» »

Ubisoftova rešitev za piratstvo: nujna povezava na internet

strani: 1 2 3 4

RoSeR ::

RoSeR :
Ti si kupiš stari računalnik (nad 5 let), stari avto (več kot 20 let), stara oblačila, stari kruh


A ti ukradeš nov računalnik, nov avto, nova oblačila, svež kruh?
Verjetno ne. Verjetno vse to KUPIŠ!
A ni mal čudno, da imaš denar za nov zmogljiv računalnik, za fancy oblačila in za nov avto... nimaš pa 40EUR za original špil? Ne vem... men je to čudno.


Ahac, ne igram iger, vsaj že nekaj časa ne, ker nimam časa za to. :) In če bi imel čas (kot nekoč, ko sem sprobal tudi do 10 iger na mesec, pa jih takoj izbrisal, ker so mi bile "bedne"), ne bi kupil original iger za takšno ceno, morda le eno ali dve na leto. Ker pa ni poanta tega, da se bi govorilo o eni ali dveh piratiziranih iger na osebo na leto, temveč verjetno o nekaj ducat iger na leto na osebo, ki gredo skozi trdi disk, potem se res lahko vprašaš, če takšne cene zadovoljijo potrebe in želje kupcev.

Kenpachi ::

Zaraki Kenpachi.

MacQ ::

Jap, letos je Steam od mene dobil 26,92 EUR za Star Wars: KOTOR, Monkey Island SE, Mirror's Edge, Jedi Knight bundle, Lucasarts adventure bundle, Space Quest collection, King's Quest collection, Time Gentlemen Please! samo zaradi teh akcij. Drugače ne bi videli niti centa, saj je zame Steam nujno zlo.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

BigWhale ::

@PaX_MaN

Ne nakladaj. Jaz novo igro hočem igrati TAKOJ ko pride ven (še posebej če sem na njo čakal dolgo) in če nisem pripravljen plačat za njo več kot 10-15EUR oni bi pa radi imeli 50-60EUR je to čista izguba za razvijalce. Čakal par let za to da bo igra za drobiž ziher NE BOM. Prav tako je ne bom kupil čez 1 leto samo zato ker sem jo pred enim letom igral ali kupoval 10 let stare "legende".


To kar ti hoces in cesar ne bos naredil nima nobene teze.


Skratka, če hočejo moj denar se bojo prilagodili slovenskemu trgu in mi prodajali igre po meni razumni ceni. Do takrat bom pa veselo piratiziral in zaradi tega ne bom niti malo slabo spal.


Nocejo ga. A ne vidis tega? Hocejo pa moj denar, ki bi jim ga z veseljem dal ampak zaradi takih hlodov kot ste nekateri tukaj porabi EA pol denarja za razvoj nekih zascit. Zaradi VAS je MOJA igra drazja.

Vbijte si ze to v glavo.

MacQ ::

Motiš se. Zelo.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

ahac ::

In če bi imel čas (kot nekoč, ko sem sprobal tudi do 10 iger na mesec, pa jih takoj izbrisal, ker so mi bile "bedne"), ne bi kupil original iger za takšno ceno, morda le eno ali dve na leto.


A je res treba sprobat 10 iger na mesec? Itak več kot 1 dobra igra na mesec ne pride ven.

Skratka, če hočejo moj denar se bojo prilagodili slovenskemu trgu in mi prodajali igre po meni razumni ceni. Do takrat bom pa veselo piratiziral in zaradi tega ne bom niti malo slabo spal.

Ja, važno, da imaš izgovor, da potem dobro spiš. Sej tisti, ki kradejo hardware imajo tud razne izgovore (sami zase), da lahko dobro spijo.

At 75% off, they are making 15% more money than they were at full price.

Ja, ampak to so akcije. 75% off je tisto kar privablja kupce. Tega se zavedajo vsi trgovci. Kr poglej Merkator in kupce tam. Vsi veseli kupujejo stvari v akcijah, čeprav bi isto dobil recimo v Leclercu cenejš tud kadar ni akcije. Cena sploh nima veze. Važno je, da imaš dober feeling, ker si ujel akcijo. :P
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

MacQ ::

At 75% off, they are making 15% more money than they were at full price.

