Novice » Operacijski sistemi » Neutrudni Windows XP
pavel1 ::
hja nima veze zakaj so se dogajal, errorji, bsod so splet okoliščin.. na xpjih so se mi pač dogajali, na visti pa še ne. zaradi mene je lahko voodoo magic kriv za to, meni je le glavno da se ne.
francek, a sm ti js kriv za to? a sem rekel da pojdi na visto, ker drugače si ....? ne nisem in to ni moj point. sem lepo že 10x rekel da mej tisto kar maš dokler ti lepo dela. in če imaš photoshop, ki dela le na xpjih bodi na xpjih. kdo te sili da greš na visto? js le pravim da photoshop dela lepo tudi na xpjih, nisem pa js kriv da imaš ti takšnega, ki ne dela. tako kot tudi nebi bil kriv, če bi imel 1ghz procesor in zaradi tega nebi mogel na visto.
Sem lepo napisal, da sem pač kupil nov komp in zaradi M$ zaplankanosti nisem imel možnosti nakupa novega računalnika z naloženimi XP-ji(po domače-jebe se njim za uporabnike malce starejših programov,naj si kupijo nove). E vidiš, ta pristop pa mi ni všeč! Da veliki strokovnjaki ne omogočijo kompatibilnosti, pa tudi vse pove o njih.Evo, zadnjič me ena mamika pobara, zakaj na novem kompu ne delajo otroški programi DZS-ja(ki so stali 15.000 SIT po komadu!). Kaj bi ji rekel ti?
GOOD POINT!
Ta logika zelo dobro velja za podjetja! Imajo stare programe, poiskali so cel kup dodelav da vse skupaj nekako dela in nov OS pomeni nove težave in jajca, zato menjuješ OS redkeje kot je želja proizvajalcev!
Še kakšno 1-2 leti bomo nalagaloi XP, potem pa prtide prehod vseh sistemov skupaj (v recimo pol leta) na Visto ali WIndows 7 ali karkoli bo ime. In jasno da že sedaj nove PCje kupujemo take, da lahko ženejo VIsto, samo gor dajemo XP.
trnvpeti ::
pavel, te spet lahko popravim, ta logika velja tudi za doma
za tiste, ki to ne velja, tako nimajo niti licencnih winsev, kaj šele ostalo
za tiste, ki to ne velja, tako nimajo niti licencnih winsev, kaj šele ostalo
pavel1 ::
No, iz tega stališča je tudi razumljivo zakaj veliek forme nočejo iz Xp na Visto - ker jim prehod povzroča same težave.
BTW: slovenske firme niso ravno neka referenca glede sposobnosti.
Če pač v Butalah vsi uporabljajo ButaleEdit 2.0 to še ne pomeni, da je to referenčen software...
In kaj je referenčen softwer za editiranje - Office 2007Ja res je, za večino ljudi pa bi bil Wordpad več kot dovolj, OPenOffice pa sploh luksus.
pavel1 ::
pavel, tudi doma te stane!
Ja imaš prav, ampak večimna ljudi (tistih ki ima vedno zadnje verzije programov) doma fuša... čne kopije, kdor kupi ves softwer pa ravna enako kot v službi, ker seveda stane.-
preem ::
oziroma uporablja free software. v moji firmi uporabljamo free software, sva samo 2 sicer, ampak linux ftw
(čeprav sem kupil laptopa v visto - ker drugače tko ne moreš pri nas - sem jo vrgel dol)
(čeprav sem kupil laptopa v visto - ker drugače tko ne moreš pri nas - sem jo vrgel dol)
MrStein ::
buneech:
Že drugič: Kake so te magične nastavitve ?
(plus se postavi vprašanje, zakaj naj zapravljam čas in denar za :
- nakup Viste
- instalacijo
- nastavitev famoznih nastavitev, ki jo pohitrijo
Da na koncu dobim nekaj, kar že imam v tem trenutku ?
Da se pred najstnicami hvalim, da imam Visto ?
Resno sprašujem.
R33D3M33R:
Dvoklik na skripto jo požene. Ali vsaj vpraša "Naj poženem?".
BigWhale:
A so kdajkoli komurkoli vrnili denar za slabo/ne- delujoči program ?
Vlady:
- "readyBoost? Super zadeva, še posebi, če imaš veliko RAM-a ali hiter USB disk ali flash kartico. "
A stvarca, ki v vseh benchmarkih PC pospeši kvečjemu za 0,75 % ? Razen v nerealnih, prirejenih okoliščinah ?
- pa explorer mi je z vsako verzijo slabši. Če/ko bom prešaltal na Visto, bom končno začel uporabljati alternativo ala Total Commander ali podobno
- "Sidebar"
Ja, kaj z njim ? Kaj zmore, kar prej na XP ljudje niso mogli ?
- "Start meni je boljši nov."
Se strinjam. Čeprav je način odpiranja podmenijev od programov malo hecen. Če pa ga uporabljaš le za vtipk par črk iz imena programa, pa je super. Samo to se da narediti tudi na XP.
- "Preprosto je vista SP1 hitrejša kot XP-ji"
Preprosto ni. (glej zgoraj o magičnih nastavitvah)
- "podpora večjedrnim procesorjem"
Daj ne hecaj se...
- "Še dosti stvari je, samo nekateri sploh sprobal niste,"
O ja, smo. Mesece in mesece smo sprobavali.
PS: Eni imamo OS, da lahko uporabljamo PC, ne pa obratno.
Če se pa še malo poigraš z nastavitvami dela nenormalno hitro.
Že drugič: Kake so te magične nastavitve ?
