» »

Motorola prisluškuje uporabnikom svojih mobilnih telefonov

Motorola prisluškuje uporabnikom svojih mobilnih telefonov

Slo-Tech - Ben Lincoln je testiral svoj telefon Motorola Droid X2, ki ga je Motorola izdala pred dvema letoma, še pred Googlovim prevzemom. Preizkušal je delovanje Microsoftovega Exchange ActiveSynca, zato je telefon nastavil tako, da je ves promet pošiljal prek Burp Suite. Pri pregledu podatkov je opazil, da se telefon povezuje na naslov ws-cloud112-blur.svcmot.com, za katerega je domeno kupila Motorola. In na ta naslov se nezaščiteno stekajo prometni in vsebinski podatki.

Analiza je pokazala, da telefon ukaze prejema in pošilja prek šifriranega protokola (HTTPS), podatke pa pošilja povsem nezaščitene prek običajne HTTP-povezave. Preveril je, kaj vse se pošilja, in bil neprijetno presenečen. Motorola dobiva podatke, kot so gesla in uporabniška imena za na primer Facebook, Twitter, Photobucker, Picasa, slike, ki jih nalagamo, podatki o Exchange ActiveSyncu in še podatke s številnih drugih strani in aplikacij, ki jih uporabnik obišče. Redno se pošilja tudi vsebina namizja, poleg tega pa tudi klasični podatki o telefoni, kot so številke IMEI, IMSI, telefonska, statistika o klicih in sporočilih itn. Potem pa je tu še kup podatkov, ki se pošiljajo, a ne v obliki enostavnega besedila (plain-text), tako da še niso razvozlani.

To prinaša precej pomislekov. Motorola (oziroma sedaj Google) kupcev ne obvesti o tovrstnem zbiranju podatkov, niti ga ni mogoče onemogočiti. Poleg tega pa lahko podatki pristanejo tudi v rokah tretje stranke, saj se pošiljajo nezaščiteno. Navsezadnje to porablja tudi pasovno širino in baterijo, kar tudi ni zanemarljivo.

Članek je prejel veliko pozornosti v spletu. Odziv Motorole pa še čakamo.

57 komentarjev

«
1
2

Castiel ::

lepo bi bilo, če bi v roke vzel še telefone drugih proizvajalcev in testiral še druge naprave. Čisto možno je, da vohunijo vsi proizvajalci, ne le Motorola.

matobeli ::

Prov treba jim je to počet. Se pa tudi jaz bojim da Motorola ni bila edina. Moram zarabit kakšno staro s60 nokio. Za vsak slučaj

Castiel ::

matobeli je izjavil:

Prov treba jim je to počet. Se pa tudi jaz bojim da Motorola ni bila edina. Moram zarabit kakšno staro s60 nokio. Za vsak slučaj



tudi nokia s60 ima dostop do spleta. Kako veš, da ni pošiljala podatkov? >:D

jype ::

Testirali smo.

Castiel ::

primer:
http://www.spysoftwarenokia.com/

tudi tam se da vohunit.

saj vemo da kakšni operaterji naložijo svoj software gor.. vodaphone, Orange v britaniji itd itd itd

Sicer pa se da tudi motoroli preprečit tako da pač namestiš nek svoj rom gor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Castiel ()

trizob ::

Poleg tega pa lahko podatki pristanejo tudi v rokah tretje stranke, saj se pošiljajo nezaščiteno.
Tretje osebe? Labsus? Stranke zagotovo ne.

alexa-lol ::

Mislim zdej ne vem a se javnost norca dela? Kako težko je v telefon dodati še par vrstic, da se vsi pogovori in keypress logirajo, nato zazipajo in pošljejo prek HTTPS... mislim c'mon to je trivialno. Samo čakam, da "javnost" zve da npr. T2 vidi katere kanale gledaš, da Telekom Slo lahko logira vse telefonske pogovore itd... ter da je sedež sove po naklučju zraven internetnega vozlišča... res naklučje pizda.

