» »

V Budimpešti protesti proti davku na internet

V Budimpešti protesti proti davku na internet

vir: AFP

vir: AFP

vir: AFP
AFP - V Budimpešti se je včeraj pred ministrstvom za gospodarstvo zbralo več kot deset tisoč ljudi, ki so protestirali proti napovedani obdavčitvi internetnega prometa.

Vladajoča stranka Fidesz je namreč prejšnji teden predstavila osnutek proračuna za prihodnje leto, ki predvideva davek v višini 150 forintov (pol evra) za vsak prenesen gigabajt. Ko je postalo jasno, da se ta številka po nobenem scenariju ne bo izšla, so pristavili, da bo davek navzgor omejen na mesečno 700 forintov (2,3 evra) za fizične osebe in 5000 forintov (16,2 evra) za podjetja. Vlada je tudi zatrdila, da bodo davek plačevali le ISP-ji in telekomunikacijski operaterji, a pričakovati je, da bodo ti davek prevalili na končne uporabnike.

Nasprotniki so na družabnih omrežjih za nedeljo napovedali proteste proti davku in ti so se udejanjili. V nedeljo se je sredi Budimpešte zbralo okrog 10.000 ljudi, ki so protestirali proti predlaganemu zakonu, češ da je nedemokratičen in usmerjen proti revnim. Med demonstracijami so v poslopje vladajoče stranke Fidesz metali stare računalnike in elektroniko. Dva protestnika sta uspela preplezati ograjo in se povzpeti na balkon, kjer sta razgrnila evropsko zastavo. Protesti, na katerih so opazili tudi nekdanjega župana Budimpešte Gáborja Demszkyja in vršilca dolžnosti ameriškega veleposlanika Andréja Goodfrienda, so sicer minili sorazmerno mirno in o poškodovanih ni poročil.

Evropska komisarka za digitalno agendo Neelie Kroes je na Twitterju izrazila podporo protestom. Medtem ko madžarska vlada poudarja, da protesti ne bodo odplaknili davka, se na družabnih omrežjih že organizira ponovitev protestov.

162 komentarjev

«
1
2 3 4

StarMafijec ::

Kao desnica na oblasti in uvedba novih davkov ali dvig obstoječih, to pač ne gre skupaj.

nekikr ::

Amaterji. Lahko bi enostavno dvignili RTV prispevek, brez povišanja katerega ne bi bilo več njihovega ekvivalenta mostov hidak in podobnih super oddaj, popravili bi lahko nepremičninski davek, dvignili prispevke pri podatkovnih nosilcih....po naše pač. Ne pa da se spraviš na sam koncept interneta. Obdavčiš ga z vseh ostalih strani in je raja tiho (razen v gostilnah, tam so pa hudi).

jype ::

StarMafijec> Kao desnica na oblasti in uvedba novih davkov ali dvig obstoječih, to pač ne gre skupaj.

Desnica so konzervativci, levica so družbeno napredni.

StarMafijec ::

jype je izjavil:

Desnica so konzervativci, levica so družbeno napredni.

Ali pa tako:
Desnica so za nižja davke, vitko državo in prosti trg; levica je za višje davke, čimveč gospodarstva v državni lasti, vse pa je prepuščeno (ne)milosti birokratov.

bluefish ::

Ne sklepaj po naši kvazi-levici in kvazi-desnici. Pa že pri teh dveh je tvoja trditev popačena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

vrtec ::

Začel se je na madžarskem, pomnite ta dan ker to prihaja tudi v slovenijo. Sam da kle nebo protestov k je preveč ovc

hojnikb ::

Brez skrbi, pri pol evra na gigabajt bi tut slovenci šli v luft za tak debiln davek. Ampak ko natančno prebereš, ugotoviš, da je zgornji cap 2.3EUR pr madžarih, kar pa spet ni tako veliko, da bi mogu v luft skakat.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

opeter ::

Ja, sam to je 30 evrov v enem letu in se to zna nabrati. Sicer pa ne vemo, ali to velja za gospodinjstvo v enojnem znesku ali pa ločeno na/za vse naprave po IP številkah.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

vostok_1 ::

Madžarka vlada je tko kot naša...tranzicijska mafija.

