» »

Kam so šli vsi Blu-Rayi?

Kam so šli vsi Blu-Rayi?

The Register - Poročali smo že o vedno cenejših predvajalnikih Blu-Ray, katerih cene so se v ZDA spustile pod 150 dolarjev, pri čemer smo tiho pričakovali podobno tudi na tej strani Luže. Očitno smo se ušteli. Tržni analitiki ocenjujejo, da se pomanjkanje poceni (to pomeni do 300 dolarjev) predvajalnikov na evropskem trgu do konca božične nakupovalne sezone ne bo popravilo, tako da jih letos Božiček ne bo nosil.

Proizvajalce je nekoliko iznenadil nepričakovan odstrel konkurenčnega standarda HD DVD in Sonyjeva vključitev Blu-Ray enot v PlayStation 3, kar je povzročil hiter dvig povpraševanja. Pomanjkanje ključnih komponent (neuradno se omenjajo modre laserske diode) se je sicer kasneje uredilo, a še vedno ni dovolj izdelanih končnih enot za globalno povpraševanje. Zato so se odločili, da jih pošljejo v ZDA in na Japonsko, kjer pričakujejo najboljši odziv, Evropa pa je za letos izvisela. Prihodnje leto se pričakuje še dodatno znižanje cen.

54 komentarjev

«
1
2

kuglvinkl ::

Kristus, kot da bi šlo za Soylent green.

Se ne rečem, da ni zabavno gledat multimedijske vsebine v HD kvaliteti, samo, umrli pa ne bomo. IMHO :)
Your focus determines your reallity

PaX_MaN ::

Kurac pa to. Za ukinitev HD DVDja so vedeli že januarja. Januarja, jebemti! Eno leto!
PS3 je star dve leti. Dve leti! Ne me zajebavat z "nepričakovanim".

kuglvinkl ::

Evo, eden bo že šou škampom žvižgat, ker ne more do enote ;)
Your focus determines your reallity

Utk ::

Ne gre se, da ne bi preživeli, ampak če pogledate katerikoli japonski, kitajski, ameriški ali nemški izdelek, vse je v Evropi daleč najdražje in še čakat moramo najdlje. Lepo nas nategujejo direkt v rito.
No, meni je vseeno, še dvd playerja ne rabim, kaj šele blue-ray, vseeno pa ni to prav.

Ratsum666 ::

Evropa spet zvisela k smrku iz nosa sred zime.

kuglvinkl ::

Lej, če maš dobro kišto, je v čem točno problem zvezat grafično karto in TV? Če že eni umirajo, ker ni enot...

Japonski trg je specifika, tko da je edina primerjava US. Pa tut tam se da klikat po net štacunah, al ne?
Your focus determines your reallity

dukenukem ::

ja kaj pa mislijo, da se bojo enote po 300€ prodajale kot žemlje :))sj še ni potrebe ,mogoče zdj, k bo gta4 mel 20gb :O

Dr_M ::

In pol se cudijo, zakaj tok piratstva.



Sej bi kupil, pa ne morem...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

squngy ::

Ma ta sony vedno mal šmergla evropo... (sej ne rečem da je drugi pa zelo)

destroyer2k ::

CrniE

Narobe najdražje je v avstraliji, tam ponavadi dobijo najpozneje in najdražje plačajo.

FireSnake ::

Potem, ko pa prispejo bi morali pa vsi ignorirat.

Evropo molzejo kot kravo molznico, vsaj enkrat bi morali nazaj vsekat!
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Bor H ::

Sej mobitele dobimo prej ponavad, vsaj nokia pa SE lepo skrbijo za nas :) Tko da jst sm že s tem zadovoljen, mi je pač mobi najbolj pogosto uporabljan gadget :)

Blueray se dobi čez lužo v obliki USB pekača za manj kot 300dolarjev, pr nas žal še ne, mogoče za naslednji december :)

phong ::

Menim, da je Blu-Ray (al pa HD DVD) povsem zgrešen razvojni izdelek. Zakaj:
- za velike kapacitete so ga močno prehiteli Trdi diski (s kapaciteto do 1.5TB). Pa še cenovno so diski povsem konkurenčni
- Za prenašanje pa so mnogo bolj priročni USB ključki (sticki), katerih kapaciteta tudi že sega v nivo Blue-Rayev. Sploh pa CD (oz. Blu-Ray s svojo velikostjo ni prenosen.