(plus se postavi vprašanje, zakaj naj zapravljam čas in denar za :
- nakup Viste
- instalacijo
- nastavitev famoznih nastavitev, ki jo pohitrijo
Da na koncu dobim nekaj, kar že imam v tem trenutku ?
Da se pred najstnicami hvalim, da imam Visto ?
Resno sprašujem.
R33D3M33R:
Seveda je to problematično, sploh za Windows uporabnike, ki raje dvokliknejo kot šarijo po konzoli.
Dvoklik na skripto jo požene. Ali vsaj vpraša "Naj poženem?".
BigWhale:
Meni ne dela Mech Commander I, niti v compatibility mode. Delal je pa v Windows 95/98. A mislis, da mi bo kdo vrnil denar?
A so kdajkoli komurkoli vrnili denar za slabo/ne- delujoči program ?
Vlady:
- "readyBoost? Super zadeva, še posebi, če imaš veliko RAM-a ali hiter USB disk ali flash kartico. "
A stvarca, ki v vseh benchmarkih PC pospeši kvečjemu za 0,75 % ? Razen v nerealnih, prirejenih okoliščinah ?
- pa explorer mi je z vsako verzijo slabši. Če/ko bom prešaltal na Visto, bom končno začel uporabljati alternativo ala Total Commander ali podobno
- "Sidebar"
Ja, kaj z njim ? Kaj zmore, kar prej na XP ljudje niso mogli ?
- "Start meni je boljši nov."
Se strinjam. Čeprav je način odpiranja podmenijev od programov malo hecen. Če pa ga uporabljaš le za vtipk par črk iz imena programa, pa je super. Samo to se da narediti tudi na XP.
- "Preprosto je vista SP1 hitrejša kot XP-ji"
Preprosto ni. (glej zgoraj o magičnih nastavitvah)
- "podpora večjedrnim procesorjem"
Daj ne hecaj se...
- "Še dosti stvari je, samo nekateri sploh sprobal niste,"
O ja, smo. Mesece in mesece smo sprobavali.
PS: Eni imamo OS, da lahko uporabljamo PC, ne pa obratno.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
R33D3M33R ::
R33D3M33R:
Seveda je to problematično, sploh za Windows uporabnike, ki raje dvokliknejo kot šarijo po konzoli.
Dvoklik na skripto jo požene. Ali vsaj vpraša "Naj poženem?".
Meni jo odpre v Kate. Se pa ne spomnim ali sem sam nastavil tako ali je to privzeta nastavitev. Vse skripte tako ali tako vedno poganjam preko konzole.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
ALT ::
pavel, a ti zdj hočeš nam dopovedat, da pa vi vržete na vse mašine isti OS in potem na vseh teh mašinah menjate OS?
in ja freeware nima takšne podpore, vendar zato obstaja IT oddelek, ki mora bit več kot sposoben nudit tehnično podporo za mašine, na katerih se uporablja email client in openoffice. to pa ja ni nek zalogaj.
pa kakor vzameš. če imaš podjetje, kjer 5000 ljudi dela na računalniku ne moreš reči da ni veliko podjetje, vsaj glede na porabo računalnikov. kot prvo je definicija velikega podjetja takšno podjetje, ki ima zaposleno več kot 250 ljudi. kot drugo pa a je zate večje podjetje s tega vidika recimo nek proizvajalec avtomobilov, kjer le 3% od recimo 30.000 ljudi dela na računalnikih, ostali pa so na tekočem traku? tam imaš pol manj kot 1000 uporabnikov računalnika..
sicer pa nima smisla da en drugega "posiljujema" z tem kako stvari izgledajo v podjetjih, očitno imamo različne izkušnje, navsezadnje se vsaka firma sama odloča kaj bo delala. js govorim kakšen je vidik v tujih multinacionalkah, kjer sem že videl veliko uporabo freewarea. in pri vseh je bila vedno v uporabi širša različica OSov, včasih so laufal win95+98+2000, zdj se pa najdejo millenium, xp home, pro, 2003 in pa tudi že vista.. to, da bi na vse silili isti OS in ga nato celo menjali na vseh nima smisla in ni ekonomično ravnanje, povzročalo pa bi tudi kup problemov.
in ja freeware nima takšne podpore, vendar zato obstaja IT oddelek, ki mora bit več kot sposoben nudit tehnično podporo za mašine, na katerih se uporablja email client in openoffice. to pa ja ni nek zalogaj.
pa kakor vzameš. če imaš podjetje, kjer 5000 ljudi dela na računalniku ne moreš reči da ni veliko podjetje, vsaj glede na porabo računalnikov. kot prvo je definicija velikega podjetja takšno podjetje, ki ima zaposleno več kot 250 ljudi. kot drugo pa a je zate večje podjetje s tega vidika recimo nek proizvajalec avtomobilov, kjer le 3% od recimo 30.000 ljudi dela na računalnikih, ostali pa so na tekočem traku? tam imaš pol manj kot 1000 uporabnikov računalnika..
sicer pa nima smisla da en drugega "posiljujema" z tem kako stvari izgledajo v podjetjih, očitno imamo različne izkušnje, navsezadnje se vsaka firma sama odloča kaj bo delala. js govorim kakšen je vidik v tujih multinacionalkah, kjer sem že videl veliko uporabo freewarea. in pri vseh je bila vedno v uporabi širša različica OSov, včasih so laufal win95+98+2000, zdj se pa najdejo millenium, xp home, pro, 2003 in pa tudi že vista.. to, da bi na vse silili isti OS in ga nato celo menjali na vseh nima smisla in ni ekonomično ravnanje, povzročalo pa bi tudi kup problemov.
