» »

Jutri izide GTA 5, nekateri ga že imajo

Jutri izide GTA 5, nekateri ga že imajo

Slo-Tech - Če ste mogoče pozabili, jutri izide GTA 5, ena izmed najteže pričakovanih iger tega leta. A kot se mnogokrat zgodi pri velikih naslovih, je tudi to pot igra že ušla na internet. Krivcev je več, med njimi je tudi Amazon.

Rockstar je uradni začetek prodaje napovedal za 17. september in nekatere trgovine po svetu se bodo odprle že ob polnoči, da bodo lahko najnestrpnejši igralci dobili GTA 5 karseda hitro. Amazon pa je šel še korak dlje in je igro razposlal že ta konec tedna. Kdor jo je namreč prednaročil med prvimi, jo je prejel že v soboto. Rockstar seveda ni najbolj navdušen, Amazon pa se je zavil v molk, tako da nihče ne ve, zakaj se je to zgodilo. Prav tako BBC poroča, da nekatere trgovine prodajajo kopije pred izidom za 75 funtov, kar je dvakrat več od redne cene.

Curljanja informacij je še več. Že avgusta so na internet ušli podatki o glasbi v igri. Sprva skrbno varovana skrivnost je razkrita in znano je, da so glasbo za radijske postaje v igri prispevali tudi Britney Spears, Pulp, Snoop Dogg, Stevie Wonder, Black Flag, Pet Shop Boys, NWA in Muse. Podatki so na splet pricurljali iz zaklenjenih kopij igre, ki so jo kupci lahko vnaprej prenesli prek PlayStation Store, da se jutri ne bi sesuli strežniki. A čeprav je igra zaklenjena, so nekateri uspeli iz nje izvleči nekaj stvari, med njimi glasbo.

Ugotovili smo tudi, da bo GTA 5 na voljo tudi za platformo PC, kar smo sicer predvidevali, ni pa bilo potrditve. Potrjeni sta namreč le verziji za PlayStation 3 in Xbox 360. Bržkone pride tudi verzija za PlayStation 4.

Še nekaj resnejših vrstic - kakopak, o denarju. GTA V je najdražja igra v zgodovini, saj sta njen razvoj in marketing stala 265 milijonov dolarjev. To je znesek, ki je primerljiv z največjimi filmi hollywoodske produkcije. Do danes je igro prednaročilo že več kot 2,5 milijona ljudi, še bistveno več kupcev pa pričakujejo v prvem tednu po izidu. Samo v prvem letu naj bi jo kupilo 25 milijonov ljudi, ki bodo skupaj v mošnjiček nabrali milijardo dolarjev. GTA je pač velika franšiza, ki so jo doslej prodali že v 135 milijonih izvodov.

54 komentarjev

«
1
2

opeter ::

Torej je "težja" franšiza od Call of Duty serije?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

hojnikb ::

260mil. pa nemorejo nardit igre, ki dela tako kot je treba na točno znanem hardwareu... sad
#brezpodpisa

tarzan666 ::

No, kakor sem že napisal(v eni temi), da pride na pc in ps4 drugo leto, kar mislim, da se spet nisem zmotil. Za pc se ve da bo 1x prišlo ven, za ps4 pa po moje nebi smelo biti težav.

Ganon ::

A slabših slik niste našli?

Janac ::

A so kje reguirementsi?

Bo Celeron G465 dovolj, skupaj s 7870 XT?

tikitoki ::

Ja, tolk kesa, pa pol niso niti solidnega quality controla met, da nebi bilo hroscev tolk, da glava boli

Klemzz ::

Dela lepš k GTA4, kar se tiče xboxa.

BorutK-73 ::

Janac je izjavil:

A so kje reguirementsi?

Bo Celeron G465 dovolj, skupaj s 7870 XT?


Če dela na Xbox, potem bo tudi na tvoji trenutni konfiguraciji. Ampak do izida PC verzije je še daleč.

Pezdicek ::

Voznega modela in škode tudi niso znali bolj bednega nardit?! Bi pričakoval na vse hvalospeve, da bo vse skupaj na veliko boljši ravni kot je bilo pri GTA 4.

aja... omejitev zaradi prastarinskih konzol....

7982884e ::

Janac je izjavil:

A so kje reguirementsi?

