» »

Alienwarov Steam Machine bo poganjal - Windows 8

Alienwarov Steam Machine bo poganjal - Windows 8

PC World - Drugače sploh ne bo šlo. Valve je lani jeseni napovedal operacijski sistem SteamOS in ga pozimi tudi izdal, poleg tega pa so najavili še vrsto namenskih računalnikov Steam Machine. Na letošnjem CES-u smo videli dober ducat naprav, ki bodo zmogle poganjati SteamOS. Potem pa se je začelo zapletati. Poseben krmilnik je bil najprej prestavljen na letošnji november, pretekli mesec pa je postalo jasno, da ga letos sploh ne bo.

To predstavlja probleme za 14 proizvajalcev, ki so že napovedali svoje Steam Machine. Med njimi je tudi Alienware, ki je svojo Alpho predstavil včeraj na E3. Toda ker krmilnik za Steam ne bo nared, bo naprava s procesorjem Core i3 Haswell, 4 GB pomnilnika, 500 GB prostora na disku, specialno Nvidiino grafično kartico na arhitekturi Maxwell z 2 GB GDDR5 VRAM in drugimi pomembnimi malenkostmi za 550 dolarjev poganjala kar Windows 8. Že tak sistem zmore poganjati igre v ločljivosti 1080p z okoli 60 fps, obljubljajo pa tudi nadgradnje na Core i5 in i7, do 8 GB pomnilnika in 2 TB kapacitete.

To ne pomeni, da na Alphi ne bo Steam, le SteamOS bo malo počakal. Bodo pa vgradili poseben uporabniški vmesnik, ki bo omogočil krmiljenje izključno prek trackpada. Alpha je pač namenjena za dnevno sobo, z Windows ali čim drugim. Imenoval se bo Steam Big Picture in ta hip še ni čisto končan. Alpha namreč izide za božično nakupovalo sezono.

59 komentarjev

«
1
2

djabi ::

Mene zadeva ni navdušila. Vsaj v trenutni obliki.

Nummy ::

Sej sm kr vedu, da bo steamOS en velik fail in še vedno je. Nikakor se ni prijel in se tudi nikoli ne bo.

Takale škatlica, če bo imela primerno ceno, pa bo tudi mene premamila za nakup :) Potem lahko vsako leto kupim novo in sem na top-notch gaming sistemu skoz.

lonewolf_ ::

Preveč obljublja, premalo ponuja...
R5 3600 + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Palit 1070 Ti | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
Mortar Titanium | XFX CoreV2 450W | Enermax Fulmo ST

hojnikb ::

Tole je en velik smeh za tako ceno, tako kot vsak drug alienware izdelek.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

wungad ::

hojnikb je izjavil:

Tole je en velik smeh za tako ceno, tako kot vsak drug alienware izdelek.

Ne vem od kje naj bi bila neka dodana vrednost za Alienware mašine.

On topic: matr se je izfižila cela SteamOS zadeva. Izgledal je čist nice .... na papirju. Pol pa izdajo res Steam Big Picture na Debianu (UBER ALFA), kontrolerja ne bo še lep čas, pa še tale fiasko z Win8. Lozatron. Pika.
.

NubCake ::

Kaj to lahko potem kupim namesto desktop PC-ja potem? :D Priklopim gor miško, tipkovnico in monitor in laufam igre + vse ostalo kaj imam zaj gor (Office itd.)? :)

Le da bo bolj kompaktno in ceneje? :)

djabi ::

NubCake je izjavil:

Kaj to lahko potem kupim namesto desktop PC-ja potem? :D Priklopim gor miško, tipkovnico in monitor in laufam igre + vse ostalo kaj imam zaj gor (Office itd.)? :)
Le da bo bolj kompaktno in ceneje? :)


Seveda. Ne vem pa, če je ravno poceni ... ali pač?

hojnikb ::

mah kej takega lahko sam sestaviš. Sj mITX obstaja že precej dolgo. Če pa rabiš res mičkeno zadevo, je pa tuki NUC
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Motion ::

NubCake je izjavil:

Kaj to lahko potem kupim namesto desktop PC-ja potem? :D Priklopim gor miško, tipkovnico in monitor in laufam igre + vse ostalo kaj imam zaj gor (Office itd.)? :)

Le da bo bolj kompaktno in ceneje? :)


Najbrš. :/ Nč ne piše al bodo klasični windowsi gor ali bo kak embedded varjanta. Prav tako neč ne piše, če bo kaj prednaloženo (uplay, steam?) Naj bi pa dobil xbox 360 brez žični controler zraven.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Motion ()

-lol- ::

Pričakovano. Da bo linux based konzola fail, ni pa rečeno, da se bo enako zgodilo tudi z windows konzolo, steam ima za sabo tone igric za windowse in namenski box za to bi znal celo iti skozi. S portanjem na novo platformo pridejo tudi precejsnji stroski kar je za proizvajalce igric, ki se drzijo svete trojice (play station, xbox, windows) precejsnje poslovno tveganje. Razen tega so se izkazale razne igre za linux na steamu za finančni fail tako da je bil ta dogodek pričakovan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: -lol- ()

arjan_t ::

Nummy je izjavil:

Sej sm kr vedu, da bo steamOS en velik fail in še vedno je. Nikakor se ni prijel in se tudi nikoli ne bo.


se preden je sploh uraden izid in ti si ze ploskas kako si imel prav?

