» »

Asus pripravlja 11,6-palčni Eee PC

Asus pripravlja 11,6-palčni Eee PC

engadget - Da so se netbooki izrodili, je jasno, saj postajajo vedno večji in izgubljajo na svojem prvotnem namenu. Prav tako upada zanimanje zanje, saj sta tako Asus kot Acer že doživela precejšen upad hitrosti prodaje. Vseeno pa se Asus ne da, saj so danes potrdili napovedi izpred enega leta, da bodo naredili 11+ palčnega Eeeja. Obenem so prelomili zaobljubo Jerryja Shena, Asusovega CEOja, da znamka Eee ne bo večja od 10 palcev (prvotno naj bi se večji netbooki ločili v lastno, premium znamko), vsaj na prenosniškem tržišču. Še ta mesec naj bi na tržišče torej prišel 11,6 palčni netbook pod znamko Eee PC, z nekaj sreče še z več pikami na zaslonu od manjšega, 10 palčnega brata.

Naj raje dodobra dodelajo 9 in 10 palčnike ...

30 komentarjev

MrStein ::

Naj raje dodobra dodelajo 9 in 10 palčnike...

+1
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

nekikr ::

Imam 9 paličnika in sem z njim nadvse zadovoljen. Ne vem kaj bi morali dodelati... Sicer pa bi 11,6" kupil takoj (če bi bila cena primerna netbooku seveda).

Pyr0Beast ::

Boljši ekran, večja avtonomija, ročka za nošnjo, boljši sistem hlajenja.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

phong ::

Al pa če bi se posvetili izdelavi ekranov čisto do roba.
Pa teži do max 1kg.

nekikr ::

Boljši ekran na 9" preosniku? Kako boljši, da gledaš HD filme al kako? Ker ta ki ga ima recim oAcer Aspire One je za delo, za katerega je netbook namenjan predober.

Večja avtonomija: z Windows 7 mi omenjeni prenosnik zdrži 5.5 ur ob vključenem wirelessu. Ker živimo v realnem svetu in ne domišljijskem, je ta avtonomija super^2.

Ročka za nošnjo: to pa ja. Ker sleeve ni dovolj. Pa poleg ročke bi imel še zložljiv dežnik, ki se pospravi v ohišje in kavomat.

Boljši sistem hlajenja: prosim te no, to kar je trenutno vgrajeno je povsem dovolj. Ventilator se vključi vsake 15 minut za par minut. Pregreva se pa sistem itaq ne, ob teh performansah se niti ne more kaj dosti segrevati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Dr_M ::

rav tako upada zanimanje zanje, saj sta tako Asus kot Acer že doživela precejšen upad hitrosti prodaje.


Jasno, ce imajo miljon enih modelov, pa nic jasno, v cem se razlikujejo.
Tudi s cenami mocno pretiravajo.
GN40 zamuja ipd...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

opeter ::

Zasloni bi lahko imeli tanki rob (max. 1 cm). Pa bi lahko takoj ponudili 10-11" (že pri trenutnih modelih).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

energetik ::

Tud jst mislim, da bi morali samo malo izboljšati trenutne 9". En 32GB SSD, 2GB RAM pa tipkovnice in ekrani do roba ohišja. To je vse. No, pa seveda potem postopno z razvojem izboljševati procesor, avtonomijo in manjšati težo.
Njihov namen itak ni gledanje filmov, igre.. Je pač pripomoček, ki ga vedno lahko neseš s sabo, pogledaš mejle, malo pobrskaš na netu in imaš kakšno predstavitev na projektorju. In res ne vem, zakaj rinejo k večjim ekranom, tam so že laptopi.

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Opeter: poglej si Aspire One. Tanki rob, 10" zaslon.

Energetik: Res rabiš 2GB rama in 32GB SSD disk (ki je še kako precenjen), zato da, citiram: "malo pobrskaš na netu in imaš kakšno predstavitev na projektorju" ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Bistri007 ::

Komaj čakam, da naredijo 16" netbook :D

Ne vem, kako lahko folk uporablja Blackberryje in Nokia E komunikatorje, če jim je EEE 9" tipkovnica premajhna.

