» »

Bo Windows Blue dobil nazaj startni meni in namizje?

Bo Windows Blue dobil nazaj startni meni in namizje?

ZDNet - Windows 8 je prinesel korenit prelom s preteklostjo. Dasi je namenjen tako namiznim računalnikom kakor tablicam, je njegov videz v celoti prilagojen slednjim. Uporabniki so mu najbolj zamerili odsotnost klasičnega namizja in startnega menija, ki ju na tablicah z na dotik občutljivim zaslonom resda ne pogrešamo. Povsem drugače pa je na namiznih računalnikih, kjer se praktičnosti pridruži še navajenost uporabnikov na poznan uporabniški vmesnik. Windows 8 je zato eno večjih razočaranj, ki ima po nekaterih ocenah celo učinke na rekordno zmanjšanje prodaje novih osebnih računalnikov.

Rešitve so. Kmalu po izidu se je na internetu pojavila kopica programov, ki na Windows 8 vrnejo star uporabniški vmesnik. Tudi Microsoft prejema največ pritožb prav zaradi manka te funkcije. Se je Microsoft iz tega kaj naučil?

Pregled kode prihajajočega operacijskega sistema Windows Blue (verzija 8.1) kaže, da se je. Kot ugotavlja ZDNet, so na spletu vedno glasnejše špekulacije (začeli pa so jih Rusi), da bo imel Windows Blue možnost neposrednega zagona v klasični videz. Trenutne predbeta verzije (build 9364) te funkcije še nimajo prevedene, vendar pa v kodi najdemo komentarje in spremenljivke, ki kažejo na kasnejšo implementacijo. Tudi viri blizu Microsofta poročajo, da v Redmondu zelo resno premišljujejo o koraku nazaj, da bi kasneje lahko storili dva naprej - torej o ponovni integraciji menija Start in namizja.

Windows Blue bo nared avgusta, ko gre v proizvodnjo (RTM - release to manufacturing), in do tedaj se lahko še marsikaj postori in spremeni. Navsezadnje se spomnimo zloglasnega UAC (User Account Control), ki je v Visti uporabnikom povzročal sive lase. Microsoft je zmoto priznal in ga naredil v Sedmici bistveno prijaznejšega. Če bodo enako ravnali v Blue, se utegne zgoditi, da bo Windows 8 ena izmed tistih "lihih" verzij, ki pač nikoli niso prepričale uporabnikov in pridobile visokega tržnega deleža (Windows Millennium, Windows Vista ...), pa zato še niso pomenile konec ekosistema Windows.

197 komentarjev

«
1
2 3 4

SmeskoSnezak ::

Kmalu po izidu se je na internetu pojavila kopica programov, ki na Windows 8 vrnejo star uporabniški vmesnik...


Pa saj ne potrebuješ nobenih programov. Že sam Windows ponuja, da štartaš direkt v namizje. Navodila tukaj: http://www.techrepublic.com/blog/window...
@ Pusti soncu v srce... @

ender ::

SmeskoSnezak je izjavil:

Pa saj ne potrebuješ nobenih programov. Že sam Windows ponuja, da štartaš direkt v namizje. Navodila tukaj: http://www.techrepublic.com/blog/window...
Po teh navodilih se ti ob vsakem zagonu odpre Raziskovalec, kar je nadležno če ge ne uporabljaš.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.

Bistri007 ::

Aero Glass!
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

harmony ::

Pa nekak niso vsi uporabniki računalničarji. So nekateri, ki pač znajo računalnik uporabljat samo za brskanje po internetu in je to to.

sirotka ::

Tistim je pa čis vseen, al je metro al klasika. Sicer pa tud metro ni tako napačen, se ga je pa potrebno navajat.

Elysium ::

harmony je izjavil:

Pa nekak niso vsi uporabniki računalničarji. So nekateri, ki pač znajo računalnik uporabljat samo za brskanje po internetu in je to to.

Se strinjam. Najbolj jamrajo ravno tako imenovani "racunalnicarji" medtem ko kaksni triletni otroci z novim start menijem dokazano sploh nimajo nobenih problemov.

trnvpeti ::

windows linija gre navzdol
tudi win 8.1 bo tezko preobrnil linijo

imagodei ::

> "Se strinjam. Najbolj jamrajo ravno tako imenovani "racunalnicarji" medtem ko kaksni triletni otroci z novim start menijem dokazano sploh nimajo nobenih problemov. "

Problem je samo ta, da 3-letni otroci še vsaj kakšnih 15-20 let ne bodo prispevali k BDP-ju.