-lol- je izjavil:

Pričakovano. Da bo linux based konzola fail, ni pa rečeno, da se bo enako zgodilo tudi z windows konzolo, steam ima za sabo tone igric za windowse in namenski box za to bi znal celo iti skozi. S portanjem na novo platformo pridejo tudi precejsnji stroski kar je za proizvajalce igric, ki se drzijo svete trojice (play station, xbox, windows) precejsnje poslovno tveganje. Razen tega so se izkazale razne igre za linux na steamu za finančni fail tako da je bil ta dogodek pričakovan.


kako je glede na to novico StreamOS zdaj fail? pricakovano kaj? da so zamude in bodo oni prodajali z namescenim win?

in kateri port se je izkazal za financni fail? (in pri stevilu crap portov ki sploh nebi smeli bit releasani tudi prav ce je)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: arjan_t ()

b3D_950 ::

spet neko standard slo-tech nakladanje kvazi poznavalcev za vsa področja. kje spite, da vas ne ukradejo.

SleepyFE ::

-lol- je izjavil:

Pričakovano. Da bo linux based konzola fail, ni pa rečeno, da se bo enako zgodilo tudi z windows konzolo, steam ima za sabo tone igric za windowse in namenski box za to bi znal celo iti skozi. S portanjem na novo platformo pridejo tudi precejsnji stroski kar je za proizvajalce igric, ki se drzijo svete trojice (play station, xbox, windows) precejsnje poslovno tveganje. Razen tega so se izkazale razne igre za linux na steamu za finančni fail tako da je bil ta dogodek pričakovan.


Ok what?? Namenski box za Steam se imenuje PC. Finančni fail pa še pride če se Microsoft odloč da bo treba dat vse na Windows store in da oni poberejo 30%, kot Apple. To je biu tut razlog za nastanek SteamOS-a.

Lani sm brau članek ko so razvijalci odgovarjal na vprašanje:"ali se vam splača izdati igro tudi za Linux?". Res da niso bili AAA razvijalci ampak odgovor je bil DA. Upoarbljal so OpenGL in ostale knjižnice ki delajo na vseh platformah, tako da vse kar so prodali linuxsašem je bil pač dodatni zaslužek (z zelo malo dodatnega dela).

Ko bodo AAA špili tudi za SteamOS boš moral pisat pa o sveti četverici (ali celo več, ker je Steam client tudi za Ubuntu in Fedoro).

Še zadnji odstavek. Na Linuxu dost več stvari deluje kot na FreeBSD (PS3 in PS4) tako da Linux ni razlog da je konzola fail. Fail je zato ker ni kontrolerja, in ker se premalo trudijo prepričat ostale AAA razvijalce da izdajo špile na SteamOS. Problem je tudi da SteamOS je pač Steam in to kontrolira Valve tako da je situacija podobna kot z Windows store, samo drug gospodar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: SleepyFE ()

Tarzan ::

Ne vem, če je kdo opazil ampak v roku parih mesecev, predvsem pa zadnje dni je prilezlo na Linux/SteamOS en cel kup špilov, ki so do sedaj bili gnani izključno preko Windowsov. Omenim samo witcher 2 in Civ 5, ki sta res stara samo kakih par dni.

SteamOS ima potencial. Ko bo MS začel pritiskati na monopolne gumbke in želel čim več iztržiti s svojo trgovinico, se bo pa hitrost portanja na Linux samo še stopnjevala.

-lol- ::

Tarzan je izjavil:

SteamOS ima potencial. Ko bo MS začel pritiskati na monopolne gumbke in želel čim več iztržiti s svojo trgovinico, se bo pa hitrost portanja na Linux samo še stopnjevala.


Nope. Izdajatelji bodo hoteli imeti DRM, ki je v GPL okolju prakticno neizvedljiv (zato je npr. playstation implementiran na freebsdju, seveda je bil valve preneumen, da bi naredil enako in olajsal delo vsem). Edina pametna tarca za SteamOS so linuxasi, ki bi sicer iz fanatizma mogoce tudi kaj kupili, po drugi strani pa so navajeni ne placevati za karkoli, kar za sabo prinese kar govori stricek zgoraj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: -lol- ()

BigWhale ::

-lol- je izjavil:

Izdajatelji bodo hoteli imeti DRM, ki je v GPL okolju prakticno neizvedljiv


Od kje pa tebi taksne bizarne ideje? Tole si si gladko izmislil.

