» »

Alienwarov Steam Machine bo poganjal - Windows 8

1
2
»

BigWhale ::

BaToCarx je izjavil:

BigWhale je izjavil:



DRM ne rabi biti perfekten, dovolj je, da je zadosti kompliciran, da odvrne vecino ljudi.


Blast from the past


"The amount of effort invested in this project is staggering , estimated at over 1500 manhours during cracking, developing & testing, and probably will never be done again."

Torej je nekdo financiral enga developerja vec kot devet mesecev, da je naredil tale crack. Priblizno 36.000 EUR za crack. Me zanima kdo bo financiral tako obsezen crack igre, ki stane $60. :)

-lol- je izjavil:

BigWhale je izjavil:

/.../
DRM ne rabi biti perfekten, dovolj je, da je zadosti kompliciran, da odvrne vecino ljudi.

Tale zadeva je skrajno zakomplicirana - brez source kode kernela:
http://www.geyra.com/mutek/bugTrapper.h...


Zadeva, ki ti nic ne pomaga, ce ti manjka samo 1 MB vsebine, ki ti jo poslje server. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

-lol- ::

BigWhale je izjavil:

BaToCarx je izjavil:

BigWhale je izjavil:



DRM ne rabi biti perfekten, dovolj je, da je zadosti kompliciran, da odvrne vecino ljudi.


Blast from the past


"The amount of effort invested in this project is staggering , estimated at over 1500 manhours during cracking, developing & testing, and probably will never be done again."

Torej je nekdo financiral enga developerja vec kot devet mesecev, da je naredil tale crack. Priblizno 36.000 EUR za crack. Me zanima kdo bo financiral tako obsezen crack igre, ki stane $60. :)

-lol- je izjavil:

BigWhale je izjavil:

/.../
DRM ne rabi biti perfekten, dovolj je, da je zadosti kompliciran, da odvrne vecino ljudi.

Tale zadeva je skrajno zakomplicirana - brez source kode kernela:
http://www.geyra.com/mutek/bugTrapper.h...


Zadeva, ki ti nic ne pomaga, ce ti manjka samo 1 MB vsebine, ki ti jo poslje server. :)


Ki jo zajames in predvajas. Sicer mimogrede, to se je pri ubisoftu tako reševalo, da se je ddosalo server in potem ni nihce dobil tiste 1MB vsebine. In hitro so nehali s tem. Ker ta rešitev se je izkazala hujšo od piratstva, legalne stranke ne morejo igrati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: -lol- ()

BaToCarx ::

Ne BigWhale, šlo se je samo zato ker se je steinberg hvalil da se syncrosofta ne da razbit, dongle crap.

Neki podobnega kar ti izumljaš na novo, par postov nazaj.

Vsak evro/dolar vržen v zaščito je dnar vržen stran.

Sodelovanje z folkom in manj trollanja z strani avtorjev, se bolj obrestuje.

Kar se tiče pa zmage nad piratijo, to pa mislim da vam je že očitno kako so razni steam, humble, gog, spotify, itd... prevladali.

Ultimatni za "60$" igre je pač cloud gaming ala gakai, kjer si ti samo client za predvajane A/V in pošiljanje komand, pa še tam ni za dvakrat rečt da bi kaka trma udrla in leakcode, kot smo že videli pri maddoxu ki je valvu ukradel pred leti.

Tako da ne fantaziraj preveč o magičnih zaščitah, ker nisi prvi ki je tako sanjal.

BigWhale ::

Emm, sej jest ne sanjam o magicnih zascitah. V bistvu pravim, da zascita ne rabi biti magicna. Dovolj je samo to, da je zadosti komplicirana, da se je ne splaca it razbijat. Zato je vseeno a je zadaj open source ali ne.

Problem trolanja je pa v bistvu obojestranski. World of Goo je primer igre, ki se je prodajala po $1 in so jo vseeno piratizirali.

Ja, prihodnost je definitivno v Steamu in podobnih storitvah. Ce bo igro moc kupiti na enostaven in preprost nacin in bo delovala povsod, potem se ni treba bati piratiziranja. Jaz raje stvar kupim v treh klikih, kot pa iscem torrente in se ukvarjam s cracki.

