» »

15 let zapora za CD/DVD pirata

15 let zapora za CD/DVD pirata

CD piratstvo očitno še je aktualno.

vir: TorrentFreak
TorrentFreak - Ameriška zveza glasbenih založnikov RIAA na veliko slavi svoj zadnji uspeh: Missisipijsko sodišče je 37-letnega Patrika Lansun Kinga obsodilo na kar 15 let zaporne kazni zaradi piratiziranja glasbenih in video ploščkov.

Kinga so aretirali v začetku leta v manjšem mestu Hazlehurst južno od prestolnice Jackson, potem ko je tajnemu sodelavcu posebne tožilske skupine za intelektualno lastnino uspelo od njega kupiti več ponarejenih ploščkov. Sledeča hišna raziskava na njegovem domu oz. v službenih prostorih je nato odkrila opremo za hitro kopiranje nosilcev, ter nekaj več kot 10.000 že skopiranih nosilcev. Na podlagi dokazov je King nato priznal vse točke obtožnice, a vseeno prejel sorazmerno visoko kazen. V zaporu bo sedel dolgih 15 let, zatem pa ga čakajo še tri leta stalnega nadzora na prostosti (supervised release).

Kot zanimivost, King je bil kot mladostnik že kaznovan zavoljo piratiziranja, a le s hišnim priporom, zavoljo ločenega incidenta z napadom na policista l. 2003 pa je dobil "le" pet let zapora. A od takrat so se stvari precej spremenile. Glasbena in video industrija, z roko v roki s ponudniki plačljivih športnih prenosov, vse bolj hlastata za zrakom kakršnokoli napol uspešno strategijo za odvrnitev ljudi od piratiziranja. Dana White, šef tudi pri nas priljubljenega UFC-ja, je znan po izjavi, da "ko [bomo] ljudi začeli zapirati, bodo pa že nehali [piratizirati]".

62 komentarjev

«
1
2

Zvezdica27 ::

Bravo!

To je to. Krasni novi svet. Way to go!

zz

mtosev ::

slabo to, da je piratiziral stuff. če bi blo samo za lastno uporabo ne bi tega zdaj dobil
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

win64 ::

Tisti, ki bo zagovarjal njegova dejanja je v mojih očeh avtomatično troll.
Kazen je malo pretirana, ampak kar je delal je kriminal. Služenje s piratstvom namreč.

fujtajksel ::

En dokaz več da gre tu za nenasitno plačljivo kliko, ki pri zaščiti svojih privatnih interesov ne pozna nikakršne sorazmernosti. No bodo videli ko jih bo en pretepel pa posilil pa dobil dve leti pogojno. Pa tudi bi rad videl da jim enkrat njihovega jaguarja skockajo zaradi napačnega parkitanja :)

peperko ::

Hja, če bi samo zdownloadal, pogledal/poslušal in zbrisal, bi bil le še eden ozmed morja ljudi, ki to počne (v njegovi regiji, kaj šele v celi državi ali po svetu).

Matheeew ::

win64 je izjavil:

Tisti, ki bo zagovarjal njegova dejanja je v mojih očeh avtomatično troll.
Kazen je malo pretirana, ampak kar je delal je kriminal. Služenje s piratstvom namreč.


Tisti, ki bo zagovarjal, da je kazen le malo pretirana je v mojih očeh avtomatično trol.

Marat ::

ja verjetno je dobil tako visoko kazen zato, ker je to bil njegov third strike

Invictus ::

fujtajksel je izjavil:

En dokaz več da gre tu za nenasitno plačljivo kliko, ki pri zaščiti svojih privatnih interesov ne pozna nikakršne sorazmernosti. No bodo videli ko jih bo en pretepel pa posilil pa dobil dve leti pogojno. Pa tudi bi rad videl da jim enkrat njihovega jaguarja skockajo zaradi napačnega parkitanja :)

Če v Ameriki koga posiliš in imaš slabega odvetnika, greš za precej dolgo v zapor. Je njihov sodni sistem precej drugačen od našega. Sodnik ima vsa možno pooblastila in se sodišč vsi precej bojijo. Saj so zaprli tudi precej znanih ljudi, ki so prišli v navskriž z zakonom.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Matheeew ::

Marat je izjavil:

ja verjetno je dobil tako visoko kazen zato, ker je to bil njegov third strike


Mhm. Piratiziraš. Tepeš policiste. Ni razlike. Strike je strike. :|
Oziroma zna biti razlika. Mogoče je ceneje, če tepeš policiste.