Oziroma, če črkujem, ne bodo prispevali k dobičkom posameznih podjetij. K dobičkom prispevajo odrasli ljudje, ki so zadnjih ~20 let navajeni na Start meni in ki jim zamenjava vmesnika povzroča ali težave, ali pa enostvno žre živce.
- Hoc est qui sumus -

Bistri007 ::

sirotka je izjavil:

Tistim je pa čis vseen, al je metro al klasika. Sicer pa tud metro ni tako napačen, se ga je pa potrebno navajat.

Kar je napačno pri Win8, je da so po Applovsko hoteli voditi uporabnike. Apple ima natanko 0% tržni delež na desktopu v velikih firmah, in si lahko to privošči. Administratorji z MS-EA, ki so navajeni preko group policy spremeniti vsak vidik vmesnika, se tej odstranitvi MOŽNOSTI spreminjanja nastavitev upirajo. In prav je tako.

Nihče ni kritiziral Microsoft zaradi default nastavitev v Win8. Kritike letijo na to, ker si jih NE MOREŠ spremeniti!
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Lonsarg ::

Zanimivo bo spremljat grafe operacijskih sistemov na "vseh napravah skupaj" čez naslednjih 5 let. Torej, kako bo Microsoft pretvarjal deksotp delež v delež na mobilnih napravah.

m47hingi ::

Bo Windows Blue dobil nazaj startni meni in namizje?

Ja prosim!

Eni pa samo zato, ker je nekaj novo tolerirajo, čeprav je slabo izvedeno in neproduktivno.

Bistri007 ::

A je kdo prebral Orwellov 1984?

To se mi zdi kot novorek, ravno nasprotno od tega, kar beseda pomeni:
- Windows, WFT, kje so "okna" v Modern UI? Window, ne Windows...
- moderni vmesnik, tj. celozaslonski programi, kot jih je imel DOS 5.0 leta 1990 v DOSShell? Retro, ne Metro!
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bistri007 ()

PARTyZAN ::

Ne, to ne pomeni da se start meni vrača, ampak samo da nam bodo mogoče ponudili opcijo, da se Windowsi zbootajo direktno v desktop. V vsakem primeru je to samo pesek v oči, ker je še ogromno drugih idiotizmov v Win8.

RejZoR ::

imagodei je izjavil:

> "Se strinjam. Najbolj jamrajo ravno tako imenovani "racunalnicarji" medtem ko kaksni triletni otroci z novim start menijem dokazano sploh nimajo nobenih problemov. "

Problem je samo ta, da 3-letni otroci še vsaj kakšnih 15-20 let ne bodo prispevali k BDP-ju.

Oziroma, če črkujem, ne bodo prispevali k dobičkom posameznih podjetij. K dobičkom prispevajo odrasli ljudje, ki so zadnjih ~20 let navajeni na Start meni in ki jim zamenjava vmesnika povzroča ali težave, ali pa enostvno žre živce.


Sploh ne gre za navajenost na stari Start ampak na kretensko izvedbo novega Start screena. Sam sem takoj za nov start menu če bi bil neka kombinacija dock-a s starim start menujem. Kdor uporablja RocketDock oz ObjectDock ve o čem govorim. Ekran ima 4 stranice, vsaka bi lahko imela funkcionalnost. Tko pa je ogromen ogaben Start screen, ki prekrije vse, funkcije so zbasali v kote, kot da bolj odaljenih mest ne bi mogli najti, skratka kretensko do konca. Tolk, da sem šel nazaj na Win7, ki izgleda lepo in me ne posiljuje z bedastim Start screenom. Večina tistih 3rd party Start menujev za Win8 pa je zanič zasnovanih. Ali ikonca levo spodaj ne prime če miško premakneš čist v kot (kar pomeni, da moraš ciljat prav okroglo Start ikonco in ne samo spodnji levi kot) al pa so počasni z ogabnim zamikom ob kliku.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

mtosev ::

ah lol. ljudje kateri ne znajo uporabljati windows brez start menija so neumni al zelo nesposobni ljudje

jaz lahko komp uporabljam pa, če tudi bi rabil porabljati samo command prompt
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: zee ()

sirotka ::

mtosev je izjavil:

ah lol. ljudje kateri ne znajo uporabljati windows brez start menija so neumni al zelo nesposobni ljudje

jaz lahko komp uporabljam pa, če tudi bi rabil porabljati samo command prompt


Ja?