Bwaze6 ::

Koliko je pa en razumljiv internet paket tam? Če ima večina ljudi pakete po par evrov, je dodatnih 2.30 EUR kar opaznih.

StarMafijec ::

Take zadeve je potrebno preprečiti še preden se zakon sprejme. Potem se ljudje teh stvari navadijo in jim rata samoumevno. Tako kot npr. naš RTV prispevek.

bluefish ::

Bwaze6 je izjavil:

Koliko je pa en razumljiv internet paket tam? Če ima večina ljudi pakete po par evrov, je dodatnih 2.30 EUR kar opaznih.
http://www.t-home.hu/lakossagi/internet...
http://www.upc.hu/

smash ::

hojnikb je izjavil:

Brez skrbi, pri pol evra na gigabajt bi tut slovenci šli v luft za tak debiln davek. Ampak ko natančno prebereš, ugotoviš, da je zgornji cap 2.3EUR pr madžarih, kar pa spet ni tako veliko, da bi mogu v luft skakat.


nebi..slovenci nebi šli na ulice pa če bi bilo 10€ ali 100€ na gigabajt

mtosev ::

tole je kr bolano. ne verjamem, da bo Orbanu tole uspelo, ker dvomim, da mu bo EU to dopustila.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

darkolord ::

smash je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Brez skrbi, pri pol evra na gigabajt bi tut slovenci šli v luft za tak debiln davek. Ampak ko natančno prebereš, ugotoviš, da je zgornji cap 2.3EUR pr madžarih, kar pa spet ni tako veliko, da bi mogu v luft skakat.


nebi..slovenci nebi šli na ulice pa če bi bilo 10€ ali 100€ na gigabajt
Eh, nikol ne veš - šli so zaradi radarjev, ki globijo samo barabe.

Marilyn ::

@darklord

Eh, nikol ne veš - šli so zaradi radarjev, ki globijo samo barabe.

Izpita za vozilo sklepam da nimaš. Ali pač...

hojnikb ::

tak zakon bi bil precej hud, če nebi blo zgornje omejitve. Z kakim streamingom in downloadom takšnih ali drugačnih vsebin lahko hitro presežeš parkratnik naročnine za internet. Tako je pa z zgornjim capom 2.3€ precej manj nadležna. Seveda ni fino imet extra davke, ampak tako hudo, kot interneti pravijo, tudi ni.
#brezpodpisa

nekikr ::

Je pa zanimivo gledati prispevek na TVju o tem. Raja, s cigaretom v eni in iPhonom v drugi roki, udriha čez zajedalce, ki bi jim dali 2,3€ mesečnega davka. Nekako pozabijo, da so pri telefonu plačali 27% DDV in tako pri nakupu samo ene elektronske naprave pokrili nekajletni prispevek za uporabo interneta, da cigaret in trošarin nanje ne omenjam. Kdo je zdaj tu nor?

hojnikb ::

In kaj potem, če je tudi na vsakih 5m radar ?
#brezpodpisa

vrtec ::

Mislim da ste zgrešili bistvo, KAKRŠEN koli davek na to pa naj bo še tako majhen je sporen. Kle pa eni kr debatirajo da pa ni tok hudo če je 2,3€ bla bla bla. Pa kaj ste fuknjeni. Država bi nam obdavčila zrak če bi le lohka zmerla kok vsak porab. Vam že leze nov davk pod kožo in ga sprejemate, ovce

nekikr ::

In zakaj bi bil davek na internet sporen, ostali davki pa niso? A če bi rekli internetna trošarina bi bilo pa bolj sprejemljivo?

GTX970 ::

Omenjeni protest je samo vrh ledene gore.

njyngs ::

V eni novici danes je pisalo:
Uboganje avtoritete je eden izmed mehanizmom, ki lahko pojasnijo del nemoralnega vedenja.


Samo, da so rekli tapravi strici! Nč nazaj govort! Bot tih pa plači!