Bo Celeron G465 dovolj, skupaj s 7870 XT?

lol zakaj bi imel tak procesor s tako grafično?

opeter ::

Kakšna je GTA v primerjavi s serijo Crackdown?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

xxxul ::

ahh, upam da bo kak black coffee mod...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: xxxul ()

RejZoR ::

Ker frenzy, da bo Igabiba imela odprto štacuno od 00:00 do 01:00 lol. Očitno sem eden redkih, ki ne dojemam norije okoli GTA-ja. Edini GTA, ki sem ga dejansko končal je bil GTA3, sploh ker je bil tolk radikalno drugačen od prvih dveh. Vse ostale sem nekaj časa igral in nehal nekje na pol poti, ker me enostavno ni več vleklo. In tko je bilo z vsemi GTA-ji naprej. Štirice sploh nikoli nisem igral, petke pa tud verjetno ne bom.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

__Devil__ ::

Ampak do izida PC verzije je še daleč.

Daleč? Kako daleč? Upam, da še letos. Na spletu ne najdem nobenih podatkov, ki bi potrdili datum izida za PC... Anyone?

Zero0ne ::

__Devil__ je izjavil:

Ampak do izida PC verzije je še daleč.

Daleč? Kako daleč? Upam, da še letos. Na spletu ne najdem nobenih podatkov, ki bi potrdili datum izida za PC... Anyone?


Če je kakšen indikator, za prejšnje dele je bil PC izid ca. 6 mesecev za konzolami.
uname -o

3furious ::

 Most and Least excited about GTA V:D

Most and Least excited about GTA V:D

In the age of information, ignorance is a choice.

Lion29 ::

razen AOM ne igram igrc, ampak ta review mi je naredil lushte

http://uk.ign.com/articles/2013/09/16/g...
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

RejZoR ::

Pa zaupaš gigantskim review stranem, ki so skor vse po vrsti podkupljene in podmazane?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Lion29 ::

v resnici me bk... ker itak (po vsej verjetnosti) ne bom nikoli igral... ampak review me je pac impresioniral...itak pa bo folk svoje povedal.. glede na uspeh 4ke se ni za bat, da ne bo 5ka podrla vseh rekordov
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

Tr0n ::

RejZoR je izjavil:

Pa zaupaš gigantskim review stranem, ki so skor vse po vrsti podkupljene in podmazane?

Niso ne. :)

Sicer pa vedno pogledas vec opisev, ne samo enega.

ahac ::

__Devil__ je izjavil:

Ampak do izida PC verzije je še daleč.

Daleč? Kako daleč? Upam, da še letos. Na spletu ne najdem nobenih podatkov, ki bi potrdili datum izida za PC... Anyone?


Niti niso potrdili, če PC verzija sploh bo.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Tr0n ::

Nope, uradno ni bilo nic. Samo v enih konfiguracijskih XML datotekah so nasli vnose za PS4 in PC, kar pa ni nujno da karkoli pomeni. :)

Zelo verjetno bo nekje po 6-8 mescov PC verzija, skupaj z X1 in PS4.

Nummy ::

tikitoki je izjavil:

Ja, tolk kesa, pa pol niso niti solidnega quality controla met, da nebi bilo hroscev tolk, da glava boli

Pr tanoih špilih je tko:večji kot je budget, slabš je na koncu produkt. In vsak naslednji sequel je slabši.
Pgolej si recimo: tota war rome 2.
Pa recimo poglej gothic serijo, pa GTA serijo... v praksi je bil najboljši GTA 3 in vice city. Pol je šlo pa bolj navzdol vse skup.
Pa poglej sim city... vse kar je letos ven prišlo z velikim budgetom je en velik klump.

mihor ::

ahac je izjavil:

__Devil__ je izjavil:

Ampak do izida PC verzije je še daleč.

Daleč? Kako daleč? Upam, da še letos. Na spletu ne najdem nobenih podatkov, ki bi potrdili datum izida za PC... Anyone?


Niti niso potrdili, če PC verzija sploh bo.


To je res sramotno, kako se PC zanemarja. :| No love 4 PC... :'(

VaeVictis ::

Nummy je izjavil:

tikitoki je izjavil:

Ja, tolk kesa, pa pol niso niti solidnega quality controla met, da nebi bilo hroscev tolk, da glava boli

Pr tanoih špilih je tko:večji kot je budget, slabš je na koncu produkt. In vsak naslednji sequel je slabši.
Pgolej si recimo: tota war rome 2.
Pa recimo poglej gothic serijo, pa GTA serijo... v praksi je bil najboljši GTA 3 in vice city. Pol je šlo pa bolj navzdol vse skup.
Pa poglej sim city... vse kar je letos ven prišlo z velikim budgetom je en velik klump.