Zamenjajmo besedo policist s politik in prva kazen šele po tretjem strike-u. Potem verjetno podprem 3 strike režim v Sloveniji. :D

RobertDev ::

Mislim, da bi bilo 5 let več kot dovolj. Sramota kako malo se ceni življenje na tej skali. 15 let izgubit ga zaradi ene plastike. Sramota! Mislim, da je to tako kot prodaja rabljenih oblačil, ki jih kupi tisti, ki si originala ne more privoščit.

Zgodovina sprememb…

Matheeew ::

^ This.

KoMar- ::

ter nekaj več kot 10.000 že skopiranih nosilcev

Dejmo razjasnit nekaj, tako visoko zaporno kazen je dobil tudi zaradi zneskov, ki jih je na ta način pridobil in po novici sodeč se je vsega lotil precej industrijsko. Če so mu jih zasegli 10k, kolikokrat toliko jih je že uspel prodat? In če je pobasal po 10$ na medij, je verjetno zaslužil že kak milijonček... s tujim delom.

judoka ::

Pomoje malce pretiravaš z ceno. Dvomim da je ta oseba služila take denarje.

Drugače se strinjam z Robert89, pri nas še morilec ne dobi 15 let. Denar (profit) je očitno najbolj
pomembna stvar na tem svetu.

Racunalnik ::

Samo potem naj izumijo zadevo katero se nebo dalo kopirati.
Ce bi zlatar posloval na trznici in imel razstavljene svoje izdelke na stantu?

jype ::

Čist prov mu je, kaj pa ni ustrelu predsednika (da bi dobil milejšo kazen).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

M.B. ::

Kako copyright industrija drvi v svet Big brotherja..
Včeraj sem nekje bral pa žal ne najdem, da so v eni državi implementiralo 3 strikes zakonodajo in se je prodaja glasbe bistveno zmanjšala.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.

Okapi ::

Vsaj ime bi lahko pravilno prepisal - Patrick Lashun King.;((

Pa policista ni napadel pred 9 leti, ampak pred 17 leti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

KoMar- ::

Racunalnik je izjavil:

Samo potem naj izumijo zadevo katero se nebo dalo kopirati.

Tega se pač ne da.

PaX_MaN ::

M.B. je izjavil:

Včeraj sem nekje bral pa žal ne najdem, da so v eni državi implementiralo 3 strikes zakonodajo in se je prodaja glasbe bistveno zmanjšala.

Verjetn si bral za Japonsko, kje na Techdirtu. Sam, če greš brat njihov vir, se pri njih prodaja zmanjšuje že od 2004...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

antonija ::

Tale je vsaj cisto zares pirat; prodajal je okrog avtorsko zasciteno vsebino z namenom prodobitve premozenjske koristi. To kaj je vecina trgovin s SWjem v sloveniji pocela ko sem bil se majhen, le da je takrat slo za skatlice disket, ne pa za ploscke.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Zvezdica27 ::

lp,

če je služil, naj bo kazen primarno denarna, torej naj ga oglobijo + 1 leto milega režima, saj vendar ni moril ali kaj takega.

15let???? To je nemogoče, da se človek kdajkoli pobere, nemogoče odplačati dolgove... to je huje kot smrt. Kaj če ima otroke? Ženo?

Res je, da je pirat, da je delal prepovedane stvari, a vseeno...