Ali kako že to gre pri določenih osebah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

Jerry000 ::

vrtec je izjavil:

Začel se je na madžarskem, pomnite ta dan ker to prihaja tudi v slovenijo. Sam da kle nebo protestov k je preveč ovc

+1, mi bomo mirno sedel in plačeval...tko kot zdej

mirancar ::

če že rab država denar naj izstavi račun vsakemu državljanu za teh 30€ na leto in je to to (al pa naj poviša osnovni davek,...)

ne pa da si izmisli en totalno nesmiselen davek ki za sabo potegne da morajo zdaj ISP-ji nekje ustrezno beležit in dajat poročila o porabi interneta in bogve kaj še vse
in potem se še tak davek vleče desetletja naprej

ko dobiš tako stvar se niti ne gre za denar da bo zdaj treba plačat 2€ na mesec, ampak bolj vprašanje kako za boga ljudje ki si to zmislijo zapravijo svoj 8 urni delavnik

klinker ::

smash je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Brez skrbi, pri pol evra na gigabajt bi tut slovenci šli v luft za tak debiln davek. Ampak ko natančno prebereš, ugotoviš, da je zgornji cap 2.3EUR pr madžarih, kar pa spet ni tako veliko, da bi mogu v luft skakat.


nebi..slovenci nebi šli na ulice pa če bi bilo 10€ ali 100€ na gigabajt


Itak da ne. Vseslovenska ustaja, pa je blo vse skupaj folka za povprecen koncert :D

next_byte ::

Madžarska država v kateri si resnično nebi želel živeti.

njyngs ::

klinker je izjavil:

smash je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Brez skrbi, pri pol evra na gigabajt bi tut slovenci šli v luft za tak debiln davek. Ampak ko natančno prebereš, ugotoviš, da je zgornji cap 2.3EUR pr madžarih, kar pa spet ni tako veliko, da bi mogu v luft skakat.


nebi..slovenci nebi šli na ulice pa če bi bilo 10€ ali 100€ na gigabajt


Itak da ne. Vseslovenska ustaja, pa je blo vse skupaj folka za povprecen koncert :D


Ja, ker je večina štrajkala z domačega kavča ali pa iz gostilniškega stola.

nagobčnik ::

Res je, da je 2.3 € cap dost nizko. Gre bolj za princip, da bi radi selektivno dodatno obdavčevali nekaj tako koristnega kot je internet. To se lahko sam totalni dinozaver spomni. Kot da bi sončne celice ali električne avtomobile dodatno obdavčil. Naj nabijejo raje še kak dodaten procent na alko, čike, če majo premal, pa legalizirajo travco in prostitucijo pa bodo tam pobral neki, al pa v skrajnem primeru dvignejo DDV za kak %, to bi bil čist drugačen statement.

NubCake ::

darkolord je izjavil:

Eh, nikol ne veš - šli so zaradi radarjev, ki globijo samo barabe.


Problem je, da v Mariboru radari NISO bili nareti zaradi varnosti (kar bi morali po zakonu), ampak zaradi ZASLUŽKA (dobička) ZASEBNE firme.

Z radarji kot takimi ni nič narobe, ZELO narobe pa je, če so nareti, da bo nekdo služil miljone na ta račun, ker po zakonu, bi mogli gledat na to, da bo čim MANJ prekrškov, če pa je v igri ZASEBNI lastnik, pa se mu gre, da bo prešrkov ČIM VEČ, zato so tudi postavljeni na najbolj prometnih cestah, ne pa v bližini šol/vrtcov itd. (tam kjer je omejevanje hitrosti zares pomembno, da ne pride oz. se zmanjša število nesreč).

To pa je VELIKA RAZLIKA.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: NubCake ()

smash ::

NubCake je izjavil:

darkolord je izjavil:

Eh, nikol ne veš - šli so zaradi radarjev, ki globijo samo barabe.


Problem je, da v Mariboru radari NISO bili nareti zaradi varnosti (kar bi morali po zakonu), ampak zaradi ZASLUŽKA (dobička) ZASEBNE firme.

