» »

AlphaGo v prvi partiji premagal najboljšega igralca

AlphaGo v prvi partiji premagal najboljšega igralca

Slo-Tech - Na Kitajskem se je začelo tridnevno tekmovanje v goju, ki so ga nekateri označili tudi kot zadnjo priložnost za človeštvo. Igrala bosta namreč DeepMindova umetna inteligenca AlphaGo, ki že dobro leto niza zmago za zmago, in najvišje postavljeni igralec Ke Jie. Pomerila se bosta v treh partijah, prvo pa je Ke Jie danes izgubil.

AlphaGo ga je premagal za pol kamna, kar je sicer najmanjša možna razlika, a treba je vedeti, da si AlphaGo ne prizadeva zmagati s čim večjo razliko, temveč čim bolj zanesljivo. Zmaga je torej zmaga. Omenimo, da to ni prva zmaga, ki jo je AlphaGo dosegel proti Ke Jieu, saj ga je na internetu premagal že konec lanskega leta, ko je AlphaGo pod psevdonimom nabral 60 zmag.

To pot je bilo očitno, da je Ke Jie poskusil uporabiti nekaj domislic, ki jih je AlphaGo proti njemu uporabil prejšnjikrat. Toda ni pomagalo, saj je še vedno izgubil.

42 komentarjev

PrihajaNodi ::

Samo nabildan kalkulator. Pravi AI bo tisti, ki bo zmagal turnir v SC2 pod pogoji, kot jih ima clovek.

ST-777 ::

Na področju ustvarjanja glasbe je AI (umetna inteligenca) presenetljivo dobra, kar lahko sami preverimo, ko poslušamo, kar je ustvarila.

"Aiva je program, ki s pomočjo umetne inteligence sklada glasbo za filme in oglase. Aiva Technologies so med vodilnimi startupi na področju umetne inteligence, namenjene skladanju glasbe. Aiva zna skladati klasično glasbo – emocionalno umetnost, za katero je veljalo, da jo obladujejo le ljudje. Izdali so že prvi album Genesis in veliko posamičnih skladb. Trenutno se osredotočajo na klasično glasbo, saj je le ta prevladujoč stil glasbev filmih, igrah in oglasih. S klasično glasbo so opravili kar nekaj testiranj in ugotovili, da profesionalni skladatelji niso bili zmožni razločiti, katere skladbe je napisal človek, katere pa Aiva." https://slo-tech.com/novice/t697570

"AIVA (Artificial Intelligence Virtual Artist) is a deep learning algorithm applied to music composition. AIVA is a published composer; its first studio album “Genesis” was released in November 2016 and counts 21 original and 2 orchestrated works composed by AIVA. The tracks were recorded by human musicians" http://wikivisually.com/wiki/AIVA

Smurf ::

PrihajaNodi je izjavil:

Samo nabildan kalkulator. Pravi AI bo tisti, ki bo zmagal turnir v SC2 pod pogoji, kot jih ima clovek.

To sta podobna problema. Ne vidim kaj bi bilo pri SC2 bistveno drugacne s tem, da ima tam AI se dodatno prednost z mikromanagiranje. Konec koncev je tudi clovek le "nabildan kalkulator" samo, da je na organski osnovi.

aycabron ::

PrihajaNodi je izjavil:

Samo nabildan kalkulator. Pravi AI bo tisti, ki bo zmagal turnir v SC2 pod pogoji, kot jih ima clovek.


Agreed.

ST-777 je izjavil:

Na področju ustvarjanja glasbe je AI (umetna inteligenca) presenetljivo dobra, kar lahko sami preverimo, ko poslušamo, kar je ustvarila.


Vnovič dokazano da je izdelava glasba samo random zbivanje ritma in tonov, ki ga zna kopirat in mixat tudi en švoh kalkulator.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: aycabron ()

Markoff ::

PrihajaNodi je izjavil:

Samo nabildan kalkulator. Pravi AI bo tisti, ki bo zmagal turnir v SC2 pod pogoji, kot jih ima clovek.

