» »

IBM utegne prevzeti Sun

IBM utegne prevzeti Sun

The Wall Street Journal - Po spletu in tudi v tiskanih medijih krožijo informacije, da naj bi se IBM pripravljal na prevzem Suna. Časnik The Wall Street Journal se sklicuje na navedbe zanesljivih virov, da naj bi se Sun in IBM odločala, ali je spojitev podjetij smiselna. Pravita, da imata obe marsikaj skupnega, med drugim oboji izdelujejo sisteme za velike odjemalce (podjetja), ki niso odvisni od naveze Intel-Microsoft.

Podrobnosti še niso znane, se pa omenja vsota 6,5 milijarde dolarjev v gotovini (The New York Times omenja celo vsoto 7 milijard), ki naj bi jo IBM plačal. Ker je to dvakrat več od tržne kapitalizacije podjetja v zadnjih dneh, je včeraj delnica Suna na newyorški borzi poskočila za 84 odstotkov. Če bo prevzem uspel, bo to največji tovrstni zalogaj za IBM v zgodovini, s čimer bi se utrdil v boju proti hudemu tekmecu HP-ju. Analitiki ocenjujejo, da bi po združitvi nastali konglomerat obvladoval 65 odstotkov strežniškega trga na Unixu in 42 odstotkov celotnega strežniškega trga.

44 komentarjev

driver_x ::

Po moje je tukaj zanimiv tudi celoten portfelj GlassFish, z vsem kar še sodi zraven - Java/EE, Ruby, MySQL, ...

Apple ::

Go IBM, go... potem bomo šaraufal Mainframe-je :))
LP, Apple

Poldi112 ::

Jaz pa mislim da bi bilo to slabo. IBM ni ravno znan po vračanju skupnosti, plus da večino stvari že ima in bi jih najverjetneje terminiral.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Daedalus ::

To bi blo uberslabo... rabimo več konkurence, ne manj.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Bistri007 ::

Največja napaka Sun Microsystems je bila, da že prej odprl Solarisa in podprl GNU okolja. Tako bi bil danes GNU/Solaris lahko bolj popularen kot GNU/Linux.

( http://opensolaris.org/os/downloads/ , http://www.nexenta.org/os )

Seveda bi to pomenilo, da bi šel kar velik del prihodkov, ki jim imajo sedaj od podpore Red Hat in Novell v žep Sun Micro.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

destroyer2k ::

Poldi112

Je lahko pozitivna lastnost tudi. Vsaj jaz upam, ker IBM podpira odprtokodne stvari in da bi dali potem java kot odprtokodno.

jype ::

Bistri007> Največja napaka Sun Microsystems je bila, da že prej odprl Solarisa in podprl GNU okolja. Tako bi bil danes GNU/Solaris lahko bolj popularen kot GNU/Linux.

Neverjetno, da ravno ti kaj takega rečeš. Po moje imaš prav. Sem tudi prepričan, da se zavedaš, da bo največja napaka Microsofta, če jo bo sploh storil, da ni izdal Linux različice Microsoft Office paketa.

r0ker ::

Microsoft Office for Linux. Na kaj takega sam nebi nikoli pomislil.

Bistri007 ::

jype, se strinjam glede MS Office za Linux - ko Dektop Linux tržni delež doseže 12%-15%. Prej pa itak ni grožnja MSFT.

Enako bi moral takrat reagirati Sun, ko je videl, da se Solaris umika Linuxu (Linux tržni delež 10%+) - ne zaradi tehnične prednosti, ampak zaradi prilagodljivosti, ki jo nudi Open Source, in cene.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Daedalus ::

Jap, se tudi jaz strinjam. V bistvu je po podatkih na Sunovi spletni strani/blogih (bom probal najt kak link) edino open source del Sun biznisa doživljal rast, vse ostalo je blo al na miru, al pa padalo. Pa še okoli OSS se obnašajo malo čudno... ko da se ne znajo prav odločit, kaj bi.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Poldi112 ::

>Je lahko pozitivna lastnost tudi. Vsaj jaz upam, ker IBM podpira odprtokodne stvari in da bi dali potem java kot odprtokodno.

Večina stvari pri IBM je zaprtokodnih, od raznih aix in db2 do lotus, ...
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Bistri007 ::

Daedalus> V bistvu je po podatkih na Sunovi spletni strani/blogih (bom probal najt kak link) edino open source del Sun biznisa doživljal rast, vse ostalo je blo al na miru, al pa padalo.