Way to go, world!

zz

Gregor P ::

Marat je izjavil:

ker je to bil njegov third strike

... ampak tale vsiljena ameriška športna terminologija mi gre pa že malo na živce; kot da na svetu vsi igramo baseball. Samo še čakam, da bomo Evropejci vnesli kakšne enajstmetrovke, ali pa zlate, srebrne in bronaste gole v pravne sisteme;((
(ni kritika komentarja, se razume)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

fujtajksel ::

KoMar- je izjavil:

ter nekaj več kot 10.000 že skopiranih nosilcev

Dejmo razjasnit nekaj, tako visoko zaporno kazen je dobil tudi zaradi zneskov, ki jih je na ta način pridobil in po novici sodeč se je vsega lotil precej industrijsko. Če so mu jih zasegli 10k, kolikokrat toliko jih je že uspel prodat? In če je pobasal po 10$ na medij, je verjetno zaslužil že kak milijonček... s tujim delom.


Sori tale povezava dosojene kazni s pridobljenim zneskom ne drži vode. Pomisli kolk tisočletij bi potem morali presedet razni ameriški banksterji. In to da imaš slabega odvetnika ne bi smel bit izgovor da tožnik lahko doseže kar si zaželi.
Ja očitno je naklepno goljufal in precej nakradel. Ampak pol naj odsedi dobo ustrezno naklepni goljufiji in kraji, ne pa npr oboroženemu ropu. Ali naj pa tudi banksterjem obesijo stoletne kazni. To bi bilo mogoče potrebno, sej je njihovo množično malopridništvo povzročilo ogromno družbeno škodo, ki jo zdaj čutimo vsi.

nekikr ::

Ampak pol naj odsedi dobo ustrezno naklepni goljufiji in kraji, ne pa npr oboroženemu ropu.

Saj toliko bo odsedel. V prvem delu stavka bi imel ameriško zakonodajo, nato pa kar slovensko, kjer nihče ne odgovarja za nič? Pri njih je to porihtano malo bolje in zato je dobil 15 let. Ne zaradi čudnega spleta okoliščin, ker bi kolega pri njem dolpotegnil en komad od Pink, ampak zaradi načrtnega nelegalnega pridobivanja večje premoženske koristi kljub večkratnim opozorilom in kaznim.

Rias Gremory ::

15 let s tem, da ni nobenega psihično ali fizično poškodoval?
Pa saj je bila enkrat novica tukaj, da kljub temu, da se veliko piratizira založbe še zmeraj dobijo velike vsote.

Svet je v pi***.
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

nekikr ::

Saj tudi banksterji niso nikogar fizično poškodovali, pa bi jih nekateri dali kar na stol.
Založbe so kapitalistične. Če zaslužijo 1€ si rečejo: "hej, zakaj pa ne bi 2€?". In to je edino pravilno, ker tudi ostali kapitalisti delamo tako. Svet je trenutno pač tak.

Zvezdica27 ::

že, samo človeka za praktično pol aktivnega življenja poslat v ječo...

1) vračilo nakraqdenega - kar ma, bodo vzeli, se strinjam.
2) kako bo preživel ko pride ven, kako družina vmes in kasneje?
3) kako se bo vključil? Enostavno - nov zločin
4) kako bo zaslužil za penzijo? Enostavno nov zločin

Tak sistem iz ljudi dela ne samo reveže: tudi država je na minusu, ker ga bo mogla v starosti podpirati. Pa še njegove otroke, ker bodo najbrže propadli.

Za primerjavo: Breivik je dobil 21 let... a razumete: 15 let za tole??? al pa za bančne goljufije ??? Vse te kazni se da drugače zastaviti (ne vem doživljensjsko delo v korist skupnsoti etc...) Ječa kot ječa pa... mi si sploh ne zavedamo kaj je eno leto, kaj šele 5 let v ječi...

nekikr ::

1) vračilo nakraqdenega - kar ma, bodo vzeli, se strinjam.

Se pravi, da če te dobijo vrneš, če pa ne je pa tvoje?
2) kako bo preživel ko pride ven, kako družina vmes in kasneje?