MrStein ::
Glede firm:
- 500 zaposlenih : XP (Visto je prepovedano sploh omenjat v prisotnosti IT fantov )
- 15000 zaposlenih (lani) 2000 in XP, če omeniš Visto se IT fantje tak nasmehnejo ...
- 500 zaposlenih : XP (Visto je prepovedano sploh omenjat v prisotnosti IT fantov )
- 15000 zaposlenih (lani) 2000 in XP, če omeniš Visto se IT fantje tak nasmehnejo ...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
ALT ::
mrstein, čez 3 lete:
1.podjetje: vista (win7 je prepovedano omenjat)
2. podjetje: xp in vista (omeniš win7 in se ti nasmehnejo...)
takšna podjetja majo tudi malo bolj dolgoročne načrte tudi o IT oddelku, in se grem stavit da bodo stvari tako izgledale. to da ti prideš v stik z IT peoni, ki imajo takšen odnos ni ravno stvar za hvalt se. če bi pa imel malo več dostopa bi pa videl, da imajo že dolgoročne načrte o razvoju IT opreme in postopnem prehodu na visto. ti IT guruji pa naj se kar lepo naprej smehljajo, ko bo treba z visto delat bodo pa ali pošteno garali ali iskali službo drugje. to ni korekten odnos IT osebja.
edit: xandros, vsakemu svoje. čez čas sploh več ne bo te debate, zaenkrat pa izberi, kar ti najbolje deluje na trenutni mašini.
1.podjetje: vista (win7 je prepovedano omenjat)
2. podjetje: xp in vista (omeniš win7 in se ti nasmehnejo...)
takšna podjetja majo tudi malo bolj dolgoročne načrte tudi o IT oddelku, in se grem stavit da bodo stvari tako izgledale. to da ti prideš v stik z IT peoni, ki imajo takšen odnos ni ravno stvar za hvalt se. če bi pa imel malo več dostopa bi pa videl, da imajo že dolgoročne načrte o razvoju IT opreme in postopnem prehodu na visto. ti IT guruji pa naj se kar lepo naprej smehljajo, ko bo treba z visto delat bodo pa ali pošteno garali ali iskali službo drugje. to ni korekten odnos IT osebja.
edit: xandros, vsakemu svoje. čez čas sploh več ne bo te debate, zaenkrat pa izberi, kar ti najbolje deluje na trenutni mašini.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ALT ()
Vlady ::
Pa mi najdi te popravke, da mi bo winIDEA normalno delovala pod Visto.
Beside supporting Microsoft Windows platforms (Vista, XP SP2, 2000 SP4, NT 4.0 SP3), iSYSTEM also started supporting Eclipse. With winIDEA 9.7.151 or higher iSYSTEM customers are able to install a so called call plug-in for Eclipse.
A zdej še googla ne znate uporabljat? :)
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
hamax ::
Ti pa ocitno ne znas brat.
Nisem napisal, da winIDEA pod Visto ne deluje, napisal sem, da ne deluje normalno.
Ce ti program scompila sele v tretjem poskusu in se takrat rabi priblizno 1 min za 50 vrstic kode,
to ni nekaj s cemer bi se lahko hvalil.
Seveda po vasi logiki to ni krivda razvijalcev winIDEA-e ampak Viste.
Nisem napisal, da winIDEA pod Visto ne deluje, napisal sem, da ne deluje normalno.
Ce ti program scompila sele v tretjem poskusu in se takrat rabi priblizno 1 min za 50 vrstic kode,
to ni nekaj s cemer bi se lahko hvalil.
Seveda po vasi logiki to ni krivda razvijalcev winIDEA-e ampak Viste.
ALT ::
to je problem lenih proizvajalcev, vista nima nč s tem, razen da podpira lenobo teh proizvajalcev in poskuša stvari vseeno zaganjati..
Vlady ::
buneech:
Že drugič: Kake so te magične nastavitve ?
(plus se postavi vprašanje, zakaj naj zapravljam čas in denar za :
- nakup Viste
- instalacijo
- nastavitev famoznih nastavitev, ki jo pohitrijo
Da na koncu dobim nekaj, kar že imam v tem trenutku ?
Da se pred najstnicami hvalim, da imam Visto ?
Resno sprašujem.
Vlady:
- "readyBoost? Super zadeva, še posebi, če imaš veliko RAM-a ali hiter USB disk ali flash kartico. "
A stvarca, ki v vseh benchmarkih PC pospeši kvečjemu za 0,75 % ? Razen v nerealnih, prirejenih okoliščinah ?
- pa explorer mi je z vsako verzijo slabši. Če/ko bom prešaltal na Visto, bom končno začel uporabljati alternativo ala Total Commander ali podobno
- "Sidebar"
Ja, kaj z njim ? Kaj zmore, kar prej na XP ljudje niso mogli ?
- "Start meni je boljši nov."
Se strinjam. Čeprav je način odpiranja podmenijev od programov malo hecen. Če pa ga uporabljaš le za vtipk par črk iz imena programa, pa je super. Samo to se da narediti tudi na XP.
- "Preprosto je vista SP1 hitrejša kot XP-ji"
Preprosto ni. (glej zgoraj o magičnih nastavitvah)
- "podpora večjedrnim procesorjem"
Daj ne hecaj se...
- "Še dosti stvari je, samo nekateri sploh sprobal niste,"
O ja, smo. Mesece in mesece smo sprobavali.
PS: Eni imamo OS, da lahko uporabljamo PC, ne pa obratno.
Najprej si kup spodoben HW za poganjat visto, pol si namesti vse porpavke vlkkjučno z SP1 in inštaliraj najnovejše driverje. Če ti ne dela nesi računalnik nazaj v trgovino ali pa si kupil največji krš na trgu. Žal. Meni dela vista 30-70% hitreje kot XP-ji.
