» »

Hulu blokira VPN-je

Hulu blokira VPN-je

Slo-Tech - Pretekli teden smo pisali, da največji ameriški ponudnik televizijski vsebin na spletu Hulu odstopa od modela popolne brezplačnosti. Na Slovence to pretiranega vpliva ne bo imelo, saj je Hulu tako ali tako omejen le na ameriške naslove. Kljub omejitvi pa je dostop od drugod mogoč prek, recimo, v ZDA lociranega VPN.

To vedo tudi pri Huluju, zato so začeli počasi čistiti tudi to luknjo. Sprva so blokirali brezplačne VPN-je, kot je Hotspot Shield, sedaj pa so odrezali dostop še uporabnikom Witopie. To ni nek brezplačen polizdelek, temveč plačljiva (40 do 60 dolarjev mesečno) rešitev, ki v zameno nudi hitrejše, varnejše in zanesljivejše delovanje. Pred dobrim mesecem je Witopia celo predstavila svoj izdelek CloakBox za nevešče uporabnike, ki je bil v resnici usmerjevalnik (router), ki je avtomatično povezal vse priključene naprave na internet prek njihovega ameriškega VPN. Ena izmed oglaševanih prednosti (kar je verjetno spodbodlo Hulu, da ukrepa) je bilo prav spremljanje Huluja v tujini, kar sedaj ne deluje več.

46 komentarjev

techfreak :) ::

In kaj ti preprečuje, da postaviš svoj VPN?

misek ::

Moraš ga v Ameriki.

techfreak :) ::

Poceni VPSi se začnejo pri $5 in so dovolj za VPN.

Gregor P ::

Namesto, da bi tudi ostalim izven ZDA ponudili možnost naročnine, gredo oni rajši še bolj omejiti trg; pa saj to je že absurdno;((
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

techfreak :) ::

Nimajo dovoljenja za predvajanje. Kaj naj oni storijo potem? Kršijo pogoje?

jlpktnst ::

Že sama ideja da so dovoljenja za predvajanje rezervirana za območja je smešna.

darksamurai ::

Že sama ideja da so dovoljenja za predvajanje rezervirana za območja je smešna.


In potem si kao bad guy če takšne kanale piratiziraš. Celo tako predrzni so, da pravijo, da jim s tem delaš škodo.

Najbolj umazane fore pa so regijske zaščite. To pa ni več zaščita avtorskih pravic, pač pa nekaj drugega. Si na potovanju v ZDA, pa tam kupiš kak DVD, ko pa prideš domov, pa ugotoviš, da ga ne moreš predvajat.

Pa da ne bo kdo mislil, da sem zagovornik piratstva. Ravno nasprotno, ampak v takšnih primerih je pa to moralno manj sporna zadeva.

Reycis ::

Ja avtorji in nosilci avtorskih pravic so pac posebni subjekti na trgu, ki so si z lobiranjem in podmazovanjem uspeli uzakoniti vec pravic od ostalih.

darkolord ::

Že sama ideja da so dovoljenja za predvajanje rezervirana za območja je smešna.
Sej Hulu bi se zlahka zmenil, da bodo vsebine dostopne po celem svetu. Problem je, da bi to zanje bilo _ZELO_ drago.

c00L3r ::

Omejevanje dostopa informacij preko interneta glede na regijo je bullshit. Ideja interneta je v tem, da je cenovno ugoden in omogoča enak dostop do informacij, pa če si v New York-u ali pa v Somaliji. Naj se j*be Hulu ipd. Upam, da propadejo.

mtosev ::

Omejevanje dostopa informacij preko interneta glede na regijo je bullshit. Ideja interneta je v tem, da je cenovno ugoden in omogoča enak dostop do informacij, pa če si v New York-u ali pa v Somaliji. Naj se j*be Hulu ipd. Upam, da propadejo.

se strinjam. skupaj z Veoh.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

PaX_MaN ::

Ideja interneta je v tem, da je cenovno ugoden in omogoča enak dostop do informacij, pa če si v New York-u ali pa v Somaliji.

