» »

HTC je za Desire zanikal nadgradnjo na Gingerbread

1
2
»

techfreak :) ::

BlaY0 je izjavil:

Jasno... in jaz se tistemu, ki mu je pomemben apdejt smejim na ves glas.

Največja težava je v tem, da določeni proizvajalci delajo aplikacije samo za novejše verzije OSa, ki jih pa z malo starejšo verzijo ne moreš uporabljati.

jeanmike ::

Po moje je najboljše počakat da se Google odloči kako naprej z nexusom in potem se kupi zadevo direkt od Googla. Update pride prvo zate!

PrimozR ::

c00L3r je izjavil:

tak je pa samo 5% ljudi tistih, ki bi radi non-stop nekaj nadgrajevalo in apdejtalo, ostali so kupili telefon in ga uporabljajo kakršen pač je. V dveh letih pa itak večina folka, ki takšne telefone kupuje, nabavi novega.


Zakaj samo 5%? Telefon ti javi, da je na voljo Over the Air update. Sprožiš zadevo, greš spat in zjutraj imaš telefon z nameščeno posodobitvijo. Če je zadeva simpl narejena, jo bodo ljudje uporabljali. Če pa moraš prvo poinštalirat dodaten SW in xtra gonilnike, pa to večini ni zanimivo.

MOrate se navaditi, da če želi uporabljati najnovejši mobilni OS, boste morali nekako vsake 2 leti menjati telefone (vsaj tako je pri Apple-u, iOS 5 bo opustil podporo iPhone 3GS), zdaj pa izgleda, da je tako pri vseh proizvajalcih.


Bullshit je, ker je za Nexus One prišel update za 2.3. Za HW identičen telefon pa HTC ne more spravit 2.3 gor? Sicer pa še telefon ni star 2 leti. To bo komaj okrog novega leta.

HTC ima bloaty Sense z useless builtin aplikacijami (ne pravim da je cel Sense useless, IMO ravno nasprotno)

jeanmike je izjavil:

Po moje je najboljše počakat da se Google odloči kako naprej z nexusom in potem se kupi zadevo direkt od Googla. Update pride prvo zate!

Prve napovedu za Nexus 4G so pošastne. Dual core, 1,2 do 1,5 GHz, nekaj se govori celo o HD displeju (1280 x 720) na okrog 4 colah (bo to tista skrivnostna naprava s Toshibinim LCD-jem?) in podobne zadeve. Torej dejansko hardwersko superioren telefon, nekaj podobnega takratnemu Nexus One (Nexus S je bil vse prej kot revolucionaren na področju HW-ja).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

jeanmike ::

Vidiš, jst pa Sensa ne morem prebavljat. Ne vem točno kako je sedaj ker imam že več kot eno leto Launcher pro namesto Sensa, ampak takrat je zadeva štekala in me je ful motilo. Najboljše kar bi proizvajalci lahko naredili je to da odprejo telefone, da lahko daš gor karkoli hočeš. Tako bi zadovoljili potrebe vseh uporabnikov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jeanmike ()

ManDriver ::

jeanmike je izjavil:

Najboljše kar bi proizvajalci lahko naredili je to da odprejo telefone, da lahko daš gor karkoli hočeš. Tako bi zadovoljili potrebe vseh uporabnikov.


Sej fora je v tem da jih ne bi. Če dopustiš, da folk lahko gor daje karkoli hoče, si si že v skledo pljunil. Ker zgubiš nadzor nad kvaliteto tega, kar folk daje gor... na koncu pa se problem (ne)kvalitete oziroma (ne)zadovoljstva s tem kar "imaš gor" rezultira v porazni uporabnikovi izkušnji...
--
If all the world is a stage, where is the audience sitting?

BlaY0 ::

techfreak :) je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

Jasno... in jaz se tistemu, ki mu je pomemben apdejt smejim na ves glas.

Največja težava je v tem, da določeni proizvajalci delajo aplikacije samo za novejše verzije OSa, ki jih pa z malo starejšo verzijo ne moreš uporabljati.

