» »

Doom teče v brskalniku

Doom teče v brskalniku

Slashdot - Kultna prvoosebna streljačina Doom iz leta 1993 je doživela mnogo predelav, od kar je njen pogon Id Software izdal pod licenco GPL. Zanimivo predelavo (izvorna koda) je izvedel tudi Alon Zakai, ki je uspel Doom prenesti v JavaScript. V ta namen je C-jevsko izvorno kodo z Emscriptenom, Clangom in Closure Compilerjem prevedel v JavaScript, medtem ko je za video poskrbljeno s HTML-elementom canvas. Vse uporabljene tehnologije so standardne, razen za zvok je uporabil Mozilla Audio Data API.

Sedaj je mogoče igro zagnati v poljubnem brskalniku kar s spleta. Dobro deluje v Firefoxu in Safariju, medtem ko se v Operi in Chromu nekoliko zatika. V prihodnosti bo avtor dodal še možnost trajnega shranjevanja in nalaganja iger, ki trenutno deluje le dokler strani ne zapustimo.

23 komentarjev

popster ::

s čim vsem se eni ubadajo:)

r0ker ::

dela mi samo v operi, ne dela v IE9 in chrome

mtosev ::

Meni v FF5 dela. Samo zvok pa mi nekaj poka.
i like:) [Dell Inspiron 13 7000 - i7 6500U, 8gb ddr3l, samsung 860evo, ips fhd]
moj oče darko 1960-2016
moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

PaX_MaN ::

FPS:3
:'(

mtosev ::

33+FPS:D
i like:) [Dell Inspiron 13 7000 - i7 6500U, 8gb ddr3l, samsung 860evo, ips fhd]
moj oče darko 1960-2016
moj labradorec max 2002-2013

D3m ::

Za tako über kišto, kot jo imaš, je to porazni FPS.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

matejdro ::

A je to samo pri meni, ali je zvok res obupen?

BigWhale ::

FF4 in Ubuntu 11.04, med 10-30FPS odvisno kje.

Cheat kode delajo. :>

matejdro je izjavil:

A je to samo pri meni, ali je zvok res obupen?


Zvok je PC speaker. Odlicen je, tak k v originalu ;>

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Bananovec ::

Na Aurori dela?
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple

matejdro ::

Verjetno dela, ker je to v bistvu Firefox.

revvs ::

Mislim da je Wolfenstein 3D že tudi bil na web, v javascriptu se mi zdi.

black ice ::

PaX_MaN je izjavil:

FPS:3
:'(

V FF 4 sem tudi jaz imel približno iste FPSje. Ko sem namestil Beto (5.0) sem doživel pozitivno presenečenje (nad 35 FPS).

Berserker ::

Zeh.
Novica je mogoče splošno zanimiva, ampak dejansko so zunaj že pravi browser FPS-ji z real-time shadows. Upam da bo to prihodnost računalniških iger.

BigWhale ::

Berserker je izjavil:

Zeh.
Novica je mogoče splošno zanimiva, ampak dejansko so zunaj že pravi browser FPS-ji z real-time shadows. Upam da bo to prihodnost računalniških iger.


Prihodnost iger? V browserju? Hehe. :>

hamax ::

Zakaj pa ne? Chrome podpira scompilean client in velik client side storage. Ce imas dovolj hitro povezavo, bi lahko marsikatera igra brez problema tekla v njem.

win64 ::

hamax je izjavil:

Zakaj pa ne? Chrome podpira scompilean client in velik client side storage. Ce imas dovolj hitro povezavo, bi lahko marsikatera igra brez problema tekla v njem.

scompilan client, ni boljša rešitev vzet jave ali c#, ali na konec koncev tudi flash?

hamax ::

Tudi java in flash laufata v brskalniku, ja. Je pa c++ se vedno hitrejsi v vecini primerov.
Poleg tega lahko vse menuje in podobno naredis v html+js, samo igro pa spises c++.
Lahko celo vecino igre spises v js-ju, samo najbolj zahtevne dele vrzes v c.
Ce se bo iz tega kaj izcimilo ne vem, se mi zdi pa zanimiva resitev.

win64 ::

ampak ta prevedena koda je še zmeraj managed, še zmeram se pred zagonom koda pregleda. V primerjavi z javo, ki program pred zagonom anilizira in prevede najpogosteje uporabljene dele. Tako, da +/-10% razlik v hitrosti med izvajanjem ne bi smelo biti, razen v samem zagonskem času.

kotnikd3 ::

sj quake live se tut v browserju špila, al ne? in to že dolgo

Spura ::

Berserker je izjavil:

Zeh.
Novica je mogoče splošno zanimiva, ampak dejansko so zunaj že pravi browser FPS-ji z real-time shadows. Upam da bo to prihodnost računalniških iger.

Why.jpg?

Kva ma folk proti desktop spilom in zakaj je treba vsako prokleto zadevo v browser format zdrkat.

HeMan ::

kotnikd3 je izjavil:

sj quake live se tut v browserju špila, al ne? in to že dolgo


QL se samo zažene iz brskalnika in se tam predvaja. Dejanko pa je igra še vedno stand alone stari q3, ki ga ob prvi igri downloadas (300MB se mi zdi).

matejdro ::

No glede na to, da doom (20 let stara igra) teče na 30FPS, bo še treba kar nekaj čsa čakati, da bomo dobili prave web igre, ki bodo delovale s solidno hitrostjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: matejdro ()

MrStein ::

Link ne dela?

The minute this post appeared, Mozilla pulled the Doom demo. I'm not sure why and it may only be temporary -- I suspect it was overloading their servers. A video of JavaScript Doom can be viewed on YouTube while we're waiting for it to return.


Hmm, kako dolgo je sploh bila dostopna?

hamax je izjavil:

Zakaj pa ne? Chrome podpira scompilean client in velik client side storage. Ce imas dovolj hitro povezavo, bi lahko marsikatera igra brez problema tekla v njem.


Ena firma (OnLive) ima tako igre. Streama se video v klient (njihov proprietary), nazaj pa gre user input. Dela OK, razen laga, ki je malo preveč za akcije. Vsaj bil je nazadnje, ko sem probal kaki mesec-dva nazaj. (Imajo free teste popularnih iger, tako da lahko bilokdo proba)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

javaScrpit ura

Oddelek: Programiranje
8677 (281) Ahim
»

Kako relativno linkati v JavaScript?

Oddelek: Izdelava spletišč
5915 (802) MrStein
»

Pop-up menu

Oddelek: Izdelava spletišč
121158 (965) leinad
»

Url validation - Java Script

Oddelek: Programiranje
161124 (1008) Trubadur
»

Ocena Javascript kode

Oddelek: Izdelava spletišč
7704 (602) d0rK

Več podobnih tem