Če tako hočeš. Če ne - pač ne.

jlpktnst ::

Smešno je da nekdo trdi kako mu delaš s tem škodo, medtem ko primerljivega izdelka na drugem tržišču sploh ni.

Dokler ni primerljivega ponudnika za preostali svet res ne vidim kje je težava da ostali svet uporablja njihovo rešitev oz. zastonj rešitve.

Problem je da želijo uzakonit iste pravice za nematerialna avtorska dela kot so za materialna avtorska dela, čeprav je možno proizvajati popolne digitalne kopije teh del in to brez stroška. Gre se torej za ustvarjanje umetnega mehanizma ohranjanja cen, podobno kot jim je uspelo za patente, licence in podobno. Kjer se tudi na koncu izkaže da koristijo le velikim, ker si jih majhni ne morejo privoščit.

Gandalfar ::

Smešno je da nekdo trdi kako mu delaš s tem škodo, medtem ko primerljivega izdelka na drugem tržišču sploh ni.


A se potem lahko zmenimo, da do skode prihaja, ce se piratizira izdeleke, ki na trziscu je. Npr. prva sezona, ki je na voljo na DVD-jih in BluRayih?

Gregor P ::

A to misliš na sezono, ki pride, če imaš srečo šele čez nekaj mesecev na EU trg in če imaš pa zares neznansko srečo pride morda pa kasneje še na slovenski (včasih celo s slovenskimi podnapisi)?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Keyser Soze ::

Zanimivo. Sem državljan ZDA in ne morem spremljat njihove storitve, če se ne nahajam na ozemlju ZDA?
OM, F, G!

Gandalfar ::

A to misliš na sezono, ki pride, če imaš srečo šele čez nekaj mesecev na EU trg in če imaš pa zares neznansko srečo pride morda pa kasneje še na slovenski (včasih celo s slovenskimi podnapisi)?[:|]


Da. Ko se le ta enkrat pojavi tu. Se lahko zmenimo, da vsak, ki od tistega trenutka le to piratizira povzroca skodo?

jlpktnst ::

@Gandalfar: Ni nujno, da je to dvoje povezano med seboj. V mojem primeru je nedvoumno da do škode ne prihaja.

Za naprej pa je vseskupaj stvar druge debate :) Ne vleči tega offtopic.

Gregor P ::

Od takrat naprej, noben niti več noče kupiti teh zastarelih sezon ker preprosto pridejo prepozno na trg in niso več zanimive (no razen npr. kakšnega Seinfelda, Monty Pythona ipd. za kar pa le rabiš tu in tam slovenske podnapise, da lahko v celoti razumeš šale; ampak recimo, da bi se brez podnapisov še dalo preživeti pri angleških serijah; kaj pa če so v kakšnem drugem jeziku, ki ga pač ne obvladaš?).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

jakaspaka ::

Omejevanje dostopa informacij preko interneta glede na regijo je bullshit. Ideja interneta je v tem, da je cenovno ugoden in omogoča enak dostop do informacij, pa če si v New York-u ali pa v Somaliji. Naj se j*be Hulu ipd. Upam, da propadejo.

se strinjam. skupaj z Veoh.


Stane jih internetna povezava, ne samo pravice. Če so oglasi vezani na nek trg, so tretji trgi komercialno neposredna zguba. Če bi se neka firma odločila da dela globalno reklamo, potem bi to še nekako šlo, takih pa ni kaj dosti oz. se to še ne počne.

Verjetno so pa še tudi drugi problemi.

Načeloma se pa strinjam, predvajati bi morali na vseh trgih in naj raje iščeno načine kako to doseč, kot enostavno obupat. Nek ekonomski model mora bit. Recimo naročnina, če nisi iz USA, kjer je gledanje pokrito z oglasi.

