» »

Microsoftova umetna inteligenca blesti v Ms. Pac-Manu

Microsoftova umetna inteligenca blesti v Ms. Pac-Manu

Slo-Tech - Microsoftova umetna inteligenca je ne le premagala ljudi v igri Ms. Pac-Man, temveč tudi dosegla vse možne točke. Ms. Pac-Man je igra, ki je bila v 80. letih prejšnjega stoletja ena izmed najpopularnejših arkadnih videoiger. V primerjavi z originalnim Pac Manom je bila nova verzija precej težavnejša in namenoma napisana tako, da je nepredvidljiva.

Igranje videoiger je že dlje časa eno izmed standardnih meril pameti umetne inteligence, zato je tudi Googlov DeepMind leta 2015 ponosno objavil, da je njihova umetna inteligenca dokončala 49 iger za Atari, ne da bi imela pri tem kakšno pomoč ali navodila. Ms. Pac-Man je ves čas ostajal eden izmed najtrših orehov. O težavnosti igre priča dejstvo, da je najboljši človek dosegel 266.330 točk.

Zato je Microsoftov dosežek še toliko osupljivejši. V resnici gre sicer za dosežek podjetja Maluuba, ki ga je Microsoft v začetku leta prevzel. Za zmago so uporabi 150 paralelnih agentov, ki so razdelili vloge pri premagovanju iger. Nekateri so na primer študirali izogibanje duhovom, drugi so nabirali določene dobrote itd. Vsak agent se je skušal obnašati kar najbolj egoistični, vrhovni agent, ki je skrbel za ravnotežje, pa je potem krmaril med njimi. Uporabili so metodo, ki so jo poimenovali Hybrid Reward Architecture, ker jo sestavljata dve popularni metodi pri strojnem učenju (reinforcement learning in divide-and-conquer). Rezultat je bil osupljiv oziroma - popoln.

26 komentarjev

jest10 ::

Ni zaslediti koliko so max točke

filip007 ::

Igre že, mogoče kaj bolj uporabnega.
Nihče ne ve vsega, vsak ima pa nekaj prav.

live ::

999999 - okoli za faktor 4 bolje od najboljšega človeškega igralca.

Glugy ::

Torej naredil so dober AI ki je bil večplasten in je to večplastnost uravnoteženo nadzoroval. Škoda da kej tazga ne naredijo pri strategijah al pa streljačinah. Tm je AI še vedno zlo zabit. Pri strategijah je pa sploh všečna bližnjica ta da se pač pusti da AI goljufa ker če bi igral po človeških pravilih igre ne bi imel za burek.

tikitoki ::

Se ce goljufa nima za burek. Civilization 6 Na deity pojes za zajtrk.

aycabron ::

>dejmo naredit en FUUUUL dobr AI!
>hmm moramo zbrat eno dobro igro kjer lahko prikažemo celotno funcionalnost
>dejmo pac-man

Od vseh špilov ki bi rabli dobr AI, fakin pacman.
JUST

fikus_ ::

Ta "AI" deluje v kontroliranem okolju. Uspešen (maks. točke) je pa zato, ker je sposoben v realnem času (hkrati) obdelovati več info, kot človek! Toliko je tukaj "inteligence"!

tikitoki ::

A je ptic, ki se je uspesno naucil loviti zuzelke in je pri tem bolj uspesen od cloveka, tudi zelo inteligenten?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

Mr.B ::

Vprasanje je, ali ima ptica pojem samozavedanja. A je ta visji, od vseh ia, ki so bili narejeni do nanes. Ali je to, za nekatere zgolj osnovni instinkt.
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

fikus_ ::

Ptica ima osnovni instinkt po preživetju, današnja AI tega nima! Ptica živi v okolju, ki je neprimerno bolj komplicirano kot pa npr. okolje v rač. igri.
Ko pa bo AI dobila instinkt po preživetju in znala preživeti, bo pa . . . ?!

3p ::

fikus_ je izjavil:

Ptica ima osnovni instinkt po preživetju, današnja AI tega nima! Ptica živi v okolju, ki je neprimerno bolj komplicirano kot pa npr. okolje v rač. igri.
Ko pa bo AI dobila instinkt po preživetju in znala preživeti, bo pa . . . ?!


if (human-user-trying-to-stop-agent)
find-strategy-to-disable-human-action(foobar)

Zdaj ima. >:D

mobster ::

@tikitoki: oprosti, ptič pač ni bolj sposoben loviti žuželke kot človek ;) človek si zna narediti orodje oz. pripomočke s katerimi je lahko n krat bolj uspešen pri lovljenju

matobeli ::

tikitoki je izjavil:

A je ptic, ki se je uspesno naucil loviti zuzelke in je pri tem bolj uspesen od cloveka, tudi zelo inteligenten?


A je človek ki za dokazovanje svojih sposobnosti naredi kopico testov kjer dosega n in potem naredi računalnik ki te teste opravi z n*4, bolj uspešen od AI ali ne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: matobeli ()

tikitoki ::

mobster je izjavil:

@tikitoki: oprosti, ptič pač ni bolj sposoben loviti žuželke kot človek ;) človek si zna narediti orodje oz. pripomočke s katerimi je lahko n krat bolj uspešen pri lovljenju


AI je nase orodje, torej je tvoja primerjava nesmiselna. Tukaj gre za primerjavo prirojenih sposobnosti cloveka in ne cloveka s pomagali, ki jih tko al tko ni sam izumil in so posledica napredka skozi tisocletja.