Zmajc ::

Če jim katastrofalno nizek tržni delež Win 8 (dosegli niso še niti Vistinega tržnega deleža) ni dal sporočila da je metro fail potem res ne vem...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

Looooooka ::

Delez Win 8 ni nizek.
Prodaja PCjev ni padla zaradi osmice.
Start screen je pa bedarija.
Boot direkt v desktop bi moral met not kot opcijo ze v osmici.
Start meni je pa useless bedarija na katero pozabis po 2 tednih uporabe.

Pithlit ::

mtosev je izjavil:

jaz lahko komp uporabljam pa, če tudi bi rabil porabljati samo command prompt

Izjava desetletja.
Life is as complicated as we make it...

mtosev ::

mene metro UI sploh ne moti
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

ahac ::

imagodei je izjavil:

K dobičkom prispevajo odrasli ljudje, ki so zadnjih ~20 let navajeni na Start meni in ki jim zamenjava vmesnika povzroča ali težave, ali pa enostvno žre živce.


Kakor jaz opažam je "non-geek" userjem "metro" namesto start menija čisto kul. Pritožujejo se večinoma geeki in tisti userji, ki jih zmoti že to, da ne morejo več uporabljat IE6. Večina (je nekje vmes) pa nima problemov.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Brane22 ::

Se pravi, novi šef AMDje je imel kar prav, ko je postavil fokus na šparovne APUje in mobilne modele pred "tahudimi" CPUji...

Looooooka ::

Ma tele metro aplikacije v osmici zgledajo tko kot, da so jih spisali v zadnjem mesecu. Tist crap, ki je bil not za cvekanje daje tak vtis kot, da ni sel cez nobeno testiranje.
Plus...ne vem koga zanima gledanje v widgete. Na kerem koli OS-ju.

PARTyZAN ::

Metro appi na desktop PCju so en velik joke.

Zmajc ::

PARTyZAN je izjavil:

Metro appi na desktop PCju so en velik joke.


Blago povedano.

mtosev ::

kr žalostno je ko pomisliš,da če spremeniš eno stvar, da tolk ljudi ni sposobnih logičnega razmišljanja in takoj ne vedo več uporabljati kompa. žalostno je tud kolk ljudi si misli da blue iknoca (IE) na namizju pomeni internet in nimajo niti pojma da je IE samo brskalnik in nič več
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Key Quest ::

Dekstop PCjem prodaja upada zadnjih pet let in za to so krivi Windows 8, ki imajo nekoliko drugacen start meni. Haha, kako butast si se lahko, no.

Looooooka ::

A slucajno kdo zdele ne kupuje racunalnika, ker caka na Windows 9?
Ker bi sklepal, da vec ljudi sploh nima namena kupit PC in da pri laptopu odlasajo kvecjemu zaradi haswella oz karkoli ze amd paca skupaj.
Mocno dvomim, da je Windows licenca(ki ni vec ne vem kako draga) tak problem. Se posebej ce sklepamo, da so to kupci, ki so prej ze kupovali racunalnike Z Windowsi in si lahko za par eur omislijo upgrade.
It just does not compute :)

PARTyZAN ::

Osebno mi je žal vsakega centa tistih 30€, ki sem jih skeširal za upgrade ob izidu :).

shadeX ::

mtosev je izjavil:

kr žalostno je ko pomisliš,da če spremeniš eno stvar, da tolk ljudi ni sposobnih logičnega razmišljanja in takoj ne vedo več uporabljati kompa. žalostno je tud kolk ljudi si misli da blue iknoca (IE) na namizju pomeni internet in nimajo niti pojma da je IE samo brskalnik in nič več


Eni očitno nimate pojma kaj sploh govorite. Recimo računalnik z windowsi uporabljam že vsaj 13let. Od takrat sem bil vedno navajen na start meni. Sam se nimam za nekega ogromnega strokovnjaka na računalniškem področju ampak poznam osnove oz. lahko tudi kaj več in sem naprednejši uporabnik.

Start meni je :

- Da imam v 1 sekundi dostop do nadzorne plošče ki jo uporabljam
- Kliknem na zadnji inštaliran program direktno ( da ne hodim v inštalacijsko mapo )
- V sekundi odprem CMD
- V sekundi dobim željeni program ko uporabim search spodaj

Ker želim imeti vedno urejeno namizje postavitev ikon ( CMD, Nadzorna plošča.. ) ne pride v poštev. Hočem da se vedno nahajajo v STARTU!
Zato pa sem še vedno zadovoljen uporabnik Windows 7 in tako bo tudi ostalo do naslednjih windowsov ( bomo videli )

Seveda jočejo bolj napredni uporabniki računalnikov. Saj tisti manj napredni imajo računalnik samo za surfanje in poslušanje muzike. Ikone le teh lahko date na namizje.