Gre se za tretji resni kaznovani prekršek. Če sam ne zna misliti na to, potem je sam kriv.
3) kako se bo vključil? Enostavno - nov zločin

Tako kot vsi ostali obsojenci. Težko.
4) kako bo zaslužil za penzijo? Enostavno nov zločin

Tako kot vsi ostali na tem planetu. Težko.

Breivik je bil obsojen na Švedskem. Tale tip pa v Ameriki. V Sloveniji bi odkorakal iz sodišča in nato tožil državo. 100 držav, 100 čudi.

antonija ::

Za ZDA moras vedet da je tam vecina zaporov ze privatnih. Vec zapornikov == vec profita. Nisem sicer videl mozakarja ki je bil obsojen, ampak glede na amerisko statistiko v zaporih bi si upal stavit da pripada eni od rasnih manjsin (da ni belec).

Kot si ze sama ugotovila namen zaporov ni (in verjetno nikoli ni bil) rehabilitacija posameznika in ponovna vkljucitev v druzbo, ampak samo staro dobro kurcenje tistih ki si to lahko privoscijo.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

M.B. ::

PaX_MaN je izjavil:

M.B. je izjavil:

Včeraj sem nekje bral pa žal ne najdem, da so v eni državi implementiralo 3 strikes zakonodajo in se je prodaja glasbe bistveno zmanjšala.

Verjetn si bral za Japonsko, kje na Techdirtu. Sam, če greš brat njihov vir, se pri njih prodaja zmanjšuje že od 2004...

Ja hvala. Mislim da je blo za Japonsko. Ziher je blo na Techdirtu.

Založbe tarnajo Humble bundle pa še kar živi.
Luis C.K ju tudi ne gre slabo ker je celo brez DRMja za 5$ prodajal svojo stand up komedijo.

Sam nisem nikoli kupoval igric. (Nisem jih tudi piratiziral, ker jih pač nisem igral), ampak Humble bundle sem pa že 3 nabavo, pa zaigram kako kdaj.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.

Rias Gremory ::

Tako kot vsi ostali obsojenci. Težko.

No no, res ni treba primerjat morilcev z pirati.
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

nekikr ::

Tudi ostale gospodarske goljufe zapirajo, primerjaj ga z njimi.

St235 ::

Gregor P je izjavil:

Marat je izjavil:

ker je to bil njegov third strike

... ampak tale vsiljena ameriška športna terminologija mi gre pa že malo na živce; kot da na svetu vsi igramo baseball. Samo še čakam, da bomo Evropejci vnesli kakšne enajstmetrovke, ali pa zlate, srebrne in bronaste gole v pravne sisteme;((
(ni kritika komentarja, se razume)


Glede na to da gre za AMERIŠKI sistem kaznovanja in AMERIŠKO zakonodajo (Three strikes law) @ Wikipedia je nekako logično da uporabljajo svojo lastno terminologijo?

KAr v tem primeru seveda vsi mirno spregledajo je, da gre za tretjo kršitev, kar po ameriški zakonodaji pomeni drastično višjo kazen. To da je tretja kršitev povezano s piratiziranjem je popolnoma brez pomena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Matheeew ::

Zanimivo. Nisem vedel.

To sicer velja le za ti. "felony" prekrške/dejanja.

Sem preveril kaj spada pod felony...

Felonies include but are not limited to the following:

Murder;
Rape;
Aggravated assault and/or battery;
Arson;
Robbery;
Burglary;
Various forms of fraud
The manufacture, sale, distribution, or possession with intent to distribute of certain types and/or quantities of illegal drugs;
In some states, the simple possession (possession without intent to distribute, e.g., for personal use) of certain types of illegal drugs, usually in more than a certain quantity but regardless of quantity for some drugs in some jurisdictions (such as Virginia for cocaine and heroin) regardless of quantity;
Grand larceny or grand theft, i.e., larceny or theft above a certain statutorily established value or quantity of goods; and
Vandalism on federal property.
Treason;
Kidnapping;
Perjury;
Cheque fraud;
Copyright infringement

Gregor P ::

St235 je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Marat je izjavil:

ker je to bil njegov third strike

... ampak tale vsiljena ameriška športna terminologija mi gre pa že malo na živce; kot da na svetu vsi igramo baseball. Samo še čakam, da bomo Evropejci vnesli kakšne enajstmetrovke, ali pa zlate, srebrne in bronaste gole v pravne sisteme;((
(ni kritika komentarja, se razume)


Glede na to da gre za AMERIŠKI sistem kaznovanja in AMERIŠKO zakonodajo (Three strikes law) @ Wikipedia je nekako logično da uporabljajo svojo lastno terminologijo?