Nabildan kalkulator šiša tvoje "kreativne" možgane z "dušo". Se počutiš dokaj manjvrednega, kajne? Ti se kar tolaži, kot se tolažijo mravlje, da jih je več kot ljudi.

ki so ga nekateri označili tudi kot zadnjo priložnost za človeštvo

Kakšna zadnja priložnost? Človeški možgani naravno napredujejo po polžje, računske/kalkulatorske/AI sposobnosti pa vsaj linearno, če ne še vedno eksponentno. Človeški možgani v nobeni igri ne bodo več dolgo kos računalniku, če sploh v kateri so še.

Dajte se eni že sprijaznit s tem, da bomo evolucijo prehiteli tako, da bomo ustvarili sebi nadrejeno bitje in ne iz nas evoluiranega. Ampak saj vsi to očitno želimo - internet, cloud, bigdata, internet of things, AI, robotika, ... Kot ekofašisti - imeli bi 100% čisto energijo, laptopov in žarnic pa ne bi ugasnili in reciklirali. Drvimo s 300 km/h v zid and we love the ride, z zidom se bomo ukvarjali ob trku.
Ad astra per aspera

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

PrihajaNodi ::

Smurf je izjavil:

PrihajaNodi je izjavil:

Samo nabildan kalkulator. Pravi AI bo tisti, ki bo zmagal turnir v SC2 pod pogoji, kot jih ima clovek.

To sta podobna problema. Ne vidim kaj bi bilo pri SC2 bistveno drugacne s tem, da ima tam AI se dodatno prednost z mikromanagiranje. Konec koncev je tudi clovek le "nabildan kalkulator" samo, da je na organski osnovi.


Veliko. Problem je ze tu, da je zakrita mapa. Jaz bi bil zelo vesel AI ja v sc2.

Smurf ::

PrihajaNodi je izjavil:


Veliko. Problem je ze tu, da je zakrita mapa. Jaz bi bil zelo vesel AI ja v sc2.

Eh, AI bo pac poslal enoto ob dolocenem casu (ko bo vedel, da rabi informacijo o buildu). Treba je se vedeti, da se Starcaft igra dalec od optimalnega nivoja (ze zaradi same narave igre). A si predstavljas kako te AI konstantno hkrati napada z dropshipi in marinci na recimo 6ih mestih hkrati, hkrati pa v ozadju pelje perfektno ekonomijo?

m0LN4r ::

Bogi kitajec !
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Qcube ::

Ta verzija AlphaGo naj bi porabila 10x manj energije in je 3 stones močnejša od tiste proti Lee Sedol.

m0LN4r ::

A ta AlphaGo se uci iz partije v partijo in potem naslednjo tekmo je ze "pametnejsa" verzija uporabljena?

Zakaj ne uporabijo tak pricnip ucenja, da bi med sabo igrala dva AlphaGo sistema ?
Recimo tak princip, ampak malo drugace:


Od 5:00 naprej
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

snow ::

Zakaj ne uporabijo tak pricnip ucenja, da bi med sabo igrala dva AlphaGo sistema ?


Saj so uporabljali tudi tak način. Poglej na youtubu za predavanja od Demis Hassabis (šef Deepminda).
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

RatedR ::

Zelo zanimivo, tud to da traja 6 ur ena igra...v AI je še ogromno potenciala khm skynet khm..

tikitoki ::

Smurf je izjavil:

PrihajaNodi je izjavil:


Veliko. Problem je ze tu, da je zakrita mapa. Jaz bi bil zelo vesel AI ja v sc2.

Eh, AI bo pac poslal enoto ob dolocenem casu (ko bo vedel, da rabi informacijo o buildu). Treba je se vedeti, da se Starcaft igra dalec od optimalnega nivoja (ze zaradi same narave igre). A si predstavljas kako te AI konstantno hkrati napada z dropshipi in marinci na recimo 6ih mestih hkrati, hkrati pa v ozadju pelje perfektno ekonomijo?


Bom verjel, k ne bom opazil drasticnega znizanja kvalitete AIja v modernih igrah. Oz. dokler to ne bo delovalo, kot treba in ne sam v parih primerih, k so notri vrgli miljone za razvoj in naredili algoritem za eno samo funkcijo, zmaga v neki brezvezni igri.