Readyboost ti dosti pospeši zadevo, še posebi, ko ga uporabljaš pri majhnih datotekah. Rabiš pa seveda hiter usb ključ oz. flash. Če ga nimaš nimaš niti pričakovat pohitritve.
Explorer je čisto kul brskalnik, vsaj certifikati delajo BP, pa stabilen je in ne kuri veliko RAM-a. Meni v večini zadostuje. Mozillo imam da lahko preverim narejen izdelek tudi na drugem brskalniku, kar zahteva služba. Sidebar? V njem imam uro, koledar, kalkulator, RSS novice, borzni index, metre za CPU, RAM in mrežo,... ni mi treba več iskat kalkulatorja in ga odpirat v novem oknu. Vedno ga imam na voljo na desni strani. Prav tako kalkulator in vreme in borzni index. Vse na enem mestu in brez preveč odprtih programov. Kaj je lahko boljšega? Aja pa da ne pozabim še super clipboard, ki ga lahko uporabljam kot opomnilnik in za shranjevanje hitrih majhnih zapiskov...
SP1 vista JE hitrejša. A ti moram še mojo konfiguracijo dat? No evo ti je:
Intel 9300 quad @2,5GHz
4GB 1066MHz mushkin dual channel
Asus P5Q-Pro
2x seagate 500GB 32MB NCQ RAID-0
GF X260
SB Audigy platinum
Leadtek TV tuner 2000XP expert
Mašina dela kot šus.
100% boljša podpora večjedrnim procesorjem ima vista kot XP-ji. V času XP-jev (takrat ko so prišli ven) še vedli niso kaj je to dva jedra.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
hamax ::
> to je problem lenih proizvajalcev, vista nima nč s tem, razen da podpira lenobo teh proizvajalcev in poskuša stvari vseeno zaganjati..
A ko se gre pa za linux, pa te isti proizvajalci niso nic krivi ampak je kriv linux?
A ko se gre pa za linux, pa te isti proizvajalci niso nic krivi ampak je kriv linux?
Icematxyz ::
Meni dela vista 30-70% hitreje kot XP-ji.
Bull.
Edit: Če pa že to trdiš pa prosim za dokaz kakršne koli vrste.
Ker zagotovo si testiral, da si upaš to trditi. In en majcen screen shoot ne bo problem?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
ALT ::
in kdaj sm reku da je pa za tisto kriv linux? je pa tm problem čisto drugačen. za visto je potrebno le posodobit program, za linux pa morajo biti na novo spisani, potrebno je veliko več truda, ki pa glede na tržni delež linuxa ni vedno upravičljiv. tisti, ki se jim splača narediti verzijo za linux so jo naredili, ostali pa so ocenili da je to za njih potrata časa.. vsaj zaenkrat.
MrStein ::
Vlady:
Sem že napisal: 4 Core2 jedra po 3 GHz, 8 GB RAM-a, hiter disk in 8800GT.
Dalje sploh ne bom bral ...
Najprej si kup spodoben HW za poganjat visto,
Sem že napisal: 4 Core2 jedra po 3 GHz, 8 GB RAM-a, hiter disk in 8800GT.
Dalje sploh ne bom bral ...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
OK, sem zdaj prebral do konca (vsebina je bila po pričakovanjih, Vlady-ja pač že poznam).
- popravki: itak da imam vse up to date (vključno z driveri)
- "Readyboost ti dosti pospeši zadevo, še posebi, ko ga uporabljaš pri majhnih datotekah. Rabiš pa seveda hiter usb ključ oz. flash. Če ga nimaš nimaš niti pričakovat pohitritve."
Citat z wikipedie o ReadyBoost Preformance:
"A system with 512 MB of RAM (the minimum for Windows Vista) can see significant gains from ReadyBoost.[6] In one test case, ReadyBoost sped up an operation from 11.7 seconds to 2 seconds (increasing physical memory from 512 MB to 1 GB reduced it to 0.8 seconds)"
Torej, zadeva je plus na nerealnih konfiguracijah. Razen če imaš ti (Vlady) drugačne številke.
- "Explorer je čisto kul brskalnik" Govoril sem o Windows Explorer. Kot ti. Namig je tudi omemba TotalCommander-ja, ki zamenja WE, ne pa IE...
- "Sidebar? V njem imam uro, koledar, kalkulator, RSS novice, borzni index, metre za CPU, RAM in mrežo,... ni mi treba več iskat kalkulatorja in ga odpirat v novem oknu. Vedno ga imam na voljo na desni strani. Prav tako kalkulator in vreme in borzni index."
In čisto vse to imam na XP. Na voljo na desni strani. Ali levi. Ali v enem kotu. Kje je že revolucionarna novost ?
Torej, še vedno čakam na magične nastavitve, ki mi bodo spravile Visto (ali 2008) na hitrost XP (ali 2003, mi je vseeno)
- popravki: itak da imam vse up to date (vključno z driveri)
- "Readyboost ti dosti pospeši zadevo, še posebi, ko ga uporabljaš pri majhnih datotekah. Rabiš pa seveda hiter usb ključ oz. flash. Če ga nimaš nimaš niti pričakovat pohitritve."
Citat z wikipedie o ReadyBoost Preformance:
"A system with 512 MB of RAM (the minimum for Windows Vista) can see significant gains from ReadyBoost.[6] In one test case, ReadyBoost sped up an operation from 11.7 seconds to 2 seconds (increasing physical memory from 512 MB to 1 GB reduced it to 0.8 seconds)"
Torej, zadeva je plus na nerealnih konfiguracijah. Razen če imaš ti (Vlady) drugačne številke.