Bistri007 ::

mtosev je izjavil:

ah lol. ljudje kateri ne znajo uporabljati windows brez start menija so neumni al zelo nesposobni ljudje

jaz lahko komp uporabljam pa, če tudi bi rabil porabljati samo command prompt

Ajde, na Windows Server Core, pa poglej, koliko lahko narediš... Za pisanje server skriptov je PowerShell čisto fajn, za ročno konfiguracijo manjših zadev pa je GUI bolj komot.

mtosev je izjavil:

kr žalostno je ko pomisliš,da če spremeniš eno stvar, da tolk ljudi ni sposobnih logičnega razmišljanja in takoj ne vedo več uporabljati kompa.

Problem je v tem, ker Microsoft do sedaj ni brisal funkcij iz Windows, je zgolj spremenil default nastavitve. Ni fora v tem, da ne bi "znal" uporabljati računalnika, pač pa da ne moreš uporabljati računalnika, na način, kot si najbolj produktiven. Poleg tega pogrešam Aero Glass, ki so ga vrgli ven v zadnjem trenutku (med RC in RTM), da bi poenotili izgled. Šest let po Visti, ko je vse GPU pospešeno, naj bi Aero žrl preveč elektrike. Pa ja. Tudi na gamerski mašini je Aero preveč požrešen...

Veliki brat naj misli za jabolčnike, oknaši pa bomo mislili s svojo glavo.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Lonsarg ::

Bistri007 je izjavil:


Problem je v tem, ker Microsoft do sedaj ni brisal funkcij iz Windows, je zgolj spremenil default nastavitve.


Res je, z izjemo DOS- Windows prehoda in zdaj Windows - Metro prehoda. Gre za totalni rewrite vsega, kar uporabnik vidi v sistemu. Z tem da imamo prehodno obdobje sedaj, ki mal zamegli ta rewrite.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Bistri007 ::

shadeX je izjavil:

- Da imam v 1 sekundi dostop do nadzorne plošče ki jo uporabljam
- Kliknem na zadnji inštaliran program direktno ( da ne hodim v inštalacijsko mapo )
- V sekundi odprem CMD
- V sekundi dobim željeni program ko uporabim search spodaj

Sicer ni polna rešitev, ampak Win tipka + X ti malo pohitri dostop. Je pa meni grd kot smrt... Prav tako Win+D, Win+E, Win+R.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Zmajc ::

Key Quest je izjavil:

Dekstop PCjem prodaja upada zadnjih pet let in za to so krivi Windows 8, ki imajo nekoliko drugacen start meni. Haha, kako butast si se lahko, no.


desktop PCjem prodaja upada ker imajo navadni casual končno alternative in za email, surfanje, novice, igre več ne rabijo kište z monitorjem.

mtosev ::

shadeX je izjavil:

mtosev je izjavil:

kr žalostno je ko pomisliš,da če spremeniš eno stvar, da tolk ljudi ni sposobnih logičnega razmišljanja in takoj ne vedo več uporabljati kompa. žalostno je tud kolk ljudi si misli da blue iknoca (IE) na namizju pomeni internet in nimajo niti pojma da je IE samo brskalnik in nič več


Eni očitno nimate pojma kaj sploh govorite. Recimo računalnik z windowsi uporabljam že vsaj 13let. Od takrat sem bil vedno navajen na start meni. Sam se nimam za nekega ogromnega strokovnjaka na računalniškem področju ampak poznam osnove oz. lahko tudi kaj več in sem naprednejši uporabnik.

Start meni je :

- Da imam v 1 sekundi dostop do nadzorne plošče ki jo uporabljam
- Kliknem na zadnji inštaliran program direktno ( da ne hodim v inštalacijsko mapo )
- V sekundi odprem CMD
- V sekundi dobim željeni program ko uporabim search spodaj

Ker želim imeti vedno urejeno namizje postavitev ikon ( CMD, Nadzorna plošča.. ) ne pride v poštev. Hočem da se vedno nahajajo v STARTU!
Zato pa sem še vedno zadovoljen uporabnik Windows 7 in tako bo tudi ostalo do naslednjih windowsov ( bomo videli )