- Potem so tu še slabe izkušnje s CD-ji in DVD-ji (vsi backupi so na cd-jih vedno prej crknil, kot trdi diski... Pa čeprav so bili v temi. Stvar je izgleda preveč organska). Blu-Ray mora imeti podatke še bolj zgoščene kot CD in DVD, zato bo problem verjetno še večji...

Mislim, da je odločitev, da v Evropi Blu-Rayev ne bodo zniževali čisto upravičena. Računali so, da smo Evropejci pametnejši, zato ne kupujemo vsakega odpadka tehnologije, ki nam ga ponudijo.
Naj živi Blu-Ray, ampak jaz ga ne kupim, tudi če ga močno pocenijo!

*** Edini problem so Bootable CD-ji s programi, ki pa verjetno že imajo USB-stick nadomestila, saj je vedno več netbookov brez CD/DVD pogonov (ali kdo ve kateri programi znajo USB-stick spremeniti v Windows Bootable CD?)

ender ::

*** Edini problem so Bootable CD-ji s programi, ki pa verjetno že imajo USB-stick nadomestila, saj je vedno več netbookov brez CD/DVD pogonov (ali kdo ve kateri programi znajo USB-stick spremeniti v Windows Bootable CD?)
Išči PEtoUSB.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.

kuglvinkl ::

Računali so, da smo Evropejci pametnejši, zato ne kupujemo vsakega odpadka tehnologije, ki nam ga ponudijo.

+1. Čeprav, žal, ni res :)
Your focus determines your reallity

Shaky ::

Sorry, ampak živo se mi jebe za Blue Ray in podobna sranja! Dokler ne bodo dostopna navadnim smrtnikom(recimo okrog 30 € pa še to je preveč), jih ne bom pogrešal! Ker jih večina ne potrebuje! Potrebujejo jih samo tisti, ki mislijo da jih! V resnici jih pa ne! Ampak do te stopnje preobrazbe, je žal dolga pot :))

LP

Dare

kuglvinkl ::

Ma ne, milsm, zdej sem si ogledu Dark Knight v HD (1080p). Je razlika, očitna. DVD nima za burek v primerjavi s to ločljivosjo. (PS. bi blo pa še boljš it gledat ta film v iMAX kino...)
Your focus determines your reallity

KandazaR ::

Pa sej film v hd ločlivosti ni nujo samo na blue ray. Prihodnost je itaq na vod. Kot rečeno blue ray ploščki so prišli prepozno in so še vedno občutno predragi. Sicer pa malo pomislite kolikokrat pa date še kak v dvd enoto v računalniku (osebno mogoče 1x na dva tedna). Pri taki hitrosti interneta in pa za kak drobiž dobiš usb kluček (in to v vedno večjih kapacitetah) bo optičnim enotam prej ali slej odklenkalo (vsaj v računalništvu).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KandazaR ()

patrickas ::

Po moje bodo filme čez nekaj let prodajali na na usb ključih in ne več na dvd-jih in blue ray.
Ali pa si bodo izmislili kakšen pink ray pa nas s tistim zajebavali:)

celada ::

cez par let bos meu ti lepo filem na zahtevo, lepo preko interneta ne pa prek prenosnega medija :)

destroyer2k ::

celada

To moreš biti optimist da res misliš da bo za par let tako. Če gledam jaz na trenutno stanje se še bo rabilo 5-10 let za mainstream. Ker trenutne hitrosti interneta ne gredo hitro naprej. Še veliko ljudi ima lahko max. povezavo 1mb, kar je premalo za hd streaming.

Okapi ::

Ma ne, milsm, zdej sem si ogledu Dark Knight v HD (1080p). Je razlika, očitna. DVD nima za burek v primerjavi s to ločljivosjo.


Ne samo DVD. Slika z blu-raya je v resnici boljša kot v (navadnem) kinu (za IMAX si ne bi upal na pamet trditi). Če imaš fullHD projektor in spodobno prostorsko ozvočenje, lahko danes doma filme gledaš bolje kot v kinu.

O.

Berserker ::

Joj zaj pa nem mogo pečt iger za ps3 kr je predrago.:));((:P

BigWhale ::

"nekoliko iznenadil nepričakovan"

Saj ne, da bi bil pikolovski ampak... Iznenadil? A je to uhm, valid, v slovenštini?