Castiel ::

alexa-lol je izjavil:

Mislim zdej ne vem a se javnost norca dela? Kako težko je v telefon dodati še par vrstic, da se vsi pogovori in keypress logirajo, nato zazipajo in pošljejo prek HTTPS... mislim c'mon to je trivialno. Samo čakam, da "javnost" zve da npr. T2 vidi katere kanale gledaš, da Telekom Slo lahko logira vse telefonske pogovore itd... ter da je sedež sove po naklučju zraven internetnega vozlišča... res naklučje pizda.



eh saj veš kako je to. Tudi za ameriko je bilo čisto vsem jasno da zagotovo vohunijo za preostalim svetom, zdej pa je kvazi neka panika ko je tisti cepec izdal dokumente in zapustil družino. Waw, amerika vohuni :O Šokantno...not.

enostavno je vse ok, dokler o tem ne spregovori javno. Takrat bo nekaj dramatičnih trenutkov, nato pa se bo vse spet pozabilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Castiel ()

Poldi112 ::

Tebi se zdi normalno, da ti proizvajalec telefona to dela? In pričakuješ, da to delajo tudi osatli?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Castiel ::

sem mi ne zdi normalno, obenem pa se mi zdi neizbežno.


... razen če narediš svoj aparat za komunikacijo s preostalim svetom za katerega lahko garantiraš da uporablja vse tako imenovane varnostne protokole, ki naj bi bili varni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Castiel ()

Poldi112 ::

Neizbežno? A se ti hecaš? Ne govorimo o zajumu podatkov pri isp-ju oz. ponudnikih vsebin, ampak na tvoji fucking napravi. To, da je tehnično simple naresti vohunjenje ni še noben razlog. Bomo videli kako simple jim bo razložiti, zakaj to to delali.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Castiel ::

Poldi112 je izjavil:

Neizbežno? A se ti hecaš? Ne govorimo o zajumu podatkov pri isp-ju oz. ponudnikih vsebin, ampak na tvoji fucking napravi. To, da je tehnično simple naresti vohunjenje ni še noben razlog. Bomo videli kako simple jim bo razložiti, zakaj to to delali.



Ne se ne hecam. Kakšen backdoor naredi nek proizvajalec ve samo proizvajalec. Kaj boš ti recimo naredil če se izve da to delajo vsi proizvajalci? Boš vrgel telefon v smeti ali pa ga boš pač uporabljal naprej?


in ne, ne zdi se mi prav. Samo resno: kaj boš naredil? ustanovil svoje podjetje za izdelavo telefonov kjer boš skrbel za zasebnost uporabnikov?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Castiel ()

Poldi112 ::

Vrgel v smeti, jasno. Saj se da dosti enostavno preveriti, če kaj pošiljajo okoli. Niso prvi, ki so jih dobili, niti ne bodo zadnji. In vsi, ki so koj dpbočo. so se kasneje morali precej ukvarjati s PR-om in so večinoma prenehali.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Castiel ::

Poldi112 je izjavil:

Bomo videli kako simple jim bo razložiti, zakaj to to delali.



eh rekli bodo da gre za boj proti terorizmu. ameriška fora pač, danes je baje rpecej popularna.

Poldi112 ::

Mi smo v EU in še ne padamo na take fore.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Castiel ::

Poldi112 je izjavil:

Mi smo v EU in še ne padamo na take fore.



pač bodo rekli da so ukinili takšno početje :D


saj tudi za cisco/linksys je bil obtožen vohunjenja, pa se ni zgodilo popolnoma nič.
http://www.computerworld.com/s/article/...

sicer ne najdem točne novice kjer je takrat pisalo da je cisco lahko na daljavo izklopil router če si delal kaj sumljivega. morda je bila samo slabo napisana novica, nisem raziskoval saj uporabljam drugo mrežno opremo.

Je pa cisco to vsaj javno napovedal ob izdaji firmwera:
Another concern raised in user comments came from Cisco's privacy policy for the Cisco Connect Cloud. "When you use the Service, we may keep track of certain information related to your use of the service," the policy said. Among other things, that data may include how much traffic is going through the router every hour; that information includes the Internet history from the home network, the policy said.

In the policy, Cisco said it "may share aggregated or anonymous user experience information with service providers contractors or other third parties," but that the data would not personally identify the user in any way."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Castiel ()

bluefish ::

Je precejšnja razlika med tako rekoč statističnimi podatki kot je količina prometa ali zgodovina obiskanih strani ter med v novici omenjenimi informacijami. Jasno, oboje je sporno.