Seveda jočejo bolj napredni uporabniki računalnikov. Saj tisti manj napredni imajo računalnik samo za surfanje in poslušanje muzike. Ikone le teh lahko date na namizje.
jaz pa uporabljam kompe že skoraj 17let in nimam nikakršnih problemov uporabljati komp brez start menija. skozi sn dal vse OSe od win 3.1 (razen NT4) do sedaj in mi noben M$ izdelek zadnjih par let ni povzročal preglavic pri uporabi. zdaj, če ti nisi napreden uporabik ne pomeni, da drugi nismo. sam sn že leta 2000 bil na win 2000 ko je večina ljudi veselo uporabljala win 9x in gledala random bsode ko sn jaz bil že lepo na NT tech in mi za razliko od 9x jajc mi isti komp ni metal random bsode kot prej ko je bil gor 9x.ne rabiš start meni,da odpreš cmd če imaš kaj pojma veš da lahko uporabiš windows+r tipko in dobiš run
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

Bistri007 ::

Lonsarg je izjavil:

Bistri007 je izjavil:


Problem je v tem, ker Microsoft do sedaj ni brisal funkcij iz Windows, je zgolj spremenil default nastavitve.


Res je, z izjemo DOS- Windows prehoda in zdaj Windows - Metro prehoda.

Ne razumem. DOS si imel dostopen, preko F8 ob bootu na Windows 3.x, 95, 98, 98SE. Iz ME so ga sicer umetno pobrisali. Iz OS pa si tudi lahko direktno pognal večino programov, kot jih lahko na XP in 32-bitnih naslednikih.

Edino "Program Manager", če ga hočeš imeti, je potrebno posebej skopirati iz starejših verzij:
It is still possible to use the Program Manager in Windows XP Service Pack 2 or 3 (and Windows Vista, 7 and 8) by copying and replacing the Progman.exe executable with the executable from Windows 2000, XP Original Release or SP1. With the Windows 2000, XP Original Release or SP1 CD, one can expand it by typing expand -r D:\i386\progman.ex_ %Windir% at the command prompt (replacing D: with the CD-ROM drive letter).

Program Manager @ Wikipedia

Tega res nisem nikoli pogrešal...
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Aston_11 ::

Jaz tudi od dosa dalje. Od viste dalje start gumb težko prenašam, ker mi je bil proti xp-jem nepregleden. Nepregledna mi je bila tudi nadzorna plošča in se je nekako nisem mogel navaditi. Nekje med visto in 7 sem obupal nad ms-om in šel gladko na ubuntu, ki pa tega start menuja nima (več). In ga niti ne pogrešam. Tako da domnevam, da 8 mi ne bi bila niti tako zgrešena brez tega start gumba. Me pa navdušujejo te kockaste ikone različnih dimenzij in fancy šmansi barv.

springfield ::

Za dostop do vseh aplikacij je princip že od Viste dalje enak...pritisni Windows gumb na tipkovnici, vpiši kaj rabiš in pritisni enter. Da se pa uporabniki v 6 letih niso mogli tega navadit, je pa tut malo zaskrbljujoče. Na Macih se moreta 2 gumba pritisnit(cmd+space) pa noben ne joče. Ko se pa tega navadiš, ti je pa vseeno kako izgleda meni Start oz. Metro.

redmax ::

Na tablici je 8 dejansko kul... na desktopu sem ga črtil ker nimam touch screena, zato sem šel nazaj na 7-co.
Start meni uporabljam cca manj kot 5%... samo kot nadomestek "search"...torej..START>pa pišeš . Za vse ostalo mam ikonce na namizju (oldfashion way) ali rocket docku ...ne vidim fore zakaj bi ga sploh pogrešal...za rabo najpogostejših stvari si nardiš bližnce

Kar se tiče krivca win 8 za prodajo PC mislim da ne bo držalo... res da je zaradi vmesnika fail in si je dobil kar dobro negativno reklamo ampak po moje se je prodaja zmanjšala zarad :

1."recesije" (folk špara za hude cajte)
2. ni nekih pretiranih novosti na področju pc-jev

včasih si mel pentium pa pentium II tam do 1Ghz.. pa je prišu za njim core2duo tam do 2Ghz pa za njim D 9xx serije do 3,5Ghz ..., pa pol i3,i5,i7 ki so ostal do 4Ghz...
ka pa maš zdej... "i" neke generacije... folk ki se ne spozna vidi skos isto besedo..."i3,i5,i7" pa ni važn kira generacija je 1,2,3 ... če bi ime spremenil bi že vsaj 10% več prodaje za ta butaste z dnarjem nardil...marketing...dejansko ne vidim nekih drugih razlik razn varčnosti pri i5 prvi in i5 tretji generaciji... torej zakaj bi kupil novo, če vse še dela na starem?
Admin me je zbrisal, kljub opozorilu naj se logiram...
registriran drugače že od 2009 pa do izbrisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: redmax ()