Sicer se sam osebno strinjam s tabo.

Samo na žalost potrošniki v večini primerov ne potrjujejo tvojih besed...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

ivanuscha ::

Bomo videli oceno v Jokerju :D

Je pa pohvalno dejstvo, da Rockstar konstantno dviguje nivo in igro izboljšuje, vedno je prisotna konsistenca in logično nadaljevanje. Kar so recimo popolnoma zafurali pri seriji NFS, kjer od petega dela dalje ni nobene konsistence več, ampak štancajo samo še neko generično sranje. Res škoda, kje bi bil danes NFS, če bi bil EA pameten in bi gradil na temeljih postavljenih med leti 1995-2000...

Tr0n ::

Ceprav, sam nivo parodije Amerike, za katere je GTA znan, je v GTA 5, vsaj sodec po opisih, zelo podoben. Niso se kaj prevec odmaknili od klasicnega stila pisanja in zgodbe v kontekstu kritike in parodije.

nsignific ::

Verjetno še niste opazili - jaz sem sprobaval včeraj - ampak razmerje med objavljenimi bullshoti in resnično grafiko je GROZLJIVO porazno.

Svetujem vsem, da preskočite PS3/X360 verzije in počakate nextgen/PC, tudi če bo še mesece minilo, ker tole je rahlo brezveze.

In ja, grafika je zelo, zelo pomembna.

opeter ::

A je zunaj kakšen demo na XBLA?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Tr0n ::

Heh ne. Je sploh Rockstar kdaj releasal demo za svoje igre?

XsenO ::

GTA in GTA2 sta imela časovno omejene demote, če me spomin ne vara :)
1 + 1 = 1

mtosev ::

noro koliko $ so porabili za ta game.btw kdaj pride pc release?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Nummy ::

VaeVictis je izjavil:

Nummy je izjavil:

tikitoki je izjavil:

Ja, tolk kesa, pa pol niso niti solidnega quality controla met, da nebi bilo hroscev tolk, da glava boli

Pr tanoih špilih je tko:večji kot je budget, slabš je na koncu produkt. In vsak naslednji sequel je slabši.
Pgolej si recimo: tota war rome 2.
Pa recimo poglej gothic serijo, pa GTA serijo... v praksi je bil najboljši GTA 3 in vice city. Pol je šlo pa bolj navzdol vse skup.
Pa poglej sim city... vse kar je letos ven prišlo z velikim budgetom je en velik klump.


Sicer se sam osebno strinjam s tabo.

Samo na žalost potrošniki v večini primerov ne potrjujejo tvojih besed...

Elik problem je v tem, da veliko folka verjame review-om, ki jih preberejo. Recimo total war rome 2 je dobil oceno nad 9 pred izidom in vsi so ga hvalili in oh in sploh. Pride zadeva ven in po pol ure igranja sem šel bruhat... Po dveh dneh je ocena ljudi na emtacritic padla na 4.0, danes je 3.9. Prav vidi se kako so tisti review-i plačani s strani založb in avtorjev, samo zato, da umetno napihujejo hype na koncu pa je produkt tako beden, da sploh ni za špilat. Današnja taktika: naredi velik hype, plačaj review-e in naredi ubitačen teaser, da se bodo vsi slinili po tipkovnicah = big profit. Nema veze kakšen je na koncu špil.

Tr0n ::

Razvijalci in zalozniki si ne morejo privoscit, da bi aktivno "podmazovali" opisovalce. Si predstavljas, kaj se bi zgodilo s taksnim razvijalcem/zaloznikom in opisovalcem, ce bi ta informacija postala javna? Oba bi sla pa-pa. :)

Zalozniki to naredijo bolj prefinjeno, in sicer povabijo stevilne review strani na ogled igre in studija, kjer se igra razvija in priredijo se kaksno zabavo ali zanimivo aktivnost (v NFS primeru vozja z dragimi avtomobili ipd.). S tem nekako pokazejo tudi cloveski faktor (kako dejansko zgleda, ko skupina 200 ljudi po vec let razvija igro, ki jo opisovalci potem v par dneh pokritizirajo) in tako upajo, da bodo opisovalci bolj "mehki" pri svojem opisu. Seveda pa vse to ne garantira lepe ocene. :)

