BBC - World of Warcraft je najpriljubljenejša večigralska spletna igra vlog, ki je imela skoraj deset milijonov naročnikov in aktivnih igralcev. Toda v zadnjem četrtletju so začeli pospešeno izgubljati igralce, saj je založnik Activision Blizzard v prvem letošnjem četrtletju izgubil kar 1,3 milijona oziroma 14 odstotkov naročnikov. To je daleč največji padec doslej, ugotavljajo v analizi poslovnih rezultatov. V prihodnosti pričakujejo, da se bo padec še nadaljeval, so povedali. Razlog naj bi bila čedalje večja priljubljenost brezplačnih ali freemium iger, dodajajo. V najboljših časih, to je leta 2010, je imel World of Warcraft kar 12 milijonov naročnikov, k čemur je pripomogla tudi izdaja novega dodatka Mists of Pandaria. Dve leti pozneje smo tretjino niže.
Kljub temu je Activision Blizzard posloval pozitivno, saj so prihodke od prodaje v primerjavi z enakim obdobjem lani povečali za 13 odstotkov na 1,3 milijarde dolarjev, dobiček pa se je pošesteril na 456 milijonov dolarjev. Razlog so seveda druge franšize, ki jih prodajajo. Diablo 3, StarCraft 2: Heart of the Swarm in Call of Duty nizajo izvrstno prodajo, ki je več kot nadoknadila izpad naročnikov na World of Warcraft. Da pa bi zadržali padanje, bodo storili to, kar znajo in zmorejo - izdajali bodo več dodatkov in novih vsebin.
Upamo pa lahko, da so nekateri od nekdanjih igralcev WoW šli tudi - ven na zrak.
Novice » Igre » World of Warcraft v zadnjem četrtletju izgubil sedmino igralcev
ahac ::
Upamo pa lahko, da so nekateri od nekdanjih igralcev WoW šli tudi - ven na zrak
Oh, look.... "WoW players are nerds with no life" joke... na SLO-TECHU!
Anyway... največ igralcev imajo v Aziji in tam so jih tudi največ izgubil. Ampak še vedno so pa daleč pred konkurenco (sploh med zahodnimi MMOji), čeprav je igra stara več kot 8 let.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Jerry000 ::
Se mi zdi da jim je LOL pobral igralce...vse ki poznam k so igral WOW učas, so zdej pustil WOW in so na LOL-u:)
opeter ::
Jaz pa pogrešam dobre single-player (enoigralske) igre. Na srečo imamo indie sceno, kjer znajo znova in znova presenetiti ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Mipe ::
Ne vem, no, Tomb Raider nima veliko MP-ja... pa naštejem ti lahko še kup drugih SP iger, ki ne izvirajo iz indie scene.
shadeX ::
Napaka v članku.
Leta 2010 je izšel Cataclysm dodatek in ne Mists of Pandaria ( 2012 - september ). Sploh pa vir tega članka je vprašljiv. Še lani sem bral da je Mists of Pandaria pridobila ogromno novih naročnikov in so se od zadnjega padca ( poletje 2011 ) krepko pobrali.
Nevem no. Eden tukaj laže.
V najboljših časih, to je leta 2010, je imel World of Warcraft kar 12 milijonov naročnikov, k čemur je pripomogla tudi izdaja novega dodatka Mists of Pandaria.
Leta 2010 je izšel Cataclysm dodatek in ne Mists of Pandaria ( 2012 - september ). Sploh pa vir tega članka je vprašljiv. Še lani sem bral da je Mists of Pandaria pridobila ogromno novih naročnikov in so se od zadnjega padca ( poletje 2011 ) krepko pobrali.
Nevem no. Eden tukaj laže.
bajsibajsi ::
particle ::
barakus ::
Nummy ::
gendale ::
Jaz pa pogrešam dobre single-player (enoigralske) igre. Na srečo imamo indie sceno, kjer znajo znova in znova presenetiti ...
indie scena ti bo težko naredila novi baldurs gate (to jst hočem, moderniziran infinity engine, ogromen svet, napredovanje z lvl 1 loleka v lvl 40 carja, veliko pošasti, orožja spellov, ..), ker je preveč arworka pa testiranja
kake manjše stvari pa res znajo naredit zelo fine
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gendale ()
FireSnake ::
Nikoli ne bom pozabil komentatorja, ki je (v podobni novici o WOW pred časom) trdil, da je od 8 do 10 ur igranja WOW na dan povsem normalno.