Je pa zanimivo, da vis menite, da je primerejava mozganov s kalkultorji na mestu, celo samoumevna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

Smurf ::

tikitoki je izjavil:

Smurf je izjavil:

PrihajaNodi je izjavil:


Veliko. Problem je ze tu, da je zakrita mapa. Jaz bi bil zelo vesel AI ja v sc2.

Eh, AI bo pac poslal enoto ob dolocenem casu (ko bo vedel, da rabi informacijo o buildu). Treba je se vedeti, da se Starcaft igra dalec od optimalnega nivoja (ze zaradi same narave igre). A si predstavljas kako te AI konstantno hkrati napada z dropshipi in marinci na recimo 6ih mestih hkrati, hkrati pa v ozadju pelje perfektno ekonomijo?


Bom verjel, k ne bom opazil drasticnega znizanja kvalitete AIja v modernih igrah. Oz. dokler to ne bo delovalo, kot treba in ne sam v parih primerih, k so notri vrgli miljone za razvoj in naredili algoritem za eno samo funkcijo, zmaga v neki brezvezni igri.

Je pa zanimivo, da vis menite, da je primerejava mozganov s kalkultorji na mestu, celo samoumevna.

Nekaj se je govorilo o tem, da bodo nagnali AlphaGo proti profesionalnim SC2 igralcem. Torej lahko, da se ti bo zelja uresnicila precej hitro (res pa je da je potem se dolga pot do komercialne rabe).

Napajalc ::

Nič bat, povprečnega smrtnika ne zanima nešteto iger AI vs AI, pro živi igralci bojo napredovali zaradi opazovanja AI in to je to. Robot AI vs AI to pa je nekaj kar je za gledat namesto živih gladjatorjev.
011011100111010101100010

GupeM ::

Pro AI bo napredovala zaradi opazovanja (pro) AI in pro živih igralcev in to je to. Napredovala bo hitreje od pro živih igralcev. Mark my words.

Napajalc ::

Pač enkraten dogodek ko vržeš krokodila not v hitrostnem plavanju.
011011100111010101100010

korenje3 ::

PrihajaNodi je izjavil:

Samo nabildan kalkulator. Pravi AI bo tisti, ki bo zmagal turnir v SC2 pod pogoji, kot jih ima clovek.


V starcraft je bistvena samo hitrost klikanja in hitro gledanje. strategija tukaj skoraj ne igra vloge. Pri GOju je strategija ključnega pomena.

m0LN4r je izjavil:

A ta AlphaGo se uci iz partije v partijo in potem naslednjo tekmo je ze "pametnejsa" verzija uporabljena?

Zakaj ne uporabijo tak pricnip ucenja, da bi med sabo igrala dva AlphaGo sistema ?
Recimo tak princip, ampak malo drugace:


Od 5:00 naprej


mislim da alphago simulira nevrone. program se sam uči iz nule, za pomoč mu je pa zbirka odigranih iger.
Pentium I7 3770k@4,5Ghz; 16GB RAM@2133MHz; ASUS Radeon 6850 1GB;
SSD Kingston hyperX 240GB; 30" HPZR30w monitor;
BeQuiet! E9 580W; http://www.the-nox.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

PrihajaNodi ::

Smurf je izjavil:

tikitoki je izjavil:

Smurf je izjavil:

PrihajaNodi je izjavil:


Veliko. Problem je ze tu, da je zakrita mapa. Jaz bi bil zelo vesel AI ja v sc2.

Eh, AI bo pac poslal enoto ob dolocenem casu (ko bo vedel, da rabi informacijo o buildu). Treba je se vedeti, da se Starcaft igra dalec od optimalnega nivoja (ze zaradi same narave igre). A si predstavljas kako te AI konstantno hkrati napada z dropshipi in marinci na recimo 6ih mestih hkrati, hkrati pa v ozadju pelje perfektno ekonomijo?


Bom verjel, k ne bom opazil drasticnega znizanja kvalitete AIja v modernih igrah. Oz. dokler to ne bo delovalo, kot treba in ne sam v parih primerih, k so notri vrgli miljone za razvoj in naredili algoritem za eno samo funkcijo, zmaga v neki brezvezni igri.