Daedalus, kolikšen del prihodkov pa je v Sunu predstavljal SW? Boš videl, da ga niso znali monetizirati. Za MySQL so dali $1bn, prihodkov pa je bilo lani samo okoli $40m iz tega... :'(

Edino s HW je Sun še služil.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

opeter ::

Microsoft Office for Linux. Na kaj takega sam nebi nikoli pomislil.


Saj ni potrebe... Linux ima manj kot 1% marketshare. Office obstaja v različici za Mac in Windows, ki imata skupaj več kot 98% tržni delež na namizju.

Glede novice: ali IBM sploh sme "prevzeti" Sun? Mislim predvsem na monopolno stanje ipd.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Icematxyz ::

Vprašanje če bo to šlo skozi. Res pa je da so "tisti časi".

zos ::

Kolikor je meni znano je bila Java opensourcana skoraj v celoti leta 2007 (projekt se je zacel ze prej), ostal je le en majhen del kode za katero Sun nima licenc. Sicer pa je Sun dosti vecji podpornik opensourca kot IBM, ki ima vecino svojih velikih produktov zaprtokodnih. Sun ima glassfish (Websphere od ibm ni opensource), mysql, openoffice, opensolaris, java, virtualbox... Ibm pa kaj? Eclipse?

Poldi112 ::

>Saj ni potrebe... Linux ima manj kot 1% marketshare. Office obstaja v različici za Mac in Windows, ki imata skupaj več kot 98% tržni delež na namizju.

Ima vsaj okoli 2 in raste. Ampak nihče od MS-ja ne pričakuje, da bo pravočasno reagiral. Ne samo zato, ker so veliki, predvsem zato ker so V VSEM pozni. Od oken, interneta, do raznih zune in xbox.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

drejc ::

> Websphere od ibm ni opensource

Websphere CE je opensource.

> Ibm pa kaj? Eclipse?

Eclipse je eden najbolj podprtih in najbolj razširjenih open source projektov, kar jih je svet videl, fyi.


Sicer je pa sparitev IBMja in JAVE imho čisto evolucijske narave, saj je Velikomodri poleg Oracla daleč največji promotor jave. Nekdo pač mora dati Sunu milosten metek, neglede na popularnost jave.
"Rise above oneself and grasp the world"
- Archimedes of Syracuse

zos ::

Vem kaj je Eclipse, ga dnevno uporabljam in je super. Post je bil samo replika na zgornje trditve, da java ni opensource in da je IBM velik promotor opensourca. Kar ne drzi popolnoma.

destroyer2k ::

zos

Nisem vedel da sun nima vse patente za java. Drugače pa IBM je promoto open source, ampak do neke meje, ker ne bojo dali vse svoje stvari open source, saj imajo veliko zaslužka za nekatere stvari in če bi dali open source, bi kdo drug lahko ih izpodrinil.

thramos ::

>Saj ni potrebe... Linux ima manj kot 1% marketshare. Office obstaja v različici za Mac in Windows, ki imata skupaj več kot 98% tržni delež na namizju.

Ima vsaj okoli 2 in raste. Ampak nihče od MS-ja ne pričakuje, da bo pravočasno reagiral. Ne samo zato, ker so veliki, predvsem zato ker so V VSEM pozni. Od oken, interneta, do raznih zune in xbox.


0.88%. Krivulja pa tudi ni ravno exponentna ...

destroyer2k ::

thramos

Ampak se bo precej povečalo sedaj, ko bodo dosti države v upravi uvedle linux. Po mojem mnenju bo MS v roku 2-3 lete naredil office tudi za linux saj to im prinaša največji dobiček.

Poldi112 ::

Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

destroyer2k ::

Poldi112

Ah ta stran sploh ni verodostjna. Ker opažam par stvari ki niso resnične, kot je Mac osx samo 5% itd.

Matrin ::

Pri takih številkah ne moreš o neki verodostojnosti govorit, ker so to diviacije ki jih povzroči lahk že sprememba vzorca. Edini konsistenten podatek, ki jih iz teh analiz lahko ugotovimo je, da večino ma vsekakor windows, nekaj malega ima OSX še manj ma pa Linux.

infiniteLoop ::

Edino dva slabsa scenarija si lahko predstavljam. In to sta, da Sun prevzame Microsoft ali Oracle. Drugace pa tudi jaz dvomim v IBMove odprtokodne reference.
Potem pa je polno projektov za katere je vprasenje ce bi se se razvijali. Netbeans je meni recimo dosti bolje zastavljen projekt od Eclipse, bodo podpirali oba? Glassfish vs Websphere? Mysql vs DB2? Solaris vs AIX?....
None of us is as dumb as all of us.