Poldi112 ::

Ni res da se ni zgodilo popolnoma nič. Uporabniki so besni in cisco je naredil določene spremembe. Res je še vedno skret, ampak posledično so ziher tudi izgubili nekaj uporabnikov.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Castiel ::

bluefish je izjavil:

Je precejšnja razlika med tako rekoč statističnimi podatki kot je količina prometa ali zgodovina obiskanih strani ter med v novici omenjenimi informacijami. Jasno, oboje je sporno.



res je precejšna razlika, se strinjam.

Še dobro sicer da obstaja opera mini, s katero lahko preprosto zaobideš motorolino vohunjenje.. :)

(statistika o aparatu me niti malo ne moti. bolj me moti tisti del o brskalniku)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Castiel ()

VaeVictis ::

Za kaj takega, bi morali biti milijardna kazen Motoroli od ameriške informacijske pooblaščenke, poleg tega pa še skupinska tožba lastnikov tega telefona v vrednosti milijon USD na osebo....

Šele v takem primeru bi jih morda kaj izučilo!

Castiel ::

VaeVictis je izjavil:

Za kaj takega, bi morali biti milijardna kazen Motoroli od ameriške informacijske pooblaščenke



si spregledal novico da zda vohunijo za praktično celim svetom? zakaj bi potem podjetju iz lastne države dali kazen, ki bi ga pokopala? morda bi takšno kazen dali evropskemu ali azijskemu podjetju, ne pa svoji motoroli.. :)

#000000 ::

Se pravi treba narest opensuorce smart phone :)

alexa-lol ::

VaeVictis je izjavil:

Za kaj takega, bi morali biti milijardna kazen Motoroli od ameriške informacijske pooblaščenke, poleg tega pa še skupinska tožba lastnikov tega telefona v vrednosti milijon USD na osebo....

Šele v takem primeru bi jih morda kaj izučilo!


haha.. Pa recimo, da ima Motorola prijatelje v malo višjih političnih krogih, pozna ljudi ki so dajejo plačo tej informacijski pooblaščenki... mislim resno kdo mislite da je na to idejo prišel. Seveda javno mora ta pooblaščenka (če jo imajo) izražat nedopoustnost početja, ko se kamere izklopijo pa lepo pokasira par tisoč $ od lobijev, ki jo prepričajo/lobirajo da njena stališča niso povsem pravilna. Business as usual.

Me ne bi prav nič presentili če bi se sčasoma izkazalo da vsi mobilniki non stop snemajo z mikrofoni in to potem zazipano pošiljali na serverje nekam v 3PM.

trizob ::

#000000 je izjavil:

Se pravi treba narest opensuorce smart phone :)


Kaj pa je drugega Android kot OS? :D

MatH ::

Sem resno razmišljal o nabavi prvega pametnjakoviča pa se oglasi Snowden. Se malo umirim, začnem ogledovat Motorolo Defy+ pa tole....
Tip ima na svoji strani (proti dnu) navodila kako preveriti svojo Motorolo je kdo poskusil?
Edina stvar, ki na vseh računalnikih in telefonih dela tako kot mora, je macola.

WamPIRe- ::

trizob je izjavil:

#000000 je izjavil:

Se pravi treba narest opensuorce smart phone :)


Kaj pa je drugega Android kot OS? :D


In v bližnji prihodnosti tudi http://www.ubuntu.com/phone


PS: Tole prisluškovanjem dela na nivoju ROMa, ali celo nekje nižje?
Msi Z77 | Intel i7-3770K | Kingston HyperX DDR3 16GB
CM Silent Pro Gold 700W | Asus RTX 2080 | Samsung 850 EVO 250GB
Samsung 850 EVO 500GB | 2x Asus ROG PG279Q

matejdro ::

trizob je izjavil:

#000000 je izjavil:

Se pravi treba narest opensuorce smart phone :)


Kaj pa je drugega Android kot OS? :D


OS je odprt, večina telefonov in "programski dodatki" na njih pa ne. Verjetno so nexusi še nekako edini "odprti" Androidi.