Z radarji kot takimi ni nič narobe, ZELO narobe pa je, če so nareti, da bo nekdo služil miljone na ta račun, ker po zakonu, bi mogli gledat na to, da bo čim MANJ prekrškov, če pa je v igri ZASEBNI lastnik, pa se mu gre, da bo prešrkov ČIM VEČ, zato so tudi postavljeni na najbolj prometnih cestah, ne pa v bližini šol/vrtcov itd. (tam kjer je omejevanje hitrosti zares pomembno, da ne pride oz. se zmanjša število nesreč).

To pa je VELIKA RAZLIKA.


ja, samo večina folka ni šla na ulice zaradi tega kar ti govoriš, ampak zaradi za njih nefer kazni, ker prehitro vozijo

thramos ::

Preprosto zajebeš zlobne zasebne desničarske kapitaliste tako, da vedno voziš po omejitvah ... aja ne, to ne gre.

Jep, psihologija množic, je zanimiva zadeva. Ko nas jebejo na vse možne načine nam je vseeno, ko pa pride do interneta, je pa problem?

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Markoff ::

jype je izjavil:

StarMafijec> Kao desnica na oblasti in uvedba novih davkov ali dvig obstoječih, to pač ne gre skupaj.

Desnica so konzervativci, levica so družbeno napredni.

Hahaha, tole je pa vic dneva.

Čitaj, miško:
Left-wing politics @ Wikipedia
Right-wing politics @ Wikipedia

Leva politika je lahko napredna ali nazadnjaška, odvisno od posameznega nazora te politike oziroma implementacije vlade s takim nazorom (npr. sodobna Švedska vs. stalinistična Rusija).
Desna politika je lahko napredna ali nazadnjaška, odvisno od posameznega nazora te politike oziroma implementacije vlade s takim nazorom (npr. nazi Nemčija vs. današnja VB - pri čemer je bila nazi Nemčija bolj levičarska kot desničarska, le da jo zgodovina tlači na desno).

Pavšalno udrihat čez eno ali drugo prepričanje je znamenje osebne omejenosti. Čeprav sem sam bližje desnici v politično-gospodarskem smislu, sem precej bol lev, ko gre za osebne svoboščine. In kaj sem zdaj jaz? Sredinec? No, lahko ti ga pokažem, če te bo osrečilo...

smash je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Brez skrbi, pri pol evra na gigabajt bi tut slovenci šli v luft za tak debiln davek. Ampak ko natančno prebereš, ugotoviš, da je zgornji cap 2.3EUR pr madžarih, kar pa spet ni tako veliko, da bi mogu v luft skakat.


nebi..slovenci nebi šli na ulice pa če bi bilo 10€ ali 100€ na gigabajt

Res je. Slovenci gredo na ceste za golaž in pir. In pa če je spet kriv Janša. Ubogi narod, ko ne bo več Janše, le kdo bo vsega kriv, le proti komu se bo protestiralo? A, že vem, proti nekakšnemu neoliberalizmu, ki nima obraza ali imena. Protest zoper koncept. Juhej!

darkolord je izjavil:

smash je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Brez skrbi, pri pol evra na gigabajt bi tut slovenci šli v luft za tak debiln davek. Ampak ko natančno prebereš, ugotoviš, da je zgornji cap 2.3EUR pr madžarih, kar pa spet ni tako veliko, da bi mogu v luft skakat.


nebi..slovenci nebi šli na ulice pa če bi bilo 10€ ali 100€ na gigabajt
Eh, nikol ne veš - šli so zaradi radarjev, ki globijo samo barabe.

Šli so zaradi dejstva, da je večino kazni kasiralo zasebno podjetje. No, vsaj tako pravijo sami Mariborčani...
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

nekikr ::

Saj s tem načeloma ni nič narobe. Če zasebna firma financira izgradjo radarjev, potem mora seveda preko kazni dobiti denar nazaj. Lahko pa to stori občina, samo kaj, ko nikoli ni denarja. Radar pa načeloma lahko postavijo kamor jim paše, saj tudi policisti niso v okolici šol in vrtcev ampak veliko raje prežijo tam, kjer se lahko ustavi masa vozil, ne vem zakaj stacionarni radar tega ne bi smel početi. Ampak ok, jim je ratalo mesto obdržati enako nevarno kot prej, zmaga, I guess.

njyngs ::

nekikr je izjavil:

Ampak ok, jim je ratalo mesto obdržati enako nevarno kot prej

In iz kje si to potegnil?
Verjetno maš na razpolago kakšno statistiko o nevarnosti mesta, ki je nihče drug nima.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

GTX970 ::

thramos
Preprosto zajebeš zlobne zasebne desničarske kapitaliste tako, da vedno voziš po omejitvah ... aja ne, to ne gre.