- "Explorer je čisto kul brskalnik" Govoril sem o Windows Explorer. Kot ti. Namig je tudi omemba TotalCommander-ja, ki zamenja WE, ne pa IE...
- "Sidebar? V njem imam uro, koledar, kalkulator, RSS novice, borzni index, metre za CPU, RAM in mrežo,... ni mi treba več iskat kalkulatorja in ga odpirat v novem oknu. Vedno ga imam na voljo na desni strani. Prav tako kalkulator in vreme in borzni index."
In čisto vse to imam na XP. Na voljo na desni strani. Ali levi. Ali v enem kotu. Kje je že revolucionarna novost ?
Torej, še vedno čakam na magične nastavitve, ki mi bodo spravile Visto (ali 2008) na hitrost XP (ali 2003, mi je vseeno)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Vlady ::
- "Readyboost ti dosti pospeši zadevo, še posebi, ko ga uporabljaš pri majhnih datotekah. Rabiš pa seveda hiter usb ključ oz. flash. Če ga nimaš nimaš niti pričakovat pohitritve."
Citat z wikipedie o ReadyBoost Preformance:
"A system with 512 MB of RAM (the minimum for Windows Vista) can see significant gains from ReadyBoost.[6] In one test case, ReadyBoost sped up an operation from 11.7 seconds to 2 seconds (increasing physical memory from 512 MB to 1 GB reduced it to 0.8 seconds)"
Torej, zadeva je plus na nerealnih konfiguracijah. Razen če imaš ti (Vlady) drugačne številke.
- "Explorer je čisto kul brskalnik" Govoril sem o Windows Explorer. Kot ti. Namig je tudi omemba TotalCommander-ja, ki zamenja WE, ne pa IE...
- "Sidebar? V njem imam uro, koledar, kalkulator, RSS novice, borzni index, metre za CPU, RAM in mrežo,... ni mi treba več iskat kalkulatorja in ga odpirat v novem oknu. Vedno ga imam na voljo na desni strani. Prav tako kalkulator in vreme in borzni index."
In čisto vse to imam na XP. Na voljo na desni strani. Ali levi. Ali v enem kotu. Kje je že revolucionarna novost ?
Torej, še vedno čakam na magične nastavitve, ki mi bodo spravile Visto (ali 2008) na hitrost XP (ali 2003, mi je vseeno)
Readyboost tudi na večji količini RAM-a pohitri, tudi na 2GB se še pozna, na 4GB pa je že vprašljivo ali se res splača ali ne.
Ja kje na XP-jih imaš to že v Os-u, daimaš na desni sidebar? Tisto desno spodaj je krš. Tisto je komaj da je ura in datum. Kje je potem še kalkulator pa podobne stvari. Pa na XP-jih moraš poleg tega imeti še za vse to dodaten program in dodatno okno. Tu pa samo potegneš dol dodatek ali pa že uporabiš obstoječe. Sidebar v visti je 10000x boljši od tistih ponaredkov v kateremkoli OS-u.
Magične nastavtive pa kar sam ugotovi, jaz sem ti povedal kaj naredi, meni se pozna, če se tebi ne nesi računalo nazaj v trgovino, ker zgleda to ni za tebe.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
Vlady ::
Meni dela vista 30-70% hitreje kot XP-ji.
Bull.
Edit: Če pa že to trdiš pa prosim za dokaz kakršne koli vrste.
Ker zagotovo si testiral, da si upaš to trditi. In en majcen screen shoot ne bo problem?
Dokaže se lahko z merjenjem časa odpiranja in izvajanja programov.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
bluefish ::
Readyboost tudi na večji količini RAM-a pohitri, tudi na 2GB se še pozna, na 4GB pa je že vprašljivo ali se res splača ali ne.
Ja kje na XP-jih imaš to že v Os-u, daimaš na desni sidebar? Tisto desno spodaj je krš. Tisto je komaj da je ura in datum. Kje je potem še kalkulator pa podobne stvari. Pa na XP-jih moraš poleg tega imeti še za vse to dodaten program in dodatno okno. Tu pa samo potegneš dol dodatek ali pa že uporabiš obstoječe. Sidebar v visti je 10000x boljši od tistih ponaredkov v kateremkoli OS-u.
Magične nastavtive pa kar sam ugotovi, jaz sem ti povedal kaj naredi, meni se pozna, če se tebi ne nesi računalo nazaj v trgovino, ker zgleda to ni za tebe.
Sicer do določene mere podpiram Visto, vendar pa se z nekaterimi stvarmi tukaj ne bi mogel strinjati.
ReadyBoost je res odvisen od konfiguracije računala in samega USB ključka.
Za Sidebar imaš v XP polno nadomestkov. Sam sem takrat uporabljal Googlov Sidebar in je imel na voljo veliko več stvari. Je pa res, da se v prvih verzijah ni najbolje integriral v sistem, sedaj pa ni težav.
Razliko v hitrosti delovanja pa bi se res lahko dokazalo z merjenjem hitrosti zagona programov, sistema,... ter z merjenjem časa potrebnega za določena opravila (kodiranje, kopiranje,...).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
MrStein ::
Vlady:
Kja si povedal ?
Tisto o boljšem HW ? In updatih ? Saj sem rekel, da to že vse imam.
Aja, potem pa sledi žalitev sogovornika.
(saj, drugo niti nisem pričakoval od tebe...)
Magične nastavtive pa kar sam ugotovi, jaz sem ti povedal kaj naredi, meni se pozna, če se tebi ne nesi računalo nazaj v trgovino, ker zgleda to ni za tebe.
Kja si povedal ?
Tisto o boljšem HW ? In updatih ? Saj sem rekel, da to že vse imam.
Aja, potem pa sledi žalitev sogovornika.