Naj raje naredijo 9" ekran z višjo resolucijo, npr. 1280x750 in naj forsirajo SSDje - ki so bolj odporni proti mehanskim udarcem, porabijo manj W in ne cvilijo.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Pyr0Beast ::

Boljši ekran na 9" preosniku? Kako boljši, da gledaš HD filme al kako? Ker ta ki ga ima recim oAcer Aspire One je za delo, za katerega je netbook namenjan predober.
Ah, kakšne HD filme neki. Boljša ločljivost da pri malce manjši povečavi črke ne postanejo kot kup zdriza :)

Večja avtonomija: z Windows 7 mi omenjeni prenosnik zdrži 5.5 ur ob vključenem wirelessu. Ker živimo v realnem svetu in ne domišljijskem, je ta avtonomija super^2.
Nekaj čez 8ur tukaj ob vklopljenem wirelessu pa nebi bil nič proti če bi šla še dlje :)

Ročka za nošnjo: to pa ja. Ker sleeve ni dovolj. Pa poleg ročke bi imel še zložljiv dežnik, ki se pospravi v ohišje in kavomat.
Na cebitu so bile tiste ročke prav prijetne in z lahkoto si 12 inčnega prenosnika nesel naokoli.

Boljši sistem hlajenja: prosim te no, to kar je trenutno vgrajeno je povsem dovolj. Ventilator se vključi vsake 15 minut za par minut. Pregreva se pa sistem itaq ne, ob teh performansah se niti ne more kaj dosti segrevati.
Popolnoma odvisno od tega kar imaš noter. Pa zalavfaš kakšen požrešnejši flash in zadeva se veselo vrti.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

energetik ::

nekikr: imaš prav, ampak ob današnjih cenah RAMa, 2 GB ne škodi. SSD pa zaradi odpornosti proti udarcem.

Vapo1 ::

kako vam zdrzi 5 ur.. oz 8 ur... meni 2 uri....

na temle siteu tudi pise da 3 cell baterija zdrzi do 2 uri...
http://www.comshop.si/Article.asp?artic...


kaksno imate pa vi baterijo??

Pyr0Beast ::

6 cell baterija na a1 d150, privzeto je okoli 5.5h, z programom a1ctl to lahko podaljšaš za okoli uro torej 6.5h.

Modificirana plata, brez wifi in z večinoma ugasnjenim diskom drži preko 9.5h.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

nekikr ::

@Energetik:
Ja, saj vem kaj si hotel povedati in načeloma se strinjam. Ram je tako poceni, da 2GB res ne bi smel biti problem, samo ker vidim kaj delam s svojim netbookom mislim da ni potrebe po tem dodatnem strošku - četudi ni tako zelo velik. Sploh ker sem par dni nazaj inštaliral Windows 7 in je 1GB rama več kot dovolj.

Glede SSD se pa ne strinjam. Glede na teste poraba ni bistveno manjša, odpornost proti udarcem pa tudi ni tako super, da bi zaradi tega dal 500€ za netbook, namesto 350€.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Pyr0Beast ::

SSD je dober ker je praktično neslišen ter dokaj odporen na udarce.

Vendar je zadeva neznosno majhna ali pa nesramno draga.

Nato pa, ker je 8GB ssd premalo folk tlači zraven še SDHC kartice in skupaj poraba nanese več kot za en navaden disk :\
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Dr_M ::

Ce prenosnik dobi tak udarec, da crkne disk, bo tudi z racunalnikom nekaj hudo narobe.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

nurmaln ::

@Energetik:
Ja, saj vem kaj si hotel povedati in načeloma se strinjam. Ram je tako poceni, da 2GB res ne bi smel biti problem, samo ker vidim kaj delam s svojim netbookom mislim da ni potrebe po tem dodatnem strošku - četudi ni tako zelo velik. Sploh ker sem par dni nazaj inštaliral Windows 7 in je 1GB rama več kot dovolj.


Problem ni v strošku RAMa ampak v strošku WinXP. M$ ga prodaja proizvajalcem "netbookov" po znižani ceni, vendar pa zraven podaja svoje omejitve. Ena od teh je da ima lahko netbook s "discount XP" max 1 GB RAMa.
Če malo pogledate po trgu boste opazili, da imajo linux verzije ponavadi 2 GB. Po drugi strani je pa tudi res, da M$ omejitve slovenskih distributerjev ne zanimajo in pogosto sami vgradijo še tisti dodatni GB memorije.
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln

nekikr ::

Uf, to pa nisem vedel... No, pa vseeno ne spremeni situacije. Več kot 1GB rama na netbooku dejansko ne rabiš - moje izkušnje, tako da ne vidim smisla v tem da bi ga imel več, kljub nizki ceni le-tega. Konec koncev netbooka nisem kupil zato, da bi imel spodobno mašino, zato imam drug prenosnik in pa stacionarca. Kupil sem ga predvsem zato, ker s telefonom ne morem brati službenih mailov (ker je vsak drugi z neko xls tabelo in je zaslon na telefonu pač premajhen za neko "resno delo") in ker s telefonom ne morem hitro in udobno brskati po spletnih straneh. Ampak za ti dve stvari, pa res ne bi rad plačal recimo 500€ ali več. Netbook za 350€ s 6-cell baterijo je super stvar, v kolikor seveda to dejansko rabiš.