-lol- je izjavil:

Edina pametna tarca za SteamOS so linuxasi, ki bi sicer iz fanatizma mogoce tudi kaj kupili, po drugi strani pa so navajeni ne placevati za karkoli, kar za sabo prinese kar govori stricek zgoraj.


Tole si si spet izmislil.

http://support.humblebundle.com/custome...

Odkar obstaja Humble Bundle, povprecen Linux uporabnik placa vec za en bundle od povprecnege Windows uporabnika. To velja prakticno za vsak Humble Bundle. Tvoja ideja, da Linux uporabniki neradi placujejo za stvari je ena blodnja.

krneki0001 ::

A ni tako, da windows 8 lahko poganja xbox igre?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Nummy ::

arjan_t je izjavil:

Nummy je izjavil:

Sej sm kr vedu, da bo steamOS en velik fail in še vedno je. Nikakor se ni prijel in se tudi nikoli ne bo.


se preden je sploh uraden izid in ti si ze ploskas kako si imel prav?

-lol- je izjavil:

Pričakovano. Da bo linux based konzola fail, ni pa rečeno, da se bo enako zgodilo tudi z windows konzolo, steam ima za sabo tone igric za windowse in namenski box za to bi znal celo iti skozi. S portanjem na novo platformo pridejo tudi precejsnji stroski kar je za proizvajalce igric, ki se drzijo svete trojice (play station, xbox, windows) precejsnje poslovno tveganje. Razen tega so se izkazale razne igre za linux na steamu za finančni fail tako da je bil ta dogodek pričakovan.


kako je glede na to novico StreamOS zdaj fail? pricakovano kaj? da so zamude in bodo oni prodajali z namescenim win?

in kateri port se je izkazal za financni fail? (in pri stevilu crap portov ki sploh nebi smeli bit releasani tudi prav ce je)


Izdali so ven alpha verzijo. Folk je dobil steam box-e in jih pretestiral. Nihče ni napisal, da bi bila kak velika revolucija, heck še kritike so letele.

Koliko developerjev in velikih igralcev se je odločilo, da bo delalo tudi porte svojih špilov za steamOS? Ah sej res, no DRM = no profit. Kdo bo šel v to? Kdo je dovolj neumen, da se bo odrekel svojemu profitu??? In kdo je še bolj nor, da bo delal špile zastonj??????? Noben pri zdravi pameti...

Potenciala v steamOS-u ni, je samo potencial v steam box-u kot malih PC-jih z nameščenim windows okoljem za igranje iger. Danes gredo osebni računalniki v manjše in manjše formate. Včasih si rabil veliko kišto, da si notri spravil vse kartice, diske, optične pogone,...
Danes rabiš kaj? Matično, CPU, grafična je dostikrat že kar integrirana v procesorju in kmalu se bo zgodilo, da bodo tudi prave grafične zverine integrirane notri, RAM ne rabi veliko prostora, dodatnih kartic ne rabimo več, ker je itak ponavadi že vse integrirano na platah, disk je ponavadi dovolj eden ali dva, optični pogoni so outdated,... zakaj bi imel doma še veliko kišto, ki mi odžira prostor in rabi ne vem koliko ventilatorjev za hlajenje? Valve je to pogruntal in naredil steam box. Nekateri proizvajalci so prevzeli idejo in jo popeljali na naslednji nivo. Samo še vprašanje časa (če še niso), kdaj bodo naredili mini steam box, kjer bo notri vse pritrjeno na en sam hladilnik in bo dovolj en sam ventilator za hlajenje celega računalnika. Ne bo opcije nadgradnje, ampak itak kot že zgoraj napisano to sploh nima več smisla, ker je itak večina stvari integriranih. Ko menjaš eno stvar, moraš po večini zamenjati vse. Tu je prihodnost steam box-a, da se odreže kot "PC konzola" in naredi močno konkurenco trenutnim konzolam, saj bi bila PC konzola zmogljivejša!

Pa še malo branja:
klik

-lol- ::

BigWhale je izjavil:

-lol- je izjavil:

Izdajatelji bodo hoteli imeti DRM, ki je v GPL okolju prakticno neizvedljiv


Od kje pa tebi taksne bizarne ideje? Tole si si gladko izmislil.