Ker je v tem kontekstu samo neprimerno orodje primerjati s svojim stvarnikom. CE pa ze to pocnemo, pa je primerjava popolnoma opravicena.

ZigaZiga ::

fikus_ je izjavil:

... Ko pa bo AI dobila instinkt po preživetju in znala preživeti, bo pa . . . ?!


tikitoki je izjavil:

... AI je nase orodje ...


Ena misel
Kaj bo, ko bo AI sam sebi orodje IN bo imel instinkt po preživetju? Po poskusih s Tay pomislim na Terminatorja ali pa na Matrico, na kaj drugega pa naj bi :P

Sicer predvidevam, da bo instinkt po preživetju prišel po tem, ko bo AI sam sebi orodje, oziroma bo znal uporabit "sam sebe" (svoje klone, nove instance ali karkoli) in tako ugotovil, da se lahko širi in "živi".

Takrat bomo verjetno mi nezavedno postali orodje AI, saj mu bomo zagotavljali podatke. In spet pridemo do znanih filmskih naslovov.

Nebomgabiksa ::

Jaz znam pa igrati Go ***in*** Pac-Mana.
Ha, kaj pa to? :-)

Mr.B ::

Kaj točno pa je instinkt ? Stvar programiranih odzivov, glede na prejšnje izkušnje. Torej je samo vprašanje, kdaj se neko dejnaje smatra kot programiran odziv glede na prejšnje rezultate ter oziroma razlika za stroj, kdaj je dejanje fiksno deterministično, glede na omejenost, ki jo je postavil človek temu stroju... Torej je odgovor izredno pomanjkljiv, če rečeš da je to samo skupek ogromne procesorske moči in nima ničesar veze z inteligenco. Ker končni fazi da sem "jaz" seštel 1+1 sem tudi rabil nekje nekaj sprocesirati. Pa kljub temu lahko trdim da je 1 +1 tri, če predhodno "figurativno" kot otrok, nebi imel igre daj mi jabolko pa ti dam bombon.
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

filip007 ::

Naj obrnejo še Test Drive 3, ki ima tako noro zavijanje.
Nihče ne ve vsega, vsak ima pa nekaj prav.

fikus_ ::

Človeški instinkt je zmotljiv in poleg preteklih izkušenj nanj vpliva tudi neracionalno prepričanje posameznika, osebnostne lastnosti, . . ..
AI je dosti bolj predvidljiva, ker se obnaša po nekih predpostavljenih algoritmih, vsaj v sednji fazi razvoja.

Mr.B ::

filip007 je izjavil:

Naj obrnejo še Test Drive 3, ki ima tako noro zavijanje.

Jp, ker je model oz simulacija modela jasno definirana, je zgolj vprasanje casa, najti optimalno pot pri kateri bo pri istih pogojih izpeljal najboljso pot. Tudi random pogoji, bi samo podaljsali pot ucenja... Drugace pa namig samovozeca vozila, kolikor vem je za vsako googlovo vozilo v nesreci bil kriv drugi "cloveski" voznik. Torej ce cloveski faktor ni v igri, bi bil problrm le loop, ki bi potreboval cloveski faktor.
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

ABX ::

filip007 je izjavil:

Igre že, mogoče kaj bolj uporabnega.


google translate jo koristi.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

S4NNY1 ::

Naj AI speedruna celo Souls serijo in postavi svetovne rekorde v več kategorijah.
The problem is always between the chair and the keyboard.

Markoff ::

Šlogam prihodnost.

Leta 2150 bo "brute-force AI" prevzel internet, vse elektronske naprave na svetu, vključno z roboti in orožjem. Medtem, ko bo pričel akcijo čiščenja nižje vrste, ki se zajeda v prepotrebne vire za preživetje "brute-force AI", se bodo pametnjakoviči na Slo-Tech ukvarjali z vprašanjem, ali gre za dejanski AI ali navidezni in ali je zares superioren človeku, njegovi duši, inteligenci, kreativnosti, blablabla.

Ne vem sicer, kaj so čvekali Aborigini ali ameriški Indijanci glede invazije ubogih šibkih belcev pred nekaj 100 leti, očitno pa nekaj podobnega, saj se tudi zanje ni ravno dobro končalo.
Ad astra per aspera

tikitoki ::

prevec sci fi filmov si pogledal. Po drugi strani pa ne bo popolnoma nobene skode, ce homo sapiens izumre.

Isotropic ::

tisto ni umetna inteligenca lih, ampak bolj hevristika
http://www.theregister.co.uk/2017/06/15...
na une monsterje so dali negativne uteži, na ostalo pa pozitivne

Isotropic ::

tisto ni umetna inteligenca lih, ampak bolj hevristika
http://www.theregister.co.uk/2017/06/15...
na une monsterje so dali negativne uteži, na ostalo pa pozitivne


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Microsoftova umetna inteligenca blesti v Ms. Pac-Manu

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
263552 (1206) Isotropic
»

Računalnik se uči z gledanjem iger in nato ustvari novo

Oddelek: Novice / Igre
198601 (393) Raptor F16
»

Umetna inteligenca proti umetni inteligenci: sodelovati ali tekmovati

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
263261 (1053) jype
»

Tema o umetni inteligenci (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
1056144 (3085) vostok_1
»

Pacman star 30 let

Oddelek: Novice / Igre
62826 (2263) GizmoX

Več podobnih tem