To je v bistvu problem razvijalcev aplikacij, ki začnejo razvijat na najnovejši SDK platformi. 99% današnjih aplikacij bi bilo lahko narejenih na platformi 1.5.

St235 ::

in bi še vedno čepele samo v internem pomnilniku in podobne fore, ne hvala.

roli ::

Jaz kot razvijalec aplikacij, se bom vedno odločil za najnovejši SDK, ki mi je ponujen. Razen v redkih primerih kako malce starejšo verzijo, ki še ponuja vse kar rabim (pa še to samo v primeru, ko je najnovejši SDK redko podprt). Tako si bom zagotovil kompatibilnost za naprej, pa verjetno bo aplikacija lažja za izdelavo. Point novejših SDKjev je ravno v tem, da imajo nove funkcionalnosti, oziroma olajšajo implementaijo določenih funkcionalnosti - tako meni ni treba porabit dva dni časa za implementacijo neke banalne zadeve, ampak se lahko posvetim bolj pomembnim zadevam. Konec koncev, bi lahko vse napisal v assemblerju - samo zakaj bi, če imam orodje kjer lahko to naredim hitreje in mogoče tudi bolje?
http://www.r00li.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: roli ()

BlaY0 ::

Potem boš imel pa bolj boren krog uporabnikov.

In še enkrat bom napisal... 90% aplikacij zajame fičrje, ki so bili prisorni že v platformi 1.5.

Taksist bi si tudi precej lahko olajšal delo, če bi se samo po obvoznici vozil, samo potem še za bencin ne bi zaslužil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Mavrik ::

roli je izjavil:

Jaz kot razvijalec aplikacij, se bom vedno odločil za najnovejši SDK, ki mi je ponujen. Razen v redkih primerih kako malce starejšo verzijo, ki še ponuja vse kar rabim (pa še to samo v primeru, ko je najnovejši SDK redko podprt). Tako si bom zagotovil kompatibilnost za naprej, pa verjetno bo aplikacija lažja za izdelavo. Point novejših SDKjev je ravno v tem, da imajo nove funkcionalnosti, oziroma olajšajo implementaijo določenih funkcionalnosti - tako meni ni treba porabit dva dni časa za implementacijo neke banalne zadeve, ampak se lahko posvetim bolj pomembnim zadevam. Konec koncev, bi lahko vse napisal v assemblerju - samo zakaj bi, če imam orodje kjer lahko to naredim hitreje in mogoče tudi bolje?



Kaj točno pa maš tako hude glavobole, če nastaviš SDK verzijo na 1.6? Resno. Namreč med razvojem jaz nekih problemov zaradi tega nisem srečal, aplikacija se normalno inštalira na SD (stari Androidi pač v manifestu tisto ignorirajo), vmesnik in stvari delajo. Edina res stvar, ki ne dela pred 2.2 je pa C2DM in OpenGL ES 2.0... pa še tam komot napišeš apliakcijo tako, da dela na pre-2.2 brez C2DM funkcionalnosti, OpenGL ES 2.0 pa res rabiš samo pri 3D igrah. Drugo kar lahko dela probleme je majhen ekran, samo tam Market filtrira glede na velikost ekrana (torej vse QVGA telefone) in ne na verzijo Androida. Tako si tisti Devi, ki v SDKju nastavljajo minimum verzijo na karkoli po 1.6 pljuvajo v lastno skledo.

Prosim ne širite neumnosti.

in bi še vedno čepele samo v internem pomnilniku in podobne fore, ne hvala.


Ne ne bi. Očitno nisi še vido Android SDKja od blizu.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

BlaY0 ::

Verjetno ga je gledal pa s premajhne razdalje in ga ni mogel sfokusirat ;((

sgdjkdlsugi4 ::

c00L3r je izjavil:


Bullshit je, ker je za Nexus One prišel update za 2.3. Za HW identičen telefon pa HTC ne more spravit 2.3 gor? Sicer pa še telefon ni star 2 leti. To bo komaj okrog novega leta.