Ja, ampak to so akcije. 75% off je tisto kar privablja kupce. Tega se zavedajo vsi trgovci. Kr poglej Merkator in kupce tam. Vsi veseli kupujejo stvari v akcijah, čeprav bi isto dobil recimo v Leclercu cenejš tud kadar ni akcije. Cena sploh nima veze. Važno je, da imaš dober feeling, ker si ujel akcijo. :P

A majo v Leclercu tudi Torchlight za 2€ ali Mirror's Edge za 3,5€ ali KOTOR za 2,24€?
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

BaToCarx ::

Eh, piratstva se ne da ubit, tako je, dnevno sproducirajo 1000+ kosov sranja.

Bolj me moti kako vecina ljudi piratira na mrtvo pa nic ne kupi nikoli, pa ma top of the line pc'je al karkoli.

Jst mam mojo mantro, ena stvar na leto, ki mi je vsec jo kupim, najsi bo to dvd, cd, igra, program,.. to da vsaj podpiras neki kar ti je vsec. Odkar pomnim je bil prv stik z "zabavo" povezan z piratijo. Cez nekaj let se je pa nabralo original, da je dusa mirna.

Recimo da v letu das dol 100 stvari (v resnici dosti vec..) albumi, filmi, igre, programi,... Ena stvar ti bo ostala v spominu 100% in vredna cene, kupis.
Original pa vedno majo tisto dodano vrednos ko primes pakiranje, "warm hearth".

Kar se tice cen, bi meni osebno bilo vredu recimo: Audio mediji 5-15 euro (odvisno od pakiranja), igre v old school kartonsti skatli z "bonusi" 25 euro, "steam" igre 15-20 euro, igre ki so stale nad 1mil$ za izdelavo 30-40 euro filmi 10-15, programcki 5 euro (DL), programi/os ?? euro (tle je tezka)

Tako da vsaj eno stvar kupite na leto, da jih podprete (ta dobre), pa ne se kregat kod/kaj/zakaj. Vsi (99.99%) tukaj gor imate v "lasti" vsaj eno nelegalno stvar, pa ce veste za njo al ne, tako da ne bit angeli.

BigWhale ::

Motiš se. Zelo.


Ne se ne. Ce ne bi bilo piratstva potem meni nihce ne bi Securoma in podobnih traparij rinil v goltanec.

Grey ::

Rinejo ti ga pa tudi za brezveze. Za brezveze porabljajo milijone za razvoj raznih SecuRomov, Starforcov itd., ki se jih da pa vse zlomit - to je aksiom. Naj odstranijo zaščito, prihranijo miljone $, prestavijo vse na e-poslovanje in na račun tega znižajo cene. Simpl ko pasulj. In če pravijo pri Steamu da so pri 75% Off akciji zaslužili 15% več kot bi drugače, potem to pomeni, da ima CENA velik vpliv na to. Meni se zdi teh 15% ogromen zaslužek. Prodaja je morala biti še večja.

In reklama, "Today 75% off" nima name nobenega posebnega vpliva. Vpliv ima samo tista številka pod naslovom igre/programa, ki ima na koncu znakec €. Če je dovolj nizka tudi ob 25% Off (ali brez popusta), kupim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

Lonsarg ::

Kako lahko kdo reče, da je piratstvo kraja, če je pa piratstvo storitev, ki sploh ne obstaja v legalni verziji:) Torej se krade nekaj kar ne obstaja :D

No pol hec pol resnica ane. Piratstvo ponuja all you can download paket, sicer zastonj, ampak ne obstaja pa all you can download plačljiva verzija. Ljudjo so pokazal kakšno storitev si želijo, trg lahko ali sledi, ali pa podleže piratstvu.

Gandalfar ::

Raja bo vedno hotela vse in zastonj. To ne pomeni, da pod temi pravili trg lahko obstaja.

"Ljudje so pokazali z utajo davkov, da jih nocejo placevat. Drzava naj se prilagodi ali pa crkne"

Zmajc ::

Raja bo vedno hotela vse in zastonj. To ne pomeni, da pod temi pravili trg lahko obstaja.

"Ljudje so pokazali z utajo davkov, da jih nocejo placevat. Drzava naj se prilagodi ali pa crkne"


Spet primerjanje hrušk in jabolk.