Okapi ::

Ne samo da si pikolovec, tudi napake iščeš tam, kjer jih ni (beri: precenjuješ svoje znanje;-)

SSKJ
iznenáditi -im tudi znenáditi -im dov. (á a) knjiž. presenetiti: novica jih je iznenadila; pismo ga je prijetno iznenadilo; iznenadil nas je z obiskom ...

Po SP je sicer odsvetovano, ni pa prepovedano ali napačno.

O.

Prospekt ::

Zdej vsi dilajo fullHD plazba/lcdtv + bluray po pribl. 1000€

Coinbird ::

V Sloveniji je Blu-ray, kot vedro vode, ki fizično nosiš domov.
Na vodovodnem omrežju še vedno nismo.

Dokler ne bojo optična vlakna res zelo razširjena in vsa vsebina v HD kvaliteti je vse le drag utrinek prihodnosti.
Milim, da prodajo televizij tiščijo naprej predvsem 'next gen.' igralne konzole in veliki športni dogodki; olimpijske igre, svetovno oz. evropsko prvenstvo v nogometu.
(In partially high-pitched voice) Feel good (9x)

Spc ::

Kam so šli vsi Blu-Rayi?

V avstrijo po kavo.

Zadeva je tudi takšna da niso vsi filmi na blurayih v takšni ločljivosti kot bi radi ampak so samo upsample-ani.
 

BigWhale ::

Ne samo da si pikolovec, tudi napake iščeš tam, kjer jih ni (beri: precenjuješ svoje znanje;-)

SSKJ
iznenáditi -im tudi znenáditi -im dov. (á a) knjiž. presenetiti: novica jih je iznenadila; pismo ga je prijetno iznenadilo; iznenadil nas je z obiskom ...

Po SP je sicer odsvetovano, ni pa prepovedano ali napačno.

O.


A nisi prebral mojega posta? Spraseval sem se ce je to prav. Ce bi bil preprican, da je narobe bi napisal:

"wtf? narobe luzrji ne znate pisat!"

Vlady ::

Menim, da je Blu-Ray (al pa HD DVD) povsem zgrešen razvojni izdelek. Zakaj:
- za velike kapacitete so ga močno prehiteli Trdi diski (s kapaciteto do 1.5TB). Pa še cenovno so diski povsem konkurenčni
- Za prenašanje pa so mnogo bolj priročni USB ključki (sticki), katerih kapaciteta tudi že sega v nivo Blue-Rayev. Sploh pa CD (oz. Blu-Ray s svojo velikostjo ni prenosen.

- Potem so tu še slabe izkušnje s CD-ji in DVD-ji (vsi backupi so na cd-jih vedno prej crknil, kot trdi diski... Pa čeprav so bili v temi. Stvar je izgleda preveč organska). Blu-Ray mora imeti podatke še bolj zgoščene kot CD in DVD, zato bo problem verjetno še večji...

Mislim, da je odločitev, da v Evropi Blu-Rayev ne bodo zniževali čisto upravičena. Računali so, da smo Evropejci pametnejši, zato ne kupujemo vsakega odpadka tehnologije, ki nam ga ponudijo.
Naj živi Blu-Ray, ampak jaz ga ne kupim, tudi če ga močno pocenijo!

*** Edini problem so Bootable CD-ji s programi, ki pa verjetno že imajo USB-stick nadomestila, saj je vedno več netbookov brez CD/DVD pogonov (ali kdo ve kateri programi znajo USB-stick spremeniti v Windows Bootable CD?)

Točno tako, itak pa si lahko HD vsebine ogledujem preko neta in mi BR ne nuca čisto nič.
Lep bo dan, bo bodo odkrili kaj boljšega kot CD-je/DVD-je/BR-je/"u name it"!!! Čisto vsako sranje crkne po parih letih, edino do sedaj mi še vedno dela CD iz leta 94 od TDK-ja. Ostalo je vse crap od crap.
Kar se tiče cene: ja folk, če ne boste kupovali se bodo cene znižale, ker ne bodo prodali. Tako kot grejo sedaj dol cene avtomobilom. Folk nima več keša in jih ne kupuje, proizvajalci pa imajo polne zaloge in jih hočejo spraznit...
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

USS Liberty ::

Če primerjamo, kako so pred leti padale cene DVD playerjev in kako sedaj padajo cene blu ray playerjev, vidimo, da cene blu ray playerjev padajo vsaj tako hitro, kot so nekoč cene DVD playerjev. Jaz sem recimo nekoč za svoj prvi DVD player dal več kot 100.000 bivših SIT.... Se pa tudi pri nas dobi že dober blu ray player za manj kot 300€.