PaX_MaN ::

Tole mi bo pa celo uporabno.

nurmaln ::

BTW zadeva bo imela zaslon 11.6" WXVGA(1366x768), kar je povsem nekaj drugega kot klasični 9 in 10'' netbooki. Procesor bo Intel Atom Menlow Z520 (1,4GHz), predvidena avtonomija pa do 10,5 ur.
Fina stvar.
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln

trdoreh ::

Kaj pa cena, kaj pravite?

trnvpeti ::

morala bo biti ugodna
ni druge

nurmaln ::

okol 450 EUR ko pride na trg potem se bo pa verjetno v 2-3 mesecih spravila na 319
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln

trdoreh ::

In kdaj bo na prodaj pri nas?

fiore ::

meni se zdi škoda da se oddaljujejo od prvotnega koncepta netbooka: čim manjši, čim cenejši in čim bolj preprost.
nimam pa nič proti majhnim prenosnikom (torej "laptop").

roberto1 ::

Jaz uporabljam Msi wind u100LE in nimam kaj reči. Mislil sem, da bo treba počit zravn 1gb rama, ampak kot je nekdo zgoraj omenil - če laufa 7-ka brez problemov, pol sploh ni potrebe po tem. Uporabljam ga za mejle, surfanje, kakšno easy avdio montažo in dolvleko ter me niti performance niti baterijska vzdržljivost ne motita (s 6-celično na full loadu z BatteryEaterjem dosežem skoraj 5 ur brez kakšnih posebnih modifikacij). Morda bi si omislil Samsung NC20 ali katerega drugega novega Via Nano 12-inčnika, ampak pol počasi gresta tudi mobilnost in teža rakom žvižgat in se že tudi po ceni skoraj približamo 12 ali 14" notebookom (ki so dosti boljši v multitaskingu).
Dokler ostajajo 10" z boljšo baterijo do 400€ pol še ima smisel, vse kar pa je več pa je že preveč blizu notebookom. Se pravi Aspire One, Nc10, Asus 1000H /E in Lenovo S10e so tu nekje in se po mojem najbolj splačajo. Ostalo je najbrž predrago za ta rang:), res pa je tudi da naši trgovci neupravičeno nekaterim modelom nabijajo cene prek 500€:) lpt
Someday never comes!

cryptozaver ::

Sam še CD pogon mu fali in cena 450€ pa ne rabim nič drugega...

904 sem po enem mescu prodal - premajhen. Na koncu so se z njim igrali le še otroci...

MMeglic ::

Uporabljam ASUS EEE 1000HE pa moram reč da razen resolucije, katera bi lahko bila večja že zaradi spletnih strani, nima nobenih napak. Povečal sem samo ram na 2GB, to je pa tudi vse. Čakam samo še na Windows 7 RC, da ga upgreadam iz Xpjev. Tudi baterija drž kar solidno, seveda pa avtonomije ni nikoli dovolj. Moram pa reč, da kar se tehnologije tiče sem kar zahteven uporabnik.

nurmaln ::

In kdaj bo na prodaj pri nas?

realno nekje od sredine do konca junija
bo pa teža malenkost manjša od 1000HE
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Asus je na Computexu predstavil Padfone

Oddelek: Novice / Android
278900 (7330) PrimozR
»

Ali so 10' prenosniki v praksi uporabni?

Oddelek: Strojna oprema
354093 (2965) Nightcrawler
»

Asus pripravlja 11,6-palčni Eee PC

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
304551 (3317) nurmaln
»

Acer začel pošiljati 10,1-palčne netbooke

Oddelek: Novice / Ostale najave
286392 (4469) Klemeen
»

Computex 2008: MSI Wind in Asus Eee PC 901 (1000)

Oddelek: Novice / Procesorji
3410067 (6340) grmek

Več podobnih tem