WamPIRe- ::

Pa verjetno custom ROMi tudi...
Msi Z77 | Intel i7-3770K | Kingston HyperX DDR3 16GB
CM Silent Pro Gold 700W | Asus RTX 2080 | Samsung 850 EVO 250GB
Samsung 850 EVO 500GB | 2x Asus ROG PG279Q

trizob ::

matejdro je izjavil:

trizob je izjavil:

#000000 je izjavil:

Se pravi treba narest opensuorce smart phone :)


Kaj pa je drugega Android kot OS? :D


OS je odprt, večina telefonov in "programski dodatki" na njih pa ne. Verjetno so nexusi še nekako edini "odprti" Androidi.


Za večino fonov dobiš prilagojene ROM-e. Dodatki in programi iz tržnice pa niti pod razno niso, lahko jih pa ne uporabljaš, če te to skrbi.

matejdro ::

Kot dodatke sem mislil TouchWiz in podobne stvari.

redmax ::

Tak način se mi vsekakor zdi sporn... npr. na socialnih omrežjih tako objaviš kar želiš da folk vidi, oz. tist ki hoče za tabo snufat... to da majo backdoor-e za tja mi ni tak sporno... mobilc pa je, ker je dejansko osebno.... socialna omrežja si opozorjen da deliš na lastno odgovornost...pač privacy in te zadeve...ampak mobitel...to je pa podlo... dejansko ti dajo "bug" v hišo, še ko maš računalnik ugasnjen te snifa
Admin me je zbrisal, kljub opozorilu naj se logiram...
registriran drugače že od 2009 pa do izbrisa

bMozart ::

Uporabniki so besni in cisco je naredil določene spremembe. Res je še vedno skret, ampak posledično so ziher tudi izgubili nekaj uporabnikov.

Mene so že.

Za kaj takega, bi morali biti milijardna kazen Motoroli od ameriške informacijske pooblaščenke, poleg tega pa še skupinska tožba lastnikov tega telefona v vrednosti milijon USD na osebo....

Spremenili bi (bodo) pogoje uporabe, da so skupinske tožbe od zdaj naprej prepovedane (tako kot je naredil Sony, če se prav spomnim)

Me ne bi prav nič presentili če bi se sčasoma izkazalo da vsi mobilniki non stop snemajo z mikrofoni in to potem zazipano pošiljali na serverje nekam v 3PM.

Tudi mene ne, zato že dolgo razmišljam kako bi vgradil hard switch za vse senzorje v telefonu...

sem mi ne zdi normalno, obenem pa se mi zdi neizbežno.

verjetno je res neizbežno. Vsak dan se izdela par deset tisoč novih mikrofonov, par deset tisoč novih kamer (ki so vedno kvalitetnejše), gps senzorjev... in vse to se kopiči v svetu. Internetne povezave so vedno hitrejše, podatkovni centri z gromozansko zmogljivostjo shranjevanja podatkov pa hitrejši z boljšo AI.

Human overpopulation

In točno takrat, ko bo zadnja smreka posekana, da bo tam polje, bo vsak kotiček na zemlji sneman. Potem bo kar bo, dokler se ne ustvari ravnovesje. To je en od scenarijev. Mogoče pa smo ljudje le bolj pametni in do tega ne bo prišlo, čeprav za enkrat ne kaže tako.
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...

antonija ::

Kje so pa zdej vsi "ce nimas nic za skrivat..." heroji?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

matejdro ::

redmax je izjavil:

Tak način se mi vsekakor zdi sporn... npr. na socialnih omrežjih tako objaviš kar želiš da folk vidi, oz. tist ki hoče za tabo snufat... to da majo backdoor-e za tja mi ni tak sporno... mobilc pa je, ker je dejansko osebno.... socialna omrežja si opozorjen da deliš na lastno odgovornost...pač privacy in te zadeve...ampak mobitel...to je pa podlo... dejansko ti dajo "bug" v hišo, še ko maš računalnik ugasnjen te snifa


Lahko to izklopiš oz. te celo vpraša ko se prvič prijaviš v telefon. Ampak potem lokacijski servisi ne delujejo.