Lonsarg ::

@Gandalf, sory ampak jaz sem 100%, da bi 15EUR/mesec "all you can download" naročnina, v kombinaciji z par pribolški za nepirate, kto je tale Ubisoft za save gajme zmanšala piratstvo za vsaj faktor 10. 100% prepričan.

techfreak :) ::

@Gandalf, sory ampak jaz sem 100%, da bi 15EUR/mesec "all you can download" naročnina, v kombinaciji z par pribolški za nepirate, kto je tale Ubisoft za save gajme zmanšala piratstvo za vsaj faktor 10. 100% prepričan.

In misliš, da bi s tem zaslužili več?

McMallar ::

Saj ni poanta v tem. Jaz bi imel več za manj, ne? ;)
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25

Lonsarg ::

@DejanL15 z 15EUR mesečno mislim da bi zaslužili več. ljudje, ki kupujejo igre noben ne zapravi več kot 15EUR mesečno, pač ene par iger letno. Dobr so izjeme, ampak na splošno bi od teh, ki že zdaj kupujejo igre čisto enako denarja dobili, nič manj. Vsak dodaten pirat, ki se je spreobrnil in se naročil na to naročnine, pa bi bil samo dodaten zaslužek.

Seveda še bolj profitna verzija je, da z raznimi cenzurami interneta in strožjimi zakoni piratstvo uničijo, brez da ponudijo kako ekvivalent storitev. To hočjo dosečt, ker je še bolša verzija, kot tista z 15EUR, ki je vmesna za njih in najbolša za nas.

Gandalfar ::

torej razvoj spila te stane 40mio .. kako tocno bi po tej tvoji shemi nekdo prezivel?

RoSeR ::

Gandalfar je izjavil:

torej razvoj spila te stane 40mio .. kako tocno bi po tej tvoji shemi nekdo prezivel?

Kot prvo bi rabili podatke, koliko vsaka igra stane, da jo naredijo, druga zadeva pa je ta, da je vedno več folka okoli "razvoja" igre, tako kot v naši javni upravi ter kje drugje, in vsi bi rada še več zaslužili, kot pa so pri prejšnji igri. Isto kot pri filmih. To je današnji problem, ker vsi hočejo še več, potem pa ko pride do kakšnega zloma, pa se jočejo, koliko so izgubili. Folk, ki pa kupuje igre, pa ima isto ali pa manj.

MacQ ::

Motiš se. Zelo.


Ne se ne. Ce ne bi bilo piratstva potem meni nihce ne bi Securoma in podobnih traparij rinil v goltanec.

Piratstvo je samo izgovor za to, ne pa razlog. Založniki namreč računajo, da bi vsak, ki ne bi mogel dobiti špila zastonj, zanj tudi plačal. Kar nikakor ni res! Mogoče bi prodali par izvodov več, nikakor pa jim ne bi prodaja skočila za 500%. Zato je tudi to izdelovanje DRMjev jalovo delo, katerega financirajo ljudje, ki za take špile plačujejo. Še vedno najboljše odločamo z denarnico in če ti ni všeč DRM pač špila ne kupi, a ne? Dokler pa bodo ljudje po eni strani bojkotirali špile, po drugi pa jih istočasno igrali, pa bomo tam kjer smo sedaj. Oziroma na hujšem.

Evo lepaga primera:
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Gandalfar ::

RoSeR je izjavil:

Gandalfar je izjavil:

torej razvoj spila te stane 40mio .. kako tocno bi po tej tvoji shemi nekdo prezivel?

Kot prvo bi rabili podatke, koliko vsaka igra stane, da jo naredijo, druga zadeva pa je ta, da je vedno več folka okoli "razvoja" igre, tako kot v naši javni upravi ter kje drugje, in vsi bi rada še več zaslužili, kot pa so pri prejšnji igri. Isto kot pri filmih. To je današnji problem, ker vsi hočejo še več, potem pa ko pride do kakšnega zloma, pa se jočejo, koliko so izgubili. Folk, ki pa kupuje igre, pa ima isto ali pa manj.


Takole je, vlozit 40 mio USD v spil je riskantno. Statistike mi niso znane ampak recimo, da je od tezko-kategornikov 1 od 5-tih uspesnica. Pri takem tveganju verjetno zelijo investitorji dobiti nazaj vsaj 20-30% (ker za pod 10% bi se jim bolj splacalo pustiti denar na banki).