(saj, drugo niti nisem pričakoval od tebe...)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
preem ::
ni argumentirana debata - res je, je pa povzetek celotnega threada, ki je, naj omenim, ušel iz kontrol že na prvi strani.
Gavran ::
Kako ni vmesnik boljši? Že v explorerju ko brskam po svojih diskih imam na voljo zgoraj v vrstici možnost da kliknem nanjo in se mi odpirajo mape v menijih. Še mnogo stvari je v vmesniku, ki so 10x boljše, ni vse samo eye candy je tudi funkcionalnost vmesnika. Ok, pa gremo naprej... readyBoost? Super zadeva, še posebi, če imaš veliko RAM-a ali hiter USB disk ali flash kartico. Sidebar (pa ne mi spet z enimi ponaredki za XP-je ki niti ne delajo tako kot bi morali). Tu gre za zadevo vgrajeno v OS in ne dodatni program. Super zadeva, bolj skoraj nebi moglo bit. Start meni je boljši nov. DX 10, windows media center, preprosto je vista SP1 hitrejša kot XP-ji, podpora večjedrnim procesorjem,... Še dosti stvari je, samo nekateri sploh sprobal niste, nekateri se ne znajdete takoj ker je mal drgač kot v XP-jih pa že jamrate...
Explorer NI operacijski sistem.
Vmesnik rabiš za inštalacijo in zagon uporabnega programa. Tudi pri WIN98 je deloval.
Sidebar nadomestek sigurno ne zasede 100M prostora in giga RAMA.
DX10 bi lahko implementirali v WIN XP, pa raje folk posiljujejo z Visto.
Podpora večjedrnim procesorjem... edina uporabna stvar na spisku.
Moj pogled na zadevo je takšen: računalnik kupim za delovanje uporabnega programa, recimo fotošopa. Na stari mašini je odzivnost fotošopa takšna kot je. Kupim dvakrat močnejšo mašino zato, da mi bo fotošop deloval hitreje. Jok, razliko v zmogljivosti mi požre... Vista, fotošop pa dobi toliko resursov (in posledično enako odzivnost) kot na stari mašini. Ne, hvala!
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.
Gavran ::
In zakaj bi sploh poganjal igre???
Fotošop je bolj za ponazoritev kot realno.
Fotošop je bolj za ponazoritev kot realno.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.
Vlady ::
Sidebar nadomestek ni nikoli tako dober kot original.
DX10 ne more in nikoli ne bo deloval na XP-jih.
Nekateri programi delujejo hitreje. Vista ima še to prednost, da večino RAM-a, če ga imaš veliko porabi za cache. Zato je sistem bolj odziven in hitrejši.
DX10 ne more in nikoli ne bo deloval na XP-jih.
Nekateri programi delujejo hitreje. Vista ima še to prednost, da večino RAM-a, če ga imaš veliko porabi za cache. Zato je sistem bolj odziven in hitrejši.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
krneki0001 ::
eh, pri komentiranju tovrstnih tem bi bilo tako ali tako dobro, da bi vsak najprej napisal, kakšno konfiguracijo ima in koliko časa je sploh posvetil vsakodnevni uporabi sistema - veliko mnenj je namreč osnovanih na "... v tem pa tem blogu sem prebral...", "... kolega pa pravi...", "... včeraj sem malo poskusil...".
No, jst bom tako reku, vsak dan delam na visti od 8 do 12 ur(odvisno kok je dela) in še doma potem kako urco na netu visim, na šihtu delam v websphere (RAD 7.2) in WTX (websphere transformation extender) ter emulaciji na mainframeu S390 s sistemom ZOS. Zadeva deluje odlično in v vsem času se ni vista niti enkrat sesula, z DB2 verzijo 9 lepo deluje in na splošno ni nobenih problemov z njo. Dostopam z vista native driverji do DB2, oracla in universovih baz, pa niti enkrat ni nič javkalo.
Vlady ::
eh, pri komentiranju tovrstnih tem bi bilo tako ali tako dobro, da bi vsak najprej napisal, kakšno konfiguracijo ima in koliko časa je sploh posvetil vsakodnevni uporabi sistema - veliko mnenj je namreč osnovanih na "... v tem pa tem blogu sem prebral...", "... kolega pa pravi...", "... včeraj sem malo poskusil...".
No, jst bom tako reku, vsak dan delam na visti od 8 do 12 ur(odvisno kok je dela) in še doma potem kako urco na netu visim, na šihtu delam v websphere (RAD 7.2) in WTX (websphere transformation extender) ter emulaciji na mainframeu S390 s sistemom ZOS. Zadeva deluje odlično in v vsem času se ni vista niti enkrat sesula, z DB2 verzijo 9 lepo deluje in na splošno ni nobenih problemov z njo. Dostopam z vista native driverji do DB2, oracla in universovih baz, pa niti enkrat ni nič javkalo.
A RAD ti dela dobr (hitrejš kot na XP-jih) na visti?
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
Daedalus ::
Intel 9300 quad @2,5GHz
4GB 1066MHz mushkin dual channel
Asus P5Q-Pro
2x seagate 500GB 32MB NCQ RAID-0
GF X260
SB Audigy platinum
Leadtek TV tuner 2000XP expert
No ja, sej. Eni kupujejo zmogljiva računala za to, da lahko gor normalno poganjajo Visto. Drugi taka računala kupujemo zato, da na njih čimhitreje računamo zahtevne zadeve. Za OS pa rajš ponucamo nekaj, kar ne zažira resursov za aplikacije. Your choice.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Vlady ::
Tistih 30-70% bo kdaj prikazanih?
Povej kako bi jih rad imel dokazane pa jih dobiš...