BigWhale ::

Hulu bo prej ali slej na subscription service presel. Pa s tem ni nic narobe. Tako bi se verjetno lahko odprlo tudi svetovno trzisce.

kopernik ::

Lahko samo povem za pandoro (kar sem že v eni drugi temi): v UK so jo zaprli, ker so bila nadomestila za avtorje tako visoka, da niso pokrili svojih stroškov. Očitno imamo v Evropi dosti bolj požrešne avtorje kot v ZDA.

nsignific ::

Od takrat naprej, noben niti več noče kupiti teh zastarelih sezon ker preprosto pridejo prepozno na trg in niso več zanimive (no razen npr. kakšnega Seinfelda, Monty Pythona ipd. za kar pa le rabiš tu in tam slovenske podnapise, da lahko v celoti razumeš šale; ampak recimo, da bi se brez podnapisov še dalo preživeti pri angleških serijah; kaj pa če so v kakšnem drugem jeziku, ki ga pač ne obvladaš?).



haha, s SLO podnapisi razumes sale v Seinfeldu in Montyu, hahahaha

šaljivec

nsignific ::


Stane jih internetna povezava, ne samo pravice. Če so oglasi vezani na nek trg, so tretji trgi komercialno neposredna zguba. Če bi se neka firma odločila da dela globalno reklamo, potem bi to še nekako šlo, takih pa ni kaj dosti oz. se to še ne počne.

Verjetno so pa še tudi drugi problemi.


Pojma nimaš. Žal lepše ne znam povedat.

Reklame niso problem, ker če znajo zaklenit uporabo glede na geo IP, znajo servirat tudi lokaliziran epp. To je, preprosto rečeno, najmanjši problem.

Težava je v licencah za predvajanje, ki jim globalnega udejstvovanja ne dovoljujejo. Pa ne v licencah same oddaje, ta sploh ni problem. Problem je v licenciraju za predvajanje ČESARKOLI v drugih drzavah, ker zaradi tega lokalne postaje izgubijo ratinge. Res.

Gregor P ::

haha, s SLO podnapisi razumes sale v Seinfeldu in Montyu, hahahaha
... da, včasih zna biti kakšna beseda, ali stavek, ali kar cela šala nejasna in potem s pomočjo slovenskih (angleških, nemških, italijanskih itd.) podnapisov lahko lažje interpretiram oz. razumem povedano, ne glede na to, če prevod ni neposreden; poleg tega je v veliko pomoč, če razumem tudi družbeno politično ozadje torej kontekst v katerega spada šala etc.; ti očitno teh težav nimaš, ker angleščino pač razumeš perfektno8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

ahac ::

Že sama ideja da so dovoljenja za predvajanje rezervirana za območja je smešna.


Razložmi mi kako bi po tvoje lahko obstajal recimo POPtv, če tega ne bi bilo.

Moral bi kupit pravice za predvajanje Batmana. Ampak ker lokalnih ne bi bilo bi moral seveda kupit take za cel svet. Torej tudi po enaki ceni, kot kakšen ameriški ali kitajski tv program. Seveda bi moral počakat, da najbogatejšemu programu potečejo ekskluzivne pravice (za cel svet - pa čeprav se ga pri nas ne da gledat) in šele potem bi POPtv lahko predvajal film.
Ampak itak si ne bi mogl priviščit kupovat pravic za cel svet... torej bi šli 100% na svojo produkcijo. To bi blo super, ja... :))

Potem... kje bi gledal Lost? Na ABC? Hm, ja... ampak pri nas se ga ne dobi. Ker bi imel pravice za cel svet bi se seveda lahko razširil po celem svetu. Edino kar bi bilo treba je prepričat Geico in podobne US firme, da se jim splača oglaševat na trgu, kjer nihče še ni slišal za njih.
OK, lahko bi imel lokalne oglase. Pa imel bi lokalne novice. Pa lokalne podnapise / sihronizacijo bi moral zrihtat. Pa seveda bi bilo sred noči, ki bi bili na TV filmi. Kar pomeni, da bi moral prilagodit program lokalnemu trgu. Pa mogoče bi blo vse to lažje, če bi si najdl lokalne partnerje. Ampak potem je pa to že čisto lokalni TV. Pa smo spet pri lokalnih pravicah za predvajanje...