Kratkega spomina je današnja mladež.
Nekoč si se v LJ vozil 60, v časih Zastave, Yugota in Katrce.
Potem je šlo na 50, sedaj se kot gobe po dežju širijo cone 30.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

thramos ::

Ja, in?

GTX970 ::

Ne vidiš kam gre "trend" ?

thramos ::

K počasnejši vožnji. In?

GTX970 ::

Torej tvoje trolanje "voziš po omejitvah in zajebeš zlobne zasebne desničarske kapitaliste" nekako ne pije več vode, ker boš na koncu vozil z 2 kmh.

thramos ::

Pije pije. Počasnejša vožnja je super. Izgube zaradi vožnje po vedno nižjih omejitvah so minimalne, kar z veseljem žrtvujem za večjo varnost in nižanje drugih negativnih vplivov na okolico.

Če bi se izkazalo, da je optimalna hitrost 2 km/h (pa se najverjetneje ne bo, ker gre pri takšnih "idejah" samo za slab poizkus izkrivljanja tematike), prav, pa naj bo.

nekikr ::

njyngs je izjavil:

nekikr je izjavil:

Ampak ok, jim je ratalo mesto obdržati enako nevarno kot prej

In iz kje si to potegnil?
Verjetno maš na razpolago kakšno statistiko o nevarnosti mesta, ki je nihče drug nima.

Omejitve so za to, da so ceste varnejše za vse udeležene. Mariborčani so družno rekli, da se tega ne grejo in da omejitev ne bodo spoštovali. Kar pomeni, da so ceste zaradi tega enako nevarne kot prej oz. manj nevarne kot bi bile, če bi ljudje omejitve spoštovali. Če se ne strinjaš, potem pa ukinimo omejitve in se bom mimo tvoje hiše vozil z 220km/h.

GTX970 ::

nekikr
Kar pomeni, da so ceste zaradi tega enako nevarne kot prej oz. manj nevarne kot bi bile, če bi ljudje omejitve spoštovali. Če se ne strinjaš, potem pa ukinimo omejitve in se bom mimo tvoje hiše vozil z 220km/h.

Kar navajaš je mantra vsakega Žlendra.FUD po domače.
http://www.motorists.org/press/montana-...
A bo ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

nekikr ::

A spet limaš to, kar so ti že v drugi temi rekli, da ne drži? "Interstate highways" je zajet v tem poročilu. Ko sem se nazadnje peljal v Ameriki po tem interstate highway se je precej razlikovala od vožnje po Mariboru. Praviš, da je enako? Miško, kaj ko bi šel kdaj v USofA, da vidiš kako interstate highway sploh izgleda?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

njyngs ::

nekikr je izjavil:

njyngs je izjavil:

nekikr je izjavil:

Ampak ok, jim je ratalo mesto obdržati enako nevarno kot prej

In iz kje si to potegnil?
Verjetno maš na razpolago kakšno statistiko o nevarnosti mesta, ki je nihče drug nima.

Omejitve so za to, da so ceste varnejše za vse udeležene. Mariborčani so družno rekli, da se tega ne grejo in da omejitev ne bodo spoštovali. Kar pomeni, da so ceste zaradi tega enako nevarne kot prej oz. manj nevarne kot bi bile, če bi ljudje omejitve spoštovali. Če se ne strinjaš, potem pa ukinimo omejitve in se bom mimo tvoje hiše vozil z 220km/h.