GamerBoy ::

Ben Lincoln je testiral svoj telefon Motorola Droid X2, ki ga je Motorola izdala pred dvema letoma


Je že pobegnil v Kitajsko/Rusijo ?!? Oziroma kakšne tožbe bodo padale zoper odkritelja ?
Ne maraš potuhnjencev in dvoličnežev ?
Potem podpiši:
www.locitev-drzave-cerkve.org/obdavcitev-cerkve

globalna80 ::

globalna80 je izjavil:

Forbes in Washingtontimes navajata, da so raziskovalci iz U.S. Naval Surface Warfare Center razvili nov software, Android, ki lahko daljinsko upravlja s kamero "okuženega" pametnega mobilnika in vohuni za uporabnikom.

Read more: http://www.washingtontimes.com/news/201...


http://www.forbes.com/sites/adriankings...


zee je izjavil:

Lahko != morajo/bodo

Stran s taksnim senzacionalizmom, ki je nevreden resne diskusije.


Pametne naprave, vohunjenje in zasebnost uporabnikov

Me prav zanima kako tole novico komentira Zee?
Great spirits have always found violent opposition from mediocre minds.
Albert Einstein

ninja4it ::

To počne tudi NOKIA, za Samsung in HTC pa to verjetno sploh ni vprašanje ....

Poldi112 ::

Boš rabil pa malo bolj podkrepiti tole, predno ti bomo kar na lepe oči verjeli.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

VaeVictis ::

Castiel je izjavil:

VaeVictis je izjavil:

Za kaj takega, bi morali biti milijardna kazen Motoroli od ameriške informacijske pooblaščenke



si spregledal novico da zda vohunijo za praktično celim svetom? zakaj bi potem podjetju iz lastne države dali kazen, ki bi ga pokopala? morda bi takšno kazen dali evropskemu ali azijskemu podjetju, ne pa svoji motoroli.. :)


Sem pregledal novico in moj predlog za rešitev problem je enak kot tukaj, evropske države bi morale dati milijardne kazni ameriškim podjetjem, ki sodelujejo v projektu PRISM, v Evropi (Apple, Facebook, Google, Microsoft, Twitter,...).

Potem, ko bi jih lepo v Evropski Uniji oglobili (za začetek milijarda, potem pa vsako leto še 10% dobička,...) bi enostavno začele ameriška podjetja lobirati v Ameriki naj prenehajo s tem...

Če ne naredijo sedaj nič bo tole postalo business as usual, naslednji korak bo teptanje še ostalih človekovih pravic, na koncu bomo pa imeli policijsko državo...

Najbolj žalostno pri celotni zadevi se mi zdi, da določeni ljudi take zadeve celo podpirajo oz. hočejo minimalizirati učinke tega, kot če sem pošten, me to sploh ne moti...

Keyser Soze ::

Zdej, al je to minoren problem, al se gonja šele začenja, al smo že tolk vajeni vsega tega sranja.

Zakaj ni večjega šundra okoli tega?
OM, F, G!

trizob ::

Glede kazni korporacijam, če želijo nastopati na EU trgu, se popolnoma strinjam. Imajo sicer tudi možnost narediti tisto s šili in kopiti, a se to ne bo zgodilo, saj večina korporacij ustvarja izjemno ugodno virtualno davčno cono (beri: davčni vrtiljak) prav s pomočjo članic EU. Karte za ta vrtiljak prodajajo prav na Nizozemskem, v Luksemburgu, na Irskem in še kje ...

Castiel ::

Smeh :D Kakšna kazen firmam iz zda ljudje božji?!? Če začne Evropa to delat, bo to zagotovo začela delat tudi ZDA, kar bo izjemno škodovalo gospodarstvu. To ni v interesu nikogar. Zato se to tudi ne bo zgodilo, če pa se bo, pa bo kazen minimalna...toliko da lahko rečejo da so jim dali kazen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Castiel ()

trizob ::

Castiel, če podjetje posluje na EU trgu in to s podružnico ali predstavništvom, ki ima sedež v EU, mora spoštovati jurisdikcijo EU oz. članice, kjer ima sedež. Tako preprosto je. Vsi recipročni ukrepi ZDA bi bili odveč oz. nelegitimni za razliko od evropskih.

Poleg tega, da ameriške korporacije za zdaj krvavo potrebujejo evropske države, saj prek njih perejo denar in si ustvarjajo prav z njihovo pomočjo svoje davčne vrtiljake.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: trizob ()

Castiel ::

trizob je izjavil:

Castiel, če podjetje posluje na EU trgu in to s podružnico ali predstavništvom, ki ima sedež v EU, mora spoštovati jurisdikcijo EU oz. članice, kjer ima sedež. Tako preprosto je. Vsi recipročni ukrepi ZDA bi bili odveč oz. nelegitimni za razliko od evropskih.