Zanimivo. Sem državljan ZDA in ne morem spremljat njihove storitve, če se ne nahajam na ozemlju ZDA?

Seveda. Sej tudi ne moreš gledal ameriških TV programov ali it gledat film v ameriški kino... če se pa nahajaš v Sloveniji.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

ABX ::

Zanimivo. Sem državljan ZDA in ne morem spremljat njihove storitve, če se ne nahajam na ozemlju ZDA?


Da

Isto velja za določene SLO vsebine ko si v tujini.

Že sama ideja da so dovoljenja za predvajanje rezervirana za območja je smešna.
Sej Hulu bi se zlahka zmenil, da bodo vsebine dostopne po celem svetu. Problem je, da bi to zanje bilo _ZELO_ drago.


Pod video priložiš .torrent file in edini strošek (pasnovna širina) zgine.

If there is a wish, there is a way.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

ABX ::

Že sama ideja da so dovoljenja za predvajanje rezervirana za območja je smešna.


Razložmi mi kako bi po tvoje lahko obstajal recimo POPtv, če tega ne bi bilo.

Moral bi kupit pravice za predvajanje Batmana. Ampak ker lokalnih ne bi bilo bi moral seveda kupit take za cel svet. Torej tudi po enaki ceni, kot kakšen ameriški ali kitajski tv program. Seveda bi moral počakat, da najbogatejšemu programu potečejo ekskluzivne pravice (za cel svet - pa čeprav se ga pri nas ne da gledat) in šele potem bi POPtv lahko predvajal film.
Ampak itak si ne bi mogl priviščit kupovat pravic za cel svet... torej bi šli 100% na svojo produkcijo. To bi blo super, ja... :))

Potem... kje bi gledal Lost? Na ABC? Hm, ja... ampak pri nas se ga ne dobi. Ker bi imel pravice za cel svet bi se seveda lahko razširil po celem svetu. Edino kar bi bilo treba je prepričat Geico in podobne US firme, da se jim splača oglaševat na trgu, kjer nihče še ni slišal za njih.
OK, lahko bi imel lokalne oglase. Pa imel bi lokalne novice. Pa lokalne podnapise / sihronizacijo bi moral zrihtat. Pa seveda bi bilo sred noči, ki bi bili na TV filmi. Kar pomeni, da bi moral prilagodit program lokalnemu trgu. Pa mogoče bi blo vse to lažje, če bi si najdl lokalne partnerje. Ampak potem je pa to že čisto lokalni TV. Pa smo spet pri lokalnih pravicah za predvajanje...

Zanimivo. Sem državljan ZDA in ne morem spremljat njihove storitve, če se ne nahajam na ozemlju ZDA?

Seveda. Sej tudi ne moreš gledal ameriških TV programov ali it gledat film v ameriški kino... če se pa nahajaš v Sloveniji.


In na koncu ker ljudem se ne da več ubadat z omejitvami in si vse skupaj raje pogledajo na .torrent filu začnejo jokat z piratstvom. Dejstvo je da za nastalo situacijo so sami krivi.
Sicer pa ko večino prebivalstva je vpletena v nelegalne aktivnosti je čas za spremenit zakon. Lahko še malo počakaš, ampak potem začnejo rezat glave. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

darkolord ::

Pod video priložiš .torrent file in edini strošek (pasnovna širina) zgine.
You don't get it. Glavni strošek je tisto, kar morajo plačati založbam.

mtosev ::

najdes sponzorja. kak lahko imajo tv oddaje, filmi,... sponzorje?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

ABX ::

Pod video priložiš .torrent file in edini strošek (pasnovna širina) zgine.
You don't get it. Glavni strošek je tisto, kar morajo plačati založbam.


Ben, naj si držijo vse skupaj.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

techfreak :) ::

najdes sponzorja. kak lahko imajo tv oddaje, filmi,... sponzorje?