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
Icematxyz ::
Tistih 30-70% bo kdaj prikazanih?
Povej kako bi jih rad imel dokazane pa jih dobiš...
Tako kot si izmeril, da si postavil trditev. Pač nevem na xp da nekaj računa 100 sekund na visti pa med 30 in 70 sekund.
Ali pa da na XP renderira animacijo z določeno kvaliteto v določenem programu naprimer v 100 sekundah na Visti pa isto animacijo z enakimi nastavitvami v istem programu v 30 - 70 sekundah.
Pr igrah se že zakomplicira saj gre za različni tehnologiji Dx9 in Dx10 ampak zaradi mene tudi lahko se v igrah pokaže screenshot (ampak sam ne igram iger), kjer je na dx9, ki ga uporabljata oba sistema pri istih nastavitvah iste igre z driverji na defolt na XP 100 FPS na visti pa 130 do 170 FPS...
Zaradi mene se lahko merijo tudi časi kako hitro se odpre kalkulator... Pač nekaj črno na belem, ker o takšni superiornosti Viste prvič slišim in če drži bom menjal in tudi sam pridobil 30 - 70% performance boost-a.
Skratka karkoli po želji če bo merljivo in tehtno in pošteno dokazano bom sprejel za resnico.
oldguy ::
Tistih 30-70% bo kdaj prikazanih?
Nikoli, ker to preprosto ni res. Če je že kdaj po čudežu hitrejša, boste 30-70% videli le, ko boste "svežo" mašino primerjali z XP mašino, ki jo je v roke dobila kakšna tajnica...
Pa da povem še moje izkušnje (Služben uporabnik, software&hardware developer, administrator po sili razmer...):
1. računalnik (C2D 6600, 2Gb RAM, 2x500Gb Mirror, 7900GT) - Vista
2. prenosnik Thinkpad T61p (T9300, 4Gb rama, 160G 7200rpm disk) - XP
3. Računalnik (P4 3Ghz, 2Gb, 320Gb diska) - XP
Vsi računalniki so službene kište, Visto imam gor odkar sem kupil rač. No.1 (cca. leto in pol). Sodelavec je na identično mašino postavil XPje, sam sem hotel dat visti možnost (pa še OEM je bila priložena). Prve pol leta se je izkazala za totalni polom, vendar nad tem IMHO nima smisla jokati, porodni krči pač. Nekaj smešnih bugov, nobene zame omembe vredne novosti (DX10 pač ni relevanten, novi problemi za developerje tudi ne, da o sidebaru in Aerotu ne slišim besede ). Odzivnost sistema se je sčasoma sicer res izboljšala, a še vseeno je IMHO daleč od "dobrih" XP. Zakaj dobrih? XPji sčasoma postanejo počasni do te mere, da tudi redno čiščenje ne pomaga (po cca. letu do dveh), na Visti se mi to zaenkrat še ni dogajalo. Dogaja pa se mi npr. da računalnik včasih kar "melje tja v tri krasne", Explorer postane počasen, shutdown traja celo večnost, tudi če prej zaprem vse programe in računalnik pustim pri miru, Boot time je sicer soliden, ampak vseeno daleč od sodelavčevih XPjev. Pa vsi v podjetju precej dobro obvladamo računalnike in sta obe mašini precej "potweakani". Ampak to ni še nič v primerjavi s Thinkpadom. Tu sicer lahko delno krivim tudi Lenovo, saj je po defaultu sistem poln njihovih programov. Prvič sem z Visto (Ultimate) vztrajal kakšen teden, a je bilo kljub vsemu preveč. Na trenutke do neuporabnosti neodziven sistem, napake ob updatanju, celo BSOD sem videl ob priklopu povsem navadnega USBtoSerial konverterja, skratka problem za problemom... Zato sem sistem postavil znova, tokrat s čiste. Sicer je bilo vse skupaj malo boljše, a še vseeno daleč od tega, kar bi pričakoval od računalnika, ki je vreden toliko kot dokaj soliden rabljen avto. Po mesecu dni sem končno dobil naročene XP downgrade CDje in stvar je dobesedno poletela. Sicer ne bom rekel, da je kriva samo Vista, tudi Lenovo se ni najbolje izkazal, ampak dejansko mi je na laptopu s takšno konfiguracijo vista delovala slabše kot pa na (po hardweru sodeč) slabšem stacionarcu. Dovolj zgovoren je podatek, da na vseh Thinkpadih, ki smo jih kupili, tečejo XPji in ne priložena Vista.
Zaključek: Za uporabnika, kot sem jaz, je Vista izguba časa in denarja, če ne štejem znanja o njej, ki ga bom prej ali slej potreboval. Imam precej kupljenih manjših programov in komponent, ki jih potrebujem pri delu in precej časa sem porabil za to, da sem jih usposobil v Visti, pa še ne deluje vse tako, kot bi moralo. Poleg tega zame (pa imam precej širok spekter programov, ki jih vsakodnevno uporabljam) ne prinaša NITI ENE omembe vredne novosti, brez katere mi ni živeti. Tu se seveda pojavi vprašanje, zakaj potem sploh uporabljam Visto. Odgovor je, da delno zato, ker me zanima, kakšen je nov sistem, delno zato, ker bo prehod prej ali slej treba narediti, največ pa zaradi tega, ker je danes tako težko dobiti računalnik z prednaloženimi XPji. To je pa tudi tisto, kar mene najbolj moti. Zaradi MSjeve politike imam namreč konkretne stroške, pa če hočem ali ne...