Moj nasvet je, da si vsak poisce neko stran in opisovalca, ki mu zaupa (v mojem primeru je to stran Giant Bomb) in potem na podlagi tega opisa in stevilnih drugih opisev, quick lookov in komentarjev, sam pride do zakljucka, ali je igra vredna nakupa, ali ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

kriko1 ::

No jaz pa tem reviewem ne zaupam čisto nič. Lep primer je EA in NFS serija (in ja zelo sumim da so podmazani).
Igra je totalen poden in vedno slabša, a critics ocena je neverjetno visoka, user pa bolj odseva tistemu s čimer bi se jaz strinjal.

http://www.metacritic.com/game/pc/need-...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kriko1 ()

opeter ::

Tr0n je izjavil:

Razvijalci in zalozniki si ne morejo privoscit, da bi aktivno "podmazovali" opisovalce. Si predstavljas, kaj se bi zgodilo s taksnim razvijalcem/zaloznikom in opisovalcem, ce bi ta informacija postala javna? Oba bi sla pa-pa. :)


Se je že zgodilo ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Tr0n ::

kriko1 je izjavil:

No jaz pa tem reviewem ne zaupam čisto nič. Lep primer je EA in NFS serija.
Igra je totalen poden in vedno slabša, a critics ocena je neverjetno visoka, user pa bolj odseva tistemu s čimer bi se jaz strinjal.

http://www.metacritic.com/game/pc/need-...

Pusti ti metacritic. :) To je mogoce fajn, ce hoces tak na hitro preletet opise, ker so pac zbrani na eni strani, ni pa tista "povprecna" ocena, ki jo metacritic racuna po nekih svojih formulah, referenca, ali je nek spil dober ali ne.

Pozabljate, da so vse te stevilke zgolj subjektivne ocene opisovalca ob casu, ko je pac pisal ta opis. Dejansko je treba tudi prebrat opis od nekoga, ki ima podoben okus, kot vi. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Mavrik ::

Tr0n je izjavil:

Razvijalci in zalozniki si ne morejo privoscit, da bi aktivno "podmazovali" opisovalce. Si predstavljas, kaj se bi zgodilo s taksnim razvijalcem/zaloznikom in opisovalcem, ce bi ta informacija postala javna? Oba bi sla pa-pa. :)


Ti si malo naiven no :)

Saj se ne gre za denar. Samo izkaže se da nenadoma mediji, ki niso dali 8+ ocene veliki igri kakega založnika, nenadoma ne dobijo review kopije pred izidom, niso povabljeni na press evente, kjer pokažejo novo igro in take "malenkosti".

Samo zato ker se ne menjuje denar, ne pomeni da ni ogromnega pritiska s strani založnikov na medije in razvijalce kar se tiče opisov ;)
The truth is rarely pure and never simple.

kriko1 ::

Tr0n je izjavil:


Pusti ti metacritic. :) To je mogoce fajn, ce hoces tak na hitro preletet opise, ker so pac zbrani na eni strani, ni pa tista "povprecna" ocena, ki jo metacritic racuna po nekih svojih formulah, referenca, ali je nek spil dober ali ne.

Pozabljate, da so vse te stevilke zgolj subjektivne ocene opisovalca ob casu, ko je pac pisal ta opis. Dejansko je treba tudi prebrat opis od nekoga, ki ima podoben okus, kot vi. :)


Sej lahko pogledaš posamezno oceno vsakega ocenjevalca - vse so lepe in super. Se ne strinjam z tem delom. Pač slika ocen uporabnikov in "profesionalnih" ocenjevalcev kateri dobijo igro prej, je izjemno iznakažena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kriko1 ()

Truga ::

nsignific je izjavil:

Verjetno še niste opazili - jaz sem sprobaval včeraj - ampak razmerje med objavljenimi bullshoti in resnično grafiko je GROZLJIVO porazno.

Verjetno zato ker so screenshoti na netu iz PCjev na katerih so developerji razvijali, xbox in ps3 imata pa 500mega rama? V tok das glih 2 high res texture..