Tudi ce v igro vlozijo "samo" 10mio USD je to se vedno dosti denarja in seveda zelis dobiti nekaj nazaj za svoje tveganje. Ni mi cisto jasno kako si ti predstavljas, da bo nekdo zbral toliko kapitala ne da bi ga vrnil nazaj z obilnimi obrestmi.

BigWhale ::

RoSeR je izjavil:

druga zadeva pa je ta, da je vedno več folka okoli "razvoja" igre, tako kot v naši javni upravi ter kje drugje, in vsi bi rada še več zaslužili, kot pa so pri prejšnji igri.


Kako pa ves koliko ljudi dejansko sodeluje pri razvoju neke igre? In kaj je zate "razvoj" in razvoj? Al kr tko mal streljas v prazno?


Isto kot pri filmih. To je današnji problem, ker vsi hočejo še več, potem pa ko pride do kakšnega zloma, pa se jočejo, koliko so izgubili. Folk, ki pa kupuje igre, pa ima isto ali pa manj.


Vsi hocejo samo to, da se jim investicija povrne.

BigWhale ::

MacQ je izjavil:

Motiš se. Zelo.


Ne se ne. Ce ne bi bilo piratstva potem meni nihce ne bi Securoma in podobnih traparij rinil v goltanec.

Piratstvo je samo izgovor za to, ne pa razlog. Založniki namreč računajo, da bi vsak, ki ne bi mogel dobiti špila zastonj, zanj tudi plačal. Kar nikakor ni res! Mogoče bi prodali par izvodov več, nikakor pa jim ne bi prodaja skočila za 500%. Zato je tudi to izdelovanje DRMjev jalovo delo, katerega financirajo ljudje, ki za take špile plačujejo. Še vedno najboljše odločamo z denarnico in če ti ni všeč DRM pač špila ne kupi, a ne? Dokler pa bodo ljudje po eni strani bojkotirali špile, po drugi pa jih istočasno igrali, pa bomo tam kjer smo sedaj. Oziroma na hujšem.

Evo lepaga primera:


Kaj je lep primer? Steam skupina z nekaj vec kot osemsto clani, ki so nezadovoljni in bojda bojkotirajo neko igro? Igro, ki je prinesla vec kot milijardo dolarjev denarja? :>

Bojkotira se tako, da igra ne prinese nic denarja.

Piratstvo _je_ RAZLOG za vgrajevanje zascit. :) Tako kot je tatvina razlog za to, da imamo kljucavnice na vratih.

Ce bi vsak ali kupil igro ali pa je ne kupil (torej vidis, izbiro imas) bi zalozniki kaj hitro videli koliksna je realna cena, ki jo lahko postavijo za igro. Sedaj pa najprej vidijo to, da se dolocen procent iger ne legalno razmnozi in uporablja. Jasno jim je v interesu, da to popravijo.

Samo res popoln bojkot bi prisilil zaloznike k temu, da se nehajo ubadati z zascitami proti piratstvu in zacnejo dejansko delati na igri.

Dve moznosti sta:
1. "Noben ne kupi igre. Ampak vsi pa kopirajo nas game! Vgradit mormo zascito!!!"
2. "Noben ne kupi igre. Zakaj hudica smo prodali samo pet kopij?!?! Mogoce smo predragi ali pa prezanic?"

Ko bodo ljudje nehali piratizirati se bo zacela dogajati druga moznost.

Aja, pa naj ne rece nekdo, da bi se nehalo piratizirati, ce bi bile cene nizje. Ne bi se. Piratizira se aplikacije, ki stanejo en fucking evro. Piratizira se shareware orodja, ki jih ljudje DNEVNO uporabljajo pri svojem delu, pa jim je tezko izkasljati tistih pet piv kolikor ponavadi stanejo taksne zadevscine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

MacQ ::

V tistem primeru poglej katero igro igra največ ljudi, pa ti bo vse jasno.

Imaš pa prav, da piratstvo ne bo nikoli prenehalo. Zato pa je to početje založnikov jalovo. In zato imamo tudi toliko dražje igre. Če bi jih pocenili, bi jih ziher prodali več. Če bi se pa zato piratstvo zmanjšalo, pa toliko boljše. Ko bodo si nehali delati utvare in metati denar skozi okno, bomo tudi začeli dobivati dobre igre, za katere se bo splačalo plačati.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

ahac ::

V tistem primeru poglej katero igro igra največ ljudi, pa ti bo vse jasno.

