Sony - Sony je predstavil projekt Morfej (Project Morpheus, imenuje se po grškem bogu sanj in ne po liku iz Matrice), kakor se trenutno imenuje njihov sistem navidezne resničnosti za PlayStation 4. Morfej je še prototip, trenutni rezultat triletnega dela pa je na slikah videti zelo prepričljivo.
Morfeja si nadenemo na glavo in nam prikazuje sliko v ločljivosti 1080p z 90-stopinjskim kotom pogleda. Vgrajene ima tudi merilnike pospeška in žiroskope, ki omogočata beleženje informacij o premikanju in njihovo posredovanje konzoli, ki potem ustrezno spreminja izrisano sliko. Podatki o spremembi položaja se odčitavajo 100-krat v sekundi. Na ta način se slika premika, ko premikamo glavo, kar daje vtis navidezne resničnosti. Poleg tega omogoča krmiljenje z DualShock 4 in PlayStation Move, ki jo spremlja PlayStation Camera.
Podrobnosti o zakasnitvah, številu prikazanih sličic na sekundno in podobno so ostale neznanka. Sony namreč poudarja, da gre za delujoč prototip, zato tudi že znane karakteristike niso dokončne, ampak predstavljajo zgolj ta hip delujoče stanje. Dodali so še, da Morfej ne bo omejen le na igre, ampak bo tudi za siceršnjo uporabo. Pri razvoju so se osredotočili na šest točk: sliko, zvok, sledenje, krmiljenje, ergonomijo in vsebino. Vse so enakovredno pomembne, če želimo uporaben izdelek. Kar se tiče zvoka, bo Morfej uporabljal 3D-avdio, ki ga je razvil Sony.
Najpomembnejšega podatka, torej kdaj bo Morfej na voljo, pa Sony ni razkril.
Novice » Konzole » Sonyjev Morfej za navidezno resničnost v PS4
71GA ::
Prosim popravite tale stavek... "Podatki o spremembi položaja se odčitavajo 100 na sekundo."
Truga ::
z 90-stopinjskim kotom pogleda
Hah, te konzole. Še v VR ti nataknejo plašnice.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Truga ()
lunamit ::
Ali je sedaj končno 3D zvok ali je še vedno navadni 2D surround?
mono = 0D točka
stereo = 1D levo-desno
surround = 2D levo-desno, naprej-nazaj
sony 3D = dejansko 3D? levo-desno, naprej-nazaj, gor-dol
mono = 0D točka
stereo = 1D levo-desno
surround = 2D levo-desno, naprej-nazaj
sony 3D = dejansko 3D? levo-desno, naprej-nazaj, gor-dol
There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lunamit ()
RejZoR ::
Sej imaš lahko tud stereo zvok, ki bo imel boljše 3D pozicioniranje kot nek surround z 20 zvočniki. Kdor si je kdaj lastil kakšno high end zvočno ala XtremeMusic, Titanium ali pa Z ve o čem govorim. Sem na stereo zvočnikih in slušalkah že vrsto let pa ti lahko samo po zvoku povem na pol metra natančno kje stoji nasprotnik. Je pa res da imajo špili včasih zanič audio engine, izmed vseh mi je šel najbolj na jetra FEAR Combat, kjer so bili zvoki vsepovsod, kljub temu, da je špil laufal preko EAX 4.0 HD. In pa trenutno Hawken, kjer je zvok popolnoma neuporaben in za damage raje gledaš rdeče črte iz kje te kdo strelja kot pa da bi poslušal.
Sem pa še vedno mnenja, da je to samo en gimmick, ki razen tega, da se mal bolj vživiš v igrano osebo ker pač ne vidiš okolice sobe ne bo prinašalo neke revolucije. Najbolj zato, ker je gibanje glave eno, gibanje vsega ostalega pa je še vedno domena prstov in je feeling enostavno čuden. In tud če bojo kdaj naredil povezavo orožja, da se gibanje replicira direktno v igro je spet problem pri menjavi slednjega in pa samega gibanja. Za kar pa rabiš sferični simulator, kjer lahko v nedogled hodiš v vse smeri. Ampak to ni nekaj kar bi lahko vsak imel doma...