Rippy ::

Vprašanje glede ocen, k temu kar je Mavrik napisal bi dodal, da gre tudi za precejšen pasivni pritisk s strani bralcev. Pač s perspektive, da sem "jaz" prednaročil to igro in normalno, da ne kupujem "slabe" izdelke. Odločil sem se, da je ta igra vredna 10/10 še preden jo igram in review, ki ga berem se mora strinjati s tem oziroma biti potrditev mojega mnenja. Če slučajno ni popolnoma skladen bom pa verjetno iskal "mnenje" drugje in ko bom ga našel bo večja verjetnost, da obiskujem to stran namesto tiste, katera se z mano ne strinja.

Zdej načeloma za zelo dobro igro ni takšen problem nalepiti 10/10 oceno, dokler je sam dolgi review iskreno kritičen in izpostavlja tudi slabe strani, ki jih ima čisto vsaka igra. In ja vsi reviewi so subjektivni, ker pri teh zadevah ni možno obravnavati celoto objektivno. Vprašanje je tudi koliko ocenjevalcov je na "medenih tednih", ker je takšen pritisk, da je review zunaj čim prej zaradi prometa. Zelo malo ljudi bo zanimal review, kateri bo zunaj sredi oktobra s škandalozno oceno 8.

Nummy ::

Tr0n je izjavil:

kriko1 je izjavil:

No jaz pa tem reviewem ne zaupam čisto nič. Lep primer je EA in NFS serija.
Igra je totalen poden in vedno slabša, a critics ocena je neverjetno visoka, user pa bolj odseva tistemu s čimer bi se jaz strinjal.

http://www.metacritic.com/game/pc/need-...

Pusti ti metacritic. :) To je mogoce fajn, ce hoces tak na hitro preletet opise, ker so pac zbrani na eni strani, ni pa tista "povprecna" ocena, ki jo metacritic racuna po nekih svojih formulah, referenca, ali je nek spil dober ali ne.

Pozabljate, da so vse te stevilke zgolj subjektivne ocene opisovalca ob casu, ko je pac pisal ta opis. Dejansko je treba tudi prebrat opis od nekoga, ki ima podoben okus, kot vi. :)

metacritic je čist fajn. tam imaš pač združenih več ocen različnih ocenjevalcev, ampak problem je v tem, da so skoraj vsi "podkupljeni":
Še lepši primer: rome 2 Šil je imel oceno na dan izida 94. Praktično vsi ocenjevalci, ki so ga ocenjevali pred izidom, ga niso ocenili slabše kot 90. Šele potem, ko je izšel, so ljudje videli kak crap so dali ven in je začel dobivati bolj realne ocene. Ampak vseeno. Tisti, ki je dal temu špilu več kot oceno 50 oz. 50% je praktično funkcionalno "butelj". Obljubljali so nov AI in oh in sploh ne vem kwa še vse, ven je pa prišel tak AI, da te prime srat. Da se ne omenja ostalih bugov, ki naredijo špil praktično neigrabilen. Preprosto NE moreš dati večje ocene špilu, ki ni funkcionalen. To sploh ni niti končni izdelek, pač pa public beta test.

P.S.: največji problem ocenjevalcev pa je v tem, da pred izidom, vsi opisujejo špil kot neki najboljšega, po izidu pa so vsi generali...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Nummy ()

nekikr ::

Zgoraj je nekdo omenil Total War serijo. Pred izidom so bile same pozitivne kritike, po izidu pa čisti pofl. En razlog je najbrž tudi za to, ker pred izidom lahko samo prebereš kaj naj bi bilo notri: boljša grafika, hudo gromozansko velike mape, večji micro-management itd. 9/10. Ko pride na police se pa izkaže da je preveč micro-managementa, grafika in karte so sicer lepe in velike a to dvoje prinese do takih čakalnih časov, da je eden od kritikov med turni pospravljal po hiši...ni vedno le zarota zlobnih kritikov, preview moraš vedno vzeti s precej rezerve.

ahac ::

Mislm, da je tud to, da skoraj nihče noče razočarat in razjezit lastnih bralcev/gledalcev z "slabo" oceno tolk hypane igre kot je GTA ("slaba" = manj kot 90 ali 95/100).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

opeter ::

Hja, danes nihče ne upa povedat/napisat resnico.