Je pa zanimivo, da vis menite, da je primerejava mozganov s kalkultorji na mestu, celo samoumevna.

Nekaj se je govorilo o tem, da bodo nagnali AlphaGo proti profesionalnim SC2 igralcem. Torej lahko, da se ti bo zelja uresnicila precej hitro (res pa je da je potem se dolga pot do komercialne rabe).


Ja komaj cakam 4 igralci proti aiju. Kombinacij vec kot pri goju in sahu.

V starcraft je bistvena samo hitrost klikanja in hitro gledanje. strategija tukaj skoraj ne igra vloge. Pri GOju je strategija ključnega pomena.


Far from that. Protosi so zelo pocasni in skoraj vedno izgubijo proti teranom. Bazo postavis zraven njihove in v 99% posto zmagas. Zergi so hitri in ce te ne fentajo v prvih 3 minutah se lahko dobro razvijes in zmagas...

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Far from that. Protosi so zelo pocasni in skoraj vedno izgubijo proti teranom. Bazo postavis zraven njihove in v 99% posto zmagas. Zergi so hitri in ce te ne fentajo v prvih 3 minutah se lahko dobro razvijes in zmagas...

AI take simple taktike lahko preracuna vec algoritmov na milisekundo, kot pa ti bos z ocmi gledal levo desno pa preracunal damage rate ipd. zadeve za vsako enoto posebej. AI to naredi kot keks.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

tikitoki ::

Ja, ja, me prav zaniam, ce bi AI vklopil sam kamero in neko mehanicno roko, ki je podobno gibljiva, k cloveska. pa nej preko kamere spremlja monitor in dogajanje in potem preko mehanicne roke oz. dveh, izvaja vse funkcije v igri, kak bi se obnesel ta njihov AI.

Samael ::

tikitoki je izjavil:

Ja, ja, me prav zaniam, ce bi AI vklopil sam kamero in neko mehanicno roko, ki je podobno gibljiva, k cloveska. pa nej preko kamere spremlja monitor in dogajanje in potem preko mehanicne roke oz. dveh, izvaja vse funkcije v igri, kak bi se obnesel ta njihov AI.


Meni deluje to kot lazji del. Skeniranje površine, prenašanje ukaza, mehansko gibanje ... nič, kar nismo že videli pri vsakodnevnih napravah in opravilih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

PrihajaNodi ::

m0LN4r je izjavil:

Far from that. Protosi so zelo pocasni in skoraj vedno izgubijo proti teranom. Bazo postavis zraven njihove in v 99% posto zmagas. Zergi so hitri in ce te ne fentajo v prvih 3 minutah se lahko dobro razvijes in zmagas...

AI take simple taktike lahko preracuna vec algoritmov na milisekundo, kot pa ti bos z ocmi gledal levo desno pa preracunal damage rate ipd. zadeve za vsako enoto posebej. AI to naredi kot keks.



Zakaj se ni? Ne more preracunati ce ne vidi kaj dejansko delas. Lahko gres v fast mode ali pocasno igro. Lahko se sicer nauci tvoje taktike a jo ti vedno lahko spremenis. Je ok ce AI vidi kaj ti pocnes kot igralec in zmaguje pomembno pa je to da on ne vidi kaj pocnes in tako ne ve za tvojo naslednjo potezo. Ko bo AI v Sc ju, takrat bo to dejansko AI. Sedaj je pa njihov AI katastrofa.

Zgodovina sprememb…

snow ::

tikitoki je izjavil:

Ja, ja, me prav zaniam, ce bi AI vklopil sam kamero in neko mehanicno roko, ki je podobno gibljiva, k cloveska. pa nej preko kamere spremlja monitor in dogajanje in potem preko mehanicne roke oz. dveh, izvaja vse funkcije v igri, kak bi se obnesel ta njihov AI.