Problem niso toliko cene blu ray playerjev, ampak predvsem cene blu ray filmov, ki so v Evropi, in jasno še posebej pri nas, še posebej zasoljene. V ZDA so cene bu ray filmov veliko bolj prijazne. Transformerse dobiš recimo v ZDA že za 10$. In tudi na splošno so v ZDA cene blu ray filmov skoraj za polovico cenejše kot v Evropi.

Kar se pa tiče kvalitete slike in zvoka, bo pa blu ray še kar nekaj časa ostal car, saj je daleč superiornejši od tistega kar ponujajo DVD, razni piratski ripi in pa tudi VOD. Jaz sem si ogledal že cca. 15 blu ray filmov in lahko rečem, da sta slika in zvok fantastična, fenomenalna... In blu ray vsekakor ima prihodnost predvsem kot nosilec za filme...
http://en.wikipedia.org/wiki/USS_Liberty_%28AGTR-5%29

Doc123 ::

Vlady: Motiš se, v računalništvu večje povpraševanje zniža ceno, ne zviša. Vsaj kar se tiče proizvajalcev, ki povečajo proizvodnjo in tako pade cena. Cena se ob velikem povpraševanju zviša le pri kakih specifičnih recimo grafičnih karticah ipd, katere imajo prodajalci že kupljene in potem nabijejo maržo.

Sedaj so Blu Rayi dragi ker ni povpraševanja, ne ker ga je preveč. Povpraševanja po drugi strani tudi ni med drugim, ker so visoke cene. Kaj je potrebno da se pride iz začaranega kroga?

Moje mnenje je da nebi bilo dobro, če se blu rayi (mislim na medije in pekače za comp., amapk te so odvisni od komponent) ne pocenijo še dolgo. DVD s svojimi bogimi 4gb postaja premajhen, ob velikosti sedanjih diskov. Leta nazaj si zapekel 5 CDjev in si že spraznil polovico prostora na trdem disku, sedaj moraš za povprečni disk DVDjev zapeči kakih 50. Z drugimi besedami: Ko so se CD pekači ter mediji za navadne uporabnike pocenili je bil slednji kake 3-4% povprečnega trdega diska. Sedaj je en DVD (ki je 6x večji) kljub temu le dobra pol procenta.

Potem pa še ne pozabimo na upočasnitev razvoja velikosti trdih diskov v zadnjih 5 letih (včasih se je v enem letu podvojil) vidimo kako počasi napreduje tehnologija optičnega zapisa. DVD je star več kot 11 let 8-O Čas je za napredek :)

Nekam je podatke treba zapisovat, diski ter flash pomnilniki so vsi začasni in so varni še manj kot optični mediji.

Bellzmet ::

Jaz bom kupil Blue-Ray snemalnik, ko bodo stali okrog 30 EUR. Do takrat bo pa DVD še čisto dovolj dober.

kanzyani ::

CrniE

Narobe najdražje je v avstraliji, tam ponavadi dobijo najpozneje in najdražje plačajo.


BS. očitno še nisi biu tam.... cene so mal dražje od ameriških in dosti cenejše od evropskih....

VolkD ::

Jaz bom kupil Blue-Ray snemalnik, ko bodo stali okrog 30 EUR. Do takrat bo pa DVD še čisto dovolj dober.

+1
Preden zaspiš zapri oči. Preden zapreš oči, ustavi avto.

opeter ::

Ne gre se, da ne bi preživeli, ampak če pogledate katerikoli japonski, kitajski, ameriški ali nemški izdelek, vse je v Evropi daleč najdražje in še čakat moramo najdlje. Lepo nas nategujejo direkt v rito.


Poglej, nekateri nimamo teh težav. Nismo nori, da bi vedno kupovali najnovejše, pa kar je trenutno moda... ker je fancy? Pa koga briga. Letos sem kupil svoj prvi namizni DVD-player, za 35 € (zdaj so še cenejši). Z DVD-jem bomo nekateri dolgo časa zdržali.

Če si tehnofil, se pač odseli v eno bolj tehnokratsko-nadarjeno deželo.

No, meni je vseeno, še dvd playerja ne rabim, kaj šele blue-ray, vseeno pa ni to prav.


S tem pa se v celoti strinjam. V potrošniški družbi te grdo izrabijo, plačaš več kot sosed, na koncu pa moraš še načakat, da dobiš določeno zadevo. Neverjetno!