Eno je tvoje mavrično in pravljično pretiravanje z 220km/h drugo pa prekrški do 10km/h, ki se lahko zgodijo že, če moraš kje malo bolj spremljati cesto, namesto, da so tvoje oči zalimane na števec in povoziš pešca zaradi tega. In ravno s tem bi te privatne firme lepo obirale ljudi. Pa ne bi nadaljeval s tem ker itak neboma nikamor prišla. Pač imaš fetiš na zakone in striktno upoštevanje le-teh, ne glede na to koliko smiselno je. Zakoni bi morali biti VODILO in ne narisani koraki, po katerih MORAŠ hoditi. Pa ne zagovarjam modelov, ki se vozijo 60 preko omejitve, te je itak potrebno v čuzo za čez noč na ohlajanje postavit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

nekikr ::

Lažeš ali pa nisi spremljal zadev:

V podjetju Iskra Sistemi so nad tem, da mariborski redarji še niso začeli izdajati kazni, ogorčeni. "Izjemno sem presenečen, da v mestu Maribor, v katerem smo v mesecu februarju zabeležili 140 prekoračitev hitrosti, večje od 50 kilometrov na uro, mestno redarstvo ne opravlja dela in sankcionira takšnih kršitev. Mogoče se bomo prvič pogovarjali, ko bo otrok stopil s pločnika na cesto in ga bo nekdo pri 110 kilometrih na uro povozil.

140 kršitev s +50km/h v enem samem mesecu. Tudi 30+ na 50 omejitve je precej veliko, že 20. Se strinjam s +10, da je lahko pretiravanje, ampak enostavno ne poznaš številk ali pa lažeš.
In zakoni so po definicji fiksna zadeva. Ne neko vodilo. Za to imaš sveto pismo.

darkolord ::

Zakoni bi morali biti VODILO in ne narisani koraki, po katerih MORAŠ hoditi.
To ne bo nikoli izvedljivo, dokler imaš takšne, ki hodijo po zunanji strani in se samo z delčkom čevlja dotikajo vodila. Potem grejo pa še malo dlje, pa se vodila dotikajo samo s palico. Teleskopsko. Na daljinca.

Dokler so ovčke pridne, ne rabiš ne psov ne ograje in se lahko prosto gibljejo. Če je pa nekaj takih, ki kljub temu skozi delajo sranje, boš pa dal ograjo vsem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

njyngs ::

nekikr je izjavil:

Lažeš ali pa nisi spremljal zadev:

V podjetju Iskra Sistemi so nad tem, da mariborski redarji še niso začeli izdajati kazni, ogorčeni. "Izjemno sem presenečen, da v mestu Maribor, v katerem smo v mesecu februarju zabeležili 140 prekoračitev hitrosti, večje od 50 kilometrov na uro, mestno redarstvo ne opravlja dela in sankcionira takšnih kršitev. Mogoče se bomo prvič pogovarjali, ko bo otrok stopil s pločnika na cesto in ga bo nekdo pri 110 kilometrih na uro povozil.

140 kršitev s +50km/h v enem samem mesecu. Tudi 30+ na 50 omejitve je precej veliko, že 20. Se strinjam s +10, da je lahko pretiravanje, ampak enostavno ne poznaš številk ali pa lažeš.
In zakoni so po definicji fiksna zadeva. Ne neko vodilo. Za to imaš sveto pismo.

Če bi vedel na kakšnih lokacijah so bili radarji postavljeni bi drugače gledal na teh 140 prekoračitev. In ne benti spet čez cel narod, če je v mestu par kretenov. Preveč si že generičen s tem. Jaz bom kar odnehal tukaj, ker sma offtopic in zadeva se tako ali tako ne bo končala.

nekikr ::

Miško, +50 prekoračitev je še na avtocesti ogromna, sploh nima veze kje je bil radar postavljen. In teh par kretenov ni samo par ampak jih je očitno stotine, proti tem se pa že splača ukrepat. Ko nekdo od tvojih bližnjih umre zaradi enega norca na cesti se opomni o generičnosti prosim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

V Budimpešti protesti proti davku na internet (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
16237496 (32626) m0LN4r
»

Madžarska umaknila davek na internet

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
2910016 (8371) [D]emon
»

Madžarska želi obdavčiti internetni promet (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
6222419 (18136) shadeX

Več podobnih tem