Slashdot - Kultna prvoosebna streljačina Doom iz leta 1993 je doživela mnogo predelav, od kar je njen pogon Id Software izdal pod licenco GPL. Zanimivo predelavo (izvorna koda) je izvedel tudi Alon Zakai, ki je uspel Doom prenesti v JavaScript. V ta namen je C-jevsko izvorno kodo z Emscriptenom, Clangom in Closure Compilerjem prevedel v JavaScript, medtem ko je za video poskrbljeno s HTML-elementom canvas. Vse uporabljene tehnologije so standardne, razen za zvok je uporabil Mozilla Audio Data API.
Sedaj je mogoče igro zagnati v poljubnem brskalniku kar s spleta. Dobro deluje v Firefoxu in Safariju, medtem ko se v Operi in Chromu nekoliko zatika. V prihodnosti bo avtor dodal še možnost trajnega shranjevanja in nalaganja iger, ki trenutno deluje le dokler strani ne zapustimo.
Novice » Omrežja / internet » Doom teče v brskalniku
mtosev ::
Meni v FF5 dela. Samo zvok pa mi nekaj poka.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mtosev ()
mtosev ::
33+FPS
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
BigWhale ::
FF4 in Ubuntu 11.04, med 10-30FPS odvisno kje.
Cheat kode delajo. :>
Zvok je PC speaker. Odlicen je, tak k v originalu ;>
Cheat kode delajo. :>
A je to samo pri meni, ali je zvok res obupen?
Zvok je PC speaker. Odlicen je, tak k v originalu ;>
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Bananovec ::
Na Aurori dela?
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
black ice ::
Berserker ::
Zeh.
Novica je mogoče splošno zanimiva, ampak dejansko so zunaj že pravi browser FPS-ji z real-time shadows. Upam da bo to prihodnost računalniških iger.
Novica je mogoče splošno zanimiva, ampak dejansko so zunaj že pravi browser FPS-ji z real-time shadows. Upam da bo to prihodnost računalniških iger.
BigWhale ::
hamax ::
Zakaj pa ne? Chrome podpira scompilean client in velik client side storage. Ce imas dovolj hitro povezavo, bi lahko marsikatera igra brez problema tekla v njem.
win64 ::
hamax ::
Tudi java in flash laufata v brskalniku, ja. Je pa c++ se vedno hitrejsi v vecini primerov.
Poleg tega lahko vse menuje in podobno naredis v html+js, samo igro pa spises c++.
Lahko celo vecino igre spises v js-ju, samo najbolj zahtevne dele vrzes v c.
Ce se bo iz tega kaj izcimilo ne vem, se mi zdi pa zanimiva resitev.
Poleg tega lahko vse menuje in podobno naredis v html+js, samo igro pa spises c++.
Lahko celo vecino igre spises v js-ju, samo najbolj zahtevne dele vrzes v c.
Ce se bo iz tega kaj izcimilo ne vem, se mi zdi pa zanimiva resitev.
win64 ::
ampak ta prevedena koda je še zmeraj managed, še zmeram se pred zagonom koda pregleda. V primerjavi z javo, ki program pred zagonom anilizira in prevede najpogosteje uporabljene dele. Tako, da +/-10% razlik v hitrosti med izvajanjem ne bi smelo biti, razen v samem zagonskem času.
Spura ::
HeMan ::
matejdro ::
No glede na to, da doom (20 let stara igra) teče na 30FPS, bo še treba kar nekaj čsa čakati, da bomo dobili prave web igre, ki bodo delovale s solidno hitrostjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matejdro ()
MrStein ::
Link ne dela?
Hmm, kako dolgo je sploh bila dostopna?
Ena firma (OnLive) ima tako igre. Streama se video v klient (njihov proprietary), nazaj pa gre user input. Dela OK, razen laga, ki je malo preveč za akcije. Vsaj bil je nazadnje, ko sem probal kaki mesec-dva nazaj. (Imajo free teste popularnih iger, tako da lahko bilokdo proba)
The minute this post appeared, Mozilla pulled the Doom demo. I'm not sure why and it may only be temporary -- I suspect it was overloading their servers. A video of JavaScript Doom can be viewed on YouTube while we're waiting for it to return.
Hmm, kako dolgo je sploh bila dostopna?
Zakaj pa ne? Chrome podpira scompilean client in velik client side storage. Ce imas dovolj hitro povezavo, bi lahko marsikatera igra brez problema tekla v njem.
Ena firma (OnLive) ima tako igre. Streama se video v klient (njihov proprietary), nazaj pa gre user input. Dela OK, razen laga, ki je malo preveč za akcije. Vsaj bil je nazadnje, ko sem probal kaki mesec-dva nazaj. (Imajo free teste popularnih iger, tako da lahko bilokdo proba)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | javaScrpit uraOddelek: Programiranje | 1853 (1457) | Ahim |
» | Kako relativno linkati v JavaScript?Oddelek: Izdelava spletišč | 1298 (1185) | MrStein |
» | Pop-up menuOddelek: Izdelava spletišč | 1551 (1358) | leinad |
» | Url validation - Java ScriptOddelek: Programiranje | 1517 (1401) | Trubadur |
» | Ocena Javascript kodeOddelek: Izdelava spletišč | 1151 (1049) | d0rK |