Češ, koliko prijateljev si je nabral (online).
Češ, koliko prijateljev si je nabral (online).
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
shubell ::
včasih si dejansko mogel hardcore špilat če se hitel v špilu kaj doseči. Videlo se je kdo je pro kdo pa ne... danes je pa vse prelahko ratalo... škoda. Meni osebno se ne da več igrat, saj ti ves trud razvrednotijo v zelo hitrem času...
Kenpachi ::
Jaz pa pogrešam dobre single-player (enoigralske) igre. Na srečo imamo indie sceno, kjer znajo znova in znova presenetiti ...
indie scena ti bo težko naredila novi baldurs gate (to jst hočem, moderniziran infinity engine, ogromen svet, napredovanje z lvl 1 loleka v lvl 40 carja, veliko pošasti, orožja spellov, ..), ker je preveč arworka pa testiranja
kake manjše stvari pa res znajo naredit zelo fine
A si ziher?
Zaraki Kenpachi.
[D]emon ::
Češ, koliko prijateljev si je nabral (online).
Ker s tem je ocitno nekaj narobe, kaj ? *sarcasm*
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
Dami ::
Minilo je eno leto zastonj naročnine, ki so jo dobili diablo 3 kupci mogoče?
A ni blo ravno obratno, torej če si podalšal naročnino za 1 leto si dobil free d3? Ker jaz sem kupil d3 pa nisem dobil nič free naročnine
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
kr?en ::
Pa se zmeraj je eden izmed bolj spoliranih MMOjev (se posebej, ko pride do PvEja). Kaj ti pomagajo vsi te sodobni MMOji, ce so se vedno leseni, kar se tice animacije in omejeni/prevec instancirani, ko pride do odprtosti sveta.
Truga ::
Hah. A ni bil wow prvi MMO ki je vseboval instance? Men se se vedno zdi porazno da to (instance, namrec) v MMOjih sploh obstaja.
Truga ::
Ce hocem single player game bom igral single player game.
Ce hocem 5 player co-op bom igral to.
Od "open world" MMOja pa pricakujem open world. Ampak odkar je wow v zanr prinesel aids z instancami je vedno vec (predvsem end-game) contenta odrezanega od odprtega sveta, v vseh mmojih. Vcasih je bil glavni challenge pri MMO bossih PVP, ko si moral pobit vse ostale guilde, preden si mel mir in si lahko su streljat bossa, ali pa se izogibat bossu, ga vlect na enemyje in ob enem narest najvecji damage da si dobil loot (ce je bila non-pvp igra), zdaj je challenge da ne stojis v rdecih krogcih ki se risejo po tleh, in pobijes naprej addse pol pa bossa... In kar je najslabse, folku je to ocitno vsec.
Hvala bogu je tu GW2, ki ima 99% vsega izven dungeonov, da gres lohk not ker ti zapase, ne pa zato ker moras, drugace bi ze pocas zacel dobivat popizditis.
Ce hocem 5 player co-op bom igral to.
Od "open world" MMOja pa pricakujem open world. Ampak odkar je wow v zanr prinesel aids z instancami je vedno vec (predvsem end-game) contenta odrezanega od odprtega sveta, v vseh mmojih. Vcasih je bil glavni challenge pri MMO bossih PVP, ko si moral pobit vse ostale guilde, preden si mel mir in si lahko su streljat bossa, ali pa se izogibat bossu, ga vlect na enemyje in ob enem narest najvecji damage da si dobil loot (ce je bila non-pvp igra), zdaj je challenge da ne stojis v rdecih krogcih ki se risejo po tleh, in pobijes naprej addse pol pa bossa... In kar je najslabse, folku je to ocitno vsec.
Hvala bogu je tu GW2, ki ima 99% vsega izven dungeonov, da gres lohk not ker ti zapase, ne pa zato ker moras, drugace bi ze pocas zacel dobivat popizditis.
ahac ::
Tamius Han je izjavil:
WoW v eni sliki:
Nič čudnega, da izgublja igralce.
V bistvu med igralci velja, da je MoP najboljši expansion.
Gre bolj za to, da je folk (po vsem tem času) hitreje naveličan igre.
Ce hocem 5 player co-op bom igral to.
In to je v instancah. What's the problem?