My humble opinion...
trnvpeti ::
Ja lahko teste kr kot slike kam postavis
poves kako si testiral, da se lahko test ponovi
simpl kot pasulj
Komaj cakamo!
poves kako si testiral, da se lahko test ponovi
simpl kot pasulj
Komaj cakamo!
oldguy ::
Intel 9300 quad @2,5GHz
4GB 1066MHz mushkin dual channel
Asus P5Q-Pro
2x seagate 500GB 32MB NCQ RAID-0
GF X260
SB Audigy platinum
Leadtek TV tuner 2000XP expert
Mašina dela kot šus.
Hja, žalostno bi bilo, da bi pri taki mašini pričakoval kaj drugega, kot da dela kot raketa. Ampak 30%-70$? Imaš dualboot? To, da naj XPji ne bi vedeli za multicore, ne bo ovira, njim je namreč vseeno, programi so tisti, ki bi morali pokazati razliko (če odštejemo menda boljši affinity management Viste). Če imaš dualboot, najprej po svojih močeh potweakaj oba sistema, naredi oba čimbolj primerljiva (če imaš npr. na enem izklopljen/vklopljen system restore ali indexing, ga izklopi/vklopi še na drugem), nato izmeri npr. čas boota sistema, čas shutdowna, čas odpiranja Windows Explorerja, Acrobat readerja, Winampa, Worda, Visual Studia, Photoshopa, search po istih folderjih, sintetične teste (SuperPi, PcMark, Sandra), Zipanje/raranje, Video encoding, kakšno igro itd...
Opazil boš najbrž le to, kar sem sam in kar ti vsi govorimo že ves čas. Da je Vista sicer včasih malce hitrejša od XPjev, ampak pod črto bo najbrž več aplikacij delalo hitreje na XPjih kot obratno. To je seveda logično, saj gre za nov sistem z več servicei, več bonbončki itd, ki je hardversko pač bolj zahteven kot prejšnji, pa če se superfetch&co na glavo postavijo. 30%-70%? Le v Billovih sanjah...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
krho ::
@ALT:
Ja tako se dela, drugače so same sitnosti.
Potem pa pri nadgradnjah vzameš določen oddelek ter najprej njemu nadgradiš, da vidiš kako stvari stojijo....
pavel, a ti zdj hočeš nam dopovedat, da pa vi vržete na vse mašine isti OS in potem na vseh teh mašinah menjate OS?
Ja tako se dela, drugače so same sitnosti.
Potem pa pri nadgradnjah vzameš določen oddelek ter najprej njemu nadgradiš, da vidiš kako stvari stojijo....
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
aiko ::
Na novi mašini mi dela Vista 10x boljše kot Xp. Predvsem pa hitreje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: aiko ()
trnvpeti ::
Meni XP na novi masini dela 2x hitreje kot vista.
Moja beseda proti tvoji besedi.
Pa z koliko moram zamenjati 2x(recimo 10x) da bo bolj prepricljivo.
Se vedno cakamo na rezultate testiranj(z opisom testa,ki ga lahko ponovimo)
Tako da aiko, ko reces hitreje, prilozi teste, ki jih lahko drugi ponovimo.
Pa še vedno cakamo teste od vlady.
Sej vemo , da je ze en dan mimo(seveda mora urediti teste)
Bomo se pocakali kaksen dan(ker je rekel,da je ze teste zdavnaj naredil)
Torej jih mora se samo ponoviti in dati nekam na en site.
Moja beseda proti tvoji besedi.
Pa z koliko moram zamenjati 2x(recimo 10x) da bo bolj prepricljivo.
Se vedno cakamo na rezultate testiranj(z opisom testa,ki ga lahko ponovimo)
Tako da aiko, ko reces hitreje, prilozi teste, ki jih lahko drugi ponovimo.
Pa še vedno cakamo teste od vlady.
Sej vemo , da je ze en dan mimo(seveda mora urediti teste)
Bomo se pocakali kaksen dan(ker je rekel,da je ze teste zdavnaj naredil)
Torej jih mora se samo ponoviti in dati nekam na en site.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: trnvpeti ()
MrStein ::
Vlady:
googlaj za "DX10 for XP".
trnvpeti:
Oh, kaj še ne poznaš Vlady-a ?
DX10 ne more in nikoli ne bo deloval na XP-jih.
googlaj za "DX10 for XP".
trnvpeti:
Tistih 30-70% bo kdaj prikazanih?
Oh, kaj še ne poznaš Vlady-a ?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Spc ::
Windows 7 bodo zgleda še slabši kot vista .. kot je razvidno že iz reklame za otrokece:
http://gizmodo.com/5059788/fake-boy-band-ushers-in-windows-7-makes-vista-years-seem-classy
Kot zgleda Microsoft dela windowse za otročeke tako, da bo 7ka še bolj obupna tako kot je ta "video spot".
http://gizmodo.com/5059788/fake-boy-band-ushers-in-windows-7-makes-vista-years-seem-classy
Kot zgleda Microsoft dela windowse za otročeke tako, da bo 7ka še bolj obupna tako kot je ta "video spot".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Spc ()
MrStein ::
Saj boš videl
(oziroma bi se ti že moralo počasi svitati)
Namig: A staviš pivo da omenjenega testa ne bomo dočakali ?
(oziroma bi se ti že moralo počasi svitati)
Namig: A staviš pivo da omenjenega testa ne bomo dočakali ?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Windows XP umrl. Dokončno (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 17740 (13980) | Markoff |
» | Trik za nadaljnje posodobitve za Windows XP (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 32375 (27803) | MrStein |
» | Konec osnovne podpore za Visto in Office 2007 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 32964 (29680) | Half-Saint |
» | Windows XP so zares šteti dnevi (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 16179 (11458) | tinlad3n |
» | Windows XP noče umreti (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 14784 (9505) | Lawler_ |