Ker, če napiše, mu založba ne bo več pošiljala kopije iger za testiranje/recenzije. Če opisovalec ne bo dobival (brezplačnih) iger za opis, mora to posledično kupiti iz lasnih finančnih sredstev, tega pa v večini primerov marsikdo ne more privoščit. Če ne bo dovolj opisov, nihče ne bo kupoval dotične (tiskane) revije ali pa ne bo bral igričarske spletne strani. Posledično, oglaševalci vse manj oglašujejo, saj ni bralcev, finance upadejo, le vprašanje časa je, kdaj gre založnik/revija/spletna stran v stečaj, likvidacijo, morda na prodajo.

Začaran krog.

Se spomnim enega članka v neki starejši številki Jokerja, katerega je napisal LordFebo o tem, da njim (vsaj v starih časih), noben založnik nikoli ni poslal kakšne kopije igre za testiranje ker so sami mali in tude ker "delujejo" namajhnem, nepomembnem trgu (takrat več ni bilo Jugoslavije). V primerjavi s tem je to v tujini (Zahod) stalna praksa, sploh za ta večje igralce (PC Games, Gamespot, IGN, Eurogamer, Gamestar itn.).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Tr0n ::

Mavrik je izjavil:

Saj se ne gre za denar. Samo izkaže se da nenadoma mediji, ki niso dali 8+ ocene veliki igri kakega založnika, nenadoma ne dobijo review kopije pred izidom, niso povabljeni na press evente, kjer pokažejo novo igro in take "malenkosti".

Samo zato ker se ne menjuje denar, ne pomeni da ni ogromnega pritiska s strani založnikov na medije in razvijalce kar se tiče opisov ;)

Jup, se strinjam. Saj pravim, bolj prefinjeno je tole, kot pa tisto kar je Nummy pisal zgoraj. :) Ampak tudi tukaj so strani, ki ravno zaradi tega ne hodijo na press evente. Pac opise le-teh prebiras in upostevas, ko se odlocas za nakup.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Nummy ::

nekikr je izjavil:

Zgoraj je nekdo omenil Total War serijo. Pred izidom so bile same pozitivne kritike, po izidu pa čisti pofl. En razlog je najbrž tudi za to, ker pred izidom lahko samo prebereš kaj naj bi bilo notri: boljša grafika, hudo gromozansko velike mape, večji micro-management itd. 9/10. Ko pride na police se pa izkaže da je preveč micro-managementa, grafika in karte so sicer lepe in velike a to dvoje prinese do takih čakalnih časov, da je eden od kritikov med turni pospravljal po hiši...ni vedno le zarota zlobnih kritikov, preview moraš vedno vzeti s precej rezerve.

Veliko avtorjev in založnikov, da ocenjevalcem igro v igranje pred izidom, tak da ni nujno, da je samo opis. Velikokrat špile tudi ocenjujejo glede na prejšnje izide iz serije, in če mislijo, da če je bila prva izdaja kul, da bo tudi naslednik... Kolikokrat se je že pokazalo, da to ne drži.

roli ::

opeter je izjavil:

Kakšna je GTA v primerjavi s serijo Crackdown?

Meni osebno je GTA malo bolj dolgočasen. Crackdown je malo bolj razgiban in bolj fast paced kot GTA. Plus zabavni faktor ko lahko skačeš iz stavbe na stavbo nekako ne obstaja v GTA.
http://www.r00li.com

opeter ::

roli je izjavil:

opeter je izjavil:

Kakšna je GTA v primerjavi s serijo Crackdown?

Meni osebno je GTA malo bolj dolgočasen. Crackdown je malo bolj razgiban in bolj fast paced kot GTA. Plus zabavni faktor ko lahko skačeš iz stavbe na stavbo nekako ne obstaja v GTA.


Andrej, hvala za odgovor. Torej se je splača igrat. OK.
Sprašujem zato, ker sem med brskanjem po eni od UK spletni prodajalcev videl solidno ceno za rabljeno igro.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Grand Theft Auto VI (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Igre
497102058 (1553) oo7
»

Grand Theft Auto V (strani: 1 2 3 445 46 47 48 )

Oddelek: Igre
2390458935 (25551) Kayzon
»

Watch Dogs (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
28568010 (23939) legice
»

PlayStation 4 se prodaja bolje od Xbox One

Oddelek: Novice / Konzole
4915369 (12625) matejdro

Več podobnih tem