Na tistem screenshotu največ ljudi igra DEMO MW2 (vsi razen dveh). ;)
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

popaj113 ::

Piratctva nebojo nikoli uničili kakor ne terorizem.
Laho oni nevem kaj naredijo hackerji bojo najdli luknje...

MacQ ::

Vseeno ti pokaže kako resni so uporabniki ko se gre za prioriteti igranja nove igre ali njihovih pravic.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

MrStein ::

BigWhale je izjavil:

Motiš se. Zelo.


Ne se ne. Ce ne bi bilo piratstva potem meni nihce ne bi Securoma in podobnih traparij rinil v goltanec.

Kaj zdaj jamraš? Plačaj ali ne uporabljaj (PaX_MaN-ove besede) :P

Realnost: Tu imam 5 EUR. Ga bo'te 'meli? Ne? Tudi prav.
"realnost", kot ga vidijo založniki: Tu imam 500 EUR. Takoj vam dam, ko preneha piratstvo.
(yeah, right)
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

ahac ::

Realnost je, da večina piratov niti 5EUR ne bi dala, če lahko zastonj dobijo.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

MrStein ::

500 pa še manj.
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

Lonsarg ::

Kaj pravzaprav omejuje proizvajalce iger, da bi naredili igro tipa Half Life v stilu WOW, torej ti maš na kompu sam teksture, prek neta pa dobivaš navodila, kako se premikajo zadevšne, ne vidim problema.

tsatthoggua ::

No zase lahko recem, da kupim igro ce je cena primerna (zame je to v vecini primerov do 20€). Poleg tega zadnje case skoraj izkjucno kupujem preko Steam in imam se dodaten kriterij - 1$ NI ENAKO 1€. Ce uporabijo to konverzijo si lahko prst zatlacijo tja kamor kakajo, jest grem pa igro zastonj iskat ce me res zanima. Razen ce je MP in me igra res res zanima sem pripravljen tudi to pogoltnit.

Novejse igre me pa sploh ne zanimajo pretirano, ker so skoraj izkjucno vse jadni porti iz konzol in omejene na razne nacine (ni dedicated serverjev, matchmaking, tona placljivih dlcjev, vcasih celo ni moznosti pocepa ker retardirani otroci iz xboxa nebi znali pritisniti dveh tipk naenkrat, isti metki za vsa orozja da slucajno nebi bilo prevec za mislit....

Leta nazaj si za zmerno ceno dobil cd, skatlo, zemljevid, majico in kaj se vse zraven igre. Potem je prisel cas ko si dobil za isti denar samo dvd in smrdljiv sprintan ovitek, danes pa za ta denar dobis samo cd-key. Hvala lepa v vecini primerov.

MacQ ::

ahac je izjavil:

Realnost je, da večina piratov niti 5EUR ne bi dala, če lahko zastonj dobijo.

Ja, in na te ljudi tudi ne morejo računati in pričakovati, da bodo od njih imeli zaslužek. Zato pa je to kar počnejo brezveze. No, ima en sam namen. Namreč, da pomiri delničarje.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

ahac ::

Lonsarg je izjavil:

Kaj pravzaprav omejuje proizvajalce iger, da bi naredili igro tipa Half Life v stilu WOW, torej ti maš na kompu sam teksture, prek neta pa dobivaš navodila, kako se premikajo zadevšne, ne vidim problema.


Serverji niso pocen in morajo laufat še dolgo po tem, ko se špil skoraj ne prodaja več.
Čeprav Guild Wars je pokazal, da se to da naredit.
Pa verjetno folku ne bi bil všeč lag v single player igri.

btw.
Recimo, da se EA začne špile cenejš prodajat.
A mislite, da bo Colby tud znižal cene al bo samo večjo maržo nabil?