Heh, ne, samo ti ne vidis centimeter naprej od nosa. Kernel je GPL, vsak kekec se lahko spravi popravit source da vracajo kakrsnemukoli softwarju na visjem nivoju karkoli. Od fake serijskih, do fake fajlov, ki bi jih potencialno preverjal na visjem nivoju preko asinhrone kriptografije. Bi kernel popravil? Ampak bo treba source dati na voljo... :P

-lol- je izjavil:

Tole si si spet izmislil.

http://support.humblebundle.com/custome...

Odkar obstaja Humble Bundle, povprecen Linux uporabnik placa vec za en bundle od povprecnege Windows uporabnika. To velja prakticno za vsak Humble Bundle. Tvoja ideja, da Linux uporabniki neradi placujejo za stvari je ena blodnja.


Lol. Dejstvo je, da neradi placujejo za stvari. Saj veš tisti večni argument, da si je treba linux instalirat zato ker je zastonj? Ta forum jih je poln. Pa saj to ni nic slabega (razen da bi radi vse developerje prisilili, da morajo dati svoje delo zastonj, pa še source zraven) samo pač za določena tržišča niste primerni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: -lol- ()

-lol- ::

Nummy je izjavil:

Tu je prihodnost steam box-a, da se odreže kot "PC konzola" in naredi močno konkurenco trenutnim konzolam, saj bi bila PC konzola zmogljivejša!


Pa saj trenutne konzole so "PC konzole"? Ne razumem pointa?

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Nummy ()

Motion ::

krneki0001 je izjavil:

A ni tako, da windows 8 lahko poganja xbox igre?


Direktno da bi jet vedu ne. Je potrebno emulator. Bo pa emulatorje dost lažje naredit za to generacijo konzol ker uporabljajo jaguar based APUje, za razliko od prve generacije x boksa na primer.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Motion ()

BigWhale ::

-lol- je izjavil:

Heh, ne, samo ti ne vidis centimeter naprej od nosa. Kernel je GPL, vsak kekec se lahko spravi popravit source da vracajo kakrsnemukoli softwarju na visjem nivoju karkoli. Od fake serijskih, do fake fajlov, ki bi jih potencialno preverjal na visjem nivoju preko asinhrone kriptografije. Bi kernel popravil? Ampak bo treba source dati na voljo... :P


GPL te ne ovira pri implementaciji taksnega DRMja, ki bi dovolj veliko stevilo uporabnikov odvrnil od modificiranja sistema.

-lol- je izjavil:


Lol. Dejstvo je, da neradi placujejo za stvari. Saj veš tisti večni argument, da si je treba linux instalirat zato ker je zastonj?


Na tistem linku ti lepo pise, da Linux uporabniki dajejo vec denarja kot Windows uporabniki. Vecni argument, da je pa Linux zastonj, pa nikoli ni obstajal. Zrasel je na zelnikih nasprotnikov. Linux je svoboden (free) in ne zastonj. Lahko pripravim eno izobrazevalno predavanje na to temo, te zanima?

-lol- je izjavil:

Nummy je izjavil:

Tu je prihodnost steam box-a, da se odreže kot "PC konzola" in naredi močno konkurenco trenutnim konzolam, saj bi bila PC konzola zmogljivejša!


Pa saj trenutne konzole so "PC konzole"? Ne razumem pointa?


Trenutno nobena konzola ni 'PC konzola'. To je bil edino prvi Xbox. Potem so ugotovili, da se jim off-the-shelf PC hardware ne splaca tlacit v konzolo not.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

SleepyFE ::

BigWhale je izjavil:

-lol- je izjavil:

Heh, ne, samo ti ne vidis centimeter naprej od nosa. Kernel je GPL, vsak kekec se lahko spravi popravit source da vracajo kakrsnemukoli softwarju na visjem nivoju karkoli. Od fake serijskih, do fake fajlov, ki bi jih potencialno preverjal na visjem nivoju preko asinhrone kriptografije. Bi kernel popravil? Ampak bo treba source dati na voljo... :P


GPL te ne ovira pri implementaciji taksnega DRMja, ki bi dovolj veliko stevilo uporabnikov odvrnil od modificiranja sistema.

-lol- je izjavil:


Lol. Dejstvo je, da neradi placujejo za stvari. Saj veš tisti večni argument, da si je treba linux instalirat zato ker je zastonj?


Na tistem linku ti lepo pise, da Linux uporabniki dajejo vec denarja kot Windows uporabniki. Vecni argument, da je pa Linux zastonj, pa nikoli ni obstajal. Zrasel je na zelnikih nasprotnikov. Linux je svoboden (free) in ne zastonj. Lahko pripravim eno izobrazevalno predavanje na to temo, te zanima?

-lol- je izjavil:

Nummy je izjavil:

Tu je prihodnost steam box-a, da se odreže kot "PC konzola" in naredi močno konkurenco trenutnim konzolam, saj bi bila PC konzola zmogljivejša!


Pa saj trenutne konzole so "PC konzole"? Ne razumem pointa?