_Denny_ ::

Vsi, ki pravite, da delež Win8 ni nizek...veste mogoče zakaj je tako? Večina ljudi kupi že sestavljene brand name (HP, Dell, Gateway,...) računalnike in jih posiljuejo s tem sranjem; v USA niti nimaš izbire za FreeDOS in Linux - boš vzel Win8 pc/laptop ali pa Apple. Če bi folk še zdaj imel izbiro med 7 in 8, bi bili procenti malo drugačni.

Prednosti Start menija:
- vsi inštalirani programi in nastavitve na enem mestu
- search box (vsaj meni) služi kot copy/paste placeholder
- ne zasede celega ekrana
- shutdown ti vzame le 2 klika
- brez problema lahko delaš kaj v njem medtem, ko uporabljaš kak program
- delo z miško je udobno

Kako zgornje poteka v Metroju:
- pol ure se premikaš levo in desno med iskanjem "ploščice" programa
- placeholder ti nič ne pomaga, ker moraš preklapljati med Metrojem in drugim programom
- seveda zasede celi ekran
- shutdown ti vzame 13 klikov (če se v redu spomnim iz bete...sem bil njihov tester)
- multitasking ne obstaja, ker je stvar full screen
- za udobno delo bi rabil touch screen

Za vse tiste, ki pravijo "kaj ti bo Start meni, če pa lahko inštaliraš Start8 in podobne programe" -> zakaj bi moral za neko pričakovano osnovno funkcionalnost inštalirati neke dodatne programe? Npr. kupiš avto brez vzvratne prestave pa rečeš "bmk, bomo pač zaposlili nekoga, ki bo porival"?

Win7 bo moj dokler bo podpora in updati, potem pa gremo na Ubuntu. Za resno in casual uporabo je že zdaj dovolj, za špile pa bosta pomagala Steamova Linux podpora (in njihova bodoča konzola).
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400

Glugy ::

Ah te Microsoftovci. Vedno nekaj hočjo na silo dat neki revolucionarnga brez da bi znal dobr potipat če se jim res splača na silo to dat. Pol pa k jih kaznuje ta naivnost pa se pri naslednjem Windowsu tok bl potrudjo in potem spet....ja zgleda gre res za lihe številke. Delno so krivi ljudje ker so navajeni starih Windowsov ampak delno je pa kriv tud Microsoft ker kr na pamet se neki gre.

Men osebno je preprost funkcionalen Windows najboljši. Ne rabm neki fensi gumbov pa ne vem kaj. Razumem da je nekaterim to noro dobr ta "metro" ampak men pač ni. "Metro" je bil narejen za tablce in tam je super da je ampak na namiznih kompih pa res nima po mojem osebnem okusu kaj delat tm. "metro" je bil narejen z razlogom, za touch zaslone. Večina namiznih računalnikov pa nima "Touch" zaslonov, pa tud če bi jih imela ne bi bilo preveč dobr ker bi mogu prebliz sedet in bi bilo to slabo za oči ali pa sedet pri normalni razdalji pa se stegovat se na zaslon. Tako da to je izredno nepremišljeno in slepo da so se v to sploh spustil.
Če mene vprašaš so računal na približno isto prodajo Windowsov kot prej z manjšo ceno izdelave novega Windowsa saj enaki grafični vmesnik pomeni manj potrebnega dela in s tem povezan prihranek pri izdelavi. Ampak žal ni izdelava vse. Pozabil so na druge vidike.
"Metro" pri namiznih računalnikih bi moglo biti opcijsko in privzeto izključeno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

SasoS ::

springfield je izjavil:

Za dostop do vseh aplikacij je princip že od Viste dalje enak...pritisni Windows gumb na tipkovnici, vpiši kaj rabiš in pritisni enter. Da se pa uporabniki v 6 letih niso mogli tega navadit, je pa tut malo zaskrbljujoče.