Ljudje se bodo pac morali navaditi na to, da se bo kupilo eno ali dve igri na mesec, namesto deset na dan.

-lol- je izjavil:

Sicer mimogrede, to se je pri ubisoftu tako reševalo, da se je ddosalo server in potem ni nihce dobil tiste 1MB vsebine. In hitro so nehali s tem. Ker ta rešitev se je izkazala hujšo od piratstva, legalne stranke ne morejo igrati.


Hoces povedati, da se DRM na koncu ne izplaca? :> Potem je vseeno na cem tece zadeva, closed source kernel ali pa open source kernel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

-lol- ::

BaToCarx: v bistvu je debata v tem, da je pri sourcih od kernela, DRM jalovo delo. Sicer se pa da tako ali tako vsako zaščito razbiti.

BigWhale je izjavil:

Hoces povedati, da se DRM na koncu ne izplaca? :> Potem je vseeno na cem tece zadeva, closed source kernel ali pa open source kernel.


Izplača ali ne izplača je čisto nepomembno (lep primer so linux distribucije, dejansko se za veliko večino ne izplačajo, ki s svojim kaosom delajo luknjo v koleno celi IT industriji in software developmentu), gre se za to, da ga manjšina strank hoče (zato linux nekateri vseeno uporabljajo, portajo software na njega itd).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: -lol- ()

BigWhale ::

Seveda ga hoce, samo argument, da je zaradi open source kernela tak DRM cist neucinkovit in neki kar cracknes v petih minutah, je traparija. Do zdaj so se vsak DRM cracknil v 'petih minutah'.

-lol- ::

BigWhale je izjavil:

Seveda ga hoce, samo argument, da je zaradi open source kernela tak DRM cist neucinkovit in neki kar cracknes v petih minutah, je traparija. Do zdaj so se vsak DRM cracknil v 'petih minutah'.


Ne. Ne gre se sploh za crackanje DRMja, gre se za to, da je zaradi open sourca DRM prisiljen teci v enviromentu, kjer je trivialno modificirati kernel, da vraca DRMju poljubne "neumnosti".

BaToCarx ::

BigWhale je izjavil:


Problem trolanja je pa v bistvu obojestranski. World of Goo je primer igre, ki se je prodajala po $1 in so jo vseeno piratizirali.


Jaz sem jo piratiziral, in? Jo najdeš na mojem steamu?

WoG ni troli primeri, troll je primeri so 0day update, dlcji ki so že del igre ob izdaji, razni activation serverji, MP serverji ki jih izklučujejo nimaš pa možnosti lastnega dedicated zagnat, ker ga ni, early acces, itd..

Cinavia je tud drm, pa so ga po dolgem času "zjebali", pri tem je pa zanimivo da recimo pri nas si lako narediš backup po zakonu, original maš pa na polici, lo and behold po ~20 min ti mutne zvok. Na računalniku pa pač ne, torej koga jebe taka zaščita?

To da se dajete z kerneli nima nobene veze, lunix ftw, windoze ftw, any os ftw. Enako kot za "zadosti komplicirana", ki potem rata da maš nevem kakšne algote, čekiraš pa neki kar je 3x nop in je.

In tudi Diablo 3, ki je server side dosti "kode/skript", bi bil za pc narejen standalone server za SP (buy for MP TM), če bi ga kupil, me je pa demo razočaral, tako da maš skori prov z, da se je ne splaca it razbijat, ker je fail game zame, pa sem škatlo držal v roki in rekel nah.

Manj denarja v zaščito, več v testing in debugging, da je enduser bolj happy, deluje.

-lol- je izjavil:

BaToCarx: v bistvu je debata v tem, da je pri sourcih od kernela, DRM jalovo delo. Sicer se pa da tako ali tako vsako zaščito razbiti.


Tako je.

-lol- je izjavil:


Ne. Ne gre se sploh za crackanje DRMja, gre se za to, da je zaradi open sourca DRM prisiljen teci v enviromentu, kjer je trivialno modificirati kernel, da vraca DRMju poljubne "neumnosti".