Poleg tega, da ameriške korporacije za zdaj krvavo potrebujejo evropske države, saj prek njih perejo denar in si ustvarjajo prav z njihovo pomočjo svoje davčne vrtiljake.



evropa pa krvavo potrebuje trg da prodaja reči. Na stvari glej iz obeh strani, ne le kako bi blo zakon če bi jim dali visoko kazen. Ja, bi bilo prav tako ampak se to ne bo zgodilo ker evropa vseeno potrebuje ZDA.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Castiel ()

VaeVictis ::

Castiel je izjavil:

trizob je izjavil:

Castiel, če podjetje posluje na EU trgu in to s podružnico ali predstavništvom, ki ima sedež v EU, mora spoštovati jurisdikcijo EU oz. članice, kjer ima sedež. Tako preprosto je. Vsi recipročni ukrepi ZDA bi bili odveč oz. nelegitimni za razliko od evropskih.

Poleg tega, da ameriške korporacije za zdaj krvavo potrebujejo evropske države, saj prek njih perejo denar in si ustvarjajo prav z njihovo pomočjo svoje davčne vrtiljake.



evropa pa krvavo potrebuje trg da prodaja reči. Na stvari glej iz obeh strani, ne le kako bi blo zakon če bi jim dali visoko kazen. Ja, bi bilo prav tako ampak se to ne bo zgodilo ker evropa vseeno potrebuje ZDA.


Seveda potrebuje Evropa ZDA in obratno, a to še vedno ni razlog, da se ne spoštuje juridikcije države v kateri posluješ...

trizob ::

Castiel, nikakor se ne bi strinjal. Enakost pred zakonom je eno temeljnih načel pravne države oz. vsake pravne in pravične ureditve. Prav tako ne vem, zakaj je EK doslej kaznovala Intel, Microsoft idr. korporacije, če EU tako krvavo potrebuje ameriški trg ...

Castiel ::

trizob je izjavil:

Castiel, nikakor se ne bi strinjal. Enakost pred zakonom je eno temeljnih načel pravne države oz. vsake pravne in pravične ureditve. Prav tako ne vem, zakaj je EK doslej kaznovala Intel, Microsoft idr. korporacije, če EU tako krvavo potrebuje ameriški trg ...



kazni so bile mizerne, tolikšne kot korporacije zaslužijo v 1 uri :D


enakost pred zakonom bi MORALA bit, jaz pa govorim kaj dejansko je.

trizob ::

Castiel, a se ti hecaš? Kazni so bile od nekaj milijonov, do nekaj sto milijonov in celo milijardne.

Če doleti sankcija (celo kazenski pregon) evropsko korporacijo oz. vsako pravno ali fizično osebo, ni razloga, da ne bi ukrepali proti tujim pravnim osebam. Tudi politično, če ne gre drugače.

Upam, da sva razčistila to poglavje.

antonija ::

Če začne Evropa to delat, bo to zagotovo začela delat tudi ZDA, kar bo izjemno škodovalo gospodarstvu.
Tudi ZDA mora kaznovati vse tuje korporacije ki poslujejo na US tleh, in krsijo US zakone. Brez pardona, brez gledanja skozi prste.

Sam hudic je ker tujim korporacijam v US ni bilo dokazano tako grdo krsenje zakonodaje in clovekovih pravic (ce smo ze ravno pri dolocanju krivde).
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Motorola prisluškuje uporabnikom svojih mobilnih telefonov (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
5719100 (15926) garamond
»

Prihajajoče Xperie bodo imele možnost nalaganja lastnih različic Androida

Oddelek: Novice / Android
62747 (2219) _Denny_
»

Kopiranje imenika SE --> Nokia

Oddelek: Mobilne tehnologije
53492 (3425) -ziga-
»

Dlančnik - dodajanje/brisanje programov

Oddelek: Mobilne tehnologije
71165 (1114) krneki0001
»

[kaj pa dlančniki?] heh, začetniška

Oddelek: Programiranje
101475 (1475) Beezgetz

Več podobnih tem