WoW:WotLK so npr. prodajal po ceni primerljivi z novimi igrami, čeprav je bil po Evropi velik cenejš.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

BigWhale ::

Saj o vseh cenah ne odloca Colby. Od zacetka jih postavi zaloznik oziroma najvecji retailer. Zgodba gre tako nekako:

Zaloznik: "Tole bomo prodajali po $30"
Retailer: "Ce bi radi pri nas prodajal in bi radi imel skatlo na prvi polici boste prodajal po $50 od tega bomo mi $20 vzel."
Zaloznik: *gulp* "Ok, no prav pa bomo. Bomo dal pa se digitalni download pr nas na web site-u za $30."
Retailer: "Ne pa ne boste."
Zaloznik: "Sej je nas game, sej lahko."
Retailer: "No, pa dejte, mi bomo pa vase skatle prodajal v kleti na oddelku za orodje. Al vas pa sploh ne bomo."
Zaloznik: "Ok, bomo prodajal po $50 tud online."

In ker vecino kopij se vedno prodajo major retailerji v stilu wall marta in podobnih velikih trgovskih verig se zaloznikom to se vedno splaca.

Prodati nekaj milijonov kopij ene igre ni macji kaselj in vecje trgovske verige imajo urejeno svojo distribucijo po celi drzavi, in se dlje naokrog in te stvari tudi kostajo.

Resitev bi bila samo ena oblika, downloadable.

Star Trek Online je imel na voljo torrent in si tistih osem GB kaj hitro pretocil k sebi. Kupil si pa aktivacijsko kodo. In taksna resitev bi se komot obnesla tudi za offline igre in single player zadeve.

ABX ::

BigWhale je izjavil:

Motiš se. Zelo.


Ne se ne. Ce ne bi bilo piratstva potem meni nihce ne bi Securoma in podobnih traparij rinil v goltanec.


Securom ni za preprečit piratstvo, ampak zaradi tega da ne bi presnel CD sosedu.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

GizmoX ::

BigWhale je izjavil:


Prodati nekaj milijonov kopij ene igre ni macji kaselj ...
Odličen primer tega je zanimiva igra MotorM4X (je že kdo slišal?:P), ki svojega potenciala ni dosegla zaradi neprimernega trženja.
Pač neka off-road simulacija, nadzor nad zapiranjem diferencialov, reduktor, izbira pogonskih osi, itd. Ko sem iskal tako igro, sem ravno to našel čisto po naključju in ponesreči, pa čeprav je igra na voljo že 3 leta. V naši mali državi (pa tudi v USA in GB) je ni moč kupiti. Demo je pa zelo zanimiv: Developer site
udirač => uni. dipl. inž. rač.

ahac ::

Saj o vseh cenah ne odloca Colby. Od zacetka jih postavi zaloznik oziroma najvecji retailer.

Ja, ampak naš trg je dost drugačen od ameriškega.
Mercator iger jih ne prodaja... hm... me zanima kdo jih res največ proda.

Za WotLK sta Igabiba (Colby) in Mantis oba imela zelo visoko ceno. Pri Mantisu so rekl, da ne morejo prodajat ceneje zarad uvoznika (Colby), Colby je pa reku, da ne morejo prodajat ceneje, ker smo majhen trg in jih ne dobijo od Vivendija cenejš (to je bilo pred združitvijo Vivendi Games in Activisiona).
Platform.si jih je pa prodajal po normalni ceni (primerljivi z tujino).
Ne vem kdo je kriv (poleg kupcev), ampak večina slovenskih WoW igralcev je plačala previsoko ceno za expansion.

Securom ni za preprečit piratstvo, ampak zaradi tega da ne bi presnel CD sosedu.

To je tudi piratstvo.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Gandalfar ::

ki svojega potenciala ni dosegla zaradi neprimernega trženja.


kakšno trženje? A ni smo rekli, da je to škoda denarja, ki ga samo zapija grdi grdi založnik in da to ni resen strošek razvijalca igre in jo torej kupci ne bi trebalo plačat.

RoSeR ::

In kaj bi bila realna rešitev, da ne bi bilo piratstva???

Lonsarg ::

PCI kartica, ki jo daš v komp in deluje kot hardware level check. ko se naredi firmware, tako kot se je za Xbox in PS3, ki dovoli shekane rešitve, pa naresti popravekna kartica 1.1 in tako naprej, da za nove igre rabiš že novejšo. Tako kartico prodajat za 1EUR, stroške plačajo proizvajalci iger, ko to zaščito vgradijo.