Ko veš katere so tiste "neumnosti", nima kernel dosti veze, ker si že dumpal, dekodirail in stripal ovojček čebule ki je drm, in ga več ni.

Sicer je pa zanimiv forum http://forum.exetools.com/ in pa ta http://www.woodmann.com/forum/forum.php

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BaToCarx ()

BigWhale ::

-lol- je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Seveda ga hoce, samo argument, da je zaradi open source kernela tak DRM cist neucinkovit in neki kar cracknes v petih minutah, je traparija. Do zdaj so se vsak DRM cracknil v 'petih minutah'.


Ne. Ne gre se sploh za crackanje DRMja, gre se za to, da je zaradi open sourca DRM prisiljen teci v enviromentu, kjer je trivialno modificirati kernel, da vraca DRMju poljubne "neumnosti".


Ampak, ce pravis, da je vsak DRM crackable. Potem je popolnoma vseeno na kateri platformi ga laufas. Itak ti ga bo nekdo cracknil. Svoj lasten argument, zakaj je DRM boljs laufat na zaprti platformi, si ubil, s tem, ko si povedal, da je vsak DRM mozno cracknit.

BaToCarx je izjavil:

BigWhale je izjavil:


Problem trolanja je pa v bistvu obojestranski. World of Goo je primer igre, ki se je prodajala po $1 in so jo vseeno piratizirali.


Jaz sem jo piratiziral, in? Jo najdeš na mojem steamu?


Verjetno se nisva razumela. Word of Goo je primer igre, ki je poceni in so jo ljudje radi igrali. A kljub ceni same igre (ki je bila nek dolocen cas naravnost smesna) in dejstvu, da je igra bre DRMja, so igro v vecini ljudje spiratizirali. Trollanje je bilo s strani igralcev. V Indie Humble Bundle je vecina iger brez DRMja (mogoce celo vse).

Drugace mas pa World of Goo na steamu za 9.99 EUR. Ce jo igras 20 ur, je to pol eura za eno uro zabave.

BaToCarx je izjavil:


In tudi Diablo 3, ki je server side dosti "kode/skript", bi bil za pc narejen standalone server za SP (buy for MP TM), če bi ga kupil, me je pa demo razočaral, tako da maš skori prov z, da se je ne splaca it razbijat, ker je fail game zame, pa sem škatlo držal v roki in rekel nah.

Manj denarja v zaščito, več v testing in debugging, da je enduser bolj happy, deluje.


Problem zascit je v tem, da ljudje ne glasujejo z denarnico ampak s piratiziranjem. Ce ti neko igro spiratiziras, potem zalozniku poves, da je dobra, samo da si en lolek, ki stvar raje _ukrade_, namesto, da bi placal zanjo. Ja, namenoma sem napisal ukrade. :) Ce pa stvari ne kupis in ne spiratiziras, mu pa poves, da je njegova stvar stranje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

BaToCarx ::

Smo se kar dobro razumeli, "Problem zascit je v tem, da ljudje ne glasujejo z denarnico ampak s piratiziranjem." se strinjam 100%

Za WoG pa priznam da sem jo zaigral samo zato ker sem videl *pop* WoG je zuni, wtf is WoG? Pa je bla fajn.

Za DRM zgodbo je pa lepo pogledat na CD Projekt The witcher 1,2.. 3 (nobene nisem igral), za trojko so obljubili nič DRM od dneva nič, ko pride ven, tako da bom sledil ko izide če bo "Protection: none", na gog zagatovo bo čista, me pa zanima če bo na steamu ali bo steamworks ceg ali bo tudi tam čist. Osebno bi ga kupil v škatli/gog.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Krmilnik za Steam bo zamudil

Oddelek: Novice / Konzole
155935 (3345) Tr0n
»

Valve je napovedal SteamOS (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Igre
10340797 (34074) PrimozR
»

Valve izdal SteamOS in predstavil prototip Steam Machine in Steam Controller

Oddelek: Novice / Konzole
4414856 (9862) Testman42
»

CES 2014: trinajst naprav za SteamOS

Oddelek: Novice / Igre
207481 (5539) dottor

Več podobnih tem