Kaj če nimaš Windows tipke?

imagodei ::

mtosev je izjavil:

kr žalostno je ko pomisliš,da če spremeniš eno stvar, da tolk ljudi ni sposobnih logičnega razmišljanja in takoj ne vedo več uporabljati kompa. žalostno je tud kolk ljudi si misli da blue iknoca (IE) na namizju pomeni internet in nimajo niti pojma da je IE samo brskalnik in nič več

Sicer se počutim čudno, ko ti kao resno odgovarjam, pa vendar:

Ne gre za to, da 99% ljudi ne zna uporabljat računalnika, če čez okostje napneš nek drug GUI. Gre enostavno zato, da so ljudje nečesa navajeni in da - če ni res dobrega razloga - nima smisla nekoga posiljevat z novo rešitvijo. Če je reč res tako presneto dobra, se bo že prijela, ane?

Tudi v avtomobilih bi že davno lahko namestili joysticke namesto volanov. Avtomatske menjalnike že tako poznamo, če si kdo želi ročno menjat prestave, bi kamot uporabljal gumbe na joysticku. Reakcijski časi bi bili bistveno hitrejši - poteg z roko nazaj je neprimerno hitrejši, kot premaknit celo nogo iz ene stopalke na drugo.

Mislim - sami plusi, le zakaj še ni joystickov v avtomobilih?
- Hoc est qui sumus -

Bistri007 ::

Aston_11 je izjavil:

Jaz tudi od dosa dalje. Od viste dalje start gumb težko prenašam, ker mi je bil proti xp-jem nepregleden. Nepregledna mi je bila tudi nadzorna plošča in se je nekako nisem mogel navaditi.

Na 7 greš lepo pod Taskbar | Properties | Start Menu | Customize...

Potem klikneš pod "Control Panel", da želiš imeti "Display as menu". Vse stvari imaš urejeno po abecedi, kot v XP/2003.

Napredni uporabniki osmici zamerimo nemožnosti prilaganja UI.

Moja teorija:
Microsoft je zaostajal pri telefonih in tablicah. Z Windows 8 hoče svoj 90% tržni delež izkoristiti, da milijardi uporabnikov pokaže, kako je njihov touch vmesnik kul. Da bodo potem raje kupili tablico ali telefon z Windows, kot z OS od konkurence.

Da se ne da izklopiti pa je namensko, da se folk navadi na to novotarijo. Če hočeš to izklopiti, moraš narediti downgrade OS, kar je neznansko težje od poklikati par nastavitev.

S to potezo hočejo pritegniti tudi razvijalce, saj pišejo za milijardo Windows desktop uporabnikov, ne za onih par milijonov, ki imajo Windows 8 tablico ali Windows 8 telefon.

Z Windows 9, bo Metro dovolj uveljavljen in poznan med uporabniki, Store pa bo imel dovolj aplikacij, da takšne poteze "trde roke" ne bodo več potrebne.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bistri007 ()

]Fusion[ ::

_Denny_ je izjavil:


Prednosti Start menija:
- vsi inštalirani programi in nastavitve na enem mestu
- search box (vsaj meni) služi kot copy/paste placeholder
- ne zasede celega ekrana
- shutdown ti vzame le 2 klika
- brez problema lahko delaš kaj v njem medtem, ko uporabljaš kak program
- delo z miško je udobno

- Maš na Start Screen-u enako tak da ne vem zakaj je to prednost...
- čudna uporaba Start gumba :)
- Ne vem zakaj je to prednost?
- V Start Screen ti vzame 3 klike. Ajde tu je prednost.
- Kaj pa bi delal v Start Meniju? Uporabljaš ga samo za zagon programov druge zadeve ne vidim. (Razen tebi kot pasteBin :P )
- Ko se navadiš na scroll in full screen v Start screen-u je delo z miško bolj udobno.

Kako zgornje poteka v Metroju:
- pol ure se premikaš levo in desno med iskanjem "ploščice" programa
- placeholder ti nič ne pomaga, ker moraš preklapljati med Metrojem in drugim programom
- seveda zasede celi ekran
- shutdown ti vzame 13 klikov (če se v redu spomnim iz bete...sem bil njihov tester)
- multitasking ne obstaja, ker je stvar full screen
- za udobno delo bi rabil touch screen

- Tudi v Start meniju pol ure scrollaš da najdeš program če ga ni med pogostimi
- Še enkrat čudna uporaba :)
- Dejansko je to prednost ko se navadiš :)
- Sem prej povedal, da so 3-je kliki in recimo da je tu boljši Start meni
- Ne vem kaj bi ti z Start Menijem multi-taskal?
- Lepše je, samo ni pogoj...

Dejansko Start screen je kar lušna zadeva, ko se ga navadiš in urediš ploščice programov v skupine ipd. Samo vsi ste tak obsedeni s starim, da sploh ne date možnosti :)
Zaenkrat še nisem slišal prednosti Start Menija pred ta novim Start Screenom, ki bi me res prepričal.