AOSP 2.3.3 = 90 MB : Sense 2.3.3 > 250 MB

BlaY0 ::

To s placom je en najmanjših problemov. Na sistemsko particijo dajo kolikor pač gre gor, ostalo dajo na Hub in naj si folk inštalira ločeno.

sgdjkdlsugi4 ::

Heh, ce bi bil najmanjsi problem, potem nebi skoraj ukinili nadgradnjo.

BadB0y ::

Ne se več sekirat... HTC daj izjavo

To resolve Desire's memory issue and enable the upgrade to Gingerbread, we will cut select apps from the release.
Look for status updates starting next week. We apologize for any confusion.


BlaY0 ::

Evo, to je to, big deal. In to naj bi bila ovira? V enem dnevu so jo preskočili...

roli ::


Kaj točno pa maš tako hude glavobole, če nastaviš SDK verzijo na 1.6? Resno. Namreč med razvojem jaz nekih problemov zaradi tega nisem srečal, aplikacija se normalno inštalira na SD (stari Androidi pač v manifestu tisto ignorirajo), vmesnik in stvari delajo. Edina res stvar, ki ne dela pred 2.2 je pa C2DM in OpenGL ES 2.0... pa še tam komot napišeš apliakcijo tako, da dela na pre-2.2 brez C2DM funkcionalnosti, OpenGL ES 2.0 pa res rabiš samo pri 3D igrah. Drugo kar lahko dela probleme je majhen ekran, samo tam Market filtrira glede na velikost ekrana (torej vse QVGA telefone) in ne na verzijo Androida. Tako si tisti Devi, ki v SDKju nastavljajo minimum verzijo na karkoli po 1.6 pljuvajo v lastno skledo.

Jaz nisem ciljal specifično na Android, in se opravičujem, če je kdo mislil to. Jaz sem bolj ciljal na splošno. Z Androidom tako ali tako nisem kaj dosti delal. Ampak, če se slučajno prav spomnim so v android 2.x dodali tudi nekaj novih UI zadev, ki jih 1.6 ni imel. Po eni strani je to slabost Androida, ker imaš še ogromno starih verzij in ko dobiš nek nov feature v SDK, ki bi ga rad uporabil, ga ne moreš, ker boš tako izgubil 20% uporabnikov.
http://www.r00li.com

BlaY0 ::

Amapk saj to ti govori Mavrik, da je še vedno 99% softvera možno napisat s fičrji za platformo 1.6, tisti preostali 1% pa ne bo šel skozi. Prosim najdi mi en fičr iz 2.2 ali 2.3 brez katerega tvoja potencialna aplikacija ne bi delovala. Oziroma povej kakšno aplikacijo za hudiča bi pa ti napisal, da bi bila zanjo premalo platforma 1.6.

Lonsarg ::

Ne gre za funkcije, če bi SDK bil pisan samo zato, da se neko aplikacijo da spisati bi lahko nehali nove verzije pri 1.0 delat. Nove SDK se dela, zato, da se določene stvari naredi boljše, enostavneje, hitreje, al whatever. Za developerja je rešitev, da pač piše za generacijo ali dve nazaj SDK, da nekako sproti vzdržuje tam okoli 90% kompatibilnost, kar pomeni ponavadi 98% potencialnih strank, ker tisti z novimi telefoni so ponavadi tisti, ki dosti bolj inštalirajo. Problem solved, ni nobena znanost. Če pa gre za kako bolj popularno verzijo, pa ni nič narobe, če se spiše dve verziji, saj moraš konec koncev modificirat sam zlo mali del kode, ki se nanaša na kak SDK, ki si ga res hotel uporabit.

c00L3r ::

2.2 ponuja Android Cloud To Device Messaging. Zelo uporabno za IM aplikacije. Da se naredit brez tega, samo v tem primeru ali se baterija prej sprazni ali pa nisi pravi čas obveščen o dogodku/sporočilu.

2.3 je prinesel nov NDK. To je izredno pomembno za zahtevnejše igre, prav tako je port-anje c++ aplikacij lažje.