Kdo bo sponzoriral predvajanje novih epizod v Sloveniji, 1 leto preden bodo predvajane na naših televizijah? POP TV mogoče?

roli ::

Jaz sem pa pred kratkim našel tole:
http://www.3click.tv/home.php
Vse serije, ki jih streamajo naj bi bile na voljo za povsod.
http://www.r00li.com

techfreak :) ::

Ni zastonj ... pa še vedno slovenci nimamo evrov:

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

ahac ::

najdes sponzorja. kak lahko imajo tv oddaje, filmi,... sponzorje?


Ja, najdeš sponzorja in ponudiš film ali serijo na netu. POPtv je seveda jezen, ker je serija dostopna na netu (sploh, če je z slovenskimi podnapisi) in mu to zmanjšuje gledanost. Zato naslednje sezone ne kupi več, ampak jo nadomesti z drugo serijo drugega studija. Prihodek od prodaje serije POPtvju bi bil pa seveda še vedno vsaj 10x večji kot bi katerikoli sponzor dal za predvajanje na netu. Pa tudi, če bi še vedno bil pripravljen zakupit serijo za predvajanje na TV... sigurno ne več za tako ceno kot plača zdaj.
Isto se zgodi po celem svetu.
Na koncu imaš torej 10x manj prihodka od non-US trga in propadeš.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

ABX ::

najdes sponzorja. kak lahko imajo tv oddaje, filmi,... sponzorje?


Ja, najdeš sponzorja in ponudiš film ali serijo na netu. POPtv je seveda jezen, ker je serija dostopna na netu (sploh, če je z slovenskimi podnapisi) in mu to zmanjšuje gledanost. Zato naslednje sezone ne kupi več, ampak jo nadomesti z drugo serijo drugega studija. Prihodek od prodaje serije POPtvju bi bil pa seveda še vedno vsaj 10x večji kot bi katerikoli sponzor dal za predvajanje na netu. Pa tudi, če bi še vedno bil pripravljen zakupit serijo za predvajanje na TV... sigurno ne več za tako ceno kot plača zdaj.
Isto se zgodi po celem svetu.
Na koncu imaš torej 10x manj prihodka od non-US trga in propadeš.


Mogoče, mogoče pa pridobiš vse "pirate" ter kasneje še vse ljudi ki ne poznajo Interneta.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

mtosev ::

najdes sponzorja. kak lahko imajo tv oddaje, filmi,... sponzorje?

Kdo bo sponzoriral predvajanje novih epizod v Sloveniji, 1 leto preden bodo predvajane na naših televizijah? POP TV mogoče?

saj je lahko sponzor za worldwide. zakaj bi na dogoceno drzavo omejevali. npr. Coca Cola je worldwide.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

ABX ::

najdes sponzorja. kak lahko imajo tv oddaje, filmi,... sponzorje?

Kdo bo sponzoriral predvajanje novih epizod v Sloveniji, 1 leto preden bodo predvajane na naših televizijah? POP TV mogoče?

saj je lahko sponzor za worldwide. zakaj bi na dogoceno drzavo omejevali. npr. Coca Cola je worldwide.


Ker Coca Cola je proizvajalec, Hulu pa distributer. Capisc?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

mtosev ::

bil je primer. da je proizvajalec worldwide. zakaj potem ne bi bil nekdo sponzor za worldwide, ce so njegovi izdelki navoljo worldwide?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

ahac ::

Taki sponzorji so zelo redki. Poglej kolk je zdaj reklam na TV. Tega ne moreš nadomestit samo z Coca-colo in McDonaldsom.