KAr v tem primeru seveda vsi mirno spregledajo je, da gre za tretjo kršitev, kar po ameriški zakonodaji pomeni drastično višjo kazen. To da je tretja kršitev povezano s piratiziranjem je popolnoma brez pomena.
Ti morda živiš izven EU, ali kako? Že kdaj slišal za kakšne "three strikes" zadeve (ali vsaj predloge) v Evropi?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BlueKnight ::

Today, we exercise our fundamental rights - the right to privacy, the right to expression, the right to correspondence, the right to associate, the right to assemble, the right to a free press, and many other rights - through the Internet. Therefore, anonymous and uncensored access to the Internet has become as fundamental a right itself as all the rights we exercise through it.

If this means that a stupid industry that makes thin round pieces of plastic can't make money anymore, they can go bankrupt for all I care, or start selling mayonnaise instead.

That's their problem.


link
Assumption is the mother of all fuckups!
"Under Siege 2:Dark Territory"

St235 ::

Gregor P je izjavil:

St235 je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Marat je izjavil:

ker je to bil njegov third strike

... ampak tale vsiljena ameriška športna terminologija mi gre pa že malo na živce; kot da na svetu vsi igramo baseball. Samo še čakam, da bomo Evropejci vnesli kakšne enajstmetrovke, ali pa zlate, srebrne in bronaste gole v pravne sisteme;((
(ni kritika komentarja, se razume)


Glede na to da gre za AMERIŠKI sistem kaznovanja in AMERIŠKO zakonodajo (Three strikes law) @ Wikipedia je nekako logično da uporabljajo svojo lastno terminologijo?

KAr v tem primeru seveda vsi mirno spregledajo je, da gre za tretjo kršitev, kar po ameriški zakonodaji pomeni drastično višjo kazen. To da je tretja kršitev povezano s piratiziranjem je popolnoma brez pomena.
Ti morda živiš izven EU, ali kako? Že kdaj slišal za kakšne "three strikes" zadeve (ali vsaj predloge) v Evropi?:|


zadnja tri leta res, ampak kaj ima to veze s tem, da nek sistem izvira iz amerike? Predvsem pa EU trenutno še nima three trike sistema po zgledu zda. Lahko mu sicer probamo dodat evropski prizvok pa bo zato zadeva še vedo velik bullshit. Tako, da rajši vidim da nimamo three strike law sistema, ne pod tem ne pod drugim imenom.

Sam neodvisno od tega, je dejstvo, da višina kazni v tem primeru ni posledica kršitve ampak ponavljanja kršitve in sankcij ki izhajajo iz tega.

Okapi ::

Ne vem sicer, če je dodalo kakšno leto kazni, ampak pri modelu so našli tudi manjši kup očitno neprijavljenega orožja.

O.

Glugy ::

Ta je res za keš delal in je dejansko odžiral tistim, ki bi dejansko originale kupil.
Je neki če maš za lastno uporabo pa ne bi nikol v lajfu kupu pa če je še nevem kok dobr. Pa je neki druzga če dejansko hočš zaslužt s tem.