:)
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

Pesimist ::

Kristus, kot da bi šlo za Soylent green.

Se ne rečem, da ni zabavno gledat multimedijske vsebine v HD kvaliteti, samo, umrli pa ne bomo. IMHO :)


Ma daj kzglovnik, govori zase. Ce rad gledas ta zmazek imenova Divx/DVD izvoli. Jaz bi pa zelo rad imel HDje se samo. Cim ga je mozno dobiti ga tudi zdownloadam neglede ce je ze Divx verzija na razpolago.

kriko1 ::

Ta zmazek je bil pred leti še čisto dobra zadeva... no ne čisto vsak rip - vsak ne ve ripat, ker je proces ki zahteva nekaj znanja.
Danes jaz si ne najdem nekako časa da bi ždel pred ekranom in gledal film, zato tudi ne hrepenim po taki opremi, kar me bolj zanima je krajšanje časa on the go. Torej si film naložim na telefon in si lepo krajšam čas medtem ko npr. grem z vlakom nekam. Glede na to da moj telefon ima 320x240 ekran ni potrebno nekega super-resolution sourca.

mtosev ::

Ne gre se, da ne bi preživeli, ampak če pogledate katerikoli japonski, kitajski, ameriški ali nemški izdelek, vse je v Evropi daleč najdražje in še čakat moramo najdlje. Lepo nas nategujejo direkt v rito.


Poglej, nekateri nimamo teh težav. Nismo nori, da bi vedno kupovali najnovejše, pa kar je trenutno moda... ker je fancy? Pa koga briga. Letos sem kupil svoj prvi namizni DVD-player, za 35 € (zdaj so še cenejši). Z DVD-jem bomo nekateri dolgo časa zdržali.

Če si tehnofil, se pač odseli v eno bolj tehnokratsko-nadarjeno deželo.

No, meni je vseeno, še dvd playerja ne rabim, kaj šele blue-ray, vseeno pa ni to prav.


S tem pa se v celoti strinjam. V potrošniški družbi te grdo izrabijo, plačaš več kot sosed, na koncu pa moraš še načakat, da dobiš določeno zadevo. Neverjetno!

:)

jaz sn ze leta 2000 mel DVD pogon. >:D
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Berserker ::

Jas pa sem še na disketah šmrk :8) .
Sicer pa sej če dvoslojci niso tak prodajani kak bojo potem bluray. Rešitev za tiste ko rabijo prenos velikih datotek je prensoni disk. Blureyi so itak bolj za ps3 igre.

Prospekt ::

1.Prostoren SSD disk za sistem.
2.Tera diski(i) za datoteke.
3.Optika do doma.
4.FullHD plazma + blu-rayRW za ogled filmov

Vse to in še več v naslednjem desetletju.
No ja nekateri imamo optiko že sedaj.

Okapi ::

No ja nekateri imamo optiko že sedaj.


Nekateri imamo poleg optike že sedaj tudi tera diske za datoteke, fullHD TV/projektor in blu-ray predvajalnik za gledati filme, za preprosto prenašanje datotek pa še 16 GB ključek. SSD diska pa za domači kino ne rabiš.

Ne čakaj na naslednje desetletje, če lahko uživaš že danes:)))

O.

korelem ::

@Okapi,
True, true...8-)

Prospekt ::

DAJ mi par tisoč evrov pa ti z veseljem ustrežem.
Moral bi zraven dopisati v naslenjem desetletju za večino ljudi.
Ker če imaš fullHD projektor/TV ter blu-ray predvajalnik niti pod razno ne spadaš pod večino.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Prospekt ()

Utk ::

Poglej, nekateri nimamo teh težav. Nismo nori, da bi vedno kupovali najnovejše, pa kar je trenutno moda... ker je fancy? Pa koga briga. Letos sem kupil svoj prvi namizni DVD-player, za 35 € (zdaj so še cenejši). Z DVD-jem bomo nekateri dolgo časa zdržali.

Če si tehnofil, se pač odseli v eno bolj tehnokratsko-nadarjeno deželo.


