 (7481) lizardyou26
»

EU in ZDA: Google sme prevzeti Motorolo

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
237798 (6471) Lonsarg

Več podobnih tem