Torej pač pokonzoliran PC pa ni piratstva:) Še več, na tak način bo PC še toliko bolj varen kot konzola, kjer je isti hardwere check vsa leta, lahko pe v konzolah naredijo zamelnljiv hardware check:)

MacQ ::

Ja in pol pirat kupi kartico za 1 EUR in špila brez kakih krekov ali česarkoli drugega. :D
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

Lonsarg ::

Ja če bo hotu igrati brez crackov bo moral imeti original štekaš?:) pač isto kot je na konzoli ane. Za konzole se dela shekane firmware, da se sploh lahko skrekane igre igra in to kar nekaj časa traja, da se to sheka.

Bor H ::

In pol bi se našla skupina, ki bi low level emulirala to kartico.

Boj proti piratsvu je pač boj z mlini na veter. Dejansko tudi ta ideja od Ubija kot ima nekaj pozitivnih stvari ima tudi negativne, sploh povezava na internet. Komot bi naredil zahtevo da morš bit povezan ob prvem zagonu ali pa enkrat tedensko, save game se pa sinhronizira ko si online.

Gandalfar ::

sej ne rabis popolnoma razfukat piratstva. Samo dovolj ga moras otezit in popravit zakonodajo, da je pain/pleasure nankerat negativen

MacQ ::

Lonsarg je izjavil:

Ja če bo hotu igrati brez crackov bo moral imeti original štekaš?:) pač isto kot je na konzoli ane. Za konzole se dela shekane firmware, da se sploh lahko skrekane igre igra in to kar nekaj časa traja, da se to sheka.

Aja, nisem dobro razmislil. Po boljšem premisleku potem pač pirat ne vgradi kartice in špila kot do sedaj. :D
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

Bor H ::

Seveda, kupcem morš dat bonbončke kot je recimo ta sinhronizacija updatov, neko socialno omrežje zadi (k je lih to in), achivnemne in tako naprej. Ne smeš jim pa otežit življenja. Recimo Bad Company 2 bo imel varianto: špilaš offline z DVDjem ali pa online brez DVDja, kar je nekako pravilna pot.

Lonsarg ::

MacQ je izjavil:


Aja, nisem dobro razmislil. Po boljšem premisleku potem pač pirat ne vgradi kartice in špila kot do sedaj. :D


A ti res ne štekaš, bilo bi IDENTIČNO temu, kar je sedaj na konzoli. Tako kot igre za konzole ne more igrat nekdo, ki nima konzole ne bi mogel nekdo igrati igre brez tega čipa, če se igro napiše tako, da dela samo z tem čipom. in konzole so 100% uspešne proti piratstvu, sicer samo za nekaj časa, ki pa je lahko zelo dolgo, recimo PS3.

Edini problem je pač vgrajevanje te PCI kartice:) mogoče pa bi lahko USB naredili hehe. Vas je strah, da se kaj takega lotijo ane? mene je:P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Bor H ::

Tisto kartico bi blo treba nadgrajevat sicer bi jo enkrat zlomil in bi bila zlomljena za vedno, če jo nadgrajuješ to pomen da lahko menjaš njen software, kar spet pomeni da jo lahko zlomiš. Verjetno edina rešitev je PS3 varianta ki ima zaščito prepleteno še v CPU. Če bi hotel tako globo zakodirat zaščito bi rabu tudi nov OS, nov hardware, kar pomeni da tega ne bi bilo še vsaj 5-10 let v večini iger, v tem času bi pa tudi to zaščito razbil.

MacQ ::

Mislim, da ti ne štekaš, da bi tako zaščito enako zlomili s krekanim exe fajlom, tako kot do sedaj. Na konzolah pač ne moreš povoziti zagonske datoteke s krekano in nimaš torrentov, da dobiš ISO fajl in se lepo izogneš zaščiti pogona.

PS3 pa je padel v treh tednih, ko se je nekdo sploh lotil tega. Do tačas se namreč ni splačalo, ker ni imel ama nobene poštene igre.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.
strani: 1 2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ubisoftov DRM že razbit (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
6512266 (9367) Lakotnik29
»

Bo Ubisoftov DRM deloval? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
12412435 (9036) BaToCarx
»

Prvi popravek za Ubisoftov DRM

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
173405 (2390) filip007
»

Ubisoftova rešitev za piratstvo: nujna povezava na internet (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
17512767 (8782) ahac

Več podobnih tem