Pa tudi worldwide firme imajo lokalne znamke in lokalne oglaševalske akcije za lokalne trge.
Če ostanemo pri Coca-coli. Recimo, da se odločijo oglaševat Coca-cola Cherry. Woops... v Sloveniji (in še marsikje) se ga "uradno" ne dobi. Torej lahko tudi Coca-cola oglašuje samo glavno znamko, ne pa produkte tiste, ki se ne dobijo po celem svetu.
Potem imaš tud čisto druge reklame. Na Kitajskem npr. Coca-colo oglašuje nek lokalni girl band. Taka reklama v Sloveniji nekako ne bo imela tolk efekta kot tam, a ne?
Pepsi ima trenutno v ZDA čisto drugačen logo kot pri nas (kjer je v veljavi še stari).
Pa McDonalds: A naj v Indiji oglašujejo goveje meso?

To ne bi šlo.
Če bi prikazoval lokalne oglase potem je pa že treba spet ugotavljat IPje in prilagajat program.

ps.
Pa še neki. Tukaj so lokalni zakoni. V določenih državah se določene filme bolj oz. drugače cenzurira. V ZDA ne boš mogu pokazat jošk, na Kitajskem ne boš smel kritizirat države, v arabskih državah... lets not even start with that.

Začel bi pa lahko z serijami / filmi narejenimi samo na internet. Ampak že tukaj se stvari zapletejo. Dr. Horrible je najprej bil dostopen worldwide, potem pa ne več.

Sej jaz bi full rad vidu vse filme in serije takrat kot ostali svet. Ampak tolk enostavno to ne bo šlo. Sorry.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

techfreak :) ::

Če znajo z geoip določiti lokacijo IPja, zakaj ne bi mogli na podlagi tega prikazati še oglasov za to lokacijo?

ABX ::

Če znajo z geoip določiti lokacijo IPja, zakaj ne bi mogli na podlagi tega prikazati še oglasov za to lokacijo?


En dan bo, ko bo dovolj interesa za to.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

ahac ::

Če znajo z geoip določiti lokacijo IPja, zakaj ne bi mogli na podlagi tega prikazati še oglasov za to lokacijo?


To ni noben problem.

Ampak od tega bi dobil 10x manj denarja kot ga dobijo, ko pravice za predvajanje zakupi npr. POPtv.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

ABX ::

Če znajo z geoip določiti lokacijo IPja, zakaj ne bi mogli na podlagi tega prikazati še oglasov za to lokacijo?


To ni noben problem.

Ampak od tega bi dobil 10x manj denarja kot ga dobijo, ko pravice za predvajanje zakupi npr. POPtv.


Tudi to se bo spremenilo. Samo stvar časa.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

techfreak :) ::

Če znajo z geoip določiti lokacijo IPja, zakaj ne bi mogli na podlagi tega prikazati še oglasov za to lokacijo?


En dan bo, ko bo dovolj interesa za to.

Google že zdaj prikazuje oglase glede na IP in na tvoja zanimanja.

Če znajo z geoip določiti lokacijo IPja, zakaj ne bi mogli na podlagi tega prikazati še oglasov za to lokacijo?


To ni noben problem.

Ampak od tega bi dobil 10x manj denarja kot ga dobijo, ko pravice za predvajanje zakupi npr. POPtv.

In zakaj se potem pritožujejo, da je p2p tako zelo uporabljen? Očitno še vseeno ni, če se Pop TVju splača.
Seveda še zdaj ne razumem, zakaj so nekatere stvari predvajanje s 1x manjšo kvaliteto kot DivX?

Zgodovina sprememb…

ahac ::

P2P je pač "nelegalen". Samo zarad tega POPtv še ne more zahtevat od ABC nižjo ceno za naslednjo sezono Losta.
Če bi pa ABC preko neta (recimo Hulu) že predvajal Lost (z podnapisi), potem bi pa POPtv verjetno imel zelo dober razlog, da plača dost manj.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Netflixu bežijo ameriški gledalci, drugod počasnejša rast novih (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
6120824 (17869) Geho
»

Netflix ipd. v SLO

Oddelek: Omrežja in internet
455947 (3724) Pesimist
»

Hulu blokira dostop prek VPN

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
136766 (5075) wungad
»

Legalno do serij - help me set it up

Oddelek: Sedem umetnosti
121583 (1216) hojnikb

Več podobnih tem