Trenutno nobena konzola ni 'PC konzola'. To je bil edino prvi Xbox. Potem so ugotovili, da se jim off-the-shelf PC hardware ne splaca tlacit v konzolo not.



BigWhale tuki si se pa zmotu. XboX ONE in PS4 sicer nista off-the-shelf, ampak je not AMD hardware. Nek Jaguar CPU in GCN GPU tko ja je praktično PC.

SleepyFE ::

Lepo vas prosm da nehate sanjat o:"DRM ne deluje na Linux-u". TO NI RES!!! Če hočeš dodelat program ki je pod GPL licenco potem moraš izdat tudi kodo. Če se pa spraviš sam spisat program (špil al pa Steam Client), ki deluje na Linux-u, potem ga lahko daš pod katero koli licenco in zraven je lahko katerokoli DRM ki si ga srce poželi.

Bistvo komentarja. SteamOS je predelan Debian in morajo izdat tudi kodo, kar ga naredi "zastonj". Špili ki gor laufajo pa lahko koristijo svojo licenco IN LAHKO uporabijo DRM.

SleepyFE ::

Nisem prebrau kakšna je tuki etiketa glede linkov, ampak ga bom vseen dodau. Zeznam programov, ki imajo DRM in delajo na Linux-u

List of proprietary software for Linux @ Wikipedia

Gandalfar ::

> SteamOS je predelan Debian in morajo izdat tudi kodo, kar ga naredi "zastonj"

Ubistvu ne. Izdati morajo samo svoje spremembe paketkom, katerih licenca zahteva, da to storijo pri redistribuciji.

SleepyFE ::

Gandalfar je izjavil:

> SteamOS je predelan Debian in morajo izdat tudi kodo, kar ga naredi "zastonj"

Ubistvu ne. Izdati morajo samo svoje spremembe paketkom, katerih licenca zahteva, da to storijo pri redistribuciji.


Gandalfar a hočeš rečt da samo diff file objavijo?

Gandalfar ::

Debian ti kot tak bolj malo pomeni - je samo ena zbirka programja, ki ima vsak svojo licenco. Nekateri programi so kot GPL, zahtevajo, da spremembe deliš s tistimi, katerim distribuiraš - drugi so BSD like, kjer te zahteve ni. Tako da Valve kot tak pogleda kaj so spremenili in se potem na podlagi teh omejitev (oz. dodatne dobre volje) odločijo kaj ekstra bodo še izdali.

LightBit ::

-lol- je izjavil:

BigWhale je izjavil:

-lol- je izjavil:

Izdajatelji bodo hoteli imeti DRM, ki je v GPL okolju prakticno neizvedljiv


Od kje pa tebi taksne bizarne ideje? Tole si si gladko izmislil.


Heh, ne, samo ti ne vidis centimeter naprej od nosa. Kernel je GPL, vsak kekec se lahko spravi popravit source da vracajo kakrsnemukoli softwarju na visjem nivoju karkoli. Od fake serijskih, do fake fajlov, ki bi jih potencialno preverjal na visjem nivoju preko asinhrone kriptografije. Bi kernel popravil? Ampak bo treba source dati na voljo... :P

Zakaj bi se mučil, če pa lahko prestrežeš klice v knjižnice ali sistemske klice?
DRM nikjer ni neuničljiv.

BigWhale ::

SleepyFE je izjavil:


Trenutno nobena konzola ni 'PC konzola'. To je bil edino prvi Xbox. Potem so ugotovili, da se jim off-the-shelf PC hardware ne splaca tlacit v konzolo not.


BigWhale tuki si se pa zmotu. XboX ONE in PS4 sicer nista off-the-shelf, ampak je not AMD hardware. Nek Jaguar CPU in GCN GPU tko ja je praktično PC.


V vojski sem delal na radarju v katerem je bilo polno 8088 in 8086 CPUjev. A hoces rect, da je bil tist radar prakticno PC?

'Prakticno PC' pomeni, da lahko z ne prevec truda zbootas kak PC OS na njem.

krneki0001 ::

"Praktično cpu" pomeni, da brez problema bootaš Windows 8 iz usb ključa.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

murmur ::

Torej bo cena za kulturno konfiguracijo +- 1500 Eur.

pelish ::

Steam platforma === DRM
ampak ker je neodvisen od naprave (hardware) in operacijskega sistema (OS) Valve ne uporablja oznake DRM
kako tocno pa zagotavljajo podobne funkcionalnosti pa si lahko preberete na naslednjih povezavah
Steam %28software%29 @ Wikipedia
http://www.steampowered.com/steamworks/...

mihec87 ::

murmur je izjavil:

Torej bo cena za kulturno konfiguracijo +- 1500 Eur.


Od kje spet to?