Vseem se mi pa zdi 15 let čist preveč. Glej še razni goljufi so največkrat dobil precej manj pa nardil neprimerno več škode.

miraldi ::

Tko pač je. Nerazumem zakaj je prodajal piratske cd/dvdje. Če si pirat pol bod sam zase ne pa da prodajaš piratsko robo. Mislim kdo to sploh kupuje če si lah sam downloadaš iz spleta?!
Se mi pa vseeno zdi previsoka kazen. V slo dobiš 15let zapord za umor, če sploh.
i7 12700k
RTX 4070ti
32Gb

Okapi ::

Hebiga, v Mississippiju pa dobiš za umor letalno injekcijo.>:D

Sicer se bo pa sigurno še pritožil in kdo ve, kako se bo na koncu res vse izteklo. Če drugega ne, ti v ZDA za lepo vedenje vsako leto za skoraj dva meseca skrajšajo kazen, poleg tega pa lahko čez nekaj časa zaprosiš še za pogojni izpust.

O.

Markoff ::

Matheeew je izjavil:

win64 je izjavil:

Tisti, ki bo zagovarjal njegova dejanja je v mojih očeh avtomatično troll.
Kazen je malo pretirana, ampak kar je delal je kriminal. Služenje s piratstvom namreč.


Tisti, ki bo zagovarjal, da je kazen le malo pretirana je v mojih očeh avtomatično trol.

Tisti, ki bo omenil besedo trol, je v mojih očeh avtomatično troll.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Matheeew ::

Okapi je izjavil:

Ne vem sicer, če je dodalo kakšno leto kazni, ampak pri modelu so našli tudi manjši kup očitno neprijavljenega orožja.

O.


Police also confiscated weapons although they do not reveal whether they were legally held or not.


Imam občutek, da bi še posebej poudarili, če bi bilo neprijavljeno.

St235 ::

Ni nujno, lahko še niti niso vedeli ali je ali ni legalno, sploh v ZDA to ni tako črno belo kot pri nas.

digitalcek ::

Glugy je izjavil:

Je neki če maš za lastno uporabo pa ne bi nikol v lajfu kupu pa če je še nevem kok dobr.


Če je nekaj "še ne vem kok dobr" (avto, bicikel, dlančnik, tablica, knjiga, srajca, posnetek koncerta) potem bi jaz to v lajfu kupil.
Če tega ne kupim - potem se temu odrečem in tega pač nimam. Ampak zato, ker tega nimam, to ne grem ukrast, ker mi je jasno, da me bodo zelo verjetno dobili in bom sedel!

In kje sploh piše, da moram imeti ne vem kok dobr avto, drag bicikel itd...?
In kje piše, da moram imeti praktično vse, kar je "dobr"?

St235 ::

ampak to ne spremeni dejstva, da je razlika ali ukradeš tablico čokolade in jo poješ, ali jo ukradeš z namenom preprodaje.

Enako je pri piratiziranju. Pač obstaja bistvena razlika med tem ali to počneš za sebe, ali z namenom preporodaje. V zdaj je oboje kaznivo, vendar so sankcije različne. V slo pa je eno dovoljeno, drugo pa ne.

tako da digitalček, ostani pri temi al pa pejt jokat v 100 in eno temo o tem kako je za tvojo nesrečo v življenju kriv internet in ne lastna nesposobnost in podpovprečna avtorska dela.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

digitalcek ::

Nobene nesreče (razen piraterije), nobene nesposobnosti in unikatna (pogosto nadpovprečna) avtorska dela!

Racunalnik ::

KoMar- je izjavil:

Racunalnik je izjavil:

Samo potem naj izumijo zadevo katero se nebo dalo kopirati.

Tega se pač ne da.


Nemores ti tiskati denar na navaden papir in pricakovati da ga nihce nebo kopiral.

šernk ::

Zgrešu je državo, če bi živel pri nas bi bil sedaj kakšen minister.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

15 let zapora za CD/DVD pirata (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
6218043 (14971) Cico
»

Marketinški učinek piratstva

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
4310418 (7817) Pyr0Beast
»

Piratstvo bojda povzroči več škode od bančnih ropov

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
4510370 (8662) 49106
»

V Nemčiji 3500 novih ovadb

Oddelek: Novice / Zasebnost
403858 (2458) poweroff
»

Rekordna kazen zaradi piratiziranja

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
265068 (4169) Olajuwon

Več podobnih tem