Ne vem več na pamet, ampak v enem SDK, mislim da od 2.0 naprej so poenostavili uporabo activity-ev v zavihkih. Mislim da se reče temu Tab Layout.

swar ::

Na galaxy S laufam gb 2.3.4 že lep čas :)

BlaY0 ::

Za koliko se ti je storilnost povečala glede na 2.2 oziroma 2.1?

Mavrik ::

Lonsarg je izjavil:

Ne gre za funkcije, če bi SDK bil pisan samo zato, da se neko aplikacijo da spisati bi lahko nehali nove verzije pri 1.0 delat. Nove SDK se dela, zato, da se določene stvari naredi boljše, enostavneje, hitreje, al whatever. Za developerja je rešitev, da pač piše za generacijo ali dve nazaj SDK, da nekako sproti vzdržuje tam okoli 90% kompatibilnost, kar pomeni ponavadi 98% potencialnih strank, ker tisti z novimi telefoni so ponavadi tisti, ki dosti bolj inštalirajo. Problem solved, ni nobena znanost. Če pa gre za kako bolj popularno verzijo, pa ni nič narobe, če se spiše dve verziji, saj moraš konec koncev modificirat sam zlo mali del kode, ki se nanaša na kak SDK, ki si ga res hotel uporabit.


Glejte, to vi mal mešate verzijo SDKja in verzijo operacijskega sistema. Ko na Androidu posodobijo SDK, dobiš večino novih bombončkov tudi, če tvoja aplikacija cilja na 1.6. Med drugim so backportali Loaderje in Fragmente s Honeycomba vse nazaj do 1.6, tako da lahko tudi to uporabljaš v svojih aplikacijah. Tako da nekega hudega razloga zakaj bi jokal okoli 2.2 sploh ni.

2.2 ponuja Android Cloud To Device Messaging. Zelo uporabno za IM aplikacije. Da se naredit brez tega, samo v tem primeru ali se baterija prej sprazni ali pa nisi pravi čas obveščen o dogodku/sporočilu.

2.3 je prinesel nov NDK. To je izredno pomembno za zahtevnejše igre, prav tako je port-anje c++ aplikacij lažje.

Ne vem več na pamet, ampak v enem SDK, mislim da od 2.0 naprej so poenostavili uporabo activity-ev v zavihkih. Mislim da se reče temu Tab Layout.


Kaj točno sem pa jaz zgoraj napisal?

Tule je treba omenjat da je C2DM za vse praktične primere beta in niti približno ni še produkcijsko uporaben kot Apple push sistem.

Tab Layout pa je na voljo za 1.6+, ker se stvar itak prevede v Javo.
The truth is rarely pure and never simple.

roli ::


Glejte, to vi mal mešate verzijo SDKja in verzijo operacijskega sistema. Ko na Androidu posodobijo SDK, dobiš večino novih bombončkov tudi, če tvoja aplikacija cilja na 1.6. Med drugim so backportali Loaderje in Fragmente s Honeycomba vse nazaj do 1.6, tako da lahko tudi to uporabljaš v svojih aplikacijah. Tako da nekega hudega razloga zakaj bi jokal okoli 2.2 sploh ni.

No tega pa nisem vedel. Kot sem rekel, kaj dosti izkušenj z androidom nimam. Vem, da za iOS, če hočeš uporabljati feature iz verzije 4.0, mora biti aplikacija napisana za ta ali novejši OS - na starejšem ne bo delala. Razen seveda, če narediš aplikacijo, ki podpira oba načina - samo v to se pa spet nisem nikoli spuščal.
http://www.r00li.com
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gingerbread za LG Optimus One in Galaxy S pod vprašajem

Oddelek: Novice / Android
185642 (4394) Lonsarg
»

Android 2.2 v kratkem na HTC-jih (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
7413393 (8202) cucolino
»

Prihaja Nexus S

Oddelek: Novice / Android
289677 (7977) PrimozR
»

Naslednji Android bo 2.3

Oddelek: Novice / Android
4310356 (8838) PrimozR
»

HTC-jeva družina Desire po novem s tremi člani (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
6110788 (9140) PrimozR

Več podobnih tem