X-Bit Labs - Naslednik Sonyjevega PlayStation Portable je že nared, poročajo iz Netherrealm Studios in dodajajo, da je Sony že začel pošiljati prve primerke nove prenosne konzole razvijalcem iger. Kaj dosti o PSP2, kot se nova inkarnacija za zdaj neuradno imenuje, ni znano. Tako so v Netherrealm Studio dejali le, da je precej zmogljiv, saj poganja njihov Mortal Kombat s 60 fps in da ima več procesorjev Cell. Šušlja se, da bo podoben pametnim telefonom, da bo imel dve kameri, na dotik občutljiv zaslon in klasične gumbe PlayStation. Podpiral naj bi tudi 3G/3.5G in Wi-Fi. Kdaj točno bo PSP2 naprodaj, še ni jasno, špekulira pa se o začetku prihodnjega leta. Nekateri so celo optimistični in napoveduje izid še pred letošnjim božičem, a ta ni zelo verjeten.
Precej drag obtežilnik za papir. Čisto nič jim ne pomaga vsa ta tehnološka naprednost, ko pa ni nobenih kvalitetnih iger. DS jih prehiteva po levi in desni, enostavno nimajo šanse.
Po pravici povedano se je za PSP iger pa do zdaj kar nabralo. Na začetku je bilo pomanjkanje resen problem, medtem ko je ta trenutek PSP vse prej kot mrtev in na Japonskem prehiteva DS po prodaji.
Če ma tole 3G, kamero (celo 2) ter na dotik občutljiv zaslon, potem je že skoraj nov Sony Ericsson Pa se mi zdi, da so nekaj govorili o igralnem mobitelu. Kje je potem meja med enim in drugim?
Če ma tole 3G, kamero (celo 2) ter na dotik občutljiv zaslon, potem je že skoraj nov Sony Ericsson Pa se mi zdi, da so nekaj govorili o igralnem mobitelu. Kje je potem meja med enim in drugim?
praktičnost bi reku...pač iphone format bi mogel biti,če misli biti telefon,seveda pa joystick tako izgine,touch igre z navidezno palčko ni ravno najboljše
Iger ima več kot dovolj, težavo jim povzroča usmerjenost v hardcore igre namesto v casual kot ostale prenosne naprave. Težko najdeš tako kvalitetne igre kot so Metal Gear Solid: Peace Walker, God of War: Chains of Olympus, Gran Turismo in Little Big Planet na katerikoli drugi prenosni platformi.
Ja, nekako tako, PSP je za gamerje, market, iz katerega ostali (DS, Wii, iPod) paberkujejo zelence pa je veliko bolj splošna skupina ljudi s kako minuto v dnevu preveč (torej veliko večja skupina, kjer pa posamezniki niso pripravljeni plačati tako visoke cene, kot v prvi).
Če bi izdelali dolgoročno strategijo PS3 + PSP, kjer bi eden z drugim lepo sodeloval in s tem ponudil nekaj več, bi bil vsaj konkurenca Nintendu oziroma sem osebno dokaj prepričan, da bi bila prodaja dosti večja.
Če bi iz dev vidika naredili PS3 to PSP framework, ne bi imeli niti problemov z pomanjkanjem iger. Seveda so ga kiksnili, ko niso pustili enake kontrole.
No, kakorkoli se naša mnenja razlikujejo, želim PSP2 veliko uspeha in funkcionalnosti.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Raje premisli, kaj vse bi lahko PSP omogočal, če bi razvoj PS3 in PSP tekel vzporedno. Lahko bi bil recimo dodaten kontroler za PS3. Lahko bi na PSPju shranil svoj profil in na vsakem PS3ju bi potem igral svoj profil. PS Store na katerega dostopaš iz PS3 bi lahko prodajal igre za PSP.
Sicer pa, greva se strinjati, da se ne strinjava?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|