P.S.: Vi ki šimfate novi Start verjetno uporabljate tudi stari izgled Nadzorne plošče brez kategorij. Al se motim? :)
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ]Fusion[ ()

RejZoR ::

Ker scrollanje bedastega Start screena je pa ful udobno ane? S smernimi tipkami al pa scrollbarom. Welcome to 1995...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

springfield ::

SasoS je izjavil:

springfield je izjavil:

Za dostop do vseh aplikacij je princip že od Viste dalje enak...pritisni Windows gumb na tipkovnici, vpiši kaj rabiš in pritisni enter. Da se pa uporabniki v 6 letih niso mogli tega navadit, je pa tut malo zaskrbljujoče.


Kaj če nimaš Windows tipke?

Mislim, da majo vse tipkovnice v zadnjih 15 letih neke vrste Super/Windows gumb

TheJack ::

Še mojih par centov....

Windowsi 8 so, kar se optimizacije sistema tiče, najboljši winsi do sedaj. Na mojem že kar starem laptopu delajo bolje kot W7.

Druga stvar je vmesnik. Jaz sem inštaliral StartIsBack, ki je naredil tisto, kar bi moralo biti že v samem sistemu, tj. omogoči boot direkt v desktop, skrije zoprne charmse, ki skačejo iz robov ekrana in omogoči start meni. W8 torej uporabljam na natanko enak način kot W7; metro menija ne vidim po več tednov, saj ga prav nič ne rabim. Problem je v tem, ker sem moral dodatno plačati za nekaj (StartIsBack je plačljiv), kar bi moralo biti v samem sistemu.

Kar se jebenih tileov in metro vmesnika tiče, mi pa ni jasno, kaj so kadili pri Microsoftu. Če reč špila na tablicah in telefonih, še ne pomeni, da bo špilala na desktop računalnikih. Ne moreš imeti na vseh napravah enakega vmesnika, ne glede na velikost in namen. Zato je v avtu volan, ne pa na dotik občutljiv ekranček, na katerem bi s kazalcem zavijal levo-desno. Microsoft tega ne razume, zato sedaj že drugič dela tako neumnost (tj. hoče imeti enak vmesnik na vseh napravah). Verjetno se malokdo med vami spomni prvih telefonov (oz. danes izumrlih dlančnikov) z MS-jevim sistemom Windows Mobile (imen je bilo sicer več). Tudi takrat je hotel Microsoft isti vmesnik prenesti na več naprav, le da takrat v obrati smeri - iz desktopa na telefon. Tako je na tistih malih ekrančkih precejšen del pobrala neuporabna start vrstica. Ni se obneslo. Tudi metro na desktopu se ne bo.

Delno jih sicer razumem. Na desktopu imajo monopol, pa bi ga radi izkoristili za preboj na mobilne naprave, kjer je denar in (baje) prihodnost. Zato desktop userjem v grlo tlačijo metro, da bi ti potem v trgovini namesto androidov in iphonov raje (ker bi bili pač navajeni na vmesnik) kupili telefon z WP8. Ne bo šlo. Microsoft bo, če bo tako nadaljeval, pregnal desktop userje drugam (ne vem kam, sicer....), tržnega deleža pri mobilnih napravah pa ne bo povečal.

TL,DR: Microsoft ga serje in bo, če bo tako nadaljeval, ostal brez precejšnjega dela uporabnikov.
Bonis nocet, qui malis parcit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TheJack ()

Bistri007 ::

TheJack je izjavil:

Microsoft bo, če bo tako nadaljeval, pregnal desktop userje drugam (ne vem kam, sicer....), tržnega deleža pri mobilnih napravah pa ne bo povečal.

Microsoft bo pregnal svoje desktop userje na Windows 7. Win-win (ali win8-win7 :D), cekini mu v vsakem primeru letijo v žep.

Tržni delež na mobilnih napravah pasti skoraj ne more s tako nizkega izhodišča, Nokia pa tudi po mojem ne bo kar tako hitro propadla. Prej RIM.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rekorden padec prodaje računalnikov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
12429552 (23132) klemenSLO
»

Microsoft pokazal Windows Blue in nove telefone

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
3313105 (10556) krneki0001
»

Windows Blue še letos, Windows 8 precej slabo (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
9932814 (26865) krneki0001
»

Windows Blue

Oddelek: Operacijski sistemi
353827 (2732) axee

Več podobnih tem