-lol- ::

SleepyFE je izjavil:

Lepo vas prosm da nehate sanjat o:"DRM ne deluje na Linux-u". TO NI RES!!! Če hočeš dodelat program ki je pod GPL licenco potem moraš izdat tudi kodo. Če se pa spraviš sam spisat program (špil al pa Steam Client), ki deluje na Linux-u, potem ga lahko daš pod katero koli licenco in zraven je lahko katerokoli DRM ki si ga srce poželi.

Bistvo komentarja. SteamOS je predelan Debian in morajo izdat tudi kodo, kar ga naredi "zastonj". Špili ki gor laufajo pa lahko koristijo svojo licenco IN LAHKO uporabijo DRM.


Bistvo komentarja je, da moraš precej vedeti, da veš da nič ne veš.Zato se pa oglašaš. Če lahko na nivoju kernela, ki MORA biti open source, serviraš kakršnemukoli DRM sistemu napačne podatke in to praktično brez posebnega truda, potem je škoda sploh čas metati v DRM.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: -lol- ()

mn ::

Bistvo komentarja je, da moraš precej vedeti, da veš da nič ne veš.Zato se pa oglašaš. Če lahko na nivoju kernela, ki MORA biti open source, serviraš kakršnemukoli DRM sistemu napačne podatke in to praktično brez posebnega truda, potem je škoda sploh čas metati v DRM.


Da ne bo slučajno kdo tole preveč resno jemal. Preberite si kaj o Rootkitih, ki brez source kode za kernel počno točno to kar avtor prispevka trdi da se da samo na linuxu.

-lol- ::

mn je izjavil:

Bistvo komentarja je, da moraš precej vedeti, da veš da nič ne veš.Zato se pa oglašaš. Če lahko na nivoju kernela, ki MORA biti open source, serviraš kakršnemukoli DRM sistemu napačne podatke in to praktično brez posebnega truda, potem je škoda sploh čas metati v DRM.


Da ne bo slučajno kdo tole preveč resno jemal. Preberite si kaj o Rootkitih, ki brez source kode za kernel počno točno to kar avtor prispevka trdi da se da samo na linuxu.


mhm... na 64 bitnih windowsih ne? :P

mn ::

mhm... na 64 bitnih windowsih ne? :P


Hiter search po googlu:

Kernel Mode Rootkit na x64

-lol- ::

mn je izjavil:

mhm... na 64 bitnih windowsih ne? :P


Hiter search po googlu:

Kernel Mode Rootkit na x64


Zanimivo, torej trdis, da je "TDL3 rootkit is one of the most advanced rootkit" enako kot popraviti par vrstic v kodi in scompilati kernel. Zanimivo.

mn ::

-lol- je izjavil:

mn je izjavil:

mhm... na 64 bitnih windowsih ne? :P


Hiter search po googlu:

Kernel Mode Rootkit na x64


Zanimivo, torej trdis, da je "TDL3 rootkit is one of the most advanced rootkit" enako kot popraviti par vrstic v kodi in scompilati kernel. Zanimivo.


Ne. Trdim, da je DRM zlomljiv tako na linuxu kot na windowsih in da GPL nima veze. Večina ljudi, ki piratizira, potegne igro in crack v istem paketu. In 100% je lažje dvakrat klikniti na crack.exe, kot zamenjati kernel. Pa magari če je crack.exe v resnici "TDL3 rootkit is one of the most advanced rootkit".

-lol- ::

mn je izjavil:

-lol- je izjavil:

mn je izjavil:

mhm... na 64 bitnih windowsih ne? :P


Hiter search po googlu:

Kernel Mode Rootkit na x64


Zanimivo, torej trdis, da je "TDL3 rootkit is one of the most advanced rootkit" enako kot popraviti par vrstic v kodi in scompilati kernel. Zanimivo.


Ne. Trdim, da je DRM zlomljiv tako na linuxu kot na windowsih in da GPL nima veze. Večina ljudi, ki piratizira, potegne igro in crack v istem paketu. In 100% je lažje dvakrat klikniti na crack.exe, kot zamenjati kernel. Pa magari če je crack.exe v resnici "TDL3 rootkit is one of the most advanced rootkit".


lol, deal, se zmeniva, da bos ti to spisal za windowse, jaz pa kernel popravil za linux. Deal? S tem da je to kar TDL3 dela sele entry point... potem je pa treba se na kernel novoju hookat APIje (idealno brez dll injectiona, oz. v tem primeru maskirat injectan dll), redirectat IAT najbrz ne bo dovolj, torej bo treba trampoline narest...mmm, si preprican, da sploh ves kaj govoris? Ker osebno sem to ze pocel in vem kako zahebano je zadevo sestavit, da dela stabilno in ti ne rusi programov, vem pa tudi kako preprosto je to na linux kernelu narediti, tako da stfu :P