Sem pa še vedno mnenja, da je to samo en gimmick, ki razen tega, da se mal bolj vživiš v igrano osebo ker pač ne vidiš okolice sobe ne bo prinašalo neke revolucije. Najbolj zato, ker je gibanje glave eno, gibanje vsega ostalega pa je še vedno domena prstov in je feeling enostavno čuden. In tud če bojo kdaj naredil povezavo orožja, da se gibanje replicira direktno v igro je spet problem pri menjavi slednjega in pa samega gibanja. Za kar pa rabiš sferični simulator, kjer lahko v nedogled hodiš v vse smeri. Ampak to ni nekaj kar bi lahko vsak imel doma...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Phantomeye ::
Sony je predstavil projekt Morfej (Project Morpheus, imenuje se po grškem bogu sanj in ne po liku iz Matrice
Ampak lik iz matrice je poimenovan po grškem bogu sanj, in podobna je bla tudi njegova vloga v Matrici...
Hmm... kakšna je razlika potem med tem in med veliko bolj znanim Oculus Riftom?
Spock83 ::
Če bo cena previsoka bo vse skupaj propadlo. Me zanima kaj bo ponudil Oculus Rift za 300EUR.
3furious ::
Eurogamer je primerjal Project Morpheus z Oculus Riftom (DK2) in sta precej podobna. Oculus ima manjšo prednost zaradi širšega vidnega polja in OLED, ima tudi manj motion blura. Sonyjev izdelek je lepše oblikovan in nekoliko lažji, ker ni vse integrano v "očala", ampak je vmes še ena škatla. Za razliko od OR mogoča obračanje glave za 360° in ga je možno kombinirati z Move kontrolerjem.
In the age of information, ignorance is a choice.
Bor H ::
Tudi OR omogoča kombiniranje z drugimi kontrolerji, bolj je to, da Move ne moreš kombinirat z ničemer kar ni od Sonya :)
Phantomeye ::
Eurogamer je primerjal Project Morpheus z Oculus Riftom (DK2) in sta precej podobna. Oculus ima manjšo prednost zaradi širšega vidnega polja in OLED, ima tudi manj motion blura. Sonyjev izdelek je lepše oblikovan in nekoliko lažji, ker ni vse integrano v "očala", ampak je vmes še ena škatla. Za razliko od OR mogoča obračanje glave za 360° in ga je možno kombinirati z Move kontrolerjem.
obračanje glave za 360°? :D
Tudi OR omogoča kombiniranje z drugimi kontrolerji, bolj je to, da Move ne moreš kombinirat z ničemer kar ni od Sonya :)
bosta oba imela odprt SDK?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Phantomeye ()
Rias Gremory ::
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
Phantomeye ::
Rias Gremory je izjavil:
*sigh*
Kdaj bo pa
na voljo?
takrat ko se bo našel en clovek, ki bo izdelal virtualni svet iz katerega nas ne bo izpustil :P
Rias Gremory ::
Za začetek bi brez tega featurja.
bolj on-topic:
Zna to postati konkurenca Oculus Riftu v doglednem času?
bolj on-topic:
Zna to postati konkurenca Oculus Riftu v doglednem času?
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
bMozart ::
Če sem iz videa prav razumev se bo zvočna informacija spreminjala tudi v odvisnosti od pospeškometera, žiroskopa ter ostalih senzorjev? In ko bom obrnil napravo bo na slušalkah sprotja prilagajalo informacijo iz katere strani prihaja zvok.
"Zna to postati konkurenca Oculus Riftu v doglednem času?"
Kaže da že v kratkem času
"Zna to postati konkurenca Oculus Riftu v doglednem času?"
Kaže da že v kratkem času
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bMozart ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prihajajoči PlayStation 4 Neo bo podpiral 4K (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Konzole | 17665 (13120) | Bistri007 |
» | Sony predstavil dve novi inačici PlayStation 4 (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Konzole | 15796 (13231) | boolsheat |
» | Samsung razvija konkurenta Riftu in MorfejuOddelek: Novice / Android | 6187 (5333) | ZaphodBB |
» | PlayStation Phone obstaja!Oddelek: Novice / Konzole | 4297 (3428) | narodno |
» | Xbox 360 ni niti na polovici življenjaOddelek: Novice / Konzole | 5537 (3148) | MrStein |