Isto je z raidi. Če hočeš ubit enga težkega bossa, taktiko imaš dodelano, raid imaš sestavljen... valda nočeš, da ti eni trolli uletavajo in uničijo vse.
preden si mel mir in si lahko su streljat bossa, ali pa se izogibat bossu, ga vlect na enemyje in ob enem narest najvecji damage da si dobil loot
To pomeni, da boss ni mogel bit težek (taktično). Fajti, kjer je vsaka malenkost pomembna in so največji challenge, ne morjo bit zunaj.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
[D]emon ::
V bistvu med igralci velja, da je MoP najboljši expansion.
Cisto odvisno koga vprasas. V mojem starem guildu je cca 90% folka nehalo igrati zaradi MoP. (Sam pa nisem pretirano aktivni player odkar je prisel ven WotLK)
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
Truga ::
To pomeni, da boss ni mogel bit težek (taktično). Fajti, kjer je vsaka malenkost pomembna in so največji challenge, ne morjo bit zunaj.
Challenge je bil v playerjih. AI pocne vsedno isto, playerji vedno pocnejo drugacne reci. Boss je mogoce lazji, ampak izziv je na koncu bolj fun, ker ni 134518235x isto.
Seveda to v igrah kot je wow ne gre, ker se najde whiner ki pride na forum jamrat da mu "kill stealajo", in da ga "grifajo" in tako dalje. Nazadne sm slisal da celo ce si iz druge fakcije v wow ne smes nekoga motit pri pobijanju open world bossa, ker te lahko reporta... Kam smo prsli...
ahac ::
Za tako pravilo nisem slišal. Je pa res, da so fajti, kjer smo na eni strani fajtal bossa, na drugi pa hordo bili men bolj fun kot instance. Ampak to je blo redko, ker folk hoče loot in potem je (leta nazaj, v vanilla in BC) nastal dogovor med hordo in alliance oz. med top guildi: kdor prvi pride lahko proba ubit bossa, ostali čakajo. Če wipa, potem je na vrsti naslednji, itd. Posledica je bila, da so ljudje imel lvl 1 characterje postavljene tako, da so opazoval, če se je boss spawnal in zraven še warlocke, ki so hitro summonal cel raid tja (pa telefonske cifre ostalih igralcev, da so poslal smse!). Torej je šlo samo še zato kdo prvi opazi bossa in spravi tja raid, ki ga je sposoben ubit.
Mogoče bi moral tukaj drugače naredit te bosse (da se despawnajo, če raid wipa ali kaj podobnega) ampak anyway... folk se pač zmeni tko, da imajo dobre šanse dobit loot brez, da bi se moral fajtat zanj.
Mogoče bi moral tukaj drugače naredit te bosse (da se despawnajo, če raid wipa ali kaj podobnega) ampak anyway... folk se pač zmeni tko, da imajo dobre šanse dobit loot brez, da bi se moral fajtat zanj.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Truga ::
Sicer a nimajo bossi timerjov? Ce tocno ves kdaj je umru tocno ves kdaj se bo spawnal, in je ze preden se spawna tam masaker :D
Nummy ::
To pomeni, da boss ni mogel bit težek (taktično). Fajti, kjer je vsaka malenkost pomembna in so največji challenge, ne morjo bit zunaj.
Challenge je bil v playerjih. AI pocne vsedno isto, playerji vedno pocnejo drugacne reci. Boss je mogoce lazji, ampak izziv je na koncu bolj fun, ker ni 134518235x isto.
Seveda to v igrah kot je wow ne gre, ker se najde whiner ki pride na forum jamrat da mu "kill stealajo", in da ga "grifajo" in tako dalje. Nazadne sm slisal da celo ce si iz druge fakcije v wow ne smes nekoga motit pri pobijanju open world bossa, ker te lahko reporta... Kam smo prsli...
Ni nujno da je vedno isto, lahko imaš tudi random encounter, kar je že bilo v WoW-u. Recimo spawna se ti random boss, včasih pokne random ability-je. PvP v WoW-u ni več fun, ker ni balanciran tako kot bi moral biti. In vsak patch je huje...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Rekordni World of WarcraftOddelek: Novice / Igre | 5851 (4591) | stražar |
» | Prihaja nova razširitev WoWOddelek: Novice / Ostala programska oprema | 11797 (10278) | Mipe |
» | Modern Warfare 2 prek milijardeOddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 4480 (3107) | PrimozR |
» | Blizzardova naslednja masovka še bolj masovnaOddelek: Novice / Igre | 5047 (3481) | BigWhale |
» | Activision in Blizzard se združujetaOddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi | 3721 (3719) | roli |