Zgodovina sprememb…

jype ::

Sun pa IBM se že od nekdaj bolj postrani gledata. Ni naključje, da se Eclipse imenuje kakor se.

opeter> Saj ni potrebe... Linux ima manj kot 1% marketshare. Office obstaja v različici za Mac in Windows, ki imata skupaj več kot 98% tržni delež na namizju.

Če samo ena državna uprava (normalno velike države) ali njen del (zdravstvo, sodstvo, whatever) preide na Linux in OpenOffice namesto na Linux in Microsoft Office je to za Microsoft velika izguba. A ker trenutno Microsoft Office na Linux mašinah ne deluje, se to dogaja redno. Vprašanje je zgolj, kdaj se bo Microsoft odzval.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Icematxyz ::

Resnično škoda bi bilo če takšno podjetje kot je Sun ne bi več zmoglo ali ne bi imelo več ambicije po samostojni poti in ne ni več zagovarjalo takšne strategije kot jo.

IBM je za moje pojme popolnoma drugačno podjetje z drugačnimi metodami in strategijami.

terryww ::

Sun tone globlje iz leta v leto. Hvala bogu bodo zdaj imeli neko finančno stabilnost. Par projektov bo verjetno zamrlo. Upam, da med njimi ne bosta ZFS in OpenSolaris. Pri IBM-u imajo vsekakor šanso naredit z OpenSolarisom to, kar so naredili z Eclipsom.

squngy ::


Če samo ena državna uprava (normalno velike države) ali njen del (zdravstvo, sodstvo, whatever) preide na Linux in OpenOffice namesto na Linux in Microsoft Office je to za Microsoft velika izguba. A ker trenutno Microsoft Office na Linux mašinah ne deluje, se to dogaja redno. Vprašanje je zgolj, kdaj se bo Microsoft odzval.


Kakšne teorije jao. To bi sicer bilo res če bi bil linux v veliki rasti (veliko večji kot je).
Tako pa MS res nerabi biti tako neumen, da gre svojim strankam olajšati prehod iz svojih sistemov na konkurentove.

Trenutno toliko in toliko uprav (itd.) razmišlja o linuxu in open sourcu. Koliko pa bi jih če bi vedeli, da bojo imeli na linuxu isto orodje kot prej in večina uslužbencev praktično nebi potrebovala nobenih prilagoditev/tečajev?

A res misliš da se mikrosoftu bolj splača delati office za par procentov folka, ki verjetno tako ali tako raje uporablja odprto kodo, kod da poskuša prisiliti ljudi da uporabljajo winse za to da bodo imeli office? (in stem dobi okoli +100$ na workstation, kot bi z linux officem)

filip007 ::

IBM povečuje apetit po namiznem OS mogoče še kaj bo iz tega...

IBM Open Solaris ali IBM Java Desktop X...Sun je naredil prvi 3D manizje že nevem gdaj...
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

Bistri007 ::

Sun je podjetje, ki ga vodijo inženirji in njihova vizija. Glavna prednost IBM je že od časa luknjanih kartic močan prodajni oddelek, in v zadnjih časih podpora prodanih rešitev.

Sun ima tehnologijo, IBM jo zna "monetizirati", tj. prodati & služiti. Oracle & Cisco se bojita, kaj se bo zgodilo z Javo - mogoče se ne bodo mogli zanašati več tako nanjo, če jo bo imel v rokah Big Blue.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Icematxyz ::

Malo je tudi problematično dejstvo da če je nekaj bilo izdano pod GPL ne moreš kar kupit in reči zdaj pa je to closed source.

Seveda ne bom preveč pametoval ampak menim da nekaj je tudi na tem. Ne gre to kar tako čez noč.

djurodrljaca ::

Malo je tudi problematično dejstvo da če je nekaj bilo izdano pod GPL ne moreš kar kupit in reči zdaj pa je to closed source.


Seveda da lahko, ampak ta verzija, ki je bila do sedaj pod GPL, je še zmeraj open source, od takrat ko pa postanejo lastniki kode pa lahko dajo kodo pod closed source.

Icematxyz ::

Nevem nevem... Je bila ena piz...arija s tem enkrat če se prav spomnim. Da ne gre to kar tako. Seveda pa nikoli se nisem preveč poglabljal zato nebom 100% nekaj trdil.