AI že vozijo avtomobile zgolj preko kamer (Tesla), črne in bele figure z lahkoto prepozna. Figure pa tudi postavi ena preprosta robotska roka.
Po moje je za nasprotnika bolj naravno (manj) moteče, da je na drugi strani človek.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

justdoit ::

PrihajaNodi je izjavil:

Samo nabildan kalkulator. Pravi AI bo tisti, ki bo zmagal turnir v SC2 pod pogoji, kot jih ima clovek.

A si lahko razjasnite, da AI ni isto kot (inteligenten) humanoidni robot. AI ne bo inteligenten dokler [placeholder] tako kot človek. AI ne bo znal vozit avtomobila, dokler ne bodo v avto posadili robota, ki bo enakih dimenzij kot človek in ima vse računalnike v glavi in ...

PrihajaNodi ::

justdoit je izjavil:

PrihajaNodi je izjavil:

Samo nabildan kalkulator. Pravi AI bo tisti, ki bo zmagal turnir v SC2 pod pogoji, kot jih ima clovek.

A si lahko razjasnite, da AI ni isto kot (inteligenten) humanoidni robot. AI ne bo inteligenten dokler [placeholder] tako kot človek. AI ne bo znal vozit avtomobila, dokler ne bodo v avto posadili robota, ki bo enakih dimenzij kot človek in ima vse računalnike v glavi in ...


Govora je algoritmu za sc2 ki premaga najboljse igralce v sc2. Ko pridemo do tja je skynet tu.

GupeM ::

Brez skrbi, tudi tu boš izgubil. Kmalu.

tikitoki ::

Samael je izjavil:

tikitoki je izjavil:

Ja, ja, me prav zaniam, ce bi AI vklopil sam kamero in neko mehanicno roko, ki je podobno gibljiva, k cloveska. pa nej preko kamere spremlja monitor in dogajanje in potem preko mehanicne roke oz. dveh, izvaja vse funkcije v igri, kak bi se obnesel ta njihov AI.


Meni deluje to kot lazji del. Skeniranje površine, prenašanje ukaza, mehansko gibanje ... nič, kar nismo že videli pri vsakodnevnih napravah in opravilih.


Pac ne razumes dela pointa. Premikanje zaslona in uporaba miske in tipkovnice za dajanje ukazov, nista tako hitra in ucinkovita, kot algoritem, ki bi lahko istocasno upravljal na stotine enot.

Druagce pa se cudim, da so tisti roboti v obliki cloveka tako zelo nerodni. Aja, tocno, k je tolk simpl, da ni bilo vredno truda.

mitkos ::

A so probali da ta AI igra proti sebi?

DarkSite ::

aycabron ::

mitkos je izjavil:

A so probali da ta AI igra proti sebi?


In kako misliš da dela strojno učenje?

Glugy ::

Ja ampak to je vse strojno učenje; vse je vzorčenje. To je isto k je Google Translate z "brute force" začel agresivno vzorčit da bi prevedel in čeprav je napredek viden je še vedno ogromno napak in neumnosti. Namesto da bi sistem postavil tako da bi vsako situacijo predvidev; analiziral in na neki točki imel vse pokrit; preko razumevanja samega jezika in pravil tako slogovnih kot slovničnih.

Ne razumem kako naj bi se inteligenca merila preko vzorčenja. Vzorčenje se gre lahko vsak in prej al slej bo z vztrajnostjo vzorčil dovolj da bo izpadel kot dober, v resnici pa ne bo imel globokega razumevanja situacije. In dokler umetna inteligenca nima globokega razumevanja ; jz ne vidm to kot inteligenco. Vidm samo kot "brute force" z ogromno spomina in ogromno računske moči za hitro vzorčenje.

To je umetno vzorčenje ne pa umetna inteligenca. Res pa je da ima na površju prvine inteligence. Ampak samo na površju. Samo navidez. Edina razlika med človekom in računalnikom je da računalnik lahko vzorči veliko več podatkov naenkrat + ima ogromen instantni spomin in zato prej ali slej prehiti človeka. Ampak to ni inteligenca..to je brutal force.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

Smurf ::

Glugy je izjavil:


To je umetno vzorčenje ne pa umetna inteligenca. Res pa je da ima na površju prvine inteligence. Ampak samo na površju. Samo navidez. Edina razlika med človekom in računalnikom je da računalnik lahko vzorči veliko več podatkov naenkrat + ima ogromen instantni spomin in zato prej ali slej prehiti človeka. Ampak to ni inteligenca..to je brutal force.