Bottom line, na kernel source kodi lahko to naredi nedeljski C programer, mogoce ne ravno idealno ampak dovolj dobro, brez source kode pa potrebujes kup znanj, ki jih ima danes v casu lazanj se redkokdo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: -lol- ()

mn ::

lol, deal, se zmeniva, da bos ti to spisal za windowse, jaz pa kernel popravil za linux. Deal? S tem da je to kar TDL3 dela sele entry point... potem je pa treba se na kernel novoju hookat APIje (idealno brez dll injectiona, oz. v tem primeru maskirat injectan dll), redirectat IAT najbrz ne bo dovolj, torej bo treba trampoline narest...mmm, si preprican, da sploh ves kaj govoris? Ker osebno sem to ze pocel in vem kako zahebano je zadevo sestavit, da dela stabilno in ti ne rusi programov, vem pa tudi kako preprosto je to na linux kernelu narediti, tako da stfu :P

Bottom line, na kernel source kodi lahko to naredi nedeljski C programer, mogoce ne ravno idealno ampak dovolj dobro, brez source kode pa potrebujes kup znanj, ki jih ima danes v casu lazanj se redkokdo.


Ampak vprašanje ni ali lahko to vsakdo naredi. Dovolj je da obstaja eden, ki zna - pa DRM pade.

Gandalfar ::

chironex: sej je cisto preprosto. Danes igre, ki prinašajo največ denarja in imajo največ igralcev delajo itak ali po f2p modelu ali pa podatke nalagajo iz serverja. V tem kontekstu ti je vseeno za DRM, ker je tvoj spil samo light client.

(Take light cliente je pa tudi lazje podpret na vseh platformah).

Zgodovina sprememb…

-lol- ::

Gandalfar je izjavil:

chironex: sej je cisto preprosto. Danes igre, ki prinašajo največ denarja in imajo največ igralcev delajo itak ali po f2p modelu ali pa podatke nalagajo iz serverja. V tem kontekstu ti je vseeno za DRM, ker je tvoj spil samo light client.

(Take light cliente je pa tudi lazje podpret na vseh platformah).


Mhm, tudi res. Ampak to je manjsina spilov. Se sicer zelo trudijo tocno v to smer ampak takoj ko gre za single player igro je tega konec. Lysine deficiency pa je na takih spilih hitro podrt, takoj ko uspe razbijalcem pohookati vse relevantne APIje, kar pa se da temeljito zakomplicirat. No s source kodo kernela (windows v tem primeru) odpadejo vse packarije od emulatorjev do nanomitov, se lahko pridno izvajajo kot so se prej.

mmm... komaj cakam da dobim source od direct3d.dll-ja, takoj zacnem delati na multiplayer cheatih, bi se mi fino godilo... :P

mn je izjavil:

Ampak vprašanje ni ali lahko to vsakdo naredi. Dovolj je da obstaja eden, ki zna - pa DRM pade.


Mhm. Kako dobro pa taksni spili delujejo pa verjetno tudi sam ves. Enim delujejo, drugim pa se na veliko rusijo in nihce ne ugotovi tocno zakaj. Pri linux boxu bi lahko prav elegantno prilagodil cel sistem, da bi laufal kjerkoli, pa si na hitro zahebal cel chain, od proizvajalca HW (ki bi rad zasluzil na % prodanih spilov in zato da ceno konzole pod ceno), pa do izdelovalca spilov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: -lol- ()

BigWhale ::

-lol- je izjavil:

Mhm, tudi res. Ampak to je manjsina spilov. Se sicer zelo trudijo tocno v to smer ampak takoj ko gre za single player igro je tega konec.


Se single player igre dandanes niso vec single player tako kot so bile vcasih.

-lol- je izjavil:

No s source kodo kernela (windows v tem primeru) odpadejo vse packarije od emulatorjev do nanomitov, se lahko pridno izvajajo kot so se prej.
mmm... komaj cakam da dobim source od direct3d.dll-ja, takoj zacnem delati na multiplayer cheatih, bi se mi fino godilo... :P


A zdej se ti pa zdi, da ni nikjer nobenga cheata? :) K listja in trave jih je, pa noben nima nobenga sourca.

-lol- je izjavil:

Pri linux boxu bi lahko prav elegantno prilagodil cel sistem, da bi laufal kjerkoli, pa si na hitro zahebal cel chain, od proizvajalca HW (ki bi rad zasluzil na % prodanih spilov in zato da ceno konzole pod ceno), pa do izdelovalca spilov.

Tvoje trditve so predvsem zelo anekdotne. Ce bi bila source koda tak holy grail, kot ti pravis, potem nobena enkripcija ne bi delovala. Vsak bi samo source odprl, pogledal, in stvar naredil po svoje, in bi vse avtomagicno delalo.