Če pa je nekdo 100% v nekaj prepričan in ne govori na pamet pa bom mu tudi vrjel. Ampak ni tako črno-belo vse skupaj če prav razumem jaz zadevo.

Daedalus ::

Na koncu je Sun pohopsal Oracle. Link
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

noraguta ::

ouch , huda brca drugega največjega ponudnika midleware rešitev , mogočnemu IBMu. zanimivo bo sedaj ima oracle praktično celoten tech stack podsvojo streho.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Bistri007 ::

Sunovi produkti in storitve so bolj komplementarni Oraclovim kot IBM.
Oracle je SW podjetje, Sun večinoma HW.

Oracle dobi Sunovo Niagara, ki je super ravno za SQL. Obenem pa še Javo in mySQL.

Sedaj lahko malo manj forsirajo "unbreakable linux" in se diferencirajo s Solarisom
:D
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Daedalus ::

Jap, če tole naredijo pravilno, bo IBM mel probleme.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Icematxyz ::

http://ctrambler.wordpress.com/2009/04/...

Ne ravno spodbudno mnenje oziroma bolj črn možen scenarij.

Casualties? Java and MySQL for sure


http://www.theregister.co.uk/2009/04/20...

He said: "Oracle's interest in Sun is very clear - they aspire to help customers simplify the development, deployment and operation of high value business systems, from applications all the way to datacenters. By acquiring Sun, Oracle will be well positioned to help customers solve the most complex technology problems related to running a business."


Biznis, stranke... Nič kaj jih ne zanima MySql sam po sebi zaenkrat pretirano... Zagotovo škoda. Ampak pustimo se presenetiti.

Zgodovina sprememb…

Bistri007 ::

Icematxyz, ta tipo bluzi.

$7bn je preveč za IBM, da bi prevzelo konkurenta (HW+SW), in ga uničilo. Kaj šele za veliko manjši Oracle, kjer je večina Sunovih tehnologij komplementarnih. In kako naj bi, če pogledaš Oraclov PR, Sun povečal prihodke Oracla za več kot vse njihove dosedanje pripojitve, če jih mislijo ukiniti?

Z mySQL lahko Oracle lepo služi in podjetjem prodaja podporne pogodbe (veliko lažje kot Sun, kjer je nekaj mySQL developerjev odšlo). Tudi če se podjetja odločijo za (delen) downgrade na mySQL, nekaj služijo. Hkrati pa lahko omogočijo lažji upgrade. Ne pozabi, tudi IBM prodaja svojo DB2!

Zaviranje Jave je neumno. Firma hoče služiti z Javo!
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Daedalus ::

Da vidimo - z Sunom dobi Oracle Javo, Niagara platformo (zelo hiter vzporeden I/O perfomance - direkt za baze ganjat), kompletn HW, storage tehnologije, OS... se pravi, da lahko pakirajo namenske škatle z napisom Oracle DB/Application server/Whatever. Ksr pomeni, da majo na lepem IBM-u ekvivalentno ponudbo.

IBM se tolče po glavi, da je kr hudo, IMO.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Icematxyz ::

Nevem. Sam nisem zadovoljen. Upam da bo čas pokazal da se motim ampak ta poteza mi ni všeč da se je SUN prodal.

opeter ::

Super bi bilo, če bi zdaj to združeno podjetje Oracle + SUN prevzel kdo drug :D Recimo Istrabenz.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Bistri007 ::

Sun je imel market cap nad $200bn. Bilo pa prošlo

Sunove tehnologije imajo večjo možnost, da obstanejo v Oraclu, kot bi jo imele v IBM. Sun lahko še vedno ostane brand, lahko enkrat v prihodnosti celo naredijo spin-off in je spet samostojno podjetje.

Sicer pa, delničarji se morajo strinjati s tem prevzemom. Transakcija bo izvedena šele enkrat poleti.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Intel želi Atome v strežnikih

Oddelek: Novice / Procesorji
113609 (3010) BlueRunner
»

Llano in Bulldozer šele poleti

Oddelek: Novice / Procesorji
185914 (4722) PrimozR
»

Stojedrni procesor iz Tilere

Oddelek: Novice / Procesorji
82972 (2324) korenje3
»

Prvi 45 nm AMD čipi že na policah

Oddelek: Novice / Procesorji
384491 (2702) tiborrr
»

Po IBM-u še Sun...

Oddelek: Novice / Procesorji
162435 (2435) mh8759a

Več podobnih tem