Torej tudi clovek dela na podlagi brute forca?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smurf ()

aycabron ::

@Glugy :: danes, 11:30:23
Ti rabiš slovar. To nima veze z bruteforce-anjem.

Napajalc ::

Kako vpliva krajši čas igranje Alphagoja na živega igralca, nevem ali je bil slučaj, ampak Alphago je imel več kot eno uro več časa še za "razmišljanje". Ali drugače, če bi bila oba nasprotnika živa bi igrala 1 uro več kar pomeni 1 uro več prilagajanja na situacijo?
011011100111010101100010

SimplyMiha ::

mitkos je izjavil:

A so probali da ta AI igra proti sebi?

korenje3 ::

alphago je porabil približno enako časa za vsako potezo.
Pentium I7 3770k@4,5Ghz; 16GB RAM@2133MHz; ASUS Radeon 6850 1GB;
SSD Kingston hyperX 240GB; 30" HPZR30w monitor;
BeQuiet! E9 580W; http://www.the-nox.com

Qcube ::

Danes jih je premagal tudi v team playu.

nevone ::

In dokler umetna inteligenca nima globokega razumevanja ; jz ne vidm to kot inteligenco. Vidm samo kot "brute force" z ogromno spomina in ogromno računske moči za hitro vzorčenje.


Ja, saj za letalo tudi ne moreš reči, da je ptič, leti pa vseeno, pa še ogromno potnikov lahko prevaža zraven.

Bistvo inteligence, ki jo razvijamo ni v nekem statusnem principu, ampak v tem, da je od nje kakšen uporaben rezultat, predvsem za nas.

Po drugi strani je pa fajn tudi, če je navzven čim bolj podobna človeški, ker s tem dobimo občutek, da ona razume nas in mi njo.

o+ nevone
Rather we will eat the Space or Space will eat us.

Unilseptij ::

To je daleč od resnice... Bistvo inteligence je, da sploh dojame, kakšen naj bi uporaben rezultat bil, stvar kavnih mlinčkov (kalkulatorjev) pa je, da izvedejo milijone operacij, ki pripeljejo do njega. AI friki dejansko zagovarjate ravno to... prepuščanje odločitve o tem, kaj je dobro za ljudi, stroju, poleg same izvedbe na operativni ravni (kar sicer z vidika pomoči človeku ni sporno). In ko bo tak stroj sprejel odločitev, ki bo očitno slaba za ljudi, boste rekli, da je vendar tako zelo inteligenten in da naj bodo ljudje, ki se ne strinjajo, kar lepo tiho, ker jih v vsem prekaša in on že ve, kaj je najbolje za nas. Kaj pa potem?

Napajalc ::

Človek ni sposoben podrobnega monitoringa mase ljudi. AI ne bo nevaren za mase.
011011100111010101100010

nevone ::

Bistvo inteligence je, da sploh dojame, kakšen naj bi uporaben rezultat bil

Kaj naj si predstavljamo pod pojmom dojame?

Dojemanje je (samo) zaznavanje nekega vedenja, do vedenja pa je treba najprej priti. Za to pa ne rabiš nujno da AI dojema na tak način, dovolj je, če zna priti do željenega rezultata. Zaradi tega ni nič manj pametna.

AI friki dejansko zagovarjate ravno to... prepuščanje odločitve o tem, kaj je dobro za ljudi, stroju,


Meni je povsem jasno, da stroj lahko dela samo stvari, ki so požegnane od človeka, sicer bo šel svojo pot mimo človeka.

o+ nevone
Rather we will eat the Space or Space will eat us.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Skrivnostni velemojster goja kar Googlov AlphaGo

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
206058 (2442) Isotropic
»

Zadnja priložnost za človeštvo v goju (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
507285 (5397) jype
»

Popravni izpit za človeštvo v goju še pred koncem leta?

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
103508 (2351) keworkian

Več podobnih tem