Ne gre se samo za ta blue-ray, gre se za vso robo, ki je narejena praktično kjerkoli na svetu, kot sem tudi napisal. Morda si kupil dvd player za 35 evrov, v zda ga bi pa morda za 25. Zarad 10 evrov res ne boš propadel. Ampak pri avtih je enako. Pri vseh stvarah je enako. In kaj boš zdaj, kupil predzadnjega narejenega yuga 45, da ne boš nekaj preplačal? Lahko si pogledaš tudi kako se zdej evropska komisija spravlja na farmacevte...ni prave konkurence. 500 milijonski trg, pa ni prave konkurence. Potem pa še tam, kjer je, recimo pri računalniški robi, to izkoriščajo. Ker smo itak navajeni, da vse plačamo pol več kot Američani ali Japonci. Sej počasi se bo to popravilo, hitro pa ne. A ni žalostno, da marsikatero kitajsko, japonsko ali evropsko stvar dobiš iz kakšne vaške trgovine v Arizoni s poštnino in vsem skupaj cenejše kot je dobiš v BTC-ju? Zakaj bi blo potem pri jogurtu kaj drugače. Recimo.

axee ::

No ja nekateri imamo optiko že sedaj.


Nekateri imamo poleg optike že sedaj tudi tera diske za datoteke, fullHD TV/projektor in blu-ray predvajalnik za gledati filme, za preprosto prenašanje datotek pa še 16 GB ključek. SSD diska pa za domači kino ne rabiš.

Ne čakaj na naslednje desetletje, če lahko uživaš že danes:)))

O.


Moja izbira bi bila ista, samo da bi denar za blu-ray predvajalnik zamenjal za recimo WD TV HD Media Player (pri čemer bi uporabljal 16gb ključek), in še ostal bi mi denar za še kakšen tera disk. Recite mi pirat, ampak trenutne cene HD vsebin so predrage za vsakdanjega ljubitelja HD filmov.

Jst ::

>In blu ray vsekakor ima prihodnost predvsem kot nosilec za filme...

Za filme ja, za shranjevanje oz. backup pa vprašanje.

Jaz že nekaj mesecev študiram, kaj bi lahko uporabil za backup tera podatkov. Vendar, seveda, nočem da se prepisuje, pa recimo 1x na mesec, je to 12 tera? Kaj naj si vsak mesec kupim 1TB NAS? (ne, ni pr0n, vsakdanji kruh namreč)

BluRay je res super za filme. Zvok iz prave postavitve je ...UAU!! faktor... Edino kar mi je malo žal, je to, da ene 10 let nisem imel TVja, lani sem pa kupil en crap CRT, za gledati Odmeve ob 22ih, pa zaradi tega, ker je prišel t-2 s svojo ponudbo in sem vzel tudi t-2.tv. FullHD bi si kupil, če bi vedel, da bo več dobrih iger izšlo za konzole, kot za PC.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PrimozR ::

1.Prostoren SSD disk za sistem.
2.Tera diski(i) za datoteke.
3.Optika do doma.
4.FullHD plazma + blu-rayRW za ogled filmov

Vse to in še več v naslednjem desetletju.
No ja nekateri imamo optiko že sedaj.


-komp z SSDjem za internet/delo (256 oz. nekaj več prostora za udobno uporabo).
-komp, nafilan s tera diski kot centralni file server (vsa medija in prenosljivi podatki, recimo 'moji dokumenti')
-komp, sposoben predvajati FullHD filme (praktično katerikoli dual core), recimo en AMDjev X2 na 780g mATX plati, seveda povezan v mrežo, na TV priklopljen prek HDMIja.
-TV seveda HD/FullHD LCD/Plasma

Predvajanje filmov na TVju oz. glasbe na 'delovnem' kompu direktno prek mreže. S tem sploh eliminiraš kakršnekoli prenosljive medije. It's all at the click of a button!

Dr_M ::

Ali pa imas en comp, ki je vse to spodoben delat.
Eni se sploh ne zavedate, koliko stroma porabi en comp, sploh ce je prizgan 24/7.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Letos pričakovanih 100 milijonov prodanih Blu-rayev

Oddelek: Novice / Optične enote / mediji
133506 (2703) Smeagol
»

Blu-Rayji na Japonskem vedno priljubljenejši

Oddelek: Novice / Optične enote / mediji
415028 (3652) PaX_MaN
»

Blu-Rayi cenejši, a nepriljubljeni (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Optične enote / mediji
5310376 (7596) Gregor P
»

Kam so šli vsi Blu-Rayi? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Optične enote / mediji
549817 (7434) kuglvinkl
»

Blu-ray Samsungov predvajalnik v Evropi in TDK-jev 200 GB medij

Oddelek: Novice / Optične enote / mediji
174528 (3850) Matevžk

Več podobnih tem