DRM s pridihom asimetricne enkripcije in on-line preverjanje ni noben bav-bav in se verjetno ze kje izvaja. Source od kernela ali pa celega sistema ti prav nic ne pomaga. Za uspesen crack, bos moral popravit samo igro.

-lol- ::

BigWhale je izjavil:

A zdej se ti pa zdi, da ni nikjer nobenga cheata? :) K listja in trave jih je, pa noben nima nobenga sourca.


Yep. Samo meni se ne da igrat s stabilizacijo hookanja apijev in skrivanja pred raznimi anti cheat programi, ki preverjajo za hooke na directx.

-lol- je izjavil:

DRM s pridihom asimetricne enkripcije in on-line preverjanje ni noben bav-bav in se verjetno ze kje izvaja. Source od kernela ali pa celega sistema ti prav nic ne pomaga. Za uspesen crack, bos moral popravit samo igro.


Heh, ne. Online bo preverjal server kar mu bo game poslal, game pa bo preverjal elektronske podpise iz fake podatkov, ki mu jih bo dal kernel. Ne bo asimetricna kriptografija cisto nic pomagala. Ko imas enkrat kernel pod kontrolo, se lahko vsi ostali programi samo na zobe vrzejo, tecejo pac v lepo berljivem (ko imaš source zraven), prirejenem enviromentu (***). Seveda je na windowsih enako, samo na windowsih si pa kar lepo zobe na kernelu polomiš (saj se da, tako iz kernela kot iz userspaca, samo garantirat, da bo pa to ves čas delovalo je pa nightmare), Sonyu pa tako ali tako ni treba source ven dati (bsd). Sicer bi verjetno vzeli linux, so samo lepo pokazali, da jim je malo več stvari jasnih kot Valvu.

*** Poglej tistega trojancka, ki ga je nek "navdušenec" zgoraj poslal, so šli še malo nižje, v boot sektorju naložijo svoje hooke na interupte, ki jih potem windowsi sicer še enkrat pohookajo ampak too late, cel windows sistem podpisovanja driverjev itd ne more nič, en nivo nižje so jih zhebali. Pa za nadebudne "navijače", tudi linux proti temu ne more nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: -lol- ()

BigWhale ::

Ko registriras igro, ti streznik zgenerira private/public kljuc in ti ga poslje. Zraven dobis se control file, ki je kriptiran z necim kar ne poznas.

Ko igro pozenes, streznik od tebe zahteva, da se predstavis s svojim kljucem. Ce si se prav predstavil, potem ti streznik poslje navodila kako odkriptirat tisti control file.

V igri imas pa ene 330 razlicnih funkcij, ki vsaka na svoj nacin probavajo odkriptirat tisti control file. Ce ga uspesno odkriptirajo, ti pustijo pogajati igro, ce ne, ti recejo fuck off.

Za otezevanje celotne zadeve tisti control file periodicno zamenjas ter mu nastavis expiration date.

Saj, ti gres lahko tako low level in kernel popravis in podturis neke fake podatke igri ampak je s tem precej dela, pa ne glede na to a imas source od kernela ali ne. V zgornjem primeru moras zgenerirati pravilen control file in se navodila kako ga prebrati. Z dovolj pogosto menjavo ali celo multipliciranjem tega, lahko celo otezis, do te mere, da se bo redkim dalo ukvarjati s tem.

Poleg vsega pa, je dovolj da offloadas samo nekaj MB random vsebine na streznik, pa bo dovolj, da igra ne bo vec delovala brez njega. Ja, seveda lahko fake server napises ampak spet, ali se ti splaca?

DRM ne rabi biti perfekten, dovolj je, da je zadosti kompliciran, da odvrne vecino ljudi.

-lol- ::

BigWhale je izjavil:

/.../
DRM ne rabi biti perfekten, dovolj je, da je zadosti kompliciran, da odvrne vecino ljudi.

Tale zadeva je skrajno zakomplicirana - brez source kode kernela:
http://www.geyra.com/mutek/bugTrapper.h...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: -lol- ()

BaToCarx ::

BigWhale je izjavil:



DRM ne rabi biti perfekten, dovolj je, da je zadosti kompliciran, da odvrne vecino ljudi.


Blast from the past



8-)
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Krmilnik za Steam bo zamudil

Oddelek: Novice / Konzole
154600 (2010) Tr0n
»

Valve je napovedal SteamOS (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Igre
10323855 (17132) PrimozR
»

Valve izdal SteamOS in predstavil prototip Steam Machine in Steam Controller

Oddelek: Novice / Konzole
4411153 (6159) Testman42
»

CES 2014: trinajst naprav za SteamOS

Oddelek: Novice / Igre
205596 (3654) dottor

Več podobnih tem